Diskuse

DS 4 2.0 BlueHDi (110 kW) – Božská komedie

16.11.2015

Luxusní značka koncernu PSA je pojmenována po slavném modelu DS. Je hatchback DS 4 dobrý jako legendární bohyně, nebo jde spíše o „komedií?“

 

  • 74 Reagovat !

    foto Auto-CZ

    Auto CZ 16.11.2015  10:46

    O III

    Octavia III je rovnako drahé auto vo svojom segmente, a s veľmi lacnými detailami. Dnes ma očarili jej puklice, ktoré sa podobali na tie z prvých Š 120L :-!
    • 37 Reagovat !

      foto topten

      topten 16.11.2015  11:00

      « Re: O III

      za 800kkc, coz je zaklad tohodle DS, dostanes OIII uz docela slusne vybavenou, navíc skoro o pul metru delší
      • 70 Reagovat !

        foto Strelec

        Střelec 16.11.2015  11:43

        « Re: Re: O III

        Audi A3 Sportback, v nejnizsi vybave s 2,0TDi s kozenyma sedackama 790tis Kc. Nechapu kdo to kupuje, kdyz je OIII takovy kauf.
        No a to Audi za tech stenych 800tis Kc v zakladu ma co oproti DS 4 2.0 BlueHDi? DS je oproti Audi vybavou nacpane za tech 800tis.
        • 33 Reagovat !

          foto topten

          topten 16.11.2015  12:15

          « Re: Re: Re: O III

          a3 je rozmerove na urovni rapidu. do toho rodinu nenacpes. i ta oct je na hrane
          • 40 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 16.11.2015  12:56

            « Re: Re: Re: Re: O III

            A3 je vo všeobecnosti lepšie oblečený Golf a nie Rapid, ten je ešte o pol čísla menší. >:D
            • 23 Reagovat !

              foto topten

              topten 16.11.2015  13:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: O III


              golf je mensi nez na spacepack delku a na vysku, na sirku je mensi spaceback
              rozmery a3/spaceback/golf:
              delka 4310/4304/4268
              sirka (bez zrcátek) 1785/1706/1799
              vyska 1425/1459/1442
              technikou je golf a3 samozrejme bliz
              >:D
        • 24 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 16.11.2015  12:18

          « Re: Re: Re: O III

          To je právě ten vtip - A3 nemá nic navíc, ale je to komplexně lepší auto.
          • 25 Reagovat !

            foto topten

            topten 16.11.2015  12:26

            « Re: Re: Re: Re: O III

            presne tak
            audi je premie, aspoň v nasich zeměpisných sirkách
            citroen ani nahodou
            • 10 Reagovat !

              foto Ja-Prvni-123

              Ja Prvni 123 17.11.2015  16:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: O III

              Protože to řekl topten?

              Audi je VW ve fraku... hotovo.
          • 12 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 16.11.2015  13:19

            « Re: Re: Re: Re: O III

            No niečo by sa našlo, napr. multilink vzadu či najkrajší interiér v triede.
            • 20 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 16.11.2015  13:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: O III

              Multilink jasně, ale to už jsou ty věci, co nejsou vidět...

              Tenhle interiér má taky něco do sebe.
              • 23 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 16.11.2015  14:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: O III

                Mr. Bureš to dobre opisal, luxusny interier s lacnymi detajlmi... vidno to, osobne nech je radsej vyvazeny s peknymi detajlami ako ten v A3. O technike nehovoriac.
      • 00 Reagovat !

        foto Auto-CZ

        Auto CZ 17.11.2015  10:49

        « Re: Re: O III

        Zaparkovat v meste tu hranatu Ohavu III za 800 tisic s vonkajsimi rozmermi strednej triedy, ale vnutornym priestorom iba kompaktu, s prednou kapotou velkou ako na e klasse skryvajucou iba nejaku tisicdvestovku 65 kW, uz vidim toho blazna, ako ticho zbledne zavistou, ze ma niekto imidzovy hatchback, ktory nema na ostaru, ale ma z neho dobry pocit, ..
    • 41 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 16.11.2015  11:06

      « Re: O III

      Oktávka za mega má ošklivý puklice, jo? Hergot to musí bejt konfigurace..
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 17.11.2015  07:04

      « Re: O III

      Mě očaruješ vždy ty se svými vyjádřeními ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 16.11.2015  10:59

    To video

    není kompletní, nevloudila se chybička?
    • 20 Reagovat !

      foto David-Bures-Auto-cz-

      David Bureš (Auto.cz) 16.11.2015  11:07

      « Re: To video

      Díky za upozornění, už je to opraveno. Nějakým záhadným způsobem se nahrála špatná verze videa.
      • 63 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 16.11.2015  11:17

        « Re: Re: To video

        Já to věděl .......... neprofesionální, odpadní novinařina.............. >:D >:D >:D
        /za tohle by jste všichni měli jít minimálně před evropskou komisi a doživotní zákaz možného udělení Pulitzerovy ceny ;-) /
  • 52 Reagovat !

    foto MadPete

    MadPete 16.11.2015  10:59

    DS

    DS fandím pro jejich často opravdu pěkné interiéry a přísun svěžího větru na automobilový trh. Jakýkoliv odkaz citroënu DS je pouze iluzorní, PSA zkrátka použilo svůj nejsilnější trademark pro posílení nové značky.
    A k DS4- co tak čtu tenhle model zůstal z jejich nabídky nejvíce plebejským citrónem a prémiovou má hlavně a jen cenu, skutečně nic moc. Tak snad v příští generaci. Hlavně musí PSA vytrvat, pár generací aut to zkrátka chtít bude, než se etablují a vyzrají.
    • 81 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 16.11.2015  11:44

      « Re: DS

      No ja ti neviem, odpískali hydractive a iné zaujímavé a inovatívne technické riešenia kde nič tu nič. Len designom a pár chrómovanými lištami z toho prémiu neurobia a z môjho pohľadu si tie autá ani cenu nedokážu obhájiť ani voči prémii, nieto ešte oproti súčastnému mainstreamu. Resp. ešte snáď DS3 vo vyšších špecifikáciách, ale zvyšok je bieda a psota. Hádam pod novým koncernovým vedením to v budúcnosti zmenia.
      • 12 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 16.11.2015  14:30

        « Re: Re: DS

        presne tak... akurat, ze ani do buducnna sa to nezmeni, snad cena
    • 22 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 16.11.2015  11:51

      « Re: DS

      Tak 2,5 hvězdy tak to tadysnad ještě nebylo. Nejel jsem v tom, takže hodnocení jízdních vlastnostíse zdržím. Ale když redaktor napíše že je podvozek přehnaně tvrdý tak od Francouzské prémiovky bych čekal spíš opak - zejména pohodlí a komfort při jízdě. Interiér sice vypadá luxusně ale důležité je aby byl luxusní, jinak to je jen jako, nahoře huj a dole fuj. Konkurence v luxusním segmentu je pekelná, nároky zákazníků rostou, tak by si měli dát francouzi pozor aby se DS vůbec dočkalo nějaké další generace. Zatím mám z celé DS dojem že za prémiové peníze nabízejí jen prémiový design a max. průměrnou techniku. A to je prostě málo.
      • 41 Reagovat !

        foto frite

        frite 16.11.2015  12:05

        « Re: Re: DS

        Koncernove podvozky jsou tuhe taky a hodnoceni dopada podstatne jinak...
        Shodou okolnosti vysel 8.11. test DS4 na Autickar cz a nevyznel nijak spatne. A motor vylozene vychvalili - prekvapive i za zvuk, coz jsem u dieselu uz dlouho necetl...
        • 23 Reagovat !

          foto Enthusiastic-driver

          Enthusiastic.driver 16.11.2015  13:31

          « Re: Re: Re: DS

          No, test na autickar.cz je z auta také dosti rozpačitý. Koneckonců celkové hodnocení je tam podobné.
          • 21 Reagovat !

            foto frite

            frite 16.11.2015  16:02

            « Re: Re: Re: Re: DS

            Verdikt z autickare:
            DS4 je komplikovaná osobnost. Stojí na pomezí mnoha kategorií a nabízí mnoho kompromisů. Pro správného kupce však může být skvělou alternativou malých prémiových SUV. Jen si dejte pozor na výběr motoru – je snadné podlehnout vábení turbodieselového zátahu, ale alternativou je jeden z nejlepších turbomotorů na trhu. A ta trocha benzínu navíc za to podle našeho názoru stojí.
            Druhy pohled:
            Nesmyslně tuhé odpružení, vynucené vyšším postavením crossoveru, poskytuje motokárové reakce na změny směru a zajímavě potlačuje vrozenou nedotáčivost. Auto není tak rychlé jako Golf, není tak vyvážené jako Golf a určitě nebude tak bezpečné jezdit s ním poblíž limitu. Právě proto je s ním taková zábava. A ten zvuk ve vyšších otáčkách! Jako by o dvě auta před vámi jel klasický Mustang Boss 429. Nakonec se musím přiklonit k Vojtovu názoru, že tohle je levnější a rozumnější alternativa k Mini Countryman. Stylovka na kompaktním půdorysu s nečekaně dobrým podvozkem a motorem.
            • 23 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 16.11.2015  16:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: DS

              Něco jako... pokud vypadáte jako Quasimodo, mohou vám naše obleky skvěle padnout? No jistě, každý produkt má svého kupce...
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 16.11.2015  12:19

        « Re: Re: DS

        Ale jo, bylo... třeba Yeti Greenline myslím. Clio RS dostalo dostalo jednou dokonce 2*.
      • 10 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 16.11.2015  14:42

        « Re: Re: DS

        2 hviezdy boli.... tusim fluence ich mal .. tiez paradny kusok a dalsi bracek do partie ;-)
  • 66 Reagovat !

    foto Sky-for-everybody

    Sky for everybody 16.11.2015  11:04

    Nechápu

    kam Citróni s touto značkou směřují... v čem má spočívat kouzlo DS? Nejel jsem v tom, nemohu hodnotit jízdní vlastnosti, ale napříč evropskými médii čtu jen o "kroucení hlavou a ťukáním si na čelo" nad tímto počinem. A potkávám první generace a opravdu jsem neobjevil nic, čím by měla DS zaujmout.
    PSA nemohu odpustit marketingovou a technickou likvidaci C5.
    • 71 Reagovat !

      foto topten

      topten 16.11.2015  11:11

      « Re: Nechápu

      kdyby to dali aspoň na mechy, tak by to mozna někdo s nostalgii koupil...
      • 36 Reagovat !

        foto Sky-for-everybody

        Sky for everybody 16.11.2015  11:13

        « Re: Re: Nechápu

        Popravdě, když před lety avizovali vznik této luxusní odnože Citroenu, očekával jsem, že jejich vrcholný model bude mít pohon 4x4, měchy a dieselový třílitrový šestiválec. Tak možná proto to moje celkové zklamání.
        • 02 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 16.11.2015  14:37

          « Re: Re: Re: Nechápu

          jasne ty si v aute velkosti DS4 ocakaval dieslovy 6 valec a 4x4 >:D >:D >:D

          ty v tejto triede uz budes na veky sklamany
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 18.11.2015  17:06

            « Re: Re: Re: Re: Nechápu

            "očekával jsem, že jejich vrcholný model bude mít..."
    • 42 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 16.11.2015  11:12

      « Re: Nechápu

      Když pominu pěkný a dobrý interier v kůži, tak pořád hledám nějaký důvod proč tohle auto mít? Přemrštěná cena, podivné tvary, .......... a jak redakce píše, za tu cenu můžu mít polovičního francouze kříženého s němcem. :-)
      /a když nebude zelený, nedá se mu odolat :yes: /
      • 35 Reagovat !

        foto Sky-for-everybody

        Sky for everybody 16.11.2015  11:16

        « Re: Re: Nechápu

        No, jediný důvod proč tohle auto mít je pravděpodobně potřeba zcela se distancovat od běžné společnosti... ale vypadat při tom jako vůl bez vyjasněného vkusu? Pro mě je ten design prostě zhmotněná schizofrenie a nerozhodnost.
      • 32 Reagovat !

        foto rokyta-p

        rokyta.p 16.11.2015  11:36

        « Re: Re: Nechápu

        To máš jak Mini, u nás na to lidi prachy nedají. Ale jinde občas jo, osobně tu řadu DS mám docela rád. :-)
        • 81 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 16.11.2015  11:44

          « Re: Re: Re: Nechápu

          Jenomže mini ten bonus v podobě image a jízdních vlastností nejen slibuje, ale i dodá.
  • 09 Reagovat !

    foto moreczech

    moreczech 16.11.2015  11:08

    PSA i s DS

    je jen šaškárna >:D
    • 21 Reagovat !

      foto Velkoodberatel-kukurice

      Velkoodběratel_kukuřice 16.11.2015  17:25

      « Re: PSA i s DS

      Okaté renaulťáku. PSA se s DS netrefila, ale pořád prezident preferuje tuto automobilku před Renaultem. :-!
  • 63 Reagovat !

    foto eLzyx

    eLzyx 16.11.2015  11:13

    parodie na DS

    tohle nemůžou snad myslet vážně. Původní DS byla ve svých letech designový a technologický "majstrštyk". Tohle se tomu ani trochu nepřibližuje. Obyčejné auto, které s trochou snahy vymyslí a poskládá i Korejec.
    Teoretický směr mají možná dobrý, moc pohodlných nesportovních aut v nabídce není. Ale technicky je to nezvládnuté. Když už, tak mají udělat všechny DS na hydropneu. ať to má alespoň něco, co ostatní nemají.
  • 11 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 16.11.2015  11:41

    Naživo

    se mi DS4 líbí a být cena rozumnější, tak si myslím, že takové auto smysl pro určitou skupinu lidí dává. Kromě ceny je ale podle mě krátkozraké oddělení značky DS od Citroenu.
    • 01 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 16.11.2015  12:21

      « Re: Naživo

      Tak ono cena "naživo" je rozumnější...

      Když chtějí dělat prémiovou značku, měli to udělat pořádně - lepší motory, multilink, adaptivní podvozek, 4x4 atd. Hodnocení, které si DS odnáší napříč všemi testy, už jim nikdo neodpáře.
      • 20 Reagovat !

        foto zlysoused

        zlysoused 16.11.2015  12:48

        « Re: Re: Naživo

        Jo, souhlas. Takhle se premie nebuduje. Kdyby aspoň pro DS4 a DS5 použili hydractive.
  • 20 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 16.11.2015  11:48

    reštart

    myslím, že im je už jasné, že 2. gen musí byť iná, inak môžu ds zabaliť. To mi viac ds príde kaktus.
    Jedna otázka: v meste vraj pohyb komplikuje dlhé sprevodovanie a na 4 točí pri 50 tisíc otáčok a chytrolín už chce podradiť. Ja sa pýtam, prečo by som pre boha hoci aj na dízli mal v meste jazdiť 1000 otáčok? Prečo nie 3, keď je prevodovka tak nastavená. Je zákaz jazdiť na 3, keď točí v meste ideálne otáčky?
    • 00 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 16.11.2015  12:11

      « Re: reštart

      Nižší otáčky = nižší emise přece
      • 10 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 16.11.2015  12:18

        « Re: Re: reštart

        nie som si istý, či podtáčaný motor pracuje efektívne, ale efektívne sa ničí.
  • 21 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 16.11.2015  12:15

    Tak si to shrňme:

    vzadu tvrdý sedačky, žádný místo na nohy, žádný místo na hlavu, okna nejdou stahovat, do boku vzadu není vidět a přesto je to pětidvéř. Suma sumárum mi z toho vychází auto pro dva lidi a čokla.
    • 10 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 16.11.2015  12:20

      « Re: Tak si to shrňme:

      To bych jako problém neviděl. To je prostě vlastnost tohoto auta, je tak záměrně koncipovaný. Problém jsou průměrné jízdní vlastnosti a výkony spolu s některými detaily v interiéru a cenou. Pokud tohle příští generace vyřeší, tak svoji klientelu ospravedlňující výrobu mít může.
    • 00 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 17.11.2015  01:44

      « Re: Tak si to shrňme:

      >:D :yes: TEN ČOKL MNE DOSTAL !
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 17.11.2015  18:19

        « Re: Re: Tak si to shrňme:

        tak doufej, že byl očkovaný na vzteklinu :-!
  • 38 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 16.11.2015  12:44

    Dvoubarevný Svět

    Autor zcela nepochopil smysl a zacílení tohoto modelu. DS4 představuje prémii mezi mainstreamem. Citroen se odprostil od stylu, aktuální C4 není ničím jiným než pouhým das auto s francouzským rodným listem.
    A právě proto tu je DS4, která má styl. Ale nejen styl. Má především vkus. Kdo někdy sedl do DS4, tak ví o čem hovořím. Tenhle model, stejně jako větší DS5 nebo DS3 nejsou o racionálním pohledu na svět, o chladném matematickém součtu bodů ve srovnávací tabulce.
    Modely DS cílí na skupinu léepe situovaných (prémiových) klientů, kteří zkrátka vybírají podle svého vkusu. DS, to je módní doplněněk, DS je socha, která stojí vedle vašeho golfového greenu, DS jsou šaty, které nosíte na silnici, DS je šperk, který je ozdobou silniční šedi a pdůměrnosti. DS, to je pohled na svět. DS je duhovou barevnou stupnicí.
    Kdo vidí svět černobíle, nikdy krásu řady DS a její smyslnost nepochopí :-! :-!
    • 34 Reagovat !

      foto topten

      topten 16.11.2015  12:50

      « Re: Dvoubarevný Svět

      ja v DS4 zadnej sperk nevidim.
      jen predrazenej C4.
      je to jako když si koupis zlaty hodinky a vony jsou ve skutecnosti jen pozlaceny
    • 12 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 16.11.2015  13:01

      « Re: Dvoubarevný Svět

      ...vedle greenu nikdy žádné sochy nestojí. Jinak ses nechal celkem unést. Neříkám, že nesouhlasím, ale tahle kára stojí mega.... a to je jiná optika než to, co píšeš.
    • 21 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 16.11.2015  13:05

      « Re: Dvoubarevný Svět

      Tak termín "prémie mezi mainstreamem", to je opravdu perla, to tu ještě nebylo :))). Problém je totiž v tom, že ceny divize DS jsou naprosto a totálně "prémiové", zato použitá technika zcela neprémiová :-( :'-( :-O Pár cingrlátek na karoserii a pěkné kožené čalounění totiž prémiovou cenovku rozhodně neospravedlní...
      P.S. Dovedu si živě představit, jaký má takovéto auto pokles ceny při opětovném prodeji - tragédie!
    • 41 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 16.11.2015  13:16

      « Re: Dvoubarevný Svět

      Zase chceš byť nasilu odlišný. Zo všetkých testov je evidentné, že DS je predražené auto neschopné konkurovať ani len lepšiemu mainstreamu, nieto ešte prémii. Konvenčná technika, žiadne progresívne technické riešenia, len dizajn, aj to diskutabilný.
      P.S. Ja som si do tej DS4 (pred F/L) sadol; obrázky sľubovali veľa, realita bola sklamaním, zostal vo mne len dojem trochu lepšej C4.
      • 12 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 16.11.2015  18:30

        « Re: Re: Dvoubarevný Svět

        Sám jsem byl přítomen, jak jedni zákazníci vybírali. Uviděli DS4, posadili se do prvotřídního interiéru a řekli - tohle chci. Nic víc neřešili. A přesně o tomhle řada DS je. Cílí na ty, kteří ji prostě chtějí (a mohou si ji dovolit). To je celé. Není to simply clever, je to zkrátka jen simply.
        Když se ti DS líbí, tak si ji koupíš a je ti jedno, že s praktičností nevyniká, že jízdně se německé prémii nevyrovná, že cenově jde o Alpský vrchol na Vysočině... Být movitý klient, úplně si umím řadu DS představit ve vlastní garáži.

        A jen tak okrajově k ceně - je naivní si myslet, že Citroen se prodává za ceníkové ceny. A slevy u vybavených verzí nebudou malé...
        • 31 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 16.11.2015  19:13

          « Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

          A to je přesně kamenem úrazu. Ty movitý klient nejsi, ale "přesně" víš, jak BY se choval ten movitý kupec. Víš leda houby. :-!
          • 01 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 16.11.2015  21:14

            « Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

            Běž se raději klouzat.

            Vím jak bych se choval JÁ jako movitý kupec, když už tady chceš kázat moudra >:-[] :-!
            • 11 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 17.11.2015  09:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

              Vzhledem k tomu, že se chováš sám silně racionálně při nákupu komodit, DS bys velkým obloukem obešel. Píšeš akorát kraviny. :-!
              Ale proč si tu nezabychařit. >:D
              • 01 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 17.11.2015  11:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                samozřejmě. Jenže racionalita pramení z životní úrovně. Čím výše jsi, tím více prostoru máš pro zcela iracionální chování.
                • 00 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 17.11.2015  13:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                  Tohle platí možná tak v hlavách plakátových kovbojů.

                  Bohatí lidé mají peníze především proto, že znají jejich hodnotu. U nich se iracionální chování vyskytuje velmi zřídka. To je vlastní především těm, kteří k penězům přišli jak slepej k houslím.
                  • 01 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 17.11.2015  13:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                    To je vlastní především těm, kteří k penězům přišli jak slepej k houslím. ... Což je možná 80% zbohatlíků u nás, že.
                    • 00 Reagovat !

                      foto jossalito

                      jossalito 17.11.2015  13:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                      Zbohatlík vleze z 80% do salónu vrtule, hvězdy nebo olympiády. Citrón je pro něj podřadná značka. :-!
                      • 01 Reagovat !

                        foto rohYpnol

                        rohYpnol 17.11.2015  14:31

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                        Co ty víš o zbohatlících?? Zase jen pan teoretik >:-[] :-!
                        • 11 Reagovat !

                          foto jossalito

                          jossalito 17.11.2015  17:43

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                          Pár jich znám. Leč ani jeden nejezdí v Citroenu. :-!

                          Teď se tu budeš zajisté snažit všechny přesvědčovat, že zbohatlíci jsou typickým zákazníkem Citroenu/DS. >:D
                          • 01 Reagovat !

                            foto rohYpnol

                            rohYpnol 17.11.2015  18:17

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                            Ty jsi fakt jelito 8-s :no:

                            A řada DS asi cílí na koho? Na důchodce a sociální případy, že 8-s 8-s :no:
                            • 00 Reagovat !

                              foto Mrakoplas

                              Mrakoplas 20.11.2015  20:39

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                              Že na něco cílíš, ještě neznamená, že to trefuješ.
                              Pokud člověk za něco utrácí víc než je nutné, zpravidla očekává, že vlastnosti daného zboží ospravedlní vyšší cenu.
                              Design sám o sobě to nejspíš nedokáže. To už zkoušeli jiní a neuspěli.
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 17.11.2015  13:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                  Jenže trošku jiným způsobem. Nemusíš třeba tak moc řešit onu tolik skloňovanou spolehlivost. Prostě si koupíš boty a za měsíc nové a staré vyhodíš. Koupíš si auto a za rok nové. Když bude nové auto v opravě moc často, tak tě to bude štvát, ale pokažené turbo po 50.000km nebudeš brát jako existenciální problém.

                  Ale nekoupíš si boty, které tě tlačí...
    • 20 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 16.11.2015  13:25

      « Re: Dvoubarevný Svět

      Popisuješ přesně to, co chtěl Citroën vytvořit... a stejně jako Citroënu ti unikla myšlenka, že i přes to všechno je výsledný produkt pořád auto :-) , na což právě upozorňuje autor (nejen tohoto testu).
    • 51 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 16.11.2015  13:28

      « Dvoubarevný Svět

      To je hezká teorie. Škoda, že ona "prémie mezi mainstreamem" má kvalitu interiéru horší, než samotný mainstream a co hůře "prémie mezi mainstreamem" má i kvalitu jízdy horší, než mainstream... Stojí 2x více, než C4, přitom je horším autem.

      Ale jinak máš pravdu v tom, že třeba DS5 není o racionálním pohledu ani trochu. Člověk se musí dočista zbláznit, aby si takovou mRRRdku koupil :-)
      • 21 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 16.11.2015  14:08

        « Re: Dvoubarevný Svět

        ...tys mu naložil >:D ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 17.11.2015  18:21

        « Re: Dvoubarevný Svět

        "má kvalitu interiéru horší, než samotný mainstream"

        přeloženo, řadu DS jsi nikdy naživo nepotkal :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Enthusiastic-driver

          Enthusiastic.driver 17.11.2015  23:17

          « Re: Re: Dvoubarevný Svět

          DS mají možná hodnotné detaily, ale na lacině působícím celku to nic nezmění. Jediné povedené DS je 3, 4 je třičtvrtě bídy a 5 bída samotná.
    • 34 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 16.11.2015  13:30

      « Re: Dvoubarevný Svět

      Akorát tvůj sen, který totálně nekoresponduje s realitou. Napsal jsi text, který dokazuje, že jsi auto popisoval jen z obrázků. A pak ses ještě pasoval do role toho, kdo "chápe smyslnost a krásu" DS4. >:D :no:
    • 51 Reagovat !

      foto David-Bures-Auto-cz-

      David Bureš (Auto.cz) 16.11.2015  14:20

      « Re: Dvoubarevný Svět

      Stylové auto bych pochopil, ale to by výsledek nesměl dopadnout tak jako DS 4. Sice nabízí lepší interiér a hezčí design než výchozí C4, ve výsledku mně ale C4 přijde jako lepší auto - zvlášť při srovnání cen obou aut. V tuto chvíli je totiž DS 4 spíše mainstreamem za cenu prémie, než vámi popisovaným prémiovým mainstreamem. Tím by byla jen při mnohem nižší ceně.
      • 11 Reagovat !

        foto frite

        frite 16.11.2015  16:06

        « Re: Re: Dvoubarevný Svět

        Bezna nizsi stredni vetsinou poslouzi lepe nez premiove stylovky. Ty se ale presto prodavaji draz a s vyssi marzi...
      • 21 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 16.11.2015  17:51

        « Re: Re: Dvoubarevný Svět

        A jsme zase u toho. Cena, racionalita... Přesně o tomhle řada DS vůbec není :-!
        • 01 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 16.11.2015  18:11

          « Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

          Tak mi vysvetli, o čom je päťdverový hatchback nižšej strednej triedy. O závodení na Nurburgringu? Či o vození majiteľa na zadnom sedadle? Päťdverový kompakt v zásade vždy musí byť racionálny. Samozrejme tu môže a má byť luxusná nadstavba, problém je ale, že tu nie je dobrý ani základ, ani tá nadstavba. Citroen (pardon, DS) jednoducho nemá image, ktorý by uniesol priemerné auto s nadpriemernou cenovkou, o ktorom výrobca (a len on, nie trh) vyhlási, že je to prémia. A kecy o akomsi šperku v rámci triedy sú len... kecy.
          • 11 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 16.11.2015  21:30

            « Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

            Znovu, DS je o stylu, emocích, pocitech. Líbí se ti? Miluješ ji? Není co řešit. DS není o jízdních vlastnostech, prostornosti, praktičnosti.
            • 00 Reagovat !

              foto XTad

              XTad 16.11.2015  22:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

              Zase spatne. Myslis, ze by se tem par nestastnikum prestala libit, kdyby byla po technicke strance dotazena? Jestli se nekomu neco libi, nebo ne je ciste subjektivni zalezitost. Jiste se najdou lide, ktere z jakehokoli duvodu oslovi vylozene spatny produkt, ale to na jeho odsouzenihodnosti nic nemeni.
              • 11 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 17.11.2015  10:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                Taky máš trh plný lepších (a výrazně levnějších) telefonů jako iPhone. A přesto lidi kupují předražené iPhone...

                A na DS4 není nic horšího než C4, svými vlastnostmi nijak nevybočuje ze zažitých standardů nižší střední.
                • 01 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 17.11.2015  13:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                  A zase tvoje dojmy. >:D :no:
                  • 11 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 17.11.2015  13:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                    a mám snad psát tvé dojmy? Jen od toho mě všichni svatí chraňte... vidět svět tvýma očima musí být peklo >:D >:D
                    • 01 Reagovat !

                      foto jossalito

                      jossalito 17.11.2015  13:45

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                      Možná by ti životní zkušenosti a realita otevřely oči. ;-)

                      Ale co se dá čekat od někoho, kdo vlastní zkušenost nemá a hodnotí dle obrázků a katalogů.
                      Pěkně zdeformovaný pohled na svět. :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto rohYpnol

                        rohYpnol 17.11.2015  14:29

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                        Co ty víš o mých zkušenostech? Nic, ale hlavně že tvoje životní zkušenost je hemzat do toho o čem víš prd 8-s
                        • 02 Reagovat !

                          foto jossalito

                          jossalito 17.11.2015  17:47

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                          Své rádoby "zkušenosti" trčí z tvých příspěvků. To je tvá prezentace. A že jsi mimo? Napsalo ti to tu málo lidí? >:D

                          Rychle poznám, kdo ví a kdo je akorát diskuzní pozér. :-!
                          • 10 Reagovat !

                            foto rohYpnol

                            rohYpnol 17.11.2015  18:16

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                            Jestli bys něco měl rychle poznat, tak to je tvoje vlastní trapnost nad trapnost. Tedy, ono by úplně stačilo, kdybys to poznal aspoň pomalu >:-[] :-!
                            • 02 Reagovat !

                              foto jossalito

                              jossalito 17.11.2015  18:44

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                              Tím, že jsem poznal, že tu meleš o věcech, který jsi osobně nikdy nezkusil a tedy je neznáš?
                              Ale to je tvůj problém. Dám ti radu, piš o věcech, o kterých něco víš. A ne o tom, co si myslíš. Protože především v tvém případě stoprocentně platí - myslet, znamená, guvno vědět. :-!
                              • 20 Reagovat !

                                foto rohYpnol

                                rohYpnol 17.11.2015  19:53

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

                                Ty že jsi něco poznal? Vtip dne >:D >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 16.11.2015  18:38

          « Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

          Píšeš nesmysly. Stylovky jsou sice drahý, ale za ty peníze musí být nějaká protihodnota. Tady není vůbec žádná, jen to nevypadá jako C4.
      • 12 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 16.11.2015  18:11

        « Re: Re: Dvoubarevný Svět

        Z celé řady DS je stylová a designově opravdu nesmírně povedená jen DS 5. Ty zbylé DS3 a obzvlášť DS4 jsou stylové jen jako. Navíc za pekelné peníze a s naprosto průměrnou technikou. Je jen otázkou času kdy to zákazníci prohlédnou a pak půjde celý projekt v dnešní konkurenci do kytek. Souhlas se srovnáním C4 a DS4 -ta C4 je sice v rámci třídy podprůměr ale aspoň si na nic nehraje a za ty peníze si nějaké zákazníky najde.
        • 00 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 17.11.2015  13:30

          « Re: Re: Re: Dvoubarevný Svět

          Podle mě jde povedenost sestupě.

          DS3 trefa,
          DS4 výborná
          DS5 bída (prostě postavit na řadě 4 o číslovětší model?), proč nestavěli na řadě C5?
    • 02 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 16.11.2015  18:31

      « Re: Dvoubarevný Svět

      To jsou zase kecy... Premie, ktera jezdi hur, nez lowend a se vzhledem na tom neni o nic lepe. :-! :-! :-! :-! :-!
  • 31 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 16.11.2015  12:53

    Co s tím?

    Typické pro francouzské automobilky. Jinak dobré auta zabíjí nucenou aurou, která je jen na papíře.
    Tady není problém až tak v autě, ale ve snaze to auto dostat tam, kde nemá co dělat. Tohle není prémie, i kdyby čert na koze jezdil.
    K autu - pohledné, originální detaily, dobrá technika, kvalitní zpracování... no problem, ale měla to spíš být nejvyšší úroveň výbavy než jakoby snaha o začlenění kapra mezi štiky.
    Za mě auto super - marketing tragický. Ona francouzská nadutost už zabila nejeden krásný vůz.
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.11.2015  17:27

      « Co s tím?

      A přitom je fakt docela pěkný. Vlastně vypadá až skvěle a kontrastuje se zcela tuctovou C4 (což byl patrně účel)...škoda toho marketingu...
    • 10 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 16.11.2015  18:36

      « Co s tím?

      Jenomze prave ta aura je posledni, co by DS4 mohlo zachranit. Krome pocitu domneleho luxusu a vyjimecnosti nema cim zaujmout. Zajimalo by me, co bude dal. Nedavno tady probehla zprava o vizi Citroenu pro pristi leta a jsou to same pseudocrossovery a zvasty o jakychsi zmenach vnimani toho, ci onoho... Prijde mi, ze to vymysleji lide, kteri se rozhodovali, jestli jit zachranovat svet do neziskovek, nebo delat auta.
  • 51 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 16.11.2015  12:59

    Výborný test

    Díky redaktorovi za pěkný test.
    A taky za kouzlo, zřejmě, nechtěného: "Tuhý vždy a všude" - DS 4 se líbí hlavně ženám," to se nedivím ani....
    >:D >:D
    • 23 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 16.11.2015  15:35

      « Re: Výborný test

      Ty jsi ale vsimavy >:D :yes:
      • 11 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 16.11.2015  18:12

        « Re: Re: Výborný test

        Vieš ako sa hovorí o tom prasati a kukurici. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 17.11.2015  11:18

        « Re: Re: Výborný test

        >:D ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 17.11.2015  11:19

        « Re: Re: Výborný test

        Nemusí stát, hlavně že pevně visí >:D
    • 11 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 16.11.2015  18:15

      « Re: Výborný test

      Jo palec nahoru za výborný postřeh, tato imaginace mi unikla.
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 17.11.2015  07:35

      « Re: Výborný test

      Ženám se líbí kde co ;-) Přesto tyto vlastnosti nejsou k zahození...u DS4 >:D
  • 10 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 16.11.2015  14:10

    kto ma byt kupec

    tohto DS? manzelsky par? mlada rodinka? dochodcovia? sportovec? manazer velkej firmy?

    aj bezny auris po facelifte za sotva polovicnu cenu vyzera daleko stylovejsie charizmatickejsie krajsie a urcite aj premiovejsie ako tento prerobeny nepremiovy citroen za premiovu cenu.... nehovoriac o tom ze cim viac chromu - tym viac premia? ta maska uz nesla s hrubsim chromom? ... ( chromovane zrkadla su mozno pekne na L200ke alebo pajere ale urcite nie na nejakom hatcbacku )... ono takto to v premii fakt nefunguje... nic v zlom .. ale ani cina by taketo nieco uz dnes neposlala do eu....

    chce to uz uplne novu a konecne serioznu generaciu DS-ka s komplet novou genetikou.... inak to mozu zabalit ... lebo toto fakt nema zmysel.... o ziadny citroen s logom DS totiz skutocny zakaznik DS nestoji.... a nikdy stat nebude.... chce to uz urobit seriozne DS.... a hadam potom by to uz mohlo aj v predajoch zacat konecne fungovat :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 16.11.2015  14:42

      « Re: kto ma byt kupec

      Neřekl bych úplně, že to auto nemá žádné charisma... podle mě zrovna design je jedna z těch věcí, které u DS4 celkem fungují. Auris zapadne, DS4 si člověk všimne. Fajn, je to trošku teatrální, ve stylu vozů arabských šejků se zlacenými ráfky... ale nová maska se povedla a na velkých kolech to auto vypadá dobře.
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 16.11.2015  14:47

        « Re: Re: kto ma byt kupec

        povodna maska s logom citroenu sa mne pacila viac... samozrejme je to individualne ... mozno je to aj tym ze stale tu z tohto DS-ka na mna ziza nic ine ako len prerobeny citroen.... ked to bude mat vlastny styl a dizajn je mozne ze potom mi tam ta nova maska uz bude pasovat viac ;-) chce to uz novu generaciu cim skor
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 16.11.2015  17:55

          « Re: Re: Re: kto ma byt kupec

          I původní i současná verze DS4 je auto, které se na silnici neztratí. Proti tomu je A3 šedá myš. DS4 není sice vrchol elegance, ale ani nevkusu, je to prostě takové baroko na kolech...

          Novou generaci to možná chce, ale ne kvůli designu. Kdybych měl Citroënu radit, tak bych to odpískal a soustředil se na novou generaci C4 tak, aby to auto ustálo konfrontaci s Meganem a Astrou, v kombíku, s motory 1.6THP atd.
  • 30 Reagovat !

    foto figurka

    figurka 16.11.2015  14:26

    Milovaná lowend prémie

    Hm. Smutno je mi z DS a nejen předmětné čtyřky.
    Myšlenka DS mě celkem zaujala. Z nějakého důvodu, který neumím vysvětlit, celkem sympatizuji s francouzským autoprůmyslem obecně. Pořád doufám v "protiváhu" k německé škole. Nebo ani ne protiváhu, jako spíše "něco trochu jiného". Ten těžko definovatelný pocit, kdy se mi něco zamlouvá, vím, že to není to nejlepší (nebo obecně nejlepší, průměrně nejlepší atd..), ale je mi to jedno.
    Takže DS, jako lehký úkrok z přísně pragmatických vod mainstreamu nižší střední ? Proč ne. Méně praktičnosti a honění testových centimetrů. No jasně.
    Ale on k tomu jaksi není ten úkrok stranou. Líbivý design, možná trochu přeumělkovaný... No jasně, francouz.
    Byl jsem u dealera. Na showroomu jak DS, tak Citroen. Vévodila tomu obstarožní C5, kterou jsem vlastně jen obešel k DSkám. DS3, 4, 5. Teď napíšu něco hodně odvážného, ale, u Dacie je to auto víc v pořádku než řada DS i s načančanou recepční dohromady. Ono totiž, jdete pro Dacii a čekáte Dacii. A je to Dacie. DS, která se někam snaží profilovat vedle toho působí jako špatný vtip. Líbivost je bohužel jen líbivost. Všechno zazdí už je 30s v interiéru. Chod ovládacích prvků, zvuky, které se ozývají. Jako porovnání jsem zkusil zmíněného důchodce C5. A okamžitě člověk věděl, že sedí "ve francii", bez rušivých elementů.
    Do Citroenu, resp. k řadě DS vzkazuji: "rozeberte Espace Initiale Paris a přemyšlejte, jak ho pod značkou DS odlišit od Renaultu"
    • 01 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.11.2015  14:36

      « Re: Milovaná lowend prémie

      ja sa vsadim ze aj bezne hatche tejto triedy su takmer vo vsetkom lepsie ako toto dvakrat drahe DSko.... a su takmer vsetky aj krajsie
    • 10 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 16.11.2015  14:37

      « Re: Milovaná lowend prémie

      Vitej, figurko :-) :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto figurka

        figurka 16.11.2015  14:51

        « Re: Re: Milovaná lowend prémie

        Díky. Já tu stále jsem, byť ne tak často. Jen mě už moc nebaví psát, protože bych se musel dost sebeovládat a stejně by se mi to asi nepovedlo. Vždyť se podívej nad sebe na topper a jeho reakci. Co bych mu na to asi tak měl napsat.... Napadá mě jen hrubé označení mentálně slabšího jedince a to buď jako konstatování v 1. pádu a nebo oslovení v 5. >:D
        • 11 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 16.11.2015  15:05

          « Re: Re: Re: Milovaná lowend prémie

          ... a že jich tu je >:D ;-)
  • 13 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 16.11.2015  14:47

    DS moze fungovat

    Ja som presvedceny, ze DS moze fungovat, ale len do doby pokial sa nadejny solventny zakaznik prevezie aj s A3, A, BMW1, Q3.

    Opacnych pripadov moze byt dost, napr tatinko kupi dcerenke auti, alebo tatinek kupi auto synovi jelitovi, v oboch pripadoch im nedojde, ze to jazdi priserne. To iste sa moze stat aj manzelke, nemusi jej to vadit, pokial ziju niekde v krajine s kvalitnejsimi cestami.

    Vo vsetkych ostatnych pripadoch to je prepadak.
    • 10 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 16.11.2015  15:01

      « Re: DS moze fungovat

      celkom si to vystihol, je to auto pre tých, ktorým to nedojde. Malá cieľovka.
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.11.2015  15:01

      « Re: DS moze fungovat

      ono by to kludne fungovat mohlo ale skutocne musia uz prestat s touto kolotocarovinou oblepenou chromom s priemernou technikou a vsadit na realnu a hmatatelnu kvalitu a serioznost a vizualnu dostojnost a spickovu techniku ... chce to pritom nic ine len konecne uz postavit jedno slusne seriozne auto na premiovej urovni..... boze ved nikto od nich nechce aby spravili vesmirny raketoplan alebo co .... len normalne auto na potrebnej urovni... a ked postavia skutocne premiove auto tak zakaznik rad ten melon za DS utrati to verim tomu.. slo by to.. ale ako vravim... treba zmenit filozofiu a celkovy pristup k tvorbe aut.... lebo takto len vyhadzuju prachy a nazvys ich citroen podla mna uz moc nema.......

      inak suhlas.. toto co vidime v teste je prepadak... ktory si podaju ako jednohubku aj o polovicu lasnejsie bezne hatchbacky
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 16.11.2015  15:05

        « Re: Re: DS moze fungovat

        problém je v tom, že oni chceli zabaliť mejnstrím (ešte aj v nižšej f kvalite s trubkami) do pozlátka a predať to za cenu prémie. Oni nikdy nechceli urobiť prémiové auto, hľadali dieru na trhu a chceli vychytať ľudí, ktorí autám nerozumejú a dajú len na vzhľad, resp. dojem. Sekli sa.
        • 01 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 16.11.2015  15:10

          « Re: Re: Re: DS moze fungovat

          snad sa poucia ( a poucili ) a buduce DS-ka budu uz skutocne premiove vozy ... s vlastnou identitou a hodnotou hodnej tejto premiovej ceny :yes:
      • 01 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 16.11.2015  16:37

        « Re: Re: DS moze fungovat

        ty sa citas vobec ?

        ´´vsadit na realnu a hmatatelnu kvalitu a serioznost a vizualnu dostojnost a spickovu techniku´´

        rec je o Citroene, ktory bohuzial pochoval aj to cim si ziskal celkom neoblomnu klientelu tj. Hydractive

        Keby mali DS4 a DS5 Hydractive s nezvislim zavesenim, lahku a tuhu kasnicku ala dnesna era vysokopevnostnej ocele a ktomu pridaju svoje slusne motory s normalne odstupnovanymi prevodovkami a hlavne poctivym ale ozaj poctivym vyladenim podvozku, ovladacich sil a auta ako celku vtedy by to bolo slovo do boja. Opat pripominam je rec o Citroene, to sa nikdy nestane a HYA je uz tiez minulost.
      • 10 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 16.11.2015  21:45

        « Re: Re: DS moze fungovat

        Topper safra citaj po sebe co pises. specialne tento príspevok, take perly sme od teba uz davno nemali.
        "vsadit na realnu a hmatatelnu kvalitu a serioznost a vizualnu dostojnost a spickovu techniku" - sorry, ze co?
        " chce to pritom nic ine len konecne uz postavit jedno slusne seriozne auto na premiovej urovni" - nic ine len postavit auto na premiovej urovni... nic ine??? tuto vetu si snad ani nemohol mysliet vazne. prectaj si ju po sebe, aj viackrát ak stale nechapes co za vytvor si to napisal v tejto vete.
        "treba zmenit filozofiu a celkovy pristup k tvorbe aut" posli im do citroenu mail, aku filozofiu konkretne maju zvolit :)))
        ach, aka super oddychovka popri mailoch a reportoch precitat si topperove myslienkove pochody :-) diky bratmmm
  • 00 Reagovat !

    foto Sumi2000

    Sumi2000 17.11.2015  01:39

    DS za mega? NESMYSL..!

    Toto tzv.luxusní auto s traverzou vzadu si za milion může koupit jen naprostý magor.. 8-s
    Citroen se asi zbláznil..
  • 50 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 17.11.2015  07:11

    Tak trochu...

    ...jako líná žena, která neumí vařit, neuklízí, nesportuje, nemá žádný zájmy. Vezme si drahý šaty skrývající neudržovanou postavu, kilo produktů maskérů filmových hvězd na xicht a vyráží na lov. Drahý podnik, drahé jídlo, luxusní pití a převařování se, že tam madam patří.
    Problém je, že na lovu jde obvykle všechno dolů...a tak po pokusu se svedenou obětí zůstává opět sama.

    Horší je, že tyhle mravy nezapůsobí ani v putyce s hernou na sídlišti... Jednou dvakrát uloví, ale pak sama už bude muset platit lacinýho ruma, aby do toho někdo šel.
  • 30 Reagovat !

    foto Postreh

    Postreh 17.11.2015  10:36

    DS 4

    Jazdim toto auto 3 rok, motor 1.6 e-HDI, usporný motor, mam ho na 17-kach kolesach, 19´ky su blbost.... uz len prezuvanie takeho rozmeru stoji neskutocne prachy....ten podvozok nie je vobec tak hrozny... k tomu bohosky pohodlny posed v dobre tvarovanych sedadlach, krasny výhlad dopredu, dcera v zadu sa nestazuje ...
    Ja som spokojný a kupoval som ho v akcii za 20 000 eur... kupil by som si DS 4 aj na buduce
    taku oktavku za 20 000 nikdy >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Auto-CZ

      Auto CZ 17.11.2015  10:53

      « Re: DS 4

      Za dvadstat si mal predsa objednavat sportback rapid, motorove vozidlo znacky škodaaaaa >:D s tsiiií, ty si nejaka cierna ovca! Taketo rodinne turbo s 1.2!
      • 10 Reagovat !

        foto Postreh

        Postreh 17.11.2015  11:03

        « Re: Re: DS 4

        ta, tak so skrabkou simply clever a s velkym zavazadelnikom >:-[]
        • 11 Reagovat !

          foto Auto-CZ

          Auto CZ 17.11.2015  11:32

          « Re: Re: Re: DS 4

          To este zdaleka nie je vsetko. Je tam jeste destnicek a popelnicek, ..
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 17.11.2015  11:54

            « Re: Re: Re: Re: DS 4

            To máš pořád ty stavy z nepovedenýho kaufu olítanýho Golfu? ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 17.11.2015  16:40

      « Re: DS 4

      :-)
      Blahopřeju k zajímavýmu autu.

      V testu stačilo napsat, že nesplňuje očekáván testera - a bylo by to OK.

      Není to A3... ale to je pro někoho dobře.
      • 10 Reagovat !

        foto Postreh

        Postreh 17.11.2015  17:09

        « Re: Re: DS 4

        Dakujem...
        takuto kritiku si tento server nedovoli ani na fabiu 1,2 htp
        hold objektivita za 0 % :no:
        • 10 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 17.11.2015  18:24

          « Re: Re: Re: DS 4

          recenze zde jsou naprosto objektivwní >:-[] ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 17.11.2015  19:19

          « Re: Re: DS 4

          Všeobecně se má za to, že jednoduchá zadní náprava špatně snáší velká kola, takže na těch 17" by to klidně mohlo být o půl hvězdy lepší.
  • 00 Reagovat !

    foto Twingo

    Twingo 17.11.2015  11:08

    styl

    Styl, styl, styl a ještě jednou styl protože o ničem jinem tohle auto a vlastně celá značka DS není. No prostě když ho miluješ není co řešit. Ale myslím si že pro některé lidi jako třeba zpěváky nebo malíře kteří se chtějí hlavně odlišit a nehledí na praktickou stránku vozu ale na vzhled je to skvělé auto.
    Za mně osobně se mi velice líbí a asi bych mu byl schopen odpustit pár neduhů a mít krásné odlišné auto.

    PS: Trochu jsem nepochopil proč v testu zmiňují že je to vozidlo trochu zvýšené. Podle mně je zvýšené auto DS 4 Crossback :-)
    • 02 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 17.11.2015  11:25

      « Re: styl

      Prostě naleštěná bída, aneb klasický francouzský přístup...
      • 00 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 17.11.2015  16:42

        « Re: Re: styl

        No, ale aspoň tak hrozně nepodvádí...
        >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 17.11.2015  18:23

        « Re: Re: styl

        jestli je DS4 naleštěná bída, tak raděj nepřispívej pod testy výrobků VAG, za vulgarismy se tu dává BAN >:-[] >:D :-!
  • 10 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 17.11.2015  19:33

    Ale jinak připouštím, že bych si od DS koupil raději DS3

    Jezdil jsem s ní v Anglii a byla fajn... a atributy toho odpoutání od stáda splňuje taky.
    A možné lépe.

    Je fakt, že většinou jezdím sám... občas ve dvou.
    Ale kdo ne?

    ;-)
  • 01 Reagovat !

    foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

    T.E.S.L.A už na ACZ serie 17.11.2015  20:02

    21.storočie

    DS 21.storočia nefunguje, ani fungovať nebude. Nemôže, lebo je to celé zle. Namiesto luxusnej paničky so šperkami slúžtička ovešaná lacnou bižutériou.
    DS malo byť meno pre vlajkovú loď, pre nástupcu C6, šesťvalec a Hydractive, nie pre takúto trasorítku s pozlátkom.
  • 00 Reagovat !

    foto Twingo

    Twingo 18.11.2015  09:48

    31.storočie

    Nevím proč by DS 21. století nemněla fungovat holt žádný učený z nebe nespadl a časem se to určitě zlepší. Ani koncern PSA nečeká že to bude hned takový trhák jako třeba Mercedes Benz A.
    A navíc rozhodně nezapadne do šedi německých konkurentů. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 18.11.2015  22:15

      « Re: 31.storočie

      Když si nedá pozor, zapadne do propadliště dějin... prémie druhou šanci nedává.
  • 00 Reagovat !

    foto ales5

    ales5 07.12.2015  22:44

    Výšměch

    Totální výšměch původnímu DS
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Otřesné svědectví Třískova pádu z mostu: Ochranka mu řekla, ať nesedí u soch, tak skočil!

Otřesné svědectví Třískova pádu z mostu: Ochranka mu…

Herec Jan Tříska měl v sobotu odpoledne skočit z Karlova mostu přímo do ledové řeky. Tyto zprávy v neděli…

Největší videoherní výstava Game On našima očima. Navštívit ji sami můžete v Praze

Největší videoherní výstava Game On našima očima.…

Putovní videoherní výstava Game On, která se pyšní tím, že je největší svého druhu, dorazila do Česka. Navštívit…

 

iSport.cz

Berdychovy smolné prohry. Výsledek mi to kazí, ale můj tenis funguje, tvrdí

Berdychovy smolné prohry. Výsledek mi to kazí, ale…

Dal by se nazvat smolařem víkendu. Tomáš Berdych na probíhajícím Laver Cupu prohrál všechny tři své duely.…

SESTŘIHY: Plzeň dál bez ztráty, Slavia přišla o výhru. Baník a Brno u dna

SESTŘIHY: Plzeň dál bez ztráty, Slavia přišla o…

Také po 8. kole Het ligy je její lídr stoprocentní. Vedoucí Plzeň si tentokrát poradila s Mladou Boleslaví, na…

 

Reflex.cz

Uprchlíci vs. chytré technologie. Za migrační vlnu může smartfoun!

Uprchlíci vs. chytré technologie. Za migrační vlnu…

Za uprchlíky v Evropě jsou zodpovědní i například Steve Jobs, Bill Gates, Mark Zuckerberg nebo pan Google. Když…

Když nechcete podporovat komunismus, jste hrozbou pro naši vlast! Film Milada ukázal další záběry

Když nechcete podporovat komunismus, jste hrozbou…

Tvůrci filmu Milada odkryli další část skládačky. Z plnohodnotného traileru už je vidět, jak bude zhruba vypadat…