Test: Fiat Doblo Maxi Cargo Natural Power - Šťastných jedenáct
15
/
13
Prohlédnout znovu
Test: Fiat Doblo Maxi Cargo Natural Power - Šťastných jedenáct
Test: Fiat Doblo Maxi Cargo Natural Power - Šťastných jedenáct
|
acz
Poslední doplnění plynu jsme provedli při 11 001 km
|
acz
Velký rozsah výškového i hloubkového nastavení volantu s masivním věncem nám působilo velkou radost
|
acz
Nastavení sluneční clony je možné jen ve třech polohách
|
acz
Nastavení sluneční clony je možné jen ve třech polohách
|
acz
Nastavení sluneční clony je možné jen ve třech polohách
|
acz
Pokud se chcete ve vozidle zamknout, stačí stlačit páku otvírání dveří dolů
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Kuna si na podtlakovém ovládání turbodmychadla pochutnala
|
acz
Kuna si na podtlakovém ovládání turbodmychadla pochutnala
|
acz
Doplňování zemního plynu je díky novým koncovkám hadic velmi komfortní a rychlejší. Hrdla obou nádrží jsou schovaná pod jediným víčkem.
|
acz
Kapková zkouška oleje po ujetí 11 000 km ukázala na to, že při plánované výměně (30 000 km) bude ještě ve velmi dobré kondici
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem