Test: Fiat Doblo Maxi Cargo Natural Power - Šťastných jedenáct
24
/
13
Prohlédnout znovu
Test: Fiat Doblo Maxi Cargo Natural Power - Šťastných jedenáct
Test: Fiat Doblo Maxi Cargo Natural Power - Šťastných jedenáct
|
acz
Poslední doplnění plynu jsme provedli při 11 001 km
|
acz
Velký rozsah výškového i hloubkového nastavení volantu s masivním věncem nám působilo velkou radost
|
acz
Nastavení sluneční clony je možné jen ve třech polohách
|
acz
Nastavení sluneční clony je možné jen ve třech polohách
|
acz
Nastavení sluneční clony je možné jen ve třech polohách
|
acz
Pokud se chcete ve vozidle zamknout, stačí stlačit páku otvírání dveří dolů
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Kuna si na podtlakovém ovládání turbodmychadla pochutnala
|
acz
Kuna si na podtlakovém ovládání turbodmychadla pochutnala
|
acz
Doplňování zemního plynu je díky novým koncovkám hadic velmi komfortní a rychlejší. Hrdla obou nádrží jsou schovaná pod jediným víčkem.
|
acz
Kapková zkouška oleje po ujetí 11 000 km ukázala na to, že při plánované výměně (30 000 km) bude ještě ve velmi dobré kondici
|
acz
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky