Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Mondeo 2,0 SCTi EcoBoost Handy – Ručně ovládané ticho

Těsně před příchodem faceliftovaného Mondea jsme vyzkoušeli stávající provedení s úpravou pro ruční řízení.
Zpět na článek
15. 10. 2010 09:18
15. 10. 2010 10:32
15. 10. 2010 13:45
15. 10. 2010 22:25
16. 10. 2010 23:03
17. 10. 2010 00:26
17. 10. 2010 00:51
17. 10. 2010 01:25
17. 10. 2010 02:17
17. 10. 2010 04:03
17. 10. 2010 04:40
17. 10. 2010 05:06
17. 10. 2010 05:39
18. 10. 2010 18:33
18. 10. 2010 18:34
16. 10. 2010 23:57
17. 10. 2010 16:10
17. 10. 2010 17:41
18. 10. 2010 13:10
18. 10. 2010 18:32
18. 10. 2010 22:20
18. 10. 2010 22:29
18. 10. 2010 22:50
18. 10. 2010 23:01
18. 10. 2010 23:31
19. 10. 2010 14:16
18. 10. 2010 23:13
17. 10. 2010 17:32
17. 10. 2010 19:50
17. 10. 2010 19:56
17. 10. 2010 20:44
17. 10. 2010 20:54
17. 10. 2010 20:33
17. 10. 2010 20:39
17. 10. 2010 20:48
17. 10. 2010 21:14
18. 10. 2010 13:19
18. 10. 2010 17:31
18. 10. 2010 22:33
18. 10. 2010 22:52
18. 10. 2010 23:22
19. 10. 2010 00:22
19. 10. 2010 07:57
19. 10. 2010 14:20
19. 10. 2010 15:13
19. 10. 2010 15:22
19. 10. 2010 15:43
19. 10. 2010 18:05
19. 10. 2010 19:33
19. 10. 2010 21:48
19. 10. 2010 22:03
19. 10. 2010 22:27
20. 10. 2010 09:42
19. 10. 2010 18:58
19. 10. 2010 19:57
19. 10. 2010 21:41
19. 10. 2010 22:08
19. 10. 2010 22:38
19. 10. 2010 10:21
19. 10. 2010 14:18
19. 10. 2010 14:30
19. 10. 2010 14:47
19. 10. 2010 15:19
19. 10. 2010 15:33
19. 10. 2010 15:48
19. 10. 2010 18:02
19. 10. 2010 19:45
19. 10. 2010 22:26
19. 10. 2010 19:10
18. 10. 2010 17:04
Avatar - Dinar
15. 10. 2010 09:18
Pochvala
do Fordu za program Handy verzí, to je opravdu unikátní přístup, navíc ta řešení vypadají velmi efektivně. Super. Méně super je auto samotné, mě tedy tento motor v kombinaci s dvojspojkou vůbec nenadchnul, a vezmu-li v potaz, že největší soupeř mondea dělá svou kombinaci turbomotorů s dvojspojkami už pár let a přesto jsou lepší než fordí novinka, pak můžeme být spolu s redaktory rádi, že mondeo už nutně neznamená jen turbodýzl, ale stejně musíme říct, že s 2,0 ecoboostem v kombinaci s dvojspojkou se moc nepředvedl. :-!
Rozbalit vlákno
4
15. 10. 2010 10:32
Re: Pochvala
Já si radši počkám na příspěvek uživatele sir, který ho má a může porovnávat.
15. 10. 2010 13:45
Re: Pochvala
:yes: Proc mam pocit, ze tenhle server zase zamerne upravuje realitu pro sebe... jeste jsem necetl jinde po svete test EcoBoostu, kde by si stezovali takto na prodlevu turba.

Podle clanku by clovek skoro nabyl pocitu, ze ve voze je turbo o velikosti stodoly o proti TSI, coz si myslim je prokazatelny nesmysl. ;-)

Jo a veta jak Modneo neni pro sportovni jizdu me taky pobavila... :yes:

Jo subjektivni preference redakce delaji divy s "objektivitou". :no:
15. 10. 2010 14:39
Re: Mondeo
Já zase čtu v textu plno chvály na silný, v širokém rozsahu otáček táhnoucí a slušně úsporný motor.

Jestli jste "skoro nabyl pocitu", že je v textu něco o obřím turbu oproti TSI, pak to tam opravdu není a nemusíte to vyvracet:-)

Vážně, prodlevu turba považuji za logický projev přeplňovaného motoru a nijak ji nekritizuji.

Se sportovní jízdou je asi problém v pojmu - když má Ford řady ST a RS, používám raději u Mondea pojem "rychlé, dynamické atd. svezení" a kromě toho podvozek Mondea chválím (nejen) v tomhle textu.

Jinými slovy - pokud si myslíte, že jsem odpůrcem Fordu, přečtěte si srpnový test na Kugu.:-)
Za ten jsem si zase vyslechl kritiku o přílišné pozitivnosti.... Jistě, u recenzí jde o subjektivní psaní, ale s kontextem zkušenosti s desítkami a stovkami jiných aut.

Každopádně díky za reakci - protu tu diskusi máme.

15. 10. 2010 22:25
Re: Mondeo
Hmmm Ford sice má řady ST a RS ale Mondea se to v této generaci rozhodně netýká. ;-) Nicméně i já bych raději přivítal větši šestiválec třeba 3 - 3.5 litru (americky Fusion či Taurus) bez přeplňováni.
16. 10. 2010 13:34
Chybka v textu velikost kol
Opravte si větu o velikosti a kompromisu kol, v textu uvádíte 18náct palců a auto je evidentně na 17náctkách...jak to i správně máte v tabulce a fotky to také potvrzují.
Protože psát o kompromisu u 18náctkách..když už nic většího dát nejde :D:DD: Teda..nepočítám facelift, tam jdou dát 19 náctky (myslím origoě Ford)
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2010 13:47
A teď pár poznámek
Může mě Dinar vysvětlit v čem ho Ecoboost nenadchl? Oproti TSI od VW? nebo proti komu?

Ecoboost je méně hlučný, ve versi s 240 konikama výkonější se shodnou spotřebou. Širší vyuřittelné otáčky a plynulejší zátah než VW. Převodovka ve VW řadí o kousíček rychlejii, ale není tak "pohodlná".

S redaktorem nesouhlasím v tom, že se do 1600 ot nebo kolik nic neděje a pak je mohutný zátah.

Za to souhlasím, že při svižné jízdě by mohla převodovka řadit dřív další rychlostní stupeň, ale jen v jednom případě a to je ze 2.st na 3st. Jinak vše funguje jak má, lehtám plyn, háže tam rychlosti jedna báseň a udržuje otáčky při následné jízdě okolo 1500-1600. Při prudším zrychlování ..přerazuje okolo 4tis., A při maximálním sešlápnutí plyn. pedálu řadí až v omezovači. Lepší je ale přeřadit dříve man., pokud chci opravdu max. zrychlení.

Ještě jedna poznámka : krásně se mění zvuk motoru: do 4 tis. nic, pak první vlna v 5,5 druhá v 6,5 třetí změna >:D Prosím neporovnávat s Focusem ST/RS ..tohle je managersky vůz, tak že v jiné rovinně.

Spotřeba - každou nádrž kontroluju odpočtem a jsem pořád na 8,7 l/100km a to pomer jizd cca mesto 25 % (nejen prujezdy, ale i kazdodenni kolony) dalnice 35% okresky 45% s využíváním plného potencionálu co se týká zrychlování nikoli max rychlostí, ty se pohybuji mesto 60 dálnice 140-150, okresky 100.

Od června do ted najeto 23 tis. km a auto bych ani za nic neměnil, po svezení se v Mercedesu C a ostatních konkurentech. Ale každý rád něco jiného a aspoň je tu pestro. Jen jestli bude někdo blít věci o nekvalitním interiéru Mondea a super kvalitním Apoštolovi, tak ať toho superlbožskéhoguru veme a rád se sním setkám, ať VW fanoušci ví jak ten rozdíl (není) je .....žádný >:D
Rozbalit vlákno
9
16. 10. 2010 20:11
Re: A teď pár poznámek
Čau sir-e kašli na VW fans ti stejně nepochopí o čem píšeš. Jinak dneska jsem byl na takovém menším srazu fordclub.eu a zablbnul jsem si na cvičišti pro autoškoly i s osmičkou, kurňa to mondeo ale sedí. ;-) Drobná technická když jsem počítal ty tvý procenta dostal jsem se na 105% čéče ještě procento a budeš jezdit ostošest.
18. 10. 2010 13:02
Re: A teď pár poznámek
no koukám, že mě už ani počty nejdou >:D a kde ten sraz byl? zas nic nevím sakra >:D
18. 10. 2010 18:13
Re: A teď pár poznámek
Srazík byl na "autoškolním" cvičišti před Mohelnicí a pak se pokračovalo ve Vojtěchově v hospůdce U Posledního Mohykána. Koukni na stránky fordclub.eu a v sekci srazy uvidíš srazy které budou a i ty které už byly.
18. 10. 2010 22:17
Re: A teď pár poznámek
ok dik za info,pokud nezapomenu tak to budu čekovat >:D
Avatar - Dinar
18. 10. 2010 10:35
Re: A teď pár poznámek
"Jen jestli bude někdo blít věci o nekvalitním interiéru Mondea a super kvalitním Apoštolovi, tak ať toho superlbožskéhoguru veme a rád se sním setkám, ať VW fanoušci ví jak ten rozdíl (není) je .....žádný >:D" Tuhle svou větu můžeš klidně otočit, fanoušci fordu často zase "blijí věci" o super kvalitních jízdních vlastnostech... rozdíl...žádný. Takže si nevybereš, fanoušek jako fanoušek. ;-)

K tomu motoru, resp. napsal jsem kombinaci motoru a převodovky (a mluvím pouze o verzi 149kW, jinou jsem nejel). Pokud srovnám s 2,0tsi nebo 2,0t v 9-5 tj. podobná turba, která jsem jel v posl. době, pak projev fordího motoru byl nejhorší. Velká turbodíra, jak saab tak tsi se odspodu sbírají ochotněji a rychleji a není u nich cítit moment záběru turba tolik jako u fordu, dál, citelný turboefekt, u tsi prakticky neznatelný u saabu menší. Zapříčiněno částečně i převodovkou, která se v tomto chová spíše jako hdm automat při kickdownu než dvojspojka, zde dsg opět jednoznačně lepší, ale turboefekt jde také na margo motoru samotného, stačí ručně podržet kvalt a vyzkoušet, je tam při přidání prodleva jako u klasického turbomotoru, tsi i saab turbo mají reakce rychlejší. Nejde o žádné drama, ale ecoboost se chová prostě jako turbomotor, u tsi jsou reakce horší atmosféry, ale lepší právě klasického turbomotoru, v tom je jeden ze znaků jeho špičkovosti. A pokud jde o charakter, linearita tahu tsi zůstává zatím nepřekonána, špičku nemá z těchto motorů žádný, o zvuku v manaž. sedanu se čtyřválcem mluvit nebudu, tohle je pro mě (z hlediska minimálních rozdílů a obecně nezajímavého zvuku) kategorie nehodnotitelná. Spotřebu zhodnotit neumím, žádným z těch aut jsem nejezdil tak dlouho, abych to sledoval. Pokud ti mondeo vyhovuje, buď rád, že ho někdo jiný jako špičku nevidí, nezbude než respetkovat. ;-)
18. 10. 2010 13:25
Re: A teď pár poznámek
Já jen upozornil ony "fanoušky", že na to není nikdo zvědav a sám osobně nevypouštím kecy, že nic neumí jezdit tak jako Ford a že zbytek stojí za ho*** >:D

A Mondeo jako špičku vidím, jen v daném segmentu za dané penízky, ale zas je to určeno tím , že mě vyhovuje něco jiného a druhému zas tam to :-)

Třeba řeknu že nová 5ka(bmw) je krásné auto a skvěle jede. Jen pocit , že jedu v tanku se mě moc nelíbil a poté hlavně cena.
Pár příplatků a člověk je v prd >:D Pokud bych neřešil cenu tak je pro mě jednička 5ka...a...nebo...že ..by ..Taurus SHO? :D:D
18. 10. 2010 18:08
Re: A teď pár poznámek
Pětka je bomba bomba bomba, bohužel koupit ji jako montérky by mi přišlo trochu úlet zvlášť když se živím tím že vozím lidi a musím brát nějakou návratnost investice a vydělat. Taurus SHO dobré auto jen mě při jeho rozměrech celkem překvapil pocit že to auto je vevnitř menší než by mi zvenku připadalo, potvrdil mi to i jedem můj známy který prodal Ford Five Hundred koupil SHOčko a je nesvůj z toho že pětistovka byla vevnitř větší.
Jinak pro opravdového řidiče ne pro toho kdo na to má, ale pro toho kdo na to má a je řidič který si jízdu užije je pětka dokonalý vůz.
18. 10. 2010 23:16
Re: A teď pár poznámek
Tak ono to máš jako rozměr třeba BMW 5tky a Pašika nebo Mondea - vnitrřní je plus minus všude stejný. přitom třída jiná, tak je to i u Taurusu .

Jinak strejda od mé drahé polovičky si ted pořídil právě novou 5tku a nesedla mu...zatím brblá...tak jsem zvědav co z něho vypadne až bude "zkušební" jízda
19. 10. 2010 00:01
Re: A teď pár poznámek
Teď jsem ti asi nerozuměl, ale Five Hundred je předchůdce new Tauruse (asi víš že amíci si vyvzdorovali návrat k tradičnímu názvu) a ten známy co má to SHO než dostel ze státu toho Taua jezdil nějakou dobu Mondýsem a má stejný pocit jako já že ač je Tau z venku větší je prostor v Mondeu a teď budu citovat "takový vzdušnější".
16. 10. 2010 23:03
MOND, FORD MOND
Čert vem auto, soustavná dvojka segmentu, ne a ne se vymanit z passátního mindVWáku. Pochvalu samozřejmě zaslouží předmětná úprava, jinak je to ovšem stále jen Ford - po šíbr echt mainstream. Jistě, supermainstream bouchají jiní.

Ovšem, co mě dostalo do kolen, to je text samotný. To je prostě balada. Prémiový text o mainstreamovém autě. Co by majitelé Mondeí dali za to, kdybych to býval mohl napsat obráceně... I když na Moje auto jsem se ve zpovědi nějakého poblouzněného mondeisty dočetl, že přece nebude vyhazovat nekřesťanské peníze za BMW či Mercedes, když se jeho mondeo v jízdních vlastnostech těmto vozům směle rovná... Ještě, že tu o Mondeu píší také jiní.

Díky za fantastický čtenářský zážitek :yes:
Rozbalit vlákno
22
16. 10. 2010 23:41
Re: MOND, FORD MOND
Supermainstream existuje možná v tvém vlastním světě, internetovej plácale. Víš co, založ si taky moje.auto a předveď se. Myslím, ze se budeme velice divit.
17. 10. 2010 00:26
Re: MOND, FORD MOND
Je vidět, že svět aut moc nesleduješ. Supermainstream je regulerní termín, užíván jak laickou tak odbornou motoristickou veřejností, přesně tak jako prémie, subprémie či třeba lowend. Supermainstream se užívá pro označení produkce automobilky Volkswagen, jakožto jediného evropského plnoformátového výrobce aut. Co myslíš, že by tak asi mohl Ford postavit proti VW (Phaeton) v segmentu lux? Nic. A co by postavil do souboje proti VW (Touareg) ve třídě velkých luxusních SUV? Nic. Nebo si vezmi střední třídu, Volkswagen stvořil doslovného silničního boha v podobě Passata CC. A co by tak asi mohl proti CC postavit Ford, ano, máš pravdu, opět nic.

Ale abys to dobře chápal, postavení Volkswagenu a Fordu je nepoměřitelné. VW je evropská produkční jednička, doslovný gigant, který tu kontroluje více jak pětinu trhu. Proto nahoře píši o tom mindVWáku. Přitom není nutný, Je tu Volkswagen, přirozená jednička trhu, no a pak jsou ti další. Je jich poměrně dost. A jen jedním z nich je Ford.

Držme Fordu (mateřskému) palce, ať se vyhrabe ze svých těžkostí, a evropské odnoži holt musíme tu modelovou nedostatečnost velkoryse tolerovat, buďme rádi, že vyrábí aspoň to, co vyrábí. Střední mainstream vykrývá Mondeem, kompakty Focusem, subkompakty Fiestou, Káčko nevidíš a Kugu v podstatě také ne, sem tam nějaký ten MPV, zcela okrajový segment. Přemýšlím, zda ford vyrábí nějakého sportovního dravce v kompaktech jako Volkswagen (SCIROCCO). Nevíš o nějakém?

Neklesej ovšem na duchu, za horní počin je nutno Ford pochválit. Byly doby, kdy tu roli horního auta plnil Velorex. A uznej sám, než Velorex, to už opravdu radši to Mondeo. Nebo ne? ;-)
17. 10. 2010 00:42
Re: MOND, FORD MOND
Do toho, co sleduji, tobě v žádném případě nic není. Já zase cítím, že ty sleduješ svět aut tak nějak okrajově, jednostranně, maloměšťácky. Kdybys v životě něco znamenal, tak jako znamená Volkswagen ve světě spotřebních aut, neplácal bys svoje výblitky do stupidních diskusí, ale žil. Schválně, odkud jsi mi teď psal? A hádej, odkud ti píšu já? Obávám se, že plníš stejnou úlohu jako tebou zmiňovaný Phaeton v segmentu luxusních limuzín.
17. 10. 2010 00:51
Re: MOND, FORD MOND
Tak co, už jsi vymyslel, co by Ford mohl postavit proti Phaetonu, Touaregu, Sciroccu? :-) Nebo, že by tvůj horní žalozpěv byl účelovým úprkem od tématu? Rezignačním ručníkem? Nedivil bych se.
17. 10. 2010 01:10
Re: MOND, FORD MOND
Ale no tak, od tématu jsi mi jako první účelově utekl ty. Odpověď na svoji otázku jistě znáš, nad tím já přemýšlet nemusím a ani nebudu. Ty raději přemýšlej, kde jsi udělal chybu. A podle všeho hodně velkou.
17. 10. 2010 01:25
Re: MOND, FORD MOND
Tématem, Pepíku, je tu jenom a než Ford. Chválím tě, žes uznal neudržitelnost svých rádobysvětáckých však nereálných pokusů o názor na věc. Ano, je to přesně jak píši a jak ty se bojíš přemýšlet - Ford nemá co proti uvedeným modelům postavit. Není to však kritika, je to jen konstatování faktu. Neboť je prostě lowend, mainstream, supermainstream, prémie, lux, exklusiv, s tím nic nenaděláš ani ty ani já.
17. 10. 2010 08:17
Re: MOND, FORD MOND
Ono je to, říkejme ti treba Petře, trochu složitější. Ale k tomu, abys to pochopil, bys nesměl v autobranži publikovat do netových diskuzí, ale trochu někam jinam.
17. 10. 2010 01:48
Re: MOND, FORD MOND
Pláčeš na špatném hrobě. Jak jsi sám trefně poznamenal Ford není evropská značka ale pouze odnož americké firmy která vyrábí speciálně auta pro evropu. Co například vyrábí VW speciálně v USA pro tamější trh? Tvoje argumenty a do nebe vynášení výrobku koncernu bývali úsměvné a ze začátku jsem myslel že je to ironie, teď už mi to nepřijde k smíchu ale k pláči.Mimochodem mrkni někdy na www.ford.com třeba zjistíš že existují auta o kterých si ani neslyšel. By the way co může VW postavit proti programu Ford Handy o kterém je de facto tento článek pod který jsi si přišel odplivnout.
Suprmainstream jsi si vymyslel sám aby jsi mohl odlišit své božstvo kterému říkáš Guru, Apoštol a já nevím jak ještě jsi spíše sektář než rozumě uvažující člověk.
17. 10. 2010 02:17
Re: MOND, FORD MOND
Pro začátek tvé věty, cituji: "Vypadlo i volvo jelikož S80 je príma ale je to takové mondeo na druhou a ty prachy jsem za ně nemínil dát.No myslím že to dál nebudu rozebírat jelikož můj názor skončil u toho že u forda dostanu největší kus auta za velmi rozumné peníze a co se týče jízdních vlastností může se směle postavit i premiovkám BMW či Mercedes a to má jen přední pohon"... >:D Já jenom, aby bylo jasno, kdo si tu vymýšlí.

Nikam jsem se nepřišel odplivat, naopak, asi třikrát už jsem tu Ford za tu úpravu pochválil.

Pokud však píšeme o modelovém portfoliu, jistě i ty uznáš, že v Evropě (nikoliv v USA, či v Číně, Petře) se nemůže Ford s Volkswagenem poměřovat, neb VW je je prostě jinde. Je to obdobné, jako bys chtěl (odkazuji nyní na tvé věty) porovnávat Forda a BMW. Takovou (nezlob se) hloupost může napsat opravdu jen mainstreamový člověk, který zatím seděl jen v ve fordu mondeo.

Jsme evropané a tedy nás zajímá, co nám která automobilka nabízí. Má Ford odpověď na Phaetona? Nemá. Má Ford odpověď na Touarega? Nemá. Má Ford odpověď na Apoštola CC? Nemá, Má Ford odpověď na SCIROCCO? Nemá. Jak píši, není to kritika fordu, jen konstatování faktu.

Pojem supermainstream jsem nevymyslel, je to běžně užívaný klasifikační termín v autobranži. Podobně jako lowend.

Co se týká postavení Mondea a Apoštola na trhu, jistě i ty víš, že v prodejích drtí Passat Mondeo v Evropě, nejen u nás, fatálně. I v tomhle lze vystopovat odraz toho supermainstreamu - možnost 4x4, roky světová dvouspojka, roky úřadující motory roku, to holt zájemci o mainstreamová, resp. supermainstreamová auta ve střední třídě cení. Mimochodem, už nabízí Ford do Mondea pohon 4x4?
17. 10. 2010 03:18
Re: MOND, FORD MOND
No já ve svém životě jezdil auta o kterých se tobě možná ani nezdálo, BMW od trojek po sedmičky a např. Volvo jsem i vlastnil. V roce 1991 jsem proháněl Porsche 911 Turbo MY1989 a bylo toho fakt mnoho jen to mondeo je sedmnácté auto které vlastním auta kterými jsem kdy jel (nemluvím o tom že jsem si je půjčil abych mohl objet kolem baráku a pak o nich zasvěceně hovořit) bych ani nespočítal některé roky činily mé kilometrové nájezdy i 140 tisíc(chápu pro tebe nepochopitelná suma a když se půjdeš zeptat taťky za jak dlouho se to dá najet řekne ti něco kolem 10 -12 let :-) ) takže pasovat mně do role někoho kdo seděl pouze v Mondeu je velmi komické. A mainstreamový člověk? Kdo to je toho neznám. Mimochodem v jiné diskusi jsi zapomněl vysvětlit jak jsi došel k závěru že není možné najezdit za rok přes 90 tisíc km, to jenom k tomu kdo si co vymýšlí. A Mondeo 4x4 už existovalo jako Mondeo Mk. I nicméně nebyl to žádný prodejní trhák a proto jej Ford do dalších modelu již nedodával, stejně tak jako třeba Scorpio původní model existoval v provedení 4x4 ale Scorpio II už ne. Jistě jsi si také povšimnul že z mondea zmizely motory V6 (k mé velké lítosti) i když VW je do Passatu dává no proč ne VW má potřebu dělat ze svých aut výkladní skříně možného, Ford investuje do budoucnosti a vyvíjí a prodává (zatím pouze v USA) vozy s hybridním pohonem a připravuje další moderní technologie. Co například může VW postavit proti USA Fusionovi hybrid? Mimochodem kolika tisíci eury dotuje VW Phaetona co si vzpomínám bývalo to kolem 1800,- euro. A ještě jednu odpověď mi dlužíš z jiné diskuse kde jsi horoval pro Passat, už jsi si apoštola tvých snů byl objednat či se k němu jen po večerech modlíš a rajtuješ bazar? Btw. mám obavu že když zadám do Googlu (radši to ani nebudu dělat) pojem supermainstream tak vypadnou jen tvé příspěvky z auto.cz a nebo odkazy které nebudou mít z auto branži nic společného.
17. 10. 2010 04:03
Re: MOND, FORD MOND
Petře, my tu nebásníme o USA, o Austrálii či o Číně, my tu píšeme o tom, jak si stojí Ford proti VW v Evropě, tedy na kontinentu který je naším domovem. Není vůbec rozhodné, co Ford či kdokoliv jiný nabízí v Brazílii, rozhodné je, jak silný konkurent je VW pro Forda a Ford pro VW zde, v Evropě. A tedy je to tak, že je tu gigant, Volkswagen (mimo jiné, Phaeton, Touareg, Passat CC, SCIROCCO) a pak je tu evropská odnož amerického fordu, tedy ten, který není silným konkurentem pro VW, je jen jeden z mnoha jiných mainstreamových evropských výrobců. A o to jde, že ty nemáš na zdejším trhu trumf, nemáš co předhodit. Ford tu nemá v portfoliu kompaktní coupé, nemá ani čtyřdeřové coupé ve střední třídě, nemá ani auto do lux třídy... Tohle je potřeba vědět, a nehrát si ve vlastní garáži v autě za pár švestek na konkurenta BMW.

Ale jak píši, to je mindVWák vás, mainstreamových lidí, lidí, co se domnívají, že mondeo jezdí jako Mercedes, bože 8-s My ostatní, kteří netrpíme touto fordí zácpou, fordu fandíme, bereme ho jako klasickou evropskou mainstreamovou automobilku, ale těžko by tu někoho, kdo do věci vidí mohla napadnout pubertální fantasmagorie kalibru, který ty třeba jsi schopen psát o Mondeu na svých stránkách. Probuď se člověče, srovnávat auto za pár švestek, s tím nejlepším (BMW, MB) co svět nabízí, dokonce řadit Mondeo na úroveň těchto aut, to překračuje meze nejen možného, ale i nemožného. Ono není od věci si tamní tvou zpověď přečíst celou. Ano, asi tak nějak píše člověk, který střídá auta jako ponožky... :-)

K tvé horní osobní a trpce naivní zpovědi se v tvém zájmu snad už ani raději nebudu podrobněji vyjadřovat, myslím, že bohatě stačí tvůj zde již odprezentovaný názor na porovnání BMW, Mercedesu a Mondea, to je tak výživné, že to musím (pochop) instalovat do blábolu roku ve ZLATÉM VENTILKU 2011.

P.S. Těch 140 tisíc ročně >:-[] je tu zatím na letošního oscara, i těch sedmnáct aut, co jsi už vlastnil. To je vlastně od revoluce každý rok jedno... :-) jako boty, viď... Srovnej si ale čísla, na Moje auto píšeš, že je to tvé dvanácté, ale máš recht, zaokrouhluješ, a tak to velcí jezdci malých fordů běžně dělají... >:D :yes:
17. 10. 2010 04:28
Re: MOND, FORD MOND
No vida takže vlastně ani číst neumíš. Já si čísla rovnat nepotřebuji protože těch dvanáct když si to pořádně přečteš bylo jen Fordu a jak by z toho normální člověk pochopil vlastnil jsem i jiné značky. Od revoluce uplynulo pokud vím 21 let a netuším kde jsi přišel na to že před revoluci nesměl člověk vlastnit auto, krom toho jsem míval současně i tři auta najednou a v současné chvíli vlastním dvě to jen tak na okraj. Co se týče jízdních vlastností Mondea, ano jsou tam rozdíly proti BMW a Mercedes dané koncepcí pohonu, ale i když je to pro tebe nepochopitelné jsou srovnatelné. Tvůj zlatý ventilek tady bohužel nikoho nezajímá takže proč by měl zajímat zrovna mne.Jinak máš i kus pravdy v tom že jsem auta střídal jak ponožky ale tohle není tvůj problém, dále bych tě chtěl požádat aby jsi mne oslovoval nickem, o tobě se zde vůbec nic nedozvím a to ani na přímo položené otázky tudíž netuším ani kolik je ti let tak bych si vyprošoval aby jsi mě oslovoval jménem, zůstaň si ve své internetové anonymitě ale nedělej soudy o lidech kteří jsou více čitelnější než ty, jak už jsem ti psal v jedné diskusi našetři dost peněz a můžeš si mne objednat třeba na odvoz do Paříže na večeři a zpět. Mimochodem tak velký znalec aut jako jsi ty, kolik najede ročně pět šest či snad deset tisíc km? Já vím zbytečná otázka na kterou mi zůstaneš dlužen odpověď jako na ty ostatní. Mimochodem pokud o sobě ani zde ani na moje.auto.cz nechceš nic napsat tak se moc nepárej s tím co tam píšou jiní je to totiž trošku nefér i když netuším jestli jsi schopny pochopit proč.
17. 10. 2010 04:40
Re: MOND, FORD MOND
Hezky sis to vysvětlil.... zejména ty roky a počty vlastněných aut >:D Ale, odvaž se ze skřipce, červenáš se mi až na monitor. Zpět k Fordu.

Osobně mě mrzí, že Ford neudělá nové Capri. Takový šlágr to byl. Chtělo by to Capri a nějaké slušné velké SUV. Bohužel, to co se nabízí ve Státech by tu nejspíše jízdně propadlo až do sklepa.
17. 10. 2010 04:52
Re: MOND, FORD MOND
No na rozdíl od tebe třeba můžeš vidět pouze část ale přece jenom část mých fordů (chybí tam například granada 2.0V6 a další) tady [odkaz] ostatní auta mám na rajčeti ale nepřirostl jsi mi natolik k srdci abych ti dával heslo do mé galerie.Co nechápeš na těch rocích je tvůj problém a pokud se naučíš číst tak si opravdu přečteš že ma.cz píšu pouze o počtech fordů a ne ostatních značek.Btw. opět jsem se nedočkal odpovědi na své otázky, no nevadí tuhle diskusi ukončíme a dále nebudu na auto.cz na tebe reagovat protože jsi tady neustále lidi poučoval jak diskutovat, ale sám to neumíš jelikož jsi spíše demagog než diskutér.A k autům co by jízdně propadly až do sklepa, opět zbytečná ale logická otázka: kolik us aut si řídil, můžu tě ubezpečit že Ford Edge je velmi příjemné auto a jet s nim dálkovou trasu je pohodička.
17. 10. 2010 05:06
Re: MOND, FORD MOND
Počítat ale umím, viď... ;-) Tak se tu příště nepřepočítávej, nepřeceňuj svou gáráž, nepřirovnávej mondeo za pár švestek k BMW, aspoň jednou za měsíc si lehni do postele, aby sis z těch 140 tisíc kilometrů neuhnal kýlu :-) a hlavně nedělej Fordu na diskuzi ostudu jako dnes. Jsem schopen pochopit, že mainstreamovému člověku tvého evidentního vzrůstu připadá vlastnictví Mondea jako by vlastnil bavoráckej kohinor, vedle toho ovšem je nutno umět se na věc podívat objektivním vokem a své bezuzdné garážové sny diskuzně trochu hodně krotit. Držím ti palec :yes:
17. 10. 2010 05:24
Re: MOND, FORD MOND
Ano přesně demagogie to jsi ty co já si kde dělám ti může být opět fuk jako spousta jiných věci, přesně jsem tuto reakci očekával jelikož když já položím věcný argument zde např. pár svých aut tak nemůžeš argumentovat dále tak se vrátíš ke své idee fixe srovnáváni Mondea a BMW a já je klidně srovnávat budu a budu srovnávat další a další auta které jsem jezdil a jezdit budu. Narážky na mainstreamové lidi si už pro jednou nechej, já tě taky neřadím do lowendu a mohl bych protože s tvých řečí je jasné že se modlíš k passatu ale lítáš tak maximálně na mokré hadře jak jsme v dobách kdy jsem auta prodával říkali o frajerech kteří dojeli škodovkama nebo žigulíkama kteří byli starší než oni ale mohutně se dožadovali předváděcích jízd z auty nejvyšších vybav a výkonu a to prosím chtěli sami řídit. Tak mezi tyto jezdce já řadím tebe plno řečí ale řidičské zkušenosti nula a co se týče těch km můžeš klidně spát mé s mým mondeem jsem od 12.8.2009 (kouknul jsem se do servisky od kdy běží záruka, ale stejně nějak řiju v tom že jsem jej odvážel 1.8.2009) do dnes najel 70 tisíc km (to jak jsem psal jinde nezahrnuje dovozy aut z německa po vlastní ose protože tam lidi nevozím ale sám jsem přivezen a koupené auta pak přepravuji po ose do čr a občas taky vezmu kšeft pro dodávku takže těch 22 tisíc co jsem najel mimo to taky platí) a tak jak jsem ti tady dal důkaz na některé své auta tak bych tady mohl dát důkaz fotky počitadla km a sken servisní knížky, ale už mně to s tebou fakt nebaví, nemám rád lidi co sami jsou tajemní jak hrad v karpatech a obouvaji se a urážejí lidi co na rozdíl od nich si nemusí na nic hrát a nic tajit. Běž spát a hluboce se nad sebou zamysli proč jsi tady tolika lidem pro legraci.
17. 10. 2010 05:39
Re: MOND, FORD MOND
No zrovna tobě teď moc do smíchu není... Již jsi dokonale rezignoval na diskuzi o autech a počítám, že do hoďky tu vypíšeš i svoji první erotickou zkušenost. S autem, pochopitelně. Pro mne jsi klasický mainstreamák, však to znáš - jsi než to, co tvůj vůz. Nebo se snad domníváš, že jsi člověk prémiový?

Tvá fabulace na účet nicku GTI je milá, ale příliš z ní čiší touha najít balanci v nerovném boji. Asi sis to neuvědomil, nyní ovšem bojuješ jen a než sám se... sebou. Já se tu na tvůj účet pouze (nezaslouženě) bavím.

Ale jak jsem ti již navrhoval, slez už z toho skřipce, proboha, směje se ti tu i vrátnej.

Vracím to k Fordu. Bylo by fajn, kdyby vyjelo to nové Capri. Řekl bych že přišla (opět) doba na taková auta. Jenom jestli je ford už nezapomněl vyrábět...
17. 10. 2010 12:55
Re: MOND, FORD MOND
Až jednou dospěješ našetříš si na ten passat nebo octavku pak pochopíš že auto se nekupuje proto aby soused sedl ba zadek a začal ti závidět, ale většina lidi si auto kupuje protože ho chce a pak jsou takoví co ho prostě potřebují. A pokud jsi to ještě nepochopil může být auto pro někho něco jako pracovní nástroj co ho živí (profesionální řidiči, obchodní cestující a pod.) tzn v přeneseném slova smyslu jsou to takové "montérky". A proto se normální lidi nechodí dívat do garáže protože ví co tam stojí a proč to tam stojí. No a ty se v klidu pomodli třikrát denně před plakátem passatu jestli u toho máš nějaký erotický zážitek tak to už máš docela problém, a možna by to chtělo navštívit lékaře. Jinak věz že auto (a to jakékoliv) není nic než stroj který byl postaven pro nějaký účel (tu převoz lidí, tu zboží a nebo jen pro zábavu) a jen ty zatím vidíš odznak něčeho: intelektu, charakteru nebo čeho vlastně. A lidé? Lidé jsou dobří a špatní, charakterní a bezcharakterní, empatičtí a hrubijáni a tak bych mohl pokračovat hodně dlouho, ale co nejsou rozhodně, nejsou lowendovi ani prémioví ani mainstreamoví. Jednou to snad pochopíš... snad.
17. 10. 2010 19:47
Re: Pár podotázok
Niečo by ma tiež zaujímalo:
Mal VW odpoveď na Ford Scorpio?
Mal VW odpoveď na Ford Cougar?
Mal VW odpoveď na Ford Puma?
18. 10. 2010 18:33
Re: Pár podotázok
Muzeum zavíra v šest, dnes už to nestihnu...
17. 10. 2010 19:38
Re: Pár podotázok
Ctrl c ctrl v, uz se s tim tvym trapnym supermainstreamem opakujes. Nikdo, opakuji nikdo krome tebe tento termin seriozne nikdy nepouzil, uz se prober, ty sasku, sam sebe shazujes
18. 10. 2010 18:34
Re: Pár podotázok
No například nyní jsi ten termín napsal ty... >:D
16. 10. 2010 23:57
velká pochvala
Server auto.cz si u mňa postupne stále pridáva na hodnote. A momentálne, keď čítam prvý test na auto s úpravou na ručné ovládanie pre ZŤP vôbec (nikde inde som ešte test takéhoto auta nevidel), tak palec hore a klobúk dole.

Auto.cz = :yes:
Rozbalit vlákno
0
17. 10. 2010 13:36
Mondeo x Passat
Když pominu vzhled, který je IMHO povedenější u Mondea, tak co se týče techniky, tak Ford VW skoro ve všem dohnal (dvojspojka, motory - dokonce prozatím nabízí výkonnější verze). Takže už mu chybí jen čtyřkolka, což já osobně jako minus moc nevidám, protože kdybych chtěl auto s pohonem 4x4, tak bych nešel jak do Passatu ani do Mondea (pokud by se nabízelo).

P.S. Zkusil jsem do googlu zadat slovíčko "supermainstream" a vypadlo mi spoustu odkazů na auto.cz a pak ještě název alba nějaký kapely (asi pocházející z Wolfsburgu >:D )
Rozbalit vlákno
23
17. 10. 2010 13:45
Re: Mondeo x Passat
Tak on ten supermainstream fakt není používaný laiky i profesionály po celém světě a to hlavně v souvislostí s produkcí VW? To se divím GTI to říkal a ten jak známo spolu s mariachim je prostě světová kapacita a odborník na vše od techniky přes design, psycholog a stratég ale hlavně ostřílený diskutér který všem radí jak se mají chovat a co mají dělat. >:D >:D >:D
17. 10. 2010 16:10
Re: Mondeo x Passat
>:D >:D :yes: Sakra, pokud vydali cedečko, jdu zejtra ráno do fronty...

Jiank co se týká té čtyřkolky, zde s tebou nemohu souhlasit. Možná sis to ani neuvědomil a automaticky spojuješ čtyřkolky s něčím jako navíc, s něčím exklusivnějším. Jistě, i tento pohled je možný a svoji racionalitu má. Já bych ovšem na věc nazíral z opačného konce - nikoliv tedy, že kdybych chtěl čtyřkolku jdu do něčeho (asi dražšího, vyprofilovanějšího...) nýbrž - Chci Apoštola, či chci cee´da, to není rozhodné, avšak chci čtyřkolku. Tedy ten pohon bych řadil při výběr na první místo.

Totiž při jistém pohledu na jízdu, je ta čtyřkolka jakýmsi ideálem pro každodenní užívání auta. Pro tvůj postoj hovoří stále skutečnost, že holt ta čtyřkolka není v nabídce každého výrobce a většinou to i něco stojí, ale to by náš nemělo svádět k tomu, že snad bychom měli být odevzdání než (fatálně převládajícímu) přednímu pohonu.

Přední pohon je sice asi technicky méně náročnější na zástavbu do auta, ale co se týká jízdních zážitků je tím nejméně přitažlivým. Ideální rajc lze zažívat samozřejmě se zadokolkou, pokud možno s motorem před zadní nápravou.

Jenže... autem nejezdíme výhradně na suchých silnicích, stav silnic v zimě je jaký je, a proto tedy akcentuji ten čtyřkolkový středobod.

Vedle vysoce sofistikovaných čtyřkolek (QUATTRO, Subaru BMW MB...) a to jak na klasické mechanické tak moderní elektronické bazi, je tu pro běžného jezdce vrcholně uspokojující systém Haldex. Domnívám se, že nenabízet dnes čtyřkolku ve dvou nejfrekventovanějších třídách (kompakt, střední) je nepochopitelná a neodpustitelná věc.

Jede-li člověk s přední dvoukolkou na čerstvě posněžené a ujeté silnici, plácá se kolem středové lajny někde mezi 60 až 70v hodině. Čtyřkolka tohle zvládá tak, že jedeš prakticky jako na mokré vozovce (pozor ovšem na delší brzdnou dráhu a nenadálý smyk všech čtyř), pocity jsou opravdu fantastické, nedá se to srovnat. Předokolkaři na sněhu (vyjma severských rallye jezdců) jsou vlastně nešťastni, ze zadokolkařů jedou solidně jen ti, kteří umí kontrolovat volantem ustřelující zadek.

Takže já horuji všemi desti za čtyřkolky, i antoušek se s tím nučí výborně jezdit. Jen v případě, že má člověk takovou majetkovou nadstavbu, která mu umožní nosit boty a jezdit auta s ohledem na počasí je jasné, že pak je v garáži (samozřejmě) čtyřkolka někde kolem BMW X5/6 a na léto třeba Fantastický Mercedes CLS či pětkový sedan.

Jako rozumný kompromis pak nelze vnímat vlastnictví předního náhonu, neb to je v 99% jen vynucená rezignace, nýbrž právě tu čtyřkolku v Apoštolovi, a to na celoroční parádní jízdu.
17. 10. 2010 16:28
Re: Mondeo x Passat
>:D >:D >:D Tak tak amatéři jsou super jezdci se čtyřkolkou i na sněhu, horší je když získají pocit že když mají 4X4 (ne Haldex) tak se jim nemůže nic stát.
17. 10. 2010 17:41
Re: Mondeo x Passat
K smíchu to sice moc není, ale tak nějak to i může být. Samozřejmě nepíšeme o sebevrazích, nýbrž o lidech, kteří třeba rádi i jezdí, avšak ne každému život naděli talent a koneckonců i zkušenosti.

Tak v tomto kontextu je to s těma čtyřkolkama a s náma amatérama tak, že prakticky každý jen trochu zdatný jezdec na čtyřkolce natrhne (s prstem v nose) gatě kdejakému "ostrému" předokolkovému jezdci okresního maloformátu. V rámci objektivity pak si napišmě, že umění jezdit, které by nám předvedli ti zmínění severští jezdci rallye by ve svém výsledku dopadlo tak, že by nás roznesli s předokolkou doslova na kopytech.

O tom tato diskuze snad ale není, jde jen a než o normální nezávodní jízdu dvou běžných jezdců na sněhu. Pojedeš-li například ty ve svém mondeu a bude-li si tě chtít dát na tom sněhu jezdec například v Octavii scout, sežere tě za třetí zatáčkou i s chlupama. Ale to jsi ty jistě už mnnohokrát zažil. Dostat na sněhu čočku od Dacia Duster, to musí být v mondeu zážitek k nezaplacení... :-)
17. 10. 2010 18:43
Re: Mondeo x Passat
Nejen na snehu - ja dostal minuly tyden cocku od Dusteru 1,5 DCi na Sancich. Mokra cesta s trochou sterku a ja na motorce, ktera se mi v zatackach vlnila jako had. Zazitek k nezaplaceni >:D
17. 10. 2010 19:19
Re: Mondeo x Passat
>:D >:D >:D
18. 10. 2010 13:10
Re: Mondeo x Passat
Nic proti těm co mají 4kolku, taky jse m o tom uvažoval. Každý týden jsem na šumavě pracovně, ale stejnak jednoduchý propočet ukázal, že na sněhu jedu tak 5% za celou zimu. Tudíž tak 1% všech jízd za celý rok, když to rozpočtu na km. A kvůli tomu být těží poruchovější pomalejší s větší spotřebou?;)))
A hlavně, na sněhu nás předjede i Lada Niva..ale na suchu , kdy najezdíme 99% času >:D to jaksi nejde říci ani o Scoutu ani o Pasatíku >:D
18. 10. 2010 18:32
Re: Mondeo x Passat
Já na rozdíl od tebe nejezdím 99% na suchu, naopak, jak známo, tak někdy v od přelomu září/října tu tradičně pršívá, od listopadu se pohybuji běžně na zasněžených silnicích a zimní gumy přezouvám až někdy v hlubokém březnu.

Čtyřkolka je výborná tak na polovině kilometrech co tu člověk ujede, ne-li více. Vedle toho, je samozřejmě lepší než předokolka i na suchu. Tedy rozhodování mezi "předkem" a čtyřkolkou není rozhodování. Buďto je to dáno finančním limitem, nebo dokonce (jako u Mondea) nemožností si tuto verzi objednat.

Že by však někdo vzal RADĚJI předokolku než čtyřkolku, to je vyloučeno z podstaty věci.

Je to spíše tak jak píšeš ty, předokolkař z musu - přemlouváš se tu veřejně k tomu, že čtyřkolku vlastně nepotřebuješ. Akorát si tu ovšem lžeš do kapsy.
18. 10. 2010 22:20
Re: Mondeo x Passat
a proč teda většina prodaných Passatu a Oktavek jsou jen predokolky? >:D
Na zbytek slintu nema cenu reagovat :-)
18. 10. 2010 22:29
Re: Mondeo x Passat
No přece ze stejného důvodu, pro který ty jezdíš mondeo - prachy, vata, děngy, chechtáky, love... tedy, jaksi jejich nedostatek. Tam kde se kupuje hlavou, nikoliv kapsou, tam jsou již poměry jiné, zejména tedy u prémiových modelů.

Pokus se těm slintům postavit čelem, zatím tu vždycky jen pláčeš a píšeš nesmysly amatéra silnic, že například najedeš na suché vozovce 99% kilometrů. Prodej stěrače.
18. 10. 2010 22:50
Re: Mondeo x Passat
Vždyť je to s tebou pořád dokola, člověk řekne svůj názor, který většinou člověk sděluje s tím, že vychází ze svých zkušeností, zkušeností které posbíral od jiných atd.
Jen ty jsi jediný, který prostě žije svou pravdou a ať řekne kdokoli cokoli tak to není pravda, tak jako někde kousek vedle ses komusi smál, že najede 70 tis,km za rok. Vždyť je to normální, já najel teď za 3 měsíce 20 tis.

A můžeme pokračovat dál, znám dost lidí, kteří rozdíl např 40-50 tis. u BMW 7 mezi zado kolkou a pohonem všech neřeší a stejnak nechcou verzi s náhonem "na všechny 4ři" - tak opět ukázka že nemáš pravdu s tvrzením, že je to jen o penězích.

Chápu, že máš svůj pohled na automobilový svět, ale proč ho nutíš ostatním a každému tvrdíš, že ten či onen názor je blbost, že je to tak a tak...a evidentně není.

A co se týká mokra sněhu, tak já takhle jezdím 4 roky , Brno Praha šumava - to je ten rozdíl, já vím jak moc je nutná 4kolka a jak ne, Ty to nevíš...to je ten rozdíl, někdo jede na hory jednou za rok a potřebuje mít jistotu že má 4kolku co kdyby, já ne a tak mě to nevyvracej.

Navíc když zmínime např. Passat a jeho Haldex, tak ikdyž dle tebe jezdíš za mokra sněhu větru skoro pul roku, tak ten hadelx se tí z toho zapne možná tak jednou a to opravdu až na sněhu.

A do té doby ...já budu rychlejší...jak říkám krom té chvíle na sněhu ;)

Holt někdo to chce jiný ne..proto je svět barevný a pestrý.

Tak že všichni kdo mají jednu poháněnou nápravu at přední nebo zadní a v nabídce je pohon všech kol...rychle vrátit a vyměnit..páč dle GTIho je to vyloučeno z podstaty věci a nesmysl..chtít to jinak ;) dle sebe....
18. 10. 2010 23:01
Re: Mondeo x Passat
Ty jsi to přece nemohl chtít jinak, mondeo 4x4 nejede. Jak že jezdíš 4 roky, jako že jezdíš autem teprve 4 roky? >:D Tak to pak chápu mnohé z diskuze s tebou. Kolik máš najeto? Jeden tu za ty 4 roky dává 4x 140... >:-[] je to tu letošní silniční oscar.

Ty nemáš názor, ty máš jen jednu větu - co mám v garáži je raketa. A diskutuješ tu o tom, když ti někdo napíše, žes raketa leda tak sám :-) Čím jako bys chtěl té octavii ujet? V RS modelu tě slupne jak malinu, jsi těžký, větší, nemotornější, nemáš šanci.
18. 10. 2010 23:31
Re: Mondeo x Passat
No když už chceš diskutovat, tak musíš aspon trochu umět číst...což ti moc nejde :-)

Já popsal jak jezdím pravidelně jednu trasu (mimo jiné) a na ty hory (šumava) jezdím 4 roky.
Tak proč tu vůbec píšeš , když si takhle vymýšlíš?

Proč opakovaně lžeš? Já někdy řekl, že co mám v garáži je raketa? >:D

Já někdy porovnával Octavii RS? Nebo ty jsi psal o tom, že na sněhu Mondeu ujede i Duster a já jen zmínil, že na na suchu což je většinou ujedu 4kolce ve stejné třídě se stejným motorem >:D

Za to že jsi tak do sebe zahleděný asi nemůžeš, ale troška sebereflexe by se ti hodila.

Pokud míníš urážet a přetáčet věty , významy atd. tak nepiš vůůbec, nikdo na to reagovat nebude.

To stejné pokud ti jeden dá jednoduché a pravdivé argumenty a ty se jim vysměješ a opět je překroutíš a neuznáš...tak to má stejný výsledek.

Tak buď diskutuj "normálně" s věcným a podloženým názorem, byť ne každému vonícím a nebo raději mlč. A už vůbec..proč tvůj každý příspěvek musí končit pokusem o urážku daného diskutéra?;)
19. 10. 2010 14:16
Re: Mondeo x Passat
Co je urážlivého na tom, když ti někdo napíše, že tě Octavia RS roznese jako malinu? To diskutování věcné... pod tím si představuješ to, že tu budeme psát, že mondeo je konkurent Mercedesu a BMW? :-)
19. 10. 2010 22:04
Re: Mondeo x Passat
A nebude to náhodou spíš tak, že stejně výkonná a vážící čtyřkolka ujede předokolce díky lepšímu přenosu síly na vozovku? ;-)
19. 10. 2010 22:16
Re: Mondeo x Passat
Mluvíš o čtyřkolce která má stejnou váhu jako předokolka aniž by se ústroji pohonu čtyř kol nějak podepsalo na váze. O.K. máš pravdu pakliže mluvíš o permanentním pohonu čtyř kol nikoliv o různých udělátkách jako je Haldex a pod. které se připojuji až při ztrátě adheze.
18. 10. 2010 23:06
Re: Mondeo x Passat
"No přece ze stejného důvodu, pro který ty jezdíš mondeo - prachy, vata, děngy, chechtáky, love... tedy, jaksi jejich nedostatek." - k tomuto komentaru len kratko. Poznam dost ludi, pre ktorych je auto len spotrebakom, maju peniaze na vyrazne drahsie a luxusnejsie auta, ale je im jedno v com jazdia. Vozidlo len musi splnat ich poziadavky. Vyrazne viac penazi ako za auto utopia na uplne ine veci. Nie vsetko je len nedostatku penazi
18. 10. 2010 23:13
Re: Mondeo x Passat
Auto není pro nikoho spotrebákom, každý ma takové auto, které si může dovolit, někdo picanta někdo BMW X6. Ale, že bys tu někoho s mozkem mohl přesvědčit, že ten v tom picantu utrácí za diamanty na burze v Antverpách, to se ti asi nepodaří.

Používáš klasickou diskuzní berli - když někdo napíše, že jezdí nyní málo červených aut, tak ty jako ustřední kontraargument uvedeš, že kolega nemá pravdu, neb tvoja kámoška si minulej tejden koupila červenýho trabanta. Proporce, kyklope, proporce ti schází.

V tebou uvedené souvislosti už tu jen chybí octávka majitele ikei... >:D letitej trumf. Akorát nevím, zda ho uplatňujou ti v těch bavorácích nebo ti v těch picantech. No... ty už budeš vědět ;-)
19. 10. 2010 08:47
Re: Mondeo x Passat
To picanto vs. x6 je extremne prirovannie. Skus neposudzovat vsetko len podla seba. Netvrdim,ze to co som uviedol vyssie je pripad vacsiny, je to pripad mensiny. Skus otvorit oci a mozno zistis, ze su okolo ludia, ktori uvazuju inym sposobom ako ty a ze auto je pre nich len nastroj na prepavu z bodu a do bodu b, pricom ovela viac penazi ako na auto minu na ine veci (aj ked nie na diamanty na burze ;-) )
19. 10. 2010 21:55
Re: Mondeo x Passat
99% času najezdíš na suchu? To jezdíš jen v jížní Itálii nebo jseš sváteční řidič, co vytáhne auto jen když je hezky? >:D
17. 10. 2010 16:35
Re: Mondeo x Passat
Tady máš odkaz, ať nekupuješ zajíce v pytli ;-)

[odkaz]

V tracklistu jsem ale žádnou skladbu oslavující VW nenašel. Ale možná, že ta oslava je skryta ve skladbě nesoucí název "Everybody's Got Something To Hide Except Me And My Monkey" >:-[]

Ano, myslel jsem to tak, že bych raději bral, jak píšeš, vysoce sofistikovanou čtyřkolku. Jinak na auta s předním náhonem se shodnem. Já už bych žádné nechtěl. Jenže v kompaktech to máš těžký, když píšeš že absence 4x4 je neodpustitelná věc, to bys musel zavrhnout 95% veškeré produkce a vybírat jen mezi Golfem, Imprezou a Lancerem...
17. 10. 2010 17:32
Re: Mondeo x Passat
Děkuju, člověče... dobrá kapela :-)

Jo, s těma čtyřkolkama v kompaktech je to celkem bída, ovšem nezapomínejme na naší Octavii. Koukal jsem, že s haldexem začíná na šesti stech, a to je myslím dobrá cena.
Avatar - bubucci
17. 10. 2010 20:59
Re: Mondeo x Passat
nj ale za 600 je i impreza a to je auto hlavně na ježdění a ne na rádoby machrování před bytovkou.
17. 10. 2010 19:50
Palec hore
:yes: Fordu za to, že myslí, aj na tých, na ktorých mnohí nemyslia vôbec.
:yes: autorovi testu a všetkým zúčastneným, že ich napadlo spraviť est aj takto upraveného vozu.

Bolo by celkom zaujímavé porovnať, ktorá značka sa k tejto téme ako stavia, a čo ľuďom, ktorým osud nedoprial plnú mobilitu, či ich inak telesne ukrátil, ponúkajú.
Ideálom by bolo auto, kde by hoci úplne imobilný človek zvládol všetko sám, a nepotreboval by pomoc ani na naloženie vozíka - možno niečo také existuje, ale v tomto smere som doteraz tiež informácie nevyhľadával. Ale zaujímalo by ma to.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - T613
17. 10. 2010 19:56
Re: Palec hore
dají se koupit malé jeřáby pro manipulaci s vozíkem. Předělat dveře tak, aby se vyklopily. Jsou i výsuvná sedadla apod. Je toho dost.. za dost peněz
[odkaz]
Momentálně řeším jak předělat Mazdu MPV pro synovce
17. 10. 2010 20:44
Re: Palec hore
Toto už si mi ukazoval. Fajn, ale to sú dodatočné úpravy ďalšej firmy, má s tým niečo výrobca niektorého z áut? Ak som správne pochopil, v tomto prípade ponúka riešenie značka samotná a takto upravené auto si u Forda môžeš objednať - ide to aj s inou značkou?
Avatar - T613
17. 10. 2010 20:54
Re: Palec hore
pochybuju, maximálně, že ti to dealer hodí k úpravci.
17. 10. 2010 20:33
Re: Palec hore
Člověče když jsem dělal v IT firmě měli jsme tam kolegu úžasný programátor na vozíčku. Měl mazdu 6 a byl koncert sledovat jak dokázal sám nastoupit ten vozík naložit za sebe a odfrčet v relativně krátké době. Popis: přesedl z vozíku na sedadlo řidiče,vozík sklapnul na úzko, nastartoval popojel zavřel dveře řidiče a otevřel zadní za řidičem nacouval zpět k vozíku natáhl se za sebe vozík vtáhnul do auta, zabouchl ty zadní dveře a odfrčel.
17. 10. 2010 20:39
Re: Palec hore
Tak to bol fakt umelec. :yes:
17. 10. 2010 20:48
Re: Palec hore
Jo jo když jsem ho viděl tohle dělat poprvé koukal jsem na něj jak vydra na kalnou vodu.
17. 10. 2010 21:14
Handy
Jako vozíčkář vám za tento článek ze srdce děkuji, jsem rád, že občas na toto téma někdo něco napíše. Doufám, že i dál napíšete na toto téma pár článků. Ještě jednou díky :yes:
Rozbalit vlákno
1
19. 10. 2010 08:58
Re: Speciální auta
Rádi bychom pokračovali, možnosti jsou ovšem dosti omezené.
Jednu konkrétní nabídku jsme ale - i na základě tohoto testu - od jiného dovozce dostali, takže se necháme (a nechejte) překvapit.
18. 10. 2010 13:19
GTI ho onanování
Chápu, že každý má raději jinou automobilku..někdo Fordy někdo VW, někdo Francouze pro svůj šarm akomfort , někdo Italské pro krásný design, někdo švédy proi svou robustnost a bezpečí. A někdo rád doveze ameriku. Tak proč porovnávat jen Evropský trh? Proč neporovnat světový? a nebo ten v USA? Protože to tak vyhovuje GTI.

Proč odpovídá jen na co chce a dokola mele pořád to stejné? Protože mu to tak vyhovuje ani jiného neumí = na víc nemá. Možná tak na tramvajenku >:D

Ano uznávám, že VW vyrábě kvalitní auta (ted už spíše poruchová) a ano má v dosahu dobré technologie. Má perfektně zvládlý marketing, jak nudné auto prodat za dobré peníze.

Ale mele pantem porad dokola, jeden nesmysl za druhym.

Proto se radeji bavme s tema, co maji radi normalni diskuzi o tom ci onom, klidne o "novem" pasatu nebo o skvelem novem dieslu od Mitsi. Ale porad vynaset jednu automobilku do nebe a jeji super truper modely, ktere jsou nekonecne nejlepsi na celem svete (pardon jen v Evrope dle GTI - protoze jsme Evropane a ostatni nas nezajima)

Nejlepe mu smazte nick, at neotravuje >:D at si blinka nekde na svem blogu >:D
Rozbalit vlákno
32
18. 10. 2010 17:31
Re: MONDEO
Zde pozor, síre, na diskuzích nejde, lépe řečeno jít nemá o to, kdo tu má co rád. Ostatně mám-li být úpřímný, pak kdybych tu psal podle tvého foršriftu, píšu tu dlouze o úplně jiných autech.

Takže poučka jedna - co má kdo rád, ať si před diskuzí zaparkuje do kapsy. Zde je výhradním tématem vždy auto uvedené v článku. Nyní tedy Ford Mondeo.

Tvůj základní diskuzní problém spočívá v tom, žes schopen psát kritiku výhradně o autech která nevlastníš a pochvalu pak jsi schopen psát než o autě, které vlastníš. Nevědomky se tak dopouštíš jednoho z vůbec nejtrapnějších kýčů diskuze.

Takže poučka dvě - na diskuzi nevypouštěj krakena ze své vlastní garáže, čím kdo na čem, pod čím či zda vůbec jezdí tu může zajímat leda tak prosťáčky s pubertou v zátylku.

Zde na diskuzích jde jenom a jenom o... myšlénky. Co kdo o dotčených autech víme, co se o nich domníváme, co si o nich nalháváme a tak dále a tak dále. A právě v tom tkví kouzlo diskuze, totiž setkávají se zde v rovnocenném postavení fakta, fantasmagorie a koneckonců i ty magorie...

Je jenom na nás, zda dokážeme oddělit zrno od plev. Na škodu aktuální diskuze je pak to, že jsi si nepořídil pětkové bávo. Neb bys psal o mondeu úplně jiné věty, než píšeš nyní. Je na tobě, aby ses poučil, abys pochopil o čem jsou diskuze a aby ses tak stal platným diskutérem. To se ti může podařit jenom tehdy, pokud tu svou mainstreamovou garáž před diskuzí natvrdo zapudíš.

Možná tě to překvapí, ale například já jsem o autě které mám v garáži nenapsal na diskuzích snad více jak deset (zdrženlivých) vět. Principiálně bych si totiž musel připadat jako pako, rozplývat se nad tím, co jezdím. Neboť... nezapomeň na mou větu - To nejlepší tvoje auto je vždycky až to... příští.

Takže po delším úvodu nyní k Mondeu. Rozsekej mé věty nikoliv paušálním obecným šmahem, ale každou vezmi a vyvrať argumentem. Můžeš začít tou nahoře první v pořadí - " Mondeo je věčná dvojka za Passatem".

A očekáváš-li nyní tak nějak možná mé hlubší vyjádření k mondeu (nikoliv tedy obecnou pravdu, kterou jsem vypsal do horních asi pěti příspěvků) pak ti k Mondeu napíši toto:

Nikdy bych si nekoupil Mondeo, auto toho nejmaianstreamovějšího mainstreamu v Evropě, auto, které nemá image, které nemá pohledovou jiskru a které nemá kokpit na úrovni mé estetiky. Nekoupil bych si Mondeo i proto, že je to vůz v dokonalém stínu Passata, evropské třídní jedničky. Ve všem je Passat vždy o chlup lepší než mondeo, ve všem Mondeo vždy musí dohánět Passata. Já vím, je to dáno možnostmi VW a možnostmi Fordu.

Ve všem co je rozhodné pro výběr auta - styl karoserie, styl kokpitu, ergonomie, materiály, jízdní vlastnosti, motory, převodovka a ostatní komponenty určující uživatelskou přívětivost boduje mondeo než jednou vlastností, a to jsou dobré jízdní schopnosti. Protože však rozdíly právě v těch jízdních vlastnostech jsou v souboji Passat x mondeo zanedbatelné (mimochodem projeď si starou 407 a novou C5, budeš asi nemile překvapen, jak v kontextu k mondeu tato auta výborně jedou), je jasné, že ten, kdo věci rozumí, bere výhradně a jedině ve středním mainstreamu ausgerechnet v Česku - Apoštola.

Osobně pak jako za velkou neopominutelnou nedostatečnost mondea považuji především minimální image. Z tohoto pohledu si snad můžeme napsat, že ve vztahu k prestiži, k image, stojí za Passatem ve třídě nepochybně celá Francouzská trojice. Až někde na úrovni opelu insignia lze stopovat image mondea. Speciálně v Česku pak samozřejmě mondeo dokonale válcuje i Superb.

Mondeo je (mimo jízdních vlastností) zcela průměrné auto segmentu, nevybočuje ani designem, ani kokpitem ani užitnými vlastnostmi.

Myslím, že za "mondeisty" to vše nejlépe vystihl kolega diskutér Petrko. Každému zde doporučuji si přečíst jeho zpověd na Moje auto - ty věty o konkurenci pro BMW, Mercedes, ty věty o tom, že Volvo S80 je jen takové lepší mondeo či, že do auta nechce kůži, aby se mu v něm nepotila záda... to jsou hluboké pravdy o tom, co se jezdcům fordu honí hlavou. Tohle, a je toho tam mnohem výce takto výživného, je přesně ten mindVWák v přímém přenosu - "jezdím sice auto za šest kilo, ale vlastně skoro BMW" :-)

Na druhou stranu oceňuji lidi, kteří řeknou - "Nemám na to jezdit v BMW, jezdím mondeo, žádnej zázrak to není, ale jede dobře, avšak až jednou bůh a mistr dají a já budu moci, pak si koupím BMW a na mondeo si vzpomenu jenom, když ho budu v dlouhým táhlým předjíždět".

Ovšem síre, abys tohle dokázal napsat, musel bys být někým jiným. Pro mne někým jiným nejsi, pro mne jsi než diskutér, který onanuje (abych byl recipročně korektní) u vrat své vlastní garáže a přitom mu za zády letí jeden eurodrzek za druhým. Samozřejmě v bávu... s elegantně ironickým úsměvem ve tváři.

Neboť (jak tu často píši) - nemít a snít je, síre, něco úplně jiného než nesnít a mít... ;-) :yes:
18. 10. 2010 22:33
Re: MONDEO
Krátce vyvracení tvých blábolů: není pravda, že je nepodstatná věc v jakém autě jezdíš a s jakýma máš možnost se prohánět a tím máš srovnání.

- píšeš, že ve všem, ale úplně ve všem mondeo dohaní passat a hned na to píšeše že má jedinou výhodu a to jízdní vlastnosti :-)

- přidám ti další výhodu a to je liftback, který nikdy pašík neměl a kupodivu jsou lidi, kteří tohle ocení...ne opravdu nemám rád kombi :D

- image v zapadní evropě má Mondeo vyšší než Francouzi pro svou komplexnost - to by jsi musel vyjet za hranice a být v kontaktu s realným světem

a tak by se dalo vyvracet jedna věc za druhou, klidně i hodnocení mé osoby

Mě jen nebaví a není na to čas reagovat na tvé výlevy jak se modlíš k jedinému tvému bohu. Proto jsem to tě pár let raději nedělal :-)

Raději prodiskutuji s někým kdo věci rozumí o tom co ho na jeho autě trápí, či proč si myslí že ten či onen model je lepší hezčí vyzrálejší a včem se s kým shodnu a s kým ne a rád slyším či čtu jiný názor na věc. Prortže více pohledů tím lépe a zaplať panbuu za ně >:D jinak vsšchni dle tebe by měli jezidt VW, protože ostatní nesahaji VW ani po kotník....tak proč to kupují? všechny zavřít do blázince že ;)

A nikdy jsem neřekl, že Mondeo je nej auto na světě, jen mě se jeví ve své třídě jako nejlepší volba, a ať si každý koupí co chce. :-)
18. 10. 2010 22:52
Re: MONDEO
Co se ti jeví není podstatné, podstatná je realita. A v ní to mondeo projíždí proti Passatu na celé čáře. Ano, máš pravdu, že ten lift je karosářskou výhodou mondea. Zcela přehlédnutelnou, neb v této velikostní třídě je lift okrajovou volbou.

Jízdní vlastnosti nejsou výhodou oproti Pasatu, jsou tím, co lze u mondea pochválit. Tak ovšem jako u Passata. Toho však můžeš pochválit za řadu dalších jednotlivostí.

Proč lidí nekupují VW? kupují, pětina trhu je vykrytá Volkswagenem. To je ta pětina, která má vkus. Nebo se snad domníváš, že vkus má komplet Evropa, že nejsou panáci, antouškové, kýčaři? :-)

Na závěr musím tvůj skromně intelektuální rozlet tak jako tak poopravit. Většina lidí si nekupuje co chce, nýbrž co jaksi... koupit musí, neb jsou jen dvě kategorie lidí, jedna kategorie jezdí daná auta proto, že je jezdit chce, ta druhá pak proto, že je jezdit musí ;-) Zařaď se sám, ani mi to radeji nepiš, ale buď sám k sobě alespoň jednou upřímný...
18. 10. 2010 23:22
Re: MONDEO
Tak upřímný bud sám k sobě, páč už jsi v takové situaci, že honem vymyslíš jednu blbost aby si popřel druhou >:D

A co tak třeba poruchovost pašíka ba co víc, Pašík má tak skvělé brzdy, že jsou téměř nejhorší z celé třídy :D:D ale pravda bez tak si při těch měření vymýšlejí a nebo brzdit není ta podstatná vlastnost auta, 3 metry sem tam to je *

A VW nepokrývá pětinu Evropy ... a tvrdit že pětina Evropy má vkus a zbytek ne a to jen ti co kupují VW to je taky nesmysl, ale opět jen tvůj, protože nikdo jiný tohle nevyplodí.

tak se utíkej omluvit všem co mají BMW, Mercedes a jiné značky, že jsi to nemyslel vážně s tím vkusem...šup šup :-)
19. 10. 2010 00:22
Re: MONDEO
Zbytečné, vše marné onehda jsem se třipismenkovým snažil diskutovat, bohužel tento člověk netuší co diskuse znamená. Pokud něco nesedí do jeho přesvědčení a klišé začne tě urážet, když jsem na to šel takticky a co nejvíce se mu otevřel v domnění že zareaguje a taky se otevře tak jsem neuspěl, dnes jsem dal přečíst zmíněnou diskusi kamarádům a ti se smáli GTImu, ale taky i ně že nemá smysl plýtvat upřímnosti na no radši to nebudu říkat nemám ve zvyku lidi urážet i když s nimi nesouhlasím. Btw. průměrný přispěvatel na auto.cz a to myslím fakt průměrného přispívatele za rok běžně nacouva to co GTI ujede dopředu takže se nediv jeho představám o jízdě s předo či zadokolkou na sněhu či představě o tom kolik najezdí lidi co se ježděním živí ať už jsou to kamioňáci, taxikáři, kurýři, obchodní cestující a další povolání pro které je auto druhým domovem. ;-)
19. 10. 2010 07:57
Re: MONDEO
Tak tak :-) raději se k němu nevyjadřovat >:D Jdu si užít svou hloupou předokolku a skákat po D1 >:D
19. 10. 2010 14:20
Re: MONDEO
Svůj postoj k Mondeu jsi věřejně odprezentoval na Mém autě - konkurent BMW, Mercedes... 8-s >:D Ano, i diskutéři tvé slepoty tu mohou publikovat. Musí ovšem počítat s tím, že se jim někdo pokusí pootevřít hlavu. Za to se ovšem na nikoho mimo sebe nezlob.
19. 10. 2010 15:13
Re: MONDEO
Šťouchni si do jehly.
19. 10. 2010 15:22
Re: MONDEO
No to víš..dle GTiho...ono je jedno jak auto jezdí, jaké je uvnitř, jak se ti líbí, jak ti vyhovuje..jde jen o jedno, jaký znak má na kapotě >:D a když je někdo takhle omezený a neprojel se ve stejné výkonostní a velikostní kategorii a ať je to Ford VW Mecedes Audi BMW či frantíci italové španěleé korejci japonci >:D tak nemůže sám říci co se mu zda jako nejlepší volba.

A holt pak jen smyšleně kecá co by asi mělo být lepší. Vždy´t i v testech Mondeo porazilo Mercedes C .

A samozřejmě ten kdo si na vlastní zkušenost dané auta aspoň z části neohmatal..mele spokojeně dál.

A vůbec neberu někomu , kdo řekne ...mám rád pocit že jezdím v prémii, mám dost peněz, nepremiovisti mě nenabízíjí dostatečný výkon pod kapoptou...tak proč ne? nevadí mě že mám malé auto (a to v případě Mercedesu C doslovně) páč jezdím sám , ale mám pocit, že jedu v prééémii ( shnusným inteiérem) ale komu se to libí ať si ho koupí ;)

Zachvíli se nám tady vratíí komunismus a konec svobody volby...páš Gti bude jen dokola všem vnucovat svůj názor ´..ba co hůř že ten jeho názor..je jen jediný a ten správný. >:D

nemáš tapety v pokojíčku do oranžova? >:D
19. 10. 2010 15:43
Re: MONDEO
Jj zatím se tady GTI vyprofiloval jako odborník na vše. jinak ne v životě by mně nenapadlo srovnávat mondeo s Mercedesem nabo BMW co se tyče kvality použitých materiálu a nebo finiš montáže a zpracování, tam opravdu vidím a cítím za co v těchto značkách platím, ale co se týče jízdních vlastností tam to srovnávat budu vždy a jelikož jsem najezdil ze zadokolkama cca 1mil Km tak i já dobře vím kde jsou ty rozdíly například to jak tě zadek nasměruje do zatáčky ale taky to že se ti nepřenáší síly a momenty spojené s náhonem na přední kola ano tady je rozdíl proto pro mne bude vždy zadní náhon symbolem luxusu a premiovosti (taky je dnes už používají jen pramivé značky) tady je vše v pořádku. Na druhé straně jak se dá jezdit s mondem na sněhu na vodě atd. o tom za těch sedmdesát tisíc km co jsem s nim najel vím svoje a bláboly GéniaTřipIsmenkového na tom nic nezmění. Když jsem frčel v únoru s Paříže abych se mohl alespoň dvě hoďky vyspat než jsem pro změnu letěl do Prahy s dalším klientem, a uháněl jsem si to po německé dálnici kde sněžilo a to tak že fest a na cestě bylo sněhu kolem 3 cm a mondeu nedělala stotřicetikilometrová rychlost žádný problém (já vím GTI předokolky jezdi na sněhu maximálně 70 - 80 těsně u středové čáry) tak to je pro mně to podstatné a že jsem v tom levém pruhu jel skoro sám asi nemusím zdůrazňovat, taky jsem sem tam z někým pohonil ale zadokolky to fakt nebyly . >:D >:D >:D
19. 10. 2010 18:05
Re: MONDEO
140 ročně, milión v gatích... >:-[] nezapomínej dýchat, Petře,. Aspoň občas... Letos jsi tu král (diskuzních) nájezdů >:D :yes:
19. 10. 2010 19:33
Re: MONDEO
Hovoří s tebou někdo amatére? Nemotej se mezi řidiče. Pokud jsi vzpomínám již jednou jsem tě žádal aby jsi mne oslovoval nickem ne jménem.
19. 10. 2010 21:48
Re: MONDEO
amatéři jezdí... 140 ročně... >:D Na to já nemám, to uznávám. Jsem profík, občas se i vyspím :yes:
19. 10. 2010 22:03
Re: MONDEO
Profik co si skočí jednou týdně z Mostu do kauflandu do Prahy. >:D >:D >:D
19. 10. 2010 18:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2010 19:57
Re: MONDEO
Nepsal jsem že máš vyrůst než něco řekneš, ale že až budeš starší pochopíš některé souvislosti a že škoda auto nás opravdu všechny neživí. Pokud tě to urazilo sorry nebylo to tak myšleno.
19. 10. 2010 21:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2010 22:08
Re: MONDEO
Já ti rozumím, jen nejde o to že by náš stát potřeboval víc a víc daní, on potřebuje někoho kdo by ty finance uměl lépe spravovat a rozumě finančně hospodařit.
19. 10. 2010 22:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2010 10:21
Re: MONDEO
A kdy se předvedeš, co máš v garáži ty? Projevuješ se jako onanista.

Kdybys měl, tak neonanuješ.

Jsi ubožák :no:
19. 10. 2010 14:18
Re: MONDEO
Přečti si to pořádně, není vůbec důležíté čím jezdím, či zda vůbec auto mám. Důležité je (aktuálně) co vím o Mondeu. Kdybychom to měli porovnat, tak o mondeu vím o jeden život více než ty. No vidíš, a kopu tu snad do tebe?

P.S. Za tu onanii díky, ale v mém věku si to už šetřím na jiné akce... >:D ;-)
19. 10. 2010 14:30
Re: MONDEO
Víš to odkud, vlastníš ho? Jel jsi s ním? Máš možnost přímého srovnání?

Pokud sis nyní na všechny tři mé otázky v duchu odpověděl ne, dále se nenámáhej. Teoretiky a ukecánky totiž nenávidím.
19. 10. 2010 14:47
Re: MONDEO
Připadáš mi, jak když jsi včera absolvoval kriminalistické desatero, to není diskuze nýbrž... výslech >:D

Pokus se smířit s tím, že zatím neodhadneš, kdo jen tak plácá, a kdo ví, tohle se může časem zlepšovat, bude záležet na tom, jak budeš sbírat zkušenosti. Hlqavně se slepě nedomnívej, že o autě může psát jen ten, kdo ho vlastní. To by tu ostatně diskuze dost prořídly, co? A jak nyní vidíš na příkladu kolegy, ten vlastní mondeo a není mu to nic platné, neb se domnívá, že je to konkurent mercedesu a BMW... Proto tu často zdůrazňuji, že to, kdo s čím jezdí či zda vůbec jezdí není na diskuzi důležité, tedy jako myslím vědomost kolegy o tom, zda a čím druhý kolega jezdí. Neb při tvém pohledu na věc by se sexuolog musel nutně usouložit... ;-)
19. 10. 2010 15:19
Re: MONDEO
Pokud podle tebe já něco ZATÍM neodhadnu, tak podle mě ty UŽ máš problém udržet myšlenku a vyjadřovat se k věci.

A sexuologa sem nepleť, to je člověk ve svém oboru vzdělaný a tímto oborem se dlouhodobě odborně zabývající.

Ty jen plácáš v diskuzi na netu. Cítíš ten rozdíl?

Nebo mě snad odkážeš na některou svoji odbornou publikaci?
19. 10. 2010 15:33
Re: MONDEO
Jsi zcela mimo, Pepíku. Tématem je zde Mondeo. K tématu se vyjadřují diskutéři. Musís si zvyknout na to, že vyjádřené myšlénky se nemusí nutně shodovat s tvým názorem. Jen a než z toho totiž pramení tvá nervozita. Vždyť jen se vrať nahoru - neznáš termín supermainstream, chceš tu trumfovat tím odkud píšeš :-) Takto se to přece nedělá.

Popiš zde svůj pohled na Mondeo (já to tu udělal velmi podrobně) a pak můžeme diskutovat, tvé dětské výpady, hledání abolutna... věř, to je dětinské.
19. 10. 2010 15:48
Re: MONDEO
"Musís si zvyknout na to, že vyjádřené myšlénky se nemusí nutně shodovat s tvým názorem."

To si vytesej doma do kamene. A přečti si to vždycky, než se rozhodneš krátit dlouhou chvíli diskuzí "na netu".
19. 10. 2010 18:02
Re: MONDEO
Neměj obavu, jakmile zaznamenám v tvých příZpěvcích byť jen stopu myšlénky, určitě to zaregistruji... :-)
19. 10. 2010 19:45
Re: MONDEO
A pokud zaznamenám já od tebe něco, co byť jen vzdáleně připomíná regulérní příSpěvek, zaregistruji to okamžitě.
19. 10. 2010 19:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - igi2
18. 10. 2010 17:04
tak jak je to?
píše se "Páka se automaticky vrací do neutrální polohy" v jiných testech zase píší pravý opak...
A bylo by i logičtější pokud by páka zůstávala v předvolené poloze aby auto neubíralo plyn když invalidní řidič např. potřebuje přepnout směrovku.
Rozbalit vlákno
1
19. 10. 2010 09:05
Re: Páka
Pravdu má náčelník a je - klasicky - někde uprostřed. Páka má na svém vrcholu cosi jako tlačítko či šroub aretace, nefunguje ale úplně stoprocentně. Zpočátku jsme tedy byli vyděšeni z nevracejícího se "ručního plynu", pak jsme zkusili šroub trochu povolit a hned to šlo lépe:-)

Jinými slovy - odpor páky lze nastavit a díky robustní kontrukci celého ústrojí na tomto manévru ani není co pokazit.
1. 9. 2019 16:28
Koupit řidičský průkaz / cestovní pas online Whatsapp (+4672
KOUPIT VYSOKOU KVALITU SKUTEČNÉ USA, KANADSKÉ, UK, AUSTRÁLNÍ, NEMECKÉ, ČÍNSKÉ
PASSPORTS, USA ZELENÁ KARTA, OSVĚDČENÍ O OSVĚDČENÍ O OSVĚDČENÍ
Whatsapp .... (46722970084) ... ((www.buydocsonline247.com))
snap chat ....... whytegarret19

EU / USA / UK / CANADIAN, LICENCE ŘIDIČE, ID KARTY, VISAS ETC
Whatsapp ........ (((46722970084))) Partner-

snap chat ....... whytegarret19

www.buydocsonline247.com

Nabízíme pouze originální vysoce kvalitní průkazy totožnosti a cestovní pas, vízum, řízení
Licence, ID KARTY, oddací listy, diplomy atd. Kupujte nyní vysoko
kvalita-Máme nejlepší HOLOGRAMY A DUPLICATING STROJE S více než
13 milionů dokumentů z oběhu po celém světě.
-ID skenování-ano ...
-HOLOGRAMS: IDENTICAL
-BAR KÓDY: SKENOVÁNÍ IDS
-UV: ANO
-Passports


FAKE IDS S RYCHLÝM DOPRAVEM - E-MAILOVÁ PODPORA
Falešné průkazy přes státní řidičské průkazy a státní průkaz
dostupné karty. Zahrnuje státní řidičský průkaz hologramu a magnetický proužek
nebo čárový kód na zádech. 2 pracovní den expediční objednávka (poštovné a
zacházení). NEJLEPŠÍ autentické falešné ID na webu.
Stejná kvalita, vysoké rozlišení, jaké používá Ministerstvo motorových vozidel.
Pošlete aktuální .JPG nebo .GIF aktuální licence s obrázkem
a změny v NAME, DOB, LICENCI #, RESTRICTIONS atd.
vyrábíme nejlepší falešné ID online, prodáváme falešné ID z Velké Británie / EU, falešné ID z Kanady,
Falešné ID v Austrálii a falešné ID pro mnoho dalších zemí z falešných
pasy k padělání řidičských průkazů k padělání bankovních výpisů, které máme
pokryté potřeby identifikace. Naše falešná ID zahrnují všechny bezpečnostní funkce
jako jsou originální hologramy, ultrafialové vodoznaky, hlubotisk,
speciální papír, fluorescenční barviva, RFID čipy, čárové kódy odpovídající
vaše podrobnosti a další. Naše falešná ID jsou totožná se skutečnou věcí ne
jiné stránky vám nabídnou tuto kvalitu jsme nejlepší.
nová identita chrání vaše soukromí a bere zpět vaši svobodu ..

.........................
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2019 01:40
THE PALACE OF lATE; HIS ROYAL HIGHNESS EGWE UDOBAKA THE FORT
THE PALACE OF lATE; HIS ROYAL HIGHNESS EGWE UDOBAKA THE FORTH
Hello!!! Whoever it may be concerned*…..
I am his Royal Highness King Chijoke Ubaka the forth of Orafite land in Anambra State Nigeria.
……………………..Contacts……………………
Contact Email……………chijokeubaka@gmail.com
Whatsapp contact …………… ((((+2348135835635)))
INTRODUCTION
We have a problem in this palace since my father his Royal Highness Egwe Udobaka the 3rd of Orifte land died. He had five wives and 17 children both men and women. My mother is the 3rd Queen and she is the one who has the first son for the king which is me Chijoke Ubaka. For this reason my father made me the crown prince of the kingdom but now that the king my father is dead I have taken the throne of the kingdom but has never had peace because of the first and second Queen who have their sons after me. Bringing me problems that it is their sons who are suppose to be the king for they are the first and second Queen in the palace. For this reason after I have taken the throne of the kingdom I have never rest from their troubles. This has made me to decide that I will look for someone who is trustworthy and God fearing that we can do invest togother abroad for my mum is afraid that they will kill me. Since the Treasure of the kingdom is in my control I want to transfer 5.5 million dollars abroad to investment there so that I can take my mum, two brothers and one sister along with me and start a new life. Life is more important than the throne. Please contact me as soon as possible lets make a deal and I and my family move out from here. Contact us with the whatsapp number above for more information as well as the email address calls video calls.
Note: video calls will be done so that we talk out everything.
THANKS
Waiting to hear from you soon.
Rozbalit vlákno
0