Diskuse

Kia Stonic 1.4 CVVT – Stylař s pohodovou atmosférou

3.11.2017

Kdo nemá malé SUV/crossover, jako by nebyl. Rostoucí popularitu segmentu si uvědomuje i Kia, která trh letos obohatila o Stonic.

 

  • 34 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 03.11.  13:35

    Stejně ti výrobci dělají ty motory furt blbě

    Foukání tříválců moc příjemnosti nepřinese a hnaní výkonu atmosfér otáčkami se taky moc nehodí. Když máš větší motor s větším kouťákem, tak ten motor nemusíš honit, jízda je příjemnější a spotřeba stejná. Na chromý chod tříválce hned zapomeneš a taky na mrtvolnost, než se turbo nadechne.
    • 22 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 03.11.  14:36

      « Re: Stejně ti výrobci dělají ty motory furt blbě

      To isté by som donedávna tiež napísal, ale s litrovým turbom v Stonicu a teraz aj v Arone som maximálne spokojný. Samozrejme, životnosť si netrúfam zatiaľ posudzovať, ale stále sa tu objavujú až zbytočné predsudky.
    • 31 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 04.11.  10:56

      « Re: Stejně ti výrobci dělají ty motory furt blbě

      Jo jo, vždyť do tak malého autíčka nepatří nic menšího, než dvoulitr... no ty jsi asi myslitel.
  • 00 Reagovat !

    foto wakantanka

    wakantanka 03.11.  13:43

    Otázka

    Mám za to, že jak Stonic tak sesterský Hyundai Kona vychádzajú z B triednych hatchbackov teda z Ria a i20. Tie pokiaľ viem zdieľajú rovnakú platformu a množstvo techniky. Tak ako je potom možné, že u Kony je AWD možný zatiaľ čo u Stonica vraj kvôli platforme nie? Nebude to proste tým, že koncernové vedenie predpokladá, že u Hyundaiu sa nájdu zákazníci ochotní si priplatiť za AWD a u Kie nie?
    • 12 Reagovat !

      foto Stanislav-Kolman

      Stanislav Kolman 03.11.  13:57

      « Re: Otázka

      Zdravím,

      u sesterského modelu Kona je to ve srovnání s dalšími malými SUV trochu jinak. Vůz totiž nevychází z menšího sourozence, ale je postaven na zcela nových základech, které pohon všech kol umožňují. Proto ten rozdíl.
      • 01 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 03.11.  14:02

        « Re: Re: Otázka

        Vďaka za odpoveď, ale proste mi to nejak hlava neberie, že veľkostne dve rovnaké autá by v rámci jedného koncernu stavali na dvoch rozličných technických základoch. To proste ide úplne proti koncernovému zdieľaniu techniky.
        • 01 Reagovat !

          foto pumpkin

          pumpkin 03.11.  14:38

          « Re: Re: Re: Otázka

          Ber to tak, že Kona je na skrátenej podvozkovej platforme Nira a umožní Hyundaiu ponúknuť štvorkolku aj hybrid, s čím sa pri Stonicu nepočíta.
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 03.11.  14:11

        « Re: Re: Otázka

        ešte ma tak napadlo, Tucson či Sportage technicky vychádzajú zo Ceedú či i30. Pokiaľ u SUV je AWD možné u HB z ktorých vychádzajú nie. Tiež iná platforma?
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 03.11.  14:15

          « Re: Re: Re: Otázka

          Proč myslíš, že u i30 a Ceedu není možný pohon 4x4?
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 03.11.  14:18

            « Re: Re: Re: Re: Otázka

            zle som to napísal, u HB proste AWD nekúpiš aj keby si chcel. Výrobca ho tam zrejme nechce, tak ho niet. A osobne si myslím, že to je ten samý princíp u KONA vs STONIC.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 03.11.  14:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

              U i30 a Ceeda si myslím totéž - výrobce ho tam nechce, jinými slovy, je to obchodní rozhodnutí spíš než že by to přímo nešlo. Nová i30 se (i s verzí N) snaží posunout nahoru, tak se nechme překvapit, třeba se časem i 4x4 objeví. Když se ale člověk podívá na hloubku kufru u nové i30, tak by se toho možná muselo předělat docela dost.

              Kona a Stonic - bohužel do toho nevidím, jejich platformy neznám. Stonic a Rio mají shodně 2580mm rozvor, Kona má 2600mm -> asi bych věřil redakci, že to jsou jiné platformy.
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 03.11.  14:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

                Ja skôr verím tomu, že to je nejaká modulárna platforma, kde si dĺžku prispôsobíš ako chceš bez nejakých veľkých investícií, rovnako ako možnosť inštalácie AWD či naopak.
                • 10 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 03.11.  14:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

                  To by dávalo největší smysl. Ale když nemám fakta, tak opatrně věřím redakci.

                  (Je fakt, že historie mě naučila věřit tomu, co dává smysl, a ne tomu, co říká redakce... )
                • 10 Reagovat !

                  foto David-Bures-Auto-cz-

                  David Bureš (Auto.cz) 03.11.  16:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

                  Zástupci Kie nám na prezentaci Stonicu opravdu zdůrazňovali, že se jedná o dvě různé platformy. U Stonicu jde o architekturu z Ria, u níž pohon všech kol opravdu není možný. Podle Kie by o čtyřkolku v tomto segmentu nebyl dostatečný zájem, a tak Stonicu platforma z Ria "stačí" Hyundai má ale patrně jiný názor a u Kony použil jinou architekturu, už s možností pohonu všech kol.
                  • 00 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 03.11.  17:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

                    O.k. ale sam musite uznat ze to je proti zdravemu rozumu vyvijat v ramci jedneho koncernu dve velkostne blizke auta na rozlicnych platformach. To ako keby Golf mal svoj podvozok a Leon s Octaviou upraveny z Rapida/Toleda.
                    • 20 Reagovat !

                      foto augustin

                      augustin 03.11.  22:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

                      Uplne s tebou suhlasim. Ja sam som bol uz takmer isty kupou Stonicu, lebo som vedel, ze Kona bude s 4x4 a presne ako ty som ocakaval rovnaku platformu s rovnakymi alebo podobnymi konfiguraciami. Ked som pred pol rokom zistil, ze dva "tie iste" modeli robi jeden koncern na dvoch roznych platformach, nemohol som tomu uverit. Na jednej strane sa setri na hrubke pozinkovania sroby, na druhej strane sa tu urobi taka hlupost, ze Stonicu kvoli platforme neumoznia 4x4, pritom by si tu clovek za 4x4 aj viac priplatil. Mozno clovek v Prahe 4x4 nepotrebuje ale som oblasti rakuskych Alp, kde 4x4 tvori asi 75% predajov aut (i preto je tu Oktavka 4x4 tak velmi oblubena, lebo konkurencia casto 4x4 vobec neponuka). Za mna sklamanie, o to viac, ze sa mi Stonic paci, daleko viac ako Kona.
                      • 10 Reagovat !

                        foto pumpkin

                        pumpkin 03.11.  23:09

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

                        Súhlas. Pritom keď som skúšal Stonic, najviac mi z malých crossoverov pripomenul podarené Suzuki SX4, lenže žiaľ bez tej štvorkolky a s nie práve ideálnym cenníkom. Napríklad litrové turbo je k dispozícii len s najvyššou výbavou.
                        • 10 Reagovat !

                          foto wakantanka

                          wakantanka 04.11.  10:01

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

                          Stonicom som nejazdil. Nakratko som si sadol. Zatial mi je tazko sa k niecomu viac vyjadrovat. Trosku ma sklamali len same tvrde plasty vo vnutri. Spracovanie ci textury v ramci triedy vyborne.
                    • 00 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 04.11.  19:18

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

                      Vždyť zrovna Rapid je podobný případ. Vem si, že Rapid SB je delší než Golf a rozvor mají podobný (G7 má větší, ale G5/G6 ne). Místo aby použili platformu pro nižší střední, nasadili kočkopsa. Proč? Protože tehdy aktuální platforma pro nižší střední byla udělaná čistě pro multilink. Nepočítalo se s klikovou nápravou. Stejný problém musel VW řešit u Jetty a Brouka, pokud se nepletu. Pro USA ta auta nechtěli s multilinkem, chtěli je pěkně odrbat (netýkalo se to jen zavěšení). VW to nějak musel vyřešit a šel jinou cestou než Škoda. Škoda toho Frankensteina původně připravila pro Roomster. Kdo ví, jaké tam byly důvody. U Rapidu pak jen použili existující řešení (měl pak paradoxně větší rozvor než Octavia).

                      Je to jen otázka toho, jak moc to chtějí postavit. Pokud chtějí něco, co stávající podlahy neumožňují. Dá se na to jít z různých stran, ale pokud to chceš, nemůžeš použít stávající řešení. Tak to prostě je. Smůla. Můžeš si jít postěžovat na nádraží, že v žádném modelu takovou podlahu nemáš a prodraží ti to auto. A může to být tak jednoduché, že jedna z nich je novější. Ta druhá do budoucna nepřežije. Normálně bych spíš tipoval, že by za tím mohla být možnost zástavby hybridního/ elektrického ústrojí. Ale Stonic má snad něco takového také dostat, takže to tu asi roli hrát nebude. Ale je možné, že se s tím objeví další rozdíly mezi těmito platformami. Zatímco Kia mohla být spokojená s existující, nejspíš i levnější platformou.
                      • 00 Reagovat !

                        foto wakantanka

                        wakantanka 04.11.  20:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

                        Rapid je hlavne krásnym príkladom využitia koncernového regálu, kde tu zoberieme toto, tam hento, tu niečo pridáme a tam zasa uberieme. >:D V čase príchodu Rapidu nástupcovia v C segmente už boli dávno na ceste a dosť dlho dopredu sa vedelo, že bude použitá MQB, nehovoriac o tom, že Rapid má dvojča Toledo. A preto mi príde divné, že napriek doterajšej praxi u H/K kedy v posledných rokoch mali modely v rámci koncernu svoje technické dvojčatá, tomu v tomto prípade tak nie je.
                        • 00 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 06.11.  14:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

                          To nic nemění na tom, že si Škoda připravila platformu, byť už ve třídě jedna byla a Škoda ji používala. Původně vznikla jen pro Roomster, s ničím ji nesdílel. Rapid ji pak jen podědil. Na Rapidu mě hlavně překvapilo, že použili staré motory. To jsem tenkrát opravdu nečekal.
  • 30 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 03.11.  13:51

    spotreba zlá, inak ujde

    17 v najvyššej, inak 15, na to môžu doplatiť. 9 l na diaľnici so 6 prevodovkou? Ak sa budem snažiť, tak sa dostanem na priemerku 6? NIč moc.Zatiaľ u nás nevidím behať nové rio, nejak tuším nejdú.
    • 01 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 03.11.  14:00

      « Re: spotreba zlá, inak ujde

      kde to je u vás? V BA? V PO keď doviezli prvé kusy do showroomu, dve sa predali hneď rovno z toho kamiónu. Švagor čo tam pracuje mi to vravel spôsobom, že keby nezažil tak neuverí. :-) A nieviem ako to je inde po SR, ale oni už predali jedného Stingera s dieslom a na druhého majú záväznú objednávku zadanú do výroby. Ten druhý je 2,0 benzín. :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 03.11.  15:57

        « Re: Re: spotreba zlá, inak ujde

        u nás to je okolie bratislava trnava a všetko okolo. Dnes som videl prvé rio s dvomi blonckami (hneď sa mi aj to rio viac páčilo) a už je dlhšie v predaji. Aj C3 sa trochu rozbiehala a už behajú, ale napr. nových svišťov som videl viac ako ria a svište začali neskôr.
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 03.11.  17:04

          « Re: Re: Re: spotreba zlá, inak ujde

          Ehm. Nebude to tym ze si novych svistov vsimas viac kedze v jednom jazdis? :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 04.11.  18:07

            « Re: Re: Re: Re: spotreba zlá, inak ujde

            to nie, toľko súdnosti mám. Vidíš reálne nové riá na cestách? Mne sa nové rio páči, nemám záujem mu uberať.
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 04.11.  20:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: spotreba zlá, inak ujde

              Ale vidiet vidim. Nie zeby ich bolo ako Fabii ale minimalne na vychode ich beha docela dost. Na vlastnu garaz som narazal z vlastnej skusenosti, ze niektore auta clovek podvedome prehliada az kym nezacne uvazovat o ich kupe resp. kym si jedno sam nekupi. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Nonsens

                Nonsens 06.11.  10:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: spotreba zlá, inak ujde

                počuj, ale ja hovorím o úplne novom riu, ktoré sa len začalo predávať, nie o výbehovom modeli, ktorých behá veľa.
                • 00 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 06.11.  20:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: spotreba zlá, inak ujde

                  Teraz ako teraz >:D pokiaľ sa nemýlim, tak sa predávajú už asi štvrť roka. Ako píšem vyššie, nelieta ich hafo, ale každý deň aspoň jedno nové RIO stretnem.
  • 12 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 03.11.  14:56

    pohonné ústrojí

    Čekal bych že redaktor aspoň zmíní jak je tapřevodovka odstupňovaná a kolik točí na 6°při 130 když to žere 7L v průměru. Pro nepříliš náročného motoristu do města a mimo dálnice asi celkem zajímavá volba. Auto ničím neuráží, pravda ani ničím nevyčnívá, ale přesně zapadá do dnešního stylingu.
    • 30 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 03.11.  15:04

      « Re: pohonné ústrojí

      Kiu normálně můžu, ale tohle mě sice neuráží, ale ani moc nebere. Kupříkladu to oplastování s vlnkou na zadních dveřích vypadá divně... a celé auto působí tak, že by potřebovalo aspoň o 2" větší kola aby se na to dalo koukat - ok, ty 15" jsou asi fakt základ.
      • 01 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 03.11.  16:01

        « Re: Re: pohonné ústrojí

        aj na malom swišťovi sú 16 tak akurát, takže u tohto vyššieho akože suv sú primerané tie 17.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 03.11.  22:16

          « Re: Re: Re: pohonné ústrojí

          Mám na staršího Swifta letní 15" a zimní 14" a ty letní už vypadají jako velká kola... je to tenhle design:
          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 04.11.  18:14

            « Re: Re: Re: Re: pohonné ústrojí

            ten je najmenší, tomu menšie sedeli, najnovší má vyšší pontón, širší rozkrok, žiada si väčšie, ale hlavne stonic je bobulový kros, tam malé nesedia aj keď na foto sú celkom obstojné, taký ecosport by mohol rozprávať.
    • 00 Reagovat !

      foto michal-t

      michal.t 03.11.  19:32

      « Re: pohonné ústrojí

      Ve Světě motorů uvádějí pro tuhle motorizaci 3400 ot. při 130 km/h, což není zas tak moc na malou atmosféru. A celková spotřeba prý 6.5 l/100 km na jejich 200 km testovacím okruhu.
  • 00 Reagovat !

    foto swifter

    swifter 03.11.  15:06

    To autíčko je docela lehké 1085kg bez řidiče, čili

    zhruba stejně jako Swift 1.3 a ten motor s ním musí cvičit celkem obstojně (80-120 za cca 9s není tak špatné), kdo nechce podřazovat, ať si pořídí 3.0 TDI (za trochu jiný prachy)
    • 10 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 03.11.  16:09

      « Re: To autíčko je docela lehké 1085kg bez řidiče, čili

      je to trochu ťažšie aj vyššie, vzduch nepustí. To, že sa musí podradiť, samozrejme nevadí. Dynamika je celkom v poho, len tu na autoserveri všetko pod 100 kw nestojí za reč. Ja mám približne rovnako výkonného swišťa a v pohode stíham aj diaľnicu. Nie plno naládovaný, tam by sa už zadýchal, ale na to nie je určený, aby držal ľavý do chorvátska aj s polkou domu v kufri.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 04.11.  19:36

        « Re: Re: To autíčko je docela lehké 1085kg bez řidiče, čili

        Posledního Swiště jsem ještě nezkoumal, ale u staršího byl kufr spíš taková kabelka. Těžko něco, do čeho bys strčil půlku domu. :-) Ten musí létat i s plným kufrem (pochopitelně ne olova).
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 04.11.  21:29

          « Re: Re: Re: To autíčko je docela lehké 1085kg bez řidiče, čili

          Hmm, kabelka.... :-O
          Snad se to dá říct i jinak. Tak třeba.
          "Síť k upevnění předmětů v zavazadlovém prostoru v nabídce originálního příslušenství Suzuki Swift nehledejte." >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 06.11.  10:58

            « Re: Re: Re: Re: To autíčko je docela lehké 1085kg bez řidiče, čili

            nový má najväčší kufor z tej trojky, ale poriadny čech by zaplakal.
  • 12 Reagovat !

    foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

    Ada - stop rendlíkovskému odpadu 03.11.  15:52

    vypadá docela dobře ten Stomic, ale...

    ... prodává se to i s motorem? Nebo jen s tím motorčekem do sekačky na trávu?
    • 00 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 03.11.  16:52

      « Re: vypadá docela dobře ten Stomic, ale...

      Ádo, najdeš tam i pořádný motor 1,6dCi >:-[] , pardon, teda CRDi. Auto vypadá cajk, ale vyloženě příjemný motor v nabídce nevidím. Kdyby to mělo R4 min. 1,2T okolo 130k s kratší převodovkou, to by byla věc.
  • 43 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 03.11.  17:30

    Sorry jako,

    ale já žádný SUV/crossover nikde nevidím......vidím jen hatchback podobný Fabii....
    • 10 Reagovat !

      foto mikinko

      mikinko 03.11.  19:11

      « Re: Sorry jako,

      ja rovnako... nič extra okrem plastov navyše tam nieje... a mne skôr pripomína Sandero. No ale je tu dôvod posunúť cenu nahor.... a že sa v PO predali dve z kamiona? Fú to je teda obchodný úspech... na druhej strane keď som v roku 2006 kupoval hyundaja bol to skromný salon, prichádzal sem-tam nejaký dôchodca či bohatší otec ktorý dcérke kupoval getza... posun je veľký...
      • 01 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 03.11.  20:22

        « Re: Re: Sorry jako,

        Citaj poriadne. Tec bola o Riu nie o Stonicu. :-)
        • 10 Reagovat !

          foto mikinko

          mikinko 04.11.  08:19

          « Re: Re: Re: Sorry jako,

          ja čítam poriadne a kia-hyundai je jeden hrniec.... toto čo vidím na obrázkoch je tuctové auto zavedenej automobilky. Niet sa čím chváliť.
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 04.11.  10:05

            « Re: Re: Re: Re: Sorry jako,

            Pisal som snad nieco o tom, ze to nie je tuctovy mainstream? Len som skonstatoval, ze nove Rio si naslo dvoch kupcov bez toho aby v nom sedeli ci sa previezli.
    • 10 Reagovat !

      foto vabis

      vabis 04.11.  09:28

      « Re: Sorry jako,

      nebo jak Sandero Stepway >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 04.11.  23:30

      « Re: Sorry jako,

      Ma to plastove lemy blatnikov a dveri ? Ma. Take je to prinajmensom crossover, ci uz rovno SUV. 8-s
  • 31 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 04.11.  10:59

    No

    tak tohle opravdu ne. Design je jak z deset let starého Tiguanu s naroubovanou přídí Kie, jízdní výkony a spotřeba dost nepřesvědčivé na to, že se jedná o lehké auto, a přepravní kapacita mizerná. Rio udělá lepší službu a o sedmdesát tisíc levněji.
    Když už tedy malé korejské SUV, pak jednoznačně Kona. Nejen kvůli možnosti 4x4, ale celkově je o generaci vpředu.
    • 20 Reagovat !

      foto umo

      umo 04.11.  19:26

      « Re: No

      Taktiež považujem toto auto za zbytočné a nevidím dôvod ho uprednostniť pred riom. Porovnateľná priestrannosť, svetlá výška, objem kufra, ale o dosť vyššia cena. Ak by som chcel nahradiť fabiu nejakým B SUV, tak týmto určite nie.
  • 00 Reagovat !

    foto Sumi2000

    Sumi2000 05.11.  10:48

    Pěkný stylový crossover

    KIA udělala pohledné auto.
    Do města jako stylovka bez 4*4 ok.
    Atmosfera 1.2 a 1.4 ...bezva volba , pro ženu rozvážející děti v pohodě motorizace. :yes:
    Design se povedl , proti hrůze od Hjondaje vypadá auto dobře.
    Interier má i pěkně netrčící tablet s tlačítky..super. :yes:
    A kdo chce 4*4 , sáhne jinam..Mokka , Vitara či SX4 atd.
    • 01 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 05.11.  11:56

      « Re: Pěkný stylový crossover

      akurat ze to chce aspon 16tky kedze je to uz dost vajcoidne a objemne auto .. lebo na tych 15tkach je to kusok bida nic v zlom.... ved uz aj take sandero stepway obuva 16tky a to sa pritom nehra na ziadny cross ... pritom bezpochyby bude daleko vacsim a lepsim crossom ako tato kia tragikomic .. pardon stonic... ked cross od kie tak seriozneho soula so serioznym motorom ... tento stonic je ozaj len take nafuknute rio ... kusok taka modna hrkalka... za mna je to aj nazivo sklamanie... nechapem cielenie na koho to cieli ( pre zeny do mesta? )... soul ma pritom podobny razvor aj podorys ale je fakt vo vsetkom uz uplne inde
  • 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 08.11.  17:15

    test koncernového sourozence

    KONA 1.6 T-GDI 7DCT 4x4

    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání s krkavčí matkou!

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání…

Mladí sourozenci Ráchel a Gabriel (16 a 17 let) si za svůj krátký život zkusili už mnohé, nejtěžší období života…

 

iSport.cz

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují Malík i Fousek

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují…

Dvacet tři osob, mezi nimi jedna žena, se uchází o jedenáct míst ve Výkonném výboru FAČR. O to nejdůležitější…

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho nechápal: Měli jsme vést 5:0!

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho…

Zázračný večer v Basileji přineslo utkání Ligy mistrů proti Manchesteru United, v němž domácí senzačně zvítězili…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko trend vyhřívaných iglú?

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko…

Svařák na Staromáku, trhy v Drážďanech nebo ve Vídni, Louskáček v Národním divadle? Jestli právě takto vypadá…