Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Toyota Land Cruiser V8 D-4D – Land Bruiser

Velký, silný, nesmlouvavý. Land Cruiser V8 byl lehce omlazen, ze svých zásad však nehnul ani o píď.
Zpět na článek
20. 6. 2012 10:46
20. 6. 2012 11:21
20. 6. 2012 14:54
20. 6. 2012 16:51
20. 6. 2012 17:33
20. 6. 2012 19:30
20. 6. 2012 19:37
21. 6. 2012 10:04
21. 6. 2012 11:35
20. 6. 2012 17:18
20. 6. 2012 10:49
20. 6. 2012 11:02
20. 6. 2012 12:21
20. 6. 2012 11:52
20. 6. 2012 12:20
21. 6. 2012 13:42
21. 6. 2012 10:31
24. 6. 2012 21:56
21. 6. 2012 10:55
20. 6. 2012 13:45
20. 6. 2012 22:24
24. 6. 2012 17:24
21. 6. 2012 10:23
20. 10. 2013 21:14
20. 6. 2012 10:46
G-klasse
Co bude dál? Posledně Range, dnes lanďák, zítra géčko? :-)
Rozbalit vlákno
9
20. 6. 2012 11:21
Re: G-klasse
a předkrm dělal Freemont.... Ten taky váží dvě tuny >:-[]
Poslední tři testované vozy na ACZ váží cca 8 tun >:D :*)
20. 6. 2012 14:54
Re: G-klasse
myslím, že do téhle společnosti by spíš zapadlo GL...
20. 6. 2012 16:51
Re: G-klasse
No nevim, GL je sice o něco víc off-road než ML, ale z pohledu RR a LC je to pořád voňavka :-) naopak géčko ve svém luxusním provedení hraje s výše zmíněnýma stejné housle.
20. 6. 2012 17:33
Re: G-klasse
Myslel jsem do společnosti oblud s hmotností hodně přes 2 tuny...
20. 6. 2012 19:30
Re: G-klasse
No jo, podobných zhůvěrilostí bychom asi ještě několik našli.
20. 6. 2012 19:37
Re: G-klasse
V Americe spoustu, mimo ní už míň...
21. 6. 2012 10:04
Re: G-klasse
skus arabsky svet. tam ich jazdi ako dreva, vsetko s V8 benzin
21. 6. 2012 11:35
Re: G-klasse
Mluvím o zemích, ve kterých se vyrábí. V US je všelijakých Tahoe, Durango, Yukon, a podobných nesmyslů kvantum. Mimo US už se tak moc velikých offroado-SUV neprodukuje, tam je to jenom GL, LC a RR...
Avatar - Hotwire
20. 6. 2012 17:18
Re: G-klasse
na GL tu uz par testov bolo, a nova generacia sa zacne predavat pred koncom roka, takze si este na nejaky ten test pockame ;-\
Avatar - Dinar
20. 6. 2012 10:49
Ke smůle LC
je jeho obrázek zrovna nad Range Roverem, jestli range jako auto definuje z velké části právě styl, stylovost, pak to je přesně to, co Land Cruiseru absolutně chybí. Ohromná bezpohlavní hromada plechu se znakem Toyota, jakkoliv to může být dobré auto nevyzařuje z něj naprosto nic.
Rozbalit vlákno
34
20. 6. 2012 10:58
Re: Ke smůle LC
Nekde se ten milion navic holt projevi.
A vzhledem k prodejum techto dvou aut si rikam, ze "bezpohlavnost" neni vec, ktera by kupce od LC odrazovala.
Avatar - Dinar
20. 6. 2012 11:02
Re: Ke smůle LC
To není otázka peněz, jen designová nemohoucnost, resp. čistá ukázka asijské designové řeči, pro oko Evropana neakceptovatelné.
20. 6. 2012 11:05
Re: Ke smůle LC
To není nemohoucnost, to je projekt. ;-)
Avatar - Dinar
20. 6. 2012 12:21
Re: Ke smůle LC
Anebo tak. ;-)
15. 7. 2012 11:36
Re: Ke smůle LC
neřekl bych, že nemohoucnost. Design je otázka i tradice.
20. 6. 2012 11:52
Re: Ke smůle LC
Na mne působí moc americky (minimálně předek). Styl mu opravdu chybí. Ale jinak skvělé auto. Je to škoda.
Avatar - Dinar
20. 6. 2012 12:20
Re: Ke smůle LC
Ano, je to klasický asijsko-americký unisex design, všechno na jedno brdo, působí to levně nijace. V případě LC navíc vyloženě jako hromada, to se snad ani designem auta nedá nazvat, žádná základní linka, markanty, detaily vyloženě tragické. Na nějaké us corolle to jednak není tak vidět jednak je to cenově jinde, v téhle třídě a cenové kategorii je to od toyoty nehoráznost, hřeší na to, že konkurence se prakticky celá přesunula do SUV třídy a některé trhy prostě čistý offroad v lux. verzi potřebují.
20. 6. 2012 16:42
Re: Ke smůle LC
... a do pr*ele to je mistr! ty trumpeto, zkus si nejdriv zjistit jaky nazor na "levne nijace" maji treba chris bangle nebo luc donckerwolke! jestli jo, tak az si to ujasnis, pak prijd, zuctujem spolu...
Avatar - eXp10it
20. 6. 2012 20:08
Re: Ke smůle LC
Nechal by jste tohle řídit vaši ženu? Nechal by jste tohle řídit vaše dítě? Tak jaký pak unisex, jakápak bezpohlavnost - tohle je nástroj chlapa.
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2012 12:41
Re: Ke smůle LC
Naprosto nesouhlasím. Tenhle LC se podle mě opravdu povedl a má kouzlo, které má právě a jen LC.
Po konci Patrola a přechodu Pajera k samonosné karoserii je to navíc poslední poctivý kus železa. Pro zdejší trhy, kde vůz vyjede na vycházku do terénu 1x za měsíc a terénem se navíc myslí maximálně tak rozblácená lesní cesta, je i Pajero nebo Grand Cherokee takovou bazukou na komára.
Jenže stále tu jsou jiné trhy, kde většina provozu je po nezpevněných komunikacích. A tam podle mě LC nemá konkurenci. Dlouhodobá životnost a tuhost, ať si kdo chce co chce říká, bude u tohoto auta o řád jinde, než u samonosných kompromisů :-!
Stejně jako u RR jsem kritizoval (nad)váhu, tak i zde Toyota ukazuje, že to jde mnohem lépe. Přitom s sebou taká žebřík...
Zatímco RR je o stylu, luxusu a image především, tak LC je o užitku, spolehlivosti a trvanlivosti.
Avatar - Dinar
21. 6. 2012 13:42
Re: Ke smůle LC
Proti tomu autu nic nemám, ale hřešit na to, že když dělám výborné auto, tak nulový design trh překousne, to se dlohodobě nevyplatí ani toyotě.
21. 6. 2012 15:33
Re: Ke smůle LC
panacku, panacku, nedelej jelimana. jeste jsem se nedozvedel, jestli ti donckerwolkovo hodnoceni designu, kterej vytvarej jabka, prijde jako hodnoceni mistra v oboru, a tudiz je dobre se nad tim alespon zamyslet, nebo blaboly kresliče vod prkna...?
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2012 17:23
Re: Ke smůle LC
Jenže já se ti snažil naznačit, že ten "nulový design" je možná jen a jen tvoje vnímání. Nijak ti neberu tento názor, tobě design LC nic neříká, já bych třeba nenašel v kategorii hezčí model :-!
21. 6. 2012 10:31
Re: Ke smůle LC
A přitom se v Americe ani neprodává (resp. prodává, ale jako Lexus s trochu odlišným designem)...
24. 6. 2012 21:56
Re: Ke smůle LC
Vím, ale ten předek mi prostě připomíná americkou produkci.
20. 6. 2012 12:43
Re: Ke smůle LC
U LC mi právě z nedostatku stylu nejvíc sedí levnější verze...takový ty nutnostní. Kamarád bydlí v Krkonoších a má LC90, který funguje jako otrok. To je LC a tam patří.
Tuto mutaci beru jako šejkovský přibližovadlo, nebo horskej taxík.
20. 6. 2012 13:34
Re: Ke smůle LC
já jsem kdysi stopnul LC na Islandu a při překonávání brodů mu styl rozhodně nechyběl.... ;-) Je to prostě auto hlavně do terénu a jeho lux-verze nemá smysl stejně jako by nemělo smysl Cayenne v oholené výbavě se slabým motorem....
20. 6. 2012 13:38
Re: Ke smůle LC
Cayenne beru jako SUV, toto je čistej Off-road ;-)
21. 6. 2012 10:55
Re: Ke smůle LC
Důležité je si uvědomit, že existuje Land Cruiser (150) a Land Cruiser V8 - dvě odlišná auta. Asi jako Land Rover Discovery a Range Rover. Všimněme si, také se jmenují trochu podobně, ač jde o dva odlišné modely. U Toyoty se holt jmenují ještě podobněji. ;-)
Avatar - Gasoline
20. 6. 2012 22:18
Re: Ke smůle LC
No jenže u Toyoty se skoro všechno jmenuje LC. Od pracantů až po luxusní káry. RR - LR to má rozškatulkované.
Avatar - Atlis
20. 6. 2012 13:45
Re: Ke smůle LC
na rozdiel od range roveru je land cruiser auto neznicitelne. preto sa predava ako teple rozky a jazdi od severneho polu, cez aziu, afriku az po ohnovu zem. range rover ma status auta pre fifleny (aj ked je velmi schopny), kdezto land cruiser je pracovnym nacinim...
20. 6. 2012 14:37
Re: Ke smůle LC
Land Cruiser 200 je podle mého na stejné úrovni jako Range Rover, to spíš 150ka je pracovní auto... Komu Land Cruiser nevoní může si ho koupit zabalený v krabici Lexus, s benzínovým motorem. Proto není fér srovnávat LC a RR, když tak Lexus LX tuším a RR... každopádně, LC bude jezdit zatímco RR bude stát v servisu... s LC se ti nestane, že pojedeš třikrát za první rok provozu domů na odtahovce /reálné zkušenosti/... Jediné v čem vidím problém je spotřeba, majitelé LC 200 přiznávají 15-20 litrů zcela běžně, viz spritmonitor.de, to auto je prostě strašidelně těžké, někde jsem četl, že mu navážili 2800 nebo 2900 kg...
20. 6. 2012 17:18
Re: Ke smůle LC
S timhle super autem jsme jeli na dovolený snad hodinu po městě pak 20min dálnice a pak 2 hodyny v poušti, byl to tedy 4.5 benzín, musim říct fakt super, nevypadá sice vevnitř tak luxusně jako audi nebo tak, ale zvenku se mi zdá super. Tichý bylo, ve vyšších otáčkách pěkný zvuk a jediný co na autě vrzalo byl nad bočnim oknem madlo na ruku kterýho jsem se pořádně držel při jízdě v dunách. A kdo si toto auto koupí asi už moc nehledí na spotřebu. Nějak rozlišit chudý a bohatý se musí ;-)
Avatar - Gasoline
20. 6. 2012 22:22
Re: Ke smůle LC
Měl jsem dříve LC 90 a taky jednou nedojela domů. Teď mám LR Discovery a dojel jsem vždycky. Je ale fakt, že servis znám důkladně. Jenže přesednutí z LC do LR, to je jako z dobytčáku do 1. třídy.
21. 6. 2012 07:16
Re: Ke smůle LC
LC 90 jsi asi neměl od novoty, že? byl tak deset let starý, nebo i víc? A Discovery není Range, víme? Ten má ještě docela dobrou pověst... když přesedneš z LC200 do RR, určitě takový pocit mít nebudeš /jako že přesedáš z dobytčáku do 1. třídy/...
Avatar - Gasoline
21. 6. 2012 07:27
Re: Ke smůle LC
LC jsem od novoty neměl, to je pravda, ale LR taky není funglovka. LC 90 má achilovu patu v nedostatečném chlazení 3 litrového dieselu, jak jsem se dozvěděl později. Typické využití toho auta byla dlouhá cesta přes celou republiku v plném obsazení a pak nějaké to škrábání se po horách. V létě v zimě. Proto jsem přešel na Discovery. Ta silniční část je v něm bez diskuze pohodlnější a vyjede taky všude. A spotřeba asi o 2l menší.
20. 6. 2012 22:24
Re: Ke smůle LC
Mám to auto asi půl roku (resp. model před faceliftem, 210 kW, německá verze) a je to super. Je sice trochu odtažité řízení, asi jako kdyby se řídila loď, ale neznám auto, kdy ujedu 1000 km a nebolí mě záda. Na dálnici v Německu či Švýcarsku je průměrná spotřeba 10,0 - 12,0 litrů (CH má limit 120 km/h, v D průměrně 140-150/hod) a jezdit tím po městě je zvrácenost. Jezdil jsem i v LR/RR s 8 stupňovou ZF převodovkou a je to jediné, co bych v Landcruiseru vyměnil - jinak je to naprosto srovnatelné či lepší, než RR a o 1 mega levnější - tj. lze jen doporučit. Mimochodem - nejsem mafián - jen jsem chtěl pohodlné a bezpečné auto, které leccos projede, pro min. 5 osob. A pokud se člověk nechce realizovat rychlostí 200 km/hod. po německé či (jako Trpišovský) po české dálnici, neznám lepší teréňák, který by to za "rozumnou" cenu splnil.
Avatar - PERNO
24. 6. 2012 17:24
Re: Ke smůle LC
ja si myslim ze ich je viac, napriklad ten LR Discovery alebo Jeep Grand Cherokee tak isto. K tým prevodovkám, pokial viem preto sa tam nedávajú viac stupňové prevodovky lebo by som pri prejazdom v teréne často preraďovalo čo nie je dobré.
21. 6. 2012 09:24
Re: Ke smůle LC
je to divne ale tato veta: "Ohromná bezpohlavní hromada plechu se znakem xxx, jakkoliv to může být dobré auto nevyzařuje z něj naprosto nic." sedi na produkciu koncernu, az na par vynimiek (scirocco) a tam ti to nejako nevadi.. Ako je mozne ze ti to prave vadi na offroade kde nejde o styl ale o techniku? Vcelku nechapem tomuto opacnemu mysleniu. A teraz nechcem vyvolavat flames ale chcel by som vysvetlenie bez emocii.
21. 6. 2012 23:56
Re: Ke smůle LC
Vidím to podobně jako někteří výše a je to jednoduché - tohle není terenní auto, ale luxusní limuzína do terénu. Prostě na pracovní verzi by to bylo OK ( i když i tam bych si přál auto co nejen umí, ale i vypadá), ovšem na vůz, který bude reprezentovat, je to v mých očích málo... Asi tak... ;-)
21. 6. 2012 10:23
Re: Ke smůle LC
zkus si ho obejít "naživo", i přes to, že to opravdu je velká masa plechu, uvidíš, že z něho opravdu něco vyzařuje. I když se ti třeba nemusí líbit, ta majestátnost tě ohromí. Člověk se tváří v tvář LC V8 cítí jako "červíček". :-)
A když vedle sebe stojí LC V8 a Range Rover, vypadá ten Range skoro jako hračka. :-)
21. 6. 2012 11:37
Re: Ke smůle LC
Kdyby mi dal někdo vybrat, jestli LC nebo RR neváhám ani chvilku, i když je Toyota o nějaký ten milión levnější... Pověst, která provází RR je příšerná. Ano, nemám osobní zkušenost, ale když už se o něčem vykládají takové historky, je to nepochybně pravda...
Avatar - Katikakus
22. 6. 2012 08:40
Re: Ke smůle LC
Naprosto souhlasim. Kdo nevyzkousel, nevi o cem mluvi... :yes:
21. 6. 2012 12:04
Já si nemůžu pomoct,ale
LC je podle mě daleko lepší koupě než RR,nemá sice tu přístrojovku ve stylu jachty,která mě u RR opravdu fascinuje,ale u off-roadu je podle mě jednou z NEJDŮLEŽITĚJŠÍCH vlastností spolehlivost a tam RR značně pokulhává.Bavil jsem se s jeho majitelem a ten nadává a nadává,za tři roky už měl x problému s elektronikou,s podvozkem a dokonce i s motorem.Tak to vypadá,že i můj Grand Cherokee ,který je velmi plebejského původu,je spolehlivější než aristokratický Range za skoro trojnásobnou cenu.To Mercedes G je sice taky autem za šílené peníze,ale kvalita je tam úplně někde jinde než u RR...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2012 12:27
Re: Já si nemůžu pomoct,ale
Ona je kvalita a kvalita. Z neprémiových materiálů můžeš poskládat kvalitní celek, nebo můžeš z velmi kvalitních a luxusních materiálů postavit nekvalitní mrchu. Srovnání LC s RR je podle mě o tom samém ;-)
22. 6. 2012 00:00
Re: Já si nemůžu pomoct,ale
Asi tak, ač fanda LR/RR, musím souhlasit. No, každopádně ze současného RR už víc nedostaneme a brzy bude nový. Pokud Indové pohlídají kvalitu - jakože jsou to nejspíše první, kteří s tím opravdu něco dělají - můžeme očekávat velmi zajímavé auto... :yes:
Avatar - tomtoylc
21. 6. 2012 21:14
Re: Já si nemůžu pomoct,ale
ja by neváhal ani chvílu a bral by TOYOTU ale nie v plnej výbave ale vo výbave sol ... za ušetrené peniaze by ju nastrojil a trochu viac pripravil na výlety do terénu :-)
... ale s RR toto ,,auto,, nemôžete vôbec zrovnávať ...
20. 10. 2013 21:14
krkolomnou cestou
Je zajímavé co vše může ovlivňit názor. Mě se líbí, že se drží svého původu a citlivě reaguje na směr trhu, pořád je to džíp, a ušlechtilostí se neztratí ani v ulicích.
Rozbalit vlákno
0