Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC – Zaměřeno na rodinu

Příď Lanceru, podvozek Outlanderu a k tomu nová šestnáctistovka. Co to je? Ano, další crossover na českém trhu.
Zpět na článek
23. 11. 2010 15:00
23. 11. 2010 15:25
23. 11. 2010 21:00
24. 11. 2010 08:21
23. 11. 2010 23:33
25. 11. 2010 20:02
neregistrovaný "Bazilek"
26. 11. 2010 07:42
26. 11. 2010 07:51
27. 11. 2010 20:23
17. 12. 2010 22:02
neregistrovaný "malson"
23. 12. 2010 16:50
23. 11. 2010 15:00
mhq
ďaľšia mitsi vo vreci ? ;-\
Rozbalit vlákno
1
23. 11. 2010 15:25
Re: mhq
mačka / kočka vo vreci / pytli - mitsi vo vreci
na webe čoskoro >:D
23. 11. 2010 21:00
spotreba
uvedene hodnoty pri 100 a 130 km/h vyzeraju celkom dobre vzhladom k vyske karoserie a aerodynamike vozidla....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
24. 11. 2010 08:21
Re: spotreba
A jde to i bez turba.
23. 11. 2010 23:33
interiér
To auto síce nevyzerá zle, ale po nedávnom osobnom stretnutí v jednom nákupnom centre som bol dosť sklamaný z interiéru. Šedivosť, "všude kam se podívaš"! Interiér mi pripomínal ten zo Suzuki SX4. :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bazilek"
25. 11. 2010 20:02
Ani náhodou!
Dobrý den. Chtěl bych zde uveřejnit pár poznatků, které jsem o tomhle autě získal. ASXko jsme si já a můj kamarád vyzkoušeli na testovacích jízdách a po vystoupení z auta a zdvořilém rozloučení z obsluhou jsme se okamžitě schodli, že je to neskutečná křáp.
Začnu pozitivy. Auto vypadá docela hezky ačkoli si jej opravdu lehce spletete s outlandrem(zvláště zepředu). Interiér je kvalitně zpracovaný a je zde opravdu dost místa +sedíte vysoko jako v SUV. Co mě opravdu nadchlo byly zrcádka. Jsou obrovské a vidíte v nich všechno(trošku nevýhoda při projíždění úzkými uličkami nebo těsné míjení). No a tím asi pozitiva končí.
Nevýhody: Usednete za volant najdete si optimální polohu a vše se zdá v pořádku ovšem. Po sešlápnutí spojky(, která je tak lehká, že stačí aby jste si uprdli a je na zemi), zmáčknete plyn, který jde asi stejně těžce jako předchozí spojka a jedete. Možná to chce čas ale za celých 20minut jsem si na to nezykl=absolutně nemožné lehce dávkovat plyn nebo pracovat se spojkou. 1 a 2 v pohodě. Při řazení trojky se musím zvednout ze sedadla abych tam dosáhl. Zařadím 4 a s uspokojením shledám že auto má loketní opěrku. Rád si ve městě položím ruku na opěrku s dlaní spočívajicí na hlavici páky, popř. můžu podřadit nebo dát 5. Tady po odložení ruky nevěřícně zírám na řadící páku ztrácející se někde 20čísel před mojí rukou (zlatá oktávka). Naštěstí jsme se dostali mimo město. Těšil jsem se že auto trochu protáhnu ať vidím jak těch 86Kw šlape. Při 60Km/h jsem sepředklonil dal tam 3 a sešlápl plyn na podlahu. A ono nic. Auto zrychluje rychlostí psího bobku. Na magickou 100 se auto dostalo po době dlouhé snad jako celá evoluce lidstva.Při 110Km/h na 3, už auto neskutečně řve. Do toho prodejce prohodí " to auto ale táhne co?" Dávám tam 4 na najíždím na kopec cca s 5- 6% stoupáním. Plyn na podlahu. tachometr ukazuje 120Km/h/4000ot. přichází kopec a auto ZPOMALUJE. 118, 115, 110, 105 konec kopce. Nevěřícně se dívám do zpětného zrcádka a vidím kamarádův výraz . Tohle má prosím 86Kw? Další hrůza přichází při řazení pětky. Uberu plyn rychle tam hodím 5 a pustím spojku. Ovšem auto má nejspíš jiné míněné protože plynový pedál si dál trčí někde u podahy a nahru rouhodně nespěchá. Hrůza. Po půl hodině klidnéjízdy a vystřídání řidiče přišla řeč na spotřebu. Prej s ním zrovna minulý týden jel po dálnici 140-150Km/h a spotřeba 5.5l na sto. Na naší palubce při svižnejší jízdě po okrskách svítí 8.9l. Takže kombinovaná spotřeba 5.9l je z říše snů. Možná při ploužení nebo sjezdu Pradědu na neutrál, ale jinak... Údaji o zrychlení na 100Km se musím zasmát. Možná těch 11s. dosáhli, když auto vezli šinkanzenem z továrny, ale na silnici bych ten výkon chtěl vidět. Co se týče podvozku moc komfortně laděný mi nepřišel. Příčné nerovnosti byly dost znatelně cítit. Co se týče projíždění zatáček ...dodávka. Auto se naklání už při mírně rychlejších průjezdech. Sportovní jízdu bych s tím neriskoval. A tady náš redakční tes končí. Po ujištění, že doma auto určitě doporučíme a budeme uvažovat o koupi jsem raději rychle odešli než nám zkusí dát testovat něco ještě horšího. Vzato kolem a kolem, řečeno kulatně motor 1.6 stojí za *, je hlučný,pedály děsné, zpětná vazba žádná, podvozek nekomfortní, řazení(chce to přidat nadstavbu na ruku), spotřeba velká, auto drahé. Samozřejmě je to jen můj názor. Možná jsme chytli páteční kus,nicméně tenhle motor určitě nedoporučuju. S plným autem musí být smrtelně nebezpečné předjíždět a co se týče pružnosti, bude možná stačit starším lidem nebo maminám, ale pro velkou rodinu... Dostat tohle auto s tímhle motorem od manželky, tak bych našel hornatý úsek silnice, zařadil neutrál a zatlačil. Doma bych řekl že mi to to skvělé úplně nové auto nějaký hajz ukradl. S pozdravem všem motoristům přeju spousty ujetých kilometrů.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - kopamt
26. 11. 2010 07:42
Re: Ani náhodou!
Hlavne, ked sa za nieco hanbis (skryvas). Novy uzivatel...prvy prispevok a hned taky "pekny vylev"? :-)

By ma zaujimalo aku Ochcavku(kW) mas, kupoval si ju novu alebo jazdenu? ;-)

Idealne ak nebudes klamat (nie ako vyssie), teda aspon skus... aj ked virualny svet casto poskytuje utocisko roznym "ludom". 8-s

Cele to vyzera len tak, ze si sa chcel povozit a "vysantit za cudzie" s kamaratom na niecom co sa Ti paci a nemas na to lowe, predajca to vedel, tak ci tak, a mozno nakoniec vam to dal nejako "pocitit", za to, ze si ho klamal od zaciatku az do konca - co mimochodom nie je vobec vysada kralov - si si to myslim celkom zasluzil. :-!
Avatar - kopamt
26. 11. 2010 07:51
Re: Ani náhodou!
Takze cele je to len zufaly "vykrik do tmy" jedneho nedorasteneho chlapca, naviac aj mentalne nedospeleho, za jeho "zhrdenú poychu". :no:
19. 1. 2011 08:53
Re: Ani náhodou!
Myslím, že by tě měl někdo naučit řadit!! Spotřeba 8,9l při tvém udaji o řazení mi přijde jako naprosto úžasně nízka! Jinak co se týče tvé vysněné škodovky tak s 1,4TSI jsem po dálnici při rychlosti lehce přes 130km na nejvyšší převodový stupeň jel za 14,2l. Tak a můžeš srovnávat...
27. 11. 2010 20:23
Re: Ani náhodou!
Podle toho, co píšeš, by ses měl nejdříve naučit jezdit. Ne řídit, jezdit. Proč plný plyn a točit motor? Zjistím si, kde je vrchol toč. momentu a motor udržuju v těch otáčkách. Když nestačí, podřadím. Platí jak pro rozjezd, tak i do kopce. Další: kolik váží Octávka a kolik ASX? Jaké jsou převodové poměry? Jaký je odpor vzduchu?
Plynový pedál: opravdu byl "zaseknutý" u podlahy, nebo se jen motor pomaleji vracel na volnoběh? Ono to může mít totiž svoji logiku - menší zátěž synchronů a spojky.
Podvozek: ještě jsem s ním nejel, počkám, až ho bude mít dcera. Ale! To, že je nekomfortní, je dobře. Většina jízd s těmito auty je po normální silnici, takže je jen dobře, že jsou tvrdší a líp sedí na asfaltu. Taková X5 je "kurev**ky" tvrdá, v lehčím terénu pěkně nadskakuje. Ale na asfaltu drží jako přibitá. Větší náklony jsou normální, auto má výš těžiště a delší pružení.

86kW je zhruba 115k, to není na závodění. Na tohle auto akorát pro normální jízdu po okreskách.
Na druhou stranu, nechápu lidi, co si kupují SUV bez 4x4... (ala Yeti). Ale raději tohle, než Octávku.
neregistrovaný "malson"
17. 12. 2010 22:02
Re: Ani náhodou!
:-) Známej je rád, že jsou Octávky na trhu. Vždycky mu to tam lidi po práci nechají, do rána ji opraví a druhý den si úžasná Octavia vymyslí jinou závadu a všechno pořád dokola. Zejména 2l turbo-diesely jsou strašně "úžasný" stroje.
Za roční dobu oprav Octávek si vydělal na novou Hondu (auto) a je spokojený. :-!
31. 8. 2012 17:52
Re: Ani náhodou!
A rano jsi se probudil a mel ruku v nocniku ne?Neda mi to nereagovat na tvuj prispevek.Toto auto vlastnim a mam jiny nazor.Radim uplne normalne a aniz bych se musel predklanet,jestli jsi ale nesedel jen na zadni sedadle a nekdo te nevezl.A na dvojku jede 100 na 3 140 a neni motor v omezovaci a auto neskutecne nerve ,zkus vytocit tu oktavku tedy jestli ji vubec mas do 6000 a pokus se zaposlouchat do ticha motoru.A ze stovku udela za 11,5 tak to si zapis za usi.Jinak pri normalni jizde coz je obec 50-60 mimo obec 90-100 jezdim kolem 6 litru na 100 km.A ze se se v zatackach naklani sis asi nekde nejspise precetl od nekoho kdo v tom aute nikdy nejel.Neni to sice motokara ale dodavka taky ne.
a cituji ,,S plným autem musí být smrtelně nebezpečné předjíždět a co se týče pružnosti, bude možná stačit starším lidem nebo maminám, ale pro velkou rodinu... Dostat tohle auto s tímhle motorem od manželky, tak bych našel hornatý úsek silnice, zařadil neutrál a zatlačil. Doma bych řekl že mi to to skvělé úplně nové auto nějaký hajz ukradl. S pozdravem všem motoristům přeju spousty ujetých kilometrů''
A ten tvuj zaver opravdu stoji za to opravdu ani nevis ci pises
Avatar - Bud
23. 12. 2010 16:50
vůbec nezaniká
Tak tohle auto tedy vůbec nezaniká. Včera cestou do obchodu vidím velice pěkné Mitsubishi, vystoupila z něho nějaká starší paní, takže mi to nedalo a šel se na něj hned podívat. Jaké má jízdní valastnosti, to už je věc druhá, ještě jsem to nezkoušel, ale desing je super. Hned mně zaujal i na dálku :-). Právě to jsou skutečně rodinné auta. Dostatečně prostorné. :-!
Rozbalit vlákno
0