Diskuse

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo 2WD Intense – Svatokrádež, nebo pocta?

18.4.2018

Trochu odvahy to chce, pojmenovat teď tak módní kompaktní SUV po kultovním sportovním modelu. Markeťáci Mitsubishi do toho šli.

 

  • 41 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 18.04.  13:01

    Můj

    názor: design exteriéru a interiéru (krom mazdy) mi u japonců nejede. Co se týče kvalit interiéru, těžko soudit z fotek, ale pokud to má člověk srovnávat třeba s VW, možná Peugeotem, tak to asi nestíhá...
    • 20 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 18.04.  17:29

      « Re: Můj

      Pro mě je nepochopitelné, proč Mitsubishi v interiérech tak ujíždí na "Piano black," že už jej nacpali i na věnec volantu. Renault zjistil, že je to hovadina, Mitsu na to přijde za pár let taky.
  • 11 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 18.04.  13:10

    Zrychlení

    Podivné to má hodnoty Mitsu na svých stránkách - dvoukolka manuál stovka za 10,3. S automatem o sekundu líp!! (9,3) a čtyřkolka automat pro změnu 9,8. Čekal bych, že čtyřkolka zrovna v téhle disciplíně vís přidá na trakci, než ubere váhou a odpory.

    A teď mě ukamenujte - nedávno by Eclispe na Autosalonu na Primě, "expert" Pepa. Byl z něj nadšený, nadšený, nadšený. A já mu tedy věřil víc, než dnes autorovi.
    • 33 Reagovat !

      foto Martin-Machala-Auto-cz-

      Martin Machala (Auto.cz) 18.04.  13:29

      « Re: Zrychlení

      Tak to se přiznám, k tomu se mi těžko něco říká...:)
      • 20 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 18.04.  14:10

        « Re: Re: Zrychlení

        Chápu. To není snaha Vás urazit, Martine. Já nevidím téměř žádný rozdíl mezi testérem Machalou a testérem Pepou. On si asi (na rozdíl od Vás) nemůže dovolit v mantinelech jejich silně komerčního pořadu auto úplně odstřelit, ale jinak - že by neuměl řídit, že by neměl projeto dost aut, že by byl v rámci jeho kolegů v ČR úplná lama - podle mě ne.
        Takže nesrovnávám Auto.cz a Autosalon, ale klidně srovnám Vás s ním, a v tomto konkrétním případě ...jak jsem psal. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto toulecak

          toulecak 18.04.  20:06

          « Re: Re: Re: Zrychlení

          >:D Dost naivní myšlenka, když se podíváš kolik je tu reklam sotva stránku otevřeš. V každé recenzi na komerčních webech/TV je potřeba brát, že je v tom cca 60% pravdy, zbytek je něco mezi polívčičkou a subjektivním hodnocením. Nejlepší je osobní zkušenost. Zajít si do salónu, zkusit si a vidět to naživo..
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 18.04.  20:11

            « Re: Re: Re: Re: Zrychlení

            Co konkrétně je naivní myšlenka?
      • 01 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 18.04.  16:38

        « Re: Re: Zrychlení

        kolko mal MIVEC natocenych ? u tych japoncikov ale aj fordov ta spotreba klesne a chut zrychlovat/tocit sa este najazdenymi KM stupne...

        v takej ideal forme bude tak po 10 tis km ... snad ako kazdy motor okrem spodovo ladenych TSI mensieho objemu, tym sa nechce do otaciek at all
      • 00 Reagovat !

        foto Loptos

        Loptos 23.04.  19:18

        « Re: Re: Zrychlení

        Dobry den, ECO mod na japonskych autach sa pouziva pri kludnej jazde napr na dialnici. Upravuje chod klimatizacie atd. Neda sa to pouzivat v normalnom ajzdeni. Ani 134kW motor so zapnutym ECO nechce moct ist, Pedal je ako z masla. :-)
    • 12 Reagovat !

      foto comper

      comper 18.04.  14:05

      « Re: Zrychlení

      Nie ze by som casto sledoval autosalon, ale este som experta pepu nevidel nieco kritizovat, ten by bol snad nadseny aj zo slapacej stvorkolky...
      • 31 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 18.04.  14:13

        « Re: Re: Zrychlení

        Tak já se na jeho reportáže dívám rád (je to bavič, i když to občas přehání) a nemůžu s tebou souhlasit. Zkritizovat jednotlivosti umí, i když pak dají autu vždycky kolem 90%. U tohoto auta bylo poznat, že je vážně docela nadšený.
        Tipuju, že mají ten model postavený tak, že jim automobilky platí za otestování.
        • 00 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 18.04.  15:57

          « Re: Re: Re: Zrychlení

          Za otestování jako takové určitě ne, ale že za tím je komerce, marketing a PR je nad Slunce jasné. Holt síla peněz je veliká a z něčeho se ten pořad a redaktoři platit musí.

          Btw, zdálo se mi to, nebo už sehnali náhradu za zesnulého Martina Smolíka?
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 18.04.  16:48

            « Re: Re: Re: Re: Zrychlení

            Nezdálo, sehnali.
          • 00 Reagovat !

            foto 99matthew99

            99matthew99 18.04.  19:07

            « Re: Re: Re: Re: Zrychlení

            Zesnuleho?
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 19.04.  13:14

            « Re: Re: Re: Re: Zrychlení

            TWL, tak to mi nejak uniklo, pritom mi prišiel ako najviac v pohode z tých ostatných šašov.
    • 00 Reagovat !

      foto cape

      cape 18.04.  14:06

      « Re: Zrychlení

      to ze je automat rychlejsi dnes uz divne nie je ( zaroven ma iny pocet prevodov ).
      zaroven si myslim ze s relativne slabym motorom( na to aby to jedna naprava nezvladla preniest na cestu ) a na suchu je pochopitelne ze sa neprejavili vyhody lepsej trakcie ale len nevyhody vyssej hmotnosti a mechanickeho odporu.
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 18.04.  14:14

        « Re: Re: Zrychlení

        Ten automat je CVT. A že je CVT rychlejší, než manuál, to je podle mě zvláštní.
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 18.04.  14:30

          « Re: Re: Re: Zrychlení

          Tak třeba je manuál poskládaný "na pohodu" na extra dlouhé převody >:D Ale takový rozdíl ve prospěch automatu je hodně zvláštní.
        • 00 Reagovat !

          foto pinpo

          pinpo 19.04.  09:19

          « Re: Re: Zrychlení

          mal som CVT, radi to rychlejsie ako ty das manualne inu rychlost
          manual mas max 6 stupnov, CVT minimalne 7stupnov
          takze isto urcite su inak dlhe prevody a uz len zavisi od eko/normal/sport rezimu ako dlho necha motor vytacat do otacok
          pripadne podla rychlosti zosliapnutia na pedal moze este inak vytacat/radit
    • 02 Reagovat !

      foto Brosef

      Brosef 18.04.  15:47

      « Re: Zrychlení

      Já bych věřil víc p. Machalovy,Pepa mě příjde jako by hodnotil podle toho jak se zrovna vyspal.
      • 11 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 18.04.  15:58

        « Re: Re: Zrychlení

        Pepa vždycky hodnotí podle toho, kdo jak zaplatí.
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 18.04.  18:06

      « Re: Zrychlení

      ono pri takom výkone bude asi 4x4 (=16) skôr na obtiaž ako pomoc pri zrýchlení
  • 20 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 18.04.  14:04

    mne sa nezdá

    za prvé vidno, že dizajn je zo starších základov, aj keď to sekli do kupé, ten dizajn mám už roky tak nakukaný, že to neberiem ako novinku. A ten stredový panel to je pošušňáníčko, jak telka spred 20 rokov. S 2wd si to niekto môže kúpiť len v rámci suv ošiaľu. Motor silný, ale dynamika priemerná, spotreba vysoká, nakláňa sa, buchoce, vzadu málo miesta. A cena jak za 2 B. No nekúp to.
  • 10 Reagovat !

    foto Petrko

    Petrko 18.04.  14:32

    Nevidím v to problém

    Rapid od Škodovky nebyl v osmdesátkách taky zrovna liftback.
  • 00 Reagovat !

    foto wondog

    wondog 18.04.  14:41

    Dizajn

    Ten dizajn je wtf., absolutne neatraktivny podobne ako ASX.
  • 00 Reagovat !

    foto SR20

    SR20 18.04.  14:46

    Dobrý facelift ASX.

    Mitsubishi veľmi nemá peniaze, takže si povedzme na rovinu, toto nie je nové auto.
    Je to vydarený facelift ASX s novým (?) motorom. A ono to ASX tiež nebolo veľmi nové, je to len skrátená platforma z Outlander.
    Takže z núdze cnosť. Ale výsledok nie je zlý, takže palec hore.
    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 18.04.  16:43

      « Re: Dobrý facelift ASX.

      Ten outlander bol ale velke a tazke auto relativne, ASX malo tak robustny zaklad kt aspon ako tak fungoval... posadit na tak o 200 kg menej na platformu outlandru nebol zas taky preslap
  • 40 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 18.04.  15:28

    Moderní ale hloupé

    SUV kupé je jako bys v obyváku z poloviny spustil strop do metru výšky.
    • 10 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 19.04.  12:52

      « Re: Moderní ale hloupé

      Pokud vzadu potřebuju vozit psa, pak je klasická SUV kastle bez diskuse lepší, dodnes se pamatuju na ukřivděný výraz toho našeho, když jsem za ním zaklapl víko X6ky, díval se tak, že bylo jasné, tudy cesta nevede, v X5 se už usmíval.

      Ale, mimo psa nesnesu, aby mi cokoliv bránilo ve výhledu vnitřním zrcátkem vzad, což znamená, že pokud nakládám jen do úrovně výšky zadních sedadel, což striktně dělám, jsou mi litry vzduchu klasické suv karoserie oproti suv kupé, k ničemu. Jinými slovy, ani při své nadprůměrné výšce nemám v interieru srovnatelných modelů suv kupé problém a kufr je v podstatě stejný, pro mně je volba karoserie v tomto segmentu čistě volbou designových preferencí.
  • 00 Reagovat !

    foto kalousek

    kalousek 18.04.  16:43

    Pozoruhodné technické informace

    "... Lepší vlastnosti tohoto materiálu rovněž přinášejí nižší teplotu nasávaného vzduchu (až o polovinu), čímž se do motoru prý dostane víc kyslíku..."
    Každý kdo se aspoň trochu orientuje ve fyzice dobře ví, že termodynamika pracuje výhradně s absolutní teplotou v Kelvinech a použití jakékoliv jiné teplotní stupnice by byl nesmysl.
    Pokud by tedy měla být pravdivá informace z článku že teplota díky zázračnému plastu v sání klesá o polovinu, do motoru by proudil vzduch zchlazený velmi hluboko pod bod mrazu. Kouzelníci co by tohle dokázali ale nejsou ani v Mitsubishi.

    "...Samotné ventily jsou pak duté a plněné dusíkem..."
    Toto je pro mě taky zajímavé info, já zatím slyšel vždy výhradně o ventilech plněných sodíkem.

    Jinak pokud bych dostal k testu auto u kterého výrobce udává maximum momentu od 1800 ot. ale v praxi by motor zatahoval až nad dvěma tisíci, určitě bych se výrobce zeptal kde je chyba a jestli k testu nedodali vadný kus.
    • 00 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 18.04.  16:45

      « Re: Pozoruhodné technické informace

      si myslim, ze ten motor zatiahne aj pri 1800ot, len ta reakcia tak dlho trva, ze kym sa turbo nadychne, tak je rucicka uz niekde okolo 2000ot... keby machi drzi 5ku do kopca na 1800ot a podrzi tu podlahu dost dlho tak si myslim, ze to nakoniec potiahne aj z tych 1800 :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Horst-Fuchs

        Horst Fuchs 18.04.  16:54

        « Re: Re: Pozoruhodné technické informace

        To je klidně možné. Takový 1.6 TDI má teoreticky nejvyšší točivý moment už od 1.500 otáček, přičemž pocitově začíná něco dělat až mnohem výše. 2.0 TDI je na tom daleko lépe, ale v papírech má maximum až od 1750 otáček.
        Navíc jsou nové menší benzíny kvůli emisím tak přiškrcené, že působí podivně letargicky.
      • 00 Reagovat !

        foto kalousek

        kalousek 18.04.  17:12

        « Re: Re: Pozoruhodné technické informace

        Ano, ale právě tohle by mělo být taky součástí testu. Jinak opravdu nevíme jestli motor splňuje slibované údaje a jen mu to déle trvá, anebo hodnoty výrobce neplní vůbec.
        • 00 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 18.04.  17:17

          « Re: Re: Re: Pozoruhodné technické informace

          asi to tam je v teste, len niekde medzi riadkami... ked pise, ze zacina v praktickej prevadzke fungovat niekde okolo 2000ot tak tam uz je aj nejaka reakcia na plyn, vacsina ludi bezne jazdi tak, ze ked je turbolag tak podradia nech sa to roztoci trochu... ti ´´kvalt optimisti´´ potom asi len nehaju zaradene a cakaju pri 1800ot nech sa to nafukne 2 sekundy
    • 20 Reagovat !

      foto bonzour

      bonzour 18.04.  16:56

      « Re: Pozoruhodné technické informace

      Ty grafy momentu pochazeji z brzdy, ktera brzdí z vysokých otacek, tedy turbo je stale roztocene. Pri zrychlovani se neopak zacina z nizkych otacek takze turbo neni roztocene. Proto ty rozdily mezi udavanymi hodnotami a praxi ...
      • 04 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 18.04.  17:38

        « Asi takhle>

        Interiér je OK až na tu zbytečnou televizi. Pochvala za ruční brzdu.

        Exteriér: předek ještě jakž-takž jde. Slušný facelift ASX, který neurazí, ani nenadchne.
        Zato zadní část je absolutně zrůdná. Hnus jak od rendláků. Příšerné!!! :no: :no: :no: Pokud chtějí něco prodávat, tak na facelift zadní části mají asi tak 2 týdny.
        • 11 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 18.04.  17:44

          « Re: Asi takhle>

          To víš, oni zrovna čekají, až ty jim to zkritizuješ...
        • 21 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 18.04.  18:08

          « Re: Asi takhle>

          a dizel Áďo ,dízel si zabudol.
          Je pravda že to auto je vcelku nepekné ako aj ASX.
      • 00 Reagovat !

        foto kalousek

        kalousek 19.04.  11:30

        « Re: Re: Pozoruhodné technické informace

        bonzour: O těch grafech to víš určitě nebo si to jen myslíš ?
    • 00 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 18.04.  17:55

      « Re: Pozoruhodné technické informace

      To víš, plyn jako plyn, Machalovi je to jedno, hlavně že si týden zadarmo povozil tu svoji novinářskou prdýlku. >:D >:D >:D
  • 10 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 18.04.  17:44

    No

    není to ani sportovní, už vůbec ne užitkové... Takže nám z toho zůstalo zbytečně mastodontní cosi...
  • 10 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 19.04.  07:35

    Nehezké...

    ...na fotkách, stejně tak v reálu. Přijde mi to jako design od Lady. Proč si nevzít cokoliv jiného za ty peníze mi uchází... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto pinpo

      pinpo 19.04.  09:24

      « Re: Nehezké...

      v danej velkosti: benzin + automat + 4x4 je to za dobru cenu s dobrou vybavou
      eventualne Suzuki Vitara, ale ta je asi mensia a ponukanou vybavou starsia
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 19.04.  12:55

      « Re: Nehezké...

      Japonský unisex design, ještě horší jsou ty vnitřky (tvary palubních desek), to je jak návrat do devadesátek. Mitsu, toyota, subaru, nissan... žádná invence v tomto směru.
    • 10 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 19.04.  19:19

      « Re: Nehezké...

      Nehezké ani ne, spíš je to přímo hnusné. Tak jedno místo před Jukem a jedno za Multiplou ;-)

      Tahle hrůza (prý SUV coupé) se prostě nepovedla, navíc ještě použili jméno Eclipse 8-s
      • 01 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 19.04.  20:50

        « Re: Re: Nehezké...

        Multipla bola nadčasová, na tú mi nešahajte ;-\
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nová funkce YouTube vám připomene, abyste si dali pauzu

Nová funkce YouTube vám připomene, abyste si dali pauzu

Google na své letošní vývojářské konferenci kladl velký důraz na digitální závislost a zdraví uživatelů.     

Inferno v obřím německém zábavním parku. Plameny šlehaly 15 metrů vysoko

Inferno v obřím německém zábavním parku. Plameny…

Velký požár vypukl v sobotu v největším německém zábavním parku poblíž města Rust, jeho plameny sahaly až do…

 

iSport.cz

Plzeň míří v LM do čtvrtého koše, Slavia může dostat Benfiku nebo Ajax

Plzeň míří v LM do čtvrtého koše, Slavia může dostat…

Fotbalisté Plzně budou 30. srpna při losování základních skupin Ligy mistrů s největší pravděpodobností nasazeni…

Ronaldo po finále šokoval. Naznačil odchod z Realu stejně jako hrdina Bale

Ronaldo po finále šokoval. Naznačil odchod z Realu…

Všechny oslavné konfety po triumfu v Lize mistrů ještě nespadly na zem a v médiích už se začalo spekulovat, zda…

 

Reflex.cz

Dva muži, granát a atentát, který psal dějiny. Bez Heydrichovy smrti by Československo zaniklo

Dva muži, granát a atentát, který psal dějiny. Bez…

Dva muži, samopal stengun, bomba a auto s třetím nejmocnějším nacistou říše – tak vypadalo ráno 27. května 1942…

Hra o trůny jako desková hra: Osadníci z Katanu si troufli na populární seriál

Hra o trůny jako desková hra: Osadníci z Katanu si…

Osadníci z Katanu vstupují do světa jedinečné fantasy ságy Hra o trůny. Hra je našlapaná tak, že se sotva vejde…