TEST aut pro náctileté: Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring – Mládí na plný plyn
31
/
126
Prohlédnout znovu
TEST aut pro náctileté: Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring – Mládí na plný plyn
TEST aut pro náctileté: Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring – Mládí na plný plyn
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Přístrojová deska vypadá elegantně, materiály jsou solidní, ale rezervy ve zpracování se najdou.
|
acz
Ovládací prvky známe ze starších peugeotů.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Variátor se s dieselem trochu pere a rozjíždí se trhavě. Volič vyžaduje trochu síly.
|
acz
Obrazovka multimediálního systému se zpětnou kamerou i panel klimatizace leží příliš nízko.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Dvoumístný chatenet je úzký a nízký, volant nelze seřizovat a nezbývá než přijmout pozici, jaká je.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Velký kufr hatchbacku není oddělený od posádky, je tedy snadno přístupný
|
acz
Opěradla sahají jen po krk, nízké čelní sklo dost omezuje výhled na semafory.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Díky maximální rychlosti 45 km/h můžete držet plný plyn zatáčka nezatáčka. Stabilita podvozku je slušná.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
cMopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Všechna mopedauta sázejí na naftový dvouválec.
|
acz
Zkoušený chatenet poháněl nesmrtelný půllitr Yanmar, který jezdí za 3,5 litru, ale kultivovanosti moc nepobral.
|
acz
Alternativní lombardini běží tišeji a jemněji, nově může mít i 6 kW místo současných 4 kW.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Abarth
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Zdvojený výfuk patří k efektním doplňkům.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Téměř každý chatenet se staví podle individuálních požadavků zákazníka.
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Pick-Up například ukazuje čalounění hnědou alcantarou, kdo chce utrácet peníze, rozhodně má za co.
|
acz
Jen sedadel objevíte v nabídce několik druhů.
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Zásadní je v tomto případě efekt. Pick-Up je rarita i mezi svými.
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Korba nenajde vzhledem k celkové nosnosti 299 kg moc využití. Velká je ovšem dost: délka 937 mm, šířka 1000 mm, výška 500 mm.
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid