Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
9
/
23
Prohlédnout znovu
Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
|
acz
Scania
|
acz
Kabina Topline nabízí obrovský prostor
|
acz
Dvě postele, luxusní pracoviště řidiče a všestranně stavitelné sedadlo tvořily příjemné společníky
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Absence spojkového pedálu je u vozidel Scania Opticruise už také běžná
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Šestiválec dokáže vyprodukovat 2550 N.m. Plocha chladičů je závratná.
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
Scania
|
acz
Černý plast zlepšuje obtékání vzduchu, lze jej získat i v barvě karoserie
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Osmiválcový tahač měl masku chladiče v barvě karoserie
|
acz
Scania
|
acz
Osmiválcový tahač měl masku chladiče v barvě karoserie
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil