Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Rapid GreenLine – Vstříc úsporám

Škoda Rapid přidala k šesti běžným verzím jednu speciální, úspornou variantu GreenLine, kterou pohání turbodiesel 1.6 TDI o výkonu 66 kW.
Zpět na článek
28. 3. 2014 09:26
29. 3. 2014 10:37
30. 3. 2014 11:28
28. 3. 2014 09:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 3. 2014 09:32
28. 3. 2014 11:48
28. 3. 2014 22:26
28. 3. 2014 10:26
28. 3. 2014 12:17
28. 3. 2014 12:56
28. 3. 2014 13:02
28. 3. 2014 13:14
28. 3. 2014 10:31
28. 3. 2014 10:42
28. 3. 2014 11:01
28. 3. 2014 11:19
29. 3. 2014 15:26
30. 3. 2014 16:07
28. 3. 2014 12:58
28. 3. 2014 13:00
28. 3. 2014 15:10
29. 3. 2014 15:48
30. 3. 2014 10:21
30. 3. 2014 22:29
30. 3. 2014 22:32
30. 3. 2014 22:48
30. 3. 2014 23:04
28. 3. 2014 09:26
5
U nejslabsich motorizaci daji petikvalt kde jsou vyrazne preskoky mezi jednotlivymi stupni a u silnejsich motoru ktere by to lepe utahly je sestikvalt... se divim ze v ramci uspor nedaji jako ve S105 ctyrkvalt... na co petka ne? >:D Ti co kupuji ty nejslabsi motory asi moc po dalnici jezdit nebudou, spis po meste a okreskach takze by stacil petikvalt s lepsim poskladanim i za cenu vyssich otacek pri 130 km/h
Rozbalit vlákno
2
Avatar - šmoula nešika
29. 3. 2014 10:37
Re: 5
No byl by ti ještě jeden důvod. Emise a spotřeba se měří na prvních pět stupňů. Takže automobilka opravdu nemá vůli sem šestku cpát.
30. 3. 2014 11:28
Re: 5
vysvětlete mi někdo co je na tý mladoboleslavská spalovací popelnici green?

Když do toho šópnou DIESEL TDI tak je to DIESELkšáp

Když dotoho PŘIDUŠENÝ TSI tak je to KVIČÍCÍMRCHA

A voboje práší RAKA

Proč do toho nedají LPG [odkaz] aby lidi mohli jezdit za POLOVIC [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
No má někdo nějakou odpověď?
28. 3. 2014 09:30
Téměř nezná turboefekt?
Stačí jít pod 1500 rpm a motor spadne do kruté turbodíry a ještě níž dovede rozklepat celou služební Fabii. Naopak kolem 2000 rpm má až překvapivý zátah. Prostě motor s velkým turboefektem.
Pokud bychom chtěli mluvit o motoru, který téměř nezná turboefekt, tak to lze říct jedině o 1.2 TSI.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 3. 2014 09:47
Re: Téměř nezná turboefekt?
Turbodira je misto, kde chybi Lukas Vaverka....
30. 3. 2014 22:49
Re: Téměř nezná turboefekt?
1,6tdi turbodieru nema, je to podla neho najlepsi motor tejto kategorie na trhu (teda odvtedy stihol vyjst na trh 1,6 od hondy a 1,6 od oplu, ale ti tolko za reklamu neplatia, alebo malo pozyvaju na zahranicne eventy, takze ho urcite neprekonali).
28. 3. 2014 10:44
Re: Téměř nezná turboefekt?
Teď je otázka, co to ta díra je. Protože je rozdíl mezi prodlevou a neschopností turbodmychadla za daných podmínek vytvořit potřebný tlak.
28. 3. 2014 11:21
Re: Téměř nezná turboefekt?
...vycházejme z toho, že prostě pod 1500rpm nejede. Příčiny jsou přece jedno. Samozřejmě to je však pokrok proti PD, kde rozsah použitelných otáček byl podstatně menší.
28. 3. 2014 11:34
Re: Téměř nezná turboefekt?
Ano, jsou to dvě různé věci. Ale vzhledem k tomu, že tu prodlevu mají od dob zavedení tzv. e-gasu i některé atmosfericky plněné motory, tak pod pojmem, turboefekt si představím tu druhou věc, tzn. velmi neplynulou momentovou křivku, kdy určité otáčky dělí "smrt od euforie".
28. 3. 2014 17:01
Re: Téměř nezná turboefekt?
Klidně může být. Není to ale pojem, který bych měl jasně definovaný. Na rozdíl od kopance. U přeplňovaných motorů uvažuji spíš o prodlevě, protože u aut s manuální převodovkou stejně nechodím moc pod dva tisíce otáček (u automatů to za mne vyřeší převodovka sama).
28. 3. 2014 17:51
Re: Téměř nezná turboefekt?
To já jsem zase zvyklý jezdit v nízkých otáčkách - hlavně v obci, kde výkon není potřeba a sníží se tím spotřeba i hluk.
29. 3. 2014 10:06
Re: Téměř nezná turboefekt?
Ve dvou tisících bývají motory celkem tiché. V obci pak ani s menší jednotkou nepotřebuji podřazovat a motor na mne nesouhlasně nebručí. Ne že bych tam vůbec nezavítal, ale nestane se, že bych se v nízkých otáčkách snažil o nějaké výrazné zrychlení.
28. 3. 2014 11:40
Re: Téměř nezná turboefekt?
Pod 1.500 ot. to není turbodíra, spíše oblast, kde turbo prostě z fyzikálních důvodů nepracuje.
28. 3. 2014 12:24
Re: Téměř nezná turboefekt?
Ano, je to oblast, kde běžné vysokotlaké turbo z fyzikálních důvodů nepracuje. Ale nevidím důvod, proč bychom tuto oblast nemohli nazývat turbodírou.
28. 3. 2014 09:32
Si robis *?
"jeho charakteristika je i nadále lepší než u většiny konkurentů – téměř nezná turboefekt, rád se nechá vytočit ..."
Ten motor ma turbodieru ako svet, pri 1400ot. trva snad 2sek, kym sa spamata na pokyn plynu, neskor klasiky zatiahne, ako typicky turbodiesel. Nad 4000ot. straca sily.
Voci konkurencii je jazda s nim vhodna pre dochodcu, lebo letargicke reakcie a potreba vytacat pre normalnu jazdu malokoho budu bavit, toboz v aute, ktore hlukom prekonava konkurenciu.

Komfort jazdy noveho rapida je tam, kde valna vacsina konkurencie s 200000km na tachometri.
Ale ten kufor...ten kufor...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - wakantanka
28. 3. 2014 09:56
Re: Si robis *?
>:D no veď kufor robí auto autom >:D si také nevedel? >:D
Avatar - Francuz
28. 3. 2014 11:55
Re: Si robis *?
No hlavne skodovku, Rad vozim vzduch.
28. 3. 2014 10:38
Re: Si robis *?
Přesně tak, sám jsem byl při první jízdě s 1.6 TDI (už ta nová v Octavii, ale nepředpokládám, že by byla stará lepší) v kopcovitém městě vcelku nemile překvapen, když zvyklý na krátce zpřevodovanou 1,9 TDI PD jsem najednou při výjezdu ze zatáčky místo plynulého se sebrání na trojku při cca 1300-1400ot. zaregistroval, že auto se nejen nesbírá, ale dokonce zpomaluje...

Že ve vyšších otáčkách jede dobře je sice fajn, ale v určitých jízdních režimech je kombinace turbodíry s 5-stup. manuálem tragédie.
28. 3. 2014 11:48
Re: Si robis *?
A skutečně ve 1.400 ot. pracuje turbo, aby to mělo tu turbodíru? Podle mne v těchto otáčkách jede motor prakticky v "atmosférickém režimu" a tudíž je naprosto stejně zdechlý, jako každá jiná atmosféra tohoto objemu.
28. 3. 2014 12:14
Re: Si robis *?
Turbo sa uz od 1400-1500 zacina zbierat, ci si myslis, ze je uplne vypnute?
Ako by si dosiahol max. Nm v 1500ot bez fukania?
Turbolag na tomto motore trva az do 2000ot s postupnym zmensovanim; az nad tym sa reakcia na pedal vylepsuje tak, ze je to uzivatelsky vyhovujuce.
28. 3. 2014 22:26
Re: Si robis *?
Ano, se začíná teprve zbírat, není vypnuté, ale prostě výfukové plyny nemají v těchto otáčkách sílu turbo pořádně rozběhnout.. A maximum v 1.500 ot. je jen čistě marketingový blábol automobilky, protože v reálu je to maximum, když brzo, tak v 1.700 ot, spíš ještě výše. A určitě si na netu najdeš dostatek měření z brzdy.

Zde jedno namátkou.

[odkaz]

U mého minulého auta to taky mělo být v 1.750 ot., ale pod 2.000 to reálně nebylo v žádném případě. A u současného výrobce dokonce udává neuvěřitelných 1.600 ot., přičemž všechny grafy z brzd ukazují na 2.200.
Avatar - 3_diamanty
28. 3. 2014 09:36
tato eco verzia
uz ma iste kompromisy..... viac sa o nich clovek dozvie na autotv.sk ked si vyhlada videotest presne tohto rapida ;-) .... nema zmysel pisat.. stejne by som nakoniec este ja bol ten zly ked poviem to iste co povie aj redaktor vo videu... takze skuste radsej video, ja suhlasim s autorom...

kazdopadne bez ohladu na to ci ide o lift alebo spacebak vidim ako jasnu volbu pre rapid benzin [odkaz] .. tu tiez suhlas s autorom
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jenik3
28. 3. 2014 10:01
I green line si najde svoje misto
Pokud vede vyrobce k vytvoreni derivatu zvaneho greenline touha po zelenem povedomi, tak to beru. Jine duvody se mi povazlive vytraceji z hlavy. Ano, jsou v EU zeme, kde se urednik podiva na udaj o emisich, pak do svych tabulek a poplatek je vypocitan. Nicmene mezi ty zeme CR zatim nepatri.
Dale mne napada, ze ridic (nebo kupujici) zeleny derivat je cilem tohoto snazeni. Avsak, opet budu trochu oponovat, cetl jsem, ze nafta neni zcela idelani palivo pro takto smyslejici osoby neb krom emisi CO2 po jejim horeni zustavaji jeste dalsi hnusne a odporne emise.
Z tohoto pohledu se mi jevi benzin jako cistsi palivo. Chemik nejsem, takze detaily nevim. Verim tomu, ze si nekdo dal tu praci a detailne se podival na to, co zustane z jednoho litru nafty/benzinu po spaleni v motorovem prostoru a pruchodem katalyzatorem.
A pak je tu jeste jedna skupina ridicu a to ta, ktera veri, ze pojede za 3.99L na sto.
Rozbalit vlákno
1
28. 3. 2014 19:37
Re: I green line si najde svoje misto
Hlavni skupinou budou flotily sluzebnich aut, kde je snaha udzovat emise svych automobilu nizko a vyhnout se tak pokutam.
Avatar - grifith
28. 3. 2014 10:05
VSTŘÍC ÚSPORÁM ..... PRO VÝROBCE
Z článku tedy jasně vyplynulo, že daná varianta GreenLine nepřináší na poli spotřeby (a tedy i úspor) naprosto žádný posun k lepšímu. Klasická úlitba "zelené Evropě". Vlk se nažral a koza zůstala celá. Rapid dává určitý význam pouze ve verzích se základními benzovými turbomotory, dieselové pohony se již prakticky vyrovnávají svou cenou Octavii. A zde opravdu Rapid nesnese srovnání se svým stájovým kolegou...
Velikost Rapidu, dvojsečná zbraň marketingu domácí automobilky. V podélném prostoru nelze uplatňovat jakoukoliv námitku, i se svými více než 190cm se za sebe posadím bez problému, o místu na hlavu platí to samé. Napříč se ovšem karta obrací. Zde je prostoru pomálu, vezete-li pěknou stopařku nemusí to být na překážku, ovšem pro srovnání s konkurencí je to bída. Umocněno je to navíc "papírovou" strukturou dveří, jejichž šíře nebude o moc větší jako ve Favoritu. Kufr je na danou třídu hodnotný. Rodině s detmi dokáže Rapid prostorově vyhovět, byť pro mě je šířka silně limitujícím faktorem...

PS: Jen mě zajímá, co autor testu bere jako konkurenci pro daný model?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
28. 3. 2014 10:08
Rapid - přes 400 tis.??
Moc mi levný Rapid za tyto peníze v dieslu nedává smysl.
V benzínu kolem 250-300 tis..OK.
A navíc jen 5 kvalt?
Na dálnici ideální?

A pohled na motor bez krytu... :no: 8-s BRRR.
TEDY ŽÁDNÁ SLÁVA.

V podobné ceně se dá najít kvalitnější konkurence o třídu výše.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - 3_diamanty
28. 3. 2014 10:12
Re: Rapid - přes 400 tis.??
pneu 185tky sa mi zdaju tiez akesi uzke... take siroke mame na felde na diskoch 185/60 R14... a na japoncovi mame 205/60 ky 16tky .... chcelo by to aspon 195ky podla mna .. tie pneu vyzeraju uzke ... zrejme je to kvoli spotrebe kazdopadne ide uz o celkom dost velke auto... asi by som siahol po nejakych 195-205tkach urcite
Avatar - grifith
28. 3. 2014 10:16
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Samozřejměje to kvůli spotřebě, ta se nedá udělat na velkých papučích ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 3. 2014 10:17
Re: Rapid - přes 400 tis.??
len ono to vyzera smiesne... auto tucne dlhe a gumy siroke jak z mojej feldy ;-) ...

kaslat na greenline... tu je jasna volba benzin s nejakymi poriadnymi pneu :yes:
Avatar - grifith
28. 3. 2014 10:23
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Zde nejde o vzhled, ale o "funkčnost" a účel. Ona verze GL nedává valný význam, benzínová verze s 16" a standardní velikostí gum 205 je optimální.
28. 3. 2014 10:36
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Není, je tvrdá. Tohle auto má být relativně dostupným prostorným dopravním prostředkem. Koho pak zajímá při podobným zaměření corner speed, když jsou děti po jízdě vyklepaný, že nesnědí u babičky polívku a manželka si musí pořizovat extra pevnej horní díl spodního prádla proti neustálým pohybům.
Avatar - grifith
28. 3. 2014 10:41
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Není tak tvrdá, zejména po FL je patrná změna k lepšímu. Tragicky, jak to popisuješ ty, bych to neviděl. Ženě se aspoň protřepe výbavička a děti nebudou u polévky remcat ;-)
28. 3. 2014 11:18
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Změna k lepšímu, pořád drncá jako jízdní kolo bez tlumičů, s přehuštěnýma galuskama. Chybí mi plavnost pohybu, filtrace děr...to, co by mělo být samozřejmě, pro takto koncipovanej vůz.
Avatar - grifith
28. 3. 2014 11:23
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Ač netvrdím, že je podvozek ideální, až tak kategoricky mi nevadí. A zejména při srovnání s předaceliftovým kusem je to pro daný model krůčkem vpřed. ;-)
28. 3. 2014 11:27
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Viděl si někdy plavný podvozek od VW, popř. Škodovku? To auto je prostě tvrdší, na dírách nevýhoda, na dálnici nebo kvalitním povrchu výhoda. Francouzská auta jsou zase pověstná opakem.

Já mám tvrdší verzi před úpravami a na špatné silnici mě to štve a uvedl bych to jako mínus, ale rozhodně nepozoruju takové utrpení jako popisuješ. Hlavně jak říkám, na dálnici mi to udělá úsměv na tváři, když to porovnám s onou měkčí francouzskou konkurencí.

Ten Greenline je předraženej, je potřeba to auto brát v kontextu 300t Kč za tsi. Za ty peníze ti těžko může dát Škodovka podvozek Octavie a tahle cenová hladina bude vždy nějaký kompromis..

Určitě si vyslechnu že hájím svojí garáž >:D Ale jsem snad blázen abych si koupil něco s čím se podle tebe snad ani nedá jezdit? >:D
28. 3. 2014 11:43
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Vůbec ne, jen pokud vezmu v úvahu primární zaměření, očekával bych kompromisnější nastavení podvozku bez nesmyslných obhajob redakce o výborným zatáčení a velký užitečný hmotnosti.
Jde jen o ladění a náklady samozřejmě, ale všichni víme, že dobrej podvozek neznamená automaticky tvrdej a naopak. Jízda po horší okresce nebo v pravým na D1 pak není žádný terno.
28. 3. 2014 12:33
Re: Rapid - přes 400 tis.??
jako to je pravda, vzhledem k zaměření Rapidu bych taky čekal spíš naladění na komfortní notu (obzvlášť v českých podmínkách), ale jak jsem psal, u VW v mainstreamu snad nikdy nebylo takhle naladěné auto.
Určitě, tvrdý podvozek automaticky neznamená dobré jízdní vlastnosti i na kvalitním povrchu (viz Octavia 1), bohužel za pravý pruh na D1 Rapid moc nemůže ;-\
28. 3. 2014 12:43
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Od tebe by mě obhajoba vlastní garáže ani nenapadla ;-) . Sedí mi z tohoto pohledu třeba nastavení P308 II. Vzadu klacek a přesto příjemně tlumí.
28. 3. 2014 14:27
Re: Rapid - přes 400 tis.??
S novou 308 bych se rád projel :-)

P308 je ale cenově trochu jinde než Rapid ;-)
28. 3. 2014 14:59
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Ani ne, některý verze si jsou blíž než si myslíš :-)
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:36
Re: Rapid - přes 400 tis.??
...aspoň děti budou vědět, zač je toho Alzheimer....
28. 3. 2014 11:39
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Na služebních Ceedech SW CRDi bývají 185 mm pneumatiky. A to ten Ceed váží dle TP 1,5 tuny. Na lehčích služebních Fabiích 195 mm. Je ale pravdou, že na dálnici občas vidím služební Fabie Combi s 165 mm úzkými "galuskami" a už jsem viděl i Rapida se základními 175 mm galuskami.
30. 3. 2014 22:58
Re: Rapid - přes 400 tis.??
nepomylil si sa? minimum je 195 a aj to len na 15kach.
Avatar - wikinko
28. 3. 2014 15:26
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Na Rapida by si siahol po 205kach :-) aspon si sa priznal ze mate doma feldu, vysvetľuje to tvoj prehľad ktorý máš o autách. Dúfam že o 10 rokov keď si budeš môcť urobiť vodičák tak ťa nechajú sa občas previezť. A nezabudni na ňu potom obuť aspoň 225ky!!!
28. 3. 2014 10:16
Re: Rapid - přes 400 tis.??
tohle je greenline, ten finančně nedává smysl snad v žádném modelu Škody, i dokonce v článku je zmíněno že je to nesmysl. Je to fakt úlet, nevím kdo si tohle koupí..

Jinak souhlas, Rapid je ideál Ambition Fresh s 1.2tsi za 300t Kč
Avatar - Peto02
28. 3. 2014 12:40
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Presne tak. Akurat vcera kolega testoval Hyundai i30 kedze ma velmi dobre ceny. Verzia s 1,6 (88kW) Comfort je v akcii za 13.700 eur s elektrikou, klimatizaciou a tempomatom. Skusobna jazda sa mu pacila, tak to rovno objednal. Dostal k tomu este hlinikove disky, zimne pneumatiky a metalizu.
Pozrel som co stoji ten Rapid v podobnej vybave a skoro ma prekotilo. Rapid 1,2 TSI (77kW) Elegance, ktory ma nevyse oproti i30 automaticku klimu (500 eur pri i30) a cena? 15.630 eur! Je tam sice este nejaky bonus 1300 eur pri financovani a 300eur premia, ale aj tak je to stale 14.000 eur za vozidlo nizsej triedy... Naozaj nechapem ludi, co si Rapid kupia. Jediny zmysel ma naozaj len v zakladnej holej vybave v cene 10-11.000 eur.
Avatar - dal
28. 3. 2014 13:10
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Nedivím se kolegovi i30 má o parník lepší podvozek, odhlučnění, větší interiér, delší záruku, bezproblémové motory a nižší cenu než Rapid.
Ta cena Rapidu je mimo akčních verzí stále dost nadsazená, souhlasím z Adamem, max 300 za 1,2TSI.
Avatar - Jaros71
28. 3. 2014 15:03
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Taky souhlas..jen k i30..měli jsme ji na minulý víkend na testu , zdarma , v celostátní akci.
Podvozek a řízení s řazením má nyní už i korejec výborné!!
Bohužel tragedie byl benzín 1.6 88kw.. :no:
Naložený vůbec nejede a když ho vytočíš , žere přes 12 L/100km.. 8-s
Jediná výhoda je asi jeho vyšší životnost proti TSI.
Jinak je to tak na předělání na plyn! >:D
Volb i30 ?Tak jedině v dieslu..
A nelíbil se mi v i30 digi ukazatel paliva! :no: :no:
Hrůza nepřesná! Taky k pěkné kapličce přístrojů mi nejde archaické radio s modrým svícením..budíky jsou pěkné bílé!
Poslední výtka i30..SEDADLA!!
To mne tedy bolely záda! Po 10-15 km..proti Škoda/VW tragedie.
Měkké a špatně tvarované.
Mimochodem , KIA je má o moc lepší.
Rapid je tedy pořád alternativa , ale musí stát méně.
Avatar - Emel
28. 3. 2014 17:09
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Hele, Octavia II 1.6TDI je na dálnice opravdu docela fajn... 140 tempomat, spotřeba kolem pěti, nějakých 2600 otáček na pětku... žádný stres.
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:38
Re: Rapid - přes 400 tis.??
..to zní dobře.... postav ji proti Peu nebo Mazdě.... to už tak lesklé nebude....
Avatar - Emel
31. 3. 2014 07:49
Re: Rapid - přes 400 tis.??
Mazda malou naftu nedělá (zatím), takže není proti čemu stavět.

Podstata původního příspěvku i mé reakce ale byla jinde - 1.6TDI opravdu nemá s dálničním provozem problémy. Možná s plně naloženým autem to bude jiné... ale troufám si tipnout, že pořád žádná tragédie.
28. 3. 2014 10:26
Podvozek
Někdy před 3-mi týdny jsem se svezl s Rapidem MY 2014...sakra, proč nenapíšete naprudko, že i přes údajnou změnu tlumení, Rapid na 16" pořád skáče jako koza???
To je potřeba rozmělňovat nesmyslným a irelevantním tvrzením o nastavení podvozku na vysokou užitečnou hmotnost?

Buďto jsem novinář s vlastním názorem, nebo jen papouškuju, co mi někdo nakukal za výmluvu. Tohle je tak na test do Žena a život!

O motoru už tu bylo řečeno.

Takže zatímco někteří zahraniční novináři jdou na dřeň a donutí leckterou automobilku dělat okamžitá opatření, my si tu hrajeme na slepou bábu. ;-)
Rozbalit vlákno
4
28. 3. 2014 12:56
Re: Podvozek
Náhodou Vaverka jde taky někdy až na dřeń. Třeba Renault už dlouhodobě tlačí do změny ovládání, rádia, klimatizace a stahování oken. Taky 1.6 dCi by rád dotáhl na úroveń 1.6 TDI.
28. 3. 2014 13:02
Re: Podvozek
Každej má lepší a horší chvíle...tahle je ta horší. Já si snad budu muset nějakýho rendlíka projet, ať taky vím ;-)
Avatar - dal
28. 3. 2014 13:14
Re: Podvozek
Je zajímavé, že je to zrovna u věcí které jsou lepší než u koncernu.
U té 1,6dCi by se mu to povedlo když by zadřel jeden válec. >:D
Avatar - Vranis
28. 3. 2014 10:31
Najviac
ma z celeho testu prekvapilo to, ze pri inych verziach sa za start stop priplaca :-O to si niekto naozaj aj nieco take dobrovolne kupi a este k tomu za 8000 kc? >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KANKUNEN
28. 3. 2014 10:42
Re: Najviac
Já bych připlatil, aby to tam nebylo. Kolikrát se mi stalo, že mi motor zhasnul na 1 - 3 sekundy. Kvůli toho mám větší startér a drahou baterku a nemůžu použít normální nabíječku.
28. 3. 2014 11:01
Re: Najviac
U některých aut byl za příplatek. Také mi to přišlo vtipné. Někdo ale mohl slyšet na nižší spotřebu. A pořád lepší než povinný.
28. 3. 2014 11:19
Re: Najviac
...snad přijde doba, kdy ho za příplatek deaktivujou.
29. 3. 2014 15:26
Re: Najviac
Mam obavy ze auta homologovana od 2015 nebo 2016 budou mit Start stop system jako povinny standard...narizeni EU. Musim to nekde dohledat, ruku do ohne za to nedam ale nekde jsem to cetl. A to bude teprve v *...ikdyz ony vzniknoumfirmy, ktery to budou umet deaktivovat uplne.
28. 3. 2014 10:57
Shrnovačka
Takže podvozek tluče,řetěz cinká.....co tam máte dál. ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Julča
30. 3. 2014 16:07
Re: Shrnovačka
Škrabka ještě škrabe! >:D
30. 3. 2014 23:02
Re: Shrnovačka
uz neskrabe, ukradli ju, kedze rapid nema zamykacie dvere od nadrze
Avatar - Cuba66
28. 3. 2014 10:58
Reálná cena...
...za tohle auto je do 300 tisíc. A myslete si co chcete, ale 66kW, 5-ti kvalt, tvrdé plasty a vzadu bubny prostě velký kufr nezachrání.

P.S. Přitom Rapid není vůbec špatné auto, vyzkoušel jsem obě verze jak v benzínu tak v dieselu, ale je to prostě předražený.
Rozbalit vlákno
4
28. 3. 2014 12:19
Re: Reálná cena...
"Není špatný" nie je to isté ako "je dobrý". ;-)
Avatar - Cuba66
28. 3. 2014 13:17
Re: Reálná cena...
Jj, máš pravdu. ;-)
30. 3. 2014 23:06
Re: Reálná cena...
sorry ale rapid zle auto je. Teda za tu cenu. sedel som v rapide a je to len o chlp lepsie ako Dacia Sandero. V kontexte pomeru cena/uzitok je to sandero daleko pred rapidom.
S autami rovnakej cenovej kategorie (ceed, megane3, i30, 308, C4) sa henten vergel neda ani porovnavat.
Keby rapid stal tolko ako sandero + napr 500 eur, tak by som povedal ok, je to priemerne auto(ale urcite nie dobre).
Avatar - Cuba66
1. 4. 2014 16:25
Re: Reálná cena...
Počkej - jen si v něm seděl, nebo i jel? Henten vergel totiž určitě jede lépe než Sandero
:-) (osobní zklušenost)

A tvoje srovnání s Ceedem, Meganem, i30 atd...tyhle auta musíš srovnávat s Octavií, protože to je nižší střední třída. Máš ale pravdu, že jsou stejné cenové kategorie a to je právě ten problém. Rapid pro ně není konkurence, to spíš pro Polo nebo i20. I když má větší kufr. Pokud by stál o 100 tisíc méně, pohled na něj by byl prostě jiný.

P.S. Ale pozor, Rapid nehájím, nikdy bych si ho za ty peníze nepořídil :-)
28. 3. 2014 11:52
Dotaz na pana Vaverku
Já bych se chtěl autora zeptat, když píše, že právě "klasická verze" neobchází pseudoekologické předpisy tím, že nabízí automatickou klimatizaci a multifunkční volant, co si myslí o 5-ti stupňové převodovce, která je podle mě tím největším mínusem celé kombinace 1.6 TDI a auta velikosti Rapidu... Pokud by měla takhle natažené převody jen verze Greenline, pochopil bych, že se tím sníží normovaná spotřeba (alespoň papírově) na úkor komfortu. Ale proč tenhle podle mě velký ústupek musí mít i verze klasická?

Já bych s radistí jezdil v autě, které má manuální klimu, ale můžu si v pohodě "zvolit" optimální otáčky, obzvlášť u motoru který není žádný trhač, protože 66 wk v kombinaci s opravdu těžkými převody není žádný zázrak.
Rozbalit vlákno
1
28. 3. 2014 12:45
Re: Dotaz na pana Vaverku
Trojčlenka ekologie x autoklima x 5° mě nejde rozluštit...
Avatar - rimow11
28. 3. 2014 12:58
toto auto
ani zadarmo >:D
Rozbalit vlákno
3
28. 3. 2014 13:00
Re: toto auto
Tak tyhle silácký řeči mám nejradši :-)
Avatar - Jaros71
28. 3. 2014 15:10
Re: toto auto
Zadarmo ho beru hned!! >:D
29. 3. 2014 15:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 3. 2014 14:02
Je to o ceně
Umístěním na pomezí lowendu a mainstreamu u Rapidu opravdu hodně záleží na konkrétní konfiguraci k verdiktu "dobré auto za dobré peníze" nebo "předražená podprůměrná plechovka". Tato konfigurace je exemplární příklad toho druhého :-)

Můj Rapid s 1.2 tsi stál úplně jiné peníze, podle mého se jedná o výše uvedený první případ a i po roce jsem za ty peníze spokojený.

Zmíněná tvrdost podvozku? Někdy mě trochu štve, ale nejezdím zrovna klidným tempem a často jezdím po dálnici, v těch případěch jsem radši že neni auto měkké a houpavé.
Komu toto nevyhovuje, tak mu nic nebrání pořídit u konkurence nebo si připlatit za jiný a lepší model jakékoliv značky.

Každému vyhovuje něco jiného, každý má jiné priority a od toho tu je konfigurovatelnost modelů a široký výběr napříč celým trhem :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
28. 3. 2014 15:09
Re: Je to o ceně
Chápu..taky myslím má Rapid dost dobrá sedadla.
A ty zadní jsou lepší než v nové O III.. ;-)
K dálnici , tam to bude jízdně OK , jen člověk musí jet v levém pruhu.. >:D
TSI má solidní zátah , snad neodejde tak často omílaný řetěz a turbo!!
U našeho firemního 1.4 TSI šel na výměnu řetěz ve 2,5 letech a turbo po 4 letech a necelých 70 tis.. :no:
To není žádná sláva.
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:39
Re: Je to o ceně
ano...přesně takhle to funguje mimo plagáty.... :yes:
28. 3. 2014 16:39
Zajímavý článek
který se zde na autoškoda.cz zřejmě neobjeví.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
28. 3. 2014 17:13
Re: Zajímavý článek
Není to nic jiného než výcuc z dlouhodobých testů AutoBild, to už tu proběhlo dávno.
28. 3. 2014 17:18
Re: Zajímavý článek
No tenhle jsem ještě nečetl, aby Laguna byla před Passatem a Octavkou.
Avatar - twistedTSD
28. 3. 2014 20:12
Re: Zajímavý článek
8 let starý tragický test Passatu snad není žádnou novinkou.
28. 3. 2014 17:20
Re: Zajímavý článek
Přesně tak. Ještě mohl přihodit Touran. :-)
Avatar - Ji/Ri
28. 3. 2014 18:22
...přehlídka koncernových levných skladů....
..že to auto je předražená je.ka víme všichni. Jen je k smíchu, kolik lidi si to koupí. Zvenku je to v určitých úhlech celkem pohledné, jinak oholené na kost, přehlídka koncernových levných skladů.... k pláči.... :'-(
Rozbalit vlákno
67
28. 3. 2014 22:39
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Naprostý souhlas, Rapid by nebyl špatný, ale musel by být tak o 15-20 % levnější. Nabízet lowendové auto za mainstreamové ceny je krok, na který naletí jen automobiloví prosťáčci :-! :no:
29. 3. 2014 14:01
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Zato pri čítaní tvojich príspevkov niekedy neviem, či sa mám smiať alebo plakať. Ale aspoň slušný by si mohol byť.
29. 3. 2014 15:16
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
napisal nieco zle? Ved napisal holu pravdu. Rapid je naozaj zbierkou najlacnejsich rieseni celeho koncernu zaobaleneho do nemasnej kasne.
29. 3. 2014 21:22
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Keby si sa trochu zamyslel, možno by ti došlo, že som nepísal o Rapide. Občas sa dá čítať aj medzi riadkami. Ale vpohode Ťa ospravedlní tvoja diskusná mladosť. ;-)
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:40
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
....můžeš mi, prosím, říci, o čem jsem tedy psal? ...já až do přečtení Tvého příspěvku myslel, že píši jen a jen konkrétně o Rapidu... Tedy Škoda Rapid.... ale pouč mě o čem píši.... děkuji. :-)
30. 3. 2014 22:51
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Lenže tu ide o to, čo som písal ja, a nie ty. Si vážne taký pako, alebo sa len robíš? Koľkokrát treba vysvetliť, že nepoukazujem na obsah príspevku ale na jeho formu? A na úctivosť sa hrať nemusíš, blbosť, žiaľ, neprekryje.
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 23:04
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
..oceňuji sebereflexi... teď něco k tomu Rapidu...diskuzní stařešino... :-)
Avatar - Ji/Ri
29. 3. 2014 16:22
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
...zkus utřít sopel a zamyslet se nad podstatou věci a neukájej se na jednom slovu. Ok, vynech "je.ku" ....co z toho ostatního nesedí? A nebuď rozumbrada ...
29. 3. 2014 21:18
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
On niekedy nie je dôležitý obsah, ale forma - ktorá ten obsah často prebíja. Poslednou dobou u teba stále častejšie. Zaujímavé, že si ihneď pochopil, čo mi kole oči. Prečo si to nevynechal? Pridáva to podľa teba na atraktivite príspevku, alebo sa cítiš byť väčší frajer?
P.S.: Sopel už neutieram ani svojim deckám, prečo by som mal tebe...?
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:28
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
...ach jaj... v tom případě ano. Udělat se na jednom slovu, které vystihuje obsah je u tebe, jak je již zvykem, normální. Vynech slovo je.bka a reaguj na obsah nebo si tu visačku rozumbrady chceš nechat déle?
PS: Cítím se být větší, ještě větší a úplně největší frajer.
PPS: Cítíš se být větší frajer, chlap, když se pouštíš do těchto "debat" na téma osobnost? Copak já kážu tobě? .... buď chlap,, Klaudie a neuslzávej nad jedním slovem..... Pokud ti to vadí, nereaguj, ...anebo buď věcný, což u tebe dost často bývá luxus nepoznaného, viď?
Avatar - kokot
30. 3. 2014 10:28
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Jak mužné jsou ty Vaše příspěvky. :yes: Úplně z nich dokážu vyčíst jak je Vaše osobnost vyspělá. Škoda jen, že mi to děláte tak strašně jednoduché...
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:22
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
...jasně... něco k tématu?
Avatar - kokot
30. 3. 2014 22:29
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Rapid není špatný auto :-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:45
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
...hm, problém se psaným slovem... mrzuté. Znova tedy, i pro Matěje: Osobní pohled: Rapid je koukatelné auto, SpBck je vyloženě povedený. Škoda jen, že je oholený na kost, uvnitř vyloženě ... a v jiných výbavách než je žebřinák, je mimo cenově. A i tak je to pořád lowend. Snad tohle prostoupí vlasy, uši, šedou kůru mozkouvou... ;-)
Avatar - kokot
30. 3. 2014 22:53
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Něco k tématu je v diskuzi. Já mrzutý moc nejsem :yes: Ono mít ty peníze, tak se každý rozhodne úplně jinak než jak tu tlachá na diskuzi, takže ta cena je taky relevantní. Škoda je dražší automobilka než ostatní, ale na druhou stranu má servisní síť a příplatková výbava je hodně rozmanitá, tudíž si každý do auta může přidat co se mu zlíbí. Nemusí tam mít vše a potom nadávat že na to nemá. :yes: Znáte takové to pořekadlo, bez peněž do hospody nelez? No hoďte si tam místo hospody Škodu. :-! ... S Vámi je to ale těžké i v osobním životě, viďte? >:-[]
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 23:00
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
...hm... ano, není to se mnou jednoduché. Biji se do hlavy, že jsem nešel do Škody a šel o dům dál pro 6vál boxer 3,8 s písmenkem S na konci navíc olepené plasty... taky jsem mohl ušetřit na cestě...místo do Leonbergu, tak do Ml. Bol. ...jsem smutný, že tahle diskuze nevznikla dříve.... :-( jestli Vám to nebude vadit, občas, nebudu-li si vědět rady..mohu požádat o radu? :-)
Avatar - kokot
30. 3. 2014 23:14
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Předně Vám gratuluji ke koupi cituji: "6vál boxer 3,8 s písmenkem S na konci". Pokud jste koupil pouze motor za cenu Rapida (což by tak asi odpovídalo), tak doufám, že k němu seženete ještě i karoserii a na závěr necháte homologovat pro provoz v ČR resp. EU. Pokud jste za cenu tohoto Rapida koupil auto i s karoserií a nové (což je velice nepravděpodobné), tak Vám taky gratuluji, jelikož budete nejspíše spokojeným majitelem silného auta, z čehož také pramení různá úskalí jako je nízký dojezd a také vysoká spotřeba, ale na to Vy určitě mít budete. No a o radu požádejte kohokoliv, kdekoliv a tady na AUTO.CZ Vám určitě hodně slušných lidí odpoví, pokud bude i samotný dotaz slušný. Jsem rád, že jste změnil styl psaní z honění ega na vlastní zkušenosti. Jo ten 3. případ by byla ojetina, ale k tomu jsem se vyjádřil už výše.
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 23:19
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
....bude to poprvé, co tohle řeknu, ale na hrubý pytel: úprava stála jako tvůj vysněný Rapid v plné...mno možná o něco více... už znáš obsah svých kalhot? opravdu se chceš ještě pouštět do hodnocení místo normálního pokecu o autech? ... s čím máš zkušenost, kolik naježděno... atd. tohle mě zajímá...ne tyhle vajca... pokud chceš vést diskuzi na úrovni písku před domem, nebudu dále reagovat. Prostě tě přehlídnu jako diskuzního ometáka.... :-) ...je to na Tobě, Matěji...
Avatar - kokot
30. 3. 2014 23:23
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Mám naježděno cca nevím kolik km, nepočítám je. Jsem spíše spolujezdec. Řídil jsem chvilku M-B E (2002), doma vlastníme VW Passat B7, Peugeot 206, Škoda Superb Combi občas si zajezdím s Octávii I. gen. Auta jsou moje srdcová záležitost na rozdíl od některých na zdejší diskuzi.

P.S. Uměl jsem dřív značky všech aut co jsem potkával na ulici než mluvit (tohle je diskuze na úrovni písečku před domem, myslím si, že já vedu docela solidní hovory což se o Vás říci bohužel nedá 8-s )
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 23:35
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
První odstavec: super... ten druhý... mno... ale ladíme to ;-) Já si roli spolujezdce jednou za uherský rok užívám. Mám naježděno...mno, přesně to taky nesypnu z rukávu, ale motá se to kolem 1,200,000km. Zkušenost, osobní, s ca. 10ti auty a to od Hyundai Pony 1,5GLSi /či tak nějak to mělo označení/, Kia Sh, Cla, Cit. *, Ren Lag GT, VS, Mas, Tra, A6 avant, Peu, Por.... nejmín mám najeto s Por. Nejvíce s Ren a Audi. Poslední věta: pokud se oprostíš od písečkových výkeců, tak si myslím, že jsme stejně naladěni v srdci. Ten zbytek si nech od cesty nebo pro slečny na sportu, ju? ;-)
Avatar - kokot
30. 3. 2014 23:40
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Milión km? za 10 aut? tzn. jste každé auto jezdil 120 000 :-O Jak zajímavé. Akorát zde nemůžu najít ten Boxer 8-s Nebo snad A6 avant má boxer? ;-\ Bože zase tolik věcí nevím. Sám se udivuji své hlouposti...

P.S. A nebojte se, se slečnama na sportu řeším právě takové ty honibrky, co si umyjí kolo, hodí na sebe polepený dresy aby vypadali, jak nemají nalítáno a potom když jedu na bruslích, tak je pomalu dojíždím. Ach, asi je to dáno lidskými vlastnostmi, nebo já nevím čím.
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 23:44
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Indicie máš... snaž se ...
Avatar - kokot
30. 3. 2014 23:46
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Toto je diskuze, né Otázky Václava Moravce. Tak prosím. Napíšete mi to? Díky...
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 23:50
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
...Matěji, otázko Matěje Kostrhouna.... napsal bych ti to, ale to ti neudělám, až takový diskuzní výprask si podle mě nezasloužíš. A pak, jen studium tě povede světem automobilovým dále po svých klikatých zákoutích, ne jen to, že tě někdo povede za ručičku. Více očité už indicie být nemůžou... snaž se, věřím, že to zmákneš. :-)
Avatar - kokot
30. 3. 2014 23:56
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Inu dobrá, v diskuzi mi nejste schopen obhájit to, že jste si jel někam do Leonbergu pro Boxer 3,6 V6 :-O. Proč mi to nemůžete jednoduše sepsat tak jako já Vám? Došly písmenka na klávesnici? Moc takovýmto projevům nerozumím. 8-s O jakém výprasku se tu mluví? Konečně jsme se spolu dostali na debatu o autech a Vy mi napíšete cosi o výprasku ... 8-s . Ach jo. Opravu to s Vámi není lehké. Takže znovu.

PROSÍM, CHCI ZNÁT AUTO, KTERÉ JSTE JEL KOUPIT DO LEONBERGU ZA CENU RAPIDA A MÁ MOTOR BOXER V6 3,6L. Kdyby to bylo opravdu tak super. Poradil bych jedno tátovi. :-!
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 00:02
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
....3,8 , úpravce v Leonbergu, úprava /pár plastů/ stála jako fest naložený rapid.... tak ještě: automobilka měla před lety konflikt s Peugeotem kvůli číselnému označení .... minulý rok - 50 let výročí.... mnoooo ;-)
Avatar - kokot
31. 3. 2014 00:04
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Edit: No dobrá, tak jsme tedy přešli od toho, že Rapid je předražený, došli k tomu, že jste si nechal udělat úpravu plastů ve vlastním autě za cenu toho předraženého Rapida. Nebo se snad mýlím?
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 00:07
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
...aha, dobrou ...
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 23:57
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
PS: ...23,40 ses tak nějak označil a pojmenoval sám.... 8-s
Avatar - kokot
31. 3. 2014 00:14
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
No jó no, někdo holt tou sebekritikou disponovat musí. Ale pořád mi leží v hlavě Vaše předchozí příspěvky, kdy zpočátku odsuzujete Rapida jakožto předražené auto a potom máte nějaký motor 3,6 - moje chyba, dle Vaších "indícií" 3,8 boxer V6 a necháte si ve městě Leonberger dělat úpravu za cenu toho Rapida do vlastního (snad to chápu dobře) auta. Kdybyste nemluvil tolik v hádankách a zkusil to příště víc přímočaře, tak si myslím, že budou obě 2 strany spokojenější. Rád se dozvídám nové věci tak nebuďte skrblík a příště se tu o ně se mnou podělte. Třeba bych Vám tak znalému (i když to neočekávám) mohl nabídnout i nějakou moji znalost. Jak říkám, třeba.

I když to dnes trošku drhlo, tak jsem rád, že jsem tu alespoň s někým pobyl. Příště míň hádanek a víc odpovědí. Bude nám všem lépe. :yes: Autům zdar.
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 00:21
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Už víš? ...Leonberg je ca 13 km od Stuttgartu... Jeremy Clarkson o tom autě prohlásil, že je to nejlepší sporťák planety... Matěji, hledej...
Avatar - kokot
31. 3. 2014 00:27
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Za cenu Rapida? >:D Tak to musí být bomba. Jinak Stuttgart => Porsche. Písmenko S může být Cayman, ale o V6 3,8 zatím nic nevím. 8-s
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 00:29
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
...přihořívá.... ;-)
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 00:25
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
..tvou znalost rád přivítám.... :-) většinou mě zajímají běžné věci typu spotřeba, spolehlivost, chování auta na různých površích...
Avatar - kokot
31. 3. 2014 00:28
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Běžné věci typu spotřeba...To nás bohužel doma moc nezajímá, spolehlivost taky ne. Spíš jde o to, jak to auto jede a jakou má stabilitu, přilnavost, pocit z jízdy. Na tom se shodneme. :yes:
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 00:31
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Ten pašík a sup jsou v jaké motorizaci? ...
Avatar - kokot
31. 3. 2014 00:32
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
No rozhodně né v boxeru 3,8 V6. >:-[]
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 00:32
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Matěji znova: neptám se v čem rozhodně nejsou, ale v jaké motorizaci jsou...
Avatar - kokot
31. 3. 2014 00:34
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
V úplně obligátní, 125kw haldex DSG/6° ... Kdybyste nebyl tak hrrr, už jsem to pro Vás editoval ;-)
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 00:36
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
No, takže spotřebu asi řešíte. Pokud by tomu tak nebylo, byl by pašík v 3,6 6ti vál... s výkonem 220kw. Sup taky předpokládám není ve třišestce.... ;-) ...
Avatar - kokot
31. 3. 2014 00:38
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Spotřebu moc neřešíme. Proč, to už není Váš problém. ;-) To si nechám jako rodinné tajemství. Ju? A berte v potaz, že dojezd na natankování je taky tzv. reason tu buy.
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 00:40
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
...matěji, toho lékaře zvaž, vypadá to na Mečiarův syndrom: rychleji mluvíš/píšeš než ti to myslí... měj hezkou bezpolučnou noc...
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 00:39
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
stejně tak, když máte doma supa a b7 tak řešíte i spolehlivost.... právě tyto auta jsou ta spolehlivá...
Avatar - kokot
31. 3. 2014 00:42
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Pane bože, musíte mít za každou cenu pravdu? ... Ej co takhle slovo FLEET? Znáte? a CCS, taky? Operativní leasing? Říká Vám to něco? ... Jejda jejda...

Je krásné jak na diskuzím fóru má každej milióny peněz na to a tam to a hlavně má každej pravdu. 8-s
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 00:46
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Kdybys napsal hned, že se jedná o firmáky - P/V tak jsme byli posunuti dříve .... takhle mluvíš jen v hádankách.... jejda jejda ach ich ouvej >:D :-)
Matěji, nemusím a nechci mít za každou cenu pravdu, ale v diskuzi s tebou dnes, jsem ji zřejmě měl. Nečíl se, čti barde spřádej a cizeluj svůj auto svět....
Avatar - kokot
31. 3. 2014 00:48
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Tak říkám, že spotřebu moc neřešíme a spolehlivost taky ne? => Asi máme neporuchový auto že? >:-[] >:-[] >:-[] Zřejmě máte pravdu pořád i s tím předraženým Rapidem. Uznávám, moje chyba s Vámi psát. :yes: Jste světaznalý. :-! A pamatujte na ten sport :-)
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 00:58
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
.... hm...podle toho jak kolem sebe kopkáš tak budeš ve znamení býk nebo beran. Můj odhad je býk s adescentem v beranu. Věk do 20ti let. Písemný projev solidní bez technického základu - gymnazista. Sport - brusle, ale nejvíce kolo. ....pocházíš někde kolem Brna..ale to už je spíš tip a pocit na základě tvého psaní a občasného vloudění se -ej, oj... bud zdráv a dávej pozor ve škole.
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 00:48
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
..neřešíte spotřebu, ale důvodem ke koupi je dojezd.... což je v přímé úměře se spotřebou...
Avatar - kokot
31. 3. 2014 00:53
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Pane bože .... áááááááááááááááááááááááááááááááááááá nemůžu Vám to vysvětlit, jelikož neznám Vaše jméno ani příjmení a tudíž by to mohlo být pro mě kontraproduktivní. Nevím kdo sedí za druhou stranou obrazovky. Chcete-li vědět víc proč neřešíme spotřebu ani spolehlivost, rád se s Vámi na toto téma sejdu, ale v nejbližší době nemám čas. Škola je pro mě prioritní. Ale pořád mi hlavou vrtá ten BOXER... 3,8 V6 - auto s takovým motorem za cenu Rapida. Nebo nějaká úprava plastů. Čert to vem. Ale za cenu jednoho auta, který je předražený. Asi na to mám už malou mozkovou kapacitu, pochopit, co tím básník chtěl říct.

P.S. A nechcete mi říct náhodou že čím větší spotřeba tím větší dojezd? ... To snad né... (nebo se pletu v definici přímé úměry?!) - jako ve všem s Vámi? :-!
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 01:00
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
...na první věci se dnes shodnem. Máš malou mozkovou kapacitu ;-) běž spinkat, je pozdě. Kolo do kůlny, brusle na hřebík a pac plyšákovi
Avatar - kokot
31. 3. 2014 01:07
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Tak tak, plyšáka ještě mám. :-P - od mámy. Kůlnu, bohužel. Místo ní máme garáž pro několik kol. Ale koho by to zajímalo, když v dnešní době beztak sportuje tak málo lidí a místo toho si léčí své mindráky a honí své vlastní já na diskuzních fórech za nějakým pocitem uspokojení a seberealizace v nevědomí, že SPORT je ta jejich očista a jedině tam se mohou seberealizovat. Mimo jiné, můj hlavní obor na který se tréninkově zaměřuji je běhání na delší trasy. Ale to Vám asi nic neříká. Spíš než pac plyšákovi bych dal mé přítelkyni, ale co Vám budu vyprávět. Vy ve vlastních letech toho musíte tolik vědět o ženských, viďte? :-! A pokud nedokážete uznat svou chybu. Mír s Vámi jste prostě trouba. :yes: - a teď do mě >:-[] Dobrou noc :-*

Napadá mě ještě jeden citát: "Když je někdo blbcem, má handicap na celý život." >:-[] - soucítím s Vámi
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 01:13
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Matěji, Matěji....do tebe... ne, to už jsi zvládl sám... rekapitulace: nadělal sis velikou diskuzní kopu, označil ses za .... no nebudu to opakovat - 23,40. To auto je 911 997. Příště toho plyšáka lapni pokaždé, když budeš trousit moudra. Obal ho nejdříve do plechu neb bude brzo pomačkaný jako tvá pubescentní pleť. Děkuji za přání míru a milé pobavení... mír s tebou... PS: o ženách vím toliko, že vím, že nic nevím a i kdybych chtěl vědět tak raději nevím, protože bych mohl dostat křeč do mozku....
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 01:15
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
....taky jeden citát: "Pro hloupého každý hloupý" ....
Avatar - kokot
31. 3. 2014 08:44
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Jistěže, ty přímá úměro. A ještě jedna otázka? Od kdy má Jeremy Clarkson rád 911? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:

Jinak citátem z Foresta Gumpa tu nejspíše nikoho neohromíte. Smutné je jenom to, že moje pojebákovaná, pusbescentní pleť má lepší způsob vyjadřování než vaše 37 letá těžká, stará hlava. Jediné o co jsem vás žádal je jméno auta, které za cenu Rapidu pořídíte v nějakém městečku kousek od Stuttgartu, nakonec z toho vyplynula úprava plastů. Chápu, podíval jste se na Topgear a máte potřebu to všem ventilovat.

Napíšete že přímá úměra je dojezd a spotřeba auta (pane bože? ať nežeru, tak 7 třída základní školy? :D ) A potom mě "nachytáte na to, že má Porsche 997 flat-six engine" No máte to ale znalosti, avšak nevím, nevím ohledně toho tvrzení s Clarksonem bych byl skeptický, stejně jako s tím Rapidem, no a tak nějak se Vám to všechno motá dohromady a snažíte se z toho uvařit guláš. No jak z maďarska nebude to Vám můžu povědět rovnou. :yes:
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 11:30
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
... z tebe musí mít v družině radost 8-s ....
Avatar - kokot
31. 3. 2014 11:32
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Družinu už dávno nemáme, ale bylo to tam skvělý :yes: - přímá úměro >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

Jinak ano, pokud se ptáte, tak jsem celkem oblíbený člověk. Ostatní mě mají rádi, protože dokážu být sebekritický, což Vám jaksi schází. :-!
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 11:58
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
...ano, souhlasím. Já tě třeba uplně žeru.
Avatar - Emel
30. 3. 2014 12:34
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Koncernové levné sklady ovšem pořád dokážou konkurovat normálním skladům u konkurence... takové 1.4TSI DSG nemá zase tak daleko ke špičkovému kompaktu jiné mainstreamové značky (ani cenou). Design je parádní, na pěkných kolech se mi Rapid líbí víc než Octavia (lift).
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:24
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Nedokážou... jaká je cena? ...pak se mrkni ke konkurenci.... Rapid je lowend.Levné auto, ale za velký peníz. Ano, jak píšu výše a jinde, je opravdu koukatelné, v určitých úhlech pohledu má i šmrnc. Ale je za holo.... je přitažené za pejzy tlačit cenu takhle... i když, .... pokud jsou kupci.... žádný dišputát... :-)
Avatar - kokot
30. 3. 2014 22:55
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Pane bože, proč se musí vždy najít někdo, kdo by chtěl za 200 000 plnou palbu, metlu, climatronic, stahování všech oken v el, kožený sedačky a ještě k tomu multilink. Pane zkuste autobazary. Vaše požadavky budou naplněny. Nemáte-li na nové auto, nedá se nic dělat. Holt prostě bude ojetina. :yes:
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 23:02
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
...Matěji, piš jen k autům... právě sis naválel do vlastních kalhot a to pořádně. Stoupni před zrcadlo a koukej jak vypadá ...Matěj.
Avatar - kokot
30. 3. 2014 23:08
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Předně děkuji za oslovení jménem. Pokud Vám moje jméno přináší takovou radost, jsem ještě šťastnější. O naválení do kalhot nic nevím (co to vůbec znamená? prosím abych byl zase o něco chytřejší). A co z mého příspěvku na který reagujete těmito slovy není k autům? Poprosil bych o jeho analýzu. Děkuji
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 23:15
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
...postup: zjisti si, co je v Leonbergu...pak poznáš obsah svých kalhot v zadní části.... dále se omlouvám.... nevím, jaký diskuzní postoj mám zaujmout k člověku, jež od člověka majícího problém s děvčaty, sportem, osobností, nakupujícího v autobazaru /což není podle mě nic dehonestujícího/, chce analýzu svých příspěvků a navíc, takový člověk ti navíc působí pocit štěstí.... možná by pomohlo změnit doktora nebo prášky ;-)
Avatar - kokot
30. 3. 2014 23:20
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Obávám se, že nerozumím Vašemu psanému textu. 8-s Ale s tou poslední větou souhlasím. Po naší digitální konverzaci budu nejspíše nucen nějakého navštívit. 8-s
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 23:22
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Výborně! ... nerozumíš více věcem, ale pustil ses do toho sám.
Avatar - kokot
30. 3. 2014 23:27
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Nevím co je výborné na tom, když se nedokážete vyjádřit. Pane bože odpusť jim, neboť oni nevědí, co činí...
Avatar - Emel
31. 3. 2014 10:54
Re: ...přehlídka koncernových levných skladů....
Můj tajný favorit v nižší cenové hladině je Ceed, který se mi líbí a působí hodnotnějším dojmem než strohý Rapid... ale musel bych to pořádně projet a vidět, jak je na tom třeba 1.6GDI ve srovnání s 1.2TSI. Souhlasím a píšu to poměrně často, že Rapid je zejména v naftě za ceníkové ceny drahý... nebezpečně blízký Golfu nebo Leonu... já ale měl na mysli spíše techniku, 1.4TSI je jako špičková motorizace v kompaktu ok.

PS: mimo hlavní diskusní proud... můžeme se filosoficky ptát, jestli je lepší prodávat za vyšší ceny Rapid, nebo za nižší ceny 308 a následně celou značku před krachem do Číny. Jinými slovy, je Rapid příliš drahý, nebo konkurence příliš levná?
28. 3. 2014 22:41
Motor asi není skloněný ke straně kvůli chodcům
Ta teorie o v podélné ose skloněném motoru 1.6 TDI v Rapidu kvůli ochraně chodců zní zajímavě, ale skutečným důvodem asi bude to, že by se mezi přední podběhy úzké platformy jinak nevešel. Přesně stejně to totiž měla udělané také Felicia s motorem 1.6 MPI a 1.9 D a v té době ještě nikdo nic o ochraně chodců při nárazu hlavou do kapoty neřešil ;-)
Rozbalit vlákno
3
29. 3. 2014 10:26
Re: Motor asi není skloněný ke straně kvůli chodcům
Kde je tahle teorie? Jestli myslíš sklonění dopředu, respektive dozadu, tak to dělají snad u všech aut s motorem napříč. Kdo ví, proč to jednou dělali tak a podruhé onak.
30. 3. 2014 23:10
Re: Motor asi není skloněný ke straně kvůli chodcům
Tak to jste mi neporozuměl, v článku se píše o šikmé poloze příčně uloženého motoru směrem zleva doprava (bráno když stojíte čelem k předku auta). Tuto šikmou polohu uvidíte, když zvednete kapotu a dřepnete si. Hlava motoru zleva dopravs se potom mírně svažuje směrem dolů, stejně jako navazující převodovka, ale to už není tak vizuálně patrné...
31. 3. 2014 10:12
Re: Motor asi není skloněný ke straně kvůli chodcům
Prolétl jsem článek znovu a nikde nic takového nevidím. Co se týče šířky, naklopením do strany by měl na šířku vyžadovat více místa, ne méně, ne?
Avatar - kosmonaut
29. 3. 2014 00:10
Děs a hrůza
Jak si stojím za názorem, že liftback Octavie 3 je jednou z vizuálních š***k mainstreamu současnosti, pak si stojím i za tím, že Rapid vypadá jako otřesná popelnice. Hnus fialovej, podobné detaily, ale naprosto opačný výsledek. Děs a hrůza :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ji/Ri
29. 3. 2014 16:22
Re: Děs a hrůza
...zajímavé. Přitom jsou si jako vejce vejci....
Avatar - kokot
30. 3. 2014 10:23
Re: Děs a hrůza
Doporučil bych Vám pane změnit optiku, nebo při nejmenším alespoň vyčistit od těch šmouh, jak si je pořád dáváte na oči a sundáváte dolů. Znám to z kola, když je jich tam moc, tak se ty tečky na sklech zdají jako mušky, no a celé to tak nějak splývá. Pak budete vidět věci nevídané :yes:

P.S. A máme vejce od slepičky, ale také od pštrosa. Kdo je nepozná, neměl by být ornitologem (snad >:D ). Zkuste tuto větu aplikovat na Vás příspěvek a možná vám i něco dojde. :yes:
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:29
Re: Děs a hrůza
...co berete, pane? ...já to chci taky... >:D >:D >:D 8-s
Avatar - kokot
30. 3. 2014 22:31
Re: Děs a hrůza
Já, no tak trochu sportuju, zkuste to taky. Začnou Vám růst svaly, slečny se na Vás budou koukat a hlavně i Vy budete po nějakých koukat. Pocity jako je zloba a závist znát nebudete a místo toho bude v srdci klid a pohodu. Vřele doporučuji všem. :yes:
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:48
Re: Děs a hrůza
... to bude tím asi no .... ještě pár století a prozřu, o sen sei... pokud máš problém s koukáním po slečnách tak ...mno, Žena a život? ...tady je o to o autech... hele, s holkama , krásnýma, mě opravdu nerozhodíš ;-) přeji ti hodně štěstí při randění... >:-[]
Avatar - kokot
30. 3. 2014 22:58
Re: Děs a hrůza
Cítím zlobu z vašeho příspěvku a to by tak nemělo být. Zříkám se veškeré komunikace s Vámi, jelikož to vede k jediné věci a to záhubě. Už jenom Vaše formulace vět zdá se mi poněkud divná. Jinak mám 5 let fungující vztah a problém s koukáním po slečnách opravdu nemám, je-li se na co dívat. Zamyslete se nad sebou, uděláte tím dobře hlavně sobě.

Ach jo :-/

P.S. Byla Vám moje čeština moc ostrým společníkem, tak se Vám chci omluvit.
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 23:03
Re: Děs a hrůza
...děkuji. Prozřel jsem. Jen mi ještě napiš,co bereš.... já to chci takyyyyyy :-*
Avatar - kokot
30. 3. 2014 23:17
Re: Děs a hrůza
Sport, sport, sport.... Nic víc, nic míň. :-) Je to jako heslo ve Škodě. Simply Clever.
29. 3. 2014 09:44
Vaverka test
...klasika...co za to dostal? :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kokot
30. 3. 2014 10:21
Re: Vaverka test
Salámový košík k večeři a čerstvé bagetky z Babišových pekáren... :-!
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:29
Re: Vaverka test
...Matěj >:D
Avatar - kokot
30. 3. 2014 22:32
Re: Vaverka test
No jo no, né každý má tu odvahu se pod své příspěvky podepsat jménem, jako já. Ale když si je pročítám, tak to vlastně i chápu. >:-[] Taky bych se pod ně nepodepsal :-!
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:48
Re: Vaverka test
Matěji, Matěji...
Avatar - kokot
30. 3. 2014 23:04
Re: Vaverka test
Chtít mít poslední slovo za každou je dobrá cesta k veřejnému zesměšnění, ale jak by se Vám to mohlo podařit, když vystupujete pod rouškou anonymity. Ó jak sladký ten internet dokáže být.

PROBUĎTE, SE TADY JE AUTO.CZ né nějaké HONÍM SI EGO.SPOL.SRO 8-s
Avatar - rohYpnol
29. 3. 2014 18:58
Prokazatelně úsporný?
Prokazatelně úsporný, jenže prokazatelně předražený při pořízení... To už se nějak pozapomnělo dodat >:-[] Vedle 1.2 TSI netuším, proč bych se měl trápit s dieselem pod kapotou, navíc nepochopitelně pouze s 5kvaltem.

Není pravdou, že podvozek je hlučný a nepohodlný kvůli naladění na vyšší zatížení. Octavia 1 byla v obdobné pozici a podvozek je o mnoho pohodlnější - a to je co říct >:-[] Problém je, že Rapid je postavený vepředu na modifikovaných dílech z Fabie a Fabia co do odtlumení rázů zkrátka přirozeně nedosahovala úrovně nižší střední třídy :-!
Rozbalit vlákno
1
31. 3. 2014 10:20
Re: Prokazatelně úsporný?
Přední nápravy můžou klidně sdílet mezi třídami. Jen musí zohlednit rozdílné hmotnosti. Jaké pružiny a tlumiče zvolí, popřípadě stabilizátory, je na nich. Hledáš problém, kde není. Je slušná pravděpodobnost, že příští Passat a Polo budou mít stejnou přední nápravu (což neznamená, že budou postavené z identických dílů).
Avatar - kokot
30. 3. 2014 10:19
Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
...ale musel bych ho dostat od rodičů... >:-[] >:-[] >:-[]

DESIGN: OK
MOTORY: kdo je má dnes vyloženě špatné?
INTERIÉR: no možná raději P 208 :-O
CENA: No jó no, muselo by to jít na firmu ... :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
34
30. 3. 2014 15:13
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
...
Avatar - kokot
30. 3. 2014 15:26
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
tak já přidám pro změnu tečky 4 "...." :-!
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:30
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Odane, chápeš to nebo tápeme oba?
Avatar - kokot
30. 3. 2014 22:34
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Podle počtu "trojtečí" ve Vaších příspěvcích jsem zhodnotil, že právě Vy byste měl být muž na nejvýše povolaný k porozumění těmto znakům. Ztratil jste kódovací knihu? >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:49
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Promiň, ptal jsem se Odana....
31. 3. 2014 09:20
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Hele nechápu...
Mates to auto evidentně ani neviděl, tak jsem mu napsal pár vzteklých řádků ať nesrovnává jejich Pásovce s tímhle pojízdným kufrem. A pak jsem si řekl, že na to stejně časem přijde a smazal to >:D
EDIT: Ale je to hlína, taky jsme mívali na střední podobné snaživce co vedli "solidní hovory". Obvykle je to v prváku na kolejích přešlo, ony na to holky neletí. Ze zbytku se stali přicmrndávači různých politických přípravek.
31. 3. 2014 10:56
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Haha, celou diskuzi se mi v hlavě tak nějak tvořil názor na Matěje, který ty jsi naprosto dokonale popsal v EDITU! :-) :yes:
Avatar - kokot
31. 3. 2014 11:16
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Jako jediný zde mám uvedený své jméno a příjmení, protože se nestydím za to co píšu. Můj věk je jak se zdá spíše výhodou. Škoda jen, že neplatí rovnice, čím je člověk starší, tím je člověk moudřejší. Kdyby platila, jak by zde na diskuzních fórech bylo veselo, což je vlastně i tak, ale né takovým způsobem, jakým bych si představoval. To že ste měl někoho na střední je sice krásné, ale věřte mi, že kdybych chtěl holky sbalit na to, co zde píši, tak bych musel hodně příspěvků vymazat (především od Ji/Ri). Kdo chce balit holku na řeči o autech -?! >:D navíc když mám vlastní ? - další zabedněnost ... jejda (aha my se zde o autech vlastně ani nebavíme, protože když se náhodou na něco zeptám, tak mě hned někdo osočí, jaký jsem to blbec a má z toho dětinskou radost, jaká to vyspělost té osoby...)

Ach jo. No dobrá, tak ještě jednou. Nestydím se za to kolik mi je let, kolik mám najeto a o auta se zajímám. A když jsme znova u té střední, tak se zkuste každý zamyslet nad tím, kde jste udělali chybu a z ní se poučit. Moje chyba byla reakce na patrně zakomplexovaného maniaka píšícího v hádankách. Sem tam mi tam šupnul něco z Logenbergu, sem tam si to pootočil na Topgear (to že má Jeremy Calarkson rád 911, ten byl asi nejlepší :D) potom se chvástal tím, že za cenu předraženého Rapida si tu 911 sežene nebo co. >:D NO PROSTĚ KOMEDIE... >:D a na závěr jako třešnička na dortu ... přímá úměra. Jejda jejda. Doufám, že jste nechodil na gymnázium, protože takto bych si elitu národa opravdu nerad představoval. :yes: Přeji mír a pokoj v duši všem.

EDIT: Kecám, když nad tím tak zpětně přemýšlím, nejvíce mě rozsekala ta přímá úměra >:D >:D . Ale asi měl pravdu (jako vždy :D)
31. 3. 2014 13:15
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Na řeči o autech nesbalíš žádnou perspektivní, ale téma k hovoru se slečnou je to super ;-)

Řeknu ti to takhle - vrať se k téhle diskuzi za pět let a všechno ti naráz docvakne. Začínal jsem tu pár let zpátky když mi bylo jako tobě a teď když narazím na staré diskuze, už se tomu jen směju. A za pět let to bude znova to samý v bleděmodrym.
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 14:58
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
..hm, tak uvažuju, jestli jsem někdy valil holce kliny o autě... asi ne. I když pokud by to byla sexy mechanička, s ňadrovím od oleje a laškovnou ažůrkou na modrákách... to už by stálo za úvahu naštudovat něco od MT nebo z brožur. >:D :-)
Avatar - Emel
31. 3. 2014 17:37
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Nezlob, nebo ti připomenu Pony... ;-)
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 19:20
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Poník byl klasik :-) ;-)
Avatar - kokot
2. 4. 2014 07:50
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Doufám, že za 5 let nebudu mít na takovýto pi..viny čas :-) :-! - už i tak mě to docela dost poučilo, nemusíte si dělat iluze. Bavit se s někým jako je Ji/Ri chce snad diagnózu.
Avatar - kokot
31. 3. 2014 11:31
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Jsem rád, že někdo dokázal moji osobnost shrnout pouze do 3 řádků a ještě se k tomu trefil do Vašeho názoru. Pán Odan bude nejspíš jasnovědec a vy trpíte Forerovým efektem.

P. S. Když jsem býval mladší (což není až tak dávno), tak jsme hrávali s kamarády MMORPG. Dělali jsme se dualboxy, abychom měli lepší expy. Ale k čemu mít dualbox (možná tripplebox) na diskuzi? To opravdu nechápu. Pán musí být asi silná nátura. >:-[]
31. 3. 2014 12:31
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Neber to nijak zle, takhle tady na diskuzi za ten svůj krátký diskuzní život působíš a vystupuješ. Rozhodně tě nikdo nechtěl urazit. Každý jsme si střední prošli (teda občas mám pocit, že tu pár jedinců ani tu střední nedalo), každý jsme nějaký.
Ty jsi se nahoře v tom vlákně s Ji/RI bohužel dost nešťastně vyprofiloval...nepochopil jsi totiž to co se ti Ji/Ri snažil říct (on nikde nenapsal, že si tu 911 koupil za cenu Rapida apod.) a následně jsi ho svým trochu povýšeným přístupem a snahou zaujmout pomocí citátů a chytrých frází Ji/Riho vyprovokoval ke zbytečným reakcím, kterých musím říct ani já nejsem zastáncem...
Je dobře, že se snažíš prezentovat svůj názor, ale zkus tak činit s ohledem na tvé zkušenosti coby řidiče (jsi na střední, takže jezdíš tak maximálně rok, jestli vůbec). Poznat kvality auta ze sedadla spolujezdce jde těžko, navíc názory otce na služební vůz s CCSkou taky nemůžeš tak moc hltat (znám to, jsem na tom stejně a musím říct, že nezaujatost se hledá u služebního vozu těžko :-) ).

Takže závěrem...líbí se mi jak píšeš, alespoň se to dá číst na rozdíl od jiných, ale zkus to bez toho chytrolínského přízvuku, který se nese skoro každým tvým příspěvkem a bude to fajn.
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 14:53
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
...ano, souhlas. Bídu dostal kvůli chytrolínskému přístupu. Jinak to beru, že je to mladý kluk, co má rád auta...nic víc, nic míň. Dal jsem pár indicií, nerad tahám košili a jsou tu kluci, co mě znají i osobně a možná mi dají mi za pravdu. Nicméně nechat si koulet do vlasů od eléva, který se pasuje do role učitele atd., tak už jsem se chytl a mírně pobavil - hrdý na to samozřejmě nejsem, byla to pro mě lehká, byť levná zábava. :-)
Avatar - kokot
2. 4. 2014 07:52
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Tak jste se alespoň pobavil vy automobilový mágu. Nevím kde jsem se pasoval do role učitele? To bych si nedovolil ani ve věcech o kterých vím, že jsem v nich dobrý. Na to musíte být jiná nátura, než jsem já. Ale počkat? Vy mě vlastně neznáte. 8-s
Avatar - kokot
2. 4. 2014 08:25
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Znáte takové to rčení, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá? No ... Já jsem je prostě jenom ozval. Toť vše, nic víc nic, míň. Pokud jste někdo jiný (což nevím jak mi dokážete), věřte mi, že s Vámi budu vést jiné hovory, pokud o ně budete stát. Zatím, jdu se nasnídat. :-)

P.S. Jen abych předešel předčasným zmatkům. Rozuměj les = diskuze, volání = příspěvek. Já nevolal první...
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 11:33
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
EDIT: :yes:
...každopádně sport sport sport....!!!
Avatar - kokot
2. 4. 2014 07:52
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Už jste to konečně pochopil. Ale že to trvalo, že?
Avatar - kokot
31. 3. 2014 11:24
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
A ještě Vás musím pane zklamat. Na kolejích nejsem, v prváku taky ne. A holky, ty jsou mi jedno. :yes: Ale rád se dívám na pěkné slečny a se stejným zápalem obdivuji nádherná auta. Snažím se tím rozvíjet svůj smysl pro krásu. :-! :yes:

Poprosil bych ještě o překlad Pásovce (myslíte tím Passat, a Superb?) A je velice, velice zvláštní, že sem píšete o autech naší rodiny, přičemž jste si musel jistě také všimnout toho, že mám holku, avšak to jaksi opomíjíte. Mám podezření, že Odan=Ji/Ri, kterému po přímé úměře došly slova. (ani se nedivím >:-[] )
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 11:37
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
....no a jak to tak vypadá, tak tvé zapálení pro šmírung se ti stane i životní partnerkou. >:D ... hele, piš sloupky do nějakých časáků. Nebo pořádej sezení pro lidi, co mají suché oči.... příště jak budeš mít "snaživou kosmetickou" před zrcadlem, tak opatrně ať zase nejde ven i mozek, moc na rozdávání tam už nemáš >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 11:51
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
.... ometáku, to, že se našla slečna se silným sociálním cítěním, tvá holka, jsi tu napsal ty. O autech v rodině jsi tu taky napsal ty - ccsky, operativní leasingy. ... nic? Nerad se pouštím do hodnocení ostatních lidí, nicméně ve tvém případě musím už jen konstatovat, že jsi tupý tupec. Jediným přínosem pro lidstvo, které můžeš udělat je, naložit se do formaldehydu, aby jsi zůstal uchován jako legrační hříčka přírody i pro příští generace. Máš problém s pochopením psaného textu, jsi zarytý fanda aut a o autech víš zhola nic a když už se můžeš něco dozvědět, tak tu tryskáš obsahem své pleti. Teď mě omluv, na další debatu s tebou se musím připravit na vlakovém nádraží nebo přímo v kolejišti....
31. 3. 2014 13:07
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Odan není Ji/Ri, protože Odan nemá Porsche ani neumí ostravski, je pražská náplava a jezdí sockou ;-)
Pásovec je ten Passat, co ho máš jako cover.
Holka v 19 na střední (mimochodem, opožděně vše nej k narozeninám) je něco úplně jinýho než na vysoký ve 22 a něco úplně jinýho než po vysoký v 25, to se srovnávat nedá.
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 14:55
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
...bus je taki fajny vuzek na kratke přesuny mezi haldami. Anebo Felda na hlinikach třynastipalcovych.... ;-)
Avatar - kokot
2. 4. 2014 07:48
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Bohužel narozeniny ještě neměla, tak to přání si můžete schovat, ale i tak děkuji. I když nevím co má za význam přát někomu k narozeninám, koho neznáte? ...

A v jedné věci jsem s Váma na stejné lodi. Někdy se nedá srovnat věk 55 (který by měl mít už hodně zkušeností) s věkem 17, 18, 19 atd. Je to holt smutné. Ale chápu, že komu není z hůry dáno. Nemohou za to a proto se takovýmto lidem nesměji (přitom obráceně je to zcela běžné, viďte?)
2. 4. 2014 11:03
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Přeju tobě, o Tvojí roštěnce vím kulový ;-)
Nevím, jaký to má smysl, asi rád dělám lidem radost.

Hele jak už tu bylo zmíněno, minimálně do pětadvaceti by člověk měl držet hubu a nasávat informace od zkušenějších. Oni třeba neuměj s počítačem, ale maj odžito. Tenhle generační rozdíl je dobře vidět na týhle scénce ;-)
[odkaz]

A píše se shůry se s a dohromady :-)
Avatar - kokot
2. 4. 2014 17:44
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Díky, mezery ve vyjadřování má každý. :-) Budu se snažit udržet v paměti. Obávám se ale, že to video se minulo účinkem. No a podle té vaší teorie bychom se nikam nedostali... Ale každý máme nějakou :-) Budiž Vám dopřáno.

P.S. Bylo to po ránu, ale nevymlouvám se na to. :-)
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 11:32
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
...to je dílo... takhle jsem neslzel ani jako malý kluk u pohřbu Brežněva 8-s >:D >:D
Avatar - kokot
31. 3. 2014 11:36
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Děkuji, že alespoň dokážete uznat mé vyjadřovací schopnosti, když ty Vaše jsou tak trošku minoritní.

Já se včera té přímé úmeře ani nesmál. A pokud teď slzíte, tak si nemyslím, že by to mohla vyvolat pouhá diskuze na internetu. V tom bude i něco jiného.
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 11:39
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Odmasti optiku a čti znova. Každopádně změň prášky i doktora. Ve tvém případě už jen gynekologie..... 8-s >:-[]
Avatar - kokot
31. 3. 2014 11:41
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
Tak toto opravdu ztrácí veškerou Vaši soudnost :no:
Že Vás to ještě baví...
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2014 11:45
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
....během na gynekologii.... čím dřív, tím líp.
Avatar - kokot
2. 4. 2014 07:46
Re: Rapid by mi vyhovoval jako auto po dodělání střední
A i takový člověk má právo se zde vyjadřovat. Už aby zde bylo něco na styl že pokud se nepřihlásíš na FB, tak sem nebudeš moci psát. I když věřím že spousta jedinců by si raději založila nové facebooky aby sem mohli psát své největší moudra. :-!
Avatar - rohYpnol
30. 3. 2014 10:44
Klasická Škoda
Škoda je snad jedinou automobilkou, která si za horší vůz dokáže vzít víc než za ten lepší a ještě přitom zákazníka dokáže přesvědčit, že si vlastně koupil něco navíc 8-s 8-s

A co hůř - ještě se veze na zcela lživé ekologické vlně CO2/km... V zásadě to ale není ke kritice Škody - ta jen dokonale (počesku) umí využít předpisy. Takže zatímco v ČR je GrL naprostý nesmysl, jinde to se svými 99g může být trefa.

Rapidů i u nás přibývá a v zásadě je to nástupce Octavie 1, vůz pro rodiny. Octavia III se zkrátka stala příliš drahou - tedy ne v důsledku zdražení, ale v důsledku pádu koupěschopnosti obyvatel. Takže pro Škodu rozhodně správný tah :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - kokot
30. 3. 2014 10:52
Re: Klasická Škoda
Takže když sám píšete že u nás Rapidů přibývá (a ano je to nástupce OI.) => že to až tak horké s tím podvodným koncernem nebude. V dnešní době, kdy každý počítá každou korunu. Co vy na to? :yes:

P. S. Jestli Vás ovlivňuje reklama natolik, že si myslíte, že u Škody dostanete něco navíc. To není už problém můj ani ostatních. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
30. 3. 2014 16:27
Re: Klasická Škoda
hmm... takže rostoucí počet mladistvých kuřáků znamená, že je to vlastně zdravý?
>:-[]

[odkaz]

A co že to oni udělali?
Aha... taky "jen" podlehli reklamě.
Akorát, že oni za to zaplatí bolestivěji, než nešťastní majitelé Rapida. Z nichž většina vlastně ani nešťastná nebude - pokud nemá srovnání a potřebují auto na nedělní dojetí do města, tak budou v pohodě.
Avatar - rohYpnol
30. 3. 2014 16:37
Re: Klasická Škoda
Tak zaprvé - pokud někoho dokážeš přesvědčit, že konstrukčně jednodušší, výrobně levnější a zároveň dražší vůz je lepší než ostatní, je to bezpochyby skvělý marketingový počin. To ale nic nemění na tom, že produkt kvalit konkurence nedosahuje.

Prodejnost je pak zcela jiná rovina. Nakousnuté jablko se taky prodává podstatně dráž a přitom v ničem lepší není. A lidi ho přesto zbožňujou...

A jinak k prodejům - podívej se, kolik tu jezdí GrL? Že nejezdí? Čím to asi tak bude >:-[] >:-[] ?
Avatar - kokot
30. 3. 2014 22:27
Re: Klasická Škoda
Ach ich ouvej, to sem si zase zavařil... Takže od znova a srozumitelně pro pána nahoře.

1. Absolutně mi uniká Váš příspěvek o kuřácích. Sám jsem kouřil docela dlouho na to abych uznal že to je opravdu odporné, ale souvislosti s automobilovým světem. Nechápu. Myslím si, že drogová závilost a prodej krabiček na 4 kolech, která nás má dovézt z bodu A do bodu B je úplně jiná rovina. Takže to shrňme. Jste mimo. :no:

A teď pro pána dole

2. "Nakousnuté jabko" se prodává dráž proto, že to tak bylo vždycky a těží ze své minulosti, kdy byl Apple tech. lídrem a prostě určoval trh. To že se teď situace velmi vyrovnává je pro nás zákazníky jedině dobře.

Chtěl bych od Vás (neznám Vaše jméno) přesně vědět, ve kterých bodech je Rapid o proti konkurenci tolik předražený. Pokud jste natolik světaznalý, určitě mi to rozepíšete i s cenovkou, o kterou to v MB předražili. Potom se můžeme bavit dále. Mám takový pocit, že je tu zase generalizace :-/ Jak já tento zabiják diskuzí nesnáším.

Víte co je třeba předražené? Bugatti Veyron, nebo Maybachy ... nevím nic o Škodě. A abych to tak ještě shrnul, tak krabička cigaret = 80kč, nový telefon = 10 000 - 20 000 (podle hloubky kapsy) a nové auto = 100 000 -> mnoho kč .... Vidíte tam ten kontrast? Pokud ne, sundejte brýle a nesnažte se tu prosím vařit z vody... :-/ Nevýjde Vám to.
Avatar - rohYpnol
1. 4. 2014 16:57
Re: Klasická Škoda
Stručně a jasně - než příště napíšeš daší snůšku chytrystyky, tak si přečti to co píšu. Nikde jsem nenapsal, že Rapid je předražený. Jen že je dražší než ostatní :-! :-!
Avatar - kokot
2. 4. 2014 07:43
Re: Klasická Škoda
Než ostatní? Co? Citroen...301 od Peugeotu? Clio od Renaultu? ... V jakých výbavách je dražší? Ve všech? Uvedete mi příklad prosím, abych se poučil a měl na to jiný názor? Díky moc.
Avatar - rohYpnol
2. 4. 2014 17:10
Re: Klasická Škoda
Nějaký čas nazad jsem tu cenově srovnal Rapida 1.2 TSI vs. Golf 1.2 TSI. Rapid vyšel dráž. Zkrátka a jednoduše - zcela obecně lze říct, že za cenu Rapida lze pořídit téměř cokoliv z nižší střední třídy, a to často i ve variantách kombi. Rapid ale není právoplatný zástupce nižší střední, ztrácí v mnohém.
Avatar - kokot
2. 4. 2014 18:19
Re: Klasická Škoda
Já bych jako super kauf viděl P308, co Vy na to? Shodneme se? :-)
Avatar - rohYpnol
2. 4. 2014 23:07
Re: Klasická Škoda
P308 (nový) mi nepřijde nijak cenově výhodnější než třeba Golf. Ale ve srovnání s Rapidem se určitě shodneme na tom, že to je výhodnější koupě.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 3. 2014 16:21
Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 litrů k
což potřebuje trvale málokdo, proč si mám koupit tohleto,a ne lépe vybavený a lépe jedoucí Fiat Bravo?
O hodně širší.. a uživatelsky příjemnější...
;-)
Rozbalit vlákno
16
Avatar - rohYpnol
30. 3. 2014 16:49
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
Za 400 máš tolik možností...

Třeba Mégane Grandtour Zen Energy 1.5 dCi 81 kW, který je sice téměř bez výbavy, tedy až na komplet el. okna s impulzním stahováním, aut. 2-zónová klima, audio, park. senzory, tempomat, mlhovky... Zkrátka jen taková ta nejnutnější základní výbava ;-)
Avatar - Emel
30. 3. 2014 19:18
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
To už jsme probírali... naftové Octavie i Rapidy míří do fleetů, tam se nasadí 15-20% sleva a je (částečně) po problému. Jinak samozřejmě nic proti, Megane Grandtour... nebo třeba Ceed SW... je to otázka vkusu.
Avatar - rohYpnol
30. 3. 2014 20:35
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
Ano, GrL ale ani do těch fleetů ;-) (v ČR)
Avatar - Emel
30. 3. 2014 22:13
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
K tomu žádnou relevantní statistiku nemám. Obecně je žádaná nafta, často i 1.6TDI v kombinaci s hodně bohatou výbavou u Octavie... ale kolik z toho je GreenLine jsem po pravdě nikdy neřešil.
Avatar - kokot
30. 3. 2014 22:41
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
Dle mého názoru je GreenLine pouze něco jako think blue od VW. Prostě i Škoda Auto myslí na životní prostředí. (:D >:D :D) Sám bych si nedokázal představit, že bych vlastnil přímo tuto verzi, ale Rapid se mi jako auto zamlouvá. A Spaceback se mi zamlouvá na druhou. :yes: :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
30. 3. 2014 20:27
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
to byl jen priklad, protoze to auto dobre znam. Urcite je takovych vic. ;-)
Avatar - Ji/Ri
30. 3. 2014 22:32
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
....P308, Maz3...atd., atd.
Avatar - Emel
30. 3. 2014 19:20
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
Fiat je na trhu s výjimkou 500 prakticky neviditelný. Bravo už je na trhu dlouho, pořád je to ale relativně zajímavé auto... kdyby byl kombík, možná by to trošku pomohlo. Proti Rapidu Spaceback to může být konkurent.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 3. 2014 20:30
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
kombiky nejak nefrci, jako rodinny auta. I kdyz mne se taky libi. A Fiat zas tak neviditelnej neni - tim "elkem" se docela trefili - i kdyz mi trochu vadi ten nazev. Ale jako auto dobry...
Avatar - Emel
30. 3. 2014 22:08
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
Myslíš? Většina mých známých jsou rodiny s dětmi... a kombíky jsou daleko nejčastější rodinné kočáry. Octavie a Focusy všech generací, Mondea poslední nebo předposlední generace... movitější prémiovky (nejčastěji 3er kombi a A6 minulé generace kombi), méně movití Logana MCV.

Registruju po jednom kusu od Qashqaie, minulé Picasso Grand (4 děti), Sharan... ale kombíky pořád jasně vedou.

Co se Fiatu týče... problém je, že takový VW (ale samozřejmě i Hyundai a další) mají těch aut hodně... jedna reklama na kompakt, jiná na SUV... a značka je vidět.
Avatar - kokot
30. 3. 2014 22:46
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
Přímo. Chudák FIAT upadá. Nevím jestli mu dokáží hoši v Itálii pomoci. Snad ano, byla by ho škoda no. Třeba takový Punto :yes:
Avatar - Jaros71
30. 3. 2014 22:55
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
Přesně!
FIAT je bohužel v úpadku.
Měli jsme jich v rodině snad 7 nebo 8..před pár lety už nebylo co koupit.
Takže jezdíme : VW , Opel , Honda , Suzuki , KIA , Ford a ŠKODA..
Po Stilu Weekwend , které vůbec nebylo špatné , nemají jediný kombík!
V EU tragedie. Nemají MPV.. :-!
A variace na 500 se moc nechytly..to osloví pár lidí , co se chtěkí lišit.
Nové Bravo nikde!! Jen Punto se drží s Pandou..
Pokud nebude ani nové Punto ale další hrúza ala 500..tak konec. :no:
A byla by to škoda..tak dobré motory dělá málokdo!
Avatar - kokot
30. 3. 2014 23:05
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
Ze 3 rozumných aut jim asi pšenka moc nepokvete. 8-s
30. 3. 2014 23:23
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
a hlavne si myslia, ze za 1,2 8v 44kw mozu pytat majland.
A ze 55kw je vrchlna motorizacia (za vrcholnu cenu).
Preboha, ved Dacia, ci renault thalia z roku pana este snad minuleho storocia maju 1,2 55kw ako zakladny motor.
Takze Fiat je uplne mimo, jediny ich dobry tah bol, ked kupili americanov, ti ich teraz zivia.
Management Fiatu by som vyhodil na hodinu, zacal by som produktovym managerom, hned za nim by siel sef vyvoja a hned za nim sef kvality.
Avatar - kokot
30. 3. 2014 23:47
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
Třeba by to pomohlo tam dosadit lidi z Wolfsburgu :yes: >:-[] >:-[] >:-[]
31. 3. 2014 09:32
Re: Dobrá... ale když mám 400 tisíc - a nepotřebuju 550 lit
Zas tak bych to nehrotil, pozici mimo Itálii už dávno ztratili, takže se zaměřujou na produktovej mix, kterej vyhovuje doma.
Vývoj a kvalita je v pohodě :-)
Avatar - kokot
2. 4. 2014 08:07
Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Redakci AUTO.CZ a její webmastery, aby se začali zabývat diskuzním fórem. Pokud se snažíte být seriózním webem o autech, tak byste neměli dát možnost vzniknout takové bezhlavé diskuzi, jakou jsem zde před pár dny vedl já s panem nejmenovaným (ano můžete namítnout, že to je můj problém - což vlastně je, ale není to na tomto webu poprvé). Myslím si, že by nebylo od věci, kdybyste se začali tímto problémem zabývat a přidali sem přihlašování přes FB, jako má třeba IDNES.CZ (neuvádím jako reklamu). Dříve jsem chodil tam na diskuzní fóra bylo to tam úplně to stejné. Prostě džungle. Nemyslím si, že by to mělo být nikterak obtížné to zrealizovat a pokud by bylo alespoň bych prosil o vyjádření. Lidem co se zde snaží jenom dozvědět něco nového a nebo prostě příjemně pokecat o autech by to citelně pomohlo.

Předem děkuji za vyřízení
Kostrhoun Matěj
Rozbalit vlákno
19
Avatar - grifith
2. 4. 2014 12:07
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Je to jednoduché, diskuze je o tom, že se bavíš s kým chceš a o čem zrovna chceš. Pokud se nechceš nějaké diskuze zúčastnit, pohoršuje tě její obsah nebo je pro tebe její obsah zbytečný, pak takové diskuze a potažmo stránky nenavštěvuj. Další možností je zřízení vlastních webových stránek, kde si jako admin budeš diskuze řídit sám podle svého nejlepšího vědomí. Stěžuješ si na rozhovor, do kterého ses sám "navezl", pokračoval v jeho dalším rozvoji a následně je toto vlastně špatně? Nezlob se na mě, ale to je přinejmenším trochu zvláštní...
Avatar - kokot
2. 4. 2014 18:09
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Asi sám uznáte, že když se s někým bavíte, tak vidíte jeho tvář, zeptáte se na jméno, vidíte jeho reakce. No zde to vidíte pouze ve tvaru písmenek. A máte pravdu, nikdy se nestěžuji na rozhovor, do kterého jsem se sám navezl, protože už předem vím, do čeho jdu, jestli mi rozumíte. Jinak souhlasím s Vámi s tím, že to je jednoduché. :-) Opravdu ano, hoďte sem vlastní fotky, dejte si vlastní jména a potom klidně můžete dodržovat pravidla diskuze jak jste napsal výše. Uvidíte jak si zdejší "borci" najednou méně dovolí (toto mi zkuste vyvrátit).

P.S. Nebylo by to pouze přiblížení k těm hovorům se kterými operujete? Zamyslete se... :yes:

A JÁ SI NESTĚŽUJI NA ROZHOVR, ALE NA TO, JAKÝM ZPŮSOBEM SE ZDE VEDE ROZHOVR (diskuze). ROZUMĚJ, STĚŽUJI SI NA FORMÁT, NÉ NA UŽIVATELE. PRO TY MÁM JEŠTĚ DOSTATEK SLOV VE SVÉ CHABÉ SLOVNÍ ZÁSOBĚ.
Avatar - grifith
2. 4. 2014 18:21
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Takže znovu a pro tebe trochu pomaleji. Jsi na soukromém webu, jehož nedílnou součástí je i diskuze (čti klidně webový rozhovor, či doplň co sám uznáš). Do jejího průběhu se po přihlášení můžeš zapojit. Webmaster nastavil pravidla jaká nastavil, ty jsi je vytvořením profilu akceptoval. Nikdo tě nenutil, byla to tvá svobodná volba. Pokud potřebuješ diskutovat live a nikoliv virtuálně, nejspíš ses mírně netrefil. Potřebuješ-li pro své diskuze reálná jména diskutujících, jejich aktuální vizáže, rodinné stavy a ostatní pro tebe důležité parametry, pak musíš na ten tvůj "fesjbůk" nebo si zkus založit školní diskuzní klub, tam budou diskutující přesně dle tvých požadavků. Tady jsi prostě na špatné adrese.
Pokud ti tedy místní pravidla vadí a vyžaduješ něco jiného podle svých pravidel, vytvoř vlastní web s automobilovou tématikou a tam rob vše, co ti hrdlo ráčí até schopnosti dovolí. Další možností je zrušení tvého zdejšího profilu.

PS: Nikde jsem o žádných pravidlech nepsal, jen jsem ti uvedl možnosti jaké máš.
Avatar - kokot
2. 4. 2014 18:27
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Poslední možnost vidím jako reálnou. :-) Ale nemyslíte si, že by to prospělo úrovní zdejšího webu? Bráníte se pokroku? Raději přezdívky? Proč? Proč ta anonymita a zástěrka? :-) Napsal jsem pouze žádost, a nemyslím si, že bych byl zrovna ten, který začal srovnávat diskuzi (jak říkáte LIVE) s touto diskuzí. Navíc já žádná pravidla nemám, vy snad ano? Já jen, že toto je diskuzní fenomén, bojovat za pravdu, kterou vlastně ani kolikrát nevíme, jestli máme, nebo ne. Ale co už, když to chcete. :-) To je jako takové ty spory ... benzín/diesel, automat/manuál, slepice/vejce ... neřešitelné.

Kdo chce kam, pomozme mu tam :-)
Avatar - grifith
2. 4. 2014 18:33
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Jaký pokrok vidíš v tom, že ti každý při kontaktu s tebou bude sdělovat své osobní údaje? Ty se taky při každém pokusu o rozhovor či dotaz všem představuješ? Oháníš se zde vymožeností zvanou "fejsbůk", to je dle tebe reálný prostor, kde se všichni jmenují reálně a kde jsou všechny údaje pravdivé? Nechtěj mě opravdu rozesmát...
Znovu ti zopakuji, že slova o nějakých pravidlech se mi snažíš podsouvat ty, já ničem podobném nepsal. Takže si to v klidu prober a pokud se ti zde nelíbí, pak čao
Avatar - kokot
2. 4. 2014 18:37
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Facebook je rozhodně více reálný než diskuze na ACZ. Nepotřebuji vědět kdo má kolik sester, bratrů kolik má tetování na zadku apod. Nezajímá mě to. Ani jejich statusy mě nezajímají. Pokusu o rozhovor? Jak takový pokus o rozhovor vypadá? A: Ehm dobrý den, já bych se chtěl zeptat kdy jede šalina? B: V tolik a tolik... Jenže si uvědomte, že takovéto diskuze se na ACZ moc nevedou. Většina lidí sem přijde z práce vypálit své nabité dojmy a pak to vypadá tak, že spotřeba je v přímě úměře s dojezdem a podobné hlody. Chápu, chytřejší si zde potom připadají jako králové, ale bavíme se o seriózním webu o autech. Prostě by to jen a pouze přispělo k jeho serióznosti, nic víc, nic míň. :-)

Jinak budiž oceněna Vaše snaha bojovat za staré dobré ACZ, přece jen jsme národ konzerv. :-) Mit Got
Avatar - grifith
2. 4. 2014 18:44
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Vše, co jsem chtěl, jsem ti taky napsal. Jak si to přebereš je v podstatě tvá věc. Pokud tvé novátorství nutně potřebuje ven, jdi do tvorby vlastního webu, doporučoval jsem ti to zde už vícekrát. Ukaž nám všem (a hlavně redakci), jak se to dělá. Dobrovolnosti se meze nekladou.
Avatar - CommonUser
2. 4. 2014 12:12
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Tu bezhlavu diskusiu si mohol davno ukoncit, a defacto vobec nezacat, keby si chapal o co ide. Takze si urob poriadok hlavne u seba.
Pomohlo by napr., keby ti Tatinek vzal klavesnicu a dal pomaly tablet.
Avatar - kokot
2. 4. 2014 18:01
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Tatínek bohužel (na rozdíl od některých zde) tvrdě pracuje a proto si můžeme dovolit to co si můžeme dovolit. Chystám se vydat stejným směrem a tato diskuze mě v tom jen pouze a utvrdila. Jinak pokud se chcete ptát, kde jsem vzal svůj počítač, tak jsem si na něj vydělal (tak asi jako většina tady, je to normální ne?) tudíž mám asi právo jej užívat (stejně jako ostatní zde).

Prosím nesnažte se mi tu dávat životní lekce. Sám jsem si jich nadělil už dost na to, abych byl na takovéto názory lehce alergický.

P.S. Nevíte co mám za sebou, tak se nesnažte. Nic víc, nic míň...
Avatar - CommonUser
3. 4. 2014 12:35
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Ani ty nevies, co tu ma kto za sebou ... poradim ti, tymto sa tu velmi neohanaj, tu nie je zensky klub.
Tiez tvrde pracujem (aj ked nie v kamenolome), a ak si si nevsimol, sem chodi malo politikov. Alebo sa kruto mylim a pripajaju sa z parlamentu - tym padom h.o.v.n.o vedia za co hlasuju..
Potrebujes obrusit hrany zivotom. To je vsetko co sa ti tu snazime povedat, pretoze z tvojich reakcii je krasne citatelny tvoj postoj a vnimanie vsetkeho.
Zmena nicku na tom nic nezmeni.
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2014 14:03
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
...to bys byl ovšem první, kdo by byl z acz přesměrován na omalovánky.....
Avatar - kokot
2. 4. 2014 17:52
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
????? Ajo, taky pravda. Já tu totiž nemám jméno používající na FB, ze kterého lze vyčíst moje znamení, jméno mé holky, to co máme doma za vozidlo(a), možná i délku mého vztahu, kam chodím/nechodím na školu. Dále bych chtěl uvést, že se nevyjadřuji se slušně.

Moje výroky jsou tyto: "....během na gynekologii.... čím dřív, tím líp. " a "...hm... ano, není to se mnou jednoduché. Biji se do hlavy, že jsem nešel do Škody a šel o dům dál pro 6vál boxer 3,8 s písmenkem S na konci navíc olepené plasty... taky jsem mohl ušetřit na cestě...místo do Leonbergu, tak do Ml. Bol. ...jsem smutný, že tahle diskuze nevznikla dříve.... jestli Vám to nebude vadit, občas, nebudu-li si vědět rady..mohu požádat o radu?"

Co dodat. ASI ZBÝVÁ JENOM TO, ŽE MÁTE PRAVDU :-) (jako obvykle) :-!

No a Vám přeji šťastný zbytek dne a prosím, nezlobte se na mne. Byla to ode mne strašná troufalost reagovat na Vaše příspěvky. Vzhlížím k Vám a prostě uznávám Vaše zkušenosti za právoplatné. Prostě, máte mi hodně co dát do života. Akorát bych si dovolil malinkatou radu na závěr. Zopakujte matiku... :yes:
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2014 19:59
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Nežádej mě o nic. Co koliv bych ti po radil tak bys stejně nebyl schopen po brat. Na tvůj popud jsem se kouk na tvůj profil na fb. To hovoří za vše :yes: ... teď mě omluv, jdu se věnovat užitečnějším věcem než je hodnotná diskuze s tebou. Pokud by tě to ale zajímalo, jdu na wc.
2. 4. 2014 17:19
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Skoro mi smíchy vypadla zubní protéza. >:D
Je zajímavý, že jsem nikdy podobný problém neměl a to jsem tu z většiny článků v křeči. Bude to tím, že dobře vím, (že si ta pravá) a kdy z vlákna vysmahnout i když mi to nedá spát.

Jak říkám, dočkej času, za pět let budeš vědět. A pak to samý dokola.
Avatar - kokot
2. 4. 2014 17:40
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Tzn. každých 5 let by si měli všichni na ACZ (dle Vás) rekapitulovat to, co sem píší? Některým bych to od srdce nedoporučoval. :-)

Jinak jak jsem psal již dříve, budu se snažit a dělat tak, abych tu potom nemusel trávit na diskuzních fórech dny a noci a přel se s někým (kdo má jasně pravdu) o pravdu. :yes: Nebojte, bohužel, mládí vpřed... Nikdo jiný na Vás dělat nebude (jestli vůbec budete/me mít důchody). Ale chápu, když už je někdo v pokročilejším věku, tak už má tendence generalizovat. Není to Vaše chyba ani moje. Prostě to tak je dáno. Loučím se s Vámi a jsem rád, že jsem si zde procvičil svou češtinu.

S bohem.... (nebo bez něj?)
Avatar - Ji/Ri
2. 4. 2014 20:00
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
...no vidíš, i podle nicku se dá poznat o koho go. A ani fb k tomu nepotřebuješ... ;-) :yes:
2. 4. 2014 21:05
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Kamo, mně je jen o trochu vic nez Tobe ;-)
3. 4. 2014 09:34
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Milý Matěji,
já myslím, že jsi jenom neustál jednu diskuzní rozepři a hned se tu napařuješ...sorry, že to musím říct znovu, ale obávám se, že je to dáno tvým věkem...prostě se aktuálně neumíš povznést nad situaci, nad proběhlou diskuzí mávnout rukou (mimochodem ty jsi v té diskuzi s Ji/Ri perlil taky velice slušně).
To, že si tady všichni řekneme svá celá jména, bydliště, přítelkyně apod. nezmění kvalitu diskuze...diskuze je vždy o těch dvou, kteří diskutují, ať už znají svá jména či nikoli...no a zde je ten problém, jak už jsem psal, se svým přístupem budeš mít problém v jakékoli diskuzi, kde ti ten druhý diskutující nebude jen hloupě přikyvovat na tvoje argumenty...
Měj se tu krásně!
Nagano - své skutečné jméno používat nebudu, protože pracuji v automotive branži a nepotřebuji, aby se některé mé názory dostali do křížku s tím, co dělám nebo s kým dělám (a to se klidně může stát)
Avatar - CommonUser
3. 4. 2014 12:38
Re: Vážně, zcela váže bych chtěl poprosit....
Trefne.
Nikto nema pravo sa drbat do mojej privatnej sfery. Ovce na FB to nechapu.