Diskuse

Toyota Yaris 1.5 VVT-iE – Fanda do WRC

12.7.2017

Toyota se vcelku úspěšně vrátila do rallye a modernizovaný Yaris 1.5 těmto aktivitám nezpochybnitelně fandí.

 

  • 31 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 12.07.  09:57

    aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

    ak je to spomenute v teste ok... len som ho zatial necital ... ale pohlad do tabulky je kusok zvlastny.. 82 kw male auto a maximalka 175? ved take 63kw rio so "staruckou" 1,2kou je na tom podobne... rovnako zrychenie sa mi nezda tych 11s... v malom aute so 110 konikmi? neviem.. ja mam o 20 koni menej ale papierovy udaj mam aj tu lepsi... tu nieco nesedi... toto ma k fandovstvu wrc v nadpise ozaj daleko ( teda aspon papierovo )

    dizajn podla mna predosly facelif mal proste lepsi.. tu uz toyota zasla pridaleko a sprtala aj to toho co uz ani nemusela.. tie zadne svetla akoby z mpv ix20 mi tu vobec nepauju... predosle mensie hranatesjie mi ku kasni sedeli daleko viacej... aj predosly face s tou maskou bol krajsi a lepsie ladil s kasnou... teraz je to uz take hmmm.. asi ako ked sprtate prstami do krasnej narodeninovej torty.... uz je potom kusok vizualne "pobabrana" ... napriek tomu nemam pochybnosti ze "novy" yaris opat u zakaznikov zaboduje ... :yes:

    PS: za mna asi by to chcelo uz radsej rovno novu generaciu yarisu ... lebo tento "druhy" facelift posobi uz kusok "nasilu" a nesurodo... neprirodzene... nechem povedat ze nevkusne ale ozaj moc krasy tu nebadat
    • 42 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 12.07.  10:13

      « Re: aka je hmotnost?

      No, ty parametry jsou docela tristní, když vemu v potaz cenu. Nevím, jak moc dostatečné je to "holátko" za 306 tisíc a jestli to na auto B segmentu nestačí (pak by mi to dávalo smysl, větší 4válcový motor, snad i spolehlivost), ale za 356 tisíc ? Ne, děkuji, moc se mi to nelíbí a ještě je to líné. Škoda, že z toho motoru nevytěží více, byla by to zajímavá alternativa..

      Jen od boku konkurence:

      Fiesta STline 1.0 EB za 375 tisic
      Clio TCE 120 Limited + 364 (základ už od 334)

      No, asi bych si uměl za ty peníze vybrat lepší povození :-)
      • 03 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 12.07.  10:18

        « Re: Re: aka je hmotnost?

        male auta pred 20 rokmi by s takymito vykonmi a objemom zrychlovali za 9s...

        pozeram ze v tabulke uplne zabudli testery na jeho hmotnost... ale zeby 110 konove auto vaziace okolo tony malo maximalku len 175? .. ved 55kw felda sla 170 ... uz 55kw malicky UP jede 170 a to ma 3 valcovy litrovy atmo motor
        • 30 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 12.07.  10:21

          « Re: Re: Re: aka je hmotnost?

          Nevím, kde je skrytý problém... takové parametry mají slabší tříválce dnes.
          • 02 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 12.07.  10:24

            « Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

            ved to ma zarazilo... pritom ani dizajn podla mna ziadna slava... ten predosly facelift bol podla mna lepsi...takze neviem preco sprtali aj do dizajnu... pride mi to celkovo ako krok dozadu.. neviem.. akoze uspech to asi mat bude ale mne sa to uz nepaci tak ako predchodca pritom ani ten uz nebol ziadeny krasavec ani sportovec ale u neho mi predsa len viac ladil ten jeho dizajn aj parametre..
          • 30 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.07.  13:20

            « Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

            No tak si o tom motoru něco přečti = samozřejmě ne na ACZ ;-)

            Japonci zvolili sofistikovanější řešení = místo aby tam flákli 1.2 T jak píše Fokt :-)

            Takže auto v reálu líp jezdí, při popojíždění citlivě reaguje i na mírný přidání plynu protože se nemusí natlakovávat turbo. Motor má vynikající termodynamickou účinnost a variabilní časování ventilů umožňuje přecházet bleskově z běžnýho pracovního cyklu do Atkinsonova a naopak. Recirkulace ochlazených výfukových plynů omezuje tendenci ke klepání = motor má nejen výbornou pružnost z nízkejch rychlostí ale i minimum vibrací = ale zlepšený plnění motoru při nižší spotřebě. Obejde se totiž bez chladícícho efektu obohacované palivové směsi

            Prostě buď to líp jezdí = nebo to líp vypadá na papíře. Někdo ocení to = a někdo ono :-)

            Furt radši turbo tříválec objemu [odkaz] ? Bacha jen jedný z nich! ;-)
            • 11 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 12.07.  14:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

              V B segmentu? Ano, tady bych si vzal asi radši Ecoboost 92kw ve Fiestě, která je i podvozkově jedním z nejlépe jezdícím autem B segmentu :-)

              Osobně se mi i hodně líbí Clio a to mam v téhle ceně s čtyřválcovým TCE 120 ;)

              O třídu výše už bych tříválec bral jen jako základ na cenu "již od".

              Vsaď se, že 1.2T od Toyoty do Yarisu taky dojde a budeš první, kdo bude hlásit, jak je ten motor dobrý, protože najednou chcíplý Yaris konečně ožije :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 12.07.  14:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                Osobně mě Clio RS strašně zklamalo. Nevěřil sem [odkaz] no vyzkoušel se a už věřim = až to hlava nebere :-|

                Nevkládej mi do pusy svoje nesmysly = dík :-)
                Od toho aby to ožilo je tu GRMN ;-)

                Jen tim dokazuješ že vůbec nechápeš jejich přístup k stavbě aut. Prostě klucí od VW a nejen oni by stejnej motor flákli tam ai tam a [odkaz]

                Jinak 1,2 Turbo neni špatnej motor = do Aurisu atp. má svou logiku. Do Yarise kterej je myšlenej trochu jinak = ne jediný auto jak je tomu tady zatim furt zvykem nebo spíš realitou = se hodí víc to co tam dali. Proto taky investovali a novej sofistikovanej novej malej motor zkonstruovali
                Ale klidně si dál mysli jaký sou mimoni a že malý tříválcový litrový turbo je lepší. A nějaký vymejšlení co je v důsledku a detailu pro různý auta a jejich využití lepší = to je pro..

                Berou to holt až zbytečně složitě a náročně = aspoň pro východoevropany ;-)

                Yaris je už auto mimo muj zájem ale do týhle předělávky investovali obrovskej peníz a na mě to působí dobře. I ty motory sou myslim dobře rozvržený = to že se o týhle motorový novince dokonce i v českejch médiích = automobil revue nebo dokonce poslední AutoTip dočteš hodně ale fakt hodně jinak než na ACZ = to už je taková smutná místní tradice ;-\
                • 10 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 12.07.  15:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                  Nemluvím o RS, to je už cenou i zaměřením jinde, navíc jen automat .. tam byl trochu fail:/
                  Já zkoušel obyčejné, myslím slabší Dci, jelo to hezky, lze i jako kombík.. prostě se povedlo a tomu odpovídají prodeje.

                  Promiň, ale za cenu testovaného Yarise mam Fiestu s o dost svižnějším motorem, byť jen 3hrnkem. Pokud se budeme bavit o větších autech, také bych ho nebral, ale v B segmentu mi to nepřijde tak strašné.

                  Tak jak je to s tím lepším? Lepší je pro každého přeci něco jiného, pro mne v takovém autě to bude ten tříválec. Opakuji, v B segmentu :-) Aby si to zase nevytáhl u nižší střední...

                  U Aurise je ta 1.2T vítaná, protože starší 1.6 je dle zkušeností docela mrtvola ;)
                • 20 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 12.07.  15:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                  To zní docela logicky... jako když tu Renaulťáci psali, jak je naprosto logické, že je 1.6 největší motor v nabídce. Inu, co bůh činí, dobře činí.

                  Jistě se stejně důkladně zamýšleli i nad tím, jaký benzínový motor by se nejlépe hodil do Avensise... >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 12.07.  15:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                    Nestačilo napsat: Nepochopil sem? ;-)
              • 01 Reagovat !

                foto ts1990

                ts1990 12.07.  14:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                1.2 T 85 kw by v Yarisu slušně lítal, máme ho v CHR-ku a je s tím pěkné svezení, takže v daleko lehčím Yarisu by to bylo velmi pěkné svezení, ale to Japonci nechtějí, furt je to městské auto a tam jednoznačně je lepší atmo
                • 11 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 12.07.  14:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                  Jj jednoznačně = proto si dali tak záležet na novym městskym motoru. Pro toho kdo chce lítat je tu kompresor a GRMN
                • 31 Reagovat !

                  foto pinpo

                  pinpo 13.07.  11:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                  1,2 v CHR je slabe, rovnako aj hybrid je slaby
                  CHR som uvazoval ale koli slabemu motoru zavrhol, jedine ze by to bolo v cene aurisu
                  rav4 hybrid potom uz je lepsia volba, navyse rozdiel v cene nie je vysoky
              • 12 Reagovat !

                foto Vywern

                Vywern 13.07.  09:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                Tak hlavni vyhoda te 1.5 bez turba je v tom, ze to vydrzi ctvrt az pul milionu km aniz by jsi musel 2-4x menit rurbo a vzhledem k cilovce daneho vozu (zeny, mesto) je asi jedno ze to neumi 200 po dalnici. Ta cena pujde taky o 20-30k dolu, az udela Toyota akci. Takze za me minus jen v tom vzhledu. Predchozi se mi libil vic.
                • 01 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 13.07.  09:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                  Hlavně je to vhodnější motor pro jízdu po městě = na co je auto určený. Že tenhle novej motor jinde hodnotěj malinko jinak naznačuje i název testu: Tiše a ochotně :yes: :-)

                  Ale holt nemá turbo = koho by zajímalo jak se s tim den co den jezdí = co kdyby s nim člověk jednou za život chtěl zrychlovat 0-100 km/h = radši turbo >:-[]
                • 30 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 13.07.  09:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                  Ukaž mi prosím, které malé turbo motory posledních 10ti let trpí závratně na rozpadlá turba? Už jsem se na to ptal nedávno Sakry, říkal, že jich je hodně, ale doteď mi nedal ukázku, které to jsou....
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 13.07.  10:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                    Všechny = možná co si Lexus udělal vlastní tam to možná bude lepší. Možná ;-)
                    I to je důvod proč se značky jako Mazda a částečně malej světově nevýznamnej výrobce jménem Toyota turbum vyhýbá resp. hledá jiný alternativy = třeba tuhle Tiše a ochotně jak to jinde nazvali novou konstrukčně fakt vymakanou 1,5

                    Ale podstata u 1.5 VVT-iE neni o z principu poruchovym turbu ale o jízdě s nim. Při jízdě po městě líp reaguje z principu na přidání plynu = prostě viz já 9:34 :-)
                    • 20 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 13.07.  11:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                      Které všechny? Jaktěživ jsem nečetl, že by TSI, Ecoboost, TCe, THP a jiné downsizované motorizace trpěly na rozpadlá turba a když už, tak jsou výjimky.... Můžeš tvé tvrzení nějak podložit ?

                      Že měly kopu jiných problémů, jako rozvody a podobně, je věc druhá, ale bavíme se o turbu. Díky za relevantní odpověď.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 13.07.  14:01

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                        No právě tim čtenim ;-)

                        Dokonce i tady o tom byl Dusilův textík [odkaz] :-)

                        Rozvody a podobně = zlobí podobně = mnohem víc než by měly. V záruce i po záruce. A nepoužívej termín rozpadlá turba = to je trochu nesmysl
                        Pro velmi ale fakt velmi vzácnou situaci kdy turbo vydrží až navěky = v reálu nějakej settisíc kilometrů se používá termín: Přirozená smrt
                        Všechno ostatní je teda asi: Nepřirozená smrt >:-[]

                        Ale jak už sem 2x napsal = podstata u městkýho motůrku neni o turbu ale o tom jak se s nim jezdí = z principu s timhle líp. Že je teda v tomhle případě spíš bude: míň poruchovej to je jen takovej milej bonus

                        Nejpodstatnější je to 0-100 který prostě nepoužije skoro nikdo nikdy = proti milionum hodin běžný jízdy poskakovaný ve městech = ale většina hodnotí právě podle toho vpodstatě nesmyslnýho údaje :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 13.07.  16:01

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                          Psal: "relevantní odpověď". Zkus si někde najít význam těch dvou slov. 8-s
                          Rozvody a podobně - proboha!!!
                          Kolik dawnsizovaných motorů s turbem ten Dusilův článek vyjmenovává jako "průser s turbem"?
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 13.07.  17:25

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                            Ty si fakt neuvěřitelná kombinace neznalostí a = a toho co si právě napsal >:D

                            Co by sis představoval za relevantní? Odvést za ruku k nějakýmu servisákovi? Nebo ke dvoum? :-)
                            Nebo k Vaculíkovi kterej takovýhle údaje sbírá? Stejně bys jako obvykle řek že mu nevěříš = když se ti to nehodí do krámu ;-)

                            Prostě turba zloběj a odcházej. To co sem napsal ti potvrdí každej z oboru. Turbo který odejde přirozenou smrtí = je fakt velká velká vzácnost :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 13.07.  18:56

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                              Tak moc těžký to bylo, najít nějakej článek z Autof.ora, že turba v malých benzínech odchází daleko dřív, než třeba ve 200tkm? Místo toho zase trachtát plnej Vaculíků a pod.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 13.07.  18:59

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                Traktát? Sakra z kterýho seš století? :-)

                                Prostě turba odcházej = nechce se mi hledat články na tohle téma který čtu roky nazpět

                                Lehce se o tom zmínil i ten Dusil tady = byť jeho články nemaj hloubku a podrobnosti těch Vaculíkovejch

                                Sem rád že sis něco sám našel
                                • 00 Reagovat !

                                  foto -Karel-

                                  _Karel_ 13.07.  19:11

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                  Není turbo jako turbo. Něco jinýho je turbo v 2,0TDI a něco jiného v nějakým 1,2i. A totéž platí o jízdě.
                                  Samozřejmě chápu, že nechceš hledat články o tom, jak turba V MALÝCH BENZÍNECH odchází.
                                  A mmch, ta manželčina Mazda s podladěným dvoulitrem jezdila podobně jako turbo. A měla krouťák 210Nm. Trochu jiná pohádka než nějaká atmo 1,5.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 13.07.  19:37

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                    Něco jinýho to je = odcházej oboje ;-)

                                    Pohádky o motorech neznám = nový aktuální články o 1,5 VVT-ie který popisujou proč je v městkym provozu lepší než malý turbomotory = to jo :-)

                                    Prostě tiše a ochotně = odspoda ;-)

                                    Proto je tak super ve městě i hybrid = psal sem jak sem na magistrále na semaforu odjel turbo Maserati = což když se vzpamatoval pořešil zrychlenim odhadem na víc než 100 km/h a příští semafory proletěl desítky metrů přede mnou. Ale záběr malýho 60 kW elektromotoru a atmo relativně malýho motoru 1.8 je v první chvíli prostě lepší než turbo
                                    A že pak ve vyšších rychlostech je to naopak? To je ti jedno = tak rychle stejně jet nemůžeš = no to Maserati evidentně mohlo >:-[]

                                    Toyota sem prostě mohla fláknout ne špatnej 1.2 Turbo = šla lepší cestou. Což se kupodivu dočteš i v některejch běžnejch českejch médiích. No na nejlepší jízdě na webu holt ne :-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 14.07.  09:36

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                    Chtěl si odkaz = náhodou na mě tenhle článek dneska po ránu vyskočil [odkaz]

                                    • 00 Reagovat !

                                      foto -Karel-

                                      _Karel_ 14.07.  16:33

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                      Aha :-O a jaký problematický turbo z malýho městskýho benzínovýho auta tam konkrétně vidíš? TSI? EB? TCe nebo THP?
                                      Fakt občas nevěřím svým očím.
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 14.07.  17:05

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                        To já nevěřim den co den >:-[]

                                        Tohle nemá co dělat se značkou jak se furt snažíš! Turba v naftě i malejch benzínech odcházej = no i ve velkejch >:D

                                        Kde zas hledáš problém? ;-)
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto -Karel-

                                          _Karel_ 14.07.  17:08

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                          škoda písmen.
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Hammunasakra

                                            Hammunasakra 14.07.  17:09

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                            Hele nemachruj a vysvětli co zas hraješ! :-|

                                            Fakt nechápu co se ti zas nezdá :no: ;-\

                                            Co si tentokrát tvoje hlava usmyslela že je jinak? ;-)

                                            Fakt sem zvědavej.. :-)
                                            • 10 Reagovat !

                                              foto -Karel-

                                              _Karel_ 14.07.  19:17

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                              "Ukaž mi prosím, které malé turbo motory posledních 10ti let trpí závratně na rozpadlá turba? " To byl začátek této debaty. Tys napsal "všechny". Nevím, co chceš slyšet. Turbo u malých benzínů není nijak zvlášť problematická součást.
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto Hammunasakra

                                                Hammunasakra 14.07.  19:38

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                                Ne zvlášť problematická = jen je asi tak 99% šance že odejde = to je celý :-)

                                                Odchází u všeho = třeba i u jinak docela chválenýho 1,2 PureTech = ale je to nefér menovat 1 = je to obecná záležitost platící napříč značkama = nemá to skoro co dělat se značkou výrobce. Buď rád za svou Mazdu [odkaz]
                                                • 00 Reagovat !

                                                  foto -Karel-

                                                  _Karel_ 14.07.  19:47

                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                                  Je asi 99% šance, že odejde baterka a že se prošoupe sedadlo.
                                                  • 00 Reagovat !

                                                    foto Hammunasakra

                                                    Hammunasakra 14.07.  19:53

                                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                                    Proč ty seš vždycky tak zatvrzelej ;-)

                                                    Když to chceš brát za každou cenu takhle = jo jistě :-)

                                                    I tak buď ale rád za tu Mazdu [odkaz] [odkaz]

                                                    Už sem to tu párkrát napsal: Ta spolehlivost rsp. z principu větší odolnost poruchám je jedna věc, ta druhá podstatnější kterou využíváš furt při každý jízdě = je že narozdíl od představ se atmo sbírá na semaforu líp = v některejch testech tohohle motoru je to i popsaný = i líp reaguje na plyn
                                                    Prostě do příměstkýho provozu příjemnější = s bonusem že u tohohle motoru turbo fakt neodejde >:-[]

                                                    Před časem příbuzný prodávali 12 let starou C5 V6 3.0 po tetě = baterku určitě neměla první ale sedadla i po těch letech dokonalý
                                                    Tipuju že kdyby tam bylo turbo.. ;-)
                                                    • 00 Reagovat !

                                                      foto -Karel-

                                                      _Karel_ 14.07.  20:29

                                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                                      Mám najeto skoro 50tkm, celkem cca 230tkm,a turbo dochlazuju jednou ročně - po cestě do chorvatska při zastávkách u dálnice. Nechci to zakřiknout, nesmrtelný není, ale zatím všechno šlape jak hodinky. Nejen turbo.
                                                      • 00 Reagovat !

                                                        foto Hammunasakra

                                                        Hammunasakra 14.07.  20:40

                                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                                        Tož ať vydrží [odkaz]

                                                        Co řikáš na radikálně hybridní změnu kurzu koncernu [odkaz] ?
                                                        • 00 Reagovat !

                                                          foto -Karel-

                                                          _Karel_ 14.07.  20:49

                                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                                          Až to bude (pokud to bude) tak se uvidí, jak to funguje nebo nefunguje.
                                                          To ale není totéž jako CVT Toyot? Protože zas tak jednoduše to nepůsobí.
                                                          • 00 Reagovat !

                                                            foto Hammunasakra

                                                            Hammunasakra 14.07.  20:52

                                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                                            Ne to není a působí to jako zajímavej nápad. To je asi zatim všechno co se dá říct
                                                            Ale celkovej přechod na masivní hybridizaci = teda mild hybridy = to už je u koncernu asi jasná věc

                                                            Strach nebo nechuť k variátorum u evropanů je spíš blbost [odkaz] podívej se na Subaru = funguje jim perfektně. U dražších aut ne = tam je jasná volba HDM automat. U levnějších aut fakt probíhá ústup dvojspojek a nemám věšteckou kouli ale vypadá to na další šíření CVT a uvidíme co tenhle koncernovej nápad
                                                            Oceńuju 8 st. HDM automat v mainstreamový střední = faceliftovanej Pažout 308 = sem zvědavej jestli se dočká většího rozšíření

                                                            • 00 Reagovat !

                                                              foto -Karel-

                                                              _Karel_ 14.07.  21:12

                                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                                              A co mají dražší Lexusy? HDM?
                                                              • 00 Reagovat !

                                                                foto Hammunasakra

                                                                Hammunasakra 15.07.  06:55

                                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                                                8 a 10 st. HDM; hybridy po GS450h CVT

                                                                Lexus měl první 8 st. HDM na světě = v roce 2006 v LS 460. O pár let pozdějš přišlo ZF8HP = ta debutovala v BMW 760 a Alpině B5
                                                                V současnosti Lexus ve vozech na nový platformě GA-L = to je nový LC a LS používá jako první prémiová automobilka 10 st. HDM automat = i přes místní vtípky že prémie neni :-)
                                                                • 00 Reagovat !

                                                                  foto -Karel-

                                                                  _Karel_ 15.07.  08:14

                                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                                                  Ty vtípky, že Lexus není prémie, jsou stejně duchaplný, jako ty tvoje s Audi a prémií.
                                                                  • 00 Reagovat !

                                                                    foto Hammunasakra

                                                                    Hammunasakra 15.07.  08:35

                                                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                                                    No když myslíš ;-)

                                                                    Moje vnímání Lexusu i jakýkoli další automobilky vychází z konstrukce a použitý techniky = proto sem chválil třeba i tenhle motor. Je to podle mě správná cesta = lepší než ta krabice od mléka s turbem. Do takovýhohle auta a do městskýho provozu dokonce jednoznačně lepší = proto taky asi do tý nemalý investice zcela novýho motoru šli. Jak možná víš k hybridu v Yarisu taky používaj 1,5 = shodnej jen objemem: novej 1496 cm3 vs 1497, vrtání zdvih 72,5x90,6 vs 75,0x84,7
                                                                    Já tohle oceňuju = většině lidí je to zřejmě u zadku = předpokládám. Proto máme často na věci jinej pohled = asi

                                                                    Když napíšu třeba že Audi má horší trakci než.. tak ty to chápeš jako útok na tvou oblíbenou značku nebo tak něco = předpokládám. A on to je jen nudnej technicistní popis

                                                                    [odkaz] :-)
                                                                    • 00 Reagovat !

                                                                      foto -Karel-

                                                                      _Karel_ 15.07.  09:05

                                                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                                                      Zbytečná debata. Já jsem se nikdy nehádal, že Audi vyrábí super nejlepší auta, nebo že je nejlepší z D3. Ale hloupý řeči o trakci horší než levnej Talisman jsou k smíchu a nikdy nedoložený.Nechme toho, nechci zase jako nedávno s A8 začít tahat ven starý zbytečný nekonečný debaty.
                                                                      • 00 Reagovat !

                                                                        foto Hammunasakra

                                                                        Hammunasakra 15.07.  09:44

                                                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                                                                        Zbytečná debata? To je hluboký nepochopení! ;-\

                                                                        Snaha o vysvětlení = bohužel jak vidim ne moc úspěšná

                                                                        K smíchu sou leda tomu kdo se nezajímá = jak už někdy kolem roku 1800 řekla Jane Austenová: Názory ovlivňuje především neznalost a předsudky

                                                                        Zkus si položit otázku proč si myslíš že to je jinak než řikám případně u tý A8 Vaculík. Ty prostě automaticky předpokládáš že to tak bejt nemůže = uzavřeno :-)
                                                                        Znova sem si to přečet = je to na Uloz.to kdybys měl zájem: Co se děje a proč se to děje vysvětluje naprosto konkrétně a i srozumitelně. Už si nepamatuju jestli v tom seznamu co sem psal byl zrovna Talisman = myslim že ne, ale s cenou na kterou se odvoláváš to nemá až tak moc společnýho
                                                                        To sme asi u podstaty = dražší znamená spoustu lepších věcí ale ne že je auto nebo zesilovač nebo co automaticky lepší. Krom exponencionálního růstu [odkaz] ceny je to občas a neni to zas tak vzácný dokonce i naopak

                                                                        Když se začneš zajímat = zjistíš že ... třeba že atmo motůrek tohohle typu je fakt při odpichu na semaforu rychlejší než krabice od mléka s turbem = i když si nejspíš i většina lidí myslí přesnej opak. Navíc má daleko příznivější příjemnější reakce na plyn = prostě lepší
                                                                        No a takovejch opaků sou nekonečný mraky = v hifi, v autech atd. Bžunda je že když se snažíš uvést věci na pravou míru = většinou to spíš schytáš :yes: >:D

                                                                        Březinovy testy přebírá i AVmania = celkem pravidelně se v diskuzi objevujou hlášky o úplatcích atd. = prostě protože realita je až překvapivě často jiná než představy = no a sme zpátky u tý Austenový a to bylo L.P. 1800 :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 13.07.  15:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                  Tak za prvé - měnit za 1/4 až 1/2 mil.km 4x turbo je etrém a nesmysl. A vzhledem (jak sám píšeš) k cílovce ženy a město - za jak dlouho ta žena ve městě ten půlmilion najede? V jednom autě? To snad leda za trest. A zrovna ženská to turbo ocení víc (že to jede vocpodu >:-[] ). Tolik k tomu turbu.
                  Chápu, že se Toyoty kupují spíš kvůli jiným věcem - no jiným, nenapadá mě nic moc jinýho než spolehlivost, ale ani to není málo. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 13.07.  17:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                    Nojo Karle = přesně ale přesně naopak. Já ty i ženská v městkym autíčku ocení jak se na zelenou sbírá vocpodu rychlejš a líp = ten motor bez turba ;-)

                    Nesmíš číst jen bláboly na ACZ = to s tim názvem testu u konkurence: Tiše a ochotně = to neni vtip. Prostě se v tom provozu kam je určenej sbírá = líp než to turbo

                    Tolik k turbu ;-)

                    Myslim že manželka má Mazdu ne [odkaz] ? Máš tam i malý rýpnutí do hybridů = tak si to užij :-)

                    Plus je to o tom že neturbo motory = sou prostě lepší = jeden odkaz a tolik souvislostí s naší diskuzí, to by člověk až nevěřil ;-)
        • 41 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 12.07.  10:56

          « Re: Re: Re: aka je hmotnost?

          55kW felda sla 170 tak jedine na tachaci, realne mela problem se dle GPS dostat pres 150.
          • 40 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 12.07.  10:57

            « Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

            175! Z kopce ! >:-[] To byl muj nejsilnější zážitek z dětsví >:D
            • 20 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 12.07.  11:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

              mne moja 50kw viac ako 170 na tachaci neukazala ale aj pri 120tke to s nou uz bol vzdy zazitok a jazdu si precitil :yes:

              mne vcera volal predajca... ze vraj mam male vyrocie ... najprv som nechapal ze co zase odomna chce :-) ... az potom mi doslo ze 11 jula je presne polrok co mam polo ... tak sa ma pytal ci je vsetko ok a ako som zatial spokojny .. ze kolko zatial mam najazdene ... vravim ze mam zatial len 4800km a nemam jedinu vyhradu na nic... auto sluzi ako ma ... kazdopadne ta starostlivost vw o mna je az nejaka podozriva >:D snad sa nezacne coskoro nieco sypat >:D

              pytal som sa akurat ako je to s prvou vymenou oleja... vravel ze servisny interval mam 2 roky alebo 30 000km ... takze ziadna nejaka predcasna prva vymena oleja nie je nutna ako sa to robilo kedysi... tak zatial len jazdim do prace a domov denne no a cez vikendy kusok za mesto mesacny najazd v priemere okolo 800km ...
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 12.07.  12:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                To ti takhle volají? To je dobrý zákaznický servis, o nás se takhle hezky starali snad kdysi v Seatu, VW nic moc a Ford taky spíše průmer...
                • 00 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 12.07.  12:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                  ano je to tak vazne ... akoze ty ma tu uz kusok ozzy poznas tak vies ze mne mozes verit ... inak to nie je prvykrat co mi volal.. najprv volal asi po dvoch tyzdnoch ked auto bolo uplne nove... potom asi po 3 mesiacoch.. vcera to bolo po polroku .. a vravel ze ak nieco by hocico som mal kedykolvek nejaky problem len nech sa mu kludne ozvem ... a ze ak nic nebude tak on sa v januari ( ked auto bude mat rok ) ozve opat.. takze vcera mi uz dal aj avizo vopred...

                  akoze mna to prekvapuje lebo si nespominam zeby brachovi volali z mitsu ze ma nejake vyrocie a ze ako je s autom po polroku spokojny .. kolko ma najazdene a taketo veci.. pritom mitsu ma tych zakaznikov asi podstatne menej ako akykovlek vw predajca u nas a japonci si zakaznikov vedia vazit ... ale urcite je to aj o danom predajcovi .. ja som spominal ze ja konkretne som nekupoval auto u nas doma v KE.. ale bol som po neho v jednom mensom meste.. cize mozno je to aj tym ... vazia si ta takito predajcovia potom asi viacej ako ti vacsi vo velkomestach pre ktorych si len kvapkou v mori ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 12.07.  12:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                    Já vím ,že si nevymýšlíš :-) To je tvá velká přednost, narozdíl od hodně místních :-)

                    Jistě to asi bude tím, konkrétním prodejcem, protože zrovna VW, co si budeme povídat, je masovka. Kdyby to bylo něco prémiovějšího, tak bych to chápal. Buď rád, snad ti vždy vyhoví, když bude potřeba :-)

                    Myslím, že takový dealer VW někde v Praze určitě nebude volat zákazníkovi jejich skoro nejlevnějšího Pola... když už, tak těm, co si koupili Touarega, možná... :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 12.07.  12:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                      vzdy je to aj o predajcocvi... uz feldu ked sme kupovali v car shope u nas na moldavskej pred 16 rokmi tak mali tam lepsi pristup ako v podstatne vacsom a ospevovanejsom Qalte ;-) ... aj ked v tom case uz dany kusok ani skoro nebol a museli sme ho hladat a nahanat ... takze vtedy to nebolo ani tak o vybere predajcu ale o tom kde vobec este novu feliciu strede leta 2001 zohnat ... v car shope ju mali.. presne na mieru :-) ... mali sme jednu z poslednych felicii vobec.. rok vyroby maj 2001

                      tak to by sa zblaznil keby mal diler v prahe obvolavat tisicky zakaznikov vw .. to je pravda... to fakt nejde ... ale podla mna este po roku mi zavolaju ako spominal a potom uz tato "starostlivost" po telefone od nich asi skonci ;-) ... uvidime
                      • 10 Reagovat !

                        foto wikinko

                        wikinko 12.07.  21:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                        topper, ja som kupoval golf VI v PO car v roku 2009, a predajca mi v r 2013 volal ci som spokojny a ze nemam zabudnut na prvu STK. Volal aj v r 2015, aj 2017.
              • 11 Reagovat !

                foto mikinko

                mikinko 13.07.  08:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                No hlavne že si s intervalom 30 000km spokojný :-) :-) :-) Toyota sa našťastie drží Maximálne 15 000km alebo rok... pro mestských jazdách skôr... pri zábehu motora ešte skôr... čo z toho že ti nejaké dilino zavolá za peniaze ktoré si tam nechal keď ťa necháva v omyle.... no znakom doby je nechať mozog odpočívať
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 12.07.  13:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

              To trumfnu = 120 km/h = ale v Trabantu >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 12.07.  14:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                100km/h ..................Š1203 a NA ROVINCE!
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 12.07.  14:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                  Remíza? >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 12.07.  15:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                    Ok >:D Ale ten strach... ten se vyčíslit nedá >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 12.07.  15:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                      Já byl tak mimo že sem se snad ani nebál = nevim kolik byla reálná rychlost při tachometrovech 120 km/h ale šílený to bylo nadoraz >:D

                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 12.07.  15:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                        Já ti řeknu krutou pravdu, tu 1203 jsme přeměřovali na GPS a o tolik jako moderní auta nekecala >:D >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 12.07.  15:38

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                          To jak který = u hybridu to už máme taky naměřený a až tak zlý to neni = od 5 km/h do necelejch 10 = sou horší. Až nepochopitelně přesnej byl starej citroen c5 v6 benzín :yes:

                          Pamatuju před pár lety velkej test měření v Autotipu nebo něčem takovym = extrémně kecaly i starý škodovky 120 apod. Kolik se lišila ta 1203 při maximálce? Teda ve 100 km/h? :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 12.07.  15:55

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                            Jo, je to auto od auta, obecně mi přijde, že ty starší jsou přesnější :-)

                            Já už si ten rozdíl nepamatuju, ale vím, že to bylo také snad 100:100, či +/- 2km/h....

                            Na 120tce sme měřili 0-100 dle GPS, dobře zajetá a 13s ;) To je skoro, jak ten Yaris >:D
            • 10 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 12.07.  15:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

              Tachometer sme polozili aj na kamosovej 130 l. Kolko to islo v reale tazko povedat. Vtedy sme len vedeli ze nejake GPS existuje :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Odan

            Odan 12.07.  11:12

            « Re: Re: Re: aka je hmotnost?

            Fakt? Předface Felda kombi s motorem AEE, co jsem ji měl po autoškole, se uměla z kopce opřít o 200 a na rovině dávala 165-170 GPS celkem s klidem (myšleno motoricky, podovozkově to byl nářez). ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 12.07.  11:45

            « Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

            Nie, s tým motorom Felda naozaj bola schopná ísť 170. Problém bol, že ten podvozok na to nebol zrovna stavaný, malé 13" kolieska, citlivosť na bočný vietor, skrátka to bol celkom adrenalín.
            • 00 Reagovat !

              foto Nonsens

              Nonsens 12.07.  11:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

              jáj to boli časy, cesta do bruselu, na diaľnici hodiny 150 tacháč bez problémov 1,3. Keby kamoš zobral svokrovu 1,6, by sme ľavý v nemecku nepustili :-!
              • 10 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 12.07.  15:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                Ja z nasej Feldy 1,6 combi som ani po cipnuti na 84 koni viac ako 190 tacho nedostal. Neviem neviem ci by to v DE stacilo na lavy pruh. :-)
                • 30 Reagovat !

                  foto Nonsens

                  Nonsens 12.07.  16:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                  stačilo, akurát by sme spravili vláčik jak sky na tdf >:D
          • 00 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 12.07.  11:50

            « Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

            mne moja felda raz ukazala 170.... s vetrom v chrbte a este ked som nemal sirsie pneu ale povodne 13tky... a aj keby to v reale bolo 160 ( lebo tachac vzdy ukaze viac ako real ) tak na 50kw mpi to bolo podla mna slusne ;-) ... samozrejme chcelo to mat spravny vietor a kusok odvahy... na terajsom pole som siel zatial najviac 155 tachometrovo ... takze v reale mozno 145-150.... viac to nebude
            • 21 Reagovat !

              foto wikinko

              wikinko 12.07.  21:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

              ked je tachometer presny tak ako v ostatnych koncernovych autach tak si pri 155 tacho isiel asi 125 real. nezartujem.
              • 13 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 12.07.  21:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                Mluví o novým Polu. Jestli si myslíš, že nový Polo proměřuje při 155kmh o 30kmh, pak možná nežertuješ, ale asi blouzníš ;-)
                • 11 Reagovat !

                  foto wikinko

                  wikinko 12.07.  21:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                  viem o akom aute hovori. ano nove koncernove auta sialene premeriavaju.
                  • 32 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 12.07.  21:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                    Napsals nežertuji, tak to beru vážně. Jestli můžeš doložit, že proměřuje o 30kmh, tj. extra brutálně, rád se ti omluvím. Ale podle mě je to naprostá kravina, auto by nemohlo podle mě projít ani homologací.Za reálnou hodnotu bych považoval při 150kmh cca 10kmh.
                    • 11 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 12.07.  21:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                      10 km to bude spíš ve 130ti = reálně jedeš 120 km/h. Záleží třeba i na kolech. Ve 150 km/h to může bejt i maličko víc. Rozdíl 30 je ale fakt spíš moc = i když u nějakejch starších aut byly i takovýhle extrémy
                    • 11 Reagovat !

                      foto wikinko

                      wikinko 12.07.  21:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                      samozrejme ze som nezartoval ;) ale prepac, aby nove auto premeriavalo pri 130 o 10kmh, to je podla mna pruser. mam teraz bohuzial koncernove sluzobne aj sukromne auto a u oboch je tachometer iba na okrasu.
                      • 11 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 12.07.  21:59

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                        Nejsem fanda většiny aut koncernu ale zhruba 10 km/h ve 130 fakt neni problém. Je to spíš běžný

                        Naopak vzácný sou spíš auta co v týhle rychlosti přeměřujou jen 2-3 km/h
                      • 22 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 12.07.  22:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                        Auta v podstatě musí podměřovat, podle regulí nesmí v žádném případě ukázat míň, než reálně jedou, a když vezmeš v úvahu vliv i špatného nahuštění atd, všichni to dělají takto.
                    • 20 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 13.07.  12:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                      Limit je 10 % + 4. U 150 indikovaných je to nějakých 17-18. Nevím, jak přistupují k zaokrouhlování u digitálních. 30 je naprostý nesmysl. Možná by si měl zkontrolovat pneumatiky. 10 je celkem normální, ale ani u "koncernu" není problém méně.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Beefcake

                        Beefcake 13.07.  12:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                        Pre zaujimavost, ja mam 121km/h real pri 130.
                  • 42 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 12.07.  21:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                    Jestli je "nové koncernové auto" třeba i Leon 2017, tak ve 130kmh má naměřených 126,6kmh.
                    [odkaz]

                    Fabia 123kmh, ať jsme Polu co nejblíž.
                    [odkaz]
                    Tož asi tak.
                    • 00 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 12.07.  22:51

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                      nabuduce ked pojdeme s brachom niekam von tak vezmeme jeho gps a zmeriam si odchylku pri tej tachometrovej 130tke len tak pre informaciu ;-) ... ja tipujem rozdiel okolo 10km za hodinu ... to povazujem za vcelku primerane tak uvidime... fabia ma inak dost presny tachac a polo je defakto to iste tak sa necham prekvapit ;-)
                      • 20 Reagovat !

                        foto Beefcake

                        Beefcake 13.07.  00:24

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                        A ja tipujem 7-9km.
                        Podla normy musi auto ukazovat menej ako je real a je to dane aj percentami, len sa mi to nechce hladat. Realna rychlost musi byt tacho minus percenta az tacho.
                        • 10 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 13.07.  12:05

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                          Naopak, musí ukazovat víc, respektive ne méně. Ve 130 smí ukazovat 130-147. A to na všech rozměrech, které má v techničáku. Nových pneumatikách, i sjetých. Nevím, jaké rozpětí tlaků berou.
                          • 10 Reagovat !

                            foto Beefcake

                            Beefcake 13.07.  12:25

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                            OMG ja som blbec, jasne, ze musi ukazovat viac. Myslel som to tak, ale napisal som to opacne :facepalm . Vo vete "Podla normy musi auto ukazovat menej ako je real a je to dane aj percentami, len sa mi to nechce hladat" ma byt miesto "menej" - "viac". Zvysok je spravne.

                            • 00 Reagovat !

                              foto -MT-

                              _MT_ 14.07.  09:56

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

                              Myslel jsem si, že ses jen upsal. A ta tolerance nejsou jen procenta, ale tu jsem napsal už jinde.
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 20.07.  22:27

            « Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost?

            Máš SZ.......
        • 10 Reagovat !

          foto oktavian

          oktavian 13.07.  14:41

          « Re: Re: Re: aka je hmotnost?

          mas pravdu - rovnaky vyrobca, rovnaky motor a zrychlenie 9 s
          [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto ts1990

        ts1990 12.07.  14:48

        « Re: Re: aka je hmotnost?

        Já moc konkurence nevidím...měl jsem třetí generaci a teď mám dva a půl roku první facelift a tenhle druhý facelift se jim povedl...v nové 1.5 jsem ještě nejel, jezdím jen krátký trasy a mimo město, dlouhodobá spořeba v létě 4,4 - 4,7 l/100 km s klimou, v zimě o půl litru víc, ve výbavě Active je vše dostačující, nyní navíc i daleko víc výbavy, za kterou by se u konkurence platil baťoh a raději atmo než oturbený mixér s nejistou životností...sice u Fordu to funguje dobře, ale cena, výbava a spotřeba je někde jinde...Japonci Yaris berou jako auto do města a tam je skutečně atmo nej
    • 06 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 12.07.  11:49

      « Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

      Jen pro tvou informaci, Tuppere, ta Toyota váží maximálně až 1545 kilo, takže ta maximálka už není zase tak moc divná. Prostě to není auto pro blbečky, kteří si honí ocas nad papírovými čísly, jako ty.
      Proč jen ti nevěřím, že fakt máš nějaké auto a řídíš?
      • 42 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 12.07.  11:53

        « Re: Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

        zase srsis svojim typickym vtipom vitaj ;-) :yes:
        • 01 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 12.07.  18:04

          « Re: Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

          ;-)
      • 50 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 12.07.  12:15

        « Re: Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

        Zrovna tady je jeho poznámka na místě. Proč je Yaris těžký jako auto střední třídy? Pro koho je tedy Yaris? A proč si mam kupovat dražší a pomalejší auto ,než konkurence?
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 12.07.  13:16

          « Re: Re: Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

          ale ak je to auto tak tazke ako pise tak potom je ta dynamika uz pochopitelna ... ( prave hmotnost mi v tabulke tech. udajov chyba ) .. len da sa to napisat aj inak... a menej podrazdene ... ved o nic nejde predsa ;-)

          yarisy u nas maju hlavne tety susedky.. este aj v praci mame dva yarisy a vsetko su to kolegyne zenske ... ja viem .. nahoda... no co no.. sranda ;-) :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto Enthusiastic-driver

          Enthusiastic.driver 12.07.  13:39

          « Re: Re: Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

          1545 je kravina, modrý slunec asi vypsal max. celkovou hmotnost.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.07.  13:44

            « Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

            Jj nejvyšší technicky přípustná hmotnost = což ale v tom příspěvku napsal. Blbě se tý maximálky která je spíš běžná chyt Ozzy. Provozní hmotnost bejvá tak o 400 kg nižší = 1.0 VVT-i má 1065 kg
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 12.07.  13:47

            « Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

            A co tam asi mám, ty jitrnice? Maximálně, že?
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 12.07.  13:49

              « Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

              Zlobíš se na blbym místě. Viz já 13:44 = blbym směrem to posunul Ozzy = Wawris jen správně odhad to co si ty sám napsal ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 12.07.  14:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

                Tady má někdo dneska blbej den koukám >:D A tím nemyslím kupodivu tebe >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 12.07.  14:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

                  :yes: :-)
            • 03 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 12.07.  18:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

              Argumentovat maximální hmotností naloženýho auta u zrychlení, které se určitě neudává s plně naloženým autem, může opravdu jen jitrnice.
    • 30 Reagovat !

      foto Redmex

      Redmex 12.07.  13:02

      « Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

      Hmotnost je okolo 1100kg. Realne odvazene auto malo pohotovostnu hmotnost 1125kg.

      Dalej odmerane:
      0-100 - 10.7s

      80-120 (napriec prevodmi) - 7.7s

      Vzhladom k hmotnosti by mohli byt udaje lepsie, ale zabijaju to eko prevody.

      [odkaz]

      Aby sme tomu dali kontext tak pridam jeden 90konovi turbo benzin z rovnakej triedy
      [odkaz]
      Samozrejme 110 konove turbo pojde o dost lepsie, to ani netreba porovnanvat :-)

      Pre zaujimavost Swift s novym 1.0 turbo - dynamicke udaje vyzeraju velmi podarene
      [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto Jopino

      Jopino 13.07.  06:25

      « Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie je

      Že by to zrychlení "brzdily" dlouhé převody? ;-)
  • 51 Reagovat !

    foto BrunoSK

    BrunoSK 12.07.  10:18

    Generacne cykly modelov v B segmente

    ...Pro letošek přišla namísto nové generace yarisu druhá důkladná modernizace, což znamená, že před sebou máme šestileté auto. Je to vůbec ještě v nabitém segmentu B konkurenceschopný model? Tohle si nedovolí ani v této třídě tradičně silné evropské značky...

    Asi autor clanku zabudol ako dlho sa vyrabalo konciace Polo, Fiesta, Ibiza a nehovoriac o stale sa vyrabajucej Corse(ktora presla len vyraznym faceliftom), Puntom... Ci ake tradicne silne znacky mal na mysli?
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 12.07.  10:30

      « Re: Generacne cykly modelov v B segmente

      tak to sucasne polo je dnes uz vlastne tiez dost stare auto to je pravda ( nastupca uz je tu za par mesiacov ) ... ale aspon ma uz aku taku dynamiku.. a nema ani nijak kontroverznu MPV kasnu .. naopak posobi cisto elegantne a aj tie hrany mi na neho pasuju.. akoze s nim si vizualnu hanbu urcite nespravis aj ked v B segmente su samozrejme uz aj krajsie kusky..
      • 50 Reagovat !

        foto BrunoSK

        BrunoSK 12.07.  10:42

        « Re: Re: Generacne cykly modelov v B segmente

        Ja som nechcel hodnotit dizajn konkurencie alebo Yarisu, ale zavadzanie autora testu a nepravdive informacie. Kedze 5-6 rocny cyklus je v tejto triede skor vynimkou (europsky vyrobcovia).

        Polo(2009), Fiesta (2008), Corsa(2006), Ibiza(2008), A1(2010), Punto(2005), MiTo(asi 2009)...
        • 30 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 12.07.  10:45

          « Re: Re: Re: Generacne cykly modelov v B segmente

          s tym suhlas.. a aj swift bol dost dlho... tiez aspon 7 rokov
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.07.  11:08

      « Re: Generacne cykly modelov v B segmente

      No mňa napadá iba Punto, ktoré absolvovalo 2 facelifty a vyrába sa tuším 10 rokov. Inak je normou jeden facelift a potom nová generácia, takže áno, Yaris s druhým faceliftom, s ktorým vydrží ešta tak 3 roky, je neobvyklý. A či zrovna Punto je v tomto dobrý vzor hodný nasledovania, to si nie som moc istý.
      • 30 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 12.07.  11:35

        « Re: Re: Generacne cykly modelov v B segmente

        OPEL CORSA TAKY NENÍ ZCELA NOVÝ MODEL..z bratrského Grande Punto tam zůstalo pořád dost.
        Corsa měla jeden facelift a nyný druhý..jakoby nový model , ten má ovšem zcela jiný interier , takže je to nový model tak napůl..karoserie má jen jiný předek a část zadku.

        ps: a nová Corsa asi nebude , díky PSA ji měli zarazit a Corsu udělají jako dvojče C3... :no: 8-s 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 12.07.  11:42

        « Re: Re: Generacne cykly modelov v B segmente

        veru punto prislo uz v 2006tom.. ak ratame pocer rokov vo vo vyrobe tak tento je vlastne uz jeho zacinajuci 12ty rok .. az sa mi to nechce verit .. samozrejme nejake tie facelifty malo.. neviem ci neboli az 3 nahodou .. ale to je jedno ... tak dlho tu ozaj mame len par aut...

        v malej triede ale obecne auta vydrzia dlhsie ako v inych segmentoch to je fakt... ved ono aj nova corsa je v podstate na skelete tej povodne este z r 2006 .. v malych autach proste asi nie je az tak co menit kazdych par rokov... aj ked dnes je v mode uz tieto male vozy neskutocne zvacsovat...
      • 40 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 12.07.  11:48

        « Re: Re: Generacne cykly modelov v B segmente

        Bruno má pravdu, Yaris je možná zvláštní dvěma většími facelifty, ale samotným generačním cyklem zatím až tak nezaostává. I kdyby se teď vyráběl další dva roky, jen se tím dotáhne na Polo nebo Fiestu.

        Mimochocem, Punto je na trhu už 12 let.
        • 12 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 12.07.  13:19

          « Re: Re: Re: Generacne cykly modelov v B segmente

          takisto punto keby malo nejake tie novsie motory tak tiez v pohode nic moc nestraca... je to tak... male vozy starnu pomalsie... a aj taka 12 rocna fabia vyzera stale v tejto triede velmi pouzitelne a solidne ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 12.07.  11:47

    palec hore

    minule som ofrfľal dizajn druhého fejsu, ale v uliciach sú ok. Mne sa 1,5 páči, bral by som ju radšej ako litre. Dole v poho, v strede živo a nad 5 tisíc s takým autom jazdí len blondýna, čo musí na diaľnici preradiť na dvojku. Má solídnu dynamiku nevyždímanú z kosačky, neprepína sa, netrpí. Hlučnosť motora by sa mala hodnotiť v rámci celej kategórie motorov, inak môže vzniknúť dojem, že je to hlučnejšie ako trojvalce a to myslím, nie je, ale z testu to nepoznám. Cena je však vysoká, takže predaj bude na dožitie.
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.07.  14:05

      « Re: palec hore

      No mne sa ten dizajn ani v uliciach nepáči. Kolega ho nedávno kúpil pre manželku, asi fakt nerozumiem ženskému vkusu, že sa toto auto s fúzami (copyright dinar) ženám páči.
      Každopádne atmo 1,5ku chválim, ak motor bez turba, tak potom takéto niečo.
      • 10 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 12.07.  14:21

        « Re: Re: palec hore

        Ženám snad nerozumí nikdo z nás ne? Možná [odkaz] a i ten jen možná >:D
        • 20 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 12.07.  16:41

          « Re: Re: Re: palec hore

          tak moja chce vždy všetko, len nie nudu, takže koncern má zaracha. Rozhodovať sa medzi touto kačicou a Polom, už je kačica doma.
  • 30 Reagovat !

    foto comper

    comper 12.07.  12:30

    Naco hybrid?

    Toto ma ak nie uplne rovnaku tak porovnatelnu spotrebu aj dynamiku a stoji o stvrtinu menej. Okej hybrid ma automat ktory by rozdiel o cosi skresal, ale do takehoto auta ho aj tak neziada kazdy a cenu to aj tak nevyrovna. To je tych 20 rokov vyvoja?
    • 00 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 12.07.  12:38

      « Re: Naco hybrid?

      vybral si si len svoje parametre, mne sa na hybride najviac páčia tiché štarty a krátke jazdy bez výfuku, ale tie teba asi nezaujímajú, len potom by si nemal hodnotiť hybridy ako také.
      • 30 Reagovat !

        foto comper

        comper 12.07.  12:54

        « Re: Re: Naco hybrid?

        Asi mame ine usi, ale ak nemas uplne vypnute radio takyto maly benzinovy motor zacujes len ked na to slapnes a vytocis vyssie a pri takych podmienkach aj hybrid pripoji spalovaci motor. Okrem toho neverim ze niekto si kupi hybrid len pre zopar tichych rozbehov, vzdy a vsade sa zdoraznuje ekonomika prevadzky, ta ale tu uplne chyba.
    • 00 Reagovat !

      foto ondrej-x

      ondrej_x 13.07.  23:03

      « Re: Naco hybrid?

      Skús sa na hybride od Toyoty niekedy odviesť, prečítaj si niečo o ich spoľahlivosti a pochopíš tých 20 rokov vývoja.
  • 13 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 12.07.  13:24

    Auto s knírem,

    snad nejhorší design ve třídě. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.07.  14:02

      « Re: Auto s knírem,

      Auto s knírem: >:D >:-[] Ale ako pozerám na fotku, je naozaj tam! >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 12.07.  14:26

        « Re: Re: Auto s knírem,

        Však, knír se zase nosí.... za chvíli tu bude "movember" a pak bude Yaris "In" >:D
        • 10 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 12.07.  16:36

          « Re: Re: Re: Auto s knírem,

          Vždy keď to zbadám na fotke ľaknem sa, ale naživo sa dá, práve som jeden biely videl, ale teda nekúpil by som, len akceptujem.
    • 02 Reagovat !

      foto ts1990

      ts1990 12.07.  14:55

      « Re: Auto s knírem,

      Nejhorší design má současná fobie, zezadu nedobržděná od Avie >:D >:D
      • 03 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 13.07.  08:10

        « Re: Re: Auto s knírem,

        Proti tomuhle do prd.ele nakopnutému škrpálu s vyděšeným výrazem a fouskem pod nosem, je fabie designový klenot. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto ts1990

          ts1990 13.07.  15:19

          « Re: Re: Re: Auto s knírem,

          Fabie je opicarna zezadu sama pro sebe, asocial vybava, predrazena s mixerovym motorem, fakt sračka...
  • 21 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 12.07.  13:43

    Podvozek

    Jestli to fakt drcá, tak jsou padlí na hlavu. Jaruna byla super právě v tom, jak elegantně dokázala překonávat městské nástrahy. Dělat z toho tuhý sporťák mi přijde kontraproduktivní... :-/
    • 10 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 12.07.  14:53

      « Re: Podvozek

      Čet sem 2 jiný testy a rozdíly až zásadní: Chvála motoru = dokonce vleká. Chvála reálný spotřeba po týdenním testu 5,1 litru včetně dálnice kde při 130 km/h točí 3150 otáček

      O tvrdym podvozku ani slovo = mínusy sou klasický: menší rozsah nastavení volantu = to má třeba i Auris, vyšší cena ale doprovázená nadstandardní výbavou a asistenčníma systémama = prostě japonec
      • 00 Reagovat !

        foto ts1990

        ts1990 12.07.  15:00

        « Re: Re: Podvozek

        Přeci nemohou všechno vynachválit, aby Japonci měli něco lepšího než fobie s litrovým mlejnkem na kafe >:D >:D ty otáčky jsou při 130 nižší, dále i ten test hybridu, který zde byl je taky nesmyslný, co se týče spotřeby, jezdil jsem jak s yarisem, tak aurisem v hybridu a spotřeba je daleko nižší než tady uvedená v testu :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 12.07.  15:10

          « Re: Re: Re: Podvozek

          Já vim = skoro všechno japonský tu dopadne.. :-|

          Na druhou stranu chválit můžou = myslel sem že tenhel web koupil Křetínský a ne ŠkodoVWka :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 12.07.  15:25

            « Re: Re: Re: Re: Podvozek

            To není pravda, všechno na odstřel rozhodně není, podívej třeba na Civica..

            Spíše pro některé je těžko zkousnutelné, že atmosféra s takto malým korutícím momentem a výkonem tak dobře nehýbe s malým autíčkem, jako tříválce s turbem konkurence. Tohle je neoddiskutovatelný fakt. Navíc to stojí ještě více peněz...

            A ten test dopadl vlastně docela dost dobře 4/5 je dobré auto, ne? :-)

            Druhá věc je, jak to bude fungovat reálnému kupci, kdo co ocení a jak dlouho to vydrží... jenže to test prostě nepodchytí, protože to prostě nejde u nového auta hodnotit :-)

            Může se vám to nelíbit, můžete protestovat, ale to je tak vše, co s tím zmůžete :-)

            Lepší je být nad věcí a koupit si to, co je pro vás konkrétně to nejlepší. Pro tebe to byl hybrid, pro mne diesel >:-[]
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 12.07.  15:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

              Takže taky test blbec = jo na tom se shodnem >:D

              Do města jako je Praha by byl lepší pro nás všechny hybrid. Starej diesel tak nějak = přesnej opak >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 12.07.  15:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

                Test blbec? Mě ten test nepřijde zas tak špatnej a Yaris má i dobrý výsledek :-)

                Do Prahy? Ano, určitě souhlasím... ale já nejezdím jen po Praze a dvě auta živit nechci :-) A nevím, já se minulý týden vrátil z dovolené, cca 3 500 km se spotřebou 5.9/100 nafty, pohodlně. Asi bych to nevyměnil za městský hybrid na tyhle trasny >:D

                Vím, že tohle dělají jen idio*i a cesťáci, správné je doletět někam a půjčit si tam auto.. jak by řekl Barik, ale mě se takhle dovča líbí >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 12.07.  15:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

                  No to je ten problém Yaris 1,5 VVT-ie = to neni univerzál. Pokud máš jedno auto jedny boty jedno co = prostě jedno na všechno = je to logicky kompromis. Já prostě v zimě ve sněhu nosim jiný boty než mám dneska :-)

                  Každej rok jezdíme do Mnichova = cesta je teda skoro rok od roku ucpanější a horší ale i tak bych jí nejel příměstskym hybridem. Dobře na to slouží nafta 2.2 HDi :yes: >:D

                  Půjčit si na konci cesty auto je dobrá možnost = dostaneš se tam dřív a snáz. Nebo je tu eště autovlak = nemám zkušenosti ale znám někoho kdo s nim zrovna dojel do Itálie tam jezdí svym vozem a pak zase vláčkem zpátky. Sem zvědavej co řekne :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 12.07.  15:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

                    Ano, je to kompromis... a tak je nastaven i test. Navíc drncavý podvozek, to je přeci do města trochu fail. Ve výsledku posbíral Yaris 4/5 hvězd, to je hodně dobrý výsledek. Tak nevím, proč by japonci měli být podceňováni :-)

                    Jojo, tak já si vystačím s 2.0 naftou ze stejné stáje PSA.... a Mnichov mi nepřipomínej... letos jsem tam po dvou letech projížděl ve dne... ni spíš parkoval, naknec jsem to vzal po okrsce >:D

                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 12.07.  15:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

                      Neprobírej furt ty místní hvězdy = je to totální fraška = zhruba stejně hvězd dostane téměř všechno ;-)

                      Drncavej povozek i absrudní naměřená spotřeba atd. = to je Foktovina nebo ACZovina = no to je vlastně jedno ´= viz jiný testy nebo zkušenosti majitelů = je to blbina >:D

                      Jj němci by potřebovali přestat posílat biliony do zdevastovaný východní části = nejen Německa ale celý Evoropy = a zase po letech dát pár miliard do svejch dálnic

                      Teda kvalita neni problém i když na francouzský nemaj ale už aby zavedli nějaký to mýtný nebo co = krom noci to tam je furt totálně přecpaný. Mnichovskej okruh i o půlnoci :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 12.07.  16:01

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

                        Jo, poslední rok mi příjde, že je celý Německo v rekonstrukci :/ ale radary jim fotí čile... >:D Já ten okruh naposledy projížděl právě před dvěma lety kolem půlnoci a bylo to super, ale dnes už bych si netroufl...

                        Francouzskou jsem nikdy jako řidič nejel, ale třeba Poláci mají super ty nové dálnice (dost lidí mi to nechce věřit), jsou rovné, přehledné, tam by se dalo jezdit také 200+ a dost hezká je i ta napříč Chorvatskem, tedy hlavně ty novější kusy podél pobřeží :-)

                        Naopak jsem letos poprvé vyzkoušel Italskou autostrádu a to je panečku maso >:-[] >:D

                        • 10 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 12.07.  16:12

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

                          Tak němci maj už roky obrovský obchodní přebytky = že to vrazili do rekonstrukcí je na jednu stranu dobře = teda pokud tam zrovna nepotřebuješ teď jet :-)

                          Před pár lety při krizi vrhla Merkelová peníze do oprav okresek a sou bez přehánění lepší než naše dálnice tak teď asi přišly na řadu dálnice

                          Proč by ti nevěřili že maj poláci nový kvalitní dálnice? Narozdíl od nás tam pouštěj i zahraniční firmy a na dálnicích maj i vyšší maximálku než my za což :yes:
                          Škoda že tu před pár lety neprošlo navýšení na 160 km/h = na některejch úsecích. Fakt mě to mrzí

                          Sem zvědavej jestli se někdy otevře D8 = po prosincovym jakootevření mysleli že tam nalejou dalších pár tisíc tun betonu a sedne si to a na jaře otevřou. Pak termín posunuli a vono furt ne = tak tam máme aspoň postavenou hezkou vysutou hrazdu = na koukání = za pár miliard :yes: >:-[]
                          • 20 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 12.07.  16:18

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

                            Jo, okrsky v D jsou fajn :-) To souhlas.

                            S tím Polskem je trochu složitější. Mají snad dokonce III. kategorie. 110, 130 a 140 km/h. Také jsou někde mýtné brány, jinde ne. Moc nevím podle jakého klíče to mýtné vybírají. Dálnice Berlín-Varšava je zpoplatněná, hezká, to jo.. pak ta vertikální od Ostravy k Lodži (teda v místech, kde je ) je zdarma a ty nové úseky jsou krásné a hlavně široké. Ta podél hranic od Drážďan k Wroclavi je taky zdarma a po Wroclav je to děs chvílemi >:D Pak je zas desítky km nádherné nové :-)

                            Navýšení je škoda, ale příjde mi, že hodně úseků, co za to dříve stály, jsou nyní buď zasekané, nebo rozbité >:D >:D
                            • 10 Reagovat !

                              foto H-K-svwet

                              H/K_svwet 12.07.  23:39

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

                              buduci svokor ked idu s manzelkou aj mojou priatelkou za svojou druhou dcerou do nemecka tak sa vzdy najprv odvezu autovlakom z KE do Prahy .. tam ciastocne oddychnuti z vlaku vystupia a odtial uz potom tym svojim dizlovym golfikom VI idu sami po vlastnej osi do Nemecka ... viem ze cez Polsko nerad chodi kvoli niektorym tym ich usekom... boli v nemecku aj tento rok koncom maja ale nejak sa mi nepodarilo z prace na tyzden "zdrhnut" a nemohol som ist s nimi ... same skolenia a tak ..... ale o rok ako manzel ich dcery vraj uz pojdem s nimi "povinne" >:D ... tak uz sa aj tesim.. v Prahe som nebol ani nepamatam uz ... aj ked bude to taka rychlovka... par hodin pokukat mesto pri cakani na vecerny autovlak pri spiatocnej ceste z Prahy a potom hura domov... moj ciel je inak v Prahe celkom jasny... kupit si nejakeho toho hlineneho Golema pre stastie :*)
                              • 20 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 13.07.  00:27

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

                                A já si říkal, že se kolem hlavaku nějak rojej Slováci >:D Ale až budeš v Prahe, tak se koukej ozvat :-)
                                • 10 Reagovat !

                                  foto H-K-svwet

                                  H/K_svwet 13.07.  08:26

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

                                  tak snad najskor buduci rok ... ale urcite dam vopred vediet ... co a ako... zatial nic nemozem potvrdit ... . ale uz by sa patrilo po tych rokoch opat vidiet Prahu .. nasi tam boli pred troma rokmi ... aj na Karlstejne aj na tej vyhliadke na Petrine aj samozrejme klasika Orloj ... Karlov most a tieto veci vsetko pochodili... maju pekne fotky ... aj sa plavili lodou po Vltave... ale tak boli tam na navsteve u maminej byvalej spoluzacky ktora tam zije ... a mali na to vsetko 3 dni casu takze toho ozaj videli toho dost
    • 00 Reagovat !

      foto Redmex

      Redmex 12.07.  14:58

      « Re: Podvozek

      Skor VW group vymakla v B segmente, tak teraz uz nie je modlou sportovy (citaj drncavy) podvozok, ale plavna jazda. Takze ostatne bude zle >:D

      Az pride GRMN, tak si tento novsi Yaris skusim. >:-[]
  • 20 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 12.07.  22:12

    Palce

    Hoši, ty palce, jak to chápat? Debata o téže věci, na jednom příspěvku mám 3x :no: , na druhém v podstatě stejném 3x :yes: ??? Existuje nějaké logické vysvětlení? >:D
    • 20 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 13.07.  00:28

      « Re: Palce

      Ne >:D
    • 20 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 13.07.  08:15

      « Re: Palce

      Palcování nepoužívám, když chci reagovat na něčí příspěvek, tak to prostě napíšu. Palečkování je pro prosté duše bez názoru, případně schopnosti nějaký názor formulovat. Palce na mých příspěvcích jsou mi proto u zadele. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 13.07.  08:28

      « Re: Palce

      Karle to je tu stale tak... len si vsimni ked napise niekto nieco a dostane za to palec hore a ja mu na to napisem ze suhlas.. tak ja mam zahadne uz zrazu palce dole ..niekto nas tu proste nema rad >:D

      ja by som tie palce zrusil uz len z principu.. lebo ovplyvnuju ludi ... a staci ze mas 3 palce dole a hned sa prida aj stvrty a piaty a si v haji >:D darmo ze budes aj svaty
    • 21 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 13.07.  09:04

      « Palce

      Palcování je tu pro srandu králíkům, sem tam mi jich naskáče 8 za minutu, pak dva zmizí... :-)
      • 10 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 13.07.  09:16

        « Re: Palce

        neviem ci si niekto vsimol ale editacia prispevku uz po palcovani nejde hoci ti nikto pod tvoj prispevok ani nic nenapise... este v zime si spominam ze som aj opalcovany prispevok mohol editovat... samozrejme az dovtedy kym pod neho niekto normalne nenapisal koment... toto kusok zamrzi lebo stane sa ze chces nieco v rychlosti zmenit a opravit ale ked ti tam niekto supne behom sekundy palec ( velakrat len tak bezhlavo ) je to zrazu nemozne... ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 13.07.  09:31

          « Re: Re: Palce

          Jasně že jo = místní ajťáky miluju ;-)

          A ty blbý palce by měli zrušit = je to fakt ptákovina a jak si správně napsal: Spousta lidí prostě přidá :no: :yes: jen podle toho že tam už 3-4 sou >:D
          • 10 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 13.07.  09:48

            « Re: Re: Re: Palce

            staci ze da jeden minus a spusti psychologicku lavinu >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 13.07.  15:26

    Video test

    Link na polský test tohohle auta. Verdikt v podstatě nevyzněl úplně zle, pouze kritizuje hluk od motoru po zátěží a posed za volantem (hlavně polohu pedálů).

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto TeeJay

    TeeJay 14.07.  08:06

    Já teda nevím...

    ...možná mám problém s chápáním psaného textu, ale nějak nerozumím zejména výpadům Hamu. Test podle mého názoru dopadl velmi dobře (ten samý Hybrid tu měl nedávno průměrné známky) a dokonce mě potěšil, protože zjevně pokračuje "revitalizace" Toyoty jako značky, co taky umí dát do výroby aut srdce.

    Od motoru jsem tenhle charakter očekával s ohledem na papírové údaje a spíš bych řekl, že je to naopak - že má super tepelnou účinnost a kdesi cosi je sice na papíře hezké, ale když nejede, tak prostě nejede. Michalovi jako JPN fandovi není důvod nevěřit. Nakonec spotřebu kolem pěti litrů potvrdil také, stejně jako příjemný projev dole.

    Jen bude asi otázkou osobních preferencí, jak moc je to auto tuhé, to by mohl být největší problém.
    • 10 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 14.07.  09:34

      « Re: Já teda nevím...

      Co je na tom k nepochopení? Podle jinejch testů právě jede = líp než miniturba = proto třeba i ten nadpis textu: Tiše a ochotně

      Nižší je i naměřená spotřeba = než tady. No taková místní normálka

      Je to docela zajímavě zkonstruovaná varianta k převládajícim motorum objemu krabice od mléka s turbem. Většinou spíš převažuje názor že :yes:

      Tady přes ne špatný bodový hodnocení = který je ale trochu fraška, vůbec nevyužívaj plnej rozsah hodnocení, všichni dopadnou tak nějak stejně = z textu spíš vyplývá že ne
      No a jinde spíš :yes: :yes:

      Já volim ANO = oligarchu komunistu estébáka velkouzenáře atd. rozhodně NE :-)

      Jen si taky myslim že to bylo dobře vynaložený prachy za vývoj zcela novýho motoru :-!
  • 00 Reagovat !

    foto vubu

    vubu 18.09.  19:35

    Pane Fokte, myslíte to vážně?

    Autor je zralý na vyhazov. Nedá se to číst. Sorry. Po třech odstavcích jsem si musel rozkliknout konkurenční test.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Babí léto dorazí, říká meteoroložka. Začátek astronomického podzimu však proprší

Babí léto dorazí, říká meteoroložka. Začátek…

Začátek astronomického podzimu proprší. V týdnu se ale počasí zlepší a lidé, kteří plánují prodloužený víkend,…

Severní Korea se otřásla: Způsobila to exploze, míní Čína. Norové nesouhlasí

Severní Korea se otřásla: Způsobila to exploze, míní…

V Severní Koreji bylo v sobotu zaznamenáno zemětřesení o síle 3,4 stupně, které mělo ohnisko nepříliš daleko od…

 

iSport.cz

PŘÍMÉ PŘENOSY: Olomouc vede nad Duklou. Bohemians - Jablonec 0:1

PŘÍMÉ PŘENOSY: Olomouc vede nad Duklou. Bohemians -…

Osmé kolo HET ligy nabídne od 17 hodin hned několik zajímavých zápasů. Překvapení ročníku, nováček z Olomouce,…

Barinka míří do Komety a vysvětluje:  Na Spartě mi zabouchli vrata

Barinka míří do Komety a vysvětluje: Na Spartě mi…

Ukončil pracovní poměr na Spartě a o den později už se obránce Michal Barinka hlásil na pátečním tréninku…

 

Reflex.cz

Sex, drogy a peep show: Slavné Times Square v New Yorku 80. let

Sex, drogy a peep show: Slavné Times Square v New…

V dnešní době navštíví nejproslulejší náměstí New Yorku přes 130 milionů turistů ročně. Stojí tu obří obchod s…

Za poznáním Ruska a pochopením ruské duše: Domov pravé víry

Za poznáním Ruska a pochopením ruské duše: Domov pravé víry

„Marino, slyšíte mne? Přijedete pro nás?“ snažím se z Moskvy dovolat do kláštera na Solovecké ostrovy…