Diskuse

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI (110 kW) – Parádní motor s dvěma chybami

17.7.2017

Modernizovaný Volkswagen Golf se jako první z celého koncernu dočkal nového motoru 1.5 TSI. Rozhodli jsme se jej vyzkoušet v tradičním redakčním testu.

 

  • 145 Reagovat !

    foto TomasPT

    TomasPT 17.07.  11:12

    Ve kterém vesmíru?

    Ve kterém vesmíru je u multimediálního systému za 50k Kč rozlišení 1280 x 640 pixelů označováno jako perfektně ostré? >:D
    • 71 Reagovat !

      foto nman

      nman 17.07.  12:04

      « Re: Ve kterém vesmíru?

      U "etanolu" nižší střední třídy už nemůže překvapit nic. ;-)
    • 65 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 17.07.  12:08

      « Re: Ve kterém vesmíru?

      Aniz bych se chtel VW zastavat, nebo nejak podkopavat tvou teorii, ale mas nejake cisla jake rozliseni maji systemy jinych vyrobcu? Kdo to teda umi lepe?

      PS: Treba fordi Sync2 (jeste pred rokem nebo dvema aktualni system) ma rozliseni nejak 800x450.
      • 133 Reagovat !

        foto El-Senor

        El_Senor 17.07.  12:26

        « Re: Re: Ve kterém vesmíru?

        Asi uplne nejde o vyrobce, ale spise o tvrzeni "rozlišení 1280 x 640 pixelů označováno jako perfektně ostré" Je smutne, ze toto pak stoji neuveritelnych 50tis.Kč.
        • 33 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 17.07.  13:27

          « Re: Re: Re: Ve kterém vesmíru?

          Ale ja s tim to takhle nazvat nemam problem. Ono u displaye ani zdaleka nejde jen o hrube rozliseni, ale o technologii, jeho umistneni a tim i typickou vzdalenost s jakou na nej koukam (ktera je obycejne vetsi nez na telefon nebo tablet) atd.. Nakonec jen se hloupe honit za rozlisenim je mor i u tech telefonu, neni to jen o tom. :-)
      • 70 Reagovat !

        foto colin251

        colin251 17.07.  12:41

        « Re: Re: Ve kterém vesmíru?

        Tak taky záleží na jaký úhlopříčce to ten Ford má a už aspoň rok má Sync 3 (netuším, jestli tam je rozdíl v úhlopříčce nebo rozlišení).

        Jinak nejde zas tolik o to rozlišení, koukat se na to dá jak u VW tak u Fordu, ale jde o to, že to stojí 50 tis. ... to je prostě raketa.
      • 34 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 17.07.  12:56

        « Re: Re: Ve kterém vesmíru?

        Presne tak, treba sa pozrieť, aké rozlíšenie má konkurencia. Skúsim si tipnúť, že vyššie rozlíšenie sa v mainstreame (a možno ani u prémie) nenájde.
        • 84 Reagovat !

          foto V6last-imil

          V6last imil 17.07.  13:24

          « Re: Re: Re: Ve kterém vesmíru?

          Hlavně musí redakce poplivat Peugeot, testujeme Golfa!!!
        • 13 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 17.07.  13:31

          « Re: Re: Re: Ve kterém vesmíru?

          Nejde jen o konkurenci. Muze byt display s jemnejsim rozlisenim co bude vypadat hur nez jiny s rozlisenim papirove horsi. Prikladem budis iPhone ktery i v case kdy uz vsichni honili triko minimalne fullHD rozlisenim zustaval u rozliseni mensich a ciste na pohled si nebylo na co stezovat, ostre, funkcni, vyborne.

          PS: Treba BMW v 3er ma (nebo melo, nevim jestli mezicasem nebyl zase nejaky update...) u te drazsi verze navi uhlopricku displaye necelych 9'' a rozliseni 1280x480 a neni si na co stezovat, vypada a funguje krasne.
          • 00 Reagovat !

            foto GeekStar

            GeekStar 19.07.  01:43

            « Re: Re: Re: Re: Ve kterém vesmíru?

            Krasne ostra je i nova velka navi VW. Clovek na to kouka z metru, takze nema sanci postrehnout rozdil mezi 1280x640 a treba fullHD, vyhodou nizsiho rozliseni je navic rychla reakce systemu.

            U iPhone to je horsi, jejich subHD rozliseni pri primem srovnani s top androidy je kvalitativne velky rozdil. Nejlepe je to poznat, kdyz clovek par dni pouziva nejaky spickovy android a zvykne si na nej, a pak vezme do ruky iPhone. Je to docela sok.

            U VW bych mel lehkou obavu ze spolehlivosti noveho TSIcka...
  • 110 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 17.07.  11:14

    turbodíra turbodíry

    Jak se vlastně taková turbodíra na druhou v praxi projevuje. Mohl by to autor nějak popsat? Nebo je to jen nějaký šotek?
    viz věta "Přestože je přeplňovaný turbodmychadlem, nemá vlastně žádnou turbodíru turbodíry."
    Taky by mě zajímalo zda je víc technických odlišností 1,4-1,5 TSi než jen zvýšený objem.
    díky za odpovědi.
    • 70 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 17.07.  11:21

      « Re: turbodíra turbodíry

      To je tady běžné, že si to autor po sobě ani nepřečte.
      • 40 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 17.07.  20:17

        « Re: Re: turbodíra turbodíry

        Jen mě překvapuje že ani po 12 hodinách si to po sobě nebyl schopen opravit, když už jsem ho upozornil.
        • 30 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 18.07.  01:12

          « Re: Re: Re: turbodíra turbodíry

          To bys toho chtěl moc >:D >:D >:D
  • 160 Reagovat !

    foto pepeechose

    pepeechose 17.07.  11:21

    Tak hlavně,

    že zůstává Golf ETANOLEM třídy >:D >:D >:D
    • 70 Reagovat !

      foto CrankyDude

      CrankyDude 17.07.  12:32

      « Re: Tak hlavně,


      >:D
      >:D >:D
      >:D
      Dobrý postřeh :yes: , kvůli kterém jsem to přečetl až do konce.... 8-s
      Třeba je to na etanol (pochybuji), na vodík, helium...to je určitě auto pro ty největší trpaslíky na světě při rozvoru celých 2020 mm! >:D
    • 30 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 18.07.  01:14

      « Re: Tak hlavně,

      Koukám, že Bureš měl zase jednou svůj den a korektor dovolenou >:D >:D >:D
  • 231 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 17.07.  11:33

    Objektivita

    jako vždy pláče, ale to u testů VW není novinka.
    Spotřeby mi tedy na kombi nižší střední třídy nijak malé ani dobré nepřijdou, deset litrů ve městě je masakr. Středový tunel taky vadí jen u některých značek, jak je vidět, tady se přejde poznámkou, že autorovi to nevadilo, ačkoli je masivní jak u nových Peugeotů (a tam je to strašný problém). Na odhlučnění podvozku se u Mazdy dokáží zastavit na hodinu, tady se odbude poznámkou o citlivosti pneumatik na povrch...
    No nic...
    • 51 Reagovat !

      foto majkomm

      majkomm 17.07.  11:35

      « Re: Objektivita

      mna prave golf prekvapil tym, ze ked si sadnem za volant, taknstredovy tunel mi tlaci do pravej nohy pri polozeni nohy na plyn, asi by sa na to dalo zvyknut, ale nebolo to uplne ono..
      • 50 Reagovat !

        foto adamzprahy

        adamzprahy 17.07.  15:30

        « Re: Re: Objektivita

        S tímhle souhlasím, mám menší nohy a v autech nemám problém. Ale Golf 7 jsem 2 roky měl a tohle mě na něm vadilo, v tomto testu je to také zmíněné a chápu, proč tak nejistě.

        Ona tam není nějaká hrana nebo něco co vás tlačí, ale jde o to, že máte pravou nohu pořád podélně opřenou o středový tunel. Zvyknete si, ale určitě bych to zmínil.
        • 20 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 18.07.  01:15

          « Re: Re: Re: Objektivita

          A co teprve kdybys měl větší nohy >:D >:D >:D
    • 141 Reagovat !

      foto El-Senor

      El_Senor 17.07.  12:29

      « Re: Objektivita

      Spotreba papirovych pod 5, skutecna nad 7l, krasnych cca 50% rozdil. Se koukam soudruzi moc nepoucili v dieselgate. Je videt, ze se auta, pevodovky u tohoto vyrobce delaji jen na testy a ne pro uzivatele. Nejde jen o spotrebu, ale i o NCAP.
      • 02 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 17.07.  13:56

        « Re: Re: Objektivita

        Čo má spoločn
      • 37 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 17.07.  16:57

        « Re: Re: Objektivita

        Ty seš blondýna, nebo jen automobilový analfabet? Chodíš sem dlouho, tak bych tipoval, že to druhé by to být nemělo. Kolik evropských aut jezdí za papírovou spotřebu, která je počítaná za ideálních podmínek??? Pokud se ti nelíbí, že spotřeba aut se měří zcela nereálnými metodikami, stěžuj si u politiků.
        Nenapadá mě benzínové auto nižší střední třídy se 150ps, které jezdí za 5l v průměru.
    • 81 Reagovat !

      foto CrankyDude

      CrankyDude 17.07.  12:35

      « Re: Objektivita

      "...deset litrů ve městě je masakr..." :-O
      To snad ani R4 1.6L atmo nežere tolik?
      • 41 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 17.07.  20:43

        « Re: Re: Objektivita

        Deset litrů ve městě mi nebral 100 kW dvoulitr... proto na to tak koukám.
        Jedině, že by jezdili fakt brzda-plyn stylem pražského hovada na steroidech.
        • 20 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 18.07.  01:22

          « Re: Re: Re: Objektivita

          Já jezdím po městě v průměru do sedmi litrů, a to mám kombi střední třídy, čtyřkolku v naftě, dvoulitr a DSG. Když se trochu držím, jde to i pod pět litrů. Takže nechápu tu spotřebu u 1.5. >:D >:D >:D
          • 21 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 18.07.  18:58

            « Re: Re: Re: Re: Objektivita

            A jazdíš popritom novinársky štýlom? Pokiaľ nie tak porovnávaš nie zrovna porovnateľné
            • 00 Reagovat !

              foto Floyd

              Floyd 19.07.  01:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Objektivita

              Věř mi, že rozhodně nejsem brzdou provozu a že si jízdu dokážu užít. Takže ano.
    • 33 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 17.07.  13:02

      « Re: Objektivita

      Tak pri spotrebe píšu, že veľa jazdili po meste plus nemecká diaľnica so 160, v kontexte toho mi 7,2 ako priemer za test pri 150k kombi nepríde zlých. Jedine žeby si čakal tých papierových 5 litrov. ;-)
      Ad stredový tunel: ten vadí aj mne, zrejme bude závisieť od výšky vodiča, ale mňa to tlačí.
      Ad odhlučnenie: Golf má výborne odhlučnený podvozok, tam určite nemožno mať výhrady.
      • 40 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 17.07.  13:42

        « Re: Re: Objektivita

        No delas si srandu, ale kolega se mi s kamenou tvari minulej tyden stezoval ze jezdi s 316d za 5,1L prumer a to dela hodne mesto a ze je to nejak moc, ze v papirech tomu stoji ctyricelaneco a stve ho ze to za to fakt nejezdi. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 18.07.  13:52

          « Re: Re: Re: Objektivita

          Protoze je zatizeny na spotrebu a s 5,1 na spotrebu rozhodne jezdi a to musi jezdit opravdu opatrne, kdyz ma 3-ka ve meste 5,1 prumer, proto by ocekaval nizsi spotrebu, jak pomalu jezdi.
      • 20 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 18.07.  01:26

        « Re: Re: Objektivita

        Viz výše. Po dálnici jezdím často a častokrát hodně nad povolený limit, hodně i po městě, a dlouhodobý průměr mám 7,2 litru. 2.0 TDI 4x4 DSG >:D >:D >:D
  • 63 Reagovat !

    foto majkomm

    majkomm 17.07.  11:34

    motor

    mna by zaujimalo, ci stale tsi zeru olej, predpokladam ze jo, ale nejaky dlhodobejsi test by ma zaujimal... a inac, prekvapuje ma chvala na 1.5 tsi, v inetovej review som prave pocul kritiku, ze 1.5 ma omnoho slabsi tah ako predchodca 1.4 (110 kw varianty), konkretne ze 1.5 sice zarve, ale nejak sa proklamovany vykon neprejavi pri zrychleni - auto.cz nic take nespozorovalo?
    • 10 Reagovat !

      foto ptr078

      ptr078 17.07.  11:39

      « Re: motor

      Mam 1.4 92kw. 20 000 najazdene. 2 krat meneny olej. Zatial som nepozoroval ziadnu stratu. Za cely cas sa ryska nepohla
      • 10 Reagovat !

        foto majkomm

        majkomm 17.07.  11:45

        « Re: Re: motor

        aku ma vlastne predpisanu kilometraz na vymenu? 15 alebo 30 tisic?
        • 20 Reagovat !

          foto ptr078

          ptr078 17.07.  11:51

          « Re: Re: Re: motor

          1 servisna po 30000 resp 2 roky. Long life olej
          • 10 Reagovat !

            foto majkomm

            majkomm 17.07.  11:53

            « Re: Re: Re: Re: motor

            a 2 krat za 20k si menil pre maly najazd alebo preventivne v zabehu?
            • 70 Reagovat !

              foto ptr078

              ptr078 17.07.  11:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: motor

              Davam mobil 0w40 new life. Prvy krat som menil hned po prvej 1000 a potom po 15 000
              • 21 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 17.07.  16:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                :yes:
              • 40 Reagovat !

                foto kuny

                kuny 17.07.  17:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                ... Jestli Ti po nájezdu 14 000km hladina oleje opravdu ani trochu neklesla, tak je asi něco špatně. Je to totiž nereálné. Dobře zajeté turbomotory, co olej opravdu prakticky nežerou, ho spotřebují cca litr za 30 000km. Pochybuju, že by ses na takovém intervalu mohl dostat pod půl litru, tzn. v Tvém případě by mělo být minimálně 250ml oleje pryč, spíše však půl litru. Ono totiž minimálně přes pístní kroužky a ložisko v turbu vždycky nějaký olej utíká do válců. Pokud Ti opravdu opticky na měrce nic neubývá na takovém proběhu, pak musí být úbytek oleje naopak něčím kompenzován, což může být palivo nebo voda (a to svědčí o nějakém problému). Tak na to bych si dal pozor.
                • 40 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 17.07.  21:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                  Asi tak, nulová spotreba oleja je pri spalovaciom motore labutiou piesňou. Iné je nedolievať, lebo neklesne pod spodnú hranicu.
      • 31 Reagovat !

        foto holden2

        holden2 17.07.  13:34

        « Re: Re: motor

        jako vytahnes merku a konstatujes ze je ryska na stejnym miste? >:-[]
    • 42 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 17.07.  12:14

      « Re: motor

      Ja mám taky 1,4 TSi 92 Kw. První výměna při 23 000 po roce a půl, dolit 0,5 L, druhá výměna mě čeká při 38 000, nedolito nic. Olej 5W30 Castrol Edge, teď už jedu na roční výměnu bez ohledu na ujeté Km. Na motoru nepozoruji jakoukoliv změnu - tichý, kultivovaný pružný a výkonný. ( samozřejmě v rámci těch 92 Kw a 200 Nm )
      • 61 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 17.07.  13:19

        « Re: Re: motor

        První výměna při 23 000 po roce a půl + druhá výměna mě čeká při 38 000 + Castrol Edge = vazne prasarna, to by som nedokazal ani z pomsty 8-s :no:
        • 30 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 17.07.  16:07

          « Re: Re: Re: motor

          Jj, prvá výmena až po 23000 km a roku a pol, to je dosť drsné. Ja viem, že teoreticky je to podľa papierov v poho (30t km alebo 2 roky), ale tu snáď všetci vieme, že long life interval je zlo a dobrý je akurát tak pre predajcov áut, nech sa autá rýchlo točia. >:-[] O to viac pri zábehu, keď sa do oleja prvé tisíce km dostane najviac svinstva.
          • 10 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 17.07.  16:25

            « Re: Re: Re: Re: motor

            toto je extrem a uplne ocividne prvok planovanej zivotnosti, ten motor bude po 250k na sracku a nie kvoli tomu, ze je smejd ale kvoli tomu, ze sa o to postaral interval...

            kamos si teraz kupil FOFO 1.5ecoB tak som ho dokopal vymenit olej po 5000km a nastavit intervaly na 15 000 km/ rok... viem ze on si to auto necha dlho
            • 10 Reagovat !

              foto Verny-2013

              Verny_2013 17.07.  20:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: motor

              Po první výměně jsem nastavil pevný interval rok a max 15 000 Km. I po 20 000 km byl olej světle hnědý, neviděl jsem důvod ho měnit. a mimochodem s Octou TDi jsem do 150 000 jezdil po 30000Km až potom rok a max 15 000 Km. Aktuálně mám najeto 335 000 Km a bez problémů. Olej nežere, původní turbo nepíská, výkon má jako zamlada. A co je špatného na tom Castrolu? Splňuje specifikaci i normy VW, to tam mám nalít Mogul nebo co?
              • 10 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 18.07.  13:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                rok a 15tis km je OK, prva vymena po 23tis je fakt pruser... Castrol celkovo je jak Raciol, ja osobne to povazujem za velmi podpriemerne mazivo vseobecne...

                pozri pokial niekto nejazdi jak prasa /studeny motor, dochladovanie, podtacanie, radenie atd/ tak mu ten motor 3kila asi vydrzi po mechanickej stranke, ide o to co ocakavas a kolko si to auto nechas, ak to vzdy vymenis po par rokoch a 300 000km tak ta to uplne trapit nemusi... aby si ma chapal opacny extrem - mam vykonny motor ktory vyuzivam casto na plny potencial a chcem si ho nechat dlho = omnoho vacsia pozornost na olejovy rezim a zabeh - do 5000km vymenit prvu napln a potom 10 - 15tis km kvalitneho oleja co je u mna w50 / w60 alebo pokial ide o diesel tak aspon nie longlife...
                • 10 Reagovat !

                  foto Verny-2013

                  Verny_2013 18.07.  15:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                  Já tam nemůžu nalít nic co nesplňuje specifikaci. Ta je dána SAE 5W30 a normy VW 504 00/ 507 00. Můžu jezdit Long life 2 r. nebo 30000, já jsem zvolil variantu rok/15000. Ale norma a specifikace oleje je stejná. Nenaleju tam přeci něco co není výrobcem schváleno. Je mi jedno jestli Castrol, Shell, Mobil. Pro mě jsou všechny 3 značky OK. V Plzni jeden dealer dává Castrol, druhý Shell. Já jsem zvolil Castrol. Ale rád si nechám poradit od zřejmě zkušenějšího.
                  • 10 Reagovat !

                    foto lamal

                    lamal 18.07.  16:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                    Specifikaciu splna viacero viskozit, tried i znaciek olejov, ja by som urcite zvolil shell pokial ide o obycajne aj lepsie oleje, pripadne liqui moly... ak vyuzivas motor normalne a je to dieslak tak tam daj olej podla specifikacie, ale urcite inu znacku ako kastráč
              • 01 Reagovat !

                foto Nicco

                Nicco 18.07.  13:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                No pokud jezdis dalky tak treba to prezije 30 s raciolem. Diesel treba tak nezatezuje olej, ale zase ma ACEA C3. Nektera TDI zerou olej, takze za 30 dolijes 2-3litry, takze refreshnes napln no a potom stjene bych nechal zmerit vykon na Raciolu po 300tisickm, kolik kw stratil.
                • 20 Reagovat !

                  foto lamal

                  lamal 18.07.  14:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                  kolko KW stratil tvoj mozok pouzvanim toho raciola ? :-)
        • 02 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 17.07.  16:59

          « Re: Re: Re: motor

          :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto CrankyDude

        CrankyDude 18.07.  11:24

        « Re: Re: motor

        "Olej 5W30 Castrol Edge"
        >:D >:D >:D
        to se povedlo. :-!
    • 10 Reagovat !

      foto El-Senor

      El_Senor 17.07.  12:32

      « Re: motor

      Tady si na auto.cz, pro kritiku musis jinam. O tom horsim tahu jsem take nedke cetl, ale vesmes jsou to vzdy subjektivni hodnoceni, poobne jako tady vychvalovana auta koncernu a pomlouvana ostatni auta konkurence.
    • 10 Reagovat !

      foto colin251

      colin251 17.07.  12:45

      « Re: motor

      Mám 1.4 TSI 103kW a prvních 30.000 km se dolívalo pár deci ... pak až do 90.000 km nic. Takže olej tahle nová řada už nebrala. Jinak spotřeba super ... dlouhodobě kolem 6,5l dle PP, ale je to i pracovní auto, takže tahá občas i přívěs a tak ... Leon ST FR na 18"alu.
    • 11 Reagovat !

      foto MOJE-JMENO

      MOJE JMÉNO 17.07.  19:17

      « Re: motor

      Se služební Octavií 1.2TSI (77kW) jsem najezdil od počátku do konce 223.000km, s průměrnou, dlouhodobě měřenou spotřebou těsně pod 6L/100km ([odkaz] Za celou dobu jsem pouze jednou (!!) dolil 0,2l oleje těsně před jeho výměnou, a to jen proto, že jsem auto hnal 2000km po dálnicích v Německu stále 160-kou. Pravdou ale je, že u těchto motorů mnohem více než u běžných atmosfér záleží na tom, kdo sedí za volantem. Praseti se tento motor většinou odmění vysokou spotřebou, a to nejen benzinu. Já jsem auto předával s motorem v nejlepší kondici a vůbec bych se nedivil, že ten motor nalítá při slušném zacházení dalších 100.000km bez problémů.

      Každopádně - ta uvedená spotřeba u Golfa mi vyrazila dech ! Pod deset ve městě je jako dobré ??? I se starou Škodou 100 jsem neměl problém jezdit za méně.
      • 20 Reagovat !

        foto chytrak1

        chytrak1 17.07.  21:30

        « Re: Re: motor

        10 l ve městě nic moc. Ale neni město jako město. Pokud stojí s hodinu v koloně tak je tam ta desítka ráz dva. Celkový průměr 7,2 u tak silného motoru je super, zejména když dostával kouř. Protože na stejny výkon jako golf bys ty škody 100 musel mit tři. A to jsme rázem na 25 litrech na sto. :-)
      • 10 Reagovat !

        foto kuny

        kuny 17.07.  21:36

        « Re: Re: motor

        njn, asi mame kazdy jinou predstavu o tom, co znamena hnat auto po dalnici... spotrebu ti verim, ale mas sakra lehkou nohu. tim se nikterak nezastavam vyroku pana testera ohledne spotreby tohoto noveho motoru. je mi jasne, ze pres vsechny mozne proklamovane uspory bych s nim pri svem stylu jezdil za 8-9. ostatne jako s jakoukoliv vykonove srovnatelnou atmosferou ve srovnatelne tezkem aute...
  • 60 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 17.07.  11:36

    tak nevím

    Při rozjezdu se nová DSG převodovka projevuje mírným škubáním - to není poprvé, co se tenhle projev u nové 7-mi stupňové DQ 381 v testech objevuje. Snad bude stačit softwarové "doladění"... ale divné to určitě je, protože u DQ 250 ani DQ 500 si na to nikdo nestěžuje.
    Spotřeba ve městě nepřesáhla 10 litrů - to taky zrovna není údaj, kterým by se dalo ohromit.
    • 00 Reagovat !

      foto Stargazer

      Stargazer 18.07.  06:39

      « Re: tak nevím

      zřejmě tam bude zabudovaná nechvalně proslulá suchá DSG DQ-200-7° do 110kW a 250Nm. >:-[]
      Protože mokrá DSG DQ381-7° se dává u benzinových TSI 110kW jen u verze 4x4. A na tu stížnosti nejsou. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 18.07.  09:58

        « Re: Re: tak nevím

        No jo, to mi nedošlo, že v článku mají chybu. Vzhledem k výkonovým parametrům 1.5 TSI tam určitě bude "suchá" DQ 200. Díky za upozornění.
        Ale jinak to co jsem psal o "drobných" potížích převodovky DSG se skutečně týká "mokré" 7. st. DQ 381. Někde jsem četl, že výroba DQ 381 probíhá pouze v Číně...
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 18.07.  15:25

          « Re: Re: Re: tak nevím

          To cukanie ale ide skôr na vrub softwaru ako miestu výroby či? :-)
  • 20 Reagovat !

    foto majkomm

    majkomm 17.07.  11:38

    pravy predny naraznik

    redaktor to trosku oskrel?;)
  • 50 Reagovat !

    foto LEGOPARK

    LEGOPARK 17.07.  12:19

    Redaktor je feťák ! Oznamujem to Polícii ČR.

    "Samotný Golf každopádně zůstává etanolem nižší střední třídy,"
  • 20 Reagovat !

    foto CrankyDude

    CrankyDude 17.07.  12:41

    Hned mi prosim zabalte dva....

    Testovaný vůz s výbavou 969.100 Kč (1.5 TSI Evo/110 kW 7DSG Highline)
    Základ s testovaným motorem 661.900 Kč (1.5 TSI Evo/110 kW 7DSG Highline)
    • 01 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 17.07.  13:06

      « Re: Hned mi prosim zabalte dva....

      ???
      Už tu tuším bola Octavia za milión, takže nad cenou novinárskeho Golfu sa nemá cenu pozastavovať, tá s realitou nemá mnoho spoločného (to platí skoro pre všetky testované autá nabité výbavou).
      • 10 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 17.07.  13:58

        « Re: Re: Hned mi prosim zabalte dva....

        Asi tak, nedávno atakoval 900000czk ( keď sa dobre pamätám) Octavia s 1.0 tsi. Tu je za tých 100000 navrch o polovicu väčší motor :-)
        • 10 Reagovat !

          foto vondry87

          vondry87 17.07.  14:46

          « Re: Re: Re: Hned mi prosim zabalte dva....

          No ale ona i ta základní cena je celkem úlet. Tedy v kontextu toho, že se jedná o auto nižší střední třídy tzn. v překladu "pro chudé". Už jen z tohoto důvodu doufám, že jednou se tomu západu přiblížíme a dožiju se dne, kdy člověk s průměrným platem si může dovolit koupit nové auto nižší střední třídy.
  • 30 Reagovat !

    foto CrankyDude

    CrankyDude 17.07.  12:47

    Bumšakalaka ..

    "Agregátu dále nechybí ani přímé vstřikování typu common-railpracující až s tlakem 350 bar...." :-!
    • 10 Reagovat !

      foto Odan

      Odan 17.07.  14:16

      « Bumšakalaka ..

      Tak common-rail to zrovna má :-)
  • 13 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 17.07.  13:14

    Tri chyby

    Podľa mojich skúseností má nový Golf tri chyby:
    1. spomínaný stredový tunel tlačiaci nohu (chcelo by to oblejší tvar a tiež mäkčený plast),
    2. obrazovka infotainmentu je naozaj nepraktická, hneď sa zacapká a človek jej musí venovať pozornosť pri ovládaní (ale to asi platí pre všetky dnešné veľké obrazovky), priplácať za 9,2" nemá zmysel, už 8" je parádne veľká a naviac má hardwarové tlačítka (on/off + ovládanie zvuku).
    3. cena: tá išla nenápadne hore a je to fakt dosť veľa, notabene keď si človek pozrie Astru. Plus tie zľavy nie sú (aspoň teraz) také, ako zvykli byť. Holt šetrí sa asi na emisné pokuty.
    Inak ale Golfu niet veľmi čo vytýkať, či sa to niekomu páči, alebo nie, je to stále etalón triedy, ktorý iní opakujú, alebo sa naopak voči nemu vymedzujú.
    • 31 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 17.07.  13:19

      « Re: Tri chyby

      si vsimam, ze sa tu profilujes ako nejaky tester ?
      • 20 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 17.07.  13:34

        « Re: Re: Tri chyby

        Snažím sa vyjadrovať k autám, s ktorými mám nejakú skúsenosť, resp. skúšam autá, ktoré sú v mojom poli záujmu, t.j. nižšia stredná a stredná, logicky vždy viac v dobe zvažovanej kúpy. K takej vyššej strednej prémii sa viem vyjadriť iba topperovským štýlom páči-nepáči. ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 17.07.  13:40

          « Re: Re: Re: Tri chyby

          v pohode, urcite lepsie pisat skusenost ak mas... v diskusiach sa clovek casto dozvie viac ako v clanku, ak vie vysortovat to spravne samo :-)
      • 40 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 17.07.  23:37

        « Re: Re: Tri chyby

        A komu to vadí? Má odjeto a odzkoušeno hodně, daleko rozumněji píše než místní rádoby redaktoři
    • 00 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 18.07.  08:16

      « Re: Tri chyby

      Obávám se že fakt že řidič má běžně dvě nohy ve VW přestali respektovat už cca před 10 lety. U novýho Golfu mě to tudíž nepřekvapuje. Máš si dát nohy zřejmě na palubku, ta je totiž naprosto nesmyslně z měkčenýho plastu. ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 17.07.  13:21

    EVO v NeEVE

    noo spotreba ´´vosli sme sa v meste do 10´´ je odkedy dobra ? na 1,5t dnesnej doby ? ani tych 7 na dialnici nie je ziadne zazrak, cakal som lepsie udaje...

    btw tabulkovy fight:
    octavia combi 1,4tsi 0-100 8,3s VS golf 1,5tsi evo 8,7s >:D
    • 20 Reagovat !

      foto majkomm

      majkomm 17.07.  13:34

      « Re: EVO v NeEVE

      ona ta 1.4 je mozno fakt zivsia:)
      • 20 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 17.07.  13:39

        « Re: Re: EVO v NeEVE

        skor si myslim, ze skoda to zrychlenie klasicky prepiskla, ale ocividne aj na pomery VW je to moc :-)
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 17.07.  13:42

      « Re: EVO v NeEVE

      Počkal by som na prvé reálne spotreby na Spritmonitore. Tipujem ale, že 1,5Evo nebude nijak žravejší, ako 1,4TSI. Aktuálne je tam 205 Golfov 1,4TSI 110 kW s priemerkou 6,96 l a 3 Golfy 1,5Evo s priemerkou 7,08 l. Teda rozdiel jedno deci, to je na úrovni štatistickej odchýlky.
      • 10 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 17.07.  13:44

        « Re: Re: EVO v NeEVE

        alebo nezabehnutych motorov... tiez si myslim ze by to nemalo zrat viac ale to mesto je jak s mojim japonskym 2,0
        • 30 Reagovat !

          foto El-Senor

          El_Senor 17.07.  15:22

          « Re: Re: Re: EVO v NeEVE

          Take me udivuje, jak se s kazdym modelem nesutale mluvi o tom jaky je posun vpred, co vsechno to ma za nova *.ka a ono to pak zere porad stejne. Chapal bych, kdyby se uz tady u novych modelu ta spotreba hnula o cca 0,5l dolu, ale ona je, ikdyz asi jen statisticky chybne o 0,1l nahore. Vzdyt rikaji, jak je ten motor novy a jak je super. Cekal jsem dle sokovych reklam sokovy posun dolu o cca 1l, nebo 1,5l. Tak kde je to videt, mimo toho ze servis bude drazsi a castejsi, protoze uz jednodussi motory davali vw dost zabrat. Nejak nenachazim duvody ke koupi, ikdyz jedne mozna, o co to bude "vice" zrat o to bude drazsi a castejsi servis a to se preci vyplati >:-[]
          • 20 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 17.07.  15:50

            « Re: Re: Re: Re: EVO v NeEVE

            to su tie media... VW musi byt vrchol techniky a aj ked je predrazeny ako prasa tak si platis predsa za etalon a najkvalitnejsi produkt ... potom nasleduje Skoda...
        • 20 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 17.07.  15:30

          « Re: Re: Re: EVO v NeEVE

          Alebo mojim velkoobjemovym korejskym dieslom v zime. :-) A to mam MPV ktore prazdne vazi 2,2 tony.
      • 30 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 17.07.  20:33

        « Re: Re: EVO v NeEVE

        Redakcia, ten vas spam-filter je uplne *ebnuty! Nedovoli vlozit normalny text (ale toto hej)...
    • 00 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 18.07.  08:17

      « Re: EVO v NeEVE

      tohle uměla benzínová auta s podobným výkonem už před 20 lety a to neměly nesmyslný featury v podobě vypínání válců.
  • 30 Reagovat !

    foto Bobanus

    Bobanus 17.07.  14:14

    Uberauto fur ubermenschen :-)

    Golf se začíná tlačit do prémiové třídy, otázkou je, jestli může pak zůstat etalonem, protože právě poměr cena/komfort/kvalita už nebude právě v ideálních hodnotách pro masový prodej.
    Řídil jsem teď novou Hyundai i30 a tentokrát i já takový antikorejec musím napsat, že k čemu je obyčejnému člověku Golf ? :-) To samé mi vychází, když porovnám Golf s Astrou, Focusem, 308 nebo Meganem ale klidně i s Tipem :-)

    • 00 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 17.07.  14:16

      « Re: Uberauto fur ubermenschen :-)

      v momentalnej kondicii by mala byt ta cena uz nizsie, ale na co ked sa predava ? 8-s
      • 50 Reagovat !

        foto El-Senor

        El_Senor 17.07.  15:16

        « Re: Uberauto fur ubermenschen :-)

        Cena tohoto "etalonu" jako i jinych vyrobku neodpovida kvalite, ale prodejnosti. Kdyz to lide kupuji, tak proc to neprodavat za cenu za jakou se to proda. Kvalitu uz doda treba auto.cz. Kazde zbozi ma sveho kupce. Dnes uz ma asi vice spolecneho cena a image/reklama nez cena a kvalita.
        • 00 Reagovat !

          foto adamzprahy

          adamzprahy 17.07.  15:34

          « Re: Re: Uberauto fur ubermenschen :-)

          Mě by zajímalo kolik těch prodejů tvoří ceníku blízké ceny. Neznám nikoho kdo by VW neměl na operák nebo s výraznou slevou.
        • 00 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 17.07.  15:41

          « Re: Re: Uberauto fur ubermenschen :-)

          :yes:
    • 12 Reagovat !

      foto zelenac

      zelenáč 17.07.  16:27

      « Re: Uberauto fur ubermenschen :-)

      Tak pokud jde o cenu, proč ne, ale při porovnání Golf vs vyjmenovaní, tak Němec má mnohem lepší zpracování interiéru i v porovnání s Octavií a Leonem. Celkově zpracováním patří Golf o třídu výše.
      • 10 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 17.07.  17:19

        « Re: Re: Uberauto fur ubermenschen :-)

        je spracovany urcite dobre, ale skor leon a octavia su tak ošudené, ze golf vynikne... pri porovnani s novymi korejcami atd tam nie je ziaden priepastny rozdiel, aspon nie taky aby to potencialny zaujemca musel riesit... medzi japoncikmi tam je rozdiel vacsi, japonci nie su olizovaci plastov tak to kvalitne zmontuju ale i funkcne tj stroho
  • 00 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 17.07.  17:41

    Konzervativec až za hrob?

    Rozhodně si nemyslím, že by byl současný Golf tak konzervativní - to by nesměll své řidiče deptat "povinnou" el. P brzdou! 8-s 8-s 8-s :no:
    P.S. To auto rozhodně vypadá lépe v základní verzi hatchback, zadek kombíku je zoufale nenápaditý, jako by byl jen narýsovaný podle pravítka. Zadek Leonu ST, ale i Octavie Combi podle mého názoru vypadá o dost lépe! :-!
  • 11 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 17.07.  18:43

    Mega za 1.5 benzín ??

    Masakr...i s DSG nesmysl.. 8-s
    Realita bude jiná , výbava tohoto test vozu je blbost.. :no:
    Ale ta cena je vysoká i za základ..pokud bych bral v potaz slevu dealera kolem -10% , je to lepší ale pořád dost!
    A spotřeba nového TSI kolem 10 l ??? :-!
    Zlaté TDI..
    • 12 Reagovat !

      foto peterle

      peterle 17.07.  20:22

      « Re: Mega za 1.5 benzín ??

      "Závěrečný účet se pak zastavil na hodnotě 7,2 l/100 km"

      Zlaté umenie čítať
      • 10 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 18.07.  11:16

        « Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

        ...cituji : při tempomatových 160 km/h, si vůz na dálnici bral rovných deset litrů !
        Sorry to je tedy dost...
        Podobně jsem však jezdil se starší 1.4 TSI 140 k..pokrok tedy žádný !
        2.0 TDI 150k bere nejméně o 2 litry na dálnici méně..
        • 01 Reagovat !

          foto peterle

          peterle 18.07.  17:30

          « Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

          Ale ty si nepísal na diaľnici. Citujem: "A spotřeba nového TSI kolem 10 l ??? "

          A aby si mohol porovnať, musel by si to merať za rovnakých podmienok.
          • 10 Reagovat !

            foto Jaros71

            Jaros71 18.07.  18:49

            « Re: Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

            1.4 TSI 140 k jsme měli 6 let..srovnat to mohu , taky to bralo kolem 9.5-10.5 na dálnici , při rychosti 150-160 km..
            Nyní 2.0 TDI 150k bere při rychlostech 150-160km maximálně 7.5-8 l nafty !
            Srovnání je zcela zjevné..
            Firemními VW jezdím denně.
            • 00 Reagovat !

              foto maXX-CZ

              maXX_CZ 19.07.  10:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

              Tolik to nemuze brat. Neverim. 10/100 mi bere temer archaicky neprimovstrikovy 2.0T s kratkym zprevodovanim pri 150 a to je jeste minimalne o metrak tezsi nez tento golf (nebo octa).
              • 00 Reagovat !

                foto Jaros71

                Jaros71 19.07.  10:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

                Prostě malý turbobenzín při vyšších rychostech moc žere..
                Vyzkoušej si to!
                Objem prostě fakt nenahradíš..
                Podobně TDI ..v 1.6 žere při vyšších rychostech víc než 2.0 TDI.
                • 00 Reagovat !

                  foto Reco

                  Reco 19.07.  22:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

                  Co znamena "vyssi rychlost" a co "moc zere"? S nalozenym 308SW 1.2 pri dialnicnej rychlosti osciluje okolo 6,5 podla zatazenia(nie auta) a toci nejakych 2700 otmin^-1. Pri tempomate 145 tacho cca 7,5, pri 110 o cca 5,3. 4 dospeli + nalozeny kufor(ale nie zapratany po strop). Zerie to teda vela? Osobne nemam ten pocit.
                  Co tomu autu naozaj realne zvysuje spotrebu su caste starty s kratkymi trasami v meste.
                  • 02 Reagovat !

                    foto Jaros71

                    Jaros71 20.07.  13:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

                    Jasně...to naložené 1.2 ani víc nejede :-)
                    Vyšší rychlost je na dálnici 150-160km/h
                    TSI žere kolem 10 l to je fakt už moc...zpět k TDI byla jasná volba u firemního Touranu.
                    Močovinu za 7000 km v ceně 10 l á 370 kč přežijeme.. ;-)
                    Úspora 2-3 l na 100 km je značná.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Reco

                      Reco 21.07.  00:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

                      Tak urcite, vies to isto lepsie ako ja, co s tym jazdim. Ta vyssia rychlost je tacho, ci realna? Pretoze ten "kosackovy" motor to v pohode zvlada v oboch pripadoch.
        • 20 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 18.07.  19:00

          « Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

          Ono by bolo dosť zlé ak by to tdi žralo na diaľnici rovnako ako to tsi ;)
          • 00 Reagovat !

            foto Jaros71

            Jaros71 19.07.  10:41

            « Re: Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

            Jistě.. :-) rozdíl 2-3 litry je opravdu znát !
    • 21 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 17.07.  21:15

      « Re: Mega za 1.5 benzín ??

      Jo těch 969tis Kč mi také vyrazilo dech. Ono i těch 661tis Kč je úlet. Kdo si koupí 7DSG za 60 tis Kč? Do Golfa nesmysl... za to je kopa lepší výbavy :-)
      • 22 Reagovat !

        foto peterle

        peterle 17.07.  23:27

        « Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

        Ja myslím, že si DSG kúpi ten, kto chce automat. To dáva zmysel, čo? :-)
        • 31 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 17.07.  23:58

          « Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

          Právě že moc ne >:-[]

          Příplatek 40 t. za 8 st. HDM v pažoutu 308 = to řekněme dává smysl. 60 t. kč za poškubávání DSG = to je příliš :-|
          • 02 Reagovat !

            foto peterle

            peterle 18.07.  17:35

            « Re: Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

            Ale dáva to zmysel, lebo keď chce niekto Golf a nie 308, tak musí kúpiť DSG.
            DSG cuká, aisin zase preklzuje, berie výkon, zvyšuje spotrebu.
            A predpokladám že golfov s DSG sa predá viac ako 308 s automatom.
            • 10 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 18.07.  19:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

              Aisin prekluzuje a zvyšuje spotrebu možno na prvých dvoch kvaltoch . Potom sa menič uzamkne a hotovo ;)
              • 11 Reagovat !

                foto Ada-je-zase-tady

                Ada je zase tady 18.07.  20:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

                Automatická prevodovka je len pre polovodičov. :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 18.07.  21:40

              « Re: Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

              Tak si ten 8 st. Aisin představ v BMW = když ho tak děsivě vidíš v pažoutu

              O polovinu víc za starý DSG proti 8 st. HDM je prostě moc = argument o deci vyšší spotřebě je spíš jen hledání argumentů

              Dobře to shrnul ericn 19:32 = fakt je to příliš
        • 10 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 18.07.  19:32

          « Re: Re: Re: Mega za 1.5 benzín ??

          Právě že za těch 60tis škubající 7st DSG smysl nedává, beru příplatek za automat, ale rozumný. U nižší střední je takhle vysoká částka už přes čáru :no:
  • 21 Reagovat !

    foto Somperle

    Somperle 17.07.  19:55

    ? Ceny ?

    Neviem co mate za ceny, ale my do firmy ked kupujeme auto tak vzdy cenovo je Octa drahsia ako Golf! a to je Golf kvalitou uplne inde... jazdil som uz obe auta a je to neporovnatelne..
    • 00 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 19.07.  16:11

      « Re: ? Ceny ?

      Octavia je skutecne drazsi nez Golf v realite. Uz aspon deset let. Stejnetak Superb vs. Passat.

      Viz muj minuly preispevek pred 3 mesici - porovnani Octavia vs Golf:
      [odkaz]
      (prispevek "Octavia Style vs Golf Highline")
  • 31 Reagovat !

    foto JohnST

    JohnST 18.07.  00:08

    Olej spotreba

    Zatial som mal 3 Octavie. Posledna mala premenlivy interval vymeny oleja. Najazdil som 210000km a olej menil podla ukazovatela vymeny. Raz to bolo 27000 inokedy 26000km podla podmienok jazdenia. Auto som predal ma uz 320000km olej je stale meneny podla ukazovatela a nema ziadny problem s motorom. TDI 81kW. Teraz vlastnim Golf 6 77kw 1,6TDI ma najazdenych 136000km opat olej meneny podla ukazovatela vymeny a bol som pred mesiacom na brzde zmerat vykon a je presne ako udava vyrobca.
    Mam este Passat 110kW TDI ma uz 200000km premenlivy interval vymeny oleja. Opat zmerany vykon na brzde a ma 149,8kona, cize ziadny pokles. Auto nema ani iny problem motoricky. Vsetky auta dostavaju dost za krk co sa tyka jazdneho stylu. S Golfom si chodim casto zajazdit nejake horske prechody. To uz je dostatocna vzorka, aby sa potreba skorsej vymeny oleja na motoroch prejavila. Ci ten problem nebude niekde inde si myslim. :-) :-!
    • 20 Reagovat !

      foto kuny

      kuny 18.07.  00:43

      « Re: Olej spotreba

      no, ono jde zejmena o dve veci: 1) dobre motor zajet, 2) dobre motor provozovat. v bode jedna jde o to nehonit motor prvnich par tisic km a jezdit hlavne se zahratym motorem (delsi plynule trasy) no a nasledne v bode 2) za bezneho provozu jezdim s lehkym plynem nez se zahreje a odlehcí mu nez zastavim. jeste bych dodal, ze neskodi prvni vymena oleje navic po ujeti cca 5 tkm. takhle zajety a provozovany motor muzes v mezidobi klidne tocit a on se ti odvdeci minimalni spotrebou oleje a dlouhovekkosti.
    • 32 Reagovat !

      foto simson33

      simson33 18.07.  10:18

      « Re: Olej spotreba

      Zaujaly mě ty horské přechody - skutečně si jezdíš zajezdit do hor s 1.6 TDI???

      Pár desítek kilometrů jsem s tímhle motorem ujel, ale řekl bych, že jeho vlastnosti a výhody spočívají úplně někde jinde a pokud bych měl vybrat z portfolia VW motor, který se k uvedené činnosti hodí nejméně, asi bych zvolil právě 1.6 TDI
      (tříválce samozřejmě úmyslně vynechávám).
      • 32 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 18.07.  13:24

        « Re: Re: Olej spotreba

        rozumej - chodi cyklistom robit peklo z prirody a zadelava im na RAKA
      • 03 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 18.07.  15:29

        « Re: Re: Olej spotreba

        :yes: :yes: :yes: :-)
  • 30 Reagovat !

    foto ryccardo

    ryccardo 18.07.  08:20

    1,5 TSI

    No jestli je to parádní motor jen se dvěma chybami ukáže spíš čas. Teď z jednoho projetí se to těžko pozná. ;-)
  • 11 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 18.07.  14:45

    cena...

    ... je drsna

    je treba si uvedomit ze VW bude postupne Golfa tlacit cenove do jinych vysin a to ze dvou duvodu, prvnim duvodem je prichod elektromobilu, aby dosahli tech slibu ze cena se do par let vyrovna, budou proste muset nejen snizovat cenu BEV, ale zaroven zvysovat cenu fosilnich motorizaci, a to i z toho duvodu aby vydelavali +- stejne kdys z BEV budou mit mensi zisky, a pak je tu faktor levnejsiho modelu ktery take nejakou dobu hlasaj, ze prijde nejaky levnejsi konkurent Golfa od VW, ono totiz i ta Oktavka bejva dost casto cenove nad Golfem a tak nemuze bejt brana jako ten levnejsi konkurent pro Golfa od VW >:D

    kdys se podivame na dnes nejvice hlasaneho konkurenta ktereho ve VW porazej (v kazdem druhem prohlaseni hlasaj ze je porazej), a to Teslu, tak je treba si narovinu rict ze model 3 ma bejt konkurenci pro stredni tridu, kvalitou bude asi tak nekde pod urovni nizsi stredni tridy a cenou bude na urovni vyssi stredni tridy, a i presto jich asi prodaj par set tisic kusu, no tohle musi nektere lidi z VW desne * >:D vzdit i modelu S prodali 10x tolik co VW Phaetonu za stejnou cenu
    • 10 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 18.07.  15:29

      « Re: cena...

      Čiste technicky, lacnejšieho Golfa predsa už majú dávno a volá sa Leon >:D
      • 20 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 18.07.  19:34

        « Re: Re: cena...

        Jo to sedí ;-) a taky vypadá o dost líp :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 18.07.  21:54

          « Re: Re: Re: cena...

          Vypadá o dost líp, je lacinější a je to vlastně "takygolf". Zbývá tedy jediná otázka....proč jsou sakra jeho prodeje někde na 25% originálu ? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 18.07.  21:55

            « Re: Re: Re: Re: cena...

            Nejspíš protože se nemenuje Golf ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto kuny

            kuny 18.07.  22:22

            « Re: Re: Re: Re: cena...

            ... protoze 75% potencialnich zakazniku da radsi prednost golfu, nez osizenemu plagiatu, co vypada divne zvenku i zevnitr (ano, tohle subjektivni kriterium a tak bych to mel pri rozhodovani mezi touto dvojici treba ja). ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 18.07.  22:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: cena...

              Ale Leon neni plagiát = Leon je úmyslná kopie originálního autora ;-)

              A jestli je fakt ošizenej = tak je to taky rozhodnutí originálního autora :-)
              • 00 Reagovat !

                foto kuny

                kuny 19.07.  09:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: cena...

                ja se s tebou o tom handrkovat nebudu, ja jen proste mam sva subjektivni a objektivni kriteria, ktera zpusobuji to, ze z dane dvojice bych sahl po drazsim golfu. a 75% zakazniku techto dvou aut ma svuj mix subjektivnich a objektivnich duvodu, proc u nich zvitezil drazsi golf. rozhodne to u me neni tim, ze golf a nebo ze vw.
  • 01 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 18.07.  19:57

    Nedostatky jsou 3

    - zbytečný zážehový motor
    - chybějící ruční brzda
    - šmatlabet :no:
    • 00 Reagovat !

      foto kuny

      kuny 18.07.  22:23

      « Re: Nedostatky jsou 3

      smatlabet - to je pekny vyraz >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Odborník radí: Co dělat, když prodejce nechce uznat vaší reklamaci?

Odborník radí: Co dělat, když prodejce nechce uznat…

Co dělat, když prodejce nechce přijmout zboží koupené na internetu ve lhůtě deseti dnů, jako se to stalo paní…

Královna „kačeřího zobáku“ Kucherenko u soudu: Pohublý manžel v poutech, Silvia vystrojená jako party girl!

Královna „kačeřího zobáku“ Kucherenko u soudu:…

Silvia Kucherenko (34) asi jediná věřila, že Nejvyšší soud v Bratislavě zruší manželův jedenáctiletý trest…

 

iSport.cz

Stoper Kalas prodloužil smlouvu s Chelsea. Sezonu opět stráví ve Fulhamu

Stoper Kalas prodloužil smlouvu s Chelsea. Sezonu…

Fotbalový reprezentant Tomáš Kalas prodloužil smlouvu v Chelsea na další čtyři roky. Zároveň bude pokračovat na…

Soupeře Sparty nejvíc děsí Plavšič. Snad nebude mít svůj den, věří kouč

Soupeře Sparty nejvíc děsí Plavšič. Snad nebude mít…

Fotbalisty Sparty čeká ostrý vstup do sezony. Souboj s Crvenou Zvezdou Bělehrad v předkole Evropské ligy bude…

 

Reflex.cz

Za rakovinu může špatná nálada. Vše si člověk vyléčí sám, i poškozenou míchu, tvrdí lékař

Za rakovinu může špatná nálada. Vše si člověk vyléčí…

„Sebeuzdravovací síla člověka je nekonečná,“ má jasno zakladatel neuropsychoimunologie Jan Šula. Choroby podle…

Žaludky českých politiků jsou skutečné plechové a proto se neštítí agitovat úplně všude

Žaludky českých politiků jsou skutečné plechové a…

Volební lídr ČSSD Lubomír Zaorálek se v jednom ze svých posledních tweetů svěřil, že vyrazí do Liberce na…