Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI (110 kW) – Parádní motor s dvěma chybami

Modernizovaný Volkswagen Golf se jako první z celého koncernu dočkal nového motoru 1.5 TSI. Rozhodli jsme se jej vyzkoušet v tradičním redakčním testu.
Zpět na článek
18. 7. 2017 01:14
17. 7. 2017 11:33
18. 7. 2017 01:15
17. 7. 2017 12:29
17. 7. 2017 13:56
18. 7. 2017 01:17
7. 8. 2017 22:17
18. 7. 2017 01:22
18. 7. 2017 18:58
19. 7. 2017 01:19
17. 7. 2017 13:02
17. 7. 2017 13:42
18. 7. 2017 13:52
18. 7. 2017 01:26
17. 7. 2017 11:34
17. 7. 2017 11:39
17. 7. 2017 11:45
17. 7. 2017 11:51
17. 7. 2017 11:53
17. 7. 2017 11:54
17. 7. 2017 16:58
17. 7. 2017 17:12
17. 7. 2017 21:43
17. 7. 2017 13:34
17. 7. 2017 12:14
17. 7. 2017 13:19
17. 7. 2017 16:07
17. 7. 2017 16:25
17. 7. 2017 20:26
18. 7. 2017 13:18
18. 7. 2017 15:51
18. 7. 2017 16:08
18. 7. 2017 13:57
18. 7. 2017 14:18
17. 7. 2017 16:59
18. 7. 2017 11:24
17. 7. 2017 12:32
17. 7. 2017 12:45
17. 7. 2017 19:17
17. 7. 2017 21:30
17. 7. 2017 21:36
17. 7. 2017 11:36
17. 7. 2017 13:14
17. 7. 2017 13:19
17. 7. 2017 13:34
17. 7. 2017 13:40
17. 7. 2017 23:37
18. 7. 2017 13:09
18. 7. 2017 08:16
17. 7. 2017 13:21
17. 7. 2017 13:39
17. 7. 2017 13:42
17. 7. 2017 13:44
17. 7. 2017 15:22
17. 7. 2017 15:50
7. 8. 2017 22:28
17. 7. 2017 19:55
19. 7. 2017 16:11
18. 7. 2017 00:08
18. 7. 2017 00:43
18. 7. 2017 08:20
12. 8. 2017 23:17
18. 7. 2017 14:45
18. 7. 2017 15:29
18. 7. 2017 19:34
18. 7. 2017 22:22
19. 7. 2017 09:03
7. 8. 2017 22:48
28. 7. 2017 18:57
28. 8. 2017 21:44
17. 7. 2017 11:12
Ve kterém vesmíru?
Ve kterém vesmíru je u multimediálního systému za 50k Kč rozlišení 1280 x 640 pixelů označováno jako perfektně ostré? >:D
Rozbalit vlákno
9
17. 7. 2017 12:04
Re: Ve kterém vesmíru?
U "etanolu" nižší střední třídy už nemůže překvapit nic. ;-)
Avatar - fOE
17. 7. 2017 12:08
Re: Ve kterém vesmíru?
Aniz bych se chtel VW zastavat, nebo nejak podkopavat tvou teorii, ale mas nejake cisla jake rozliseni maji systemy jinych vyrobcu? Kdo to teda umi lepe?

PS: Treba fordi Sync2 (jeste pred rokem nebo dvema aktualni system) ma rozliseni nejak 800x450.
17. 7. 2017 12:26
Re: Ve kterém vesmíru?
Asi uplne nejde o vyrobce, ale spise o tvrzeni "rozlišení 1280 x 640 pixelů označováno jako perfektně ostré" Je smutne, ze toto pak stoji neuveritelnych 50tis.Kč.
Avatar - fOE
17. 7. 2017 13:27
Re: Ve kterém vesmíru?
Ale ja s tim to takhle nazvat nemam problem. Ono u displaye ani zdaleka nejde jen o hrube rozliseni, ale o technologii, jeho umistneni a tim i typickou vzdalenost s jakou na nej koukam (ktera je obycejne vetsi nez na telefon nebo tablet) atd.. Nakonec jen se hloupe honit za rozlisenim je mor i u tech telefonu, neni to jen o tom. :-)
17. 7. 2017 12:41
Re: Ve kterém vesmíru?
Tak taky záleží na jaký úhlopříčce to ten Ford má a už aspoň rok má Sync 3 (netuším, jestli tam je rozdíl v úhlopříčce nebo rozlišení).

Jinak nejde zas tolik o to rozlišení, koukat se na to dá jak u VW tak u Fordu, ale jde o to, že to stojí 50 tis. ... to je prostě raketa.
Avatar - iudex
17. 7. 2017 12:56
Re: Ve kterém vesmíru?
Presne tak, treba sa pozrieť, aké rozlíšenie má konkurencia. Skúsim si tipnúť, že vyššie rozlíšenie sa v mainstreame (a možno ani u prémie) nenájde.
17. 7. 2017 13:24
Re: Ve kterém vesmíru?
Hlavně musí redakce poplivat Peugeot, testujeme Golfa!!!
Avatar - fOE
17. 7. 2017 13:31
Re: Ve kterém vesmíru?
Nejde jen o konkurenci. Muze byt display s jemnejsim rozlisenim co bude vypadat hur nez jiny s rozlisenim papirove horsi. Prikladem budis iPhone ktery i v case kdy uz vsichni honili triko minimalne fullHD rozlisenim zustaval u rozliseni mensich a ciste na pohled si nebylo na co stezovat, ostre, funkcni, vyborne.

PS: Treba BMW v 3er ma (nebo melo, nevim jestli mezicasem nebyl zase nejaky update...) u te drazsi verze navi uhlopricku displaye necelych 9'' a rozliseni 1280x480 a neni si na co stezovat, vypada a funguje krasne.
19. 7. 2017 01:43
Re: Ve kterém vesmíru?
Krasne ostra je i nova velka navi VW. Clovek na to kouka z metru, takze nema sanci postrehnout rozdil mezi 1280x640 a treba fullHD, vyhodou nizsiho rozliseni je navic rychla reakce systemu.

U iPhone to je horsi, jejich subHD rozliseni pri primem srovnani s top androidy je kvalitativne velky rozdil. Nejlepe je to poznat, kdyz clovek par dni pouziva nejaky spickovy android a zvykne si na nej, a pak vezme do ruky iPhone. Je to docela sok.

U VW bych mel lehkou obavu ze spolehlivosti noveho TSIcka...
Avatar - Verny_2013
17. 7. 2017 11:14
turbodíra turbodíry
Jak se vlastně taková turbodíra na druhou v praxi projevuje. Mohl by to autor nějak popsat? Nebo je to jen nějaký šotek?
viz věta "Přestože je přeplňovaný turbodmychadlem, nemá vlastně žádnou turbodíru turbodíry."
Taky by mě zajímalo zda je víc technických odlišností 1,4-1,5 TSi než jen zvýšený objem.
díky za odpovědi.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
17. 7. 2017 11:21
Re: turbodíra turbodíry
To je tady běžné, že si to autor po sobě ani nepřečte.
Avatar - Verny_2013
17. 7. 2017 20:17
Re: turbodíra turbodíry
Jen mě překvapuje že ani po 12 hodinách si to po sobě nebyl schopen opravit, když už jsem ho upozornil.
Avatar - Floyd
18. 7. 2017 01:12
Re: turbodíra turbodíry
To bys toho chtěl moc >:D >:D >:D
Avatar - pepeechose
17. 7. 2017 11:21
Tak hlavně,
že zůstává Golf ETANOLEM třídy >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
17. 7. 2017 12:32
Re: Tak hlavně,
>:D
>:D >:D
>:D
Dobrý postřeh :yes: , kvůli kterém jsem to přečetl až do konce.... 8-s
Třeba je to na etanol (pochybuji), na vodík, helium...to je určitě auto pro ty největší trpaslíky na světě při rozvoru celých 2020 mm! >:D
Avatar - Floyd
18. 7. 2017 01:14
Re: Tak hlavně,
Koukám, že Bureš měl zase jednou svůj den a korektor dovolenou >:D >:D >:D
Avatar - Blue Sun
17. 7. 2017 11:33
Objektivita
jako vždy pláče, ale to u testů VW není novinka.
Spotřeby mi tedy na kombi nižší střední třídy nijak malé ani dobré nepřijdou, deset litrů ve městě je masakr. Středový tunel taky vadí jen u některých značek, jak je vidět, tady se přejde poznámkou, že autorovi to nevadilo, ačkoli je masivní jak u nových Peugeotů (a tam je to strašný problém). Na odhlučnění podvozku se u Mazdy dokáží zastavit na hodinu, tady se odbude poznámkou o citlivosti pneumatik na povrch...
No nic...
Rozbalit vlákno
17
17. 7. 2017 11:35
Re: Objektivita
mna prave golf prekvapil tym, ze ked si sadnem za volant, taknstredovy tunel mi tlaci do pravej nohy pri polozeni nohy na plyn, asi by sa na to dalo zvyknut, ale nebolo to uplne ono..
17. 7. 2017 15:30
Re: Objektivita
S tímhle souhlasím, mám menší nohy a v autech nemám problém. Ale Golf 7 jsem 2 roky měl a tohle mě na něm vadilo, v tomto testu je to také zmíněné a chápu, proč tak nejistě.

Ona tam není nějaká hrana nebo něco co vás tlačí, ale jde o to, že máte pravou nohu pořád podélně opřenou o středový tunel. Zvyknete si, ale určitě bych to zmínil.
Avatar - Floyd
18. 7. 2017 01:15
Re: Objektivita
A co teprve kdybys měl větší nohy >:D >:D >:D
17. 7. 2017 12:29
Re: Objektivita
Spotreba papirovych pod 5, skutecna nad 7l, krasnych cca 50% rozdil. Se koukam soudruzi moc nepoucili v dieselgate. Je videt, ze se auta, pevodovky u tohoto vyrobce delaji jen na testy a ne pro uzivatele. Nejde jen o spotrebu, ale i o NCAP.
Avatar - _Karel_
17. 7. 2017 16:57
Re: Objektivita
Ty seš blondýna, nebo jen automobilový analfabet? Chodíš sem dlouho, tak bych tipoval, že to druhé by to být nemělo. Kolik evropských aut jezdí za papírovou spotřebu, která je počítaná za ideálních podmínek??? Pokud se ti nelíbí, že spotřeba aut se měří zcela nereálnými metodikami, stěžuj si u politiků.
Nenapadá mě benzínové auto nižší střední třídy se 150ps, které jezdí za 5l v průměru.
Avatar - Floyd
18. 7. 2017 01:17
Re: Objektivita
Karle, dobře ty :yes:
Avatar - PepaJ
7. 8. 2017 22:17
Re: Objektivita
Karle treba Mazda 3 ci M 6 jezdi i za mene nez udava vyrobce..rec je o vsech benzinovych jednotkach..a jedne/dvou osobach a zavadlech ve voze..osobne odzkouseno na vsech dostupnych verzich..
17. 7. 2017 12:35
Re: Objektivita
"...deset litrů ve městě je masakr..." :-O
To snad ani R4 1.6L atmo nežere tolik?
Avatar - Blue Sun
17. 7. 2017 20:43
Re: Objektivita
Deset litrů ve městě mi nebral 100 kW dvoulitr... proto na to tak koukám.
Jedině, že by jezdili fakt brzda-plyn stylem pražského hovada na steroidech.
Avatar - Floyd
18. 7. 2017 01:22
Re: Objektivita
Já jezdím po městě v průměru do sedmi litrů, a to mám kombi střední třídy, čtyřkolku v naftě, dvoulitr a DSG. Když se trochu držím, jde to i pod pět litrů. Takže nechápu tu spotřebu u 1.5. >:D >:D >:D
18. 7. 2017 18:58
Re: Objektivita
A jazdíš popritom novinársky štýlom? Pokiaľ nie tak porovnávaš nie zrovna porovnateľné
Avatar - Floyd
19. 7. 2017 01:19
Re: Objektivita
Věř mi, že rozhodně nejsem brzdou provozu a že si jízdu dokážu užít. Takže ano.
Avatar - iudex
17. 7. 2017 13:02
Re: Objektivita
Tak pri spotrebe píšu, že veľa jazdili po meste plus nemecká diaľnica so 160, v kontexte toho mi 7,2 ako priemer za test pri 150k kombi nepríde zlých. Jedine žeby si čakal tých papierových 5 litrov. ;-)
Ad stredový tunel: ten vadí aj mne, zrejme bude závisieť od výšky vodiča, ale mňa to tlačí.
Ad odhlučnenie: Golf má výborne odhlučnený podvozok, tam určite nemožno mať výhrady.
Avatar - fOE
17. 7. 2017 13:42
Re: Objektivita
No delas si srandu, ale kolega se mi s kamenou tvari minulej tyden stezoval ze jezdi s 316d za 5,1L prumer a to dela hodne mesto a ze je to nejak moc, ze v papirech tomu stoji ctyricelaneco a stve ho ze to za to fakt nejezdi. :-)
18. 7. 2017 13:52
Re: Objektivita
Protoze je zatizeny na spotrebu a s 5,1 na spotrebu rozhodne jezdi a to musi jezdit opravdu opatrne, kdyz ma 3-ka ve meste 5,1 prumer, proto by ocekaval nizsi spotrebu, jak pomalu jezdi.
Avatar - Floyd
18. 7. 2017 01:26
Re: Objektivita
Viz výše. Po dálnici jezdím často a častokrát hodně nad povolený limit, hodně i po městě, a dlouhodobý průměr mám 7,2 litru. 2.0 TDI 4x4 DSG >:D >:D >:D
17. 7. 2017 11:34
motor
mna by zaujimalo, ci stale tsi zeru olej, predpokladam ze jo, ale nejaky dlhodobejsi test by ma zaujimal... a inac, prekvapuje ma chvala na 1.5 tsi, v inetovej review som prave pocul kritiku, ze 1.5 ma omnoho slabsi tah ako predchodca 1.4 (110 kw varianty), konkretne ze 1.5 sice zarve, ale nejak sa proklamovany vykon neprejavi pri zrychleni - auto.cz nic take nespozorovalo?
Rozbalit vlákno
26
17. 7. 2017 11:39
Re: motor
Mam 1.4 92kw. 20 000 najazdene. 2 krat meneny olej. Zatial som nepozoroval ziadnu stratu. Za cely cas sa ryska nepohla
17. 7. 2017 11:45
Re: motor
aku ma vlastne predpisanu kilometraz na vymenu? 15 alebo 30 tisic?
17. 7. 2017 11:51
Re: motor
1 servisna po 30000 resp 2 roky. Long life olej
17. 7. 2017 11:53
Re: motor
a 2 krat za 20k si menil pre maly najazd alebo preventivne v zabehu?
17. 7. 2017 11:54
Re: motor
Davam mobil 0w40 new life. Prvy krat som menil hned po prvej 1000 a potom po 15 000
17. 7. 2017 17:12
Re: motor
... Jestli Ti po nájezdu 14 000km hladina oleje opravdu ani trochu neklesla, tak je asi něco špatně. Je to totiž nereálné. Dobře zajeté turbomotory, co olej opravdu prakticky nežerou, ho spotřebují cca litr za 30 000km. Pochybuju, že by ses na takovém intervalu mohl dostat pod půl litru, tzn. v Tvém případě by mělo být minimálně 250ml oleje pryč, spíše však půl litru. Ono totiž minimálně přes pístní kroužky a ložisko v turbu vždycky nějaký olej utíká do válců. Pokud Ti opravdu opticky na měrce nic neubývá na takovém proběhu, pak musí být úbytek oleje naopak něčím kompenzován, což může být palivo nebo voda (a to svědčí o nějakém problému). Tak na to bych si dal pozor.
17. 7. 2017 21:43
Re: motor
Asi tak, nulová spotreba oleja je pri spalovaciom motore labutiou piesňou. Iné je nedolievať, lebo neklesne pod spodnú hranicu.
Avatar - holden2
17. 7. 2017 13:34
Re: motor
jako vytahnes merku a konstatujes ze je ryska na stejnym miste? >:-[]
Avatar - Verny_2013
17. 7. 2017 12:14
Re: motor
Ja mám taky 1,4 TSi 92 Kw. První výměna při 23 000 po roce a půl, dolit 0,5 L, druhá výměna mě čeká při 38 000, nedolito nic. Olej 5W30 Castrol Edge, teď už jedu na roční výměnu bez ohledu na ujeté Km. Na motoru nepozoruji jakoukoliv změnu - tichý, kultivovaný pružný a výkonný. ( samozřejmě v rámci těch 92 Kw a 200 Nm )
Avatar - lamal
17. 7. 2017 13:19
Re: motor
První výměna při 23 000 po roce a půl + druhá výměna mě čeká při 38 000 + Castrol Edge = vazne prasarna, to by som nedokazal ani z pomsty 8-s :no:
Avatar - iudex
17. 7. 2017 16:07
Re: motor
Jj, prvá výmena až po 23000 km a roku a pol, to je dosť drsné. Ja viem, že teoreticky je to podľa papierov v poho (30t km alebo 2 roky), ale tu snáď všetci vieme, že long life interval je zlo a dobrý je akurát tak pre predajcov áut, nech sa autá rýchlo točia. >:-[] O to viac pri zábehu, keď sa do oleja prvé tisíce km dostane najviac svinstva.
Avatar - lamal
17. 7. 2017 16:25
Re: motor
toto je extrem a uplne ocividne prvok planovanej zivotnosti, ten motor bude po 250k na sracku a nie kvoli tomu, ze je smejd ale kvoli tomu, ze sa o to postaral interval...

kamos si teraz kupil FOFO 1.5ecoB tak som ho dokopal vymenit olej po 5000km a nastavit intervaly na 15 000 km/ rok... viem ze on si to auto necha dlho
Avatar - Verny_2013
17. 7. 2017 20:26
Re: motor
Po první výměně jsem nastavil pevný interval rok a max 15 000 Km. I po 20 000 km byl olej světle hnědý, neviděl jsem důvod ho měnit. a mimochodem s Octou TDi jsem do 150 000 jezdil po 30000Km až potom rok a max 15 000 Km. Aktuálně mám najeto 335 000 Km a bez problémů. Olej nežere, původní turbo nepíská, výkon má jako zamlada. A co je špatného na tom Castrolu? Splňuje specifikaci i normy VW, to tam mám nalít Mogul nebo co?
Avatar - lamal
18. 7. 2017 13:18
Re: motor
rok a 15tis km je OK, prva vymena po 23tis je fakt pruser... Castrol celkovo je jak Raciol, ja osobne to povazujem za velmi podpriemerne mazivo vseobecne...

pozri pokial niekto nejazdi jak prasa /studeny motor, dochladovanie, podtacanie, radenie atd/ tak mu ten motor 3kila asi vydrzi po mechanickej stranke, ide o to co ocakavas a kolko si to auto nechas, ak to vzdy vymenis po par rokoch a 300 000km tak ta to uplne trapit nemusi... aby si ma chapal opacny extrem - mam vykonny motor ktory vyuzivam casto na plny potencial a chcem si ho nechat dlho = omnoho vacsia pozornost na olejovy rezim a zabeh - do 5000km vymenit prvu napln a potom 10 - 15tis km kvalitneho oleja co je u mna w50 / w60 alebo pokial ide o diesel tak aspon nie longlife...
Avatar - Verny_2013
18. 7. 2017 15:51
Re: motor
Já tam nemůžu nalít nic co nesplňuje specifikaci. Ta je dána SAE 5W30 a normy VW 504 00/ 507 00. Můžu jezdit Long life 2 r. nebo 30000, já jsem zvolil variantu rok/15000. Ale norma a specifikace oleje je stejná. Nenaleju tam přeci něco co není výrobcem schváleno. Je mi jedno jestli Castrol, Shell, Mobil. Pro mě jsou všechny 3 značky OK. V Plzni jeden dealer dává Castrol, druhý Shell. Já jsem zvolil Castrol. Ale rád si nechám poradit od zřejmě zkušenějšího.
Avatar - lamal
18. 7. 2017 16:08
Re: motor
Specifikaciu splna viacero viskozit, tried i znaciek olejov, ja by som urcite zvolil shell pokial ide o obycajne aj lepsie oleje, pripadne liqui moly... ak vyuzivas motor normalne a je to dieslak tak tam daj olej podla specifikacie, ale urcite inu znacku ako kastráč
18. 7. 2017 13:57
Re: motor
No pokud jezdis dalky tak treba to prezije 30 s raciolem. Diesel treba tak nezatezuje olej, ale zase ma ACEA C3. Nektera TDI zerou olej, takze za 30 dolijes 2-3litry, takze refreshnes napln no a potom stjene bych nechal zmerit vykon na Raciolu po 300tisickm, kolik kw stratil.
Avatar - lamal
18. 7. 2017 14:18
Re: motor
kolko KW stratil tvoj mozok pouzvanim toho raciola ? :-)
18. 7. 2017 11:24
Re: motor
"Olej 5W30 Castrol Edge"
>:D >:D >:D
to se povedlo. :-!
17. 7. 2017 12:32
Re: motor
Tady si na auto.cz, pro kritiku musis jinam. O tom horsim tahu jsem take nedke cetl, ale vesmes jsou to vzdy subjektivni hodnoceni, poobne jako tady vychvalovana auta koncernu a pomlouvana ostatni auta konkurence.
17. 7. 2017 12:45
Re: motor
Mám 1.4 TSI 103kW a prvních 30.000 km se dolívalo pár deci ... pak až do 90.000 km nic. Takže olej tahle nová řada už nebrala. Jinak spotřeba super ... dlouhodobě kolem 6,5l dle PP, ale je to i pracovní auto, takže tahá občas i přívěs a tak ... Leon ST FR na 18"alu.
17. 7. 2017 19:17
Re: motor
Se služební Octavií 1.2TSI (77kW) jsem najezdil od počátku do konce 223.000km, s průměrnou, dlouhodobě měřenou spotřebou těsně pod 6L/100km ([odkaz] Za celou dobu jsem pouze jednou (!!) dolil 0,2l oleje těsně před jeho výměnou, a to jen proto, že jsem auto hnal 2000km po dálnicích v Německu stále 160-kou. Pravdou ale je, že u těchto motorů mnohem více než u běžných atmosfér záleží na tom, kdo sedí za volantem. Praseti se tento motor většinou odmění vysokou spotřebou, a to nejen benzinu. Já jsem auto předával s motorem v nejlepší kondici a vůbec bych se nedivil, že ten motor nalítá při slušném zacházení dalších 100.000km bez problémů.

Každopádně - ta uvedená spotřeba u Golfa mi vyrazila dech ! Pod deset ve městě je jako dobré ??? I se starou Škodou 100 jsem neměl problém jezdit za méně.
17. 7. 2017 21:30
Re: motor
10 l ve městě nic moc. Ale neni město jako město. Pokud stojí s hodinu v koloně tak je tam ta desítka ráz dva. Celkový průměr 7,2 u tak silného motoru je super, zejména když dostával kouř. Protože na stejny výkon jako golf bys ty škody 100 musel mit tři. A to jsme rázem na 25 litrech na sto. :-)
17. 7. 2017 21:36
Re: motor
njn, asi mame kazdy jinou predstavu o tom, co znamena hnat auto po dalnici... spotrebu ti verim, ale mas sakra lehkou nohu. tim se nikterak nezastavam vyroku pana testera ohledne spotreby tohoto noveho motoru. je mi jasne, ze pres vsechny mozne proklamovane uspory bych s nim pri svem stylu jezdil za 8-9. ostatne jako s jakoukoliv vykonove srovnatelnou atmosferou ve srovnatelne tezkem aute...
17. 7. 2017 11:36
tak nevím
Při rozjezdu se nová DSG převodovka projevuje mírným škubáním - to není poprvé, co se tenhle projev u nové 7-mi stupňové DQ 381 v testech objevuje. Snad bude stačit softwarové "doladění"... ale divné to určitě je, protože u DQ 250 ani DQ 500 si na to nikdo nestěžuje.
Spotřeba ve městě nepřesáhla 10 litrů - to taky zrovna není údaj, kterým by se dalo ohromit.
Rozbalit vlákno
3
18. 7. 2017 06:39
Re: tak nevím
zřejmě tam bude zabudovaná nechvalně proslulá suchá DSG DQ-200-7° do 110kW a 250Nm. >:-[]
Protože mokrá DSG DQ381-7° se dává u benzinových TSI 110kW jen u verze 4x4. A na tu stížnosti nejsou. ;-)
18. 7. 2017 09:58
Re: tak nevím
No jo, to mi nedošlo, že v článku mají chybu. Vzhledem k výkonovým parametrům 1.5 TSI tam určitě bude "suchá" DQ 200. Díky za upozornění.
Ale jinak to co jsem psal o "drobných" potížích převodovky DSG se skutečně týká "mokré" 7. st. DQ 381. Někde jsem četl, že výroba DQ 381 probíhá pouze v Číně...
Avatar - wakantanka
18. 7. 2017 15:25
Re: tak nevím
To cukanie ale ide skôr na vrub softwaru ako miestu výroby či? :-)
17. 7. 2017 11:38
pravy predny naraznik
redaktor to trosku oskrel?;)
Rozbalit vlákno
2
17. 7. 2017 12:57
Re: pravy predny naraznik
Řekl bych, že spíš levý, než pravý >:D
Avatar - LEGOPARK
17. 7. 2017 12:19
Redaktor je feťák ! Oznamujem to Polícii ČR.
"Samotný Golf každopádně zůstává etanolem nižší střední třídy,"
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2017 12:41
Hned mi prosim zabalte dva....
Testovaný vůz s výbavou 969.100 Kč (1.5 TSI Evo/110 kW 7DSG Highline)
Základ s testovaným motorem 661.900 Kč (1.5 TSI Evo/110 kW 7DSG Highline)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
17. 7. 2017 13:06
Re: Hned mi prosim zabalte dva....
???
Už tu tuším bola Octavia za milión, takže nad cenou novinárskeho Golfu sa nemá cenu pozastavovať, tá s realitou nemá mnoho spoločného (to platí skoro pre všetky testované autá nabité výbavou).
17. 7. 2017 13:58
Re: Hned mi prosim zabalte dva....
Asi tak, nedávno atakoval 900000czk ( keď sa dobre pamätám) Octavia s 1.0 tsi. Tu je za tých 100000 navrch o polovicu väčší motor :-)
17. 7. 2017 14:46
Re: Hned mi prosim zabalte dva....
No ale ona i ta základní cena je celkem úlet. Tedy v kontextu toho, že se jedná o auto nižší střední třídy tzn. v překladu "pro chudé". Už jen z tohoto důvodu doufám, že jednou se tomu západu přiblížíme a dožiju se dne, kdy člověk s průměrným platem si může dovolit koupit nové auto nižší střední třídy.
17. 7. 2017 12:47
Bumšakalaka ..
"Agregátu dále nechybí ani přímé vstřikování typu common-railpracující až s tlakem 350 bar...." :-!
Rozbalit vlákno
1
17. 7. 2017 14:16
Re: Bumšakalaka ..
Tak common-rail to zrovna má :-)
Avatar - iudex
17. 7. 2017 13:14
Tri chyby
Podľa mojich skúseností má nový Golf tri chyby:
1. spomínaný stredový tunel tlačiaci nohu (chcelo by to oblejší tvar a tiež mäkčený plast),
2. obrazovka infotainmentu je naozaj nepraktická, hneď sa zacapká a človek jej musí venovať pozornosť pri ovládaní (ale to asi platí pre všetky dnešné veľké obrazovky), priplácať za 9,2" nemá zmysel, už 8" je parádne veľká a naviac má hardwarové tlačítka (on/off + ovládanie zvuku).
3. cena: tá išla nenápadne hore a je to fakt dosť veľa, notabene keď si človek pozrie Astru. Plus tie zľavy nie sú (aspoň teraz) také, ako zvykli byť. Holt šetrí sa asi na emisné pokuty.
Inak ale Golfu niet veľmi čo vytýkať, či sa to niekomu páči, alebo nie, je to stále etalón triedy, ktorý iní opakujú, alebo sa naopak voči nemu vymedzujú.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - lamal
17. 7. 2017 13:19
Re: Tri chyby
si vsimam, ze sa tu profilujes ako nejaky tester ?
Avatar - iudex
17. 7. 2017 13:34
Re: Tri chyby
Snažím sa vyjadrovať k autám, s ktorými mám nejakú skúsenosť, resp. skúšam autá, ktoré sú v mojom poli záujmu, t.j. nižšia stredná a stredná, logicky vždy viac v dobe zvažovanej kúpy. K takej vyššej strednej prémii sa viem vyjadriť iba topperovským štýlom páči-nepáči. ;-)
Avatar - lamal
17. 7. 2017 13:40
Re: Tri chyby
v pohode, urcite lepsie pisat skusenost ak mas... v diskusiach sa clovek casto dozvie viac ako v clanku, ak vie vysortovat to spravne samo :-)
Avatar - Ronault.
17. 7. 2017 23:37
Re: Tri chyby
A komu to vadí? Má odjeto a odzkoušeno hodně, daleko rozumněji píše než místní rádoby redaktoři
20. 7. 2017 00:23
Re: Tri chyby
Priznaj, že to bola tak trochu závisť...
18. 7. 2017 08:16
Re: Tri chyby
Obávám se že fakt že řidič má běžně dvě nohy ve VW přestali respektovat už cca před 10 lety. U novýho Golfu mě to tudíž nepřekvapuje. Máš si dát nohy zřejmě na palubku, ta je totiž naprosto nesmyslně z měkčenýho plastu. ;-)
Avatar - lamal
17. 7. 2017 13:21
EVO v NeEVE
noo spotreba ´´vosli sme sa v meste do 10´´ je odkedy dobra ? na 1,5t dnesnej doby ? ani tych 7 na dialnici nie je ziadne zazrak, cakal som lepsie udaje...

btw tabulkovy fight:
octavia combi 1,4tsi 0-100 8,3s VS golf 1,5tsi evo 8,7s >:D
Rozbalit vlákno
10
17. 7. 2017 13:34
Re: EVO v NeEVE
ona ta 1.4 je mozno fakt zivsia:)
Avatar - lamal
17. 7. 2017 13:39
Re: EVO v NeEVE
skor si myslim, ze skoda to zrychlenie klasicky prepiskla, ale ocividne aj na pomery VW je to moc :-)
Avatar - iudex
17. 7. 2017 13:42
Re: EVO v NeEVE
Počkal by som na prvé reálne spotreby na Spritmonitore. Tipujem ale, že 1,5Evo nebude nijak žravejší, ako 1,4TSI. Aktuálne je tam 205 Golfov 1,4TSI 110 kW s priemerkou 6,96 l a 3 Golfy 1,5Evo s priemerkou 7,08 l. Teda rozdiel jedno deci, to je na úrovni štatistickej odchýlky.
Avatar - lamal
17. 7. 2017 13:44
Re: EVO v NeEVE
alebo nezabehnutych motorov... tiez si myslim ze by to nemalo zrat viac ale to mesto je jak s mojim japonskym 2,0
17. 7. 2017 15:22
Re: EVO v NeEVE
Take me udivuje, jak se s kazdym modelem nesutale mluvi o tom jaky je posun vpred, co vsechno to ma za nova *.ka a ono to pak zere porad stejne. Chapal bych, kdyby se uz tady u novych modelu ta spotreba hnula o cca 0,5l dolu, ale ona je, ikdyz asi jen statisticky chybne o 0,1l nahore. Vzdyt rikaji, jak je ten motor novy a jak je super. Cekal jsem dle sokovych reklam sokovy posun dolu o cca 1l, nebo 1,5l. Tak kde je to videt, mimo toho ze servis bude drazsi a castejsi, protoze uz jednodussi motory davali vw dost zabrat. Nejak nenachazim duvody ke koupi, ikdyz jedne mozna, o co to bude "vice" zrat o to bude drazsi a castejsi servis a to se preci vyplati >:-[]
Avatar - lamal
17. 7. 2017 15:50
Re: EVO v NeEVE
to su tie media... VW musi byt vrchol techniky a aj ked je predrazeny ako prasa tak si platis predsa za etalon a najkvalitnejsi produkt ... potom nasleduje Skoda...
Avatar - PepaJ
7. 8. 2017 22:28
Re: EVO v NeEVE
Pokud ocekavas od benzinovych motoru..vyrazne snizeni spotreby u bezneho motoru ..tak musis vydrzet az Mazda na podzim da do obehu novy motor s HCCI..spotreba bude jiste pod 5L, ale uvidime zda-li si udrzi spolehlivost motoru SKYACTIV..to nam az cas ukaze :-)
Avatar - wakantanka
17. 7. 2017 15:30
Re: EVO v NeEVE
Alebo mojim velkoobjemovym korejskym dieslom v zime. :-) A to mam MPV ktore prazdne vazi 2,2 tony.
17. 7. 2017 20:33
Re: EVO v NeEVE
Redakcia, ten vas spam-filter je uplne *ebnuty! Nedovoli vlozit normalny text (ale toto hej)...
18. 7. 2017 08:17
Re: EVO v NeEVE
tohle uměla benzínová auta s podobným výkonem už před 20 lety a to neměly nesmyslný featury v podobě vypínání válců.
17. 7. 2017 14:14
Uberauto fur ubermenschen :-)
Golf se začíná tlačit do prémiové třídy, otázkou je, jestli může pak zůstat etalonem, protože právě poměr cena/komfort/kvalita už nebude právě v ideálních hodnotách pro masový prodej.
Řídil jsem teď novou Hyundai i30 a tentokrát i já takový antikorejec musím napsat, že k čemu je obyčejnému člověku Golf ? :-) To samé mi vychází, když porovnám Golf s Astrou, Focusem, 308 nebo Meganem ale klidně i s Tipem :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - lamal
17. 7. 2017 14:16
Re: Uberauto fur ubermenschen :-)
v momentalnej kondicii by mala byt ta cena uz nizsie, ale na co ked sa predava ? 8-s
17. 7. 2017 15:16
Re: Uberauto fur ubermenschen :-)
Cena tohoto "etalonu" jako i jinych vyrobku neodpovida kvalite, ale prodejnosti. Kdyz to lide kupuji, tak proc to neprodavat za cenu za jakou se to proda. Kvalitu uz doda treba auto.cz. Kazde zbozi ma sveho kupce. Dnes uz ma asi vice spolecneho cena a image/reklama nez cena a kvalita.
17. 7. 2017 15:34
Re: Uberauto fur ubermenschen :-)
Mě by zajímalo kolik těch prodejů tvoří ceníku blízké ceny. Neznám nikoho kdo by VW neměl na operák nebo s výraznou slevou.
Avatar - lamal
17. 7. 2017 15:41
Re: Uberauto fur ubermenschen :-)
:yes:
17. 7. 2017 16:27
Re: Uberauto fur ubermenschen :-)
Tak pokud jde o cenu, proč ne, ale při porovnání Golf vs vyjmenovaní, tak Němec má mnohem lepší zpracování interiéru i v porovnání s Octavií a Leonem. Celkově zpracováním patří Golf o třídu výše.
Avatar - lamal
17. 7. 2017 17:19
Re: Uberauto fur ubermenschen :-)
je spracovany urcite dobre, ale skor leon a octavia su tak ošudené, ze golf vynikne... pri porovnani s novymi korejcami atd tam nie je ziaden priepastny rozdiel, aspon nie taky aby to potencialny zaujemca musel riesit... medzi japoncikmi tam je rozdiel vacsi, japonci nie su olizovaci plastov tak to kvalitne zmontuju ale i funkcne tj stroho
17. 7. 2017 17:41
Konzervativec až za hrob?
Rozhodně si nemyslím, že by byl současný Golf tak konzervativní - to by nesměll své řidiče deptat "povinnou" el. P brzdou! 8-s 8-s 8-s :no:
P.S. To auto rozhodně vypadá lépe v základní verzi hatchback, zadek kombíku je zoufale nenápaditý, jako by byl jen narýsovaný podle pravítka. Zadek Leonu ST, ale i Octavie Combi podle mého názoru vypadá o dost lépe! :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
17. 7. 2017 18:43
Mega za 1.5 benzín ??
Masakr...i s DSG nesmysl.. 8-s
Realita bude jiná , výbava tohoto test vozu je blbost.. :no:
Ale ta cena je vysoká i za základ..pokud bych bral v potaz slevu dealera kolem -10% , je to lepší ale pořád dost!
A spotřeba nového TSI kolem 10 l ??? :-!
Zlaté TDI..
Rozbalit vlákno
21
17. 7. 2017 20:22
Re: Mega za 1.5 benzín ??
"Závěrečný účet se pak zastavil na hodnotě 7,2 l/100 km"

Zlaté umenie čítať
Avatar - Jaros71
18. 7. 2017 11:16
Re: Mega za 1.5 benzín ??
...cituji : při tempomatových 160 km/h, si vůz na dálnici bral rovných deset litrů !
Sorry to je tedy dost...
Podobně jsem však jezdil se starší 1.4 TSI 140 k..pokrok tedy žádný !
2.0 TDI 150k bere nejméně o 2 litry na dálnici méně..
18. 7. 2017 17:30
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Ale ty si nepísal na diaľnici. Citujem: "A spotřeba nového TSI kolem 10 l ??? "

A aby si mohol porovnať, musel by si to merať za rovnakých podmienok.
Avatar - Jaros71
18. 7. 2017 18:49
Re: Mega za 1.5 benzín ??
1.4 TSI 140 k jsme měli 6 let..srovnat to mohu , taky to bralo kolem 9.5-10.5 na dálnici , při rychosti 150-160 km..
Nyní 2.0 TDI 150k bere při rychlostech 150-160km maximálně 7.5-8 l nafty !
Srovnání je zcela zjevné..
Firemními VW jezdím denně.
19. 7. 2017 10:05
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Tolik to nemuze brat. Neverim. 10/100 mi bere temer archaicky neprimovstrikovy 2.0T s kratkym zprevodovanim pri 150 a to je jeste minimalne o metrak tezsi nez tento golf (nebo octa).
Avatar - Jaros71
19. 7. 2017 10:40
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Prostě malý turbobenzín při vyšších rychostech moc žere..
Vyzkoušej si to!
Objem prostě fakt nenahradíš..
Podobně TDI ..v 1.6 žere při vyšších rychostech víc než 2.0 TDI.
19. 7. 2017 22:07
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Co znamena "vyssi rychlost" a co "moc zere"? S nalozenym 308SW 1.2 pri dialnicnej rychlosti osciluje okolo 6,5 podla zatazenia(nie auta) a toci nejakych 2700 otmin^-1. Pri tempomate 145 tacho cca 7,5, pri 110 o cca 5,3. 4 dospeli + nalozeny kufor(ale nie zapratany po strop). Zerie to teda vela? Osobne nemam ten pocit.
Co tomu autu naozaj realne zvysuje spotrebu su caste starty s kratkymi trasami v meste.
Avatar - Jaros71
20. 7. 2017 13:07
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Jasně...to naložené 1.2 ani víc nejede :-)
Vyšší rychlost je na dálnici 150-160km/h
TSI žere kolem 10 l to je fakt už moc...zpět k TDI byla jasná volba u firemního Touranu.
Močovinu za 7000 km v ceně 10 l á 370 kč přežijeme.. ;-)
Úspora 2-3 l na 100 km je značná.
21. 7. 2017 00:20
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Tak urcite, vies to isto lepsie ako ja, co s tym jazdim. Ta vyssia rychlost je tacho, ci realna? Pretoze ten "kosackovy" motor to v pohode zvlada v oboch pripadoch.
28. 8. 2017 21:49
Re: Mega za 1.5 benzín ??
to mas uchlastanu naftu a aj TSi si mal uchlastane. Posledne 400km na dialnici , priemerka dla PP140km/h, takze mimo obmedzeni okolo 150-160 a real spotreba 7,1l
18. 7. 2017 19:00
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Ono by bolo dosť zlé ak by to tdi žralo na diaľnici rovnako ako to tsi ;)
Avatar - Jaros71
19. 7. 2017 10:41
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Jistě.. :-) rozdíl 2-3 litry je opravdu znát !
17. 7. 2017 21:15
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Jo těch 969tis Kč mi také vyrazilo dech. Ono i těch 661tis Kč je úlet. Kdo si koupí 7DSG za 60 tis Kč? Do Golfa nesmysl... za to je kopa lepší výbavy :-)
17. 7. 2017 23:27
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Ja myslím, že si DSG kúpi ten, kto chce automat. To dáva zmysel, čo? :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 7. 2017 23:58
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Právě že moc ne >:-[]

Příplatek 40 t. za 8 st. HDM v pažoutu 308 = to řekněme dává smysl. 60 t. kč za poškubávání DSG = to je příliš :-|
18. 7. 2017 17:35
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Ale dáva to zmysel, lebo keď chce niekto Golf a nie 308, tak musí kúpiť DSG.
DSG cuká, aisin zase preklzuje, berie výkon, zvyšuje spotrebu.
A predpokladám že golfov s DSG sa predá viac ako 308 s automatom.
18. 7. 2017 19:02
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Aisin prekluzuje a zvyšuje spotrebu možno na prvých dvoch kvaltoch . Potom sa menič uzamkne a hotovo ;)
Avatar - Ada je zase tady
18. 7. 2017 20:01
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Automatická prevodovka je len pre polovodičov. :-!
Avatar - Hammunasakra
18. 7. 2017 21:40
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Tak si ten 8 st. Aisin představ v BMW = když ho tak děsivě vidíš v pažoutu

O polovinu víc za starý DSG proti 8 st. HDM je prostě moc = argument o deci vyšší spotřebě je spíš jen hledání argumentů

Dobře to shrnul ericn 19:32 = fakt je to příliš
18. 7. 2017 19:32
Re: Mega za 1.5 benzín ??
Právě že za těch 60tis škubající 7st DSG smysl nedává, beru příplatek za automat, ale rozumný. U nižší střední je takhle vysoká částka už přes čáru :no:
Avatar - PepaJ
7. 8. 2017 23:32
Re: Mega za 1.5 benzín ??
A to si tady porad kazdy stezuje, jak jsou treba Mazdy DRAHE...ale ja to tak VUBEC NEVIDIM..moje zcela plne vybavena Mazda 3 2.0 AT ted stala fungl nova cca 660tis Kc..a GOLF stoji 990tis Kc..to je prosim 1,5 Mazdy..a to ji museli dovezt pres pul sveta(z Japonska;) tak je ta cena fakt je zcela mimo misu (ale vzdy zalezi na kupujicim..kolik je ochoten za vyrobek zaplatit a jaky design a znacku preferue). Navic kdyz tato M3 2,0i umi po sw uvolneni/naladeni map dat vykon pres 180koni..pri prumerne spotrebe okolo 6,5L/km - cena upravy do 15tis Kc.
17. 7. 2017 19:55
? Ceny ?
Neviem co mate za ceny, ale my do firmy ked kupujeme auto tak vzdy cenovo je Octa drahsia ako Golf! a to je Golf kvalitou uplne inde... jazdil som uz obe auta a je to neporovnatelne..
Rozbalit vlákno
1
19. 7. 2017 16:11
Re: ? Ceny ?
Octavia je skutecne drazsi nez Golf v realite. Uz aspon deset let. Stejnetak Superb vs. Passat.

Viz muj minuly preispevek pred 3 mesici - porovnani Octavia vs Golf:
[odkaz]
(prispevek "Octavia Style vs Golf Highline")
Avatar - JohnST
18. 7. 2017 00:08
Olej spotreba
Zatial som mal 3 Octavie. Posledna mala premenlivy interval vymeny oleja. Najazdil som 210000km a olej menil podla ukazovatela vymeny. Raz to bolo 27000 inokedy 26000km podla podmienok jazdenia. Auto som predal ma uz 320000km olej je stale meneny podla ukazovatela a nema ziadny problem s motorom. TDI 81kW. Teraz vlastnim Golf 6 77kw 1,6TDI ma najazdenych 136000km opat olej meneny podla ukazovatela vymeny a bol som pred mesiacom na brzde zmerat vykon a je presne ako udava vyrobca.
Mam este Passat 110kW TDI ma uz 200000km premenlivy interval vymeny oleja. Opat zmerany vykon na brzde a ma 149,8kona, cize ziadny pokles. Auto nema ani iny problem motoricky. Vsetky auta dostavaju dost za krk co sa tyka jazdneho stylu. S Golfom si chodim casto zajazdit nejake horske prechody. To uz je dostatocna vzorka, aby sa potreba skorsej vymeny oleja na motoroch prejavila. Ci ten problem nebude niekde inde si myslim. :-) :-!
Rozbalit vlákno
4
18. 7. 2017 00:43
Re: Olej spotreba
no, ono jde zejmena o dve veci: 1) dobre motor zajet, 2) dobre motor provozovat. v bode jedna jde o to nehonit motor prvnich par tisic km a jezdit hlavne se zahratym motorem (delsi plynule trasy) no a nasledne v bode 2) za bezneho provozu jezdim s lehkym plynem nez se zahreje a odlehcí mu nez zastavim. jeste bych dodal, ze neskodi prvni vymena oleje navic po ujeti cca 5 tkm. takhle zajety a provozovany motor muzes v mezidobi klidne tocit a on se ti odvdeci minimalni spotrebou oleje a dlouhovekkosti.
18. 7. 2017 10:18
Re: Olej spotreba
Zaujaly mě ty horské přechody - skutečně si jezdíš zajezdit do hor s 1.6 TDI???

Pár desítek kilometrů jsem s tímhle motorem ujel, ale řekl bych, že jeho vlastnosti a výhody spočívají úplně někde jinde a pokud bych měl vybrat z portfolia VW motor, který se k uvedené činnosti hodí nejméně, asi bych zvolil právě 1.6 TDI
(tříválce samozřejmě úmyslně vynechávám).
Avatar - lamal
18. 7. 2017 13:24
Re: Olej spotreba
rozumej - chodi cyklistom robit peklo z prirody a zadelava im na RAKA
Avatar - wakantanka
18. 7. 2017 15:29
Re: Olej spotreba
:yes: :yes: :yes: :-)
18. 7. 2017 08:20
1,5 TSI
No jestli je to parádní motor jen se dvěma chybami ukáže spíš čas. Teď z jednoho projetí se to těžko pozná. ;-)
Rozbalit vlákno
1
12. 8. 2017 23:17
Re: 1,5 TSI
cituji: "Zájemci navíc stále mají alternativu v podobě dosavadní 1.4 TSI (110 kW), která v nabídce zatím zůstává. Přestože ji patnáctistovka v mnohém překonává, jedná se též o dobrý motor, a tak se nebudeme divit, "

Pane Bureš tohle je perla co napíšu jako laik s pomocí googlu, ale proč takto odflákne článek redaktor tohoto web? V čem že 1.5 překonává 1.4?, což tak nějaké fakta nebo to píšete od stolu? Připomíná mi to před pár měsíci časopis Svět motorů s titulkem na první straně něco ve smyslu víme vše o 1.5 TSI, a pak uvnitř najdu fotografii motoru skoro přes celou stranu a odstavec pár poměrně stupidních informací, co se na webu vyskytují od okamžiku kdy VW tuto perlu poprvé představil v 2016 ve Vídni. Od té doby nelze o tom "vynikajícím motoru" vygooglit žádné reálné zkušenosti či srovnání s 1.4 TSI vyjma chvalozpěvů redaktorů co byli pozváni VW v únoru 2017 na Malorku.

To, že dodnes nenajdu nikde na webu srovnání 1.5 a 1.4 mi připadá nesmírně podezřelé, jako by se o tom nesmělo psát dokud 1.4 nezmizí z nabídky. Mimochodem 1.4 TSI se prodává jako divá (zjisěte si jak dlouho budete od objednání čekat u Octavie s touto motorizací), není divu všichni mají z nového motorového zázraku od VW obavy a tak nečekají na 1.5 TSI.

Hodně zdaru v práci s reálnými výsledky a méně googlu přeji. Petrus
18. 7. 2017 14:45
cena...
... je drsna

je treba si uvedomit ze VW bude postupne Golfa tlacit cenove do jinych vysin a to ze dvou duvodu, prvnim duvodem je prichod elektromobilu, aby dosahli tech slibu ze cena se do par let vyrovna, budou proste muset nejen snizovat cenu BEV, ale zaroven zvysovat cenu fosilnich motorizaci, a to i z toho duvodu aby vydelavali +- stejne kdys z BEV budou mit mensi zisky, a pak je tu faktor levnejsiho modelu ktery take nejakou dobu hlasaj, ze prijde nejaky levnejsi konkurent Golfa od VW, ono totiz i ta Oktavka bejva dost casto cenove nad Golfem a tak nemuze bejt brana jako ten levnejsi konkurent pro Golfa od VW >:D

kdys se podivame na dnes nejvice hlasaneho konkurenta ktereho ve VW porazej (v kazdem druhem prohlaseni hlasaj ze je porazej), a to Teslu, tak je treba si narovinu rict ze model 3 ma bejt konkurenci pro stredni tridu, kvalitou bude asi tak nekde pod urovni nizsi stredni tridy a cenou bude na urovni vyssi stredni tridy, a i presto jich asi prodaj par set tisic kusu, no tohle musi nektere lidi z VW desne * >:D vzdit i modelu S prodali 10x tolik co VW Phaetonu za stejnou cenu
Rozbalit vlákno
8
Avatar - wakantanka
18. 7. 2017 15:29
Re: cena...
Čiste technicky, lacnejšieho Golfa predsa už majú dávno a volá sa Leon >:D
18. 7. 2017 19:34
Re: cena...
Jo to sedí ;-) a taky vypadá o dost líp :yes:
Avatar - woody-alien
18. 7. 2017 21:54
Re: cena...
Vypadá o dost líp, je lacinější a je to vlastně "takygolf". Zbývá tedy jediná otázka....proč jsou sakra jeho prodeje někde na 25% originálu ? ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 7. 2017 21:55
Re: cena...
Nejspíš protože se nemenuje Golf ;-)