Tak já vidím 4 hvězdy. Ale k motoru. Ten nahrazuje 1,4 TSi 92 Kw. Mám ho už 3,5 roku a dlouhodobou spotřebu mám v kombinaci dálnice, okresky, město 6,2 l/100 Km. A příliš se neloudám. Nový motor má sice spoustu vyfikundací ( miller, odpojování 2 válců, variabilní turbo ) ale na reálné spotřebě to moc není znát.
To sa nedá z hľadiska spotreby porovnať, ako jazdíš doma s vlastným autom a ako jazdí redakcia s požičaným autom s nezabehnutým surovým motorom. Práveže si nepamätám, kedy naposledy bola v teste ACZ takáto nízka spotreba, nechce sa mi to porovnávať, ale mám pocit, že R3 TSI mali spotrebu v teste vyššiu.
Ja som po všeobecnej kritike 1,5 so 110 kW od slabšej verzie nič nečakal a z testu sa javí, že táto slabšia verzia je paradoxne lepšou voľbou.
To máš pravdu = neměl. Byl to ale R3 1.0 103 W 180 Nm vs R4 1.5 110 kW 250 Nm = reagoval sem na iudexovo = že ten motor je lepší volba. Ta silnější moc přesvědčivě v přímym srovnání nepůsobí
Ve článku se řeší CL a HL (je i TL) ale cenově vzhledem k výbavě je pro neflotilového kupce mnohem zajímavější Maraton Edition. Čím neříkám, že je levnej, ale ve srovnání s ním by si za ceníkovku mohl CL koupit jenom blb.
Zrovna s 1.5 130PS ho jde koupit i man.6G i DSG.
ako som uz spominal pri nedavnom teste touranu mi na novych vw fakt nesedi a tu sa to opat potvrdilo ... vizaz ako pre dedka....a pritom suhlasim s tym ze toto auto vie posobit fakt pekne ale v tejto bordobej proste nuda z akejkolvek strany pohladu ... uz ine kafe by to bolo v tej sviezej modrej akej tu bol nedavno testovany touran.. a aj biela mi na tychto vw-mpveckach moc sedi ... ale inak prakticke a sikovne auto samozrejme... hoc tento segment to ma coraz tazsie ;-\
dik, pekne statistky. Moj subjektivny dojem sa nepotvrdil, aspon na eu urovni to vyzera, ze nie je Sportvan tak marginalny, ako som cakal. Tipujem ze v cz/sk to bude horsie.
r. 2016 - 2016ks, r. 2017 - 1754 ks, prodeje jsou větší než třeba Auris, Corolla, 308, Tipo, Mazda 3, mezi MPV je 6, ale v tom jsou i 3 osobní verze dodávek - Docker, Berlingo a Caddy. takže ani v ČR to tak špatné není. A kdyby VW systematicky nezdražoval bylo by to ještě lepší. Je to ve statistikách na Auto.cz. 2017
Naozaj vyrazne lepsie cisla v cz nez by som cakal. Kategorizacia je tam problematicka, pomiesane mpv a dodavky, presne ako pises. Mne ako konkurenti Sportsvanu pripadaju Scenic, C-Max (kratky), Meriva, Active Tourer (nie cenou :-), Verso (uz skoncil tusim), Carens. Zaujimave, ze okrem Merivy sa ziaden z tychto v cz statistikach za 2017 nenachadza. Z tohto pohladu vychadza v cz Sportsvan ako velmi popularny, autor mal pravdu.
850 tis, za tento designovej hybrid z nižší strední? já chápu, že koncern musí poplatit všecky pokuty a sankce, ale tohle je za hranicí slušnosti.Asi ta cena pujde srazit, ale i za 650 by mi to prislo jako nonsens. Majitelum spoustu stastnych km >:-[]
Já ho koupil za 465 před 3,5 roky a jsem spokojený. Pak se několikrát zdražovalo, a teď stojí stejně naprostý základ základ trendline s litrem. Aby prodali musí podle mě dávat min. 40000 Kč slevu každému.