Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST VW Jetta 1,2 TSI – Mexičan s českým srdcem

Volkswagen Jettu z gruntu přepracoval. Povedlo se to, nebo měla raději zůstat přímou pokrevní sestrou Golfu?
Zpět na článek
23. 5. 2011 10:05
23. 5. 2011 10:25
23. 5. 2011 10:44
23. 5. 2011 11:26
23. 5. 2011 11:43
23. 5. 2011 11:50
23. 5. 2011 11:54
23. 5. 2011 12:15
23. 5. 2011 12:23
23. 5. 2011 12:24
23. 5. 2011 12:31
23. 5. 2011 13:20
23. 5. 2011 15:22
23. 5. 2011 11:56
23. 5. 2011 12:10
23. 5. 2011 12:14
23. 5. 2011 12:16
23. 5. 2011 19:32
24. 5. 2011 09:44
24. 5. 2011 23:18
23. 5. 2011 12:12
23. 5. 2011 12:17
23. 5. 2011 12:21
23. 5. 2011 12:25
23. 5. 2011 12:48
23. 5. 2011 12:50
23. 5. 2011 12:58
23. 5. 2011 13:04
23. 5. 2011 13:07
23. 5. 2011 15:24
23. 5. 2011 16:32
23. 5. 2011 17:12
24. 5. 2011 23:40
23. 5. 2011 15:25
23. 5. 2011 15:40
23. 5. 2011 17:16
24. 5. 2011 08:29
24. 5. 2011 12:09
23. 5. 2011 15:14
23. 5. 2011 15:35
23. 5. 2011 19:07
24. 5. 2011 12:57
23. 5. 2011 14:12
23. 5. 2011 15:26
23. 5. 2011 15:32
23. 5. 2011 15:36
23. 5. 2011 15:41
23. 5. 2011 15:46
23. 5. 2011 17:17
24. 5. 2011 12:57
23. 5. 2011 18:49
23. 5. 2011 22:35
24. 5. 2011 12:58
23. 5. 2011 12:07
23. 5. 2011 12:15
23. 5. 2011 15:36
23. 5. 2011 17:21
24. 5. 2011 20:25
23. 5. 2011 15:45
23. 5. 2011 13:09
anonym
23. 5. 2011 15:26
23. 5. 2011 15:14
23. 5. 2011 15:27
23. 5. 2011 21:56
23. 5. 2011 22:27
23. 5. 2011 22:34
23. 5. 2011 17:27
23. 5. 2011 17:52
23. 5. 2011 18:23
23. 5. 2011 19:26
anonym
24. 5. 2011 20:00
25. 5. 2011 00:01
23. 5. 2011 21:02
23. 5. 2011 20:45
24. 5. 2011 09:49
24. 5. 2011 13:05
24. 5. 2011 11:28
24. 5. 2011 21:05
24. 5. 2011 13:02
12. 11. 2017 13:12
23. 5. 2011 09:28
chybicka sa pritrafila
uzitocne zatazenie fluenca 500 litrov??

"Fluence si to však nenechává líbit a dvoubodové vítězství Jettě vrací na poli užitečného zatížení, kde u atmosférické šestnáctistovky (81 kW) najdeme hodnotu rovných 500 litrů. "
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
23. 5. 2011 10:31
Re: chybicka sa pritrafila
Ja zase neviem na kufri Jetty nájsť tú plynovú vzperu, o ktorej píšu v teste: [odkaz] >:-[]
23. 5. 2011 10:38
Re: chybicka sa pritrafila
jetta sa nevyhla setreniu 8-s
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2011 11:12
Re: chybicka sa pritrafila
Uvnitř. Je tam fotka... Podle mě snad nejhorší řešení, měl bych o tu vzpěru strach, že ji něčím urazím.
Avatar - iudex
23. 5. 2011 11:37
Re: chybicka sa pritrafila
Už vidím. Skutočne, riešenie nie veľmi do života. ;-\
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2011 11:49
Re: chybicka sa pritrafila
S láskou vzpomínám na vinutou pružinu, kterou měl můj drahý Chrysler Neon... Ta vydržela leccos.
23. 5. 2011 10:05
cena
ak to nie je chyba tak takmer dvojnasobny skok v cene pri tom istom motore len za vnutorne vybavenie je uplne sialeny
Rozbalit vlákno
1
23. 5. 2011 13:00
Re: cena
Je to samozřejmě překlep, opravíme, děkuji :yes:
Avatar - iudex
23. 5. 2011 10:25
Trochu sklamanie
Zvesti o slabšej kvalite som už čítal i inde a preto som čakal, ako Jettu zhodnotia na ACZ. A bohužiaľ neprekvapila. Možno je to dôsledok kompletizácie v Mexiku, ako sa píše v teste, podľa mňa to ale nie je iba týmto samotným faktom, ostatne aj Golf Variant sa robí v Mexiku. Skôr to vidím na primárne zameranie na US trh, kde ten očakávaný štandard je trochu nižší a upgrade pre Európu to všetko nezakryje. Škoda, Jetta je totiž mimoriadne elegantný malý sedan a pre toho, kto chce reprezentatívne (ak sa to v tejto triede dá tak označiť) auto klasických tvarov je to asi jediná voľba. Takto však Fluencu KO nedá. 8-s
Rozbalit vlákno
2
23. 5. 2011 12:32
Re: Trochu sklamanie
nemyslím, že by sa cieľová skupina Fluence a Jetty veľmi prekrývala. Skor je zamyslenie, že za ten cenový rozdiel zjavne zákazník nedostáva rovnaký rozdiel v kvalite.... ;-\
Avatar - iudex
23. 5. 2011 13:02
Re: Trochu sklamanie
Odpoveď máš v SZ
Avatar - Starfighter
23. 5. 2011 10:44
Mexiko
Bohužel slabinou Jetty je místo jejího původu. Tento vůz na tom byl zřejmě ještě dobře, proti minulý týden testovanému u konkurence [odkaz] . Prosezený sedák řidiče, madlo dveří s plastovými otřepy atd.
Takže až zlepší oděvní závod Peréz svojí kvalitu, bude vše v pořádku.
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2011 11:26
Zklamání
Pro mě osobně trochu zklamání. Vzhledem k ceně 400t+ jsem u Jetty očekával, že by mohla být alternativou k levnějším a menším sedanům střední třídy (Laguna, Exeo), takhle ale nevidím moc důvodů proč nedat přednost Laguně.
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2011 11:43
TETA
Mistrovsky vybalancovaný model. Model však (v Evropě) logicky jen do počtu. Popularitu Jetty v Americe samozřejmě neze očekávat zde, kde ústřední karosářskou a velikostní variantou je kompaktní hatch-back. Chvalme Volkswagen, že nemyslí nutně jen na kompaktní eurodrzky, ale že cílí i na umírněnější evropské jezdce.

Jsou tací, kteří i v Evropě touží po sedanu, a to i v této třídě. Známe je, fluencáky... No, tak nyní přichází Volkswagen s variantou kompaktního sedanu. Volkswagen klasicky dokonale a bez kazu dávkuje údernost svého nového modelu. Není samozřejmě ambicí nadupat Jettu po šíbr a vytvořit tak pro menší lidi obdobu Passata. Nikoliv, ambicí je jistým sedanosním kompaktním jezdcům nabídnout pohlednou a důstojnou možnost, jak na letiště nejezdit výhradně s Alfrédem, současně pak vypadat jako opravdu akutální, stylový (kompaktní) sedanista.

Ve výrazu nedosahuje samozřejmě Fluence Jettě ani po výfuk, na tom se jistě shodneme všichni, a tedy pro toho, kdo chce kompaktní sedan je Jetta přirozenou volbou.

Pochvalme testéra za výbornou sdělnost ve vztahu ke Golfu, ano, tohle není nedostatek Jetty, to je modelová konfigurace, jak si jí představuje Vokswagen. A ten moc dobře ví, kdo jezdí Golfy a kdo jezdí Jetty, tak jako jistě všichni víme, kdo jezdí Fluence...

Snad jen jako volné pokračování testu by se slušelo doplnit poslední větu testu - ... to by pak ovšem Jetta byla prémiovýmj kompaktním sedanem.

Co ocenit na Jettě především, no s odkazem jak na firemní minulost, tak na konkurenci obecně to, že vypadá jako dospělý sedan, harmonie karoserie je v této třídě opravdu ojedinělá. Započteme-li pak světovou techniku, tvrdý plast ve dveřích jistě velkoryse promineme, ostatně než tu spuštíš palbu ze zálohy, podívej se napřed do vlastní garáže, abys jako měl při psaní ten správný balanc ;-)

BRAVWO JETTA :yes:
Rozbalit vlákno
62
23. 5. 2011 11:54
Re: TETA
Koukám, žes byl v garáži >:D Pochvala :yes:
23. 5. 2011 12:23
Re: TETA
Že ty ses v té garáži uhodil o (tvrdou) přístrojovku... >:-[] :yes:
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2011 12:24
Re: TETA
Dneska ti to opravdu nejde, GTI. Další pokus?
23. 5. 2011 12:31
Re: TETA
Copak, udělal sis modřinu o vlastní výplň dveří? >:D :yes:
Avatar - Krispos
23. 5. 2011 13:20
Re: TETA
A tebe skříplo okénko přes krk, když ses zamknul v autě a při vylézaní si ho zavřel? Takových 10 minut bez kyslíku se podepíše i na větších frajerech >:-[]
23. 5. 2011 11:56
Re: TETA
Pro mě je to jednoznačně krok vedle, zejména ve srovnání třeba s Borou, ale i s předchozí Jettou. Fluence bych do toho netahal. Tahle Jetta by měla brát zákazníky spíš Laguně.
Avatar - Ricardo
23. 5. 2011 12:10
Re: TETA
Proč? Jetta je konkurence Fluence se vším všudy. Jednodušší (ale ne tak moc jako Fluence), relativně levná (ale ne tak moc) a celkově nízkonákladová (ale ne tak násilně). Prostě VW ukazuje, že i levný relativně velký kompaktní sedan nemusí být nutně laciný krám jako Fluence. A ambicí Volkswagenu je snad konkurovat Laguně Passatem a ne Jettou a Octavii.
23. 5. 2011 12:14
Re: TETA
Jetta začíná cenama na 400t, tam Fluence končí a naopak začíná Laguna. Jetta je blíž Laguně i použitou technikou. Jetta a Fluence si na našem trhu konkurovat vůbec nebudou.
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2011 12:16
Re: TETA
Nebudou. Fluence je lepší.
23. 5. 2011 19:32
Re: TETA
Leda tak na první povrchní pohled.
Avatar - Ada je zase tady
23. 5. 2011 20:40
Re: TETA
To jsem se rozesmal! Dobrý vtip :yes: >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - GM.rja
24. 5. 2011 09:44
Re: TETA
:yes: Poslední dobrý Folxfágny zůstaly stát ve třiačtyřicátým před Moskvou >:D
23. 5. 2011 12:12
Re: TETA
Jetta má sice delší rozvor, ale i tak je to stále nižší střední řída. Nechápej Jettu v rovině předchozí modelové minulosti, je zcela zřejmé, že Volkswagen sem instaluje Jettu svým způsobem okrajově, jako model (jak píši nahoře) do počtu. V podstatě však je to nejlepší nabídka, jakou lze v Evropě v daném subsegmentu mít, avšak pokud bychom chtěli uplatňovat klasická (skoroprémiová) volkswagenovská měřítka i na Jettu, pak Volkswagen nám vyslal signál, jak na tohle nahlížet.

Jde tedy o to, že Jetta nemá naplnit ambice terchnologicky nejvyspělejšího modelu dané třídy (tím je samozřejmě Golf) nýbrž uspokojit jezdce v této (popravdě uznejme) poměrně okrajové subtřídě.

Důležité je, že v bezpečnosti, v technice, tedy zejména v motorech, převodovkách není jezdec Jetty ochuzen, stále jede to nejlepší, co lze v Evropě mít. Výbavová zdrženlivost je pak zcela na místě. Avšak i tak lze Jettu dotvořit opravdu k obrazu svému.

A pak... ta kabina, no to je přece v rámci třídních možností absolutní trefa - styl styl styl, ergonomie, přehlednost, prostě kabina je přesně taková, jaká má u daného modelu být. Jen pro porovnání - [odkaz] 8-s :-)
23. 5. 2011 12:17
Re: TETA
Pro mě osobně je z toho moc cítit Amerika. Cenou a technikou má Jetta určitě blíž k Laguně, než k Fluence.
23. 5. 2011 12:21
Re: TETA
Zde nemohu přitakat, Jetta je sedanem ve třídě nižší střední, přesně tak, jako Fluence. V podstatě každý z těch dvou dokonale vypovídá o tom, jak si která automobilka sedan v této třídě představuje. Nenech se mást nízkou cenou Renaultu, to je tu přece nejen u fluence notoricky známá věc. Ano, Volkswagen je v rámci mainstrreamu na špici, o tom není sporu, ale tu Lagunu bych ponechal jako konkurenci Passatovi.

A to, že v reálu asi bude i potenciální majitel Laguny přeci jen zvažovat i Jettu, to nechme jako důkaz modelového mistrovství Volkswagenu.
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2011 12:25
Re: TETA
Ad poslední odstavec... spíš hlouposti potenciálního majitele...
23. 5. 2011 12:48
Re: TETA
Tohle nepiš, svědčí to o tvé nevyzrálosti. Jetta se samozřejmě dostala svou překrásnou karoserií do hledáčku těch, co zvažují třeba i nejlevnější střední třídu, tedy lagunu, o tom nemusíš vůbec pochybovat. Samozřejmě, že takoví nejsou všichni, většina ví, co jim Jetta nabídne, jdou po kvalitě, stylu a nadčasovosti a berou samozřejmě Volkswagen. Ale že bys tu měl majitele jakéhokoliv auta označovat za hloupého, tos tedy nezvládl vůbec.
Avatar - jazva
23. 5. 2011 12:50
Re: TETA
Hlúpy nie, ale neznalý určite. A takých je väčšina. Inak by nefungovala u predajcov "rozprávka" o tom, že konkurenciou Passatu je Octavia a Superb konkuruje Audi A6. ;-) A že sa s tým stretám dnes a denne... >:D
Avatar - iudex
23. 5. 2011 12:58
Re: TETA
No s tými rozprávkami sa stretávaš nielen u predajcov, čo sú častokrát simplexnejší jedinci bez hlbších poznatkov, motivovaní iba predávať. Ale horšie je, že sa s obdobnými mýtmi stretávaš i tu, kde sa predsalen očakáva, že diskutujú ľudia s hlbším záujmom o autá a všetko okolo nich. Jednou z tých rozprávok je tá, ako je Jetta neporovnateľne kvalitnejšia ako Fluence, preto sa ani nedajú dať do jednej vety, tak sú odlišné. A pritom test hore jasne odhaľuje falošné mýty. ;-)
Avatar - Krispos
23. 5. 2011 13:04
Re: TETA
Důležité je se učit, já už například od minulého týdne vím, co je rozvor a co je rozchod :-) Jde to pomalu, ale učím se, ikdyž ze mě technik asi nikdy nebude... A zítra se jdu potkat s prodejcem, který fakt věděl... :-)
23. 5. 2011 13:07
Re: TETA
jednou sob, navždy sob >:-[] :yes:
23. 5. 2011 15:24
Re: TETA
O Perunech jen v dobrém, není tu tak buď vůči němu zdrženlivý...
23. 5. 2011 16:32
Re: TETA
to není o Perunovi a ty to dobře víš
23. 5. 2011 17:12
Re: TETA
No vzhledem k tomu, že na diskusích je falešným sobem pouze jeden, tak to vím.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2011 23:40
Re: TETA
Někdo falešný sob, někdo falešný osel >:-[] ;-)
23. 5. 2011 15:25
Re: TETA
Opravdu dáváš rovnítko mezi Jettu a Fluence, nebo se jen snažít plout na povrchní plakátové kritice?
Avatar - iudex
23. 5. 2011 15:40
Re: TETA
Nedávam "rovná sa", ale korigujem Tvoje výkriky v štýle, že je úplne nepatričné uvažovať o konkurenčnosti týchto modelov. Z hľadiska záujemcu o sedan nižšej strednej sú to plne substitučné statky. Fluence je priznane nízkonákladový model, avšak to na ňom v porovnaní s Meganom nijak nie je vidieť (interiér, plasty, spracovanie). Jetta sa tvári ako niečo viac, no v porovnaní so svojím technickým východiskom Golfom je na tom slabšie, a to v disciplíne, ktorou sa Volkswagen pýši a ktorou má prevyšovať mainstreanovú konkurenciu - v kvalite. Test ukázal, že ten argument v prípade Jetty pláva na vode.
23. 5. 2011 17:16
Re: TETA
Ty ovšem posuzuješ rodné "výchozí" modely, ty porovnáš a z toho ti pak jhako vypadne závěr, že Jetta nenaplňuje představy? Iudexi, nemohu s touto dedukcí souhlasit. Obě dvě automobilky nakonfigurovaly svůj sedan do kompaktní třídy. Tedy jen tyto modely proti sobě postavme. A já tvrdím, že zejména s odkazem na design (!!), s odkazem na horní v textu zachycené jízdní vlastnosti, s ohledem na ergonomii za volantem, celkově koncipovanou kabinu a v neposlední řadě s ohledem na techniku (TSI, DSG) snad není vůbec co řešit.
Avatar - iudex
24. 5. 2011 08:29
Re: TETA
Dizajn neriešim, tam nemám pochybnosti, motory a techniku detto. Čo ma trápi, je kvalitatívny pokles Jetty oproti štandardom Volkswagenu, skrátka povestná kvalita vypracovania VW dostala pri Jette na frak, a to je zlé.
Zobez si kupujúceho kompaktného sedanu, ktorý nemá dokonalý prehľad o dianí vo svete áut, len mu niečo utkvelo v pamäti o kvalite VW a šlendriánstve Francúzov. A teraz si sadne do Fluence a Jetty a povie si: kde je ten rozdiel v kvalite, za ktorý mám Volkswagenu zaplatiť o 3-4 tis. eur viac, ako za Renault? Jednoducho tam vidieť nie je.
24. 5. 2011 12:09
Re: TETA
Test nahoře zaznamenává kriticky jen vnitřní výplň dvěří zde na diskusi nelogicky pak tvrzeno, že loket není na měkkém. Jak koukám, je, jde tedy už jen o to, zjistit jak to naživo vypadá. Jinak ti chybí co? xenony?
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2011 15:14
Re: TETA
Děkuji, od tebe to beru jako lichotky.
Ale co, jsem zvyklý, že tady se auta hodnotí trošku jiným pohledem. Octavia se srovnává se střední třídou, ačkoli je v ní místa jak v malém autě. Jetta je taky užovka. Ale jo, tady to budou brát, protože "to je přece VW". Třikrát radši Lagunu...
Jo a o označování za hloupé bych na tvém místě mlčel, neboť množství invektiv na adresu majitelů různých vozů už by nešlo spočítat. A pak, kdo nezvládá. >:D
23. 5. 2011 15:35
Re: TETA
Na adresu majitelů aut jsem tu nikdy nic negativního nenapsal, to si mě s někým pleteš. Naopak vždy tu umravňuji takové jako jsi ty.

Octavia se se střední nesrovnává, je to kompaktní liftback, který však výbavou, technikou a vnějšími rozměry karoserie stoijí na pomezí nižší třídy a střední třídy, obdobně jako VOLVO S40 V50

Ano musím ti zopakovat, že označovat majitele jakéhokoliv auta za hlupáka je vemi... hloupé.
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2011 19:07
Re: TETA
Víš co, GTI? Jdi do... historie.
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 12:57
Re: TETA
Máš nervy.... ale napsal jsi to hezky mistrovi demagogie a diskuzní neschopnosti. At jde do ..... historie >:D
Avatar - Sosa
23. 5. 2011 14:12
Re: TETA
GTI ale uznaj, plastove vyplne dvery nema ani moje studentske 9 rocne Clio, to sa neda ospravedlnit ani tvojou ´´vybavovou zdrzanlivostou´´ :no: :no: :no:
23. 5. 2011 15:26
Re: TETA
Jak to myslíš, že jiná auta tam mají látku, kůži, či měkčený plast?
Avatar - Sosa
23. 5. 2011 15:32
Re: TETA
takto to myslim: [odkaz]

ako vidis, v oblasti opierky ruky to ma latku napriek tomu ze je to len maly rendlik, k mojmu pocudovaniu sa na mojom ani po 9 rokoch neosuchala >:-[]
23. 5. 2011 15:36
Re: TETA
Nevím jak vypadá Jetta uvnitř, podívám se nahoru na snímky, ale pokud ceníš ten kus hadru na loketní opěře, tak s tím bych sem ani jako s trumfem snad nechodil ;-)
Avatar - Sosa
23. 5. 2011 15:41
Re: TETA
za 460 tis to ten kus hadru mohol zvladnut aj do jetty. mimo to je ktomu fotka a upozornenie aj priamo v teste, nemusis chodit ani do galiere
Avatar - Sosa
23. 5. 2011 15:46
Re: TETA
citujem testera: ``Pozornosti náročného evropského zákazníka však jistě neujdou například nevzhledné výplně dveří z tvrdého plastu``
23. 5. 2011 17:17
Re: TETA
Četl jsem. Tohle musím vidět naživo.
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 12:57
Re: TETA
jdeš si zaolizovat, jo? ;-) >:D
23. 5. 2011 18:49
Re: TETA
Takovej "kus hadru" se dava i do Toura. Ale kdyz srovnam Jettu napriklad se slepenymi Peugeoty, Citroeny aj. pro Cinu, tak je samozrejme uplne nekde jinde. To same pri srovnani s Fluencem, ale ten ma za malo penez opravdu slusnou vybavu, na coz vetsina mistnich slysi. Ale nechme taxikare, at to rozseknou. Bejvali ventari maji urcite duvod k premysleni.
23. 5. 2011 22:35
Re: TETA
Podívej se na snímky, loket jde do měkkého.
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 12:58
Re: TETA
...tvoje ruka hrábla už několikrát do měkkého.... měkké tu pouštíš i z "úst".... >:-[]
Avatar - Ricardo
23. 5. 2011 12:07
Re: TETA
tak za mě naopak jednoznačně :yes:
23. 5. 2011 12:15
Re: TETA
Jistě, Jetta je přesně, střídmě a pro své kupce dokonale nakonfigurovaný model. Kde bylo potřeba (náprava) přitlačit poevropsku na pilu, Volkswagen přitlačil. V Evropě nemá Jetta konkurenci.
23. 5. 2011 15:36
Re: TETA
Ford Focus Sedan?

Naživo vypadá velmi dobře (až na ta divná zadní světla), a narozdíl od Jetty je to oproti "plnohodnotnému" modelu bez ústupků v kvalitě nebo výbavě ... no a samozřejme také v ceně (nejlevnější model za 385 tisíc).
23. 5. 2011 17:21
Re: TETA
Jistě, rovnocenný soupeř. V designu bych to ale klopil více k Jettě.
24. 5. 2011 20:25
Re: TETA
Jetta nemá nikde konkurenci... ;-) něco tak hroznýho si ještě nikdo neodvážil pustit na trh
anonym
23. 5. 2011 13:09
Re: TETA
...myslím že shrnuto to je přímo supermainstreamovou lopatou ;-) :yes:
23. 5. 2011 15:14
Re: TETA
Nekde pod Fluencem jsem psal, ze na levnej taxik nevypada zas tak spatne.

Ale v tomhle bych si tu patecni nocni klidne zase dal :yes:
23. 5. 2011 21:56
Re: TETA
Tak po "cenovém jemnocitu" tu máme také označení pro holobyt - "mistrovsky vybalancovaný" model. :-)
23. 5. 2011 22:27
Re: TETA
Holobyt >:D Co ti tam chybi? Ze je to tempomat, vid?
23. 5. 2011 22:34
Re: TETA
Holobyt? Neuhodil ses? Ta mistrovská balance, tím mám na mysli to zkvalitnění oproti americké verzi. Na druhé straně Volkswagen (správně) staví výbavou Jettu lehce pod Golfa. Prostě dokonalá konfigurace.
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2011 13:36
Třída Fluence
Tak se nám opět potvrdilo, že ve třídě sedanů postavených na nižší střední třídě nám určuje mantinely Renault.
Nedávno uveřejněný test Fluence to jen potvrzuje. Zatímco Fluence se s podobou kompromisních řešení popral se ctí, Jetta propadá na plné čáře. Volkswagen dobře věděl, proč to není Golf sedan.
Přitom opět nejasné bodové ohodnocení - hlavně prostor na zadních sedadlech - nohy:
FLUENCE
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 650 / 950
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 910
Prostor na zadních sedadlech - nohy: 8
Prostor na zadních sedadlech - hlava: 7

JETTA
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 620 / 870
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 920
Prostor na zadních sedadlech - nohy: 9
Prostor na zadních sedadlech - hlava: 6

Fluence : Jetta = 1 : 0
Rozbalit vlákno
25
23. 5. 2011 14:26
Re: Třída Fluence
GTI by ti určitě napsal, že by ses měl jít podívat do garáže .. >:D >:D
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2011 14:50
Re: Třída Fluence
ten ubožák mi může akorát tak ... ;-)
23. 5. 2011 18:11
Re: Třída Fluence
náhodou je to KOMIK!!! pro mě je to jednička, takhle vyšinutýho jedince, abys pohledal, fakt exůtek.. >:D >:D
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2011 18:42
Re: Třída Fluence
Časem zjistíš, že to není komik, jak se na první pohled zdá, ale že je to tragéd ;-)
23. 5. 2011 18:54
Re: Třída Fluence
já sem chodím hlavně kvůli němu, mně jsou autíčka dost jedno, ale tohle je fakt kousek..sleduju různý diskuze ale tohle je fakt unikát..no jestli je mu víc, než 15, má fakt slušnej problém.. >:D >:D .. i když asi to nebude zlej kluk, spíš nějakej chorobnej zoufalec..
23. 5. 2011 15:16
Re: Třída Fluence
Holt Fluence je opravdova limuuuziiiinnnaaaaa, kdezto Jetta "jen" sedan.

Renault - 20% auta navic, muzu to tak nechat? >:D
Avatar - Ada je zase tady
23. 5. 2011 20:42
Re: Třída Fluence
Flaxa navic? >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2011 15:17
Re: Třída Fluence
Fluence hlavně na svou cenu vypadá přijatelně a vzhledem k ní mu člověk i leccos odpustí. Ale Jetta se úspory ani maskovat nesnaží a cena přitom odpovídá autu úplně jiné kvalitativní úrovně.
Avatar - Ricardo
23. 5. 2011 15:31
Re: Třída Fluence
Právě že Fluence je dobrý v jediné věci - umí maskovat úplně všechny nedostatky.
23. 5. 2011 16:22
Re: Třída Fluence
A co čekáš za tolik železa v 300 tisících??? jistěže je to i proti Jettě poznat, ale připadáte mi hošíci, jako byste nevěděli, že reálný cenový rozdíl je 25%. Pro ty s horší představivostí to je rozdíl, jako když jedeš na dovolenou ve 3 nebo ve 4.
To je pro leckteré lidi důvod jet do Chorvatska a ne na francouzskou rivieru.
23. 5. 2011 17:20
Re: Třída Fluence
Zde pozor, valí se tu jednosměrný názor, že Fluence je rovnocenným partnerem Jetty, nikoliv tedy, jak tvrdíš ty (a s čím souhlasím) že je ta nízká cena na Fluenci poznat.

Tady ti fanouškové Renaultu zvedaj palce a přitom tě evidentně nepochopili :-)
Avatar - Andromeda
23. 5. 2011 18:03
Re: Třída Fluence
Bohužel u tvého favorita cena nízká není, ač by být měla, neb i přes onen rozdíl se VW ani nějak zvlášť úspory, včetně zpracování, maskovat nesnaží... Test je napsán vzhledem k diplomaticky řečeno ústupkům z především tebou vynášených předností velmi, velmi korektně.
Co by se dělo v diskuzi na adresu toho Renaulta v momentě i takto velkoryse vypíchnutých nedostatků, je zřejmé...
23. 5. 2011 22:31
Re: Třída Fluence
Diskuze Fluence x Jetta je absolutně nesmyslná, Jetta je zcela regulerním vozem kompaktní třídy, konkurentem jí je Focus sedan. Fluence je naproti tomu levným kompaktním sedanem, který se pohybuje na pomezí lowendu a mainstreamu. Vozem s pouze výškově seříditelným volantem, jízdními vlastnostmi na pomezí logana a vizáží loganu dokonale konkurující. Jetta má špičkový, jedinečný design, světovou techniku a jistou výbavovou logickou umírněnnost, která dokonale koresponduje s lidmi, kteří tyto vozy kupují. Přesně tomu také harmonizují ceny jednotlivých modelů.

Já chápu že fanoušci renaultu si můžou klávesnici ošoupat a pořád ne a ne zabrat, ale za to nekritizuj Volkswagen.
Avatar - Andromeda
23. 5. 2011 23:14
Re: Třída Fluence
Pokud mi odepíšeš ve formě odstavce z prodejního letáku VW, tak máš pravdu, je to zbytečná diskuze ;-) . Nemá smysl, aby jsi zase kvůli obhajobě Jetty ošoupal tu svoji klávesnici...
23. 5. 2011 23:47
Re: Třída Fluence
To nejsou slogany katalogu, to je realita, katalogem tu celou dobu máváš jenom ty.
Avatar - Andromeda
23. 5. 2011 23:54
Re: Třída Fluence
Že by ? Jak myslíš, holt je realita, mrška, individuální vjem... Já ti přece Jettu neberu ...
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2011 11:39
Re: Třída Fluence
Jetta je zcela regulerním vozem kompaktní třídy
x
Fluence je .. levným kompaktním sedanem ... na pomezí lowendu a mainstream

to už mluví samo za sebe ;-)

neboli regulérní kompakt je vůz, ze kterého je cítit levnost a snaha šetřit už při otevření dveří a naproti tomu vůz, který není "ořezaný na kost" je lowend. A to je REALITA >:D
Navíc Jetta má skvělý 1.2TSi, u kterého jsou silné stíny pochyb o spolehlivosti. Naproti tomu zastaralý 2.0 Renaultu, který je opravdu spolehlivý. Navíc po přestavbě 2.0 na LPG se může jít s náklady na provoz TDi vycpat.
Ale stádo je stádo. Raději koupíme předražený, potenciálně problémový vůz s vyššími provozními náklady, protože nám to káže stádo.
Avatar - Andromeda
24. 5. 2011 22:01
Re: Třída Fluence
Rozumím - šetři nerv , neb výsledek bude vwždy stejvwný ;-) ...
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:07
Re: Třída Fluence
Vzhledem k tomu, že tohle je tvůj osobní názor a ne jen tvůj exkremento zpěv, tak ti říkám, že jsi opravdu zaslepenec, lidově řečeno - b.l.b.
24. 5. 2011 20:31
Re: Třída Fluence
Možná fluence je na hranici lowendu....ale kde je potom jetta když ji fluence poráží na celé čáře..??? 8-s tedy až na velikost odkládacích prostor pro pet láhev...zde musí renault uznat porážku...:-DDD
no a jestli z fluencu cítíš levnost, tak nechci raději cítit to co páchne z jetty......i stodvacítka a stodesítka měla ve dveřích koženku...zoufalejší auto než jetta neexistuje...to je evidentní
Výše zmíněným vozum jetta konkuruje jen tím že má 4 dveře a 4 kola, jinak jsou to nesrovnatelná auta
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2011 19:09
Re: Třída Fluence
Radši maskovat, než se k nim otevřeně hlásit za cenu o sto tisíc vyšší. Já chápu, že VW-stádo si to vždycky nějak obhájí, ale je to přinejmenším k pobavení...
24. 5. 2011 20:15
Re: Třída Fluence
Nestává se to často, ale v tomto případě má největší duvod k radosti renault.....lepší reklamu pro fluence si nemohl přát, protože i některé nedostatky, které fluence nepochybně má budou velmi snadno zapomenuty pokud si potenciální kupující porovná fluence s jettou...řízení bude také méně přesné, semtam něco také zaskřípe...a tím jsme vyjmenovalito v čem se jetta ještě muže renaultu vyrovnat....dál nabídne flunce komfortnější jízdu, líbivější interiér atd...takže pokud se zákaznící nezraní na hlavě o tuhý plast ve výplni dveří až budou kolabovat z pohledu do ceníku tohoto německýho aprílu, otočí se a budou utíkat pro nový fluence.....
Bravo renault....kolik ste jim zaplatili?? :-)
23. 5. 2011 13:54
unylý sedánek
čtyři sta tisíc za unylý sedánek bez koulí v základu? cca čtyři sta šedesát za testovanou verzi? klucí, neblbněte, začínáte bejt komičtější než čeští politici a to je co říct.. >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:05
Re: unylý sedánek
Pro gtiho demagoga a žvatlala je to další modla a navíc půl roku olizování plastů.
Avatar - baca42
23. 5. 2011 17:27
1,2TSI
Tady je fotka motoru[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
čau[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2011 17:52
Re: 1,2TSI
motory TSI trpí poruchami elektroniky, nadměrnou spotřebou oleje a tepelně exponovaný servomotorek waste-gate u 1.2 TSI taky evidentně nečeká v autě dlouhý život (14.11.2010 D-FENS)

Rubrika autobazar FABIA II
O motorech 1,2 tsi napsali
Velmi nadějný motor zatím předvádí spíše odvrácené stránky nové techniky,avšak výrobce to vytrvale řeší.Jeho problémy nejsou principiálního(jako u Htp),ale spíš dílčího rázu.Až se vyřeší,bude to nejlepší motor pro malé auto.Zatim bohužel platí nebrat.

Když přestala na této motorizaci kolabovat regulace turbodmychadel, tak začaly praskat jejich tělesa. K tomu se připojily problémy s přeskakováním ozubeného řetězu (natahuje jak galoše a přeskočí i když je ozubený) a zaklepávají se sací ventily.

[odkaz]

[odkaz]

Není všechno zlato, co se třpytí. Každý ať si udělá názor sám.
23. 5. 2011 18:09
Re: 1,2TSI
přesto je to král třídy a kdo si myslí něco jinýho, měl by se podívat do garáže!!! :-) :-)
Avatar - WinDiesel
23. 5. 2011 18:23
Re: 1,2TSI
Jojo, spokojený majitel opravy českého srdce vyváží zlatem. :-) 25 000 km a motor je v háji, to jest dobré. Ale výrobce to intenzivně řeší - a Vy. co již tento motor máte, napínejte řetěz, napínejte, třeba se dočkáte řešení.
A redakce Auto.cz nechť i nadále vychvaluje tento motor.... :no:
anonym
23. 5. 2011 19:26
Re: 1,2TSI
Jestli sis nevšiml, hodnotí se jak ten který motor jede a jak se chová u nového/zánovního auta. O tom jak se chová po několika letech provozu za a) v testu asi těžko zjistíš a za b) se tím zabývají testy ojetin.
24. 5. 2011 20:00
Re: 1,2TSI
Podle mě je to skvělý motor, ale záleží do jského vozu je vsazen...ve fabii jistě problém nebude...ale duvodem proč trpí především v oktáviích je vyšší váha těchto vozů.....malý objem motoru a příliš přetížené turbodmychadlo, které je u takového auta jako je oktávie...pokud tedy někdo nejede vyloženě na spotřebu.....což jistě není snadné v této kombinaci... nadměrně namáhané prakticky trvale... plus málokdo dodrží nějaké dvě minuty volnoběhu pro ochlazení turba po každém zastavení...což v případě zrovna takovéhoto malého motoru a těžkého vozu je vhodné
Avatar - rohYpnol
25. 5. 2011 00:01
Re: 1,2TSI
Blbost. Octavia má lepší aerodynamiku a váhový rozdíl není nijak dramatický.
Navíc on problém ve Fabiích jistě je. Zkrátka prosakují poměrně negativní ohlasy. Kdo má zájem, tak si to najde. Nebo jsem na to v jednom příspěvku odkazoval.
Neříkám, že ten motor někomu nemůže vydržet, ale pokud se objevují fatální selhání či časté opakující se závady, tak je to pro mě jednoznačně důvod nebrat.
A když to dokonce připouští i Svět motorů, kde každý srovnávací test vyhraje Škoda, tak to asi opravdu nebudou jen hospodské kecy.
Když je to pro tebe skvělý motor, tak to tě závady na 1.2TSi nechávají zcela v klidu?
Avatar - Ada je zase tady
23. 5. 2011 20:44
Re: 1,2TSI
Taky je mi divne, proc v tom neni normalni motor. :no:
23. 5. 2011 20:45
Jetá jetta
Výborný motor...solidní nástup brzd...nezáludná spojka....a kapsy které pojmou velkou pet láhev...tot hlavní charakteristika a jediné vlastnosti, které lze u tohoto vozu vyzdvihnout...to je pusobivý... :-)))a to vše za zanedbatelných 400 tis....hihi no to je nejlepší vtip..:-D ještě že je na přední masce znáček W, jen díky němu se najde naivka, která se napálí. Holt jednoduchý design......jednoduché materiály...velké peníze..... pro jednoduché lidi.
Tak vidím že sme se konečně dočkali objektivního testu vozu této lidové značky. A jsem za to rád.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - GM.rja
24. 5. 2011 09:49
Re: Jetá jetta
Lidové? >:D >:D >:D
24. 5. 2011 20:34
Re: Jetá jetta
mnooo rozuměj dle názvu.... :-) ono lidové je, jen tu si někteří myslí že je na hranice premie a hypermegaprémie... ;-)
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:05
Re: Jetá jetta
Přesně napsáno :yes:
23. 5. 2011 23:12
VW Jetta 1.2 TSI
Výbava vozu je více než dobrá a ani cena není špatná, nicméně mně "baví," že GTI zde opomíjí to, že VW je zde brán jako etalon kvality (a co se zpracování interiérů týká, tomu skutečně tak je), nicméně z jeho argumentace vyplývá, že je to tak trochu "budgetovka" , a proto jí mezery v kvalitě interiéru jednoduše odpusťme-). Podle mne cena 400 t/Kč není nikterak strašná, na druhou stranu není zase tak malá, aby se chyby, (byť drobné), daly šmahem odpustit. Argumentace "s Golfem ho nesrovnávejme," prostě neobstojí, alespoň u mně ne. Srovnávat oba vozy lze, už jen proto, že vznikají na stejné podvozkové platformě PQ 35, (byť má Jetta delší rozvor). Jetta jako celek jistě nebude špatné auto, nicméně je otázkou, zda si raději nekoupit Golf, kde mezery ve zpracování interiéru prostě nejsou, navíc za 400 t/Kč bude výbava více než zajímavá, ne-li bohatší než u Jetty.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - miromen
23. 5. 2011 23:34
Re: VW Jetta 1.2 TSI
Jenže ono nejde jen o zpracovani. To šetřeni oproti Golfu je na vicero mistech. Jde o věci ktere nebyli v tomto testu ani odhaleny. Jetta je prostě VW nadhodnoceny lowend ktery lide opět zbašti.Podle testu je na tom co se tyče zpracovani lip i ten Fluence takže to je docela ostuda pro VW. Dokonce tu padlo že je to na urovni Focuse sedan což je podle mě pro něj uražka a cena Jetty by měla byt minimalně o 50tkč nižši.
Avatar - Andromeda
23. 5. 2011 23:57
Re: VW Jetta 1.2 TSI
Asi tak... Byl jsi víc konkrétní než já o kus výše...
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:04
Re: VW Jetta 1.2 TSI
:yes: jednoznačně
23. 5. 2011 23:58
Re: VW Jetta 1.2 TSI
Kdyby byla cena nastavena na 350t, byl by to ještě větší argument pro Golf a upřímně, i já bych se pro něj z této dvojice rozhodl. Jsem sice fanouškem sedanů, ale tohle auto u nás nebude ničím jiným než okrajovou záležitostí. Nicméně je smutné, že Volkswagen přistoupil (byť i v ČR) na to, aby to byla jakási omluva pro nižší kvalitu. Co se týká Amaroku, je to totéž.
23. 5. 2011 23:53
Re: VW Jetta 1.2 TSI
Jetta je pro sedanisty, to mějme na vědomí. Tedy není dilema zda Golfa či Jettu, jsou jezdci Golfů a jezdci Jett. Je samozřejmě na oslavu VW, že Golfa drží jako jedničku třídy (jinak to ani nejde), a že umí nakonfigurovat sedana v této třídě přesně tak, jak si jezdci žádají.

V nižší střední sedanové je to nyní tak, že jsou zde dva zástupci na čelním místě, Jetta a Focus sedan, ten ovšem ztrácí na Jettě body za design, v tomhle to prostě Volkswagen opět střihnul doslovně "prémiově". Na opačném konci je pak Fluence, levný sedan od Renaultu. Je dobře, že tu je, Alfrédi mají své reálné cíle, a samozřejmě své cíle mají i Jettaři. Vzájemně se však dokonale míjí.
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:03
Re: VW Jetta 1.2 TSI
a drahý levný sedan od vw. ... jsi chtěl napsat, žvatlale. :-!
...ty si do té huby fakt nevidíš....
Avatar - Guttalax
24. 5. 2011 11:28
Atd.
Mě by jen zajímalo,kdy se ty pidimotůrky s úžasnými výkony začnou sypat. :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 21:05
Re: Atd.
Nikdy. Jsou to etalony. A etalony se nesypou.
24. 5. 2011 11:50
kabrnak jetta
nech si vravi kto chce, co chce mne jeta celkom imponuje a vôbec ju nepovazujem za koncernovy nepodarok. vyvojari by boli sami proti sebe keby uviedli na trh nekvalitny vyrobok, nekorespondujuci so sucasnymi standartdnymi poziadavkami automobiloveho trhu navyse prepchatom kadejakymi znackami od vymyslu sveta. auto nesuce logo vw z principu nemôze byt nakvalitne. a ze v detaloch nedosahuje miestami na svojho mensieho brata golfa najnovsej generacie? dalsie testy a prax uzivatelov ukazu do akej miery su ospravedlnitelne, alebo nie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:02
Fluáns vs. Jeta
Tak to máme: zatímco R F nebylo v podstatě vytknuto nic, VW J v podstatě vše.
Zatímco u F zaznělo zcela jednoznačně doporučení (s ohledem na poměr cena/kvalita/užitná hodnota) koupit, u této Holiny z Vlčího hrádku zcela jednoznačně zaznívá - rozpačitost. Tento předražený žebrák může nadchnout jen a jen opět naleštěného žebráka. O kom mluvím je zřejmé.
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2011 14:05
Jetta a Golf Variant-tak trochu jiné Volkswageny!
Jetta a Golf Variant se vyrábí v Mexiku a je to z nich cítit již při první setkání. Zvuk při dovírání dveří, zpracování uvnitř interiéru i zavazadelníku, dokonce loga na masce chladiče a víku zavazadlového prostoru jsou občas nalepena s otočením i o 90 stupňů :-) Prostě nejsou to ti praví Volkswageni,jak je známe. Když přesednete s Golfu VI do Jetty, nebo Golfu VI Variant,budete si připadat,jako když přesednete do čínského plagiátu :-) Na druhou stranu když pak vyzkoušíte Fluence, Lineu, nebo Ceada,zjistíte, že na tom Jetta s Variantem nejsou zase tak zle ;-)

Jinak taková perlička: Všimněte si, že palubní deska u Jetty je na pravé straně uchycena níž, než na straně u řidiče. Na straně spolujezdce plynule navazuje na výplň dveří, u řidiče tvoří nevzhledný přesah. Při jízdě mě tahle dispozice vysloveně iritovala >:D
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2011 15:47
Koncernové interiérové porno
Tak jsem si řekl, že se na tu Jettu fakticky podívám. Potřebuji měnit auto ve firmě a podle nových standardů to musí být auto od koncernu.
No nic řekl jsem si – snad to rozdejchám… Pro správné koncernové naladění jsem si přečetl dávku GTIho příspěvků a s hlavou nafouklou jako mičuda jsem vyrazil.
Zastavím před dealerstvím VW a zaparkuju hned vedle předváděcí tmavě hnědé Jetty. Oni na mne snad čekají !! Vytáhnu prodejce ven, aby mi to auto jako pořádně ukázal. Při druhé větě se mne optal, jestli jsem s tou rejží jako přijel já – že jim stojím na místě pro předváděcí auta …
Uklidnil jsem ho, že jsem to tam dal schválně skrz to porovnávání …
Zatímco mi vypravoval o rozvoru a místu a všech těch fičurách, co v tom jsou jsem se uvelebil za volantem. Koukám kolem a pak se to stalo – zcela omámen bezchybnou koncernovou ergonomií interiéru jsem málem zapomněl, co chci dělat…
Tak hochu do toho řek jsem si a sundám z hlavy sluneční brýle a že je jako dám do tý schránky na stropě co je tam na brýle. Chybička se vloudila soudruzi co navrhovali tuhle věc asi měli k dispozici jen takový ten cvikr na nos a ne sluneční brýle. Sakra kam je budu dávat ???
No nenechal jsem se vyvést z rovnováhy takovou prkotinou. Říkám si – sakra GTI to přece musel myslet vážně – je to koncern – je to etalon !!!
Vylezl jsem tedy ven, sehnul se do rejže a za zoufalého pohledu prodejce jsem otevřel přihrádku pod rádiem a vyndal z ní 15 kusů CD v originálních krabičkách a hrnu se s tím do Jetty. Hoch mírně znejistěl … Hledám kam to strčím a jinam než do přihrádky před spolujezdcem se to nevešlo. No dobrá pokračujem. Znovu do rejže, odklopím loketní opěrku a vyndám 4 reflexní vesty, 3 velká balení TicTac, Držák navigaca, navigaci, škrabku na led, velké balení žvýkaček, houbu, jelenici a multifunkční nářadí a hrnu se stím do Jetty. Otevřu loketní opěrku a sakra – vejde se sem jedno balení TicTac a jedna vesta s velkým problémem. Kurnik kam dám ten zbytek ??? No pravda něco jsem, ještě dal do schránky před spolujezdce, ale ještě jsem toho měl dost na sedadle!! Borec jen nevěřícně zíral a tak mu říkám, že až vyndám ještě ty věci co mám v kastlíku v „rejži“ tak už to budem dávat u toho koncernu do kufru …
No neztrácel jsem víru v promyšlené koncernové vozy a nenápadně se přeplížil do Golfu. Bylo to ale úplně to samý !!!
Já si sakra to auto asi nekoupím. Zatím však nezoufám, počkám si co mi na to řekne velký guru GTI. Třeba mně vysvětlí, že jezdci na koncernových vozech nic z toho co mám já v autě přece nepotřebují neboť je dokonale ukájí bezchybná ergonomie a nejlepší materiály v interiéru.
A já chudák nevidějící za vrata svý vlastní garáže bych se spokojil s trapnými tvrdými plasty, jen kdyby mi z nich udělali v autě úložné prostory.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2011 17:23
Re: Koncernové interiérové porno
>:D :yes: ale je to tak jak píšeš. Řidič koncernu tyhle věci nepotřebuje.
4 vesty? proboha na co? vždyť v koncernu tě porucha nemůže potkat.
Cédéčka jsou přežitek. Dnes přeci posloucháš EmPé3.
Jelenice? Ve fauvé se prach neusazuje, skla nerosí ...
Sluneční brýle musíš mít pořád na hlavě, abys nebyl oslněn tím koncernovým zázrakem ;-)
24. 5. 2011 17:50
Re: Koncernové interiérové porno
Prodejce skutečně pobavil-). Nevím sice jakou japonskou značku vlastníte, ale 1000x radši půjdu do Hondy Civic a koupím 1.4 nebo 1.8 atmosféru místo pidimotůrku 1.2 s turbem. A že má Golf lepší (kvalitnější) interiér? No a co, zatímco vaše "rejže" bude mít najeto 250t s výměnami oleje, "skvělé" TSI bude po výměně turba.
24. 5. 2011 20:47
Re: Koncernové interiérové porno
Jo. Mam na Hondě 150 tis. a servis znam jen z výměn oleje, filtrů, destiček a kotoučů. Je to moje druhá Hondice a i u té minulé to bylo zrovna tak. Kdo nejezdil Hondí atmosfíru VVTI neví co je benzínovej motor....
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 20:57
Re: Koncernové interiérové porno
ty brýle musí být Raybíny >:D
24. 5. 2011 20:48
Re: Koncernové interiérové porno
No nevím nevím jestli GTI poradí,on sice pořád vychvaluje VW ale jezdí ve volvu... >:D >:D
On je totiž jen tabulkkový voyeur, ale sám se mi tu přiznal jednou že vubec VW neřídí....nicméně o výborné každodení použitelnosti tu básní stále....
Inu co k tomu dodat :-)))a ještě se tu najdou lidé co ho berou vážně :-)))
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 20:59
Re: Koncernové interiérové porno
Jednou mu dali sjecha v G GTI a od té doby má ve smlouvě alespoň jednu vw anální speleologickou výpravu denně.
>:D
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 21:04
Re: Koncernové interiérové porno
... ano, je to tak. A hlavně je Jetta uvnitř opravdu malinkatá. V pašíkovi toho praktického prostoru taky není zrovna na rozdávání. Ale ty se sakra pleteš, Jettzevčík Guru je jen takový fajny malý sedánek, od kterého se nic víc, než to, co nabízí, nemůže očekávat. A nezmění to ani místní žvatlal, ani školením nabuzený prodejce vw, který žije ve falešné představě, že prodává skoroaudi.... Další pravdou je, že pokud má nějaká automobilka právě tu ergonomii interiéru namakanou, tak je to ta Honda... :yes:
Avatar - Johny.Rico
24. 5. 2011 23:12
Re: Koncernové interiérové porno
To nemá chybu >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
24. 5. 2011 23:52
Re: Koncernové interiérové porno
Zajímalo by mně jestli prodejce opravdu řekl něco ve stylu, "Uhněte s tou rejží." Já bych reagoval asi tak, že jsem změnil názor a nemám zájem. O autě potencionálního zákazníka si mohu myslet cokoli, ale mohu si to jen myslet, pokud budu reagovat jako prodejce, (reagoval-li opravdu tak), je to neprofesionální.
Avatar - Aladeen
14. 12. 2011 19:44
1.2 TSI Najlepší zdierač penazí na svete
Kamarát hovorí kamarátovi "Motor je proste super , frčí , je svižný , tichý aj úsporný ... " Rovnaká situácia o 2 roky " Do * za opravu toho turba som vygrcal celé moje celoživotné úspory "
O 5 rokov po výmene turba sa ho kamarát pýta " Kde maš tú tvoju Jettu " A on odpovedá " Tá ... Tá už je asi mesiac na šrotovisku "
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2017 13:12
Soudruhu
Tys toho po Evrope asi moc nenajezdil, ze? Jinak bys nemohl napast takovou pi.ovinu, ze na sestku by se dalo dojet z Motola do Parize.. Francouzske dalnice jsou rozporcovany systemem platidel (peage), u kterych vznikaji casto kolony. Nejsem idiot a chapu nadsazku, ale kdyz uz chces zvyraznit neco, co, snad, za zvyrazneni stoji, zvol si rozumnejsi priklad. Napr. z Prahy pres Plzen a Frankfurt az do Hamburgu. Kazdemu je asi jasne, ze si situace v provozu vyzada zpomaleni a tim i podrazeni, ale, TEORETICKY je jizda na sestku do Hamburgu bez podrazeni daleko pravdepodobnejsi, nez pres platidla do Parize. Sorry jako.
Rozbalit vlákno
0