Diskuse

VW Polo 1.0 TSI (85 kW) DSG Highline & R-Line HL – Kolik stojí sportovní look?

9.1.2019

Nejnovější vydání VW Polo opět dorazilo do redakční garáže. Tentokrát s nejvýkonnějším litrem a automatem, navíc ve dvou rozdílně ušitých kabátcích.

 

  • 53 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 09.01.  13:39

    Praxe relativity

    Předevčírem to nový Swift Sport celkem schytal za "nerozumnou" cenu a jedním z argumentů kritiky bylo, že se na své parametry až moc cenově přiblížil malým hot-hatchům typu Polo GTI nebo Fiesta ST. Ani mně se těch 480 za Swiště moc nelíbí, ale jak tak koukám, s tou cenou je to vážně relativní, když se i na litrový TSI v Polu dívá poměrně zdálky. ;-)

    Btw: Stejně jako u předchozí generace u toho SSS zůstala i jedna věc, která potěší. Za barvu (metalíza, perleť) se nepřiplácí ani koruna.
    • 31 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 09.01.  13:52

      « Re: Praxe relativity

      Cena je hodně nastřelená, jak jsem psal níže, Ibiza FR ve stejné konfiguraci stojí skoro o 100 tisíc kreditů méně a také má sportovní look.

      Možná je to tím příplatkem za DSG, ale i když jsem si na automat zvykl, do takového auta, kde příplatek stojí skoro 10 % ceny auta navíc, bych to asi oželel.
    • 31 Reagovat !

      foto white-label

      white label 09.01.  14:10

      « Re: Praxe relativity

      Na litrové Polo (i když Highline/R-Line HL) je to prostě moc, tečka. To je lepší jít rovnou do GTI.
      Na druhou stranu není litr jako litr a zrovna tohle je motorizace z Up!u GTI, a ten s ním nejezdí zrovna špatně.
      • 21 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 09.01.  14:22

        « Re: Re: Praxe relativity

        Spousta lidi chce sportovni look, uz vyrazne mene lidi chce i sportovni podvozek, spotrebu, pojistku a dalsi "nepohodlnosti". Automobilky moc dobre vedi ze i tohle bude tahnout, i kdyz polo GTI ma prajslajstung vyrazne lepsi nez litrove polo za pulmio+.
        • 21 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 09.01.  14:36

          « Re: Re: Re: Praxe relativity

          Zrovna VW to docela pochopilo a Rpaket se tak dá koupit i k obyčejnějším verzím, třeba Golfů 1.0 Rline jezdí dost :-)
          • 00 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 09.01.  15:08

            « Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

            Jop, VW to chape, jeste pred VW to chapalo BMW a dalsi, kde si taky Mpaket a jine M doplnky muzes poridit ke vsemu, i k modelum, ktere plnohodnotne ///M ani nemaji. :-) Vzhled proste prodava (a nic proti nicemu, ta moznost individualizace zvlast nemeckych aut je proste prijemne plus pro ty co za to utracet chteji, a ti co ne se muzou tesit z toho jak usetrili).
            • 11 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.01.  15:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

              Prémie to má snad všechna, ne ? AMG paket, Sline.. ;) Divím se, že to už nedělají všichni výrobci napříč mainstreamem :-)
              • 00 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 09.01.  15:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

                ... a R-Sport u jaguaru, jop, z premie na tom slape vetsina (nevim jak lexus, Alfa atd.). Ono i v tom mainstreamu to neni jen VW, to ale tobe psat asi nemusim >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 09.01.  15:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

                  Jojo... třeba takovej Fokus STline se švihadlama vzadu... to byla paráda >:-[] Ale exteriérem si mohl provokovat nejeden Hothatch >:D

                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 09.01.  15:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

                  Lexus to nepotřebuje, ten to má v základu. :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 09.01.  16:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

                    Lexus má v základu Pus*sy magnet >:D
                    • 10 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 09.01.  16:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

                      >:-[]
                      Evidentně jo, Hamuně se líbí.
                • 00 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 09.01.  16:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

                  Lexus má F-sport.
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 09.01.  15:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

                Není už to nic extra vzácného ani v mainstreamu.
        • 30 Reagovat !

          foto comper

          comper 09.01.  14:42

          « Re: Re: Re: Praxe relativity

          To veru hej, nakonfiguroval som 1.0 r line a normalne gti a rozdiel dvetisic eur. Ten rozdiel by som doplatil aj keby som mal zrat suchy chleba kym na to nasetrim.
          • 20 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 09.01.  15:05

            « Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

            A v tom je prave ten vtip, na tebe R-line polo vubec necili. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 09.01.  19:59

            « Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

            >:D :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 09.01.  20:07

            « Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

            Tomu rozumím ;-) , akorát nevím jestli si v tom rozdílu zohlednil i tzv. Ficovu daň z "nadvýkonu"?
            • 00 Reagovat !

              foto comper

              comper 09.01.  22:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

              Vidis, na vymysel toho primitiva som zabudol. Tak to budu este dalsich pat kil, suchy chleba bude o cosi dlhsie.
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 10.01.  07:51

        « Re: Re: Praxe relativity

        Up! s foukaným litrem může bejt i zajímavej, minulý Twingo RS takový bylo i bez turba. Pokud se Pola týká, při té ceně za silnější 1.0 TSI plus nějaký extras bych už rovnou spolu s comperem chroustal suchej chleba kvůli GTI nebo šel jinam. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 10.01.  09:09

          « Re: Re: Re: Praxe relativity

          Proto jsem taky psal, že to už je lepší jít rovnou do Pola GTI.
          Ségra teď právě mění bílého CrossUp!u za stříbrného Up!u GTI, takže si dynamicky výrazně polepší. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 10.01.  10:36

            « Re: Re: Re: Re: Praxe relativity

            No to znie zaujímavo, potom daj report, ako Up GTI jazdí.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 11.01.  07:20

        « Re: Re: Praxe relativity

        Jenže Up je výrazně lehčí ne?
    • 10 Reagovat !

      foto Ondris

      Ondris 09.01.  14:42

      « Praxe relativity

      Jedna věc je sleva, kterou je možný na Polovůz získat (najednou je Highline DSG hrubě pod 400k s DPH, druhá věc je to, jestli je aktuálně tuhle kombinaci možný dodat (až na speciální výjimky ne).
      Mě je to auto fakt sympatický, do města super.
  • 32 Reagovat !

    foto comper

    comper 09.01.  13:44

    85 kw polo za 700 tacov?

    Ehm, kto to tu v pondelok frflal nad cenou swiftu sport?
    • 11 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 09.01.  13:52

      « Re: 85 kw polo za 700 tacov?

      Již léta se tu najde někdo, kdo se diví ceně předváděcí novinářské verze.....
      • 20 Reagovat !

        foto comper

        comper 09.01.  13:58

        « Re: Re: 85 kw polo za 700 tacov?

        A zaklad za 510 kde musis priplacat aj za led svetla a dalsie veci je podla teba lepsi?
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 09.01.  14:01

          « Re: Re: Re: 85 kw polo za 700 tacov?

          Není, tady už je podiv na místě...
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 09.01.  20:02

      « Re: 85 kw polo za 700 tacov?

      Ja a ak si pamätáš, ako lepšiu value for money som dával práve Polo GTI. A to dvojnásobne platí pre tieto litre, za tie prachy je to choré a potom to GTI vyzerá zrazu ako kauf roka.
      • 00 Reagovat !

        foto comper

        comper 09.01.  22:56

        « Re: Re: 85 kw polo za 700 tacov?

        Okej, myslel som to humorne. Tie ceny ozaj nedavaju zmysel nebrat gti a to este som zvedavy ako tam strcia 1.5 tsi.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 10.01.  10:38

          « Re: Re: Re: 85 kw polo za 700 tacov?

          Dobrá poznámka, pri týchto cenách tam skutočne nie je priestor na 1,5TSI. Ak niekedy príde 1,5TSI, mohlo by to teoreticky spôsobiť zlacnenie 1,0TSI, ale ja by som to skôr videl na zdraženie GTI. 8-s
  • 12 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 09.01.  13:48

    Kdo potřebuje Golf?

    Budu-li se pohybovat v nekombíkovém světě a shánět kompakt do města, není tohle lepší volba, než Golf ? Pohodlně odveze 2 lidi, horor to nebude na kratší trase ani ve 4. Je lehčí a menší, takže litrový motor mu udělí slušnou dynamiku (0-100 za 9,5s je velmi slušné), auto je vybavené, dobře vypadá, jediné co by mi vadilo je, že palubka má uprostřed ten nevzhledný plast, tady je Golf dotaženější i přesto, že se vlastně jedná již o končící generaci a čeká se na nástupce.

    Sporné může být použití ve městě, když vidím subtilní stará Pola, která se vejdou všude, ale na druhou stranu, pořád je to malé auto.

    Problém asi nastane při pohledu na cenu, protože ta i dotáhla Golf >:D K testovanému Rline kousku se vyjadřovat nebudu, za to mám krásné kombi střední třídy, ale i tak je Polo docela drahé.

    Ibiza FR ve stejné motorizaci s DSG stojí 453 Tis, kdo nepotřebuje AT, tak jen 413tis, Popřípadě za 541 tisíc je tu FieSTa ;)
    • 01 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 09.01.  14:53

      « Kdo potřebuje Golf?

      Ty maš často jednoduche a jasne soudy. Už u předchozi generace a kdo vi jak před tim se psalo, že Polo je teměř Golf. A realně, když to přeženu tak společny měly akorat tak znak.
      Sice jsem s novym polem nejel, ale z toho co se lze dočist tak je vše při starem a jedine co bych dokazal u něj ocenit je prostornost, kterou v B segmentu řešim. Jinak by mi neměl co nabidnou snad jedině sportovnějši varianta GTI. Ale je mi jasne, že běžny uživatel na tohle kouka mnohem jednodušši optikou. A vzhledově je to dobre retro, včetně interieru, jako by VW oprašil 3 generace stary model.
      • 20 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 09.01.  15:10

        « Re: Kdo potřebuje Golf?

        Mám soud toho jediného, který může soudit a na jehož názoru záleží..... potencionálního zákazníka ;)

        Každý máme takový svůj soud a tenhle je můj :-)

        Nehodnotím techniku i když, myslím, že dnes už bychom našli daleko více společného, mezi Golfem a Polem, než dříve.

        Kdo kupuje Hatchback ? Asi málokdo na rodinné užití, ty sám máš 5dv Fokuse, kolik vás v něm jezdí převážně? Nepředpokládám, že jezdíte plně obsazeni a vozíte věci, protože jinak by si vzal kombík.

        Takže typický zákazník bude starší pár, nebo naopak mladý pár bez dětí, maximálně s malým děckem. Pro tyto účely je Polo dostatečně veliké, vždyť už dorostlo do velikosti kompaktní třídy let nedávno minulých, nabízí část motorizací jako Golf , stejně jako možnost volby DSG, výbavu si také můžeš nakonfigurovat až na cenu Passatu.

        Golf může mít silnější motor, a asi má lepší interiér, ale to už jsme cenou jinde, ale s 1.0TSI má také vlečnou nápravu. Takže srovnatelný Golf 1.0TSI o tolik dál nebude, pokud je pravda co píší v testu i o odhlučnění. Proč tedy platit o více, než 80 tisíc ? Srovnatelný Golf 1.0 TSI DSG je v pouze jako Comfort line (550), Marathon (583) a RlineCL(573)) a to jsou nižší výbavy, jejich srovnání se mi nechce hledat.

        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 09.01.  15:22

          « Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

          Je sice pravda, že přišel G7, ktery je stale aktualni a ja měl tu čest v době G6, takže Polo se překryvalo s oběma generacema. A maš pravdu i v tom, že bliže jsou k sobě i diky te prostornosti. Ale když vemu tu G6 a předchozi Polo tak nešlo jen o techniku a celkove provedeni, ale naladěni těch dvou aut bylo dost rozdilne. Polo bylo vyloženě odtažite až gumove, jak jsem tehdy psal, auto idela pro ženskou. Tim samo netvrdim, že by golf byl zaměřenim běžny sportovec.
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 09.01.  15:27

            « Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

            G6 ale měla vždy multilink, ne ? Dnes už tohle taky v motorizacích, o kterých se bavíme, není rozdílné, viděl bych to snad jen na některé části interiéru a možná odhlučnění? Litrové TSI stejně bude auto primárně na příměstský a městský provoz, občas na dovču, takže v těchto podmínkách vidím velmi malý rozdíl mezi Polem a G7.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 09.01.  15:44

              « Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

              On byl velky rozdil, už jem mezi ibizou a tim polem. Rozdil jsem samozřejmě očekaval, ale určitě v menšich tolerancich a za mě by to tomu polu rozhodně prospělo. Ja tehdy nechapal tvrzeni přimo od němcu, kteři po prvnich jizdach tvrdii, že polo je teměř golf. On i ten interier byť architekturou podobny byl dost vzdalen tomu golfu. Celkově vzato jasny třidni rozdil včetně jinak zaměřeneho odladěni.
            • 02 Reagovat !

              foto wikinko

              wikinko 09.01.  16:47

              « Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

              ozzy, ak vidis maly rozdiel medzi polom a golfom, tak si nikdy nesedel v pole alebo golfe.
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 09.01.  16:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                Mluvím o verzích s 1.0 TSI
              • 00 Reagovat !

                foto Sebbe-92

                Sebbe.92 09.01.  18:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                Mám nové Polo HL 1,0TSI 85kW s manuálem a bez dalších extra blbostí. Upřímně, mi vyhovuje daleko víc, než Golf, u kterého se mi popravdě moc nelíbí ten interiér. Rozdíly mezi aktuálním Golfem a novým Polem opravdu nejsou tak velké (měl jsem i služební Golf Alltrack). Co se týče kvality, skoro mě až překvapilo! A zejména pak jak moc je jiné oproti Škodováckým chudým příbuzným. A to v materiálech, hlučnosti, komfortu.. No a jestli se šetřilo na vyplni zadních dveří? Tam nejezdím. >:-[] mimo město spotřeba kolem 5l, dálnice pak cca 6,3l.

                jo a Kolmane PS: v kufru je mezipodlaha, všiml sis jo? Takže umí být i hluboký a i docela do roviny se sklopenymi sedadly. Taky mám v obyčejném HL i tu LED lištu na palubce a dveřích, tak nevím, proč píšeš, že je to až v R-line?.. ;-\
                • 11 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 09.01.  19:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  Oslovovat někoho příjmením a tykat je podle mě dost neslušné.
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 09.01.  18:42

          « Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

          No mne príde priestrannejšie ako Octavia I. a tých ako rodinný sťahovák jazdí hafo. Akurát nemá ten obr kufor čo sa však dá riešiť aj boxom na streche. Takže pre rodiny čo so sebou neťahajú pol domácnosti to bude použiteľné.
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 09.01.  19:37

            « Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

            Ale ten obr kufr je podle mě pro rodinu (pokud jezdí na dovolené) poměrně zásadní. Týden na horách (4xlyže, boty, helmy) podle mě s Polem nejde absolvovat ani s rakví.
            • 00 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 09.01.  19:56

              « Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

              Když omezíš zbytečnosti typu notebooků, tabletů a podobných kravin, pak to jde. Jednu akci ročně bych takhle dovedl absolvovat, ale jezdit to pravidelně by byl nesmysl.
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 09.01.  20:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                Nemělo by to být obráceně ? Kdyz omezis lyžáky, helmy, kabáty, tak tam pár notebooku a tabletů složis >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 09.01.  21:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  350 litrů mi nepřipadá zase tak málo, vždyť hatche nižší střední nemají o mnoho více. Prkna na střechu, bágly dovnitř, to by šlo. V Neonu jsme se odvezli na výcvik s kompletní výbavou (maskáče s doplňky, dvoje kanady, spacáky, jídlo...) a to byl sedan s 380 litry.
                  Ale jo, je fakt, že když dneska jede rodinka na dovolenou, stěhuje se půl domácnosti, "co kdyby náhodou"... Pro mě, který se na dva týdny letní cykloběhoplavecké dovolené sbalí do šedesátky krosny včetně nářadí na kolo i helmy to není moc pochopitelné, ale..
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 10.01.  06:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                    Však to byl taky vtip. Já jsem obecně rozmlsany z větších kombíků, kterými jezdím vlastně od jakziva (až na první auto Seat Cordoba, který byl sedan) , už jako student jsem jezdil třeba na lyžáky , kdy jsme se s kamarádem nacpali do Laguny kombi a všechno volné místo vyplnili basami piva >:D Nikdo ze spolužáků nechápal, proč se nám do tak velkého auta nevejde spolujezdec. Nyní jsme zatím jen dva a na dovolenou narveme kufr k prasknutí. Kdyz je prostor , proč si nevzít to a tamhle to....

                    Jsem jeden z těch, ketri opravdu kufr využívají... Jedeš někam .. hele máj ve slevě skříňku, beru... Podívej , máme už špatnou Myčku a tahle je super... Bereme... Jen sklopis sedačky. Dělám muziku, takže nástroj + aparát.... Prostě jiné auto asi ani mít nemohou.

                    Ale vím, že se dá pracovat i s menšími auty a taky efektivně. Odjezdili jsme ve 3 dovolenou Fokusem 3 HB ( ten má taky kolem 350l cca), Dost dobře jsem se občas poskládal do sedanu VW Jetta a to i na lyže ( až na malý otvor do kufru je sedan překvapivě dobrá volba), nebo co se vejde do dvojkového Superbu sedan/liftback ( ten má velkou výhodu 5. Dveří), ale nedávno jsem měl problém na pár dní po ČR se ve dvou naskládat do Kugy.. to bylo přesně o tom, že jsem rozmazlenej na prostor a kufr.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 10.01.  07:29

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                      Po pěti letech života s Peugeotem 206 mi jakékoli auto připadalo velké. A dodnes mě překvapuje, kolik toho pobere malé Clio kombi. A dodnes nadávám Renaultu za to, jak stávající Clio vykastrovali po motorové stránce, když další generace kombi už nebude.
                      Ovšem zákon "vždy malého kufru" znám taky, to když se balila bývalky rodina na letní dovolenou. Galaxy byla pro čtyři lidi malá...
                      • 30 Reagovat !

                        foto woody-alien

                        woody-alien 10.01.  07:33

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                        Už jsem to tu psal, rodina je jako PUR pěna....vždy bezezbytku vyplní vymezený prostor. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 10.01.  09:03

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                        Já mám pravidlo "naskládej se po roletu" >:D Teď to bude mít těžší, protože nové Mondeo má kufr znatelně menší, než to předchozí >:-[]
                        • 10 Reagovat !

                          foto kyklop

                          kyklop 10.01.  22:10

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                          A nezabudni pri balení na to najdôležitejšie......Ťažisko ! :-! >:D
              • 20 Reagovat !

                foto Nonsens

                Nonsens 10.01.  13:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                to je fakt, taký tablet ti vezme celý kufor >:D
                • 10 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 10.01.  14:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  >:D :yes:
                • 10 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 10.01.  14:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  Dáš tam dva tucty noťasů a čtyři tucty tabletů a pak nevíš kam s PC. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 10.01.  22:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                    a aj server musíš nechať doma ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 09.01.  20:11

              « Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

              Myslené to bolo tak, že väčšinu presunov to zvládne a raz dvakrát dovolenku do roka tiež. Záleží od konkrétnych požiadaviek. Ja mám veľké auto s veľkým kufrom, ale tiež si pamätám časy keď sme ešte s rodičmi sa vedeli aj s lyžami, lyžiarkami a výbavou vojsť do 120. Akurát sme nemali helmy.
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 09.01.  20:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                Ale jo, v pohodě, jen tak debatujem :-)
                Ono to nejspíš bude tak, že do Pola se po střechu vejdeš, a pak koupíš obří MPV a taky se po střechu vejdeš (obojí myšleno na dovolenou).
                • 00 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 10.01.  11:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  Mno po hrozbe manželke že na dovolenku k moru berieme jej Daihatsu, pretože plánovala zobrať fakt polovicu domácnosti, nakoniec dostala rozum a išli sme Mpvčkom.
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 10.01.  11:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                    Můj známý má ženskou, která je totálně zanořená do fitness, a když kamkoli jedou tak sebou musí brát (kromě všeho ostatního) i celou sadu činek, včetně těch těžších. >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto wakantanka

                      wakantanka 10.01.  12:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                      Mno, ale ona si to zrejme donesie aj z auta odnesie keďže fitness >:D >:D >:D
                      To ja som to nasmeroval k mojej žene kvôli tomu, že nás čakali dva týždne pri mori v dvoch rôznych lokalitách, teda reálne dvakrát komplet auto vyložiť a samozrejme aj naložiť. A to sa mi teda nechcelo, teda to nosenie, pri vedomí, že 80 % z toho nikto z nás určite nepoužije. >:D >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 09.01.  20:15

              « Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

              Já bych se dnes na lyže klidně vykašlal, všude ti je půjčí a pokud jedeš na lyže jednou dvakrát za sezonu, tak je to v pohodě i finančně (doma ti lyže akorát stárnou a děcka z nich rychle vyrostou), a taky kdo se s tím má pořád někam tahat, stačí mít pro dospělé lyžáky (dětem půjčit, kupovat jim je na jednu sezonu je blbost) a helmy. ;-)
              P.S. Pro ty co jezdí často se dá výhodně půjčit "výzbroj" i na celou sezonu.
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 09.01.  20:37

                « Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                Tak jsem koukl na ceník půjčovny na Kyčerce a máš pravdu. Ti hajzlíci furt rostou, každý rok řešíme alespoň část výbavy, Půjčovna u dětí určitě není dražší.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 09.01.  20:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  Takže jezdíte lyžovat do Karlovic, to by ses mohl někdy stavit na kafe.
                  Ze které strany tam jezdíš? Od Karolinky, od Hutiska-Solance, od Bumbálky, buď přes Horní Bečvu, nebo přes Bílou?
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 09.01.  21:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                    Byli jsme v Karolínce poslední čtyři roky, ale jde to tam od desíti k pěti, letos jedeme do Orlických h. Když někdy pojedu do R., dám vědět a rád se stavím. Prý máš dobrý kafe. :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 09.01.  22:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                      Tak snad... ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 10.01.  06:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                      Kaslete na hory ! Už je sníh i tady v Praze !!! Rychle si přijeďte sjet Vítkov a Petřín ! Do zítra to roztaje >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Blue-Sun

                        Blue Sun 10.01.  09:07

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                        Do zítřka? V Boleslavi se sníh přišel ukázat, že taky existuje... odpoledne po něm nebude ani památka.
                        • 10 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 10.01.  09:12

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                          Komu chybí sníh, přijeďte do Beskyd, na Lysé hoře už jsou dva metry sněhu...
                          • 10 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 10.01.  09:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                            Tam z Prahy nedojedeme.... máme letní gumy a nezapomeň, 4x4 je taky k ničemu a nepotřebujeme ho... >:-[]
                            • 10 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 10.01.  09:16

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                              Jen přijeď, jednu cestu zvládneš i Fordem a zpátky hezky tradičně vlakem... >:D >:-[]
                              • 10 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 10.01.  09:22

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                >:D Pche ! Ford mě odvezl zpátky i z takových dálek, kam se nejezdí ani na Audivýstavy s reprobednama >:D Třeba z Kosova, nebo Řecka >:D

                                Je fakt, že to byl ještě ten poctivej, kdežto ty nový, jak by řekl Topper... ty jdou už do háje >:D

                            • 00 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 10.01.  09:19

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                              4x4 není nutné ani tady, tím spíš u aut do velikosti Golfu, ale bez slušných zimních pneu tu teď budeš v ..., však víš kde. ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 10.01.  09:23

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                Zimáky mám celkem slušné, zatím jsem se rozjel všude... i u Muzea, když napadlo >:-[] Znáš ta pořekadla ne? >:D
                                • 00 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 10.01.  09:29

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                  Jj,. ...a v Praze kalamita jak na Sibiři, tři centimetry sněhu... a u Muzea čtyři!
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Ozzman

                                    Ozzman 10.01.  09:30

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                    No... čtyři.. tu asi budou někde..... jo ty myslíš na silnici? >:D Tam nic...
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto white-label

                                      white label 10.01.  09:32

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                      A co na střeše Muzea, taky nic?
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Ozzman

                                        Ozzman 10.01.  09:35

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                        Jo, tam už stojí Japonci frontu na sáňky.... >:D Ale myslím, že vstup zdarma 31.12.18 skončil... >:D
                                        • 10 Reagovat !

                                          foto woody-alien

                                          woody-alien 10.01.  09:42

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                          Vám nestačilo, že jste pokazili diskuzi pod Autem roku. Vy budete zlobit i tady.....koho zajímá sníh, když se řeší Polo ? Asi vás budu muset rozsadit. 8-s >:D ;-)
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto white-label

                                            white label 10.01.  09:45

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                            Jsme prostě [odkaz] ;-)

                                            Nj, redakce musela k vůli nám přidat další článek s novou čistou diskusí.
                                          • 10 Reagovat !

                                            foto Ozzman

                                            Ozzman 10.01.  09:47

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                            O Polu tu nikdo diskutovat už asi nechce, tak alespoň má redakce bohatou diskuzi, navíc je tohle snad lepší "flame" , než ten obvyklý ve stylu zelené diskuze... >:D
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto white-label

                                          white label 10.01.  09:43

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                          Někdo mi dokonce tvrdil, že prý se v Muzeu ještě pořád neprodávají trdelníky se zmrzlinou, čemuž se mi nechce věřit. že byste až tak diskriminovali turisty? >:D
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Ozzman

                                            Ozzman 10.01.  09:46

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                            Ne, ale neboj, hned přes silnici je všeho do sytostí ! Mekáč, KFC, Párek v rohlíku, Pervitin, kur*vy, kebab... >:D Hele, Woody už se na nás zlobí >:D
                                            • 10 Reagovat !

                                              foto white-label

                                              white label 10.01.  09:59

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                              Byl jsem v Praze (po delší době) teď mezi svátky, spali jsme nad Mekáčem u Karlova mostu a parkovali nad Malostranským náměstím, takže pohledů na turisty s trdelníkem se zmrzlinou jsem si užil dosyta. Z Evropy hlavně taliáni a spousta asiatů.
                                              Když jsem šel přes ten hlavní světelný přechod pro chodce u Karlova mostu, směrem k mostu, tak s tím davem, který se na nás vyvalil jsem si připadal jak v Matrixu. :-O 8-s >:-[]
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto Ozzman

                                                Ozzman 10.01.  10:05

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                                Tak do těch míst se podívám velmi zřídka >:D Já jsem zase navštívil to nově otevřené Muzeum a byli jsme tam skoro jediní češi >:D Občas zajdu na Václavák, na klobásu (fakt jsou tam dobrý >:D Ať se jdou všichni Hipsteři z celý Prahy vycpat se svými bioRaw) a ty davy turistů taky nedávám. Obecně si jako čech v centru Prahy připadám méněcenný, protože jsme nejméně vítaní zákazníci >:D

                                                Nenenecháš si dát deset deka pražské šunky za pětikilo, chudáci taxikáři tě nemohou hodit z Karláku na Anděl za dva litry.... a tak..
                                                • 00 Reagovat !

                                                  foto white-label

                                                  white label 10.01.  10:10

                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                                  Do Muzea byla fronta jak za války na potravinové lístky a česky by ti v ní nikdo nerozuměl ani slovo. >:-[]
                                              • 10 Reagovat !

                                                foto woody-alien

                                                woody-alien 10.01.  11:48

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                                Jo, je to drsný. S dětma jsem se pokusil přes Karlův most přejít v létě a vůbec se nedivím, že chytly lehkej klaustrofobickej záchvat. Těžko už mi dneska někdo uvěří, že jsem Karlův most používal jako běžnou zkratku ze školy (kousek od Národního divadla) na Malostranský náměstí. Bylo to rychlejší (a zajímavější) než lézt do metra. V zimě ses tam někdy pomalu bál, když jsi potkal tři lidi a Pepíčka Kemrů na kozím dechu, tak to bylo slávy. >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 10.01.  09:12

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                          Za Prahou směr západ jsme měli ráno zasypáno solidně, autobus ve škarpě, ale tady na Vinohradech už to vypadá trochu jinak, ale pořád se na střechách trochu drží >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 10.01.  22:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  Ja mám pre staršiu dcéru lyže z požičovne, beriem to na dva roky a nie je problém počas trvania vymeniť za väčšie. Klasika , po roku je všetko malé, prípadne už sme menili boty v strede zimy, atď. Je to komfortné :-)
            • 00 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 10.01.  22:08

              « Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

              Je to len o miere rozmaznanosti a (ne)nosení zbytočnosti. A to v prípade mojich dovoleniek mám k dispozícií mega kufor a priestor >:D >:-[]
    • 30 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 09.01.  15:21

      « Re: Kdo potřebuje Golf?

      Kdo potrebuje Polo?
      Kam se dnes nevlezu s golfem se s nejvetsi pravdepodobnosti nevlezu ani s Polem. Cena podobna, ale velikost, dospelost (odhlucneni, stabilita pri vyssich rychlostech, materialy atd.) furt budou na strane golfu. Zkratka s polem to jde, s golfem to jde lip. :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 09.01.  15:25

        « Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

        S prostorností souhlas, ale rozdíl tam je v ceně kolem 100 tisíc a hodně moc by mě zajímal právě ten rozdíl v technice a odhlučnění. Když se podíváš, že lidi si chválí perfektní komfort u aut, jako je Rapid, tak Polo snad nebude horší >:D

        Golf dospělejší bezpochyby je, ale je dospělejší o ten cenový rozdíl? Myslím, pokud srovnáváme stejně motorizované verze.

        Golf samozřejmě bez pochyb může být o dost lepším autem, když se tak nakonfiguruje.
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 09.01.  15:42

          « Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

          Já bych u Golf/Polo začal tím, že Golf bude mít sedadla, a Polo lavice.
          Teda, přiznávám, že na osobní dojem si nepamatuju a soudím zejména z fotogalerie a z obecné zkušenosti.
          Pro mě by už jen toto byl dost zásadní argument.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 09.01.  15:56

        « Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

        jo
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 09.01.  16:38

      « Re: Kdo potřebuje Golf?

      Radši bych vzal Sandero s 0.9tce a těch 300 papírů co by mi zbylo projezdil >:D
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 09.01.  16:40

        « Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

        Nebo můžeš vzít kolo a těch 480 papírů projíst.
        • 00 Reagovat !

          foto -awson

          Đawson 09.01.  18:09

          « Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

          Vzhledem k mé váze, radši to sandero >:D
    • 00 Reagovat !

      foto wikinko

      wikinko 09.01.  16:45

      « Re: Kdo potřebuje Golf?

      Ahoj, kupoval som v lete auto manzelke, limit cca 16teur. do pola som si sadol, ani som nemal chut sa ist previest, za tu cenu interier neprijemne plastovy. t-roc este drahsi avsak este plastovejsi. vdaka konciacemu golfu 7 sa cenovo a jazdne omnoho viac oplati vziat golfa ako polo. nakoniec som vzal G7 s 81kw 1,0.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 09.01.  16:53

        « Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

        V aktuálním Polu jsem neseděl, starší plastové byly, ale článek popisuje interiér velmi kladně :-)

        Pokud si měl výraznou slevu na G7, pak není o čem, ale ceníkově je tam rozdíl nemalých 100 tisíc +/-
        • 10 Reagovat !

          foto wikinko

          wikinko 09.01.  17:15

          « Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

          ani aktualne polo sa neda s G7 porovnat, aj polo GTI mi pripadalo oproti zakladnemu golfu ako chudobny pribuzny. velmi som bol nakloneny kupe pola, ale nechcel som to manzelke spravit aby presadala z prijemneho pohodlneho golfu 6 do pola. aj oproti tomu golfu6 je sucasne polo len taky... pologolf ;)
          • 00 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 09.01.  23:31

            « Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

            tak golf 6 ma moj svokor [odkaz] ... a mne pride ze je architekturou palubky aj celkovym know-ow prave blizky tomu predoslemu polu ktore mam zase ja ( on ma vsak podstatne vacsi dotykac .. ten moj je len 5 palcovy v comfortline vybave aj ked higline polo ho malo az 6 palcovy ).... ale sedi to.. oba vozy su dobou vzniku v podstate podobne ... aj ked ja mam uz v mojom pole ( v roku 2014 preslo faceliftom ) volant uz z G7 da sa povedat.. moc pekny fakt .... o co som si vsimol aj palubak mu na jeho G6 neukazuje par detailov ktore ja uz mam .. ale ano.. G6 je kabinou hodne komfortny a prijemny spolocnik to suhlasim ... sli sme s nim v aprili minuleho roku do nemecka ( 10-12 hodinova cesta tam a potom aj naspat )... a skutocne sa pytam.. treba tu cloveku na to E klasse za 2 melony? alebo nejake predrazene monstrum? ... vobec nie ;-) .. aj bezny golfik uz postaci na vsetko a na vsetky bezne potreby -- a uz teraz sa tesim na G8... dozaista golf tu opat nesklame :yes:

            za mna G6 je tiez hodne poctive auto este aj dnes sa vedla konciacej G7 vobec nestrati a je nadalej paradnym kuskom .... golf je proste golf ... :yes:
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 10.01.  06:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

              Nic proti Golfu, v Jette (5tkovy Golf) jsem absolvoval třeba 13 h cestu na jih Chorvatska a neměl jsem problém , ale když se pak stejnou cestou projedes s autem o třídu výše , které má na dálnici daleko lepší odhlučnění, komfort a i stabilitu ve vyšších rychlostech , tak pochopíš, proč si někdy kdo hodně jezdí koupit třeba to Eklasse. Stejně tak jsem najel desítky tisíc km se Supem2 , což i přes marketing je většinou věci Golf ( v dost věcech je i horší včetně interiéru a odhlučnění), Trasy vždy kolem 10-12 h ( Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Německo, Belgie) a vždy se z auta těším do svého. Už jen přejetí prvního retardéru kousek od baráku je strašný rozdíl. A o tom, že jsem zlamanej ani nemluvím.

              Golf je super auto, ale ve své třídě...

              Už jsem to psal pod článek o Fokusu, na což si mi radši ani neodpověděl, ale jdi se někam projet ! Přijeďte do Prahy a já tě svezu... Nebo nevím >:D Ale občas tu vynasis dost zvláštní soudy. Dlouhá trasa je právě to, kde se rozdíly mezi třídami automobilů poznají nejvíce. Ja bych Golfa měnil za Polo jen jako HB pro příměstský provoz, což byl smysl tohoto příspěvku.
              • 10 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 10.01.  07:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                Načo komu prémia, na čo komu prerastená stredná trieda, treba človeku na dlhé trasy E-klasse ? ;-)

                Jj, když jsem byl kluk a neměl v tu chvíli parťáka, taky jsem si pinkal tenisákem proti zdi. >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 10.01.  08:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 10.01.  10:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  Zases zabil! >:D :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto wikinko

              wikinko 10.01.  09:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

              topper, to snad zartujes s tou eklasse. ako mozes take daco povedat po jednej ceste. keby si kazdy druhy tyzden otacal ke-praha na golfe tak by si to asi netvrdil. prave som si uzatvaral minulorocnu knihu jazd, na sluzobnej octe som spravil za rok 69t km. Za E klasse by som bol schopny aj vrazdit.
              na ziadnom golfe/octavii si nevies nastavit napriklad hlavovu opierku tak, aby sa o nu dala realne opriet hlava. nehovoriac o komforte pruzenia, odhlucneni, radeni prevodovky atd atd.
              • 20 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 10.01.  09:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                Upřímě tě za těch 69 tisíc v Octě lituji... Tohle si snad užívá jen taxikář Andy..a ten musí být masochista.

                Nemůžeš někdy zajet do Košic a svézt Toppera v něčem ze střední třídy ?
                • 10 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 10.01.  12:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  Nikam chodíť nemusí, on v KE býva tiež >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto wikinko

                  wikinko 10.01.  15:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  ozzy, nie je to take strasne, na dialnici pod 170 nejazdim, na horskych priechodoch mu davam takisto zabrat, ked je sneh chodim sa na polne cesty smykat. proste si so mnou uzije kazde auto. ked som vracal predosly sluzobak (bmw 3) bol po 300t km ako novy. tato octa je celkom ok, haldex funguje perfektne, motor je silny, kufor obrovsky, miesto vzadu si deti pochvaluju. jedine co mi na aute vadi je prevodovka a sedadla. len kvoli nastavitelnej hlavovej opierke a menicovemu automatu bude moje buduce auto insignia (biturbo 4x4)
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 10.01.  15:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                    Na dálnici pod 170 nejezdíš? Jak to děláš a na jakých dálnicích to jezdíš?
                    • 00 Reagovat !

                      foto wikinko

                      wikinko 10.01.  18:04

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                      white label ty si asi na slovensku este nebol. u nas sa na dialnici nesmu predbiehat kamiony a provoz je tu asi tak stvrtinovy ako u vas. do prahy jazdim asi 2x mesacne, u vas by sa dialnice ani nemali nazyvat dialnice.
                      • 10 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 10.01.  18:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                        Slovensko? Kde to je? >:D
                        Bydlím kousek od slovenských hranic a roční! slovenskou dálniční známku si kupuji každý rok, loni dokonce hned na dvě auta, tak neuč orla lítat.
                        Vím moc dobře, jak to chodí na slovenských dálnicích, takže pohádky o tom, jak tam "pod 170 nejezdíš" si nech pro někoho, kdo ti to bude baštit. ;-)
                        • 01 Reagovat !

                          foto wikinko

                          wikinko 10.01.  19:56

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                          prepac, ale nepleties si Slovensko so Slovinskom alebo tak nejak?
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 10.01.  20:07

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                            O mě se bát nemusíš, já se nejsem ten, kdo si, z nás dvou, něco plete... :-)
                            • 02 Reagovat !

                              foto wikinko

                              wikinko 10.01.  20:17

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                              ja si nic nepletiem, a ked si na Slovensku, uhni mi ked blikam ;)
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 10.01.  20:41

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                Jasně, až tam na dálnici potkám služební Octávku co nejezdí pod 170, tak ji pustím před sebe, i kdybych musel brzdit. ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto wakantanka

                          wakantanka 10.01.  20:15

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                          Keď máš na pokuty, resp. jazdiš veľa v noci ... tak sa dá
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 11.01.  07:54

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                          Tam je i jiná dálnice, než ten kousek mezi Břeclaví a Gyorem? >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 10.01.  09:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

              Letos zkus stejnou cestu absolvovat v nějaké zánovní vyšší střední prémii a pak nám popíšeš rozdíly v dojmech.
              Košice - Praha se dají udělat i na kole (nebo pěšky), na co jakékoli auto, natož ještě zbytečně luxusního Golfa... >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 10.01.  09:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                Nebo to můžeš letět s ČSA, ale to radši ten Golf...
                • 00 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 10.01.  13:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  mám taký pocit, že už len pár dní, potom utrum a žiadne letecké spojenie Košice - BA, ani Košice - Praha, údajne ČSA nemajú vhodné malé lietadlo, takže finito >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Blue-Sun

                    Blue Sun 10.01.  13:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                    ČSA už snad nemá žádná letadla, ne? Nebo to teprve chystají?
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 10.01.  13:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                      Nebuď takový detailista >:D Lítají pod značkou ČSA :d
                      • 00 Reagovat !

                        foto Blue-Sun

                        Blue Sun 10.01.  15:07

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                        To právě už do budoucna taky nemají, jestli jsem to pochopil správně. Letadla dostane Travel Service a jim zůstane už jen prodej letenek.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 10.01.  15:58

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                          V poslední době jsem vždy při čekání na zpožděné letadlo ČSA dostal vyhrkanou 737 pomalované od Smartwings....
                  • 00 Reagovat !

                    foto wikinko

                    wikinko 10.01.  18:05

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                    Kosice -Praha samozrejme zostava, rusi sa iba medzipristatie v BA.
            • 00 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 10.01.  12:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

              Kriste svezte ho uz nekdo necim ze stredni / vyssi stredni, tohle se vazne neda cist furt :-O
              • 10 Reagovat !

                foto white-label

                white label 10.01.  12:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                To se lehko řekne, ale východní Slovensko je trošku z ruky... ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 10.01.  14:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  Tak schvalne na koho ten cernej petr padne, ja to mam dle googlemaps 840km a 8H48m >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 10.01.  14:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                    Kam přesně, do Popradu, nebo až do Košic?
                    Já to mám určitě blíž, ale nejblíž asi bude speedfred, takže Julia QV, a to zní hodně dobře... ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto fOE

                      fOE 10.01.  14:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                      Dal jsem to do Kosic.
                      Giulia QV, mno, to bude chtit tak patero trenek... >:D
                      ... ale proc delat tvrdaka, jedny bych nejspis spotreboval taky. :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 10.01.  14:59

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                        Tak do Košic to mám 323 km, 3 hod 58 min.
                        Proboha kde bydlíš, že to máš do Košic daleko skoro jako z Aše (rozdíl jen 16! km)?
                        :-O >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto woody-alien

                          woody-alien 10.01.  15:31

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                          Řekl bych, že "za kopečkama" u sousedů. ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 10.01.  15:37

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                            Možná.
                            No, já to mám do Košic asi nejblíž ze všech zdejších neslovenských uživatelů a dokonce blíž, než někteří slovenští, nechci přímo ukazovat prstem. ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto iudex

                              iudex 10.01.  20:17

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                              Jasné že to máš bližšie než ja. Ja to mám 367 km. Takže ako píše Nemec fOE, čierny Peter je Tvoj. :-) Mimochodom v pondelok som moc ďaleko od tých Košíc nebol.
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 10.01.  20:50

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                Jel jsem před koncem roku okruh R-Olomouc-Praha-Brno-Bratislava-Bytča-R…
                                Vyjeli jsme 29.12. a vrátili se 1.1. 1. noc v Praze, 2. noc v Brně, 3. noc v Blavě - Silvestr u Dunaje v River parku.
                        • 00 Reagovat !

                          foto fOE

                          fOE 10.01.  16:44

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                          Sasko ;-)
                          EDIT: to patrilo k te otazce o koment vys.
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 10.01.  17:04

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                            Čas komentu?
                            15:40?
                            • 00 Reagovat !

                              foto fOE

                              fOE 10.01.  17:55

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                              white label dnes 14:59
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 10.01.  18:38

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                                Ale přesně k té si adresoval i tu reakci, tak potom nevím proč ten edit?
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 10.01.  14:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                      Nežije Speedfred v ČR ? Myslím, že jsem zaslechl něco o Vysočině..... takže... zatím vedeš >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto speedfred

                      speedfred 10.01.  20:14

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                      No neviem či by bola QV dobrý referenčný bod ako má jazdiť "stredná". To by bolo ešte viac náreku že to je tvrdé,hlučné atď,atď....no hlavne je trocha rozkysnutá či ako to nazval a jemu sa auto musí aj páčiť,takže nič. Radšej ho zveziem na Galaxy.Do KE by som to mal ale asi max 250km keby som bol na SK.
                      Ozzy - pravdu máš.
                      • 00 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 10.01.  20:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                        Fredy, ako doma, meter snehu a 510k zadokolka, to asi nosíš lopatu ako seriovú výbavu, či? >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto speedfred

                          speedfred 11.01.  12:06

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                          Tak vcelku sa dá s rozvahou jazdiť,limitujúca je svetlá výška v tomto snehu.
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 10.01.  20:44

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                        Tak ty bys mu ukázal jak rychle může jezdit a třeba někdo další, pro změnu, jak komfortně. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 10.01.  14:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                    661 km... na to kašlu, to radši jedu na Rujánu >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto woody-alien

                    woody-alien 10.01.  15:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                    >:-[]
                    769 km, 8h12m, to si spíš dáme sraz my dva. Stejně se u mě momentálně prerastená stredná nevyskytuje. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 10.01.  16:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                      Nemáš to kratší přes Polsko vrchem ? >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 10.01.  13:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                Zase má na jednu stranu trošku pravdu - pokud takovou cestu jedeš jednou za rok nebo za život, pak ti to Éčko opravdu nebude připadat užitečné. Když jsem před pár lety jel Brno-Torino a zpět v jedničkovém Focusu, taky to šlo. Ale znovu bych to v tom roce už absolvovat nechtěl.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 10.01.  13:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                  Není nutné vlastnit vyšší střední, ale pokud se o auta někdo aspoň trochu zajímá, měl by mít alespoň částečné povědomí o jízdních "rozdílech" mezi jednotlivými třídami.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 10.01.  14:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

                    Zkrátka a dobře, měl by se jít někam projet, aby nekecal blbosti
            • 01 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 10.01.  19:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

              Hm jenom ta představa, ale u butatóta nic překvapujiciho.
              Předni sedačky v G6 knk z HL jsou velmi fajn na kratke a středni štreky, na ty dlouhe, už tak dobře neposlouži. Vzadu je to jednim slovem špatne a je to rozhodně slabina G6.
              Poctivost nebo třeba kvalita taky nejsou rozhodně na chlubeni....hodně je hodně přehnane.
              Jo a pro připomenuti, představ si, ale kotouče krom jineho na G6 take korodiji.
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 10.01.  12:56

            « Re: Re: Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

            čo tak čítam, tak iné auto ako od VW si ani nezvažoval či?
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 10.01.  07:59

      « Re: Kdo potřebuje Golf?

      Třeba já. I když chápu tvůj názor, znám obě ta auta natolik dobře, abych se držel svého starého hesla : Polo NENÍ Golf. I Golf v nějaké střízlivé výbavě typu Maraton Edition pocitově Polo deklasuje.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 10.01.  08:52

        « Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

        Já jsem si tohoto vědom a nerozporuji to, ale podívej se na některé komentáře, ty jsi člověk, kterého auta zajímají a ten rozdíl poznáš... někomu však to Polo naprosto stačí a supluje i Golf >:D Někomu i Eklasse...

        Každopádně mezi Golfem a Polem je menší rozdíl, než mezi Fabií a Oktavíí
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 10.01.  10:49

        « Re: Re: Kdo potřebuje Golf?

        Naša skúsenosť nám potvrdzuje, že Golf je stále o triedu lepší ako Polo vo všetkom a vždy radšej výbehového Golfa 7 ako nové Polo (notabene keď na ten Golf sú aktuálne zaujímavé ceny, resp. zľavy).
        Na druhej strane z (len statického) vyskúšania Pola som bol pozitívne prekvapený, naozaj tam je veľký medzigeneračný pokrok čo do vnútorných rozmerov, ako aj dojmu kvality a hodnotnosti interiéru. Viackrát som písal, že pre seba by som s Polom (ideálne GTI) nemal žiaden problém, naozaj presahuje štandard triedy a je to viac, ako len malé supermini do mesta. Ale keď ten rozdiel oproti cene Golfu je tak malý... (a sme na začiatku). ;-)
  • 11 Reagovat !

    foto topten

    topten 09.01.  13:59

    8 litru na dalnici

    kdyz s vetsi a tezsi oktavkou, s tim samym motorem, jste se chlubili, ze jste po dalnici jezdili za 5.9 ???
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 09.01.  14:07

      « Re: 8 litru na dalnici

      No, je to celkem dost, ale neboj, u sesterské Ibizy je pořád v nabídce 1.6 TDI... Ten na dálnici pojede pod 5 ;)
      • 13 Reagovat !

        foto topten

        topten 09.01.  14:20

        « Re: Re: 8 litru na dalnici

        kdyz se podivam do spritmonitoru, kolik tam je od roku 2017 evidovanejch dyzlovejch ibiz, tak 9 proti 133 benzinovejm.
        [odkaz]
        je videt ze lidi pomalu dostavaj rozum, az na tech 9 dunihlavu ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 09.01.  14:26

          « Re: Re: Re: 8 litru na dalnici

          U malých aut taky nevidím důvod jít do nafty... i když ta Ibiza s plnohodnotným 4válcem 1.6 TDI mi zní tak nějak sympatičtěji, než třívalcový litr.
          • 01 Reagovat !

            foto topten

            topten 09.01.  14:36

            « Re: Re: Re: Re: 8 litru na dalnici

            potiz tehle malejch aut je, ze moc nenabizej ctyrvalcovej benzin
            takova 1.5tsi by tomu urcite slusela a vsadim boty, ze prijde
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.01.  14:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: 8 litru na dalnici

              Aby si ty boty neprohrál >:D Co pak bude to Polo odlišovat od Golfu ? Myslím, že 1.5TSI by byla pouze, kdyby nebylo dvoulitrové GTI... ale uvidíme.
              • 00 Reagovat !

                foto comper

                comper 09.01.  14:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8 litru na dalnici

                Na jesen mi jeden predajca tvrdil ze 1.5 tsi bude tento rok, i ked na ten motor vela slavy nepocut...
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 09.01.  14:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8 litru na dalnici

                  Ibiza ten motor měla, nevím, proč už není v ceníku v ČR, tak asi uvidíme. Mne by to osobně nedávalo do Pola smysl, protože pak v HB už moc důvodů jít do Golfu nemám, možná až na multilink ? Nebo se to 1.5 TSI ještě netýká ? Teď nevím.
                  • 00 Reagovat !

                    foto praptak

                    praptak 09.01.  15:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8 litru na dalnici

                    1,5 TSI se to u VW týká (má víceprvek), Seat a Škoda mají do do 110 kW včetně, kromě čtyřkolek, jednoduchou zadní nápravu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto praptak

                    praptak 09.01.  15:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8 litru na dalnici

                    Momentálně má v koncernu VW z malých aut v ceníku 1,5 TSI jen Seat Arona.
            • 10 Reagovat !

              foto beibej

              beibej 09.01.  23:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: 8 litru na dalnici

              A kam by se cenově vešel? Počítám že by byl v HL dražší než GTI >:-[]
    • 20 Reagovat !

      foto Rasto

      Rasto 09.01.  15:15

      « Re: 8 litru na dalnici

      No zas 8 mi príde naozaj veľmi veľa. To nedávam ani so svojou zastaralou 1.6-tkou v zime a plnom obsadení. Veril by som, že sa to pohybuje od 6,5 - 7,5.
    • 30 Reagovat !

      foto -Teddy-

      _Teddy_ 09.01.  15:45

      « Re: 8 litru na dalnici

      8 na dialnici, 7 v meste, a medzi plusmi uvedene "spotreba paliva"???

      To mi hlava nepobere. Kam sa podela ta vychvalovana uspornost litrovych 3-valcov?
  • 20 Reagovat !

    foto Contradark

    Contradark 09.01.  14:07

    Dotažené?

    Chybí mi tam výškově nastavitelná opěrka vpředu (tu nepořídíte, jen podélně), dále madla nad dveřmi - nejsou nad žádnými dveřmi, ani za příplatek. Není osvětlena přihrádka v palubce před spolujezdcem a vadí mi ta hnusná anténa (prut). V levnějších verzích není sladěné osvětlení přístrojového štítu a ovládacích knoflíků (jedno je bílé, druhé červené) - Hmmm, jak se tohle vždycky vyčítalo Korejcům!...Takže za mě JE co vytknout, co se interiéru týče.
    • 10 Reagovat !

      foto praptak

      praptak 09.01.  14:55

      « Re: Dotažené?

      Madla mě také překvapila, nemá je ani Ibiza. Jinak se jedná o pěkně malé auto.
      • 00 Reagovat !

        foto Contradark

        Contradark 09.01.  17:16

        « Re: Re: Dotažené?

        Nevím proč už se nedělají. Přitom předchůdce je měl. Mě překvapuje, že se o tom ve všech testech mlčí, stejně jako o té loketní opěrce. To jsou přece věci, kterých si má novinář hned všimnout...
    • 20 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 09.01.  16:16

      « Re: Dotažené?

      Pro mě byly největším kulturním šokem výplně zadních dveří. Na první pohled to na Polu není vidět, ale šetřilo se.
      • 10 Reagovat !

        foto Contradark

        Contradark 09.01.  17:18

        « Re: Re: Dotažené?

        Ano, šetřilo se na zdánlivě detailech, ale ty dělají celek. Auto má můj nej kámoš. Je to pohodlné, tiché, prostorné. Ale ty detaily mě dost zarazily, zvláště si jich všímám, protože máme v rodině Polo o generaci starší a tak můžu srovnávat.
        • 10 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 09.01.  22:11

          « Re: Re: Re: Dotažené?

          Předchozí Polo je ještě stará škola. Mě překvapilo, že v jeho nástupci zůstala aspoň měkčená deska (kterou nedopřáli ani T-Rocu). Asi chtěli Polo výrazněji odlišit od Ibizy. Ale zpracování lesklého dekoru už mi přišlo takové fórové.
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 10.01.  08:08

            « Re: Re: Re: Re: Dotažené?

            Na výraznější odlišení od Ibizy ani nepotřebovali měkčenou desku. Menší Seaty jsou interiérový waterloo. Když už jsi psal o kulturním šoku, tak za mě z poslední doby jednoznačně vede Arona. Auto za půl miliónu (Xcellence) a uvnitř úděs, od sedaček přes palubku a volant až k výplním dveří.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 10.01.  09:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dotažené?

              Ona ani Ateca za bratru 900 tisíc není zrovna luxusní i když má třeba fajn sedačky a volant.

              Ibizy/Cordoby bývaly celoplastové... tedy od generace 2003 + všechny, které jsem zkoušel, nebo jsme je měli doma a v rodině.

              Mezi námi, i když je to trochu lepší, tak pokud srovnáš cenu a interiér u některých dražších Škodovek, tak dojdeš na podobné závěry, typický příklad je Octavie.
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 10.01.  11:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotažené?

                Tchán má atecu za nějakých 600 tis a interier mi přijde naprosto ok, měkčené materiály, kůže na volantu, voliči, chrom rámečky jsou kovové, sedačky v alcantaře, zrovna o víkendu jsem si prohlížel uvnitř kadjara za podobný peníz a ten mi přišel horší, co do materiálů.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 10.01.  11:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotažené?

                  Já jsem to srovnával s Karoqem a ty víš, že Škodovku nemusim, v podobné konfiguraci a cenovce, uvnitř jsem si připadal jako v trochu dražším autě, než v Atecem ale asi to bude i tím, že je mladší. Za 600 ještě dejme tomu proč ne, to je o 1/3 méně, ale za 900 už je to na pováženou.

                  Kadjar je auto, které za těch 500-600 tisíc je tak akorát co do materiálů, více bych za něj taky nedal.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 10.01.  14:59

              « Re: Re: Re: Re: Dotažené?

              Nevím, neseděl jsem v tom...ale v Ibize to hodně záleží na výbavě a dekorech. Interiér Reference můžeš rovnou omývat wapkou na benzínce a Style je jen o chlup lepší. FR už by měla mít kožený dekor s prošíváním, na fotkách nevypadá nejhůř.
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 09.01.  22:41

          « Re: Re: Re: Dotažené?

          auto dozaista paradne ... ale vibrujuci trojvalec by som v ziadnom aute nechcel ak konkurencia ma nadaj aj 4 valce ... len skoda ze 1,5tsi polo uz stoji tolko co o triedu vacsie a celkovo aj namakanejsie vozy a k tomu ak sa nemylim ma 1,5tka aj to nezmyselne vypinanie valcov... ach jo... tak teraz babo rad.. :-(
          • 00 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 09.01.  23:27

            « Re: Re: Re: Re: Dotažené?

            Beztak tvé další auto bude tříválec s vypínáním válce. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 09.01.  23:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dotažené?

              a co tak spodem stouchany jednovalec... ;-) ... nie sem uz daleko od neho

              tak dalsich 4-5 mozno aj 6 rokov asi nebudem musiet este nic riesit ( ved cas ukaze ) ale potom neskor uz chcem nieco hybridne ;-) ... a tam je velka sanca ze bude aj nadalej 4 valec... hodne som zvedavy na novy yaris dalsej generacie ( aj ten v hybride ) ... ak pojde dizajnom aj celkovym know how po vzore novej corolly tak to uz rovno teraz zacinam opat sporit na dalsie auto :*) ...
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 09.01.  22:45

          « Re: Re: Re: Dotažené?

          mam tiez este to predosle polo [odkaz] ... a tento piatok 11-teho januara to budu presne dva roky co ho mam... a musim povedat ze je to este podla mna jedno poctive male auto... vyplne dveri su aj vzadu vzhladom ku konkurencii asi top nadalej v triede ... a palubka je cela makcena... a vzadu na kasni mas aj pekne cervene odrazky dole v narazniku ( nove polo ich uz nema nechapem preco ked kazde ine male aj velke auto ich vzadu dole ma vsimnite si ) .. proste je vidiet uz na detailoch ( ktore si ja vsimam ) ze to predosle polo je este starsia poctivejsia skola.. kdezto toto nove polo uz viac hra na styl a aktualnu modu a leskle plastiky pritom niekde uz aj z foto sikovne oko vidi ze sa tam setrilo asi viac ako by sa muselo... ale chapem.. doba biznisu uz nepusti ... a dam krk za to ze aj palubku nema uz tak kvalitnu ako predchodca... lebo co som sedel v T-rocu tak to je tam za dane prachy docela bida to treba povedat otvorene co uz...

          ono kazde auto ma svoje vizualne vydarenejsie a aj menej vydarene generacie a toto nove polo radim snad k najmenej vizualne podarenej generacii vobec v historii pola...
  • 30 Reagovat !

    foto JirkaVejrazka

    JirkaVejrazka 09.01.  14:27

    "look" ?

    Ono uz bylo z cestiny vymazano slovo "vzhled", ze je pouzito anglicke "look" nejen v nadpisu, ale i v textu clanku?
  • 41 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 09.01.  14:32

    Což o to...

    auto je to pěkné, ale také pěkně drahé a někdo tomu ukradl čtvrtinu motoru...... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto JirkaV8

      JirkaV8 10.01.  00:36

      « Re: Což o to...

      vystihl jsi to presne >:D
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 10.01.  17:50

      « Re: Což o to...

      Souhlas pěkné, ale pekelně drahé. 700k za 1l 3hrnek.... >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 10.01.  19:13

        « Re: Re: Což o to...

        Tak tak, skoro 3/4 mega....... za 3/4 motoru..... >:D
        • 00 Reagovat !

          foto JirkaV8

          JirkaV8 11.01.  12:15

          « Re: Re: Re: Což o to...

          Polo v takove verzi, presneji pri takove cenovce stejne moc neresim. Ale jsem ciste ze zvedavosti zvedavy, kolik bude stat Skodovacky Zebrik s 1.5TSI. Kdyz vidim co predvadi s Polem bez casti motoru, tak se mam normalne strach zeptat >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Bobanus

    Bobanus 10.01.  13:47

    Scala má podvozek Pola, ale češi jí říkají konkurent Golfu :-)

    Polo je nádherné auto, s podvozkem stejně širokým jako věhlasná Scala. Překvapivé? Nikoliv, u Škody beru už mnoho let vše s rezervou, a tak Scala pro mě není konkurent Golfu ani Focusu natož o 9cm širšího Meganu, prostě na kroucení faktů tu máme nejenom Babiše :-)
    Stálo by zato zjístit jestli Polo má také problémový kompresor klimatizace SANDEN jako Fábie 3 a Rapid, vsadím se že nemá :-)
    • 00 Reagovat !

      foto JirkaV8

      JirkaV8 11.01.  12:21

      « Re: Scala má podvozek Pola, ale češi jí říkají konkurent Golfu :-)

      To mas stejne jako Clio a Sandero. Velke je stejne, ale jedno je "socka pro vychod" a druhe pro zapadni cast. Scala proti Polo/Golf muze byt obdobna situace. Ted je jen na vyrobci jak moc si da na aute zalezet,aby trh levnou variantu prijal jako slusnou alternativu nebo v tom naopak uvidi jen nastrazenou socku. Prodeje ukazuji, ze Renaultum se to celkem povedlo. Tos jsem zvedavy na Fau Ve.
  • 10 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 11.01.  07:16

    Nesmysl...

    ...ať test nebo Polo v těchto cenách. Polo má 1150kg, je těžké, nekomunikativní a předražené. Jestli má být náhradou za Golf proč ně, ale v této výbavě je finančně náročný jako auta o třídu výš.
    Pokud budu chtít prestižní malé auto, půjdu pro A1 nebo Mini. Polo u mě žádnou exkluzivitu, za kterou bych měl platit nevzbuzuje.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 11.01.  08:18

      « Re: Nesmysl...

      Ono by som v zásade súhlasil, Polo je drahé, ale predaje ukazujú, že si to ľudia napriek tej cene atakujúcej nižšiu strednú kúpia. Podobné je to s Arteonom (viď debata pod najpredávanejšími autami), mnohí vrátane mňa prorokovali, že za tie skoroprémiové ceny sa Arteon nebude predávať a hľa, je na treťom mieste. Ako tu už viacerí spomínali, aktuálne pri štandardných cenách Pola a výpredajových cenách končiaceho Golfu nemá zmysel kupovať Polo. Ale tento rok príde nový Golf a ten zase ako novinka cenovo odskočí, takže VW nebude musieť nejak zlacňovať Polo. To ale nič nemení na tom, že za cenu vybaveného Pola je u konkurencie nižšia stredná.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Módní téma týdne: Být královnou bálu, stát se Popelkou

Módní téma týdne: Být královnou bálu, stát se Popelkou

Plesy jsou na pořadu dne. K období zimy tradičně patří a v lednu se jejich kolotoč začíná naplno roztáčet.…

Mrazivá slova Dalibora Jandy o smrti syna (†21): Kolegové mi to přáli! Tedy někteří...

Mrazivá slova Dalibora Jandy o smrti syna (†21):…

Je slavný, vede spokojený rodinný život, na kontě má tři zlaté slavíky. Přesto se v životě Dalibora Jandy (65)…

 

iSport.cz

Australian Open ONLINE: Plíškovou čeká boj s Italkou o osmifinále

Australian Open ONLINE: Plíškovou čeká boj s Italkou…

Tenistka Karolína Plíšková hraje o osmifinále grandslamového Australian Open na centrkurtu v Areně Roda Lavera.…

Plekanec musel strpět porážku a ztratil zub: Našli ho naštěstí zametači

Plekanec musel strpět porážku a ztratil zub: Našli…

„Aspoň něco pozitivního,“ utrousil Tomáš Plekanec pár minut po zápase v Ostravě, kde jeho Kometa padla 1:4.…

 

Reflex.cz

Paralympijský vítěz Jiří Ježek: Nepodvolte se zranění a prožijte plnohodnotný život

Paralympijský vítěz Jiří Ježek: Nepodvolte se…

Za nepozornost se platí. Dlouhé hodiny by o tom mohl vyprávět šestinásobný paralympijský vítěz a mistr světa…

Andrej Babiš si stát představuje jako firmu, Piráti jako e-shop

Andrej Babiš si stát představuje jako firmu, Piráti…

Pirátská strana si naplánovala sjezd na třetí lednovou sobotu. Průběh tohoto setkání však bude patrně mnohem…