Diskuse

Toyota chce mít nejrychlejší předokolku na Nürburgringu. Vyšle šestsetkoňové C-HR!

7.11.2017

V letošním roce zaznamenala rekordní čas na Nordschleife Honda, podle posledních informací by ji ale už brzy mohla překonat jiná japonská automobilka – Toyota!

 

  • 00 Reagovat !

    foto JDM

    JDM 07.11.2017  16:14

    Rekord

    Svezou nesvezou o tom třeba Subaru nikde nepíše že jde o nejrychlejší civilní verzy a alespoň svoje úpravy neskryvaji že seate?? Berme to jako ukázku možnosti konstruktérů a inženýrů dané automobilky a takový jejich měření pindiku za účasti fanoušků a jejich vrazednych výměn názorů :-) nejlepší by bylo rozdat si to na okruhu jako v Japonsku za starejch dobrej času kde vzali prostě kupu sporťáku a rozdali si to na 3 kola třeba na tsukube a bylo vyřešeno...
    • 20 Reagovat !

      foto white-label

      white label 07.11.2017  18:08

      « Rekord

      Že by: "verzy", brzy, jazyk, nazývat se, Ruzyně :-)
      • 20 Reagovat !

        foto Odan

        Odan 07.11.2017  18:41

        « Re: Rekord

        Brzy, jazyk, nazývat se, letištěVáclavaHavla.
        //oldieButGoodie
      • 20 Reagovat !

        foto JDM

        JDM 08.11.2017  08:13

        « Re: Rekord

        ups . nevým jak se my to podařylo :-) občas na tom telefonu člověk pýše nesmisli >:D
  • 01 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 07.11.2017  17:08

    Nevím

    Ale i kdyby tohle C-HR zajelo nejlepší čas, jakou to má vypovídací hodnotu? Ano, postavili bestii z crossoveru, ale ... Když už, tak srovnat se stejnými typy vozidel, a ne se sériovým autem, v článku zmiňovaným CTR.
    • 02 Reagovat !

      foto Provocateur

      Provocateur 07.11.2017  17:37

      « Re: Nevím

      A kde bereš jistotu, že to Honda zajela se sériovým autem? :-) To samé platí třeba i pro Seat nebo Renault.
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 07.11.2017  18:04

        « Re: Re: Nevím

        Jo, tohle téma už tu dlouho nebylo... >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 07.11.2017  18:11

          « návrh pro Grand Tour

          Pusťte ty auta na sebe, to by jsme se divili. Já bych si tipnul na vítězství CTR, ale o půl minuty horším čase.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 07.11.2017  18:22

            « Re: návrh pro Grand Tour

            Hlavně bychom se nejspíš divili těm časům, pokud by se skutečně jednalo o náhodně vybrané sériové! kusy. Výhodu by měli verze, které jsou na "semislikách" sériově, např. GGTICSS.
      • 20 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 07.11.2017  18:45

        « Re: Re: Nevím

        O.k. CTR mělo komplet překopaný pohon, tedy převrtaný motor, podvozek, body kit, neměl vůbec palubovku a plasty v interiéru... :-) Toto jsou diametrálně rozdílná auta, speciál vs. bězné auto (pro Tebe, ne zcela vycházející ze série) :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 08.11.2017  16:37

          « Re: Re: Re: Nevím

          Nepochopil jsi, na co narážím. Problémem je, že to "bežné auto" s rekordním časem od Hondy si stejně nemůžeš koupit jako ten speciál ;-)

          Smysl by mělo porovnávat jen 2 kategorie:

          1. sériová auta ze salonu, jak psal WL.
          2. upravená, kde každá automobilka může ukázat, co dokáže

      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 07.11.2017  20:48

        « Re: Re: Nevím

        Čert vem event. úpravy Hondy, Seatu nebo Renaultu. Co má tohle auto skutečně společnýho s C-HR? Dveře, světla a kapotu? Pro mě to má zcela nulovou hodnotu.
        Ten Civic (nebo Leon nebo Megane) byly pořád Civic, Leon, Megane - byť možná s nějakou úpravou.

        Nevím, jak v USA nebo Japonsku, ale tady má nejsilnější C-HR 122k (!!!) na 1,5tuny a maximálku 170. Jak by asi napsal Hamuna - revoluční!
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 07.11.2017  21:15

          « Re: Re: Re: Nevím

          V čem revoluční = když už mi vkládáš slova do klávesnice? ;-)

          Někde se C-HR prodává s dvoulitrem. A díky tomuhle extrému by nějakou limitku GAZOO Racing verzi mohli udělat = i když na 600 koní to nevidim ;-\ :-)

          Hammuna se píšou 2 m = sakra ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 08.11.2017  09:08

            « Re: Re: Re: Re: Nevím

            Jo, s dvoulitrem atmosférou se prodává v US. Ale ten motor je nic moc. Nějaká stará fena, ale ve spojitosti s CVT to prý funguje docela dobře. Z 0-100 v ten samý den.... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Jopino

            Jopino 08.11.2017  09:30

            « Re: Re: Re: Re: Nevím

            Prodává, ale daleko ;-)

            3ZR-FAE
            2.0 L (1,987 ccm) DOHC, 16-ventilová technika, montáž od roku 2007. Je to první motor Toyoty s Valvematicem (sací a výfukový systém).

            Specifikace:
            Engine type : řadový čtyřválec, DOHC 16-ventilů
            vrtání x zdvih: 80.5 × 97.6 mm
            kompresní poměr : 10.0:1
            158 PS /6200 ot./s
            195 Nm/ 4400 ot./s
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.11.2017  09:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nevím

              Jj i díky týhle šílenosti by 1.8 kompresor co je v Yarisu moh dorazit třeba i do C-HR = slušel by mu a těch 156 kW je tak akorát

              Jinak je to spíš městský lifestylový auto = jasná volba hybrid

              Do roka a do dne má dorazit něco mezi C-HR a RAV4
              • 00 Reagovat !

                foto Jopino

                Jopino 08.11.2017  10:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím

                To jo, ale nechci ani pomyslet, jak by to bylo drahé, resp. kolik by si za to Toyka účtovala >:-[] C-HR si zaslouží silnější motor, je až smutné, když si vyhrají s podvozkem a nakonec to pohřbí letargickými motory. Určitě by se našla skupina, která by alternativu k 1,2T a 1,8H brala v potaz.

                Jestli bude něco mezi, proč ne. V roce 2019 bude třeba něčím nahradit HR-V

                :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 08.11.2017  11:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím

                  1.2T prej bude časem i v silnější verzi. S tim že by takhle vyladěný auto sneslo daleko silnější motor máš teda pravdu = myslim že ten 1.8 co se vejde i do Yarisu a jeho 212 koní by bohatě stačilo
                  • 10 Reagovat !

                    foto Jopino

                    Jopino 08.11.2017  12:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím

                    Základ v 1,2T s cenou od XXX, proč ne. Auto této velikosti a schopností si zaslouží alertnativu, a tam by se mi líbilo něco jako 1,5T se 150 PS. Ta 1,8 bude asi utopie, ale možná jednou překvapí...
                    Už i Honda začíná cpát do Evropy KONEČNĚ motory, které nejsou slabým průměrem, viz tabulka a hodnoty u CR-V 2018

                    1.5 Turbo 2WD 1.5 Turbo 4WD 2.0 i-VTEC Hybrid
                    1498 cmł 1498 cmł 1993 cmł
                    10,3 : 1 10,3 : 1 13,0 : 1
                    142 kW (193 PS) bei 5600/min 158 kW (215 PS)
                    243 Nm bei 2000–5000/min 315 Nm
                    200 km/h 200 km/h ?
                    9,4 s 9,2–9,9 s 9,3 s
                    6,6 l BA95 6,7 l BA95 4,8 l BA95
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 08.11.2017  14:16

      « Re: Nevím

      Také by mě zajímalo, jak by si vedlo proti jiným speciálům, když to není sériový kus (nemůžeš si nic takového koupit). Například Audi před lety postavilo závodní TT RS jako předokolku. Pro jednu sérii, která se jezdí výhradně na NS (FWD není požadavek, to byla jejich volba). Nemělo myslím ani 400 koní (pětiválec zůstal), stálo snad kolem pěti milionů (pochopitelně bez daně), ale byl to pěkně rychlý ďáblík, hlavně na mokru.
      • 00 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 08.11.2017  14:57

        « Re: Re: Nevím

        Přesně o to mi šlo a tak jsem to myslel :yes: Bohu žel se tu občas objeví zarputilci, co už.
        To jako by chtěli postavit (ad absurdum) Toyotu Yaris GRMN vs. Hondu Jazz Dynamic.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zachránkyně knedlíků v Chicagu: Znovu otevřela  restauraci českých krajanů

Zachránkyně knedlíků v Chicagu: Znovu otevřela…

Už už to vypadalo, že v Chicagu, které je jakousi „mekkou“ českého přistěhovalectví do USA, ztratí milovníci…

Nejdřív horečka, pak jednotka intenzivní péče: Petře ochrnula půlka obličeje z klíštěte

Nejdřív horečka, pak jednotka intenzivní péče: Petře…

Příroda se po zimě probouzí. A s ní se probouzí i klíšťata, která již nyní vykazují svou aktivitu. To se stalo…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

Brankář Slavie Kolář: Bod je málo. Chtěli jsme stíhat Plzeň, to se nepodařilo

Brankář Slavie Kolář: Bod je málo. Chtěli jsme…

Byl to pro něj zvláštní zápas. Gólman Ondřej Kolář v zimě přestoupil z Liberce do Slavie, teď se pod Ještěd…

 

Reflex.cz

Vzpomínka na Pavla Šruta: Lichožrouti, ponožky a ilustrace

Vzpomínka na Pavla Šruta: Lichožrouti, ponožky a ilustrace

PAVEL ŠRUT A GALINA MIKLÍNOVÁ jsou, pokud jde o dětské knížky, dvojjediná bytost – za posledních deset let jich…

Nindžové, zabijáci ze stínů, bojovníci, kteří nechtěli bojovat. Kdo skutečně byli?

Nindžové, zabijáci ze stínů, bojovníci, kteří…

Legendární japonští bojovníci jsou opředeni řadou mýtů a polopravd. Nindžům jsou často přisuzovány téměř…