Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota chce mít nejrychlejší předokolku na Nürburgringu. Vyšle šestsetkoňové C-HR!

V letošním roce zaznamenala rekordní čas na Nordschleife Honda, podle posledních informací by ji ale už brzy mohla překonat jiná japonská automobilka – Toyota!
Zpět na článek
7. 11. 2017 16:14
7. 11. 2017 18:08
7. 11. 2017 18:41
8. 11. 2017 08:13
7. 11. 2017 17:08
7. 11. 2017 17:37
7. 11. 2017 18:04
Avatar - JDM
7. 11. 2017 16:14
Rekord
Svezou nesvezou o tom třeba Subaru nikde nepíše že jde o nejrychlejší civilní verzy a alespoň svoje úpravy neskryvaji že seate?? Berme to jako ukázku možnosti konstruktérů a inženýrů dané automobilky a takový jejich měření pindiku za účasti fanoušků a jejich vrazednych výměn názorů :-) nejlepší by bylo rozdat si to na okruhu jako v Japonsku za starejch dobrej času kde vzali prostě kupu sporťáku a rozdali si to na 3 kola třeba na tsukube a bylo vyřešeno...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
7. 11. 2017 18:08
Re: Rekord
Že by: "verzy", brzy, jazyk, nazývat se, Ruzyně :-)
7. 11. 2017 18:41
Re: Rekord
Brzy, jazyk, nazývat se, letištěVáclavaHavla.
//oldieButGoodie
Avatar - JDM
8. 11. 2017 08:13
Re: Rekord
ups . nevým jak se my to podařylo :-) občas na tom telefonu člověk pýše nesmisli >:D
Avatar - Jopino
7. 11. 2017 17:08
Nevím
Ale i kdyby tohle C-HR zajelo nejlepší čas, jakou to má vypovídací hodnotu? Ano, postavili bestii z crossoveru, ale ... Když už, tak srovnat se stejnými typy vozidel, a ne se sériovým autem, v článku zmiňovaným CTR.
Rozbalit vlákno
16
7. 11. 2017 17:37
Re: Nevím
A kde bereš jistotu, že to Honda zajela se sériovým autem? :-) To samé platí třeba i pro Seat nebo Renault.
Avatar - white label
7. 11. 2017 18:04
Re: Nevím
Jo, tohle téma už tu dlouho nebylo... >:-[]
Avatar - KANKUNEN
7. 11. 2017 18:11
Re: návrh pro Grand Tour
Pusťte ty auta na sebe, to by jsme se divili. Já bych si tipnul na vítězství CTR, ale o půl minuty horším čase.
Avatar - white label
7. 11. 2017 18:22
Re: návrh pro Grand Tour
Hlavně bychom se nejspíš divili těm časům, pokud by se skutečně jednalo o náhodně vybrané sériové! kusy. Výhodu by měli verze, které jsou na "semislikách" sériově, např. GGTICSS.
Avatar - Jopino
7. 11. 2017 18:45
Re: návrh pro Grand Tour
O.k. CTR mělo komplet překopaný pohon, tedy převrtaný motor, podvozek, body kit, neměl vůbec palubovku a plasty v interiéru... :-) Toto jsou diametrálně rozdílná auta, speciál vs. bězné auto (pro Tebe, ne zcela vycházející ze série) :-!
8. 11. 2017 16:37
Re: návrh pro Grand Tour
Nepochopil jsi, na co narážím. Problémem je, že to "bežné auto" s rekordním časem od Hondy si stejně nemůžeš koupit jako ten speciál ;-)

Smysl by mělo porovnávat jen 2 kategorie:

1. sériová auta ze salonu, jak psal WL.
2. upravená, kde každá automobilka může ukázat, co dokáže
Avatar - _Karel_
7. 11. 2017 20:48
Re: návrh pro Grand Tour
Čert vem event. úpravy Hondy, Seatu nebo Renaultu. Co má tohle auto skutečně společnýho s C-HR? Dveře, světla a kapotu? Pro mě to má zcela nulovou hodnotu.
Ten Civic (nebo Leon nebo Megane) byly pořád Civic, Leon, Megane - byť možná s nějakou úpravou.

Nevím, jak v USA nebo Japonsku, ale tady má nejsilnější C-HR 122k (!!!) na 1,5tuny a maximálku 170. Jak by asi napsal Hamuna - revoluční!
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2017 21:15
Re: návrh pro Grand Tour
V čem revoluční = když už mi vkládáš slova do klávesnice? ;-)

Někde se C-HR prodává s dvoulitrem. A díky tomuhle extrému by nějakou limitku GAZOO Racing verzi mohli udělat = i když na 600 koní to nevidim ;-\ :-)

Hammuna se píšou 2 m = sakra ;-)
Avatar - praděda7
8. 11. 2017 09:08
Re: návrh pro Grand Tour
Jo, s dvoulitrem atmosférou se prodává v US. Ale ten motor je nic moc. Nějaká stará fena, ale ve spojitosti s CVT to prý funguje docela dobře. Z 0-100 v ten samý den.... ;-)
Avatar - Jopino
8. 11. 2017 09:30
Re: návrh pro Grand Tour
Prodává, ale daleko ;-)

3ZR-FAE
2.0 L (1,987 ccm) DOHC, 16-ventilová technika, montáž od roku 2007. Je to první motor Toyoty s Valvematicem (sací a výfukový systém).

Specifikace:
Engine type : řadový čtyřválec, DOHC 16-ventilů
vrtání x zdvih: 80.5 × 97.6 mm
kompresní poměr : 10.0:1
158 PS /6200 ot./s
195 Nm/ 4400 ot./s
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2017 09:57
Re: návrh pro Grand Tour
Jj i díky týhle šílenosti by 1.8 kompresor co je v Yarisu moh dorazit třeba i do C-HR = slušel by mu a těch 156 kW je tak akorát

Jinak je to spíš městský lifestylový auto = jasná volba hybrid

Do roka a do dne má dorazit něco mezi C-HR a RAV4
Avatar - Jopino
8. 11. 2017 10:21
Re: návrh pro Grand Tour
To jo, ale nechci ani pomyslet, jak by to bylo drahé, resp. kolik by si za to Toyka účtovala >:-[] C-HR si zaslouží silnější motor, je až smutné, když si vyhrají s podvozkem a nakonec to pohřbí letargickými motory. Určitě by se našla skupina, která by alternativu k 1,2T a 1,8H brala v potaz.

Jestli bude něco mezi, proč ne. V roce 2019 bude třeba něčím nahradit HR-V

:-!
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2017 11:51
Re: návrh pro Grand Tour
1.2T prej bude časem i v silnější verzi. S tim že by takhle vyladěný auto sneslo daleko silnější motor máš teda pravdu = myslim že ten 1.8 co se vejde i do Yarisu a jeho 212 koní by bohatě stačilo
Avatar - Jopino
8. 11. 2017 12:25
Re: návrh pro Grand Tour
Základ v 1,2T s cenou od XXX, proč ne. Auto této velikosti a schopností si zaslouží alertnativu, a tam by se mi líbilo něco jako 1,5T se 150 PS. Ta 1,8 bude asi utopie, ale možná jednou překvapí...
Už i Honda začíná cpát do Evropy KONEČNĚ motory, které nejsou slabým průměrem, viz tabulka a hodnoty u CR-V 2018

1.5 Turbo 2WD 1.5 Turbo 4WD 2.0 i-VTEC Hybrid
1498 cmł 1498 cmł 1993 cmł
10,3 : 1 10,3 : 1 13,0 : 1
142 kW (193 PS) bei 5600/min 158 kW (215 PS)
243 Nm bei 2000–5000/min 315 Nm
200 km/h 200 km/h ?
9,4 s 9,2–9,9 s 9,3 s
6,6 l BA95 6,7 l BA95 4,8 l BA95
8. 11. 2017 14:16
Re: návrh pro Grand Tour
Také by mě zajímalo, jak by si vedlo proti jiným speciálům, když to není sériový kus (nemůžeš si nic takového koupit). Například Audi před lety postavilo závodní TT RS jako předokolku. Pro jednu sérii, která se jezdí výhradně na NS (FWD není požadavek, to byla jejich volba). Nemělo myslím ani 400 koní (pětiválec zůstal), stálo snad kolem pěti milionů (pochopitelně bez daně), ale byl to pěkně rychlý ďáblík, hlavně na mokru.
Avatar - Jopino
8. 11. 2017 14:57
Re: návrh pro Grand Tour
Přesně o to mi šlo a tak jsem to myslel :yes: Bohu žel se tu občas objeví zarputilci, co už.
To jako by chtěli postavit (ad absurdum) Toyotu Yaris GRMN vs. Hondu Jazz Dynamic.