Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota dočasně zastaví výrobu v Evropě

Výrobní linky japonské Toyoty ve Francii a ve Velké Británii čeká neplánovaná odstávka. Důvodem je nízká poptávka po Toyotách na evropských trzích.
Zpět na článek
29. 3. 2010 01:05
29. 3. 2010 07:52
29. 3. 2010 08:51
29. 3. 2010 09:24
29. 3. 2010 20:24
30. 3. 2010 06:20
30. 3. 2010 07:51
29. 3. 2010 09:47
29. 3. 2010 10:05
29. 3. 2010 12:30
29. 3. 2010 13:03
29. 3. 2010 11:08
29. 3. 2010 11:23
29. 3. 2010 12:31
29. 3. 2010 13:05
29. 3. 2010 18:58
29. 3. 2010 19:15
29. 3. 2010 19:49
29. 3. 2010 20:44
29. 3. 2010 20:51
29. 3. 2010 20:54
29. 3. 2010 21:12
29. 3. 2010 21:17
29. 3. 2010 13:06
29. 3. 2010 17:57
neregistrovaný "soukon"
29. 3. 2010 18:05
29. 3. 2010 18:13
29. 3. 2010 21:53
29. 3. 2010 15:40
29. 3. 2010 20:23
29. 3. 2010 21:00
30. 3. 2010 08:23
29. 3. 2010 12:18
29. 3. 2010 18:00
neregistrovaný "soukon"
30. 3. 2010 14:18
neregistrovaný "soukon"
30. 3. 2010 00:24
Avatar - JGucci
29. 3. 2010 01:05
není divu
Uprime receno není se cemu divit - kdo by chtel auto, u kterého clovek nikdy nevi, jestli bude brzdit nebo zacne zrychlovat??? >:-[] ....asi jen sebevrazi
Rozbalit vlákno
66
29. 3. 2010 07:52
Re: není divu
Doufám, že to myslíš jako ironii... pokud ne tak mrkni na toto [odkaz] zastavíš i se zaseknutým plynem ;-)
29. 3. 2010 08:41
Re: není divu
Opravdu pekny test!

Byl dokument o Toyota v UK v TV a jednoznacne pod mrackem sedi to vypada, ze bude nekde problem:

a) ECU v nekterych pripadech
b) na www.dailymail.com se jiz nasli lide ci udajne maji financni potize v USA a fiktivni nehodou a zalobou se snazi vydelat si nejake prachy
c) par desitek lidi se opravdu zabilo z nevyjasnenych okolnosti/ technickych. To je fakt bohuzel!

Ale moc pekny test, takovy logicky a jak se zda nenapadl moc lidi ci jinych redakci
29. 3. 2010 08:51
Re: není divu
Jo jo mě se ten test taky líbí. Osobně sem ani chvilku nepochyboval o tom že auto půjde zastavit. Tohle neni film kde ti přeříznou brzdové hadičky a jediné na co se zmůžeš je křik a zakryvání očí. V nejhorším se dá zastavit i přez ruční brzdu. V USA mě to nepřekvapuje... za mnohé případy snad jen: nějaká žena žalovala tabákovou firmu, že ji neupozornili že může kouřením dostat rakovinu. Někdo žaloval McDonald, že měl v hamburgeru lidský prst... atd, dalo by se pokračovat do nekonečna. Onehdá byl na TV Nova nějaký róm co našel kovovou šponu v housce >:D >:D
29. 3. 2010 09:24
Re: není divu
dalsi vec je napriklad to, ze si nekteri amici pletou pedaly... zenska proletela rusnou ulici a vrazila do zdi... pry ji to nebrzdilo, pritom celou dobu stala na plynu
---------------------------
verim tomu, ze kvuli tomu mohlo byt par bouracek a nekolik i fatalnich, to nepopiram, problemy Toyota mela, ale rozhodne nejsou tak fatalni jak to je filtrovano v mediich... kvuli te medialni masazi se da pochopit, ze lidi maji strach, ukazuji se jen ty katastroficke scenare, racionalni argumenty nemaji misto:( - viz napriklad ten vypatlanec v nezastavitelnym priusu. zabery jak si to vali po dalnici, rekne se ze policajt najel pred neho a brzdenim mu pomohl zastavit a nakonec ten jeho vyplasene zjev a zabery na policejni auto ani ne nekolik centimetru pred stojicim priusem. jenze melo zaznit, ze mu policajt jenom rekl at zkusi parkovaci brzdu a pak at zdechne motor... to ze byl pred nim naraznik na naraznik bylo proto, ze uz sice staly, ale policajta napadlo co kdyby se auto zblaznilo a chtelo se rozjet, tak pred neho nacouval aby se pripadne o neho zastavilo. nebyla to zadna katastroficka situace srovnatelna s cernobilem, ale ukazka vypatlanosti jednoho "ubohyho nevinyho ublizenyho" amika
29. 3. 2010 18:41
Re: není divu
Jak môže na automate zdochnúť motor, povedz mi?
29. 3. 2010 20:24
Re: není divu
uplne normalne jak v kazdym jinym aute... videi je plno
treba zde: [odkaz]
30. 3. 2010 00:18
Re: není divu
To je ako, úplne normálne? Na manuáli ti zdochne, keď nevyradíš kvalt a dupneš na brzdu. A na automate to docieliš ako?
30. 3. 2010 06:20
Re: není divu
otocenim klicku pripadne stisknutim tlacitka
30. 3. 2010 06:46
Re: není divu
Ale to motor nezdochne, to ty ho zhasneš. Vieš vôbec, čo znamená, že to zdochne motor? :-O Pletieš si pojmy a dojmy.
30. 3. 2010 07:51
Re: není divu
To je ***. Kaviárový tousty...
Nevím jak cajzli, ale já mět říct zhasnout motor tak se mě vysměje každé kdo to uslyší a značka od dědiny mě preventivně nafackuje... Motor se prostě zdechá, je jedno jestli ti zdechne nebo ho zdechneš
Avatar - King
29. 3. 2010 09:47
Re: není divu
>:D :yes: pěkné.

Ale na druhou stranu si nejsem úplně jistý, jestli byl problém Toyoty pochopen. Nejde o to, jestli byl nebo nebyl nějaký recall, takových už u různých značek bylo (odlétávající hardtopy u Corvette jsou třeba také moc milá věc, stejně jako riziko náhodné exploze bagu u kdekoho). Toyota má velký problém proto, že o závadách věděla, ale nechala to plavat, ačkoli má ze zákona v USA povinnost o každém "prdu" informovat NHTSA a možná i další organizace. Nejde tedy o závadu, která může nastat i u milovaného VW, ale o snahu zamést to pod koberec. Pokud se tohle stane u evropské značky, dá se to očekávat, ale při poctivosti a čestnosti Japonců je to dost překvapivé. O to víc, že před pár lety mělo podobný problém s tajením závad v Japonsku Mitsubishi. Časy se asi holt změnily... :-O
Avatar - WinDiesel
29. 3. 2010 09:58
Re: není divu
Všichni mají problémy a všichni je tají. Semtam má někdo smůlu že se na to přijde... V USA jsou koncoví zákazníci chráněni více než v Evropě, tady se to vždy zamete pod koberec a ustojí. Toyota měla smůlu. Ostatní nejsou ani o chlup lepší, spíše horší.
29. 3. 2010 10:05
Re: není divu
hlavně si vše správně odůvodnit a taky zamést pod koberec... >:D
29. 3. 2010 10:43
Re: není divu
Najmúdrejší sa ozval. :-!
29. 3. 2010 12:30
Re: není divu
jestli myslíš sebe tak to jo - inu potrefené husa se vždycky ozve... >:D
29. 3. 2010 12:47
Re: není divu
Ty si asi tiež jeden z tých, čo by bez pomoci policajtov so zaseknutým plynom asi havaroval, že?
29. 3. 2010 13:03
Re: není divu
nejsem, protože si nekupuju toyoty... ;-) u VW se to stát naštěstí nemůže... :-) mimochodem proto, že už cca. 15 let VW montuje do svých vozů systém, který vypne plyn při aktivaci brzdového pedálu, u toyoty o tom ale už začali také uvažovat... >:D
29. 3. 2010 14:50
Re: není divu
To som si mohol myslieť... :-!
Avatar - Katikakus
29. 3. 2010 23:01
Re: není divu
Ted jsi si pekne nabehl - konkretne Prius ma deaktivaci plynu - engine idle - pri aktivaci brzdoveho pedalu jiz od prvni generace.
30. 3. 2010 00:19
Re: není divu
To vieš, VW pozitívny... >:-[]
29. 3. 2010 11:08
Re: není divu
To je pravda i Škodovka má problémy a mlží >:D zatékání do Fabií >:D
Avatar - theolli
29. 3. 2010 11:23
Re: není divu
[odkaz] je to vlastně v "pořádku"
29. 3. 2010 12:31
Re: není divu
ty jsi asi moc nestudoval konstrukci jiných modelů... ;-) nevěř tomu, že toyota nebo jakýkoliv jiný auto této třídy to má jinak...
29. 3. 2010 13:05
Re: není divu
myslíš třeba u tvýho rendlíku?
29. 3. 2010 18:45
Re: není divu
Cielene viesť vodu vnútrom nosníka je pekná blbosť - to tvrdenie si vymysleli na poslednú chvíľu, keď už nevedeli, čo povedať. jasne že väčšina plechových dielov pod kabátom je dierovaná, aby prípadný kondenzát alebo inak sa tam dostanuvšia voda mohla vytiecť, ale odtok vody z vnútra karosérie sa zásadne smeruje priamo dole a nie do nosníka prakticky vodorovného s mini dierkou snáď ani nie v najnižšom bode.
Koľko rokov si konštrukciu študoval?
29. 3. 2010 18:58
Re: není divu
Tak to řešení které označuješ "na poslední chvíli" je v sérii už přes 10let. Jak je to možné?
29. 3. 2010 19:12
Re: není divu
Na poslednú chvíľu vymyslené, že je to tak zámerne. nedivil by som sa, keby išlo o zabudnutý detail, o ktorom nikto nevedel až do osudnej reportáže. A kľudne môže ísť aj o "dedičstvo"z prvej generácie Fabie...
Ale nehádam sa, možno to naozaj tak niekto vymyslel, ale potom u mňa zrovna sympatie nemá, lebo je to dementný nápad.
29. 3. 2010 19:15
Re: není divu
Je to tak vymyšleno a provozováno v sérii milionů aut už více jak 10 let. Takž ena poslední chvíli nebude to správné označení. Jak sám píšeš v nosníkách jsou otvory pro odvod vody do něj vniknuté. Kde je tedy chyba?
Avatar - T613
29. 3. 2010 19:49
Re: není divu
chyba je v malé dírce
29. 3. 2010 20:24
Re: není divu
Malá dierka je niekedy lepšia ako veľká. Ale to nie je tento prípad. >:D :yes:
29. 3. 2010 20:23
Re: není divu
Ty vážne neuvažuješ o tom, čo píšeš, alebo sa len robíš?
Je trochu rozdiel, keď je v nosníku vystrihnutá dierka na odtok prípadného kondenzátu, ktorý tam eventuálne za určitých podmienok môže vzniknúť, a je rozdiel cielene do takých miest vodu zvádzať z iných dutín a priestorov karosérie.
29. 3. 2010 20:44
Re: není divu
Už jsem to tady psal mockrát. Kdyžby každej místo toho psaní šel a kouknul na tom autě jak tam voda teče a jak jde ven tak by bylo o hodně méně dohadování. Od ka%d myslíš že tam ta voda vtéká že to tady soudíš?
Avatar - Ronault.
29. 3. 2010 20:49
Re: není divu
No ne každý si koupí Fabii s malou dírkou na odtok, kterou pak zatéká do interiéru, aby si pak seč může obhajoval své auto a kontroloval kudy mu teče voda.
29. 3. 2010 20:51
Re: není divu
Jde o to že je znám 1 případ z milionové série.
Avatar - Ronault.
29. 3. 2010 20:53
Re: není divu
Takže si dělník, co ty dírky vrtá, spletl vrták, jo?
29. 3. 2010 20:54
Re: není divu
Spíše neštastná shoda náhod.
29. 3. 2010 21:02
Re: není divu
Kdyby teklo do každé Fábie, neřeknu ani půl slova, ale takto? :-!
Avatar - Ronault.
29. 3. 2010 21:06
Re: není divu
Řešili jsme to tady tisíc krát, povětšinou zlehčováno majitely a fandy a naopak děláno katastrofou odpůrci. Ani jedno není správný postoj. Správný postoj je přiznání Škodou, že je to konstrukční chyba, jak tvrdí soudní znalci a případné další stížnosti řešit férově, tak jak to dělají třeba s reznoucími dveřmi Octavie I.

Těch pár lidí, co auto využívají k jízdě na chatě najde, zakazovat jim to nejde, jde jen jak píšu dole udělat opatření, které téměř nic stát nebude místo mediální ostudy.
29. 3. 2010 21:12
Re: není divu
Ale kolik je takových případů co je uváděno v reportáži? Že nějaký znalec něco řekne neznamená že je to pravda, natož když ukážou několik vět bez souvislosti.
Opatření - takových maličkostí které by šli udělat jinak je na každém autě tisíce, ale jde o peníze. Koupíš si auto 2x dražší jen pro to že má takovéhle maličkosti vyřešené?
Avatar - Ronault.
29. 3. 2010 21:14
Re: není divu
Spousta lidí si za tyhle maličkosti připlácí, inu je to logické.
29. 3. 2010 21:17
Re: není divu
Samozřejmě, ale pak je spousta lidí kteří křičí že logan je o 10tisíc levnější než fábie a že fábie je na *** a je jim jedno že logan je na úrovni aut před 20 lety. Takže koukni na to auto o čem je skutečně řeč a uznáš že ta reportáž je trochu mimo.
29. 3. 2010 21:13
Re: není divu
Mediální ostudu může udělat i jeden nespokojenej trouba,, nenaděláš nic. On má kamaráda a ty ses mu znelíbil. V TV budeš za vola ty.

Ptám se znovu, kolik Fábií má tento problém? Já jsem zatím žádnou nepotkal, ale tento problém tu skutečně je. Sice ve velmi omezeném výskytu, ale budiž.
29. 3. 2010 21:00
Re: není divu
Dělá se kolem toho neskutečnej humbuk.

Kdyby si ti lidi četli manuál k užívání auta, tak je tam několik pasáží, které prakticky definují, že máš jezdit jen po těch a těch cestách s takovým a makovým povrchem, lít jen určitý olej a jezdit na předepsané prohlídky, které kontrolují právě i odtokové kanály v kastli. Tyto podmínky prakticky znemožňují ucpání těch odtoků, nicméně jak jde vidět, nejsou zcela blbuvzdorné.
Ruku na srdce, kolik lidí ví, kde má jejich auto odtoky? Kolik lidí je kontroluje, když už nejezdí do autorizovaného servisu?

Mimoto, nevím kolik Fábií má problémy se zatékáním do interiéru, ale to budou jednotky kusů. A za rok 2009 se Fabií prodalo přes 260 tis. a tento problém jich má tedy kolik? Desetina promile? Setina?
Avatar - Ronault.
29. 3. 2010 21:03
Re: není divu
Samozřejmě, budiž, ale to je takový problém tam udělar větší otvor, překrýt ho plastovou mřížkou aby se neucpal místo sepisování dlouhých manuálů a vymlouvání se na skupinu blbých zákazníků?
29. 3. 2010 21:09
Re: není divu
Tohle má ale každé auto. Nicméně nejde nijak rozumně ošetřit, že když např. budeš parkovat každej den u kamenolomu a pokaždé ten bílej prach smyješ kbelíkem vody a udělá se blátíčko, tak se ti ty kanály jednoho dne ucpou. A bude vcelku jedno, jestli má díra 5, 8 či 10 mm v průměru.

Nejde ošetřit v manuálu nebo v konstrukci auta kdejakou hloupou možnost, co jsou lidi schopni vymyslet.

PS: Když tam dáš plastovou mřížku, ucpe se to ještě dřív. To si buď jist. ;-)
Avatar - Ronault.
29. 3. 2010 21:12
Re: není divu
Ale kdeže, čím větší průměr, tím měnší možnost uspání. Nebo ti snad snad odpad od záchodu vede "čtvrtcolkou"? >:-[]

Mřížka s rozumnými oky zamezí dostávání se nečistot zespod.

(Dyť už to měl tak udělané starý Faťan po faceliftu ;-) )
29. 3. 2010 21:16
Re: není divu
Každá mžížka má především jeden úkol a taky jednu nevýhodu.

Mřížka nemá vpustit bordel do systému, ale na mžížku se vždycky lepí nejvíce smetí. ;-)
29. 3. 2010 12:49
Re: není divu
Škoda to má absolútne vporiadku. Prečo teda robiť nejakú ponižujúcu zvolávačku, ktorá navyše stojí peniaze?
29. 3. 2010 13:06
Re: není divu
nejdřív by musel být důvod něco svolávat... ;-)
29. 3. 2010 14:52
Re: není divu
No však píšem, nie? Keď sa na Fabii zabije nejaký Američan, určite tú zvolávačku spravia. ;-)
neregistrovaný "soukon"
29. 3. 2010 17:57
Re: není divu
A co ty airbagy v roomsteru před testem euroncap (dřív bylo po kabeláži k airbagu než vystřelil)a to nepřiznala a neudělala svolávačku. :no: :no: :no:

Toyota to aspoň přiznala i když ne hned neříkám že to udělala dobře ,ale aspoň někdy.
29. 3. 2010 18:05
Re: není divu
Stejně jako u toyoty. Média něco napíší a pak vznikají fámy podobné této a kazí to obrázek výrobku. Nikoho totiž nezajímá jak to je doopravdy, každý pak jen pomlouvá protože to někdo říkal.
29. 3. 2010 18:10
Re: není divu
Opravdu si myslíš, že při vývoji auta neudělá automobilka crash test?

Udělá a několik desítek různých výbav a motorizací.

Věř, že pokud by jen u jednoho testu nevystřelil bag, tak ihned následuje konstrukční opatření. Všechny výsledky crash testů se skladují (celé auta) několik let.

Že se zrovna naskytl jeden vůz, u kterého bagy nestřelily, se stát může. Úpravu kabeláže dělala škodovka při pravidelných prohlídkách.
29. 3. 2010 18:13
Re: není divu
Hlavně v době testu nebyla auta prakticky ještě mimo továrnu. U koncových zákazníků bylo před odstraněním závady min. aut.
29. 3. 2010 18:36
Re: není divu
Keby si čítal medzi riadkami, zistil by si ironický tón, ktorým to bolo písané. ;-)
Avatar - Falco
29. 3. 2010 21:53
Re: není divu
Ano, v Evropě všichni lžou a kradou, a určitě také žerou malé děti! 8-s
29. 3. 2010 10:56
Re: není divu
Však to musí byť vopred jasné každému, kto má trochu rozumu a technického myslenia. Keď som videl v TV zábery toho paka, čo ho museli policajti spredu zbrzdiť vlastným autom, musel som sa rehotať. Buď to bola zámerná diskreditácia Toyoty, alebo je to národ dementov.
29. 3. 2010 15:40
Re: není divu
nee, pletes se. podivej se na muj prispevek vyse, ty dve auta se vubec nedotkly. takovy vyklad situace vznikl ciste z medii. policajt mu jen rekl, co ma udelat, a az auto upne stalo, tak pred neho nacouval kdyby se nahodou chtelo samo znova rozjet.
Spravne je oboji - je to dem*nt + zamerna diskreditace
29. 3. 2010 18:39
Re: není divu
>:D :yes:

Bolo to v TV a bolo to tak povedané, ja som si to nevymyslel. Máš niekde to video? Možno na ňom bude vidieť, či je nárazník trochu premačknutý alebo nie. Beztak si myslím, že za volantom sedel pekný pako, čo nevie skočiť na brzdu. Ako je hore pod odkazom ten test, keby mal niečo v hlave, tak s tým vpohode príde domov alebo do servisu a nemusí robiť aféru s políciou a televíziou. >:D :yes:
29. 3. 2010 20:23
Re: není divu
neco je treba zde:
[odkaz]
naraznik je hladke jak detska prdylka. btw policajt kdyz kontroloval auto, tak videl pedaly i koberecek v normalni poloze... dedek tvrdil, ze se pedal zasekl a nesel vratit
jinak reakci je na YT taky plno... [odkaz]
29. 3. 2010 20:25
Re: není divu
;-) Najkrajšie je, ako s maximálnym úsilím zastal v ľavom pruhu...
29. 3. 2010 21:00
Re: není divu
je to mazec co u nich ty televize vysilaji...
ze nejake profesor nasel chybu, jak muze prius zrychlovat aniz by to zaznamenala ridici jednotka...
tam cachroval s nejakym kilometrem dratu, krabickou na ktere blikalo OK jakoze diagnostika a podarilo se mu vytocit motor do omezovaca... pak se uz zase zapomelo rict, ze ho sponzoroval chlapek, ktere vede pravniky, kteri se s toyotou soudi. navic buhvi co s tim autem delal, jestli upravoval elektriku az na vystupu z ECU nebo buh vi co... jestli to OK doopravdy blikala funkcni diagnostika nebo jenom nejaka kalkulacka...
Avatar - Katikakus
29. 3. 2010 22:47
Re: není divu
Tady je clanek, ktery celou pohadku Jamese Sikese rozebira a uvadi take duvody, proc si neco takoveho vymyslel:
[odkaz]
30. 3. 2010 00:05
Re: není divu
Nu dobre jsem se pobavil!

Kam teda povede cely problem?

a) opravdu se nektere nehody staly opravnene?

b) V USA je horecka jak zbohatnout na zaklade medii a sile soudu vymahat astranomicke castky z velkych korporaci?

c) Pomuze vice takovych to pripadu Toyote vylepsit ci ocistit jeji jmeno nebo chamtivost lidi jak rychle zbohatnout privede toyoty ke znacnym ztratam a castecnemu upadku?

Uvidime :-O
30. 3. 2010 08:23
Re: není divu
tak to je fakt hypervymastenec na ntou... operator na 911 mu rikal at tam da neutral... on nereagoval a mlcel a pak zacal kecat ze citi smrad od brzd. pak na tiskovce rekl, ze mel strach dat tam neutral, protoze by se auto mohlo prevratit:D ze si s timto typem razeni nikdy nehral:D
byt Toyotou tak ho okamzite zazaluju za poruseni predpisu, ohrozovani bezpecnosti provozu, sireni poplasne zpravy, pomluvu a ze to je vymastenec ktere by mel nafasovat vypolstrovanou cimru
29. 3. 2010 12:18
AMERICKÝ NINDŽA
Nechci nějak neurvale sahat amerikánům do svědomí, ale s vědomím stavu jejich automobilek je tam každá zarezlá brzdová destička od konkurence dobrá... Jistě, že Toyota své problémy s technikou měla resp. má, ale těžko v tom mumraji dnes rozlišit, co je skutečně problém technický a co nadmíru silné akcentování problémů v důsledků konkurenčního boje...

Nemyslím si, že by v Evropě byl nezájem o Toyotu vyvolán strachem z nefunkčních brzd. Prodává se přece obecně méně aut. A nejvíce na to doplácí ti, kteří tu věrnostní kotvy teprve budují. Vždyť taková Fabia, ta by se prodávala, i kdybys musel (nedej bože) místo brzdy používat námořní kotvu. Ano, tomu se říká věrnost značce. Neštěstí škodovácí potřebují mít ty kotvy jen v srdci...

Yaris... vysvětli mi, jak to příjde, že opustíš vizuální i technické klenoty Evropy (POLO GTI, CLIO RS, FABIA RS, punto, corsa, 207 GT. C3... a tvé srdce milovníka aut zahoří k Yarisu. V čem tohle vězí? Ví to tu někdo?
Rozbalit vlákno
6
29. 3. 2010 12:37
Re: AMERICKÝ NINDŽA
Ani jedno z áut, ktoré si spomenul, nie je na našich cestách žiadnou výhrou.
neregistrovaný "soukon"
29. 3. 2010 18:00
Re: AMERICKÝ NINDŽA
Celkově evropskej trh roste.
29. 3. 2010 18:12
Re: AMERICKÝ NINDŽA
Myslíš populačně? ;-)
neregistrovaný "soukon"
30. 3. 2010 14:18
Re: AMERICKÝ NINDŽA
Myslím v prodeji aut proti roku 2009!
[odkaz]

[odkaz]
30. 3. 2010 14:57
Re: AMERICKÝ NINDŽA
Já bych to tak nebral, je to hodně ovlivněno šrotovným a jak evropsaký trh "roste", bude vidět celý tento rok. ;-)
31. 3. 2010 05:59
Re: AMERICKÝ NINDŽA
myslis technicky klenot akym bol yaris? kto v danej triede mal benzin 1,0l - 50kW? alebo 1,3l - 63 kW?, alebo 1,5l - 78 kW, alebo 1,5l turbo - 110 kW a este k tomu nafta (CR) 1,4l - 55 kW?? dizajn je subjektivna zalezitost, yaris mal vyssie sedenie, posuvnu zadnu lavicu, hlavne vyborne spotreby, neodchadzali tam kazdu chvilu tycky stabilizatorov, nebolo treba menit loziska kazdych 100 000km, minimalna poruchovost. Ludia si rychlo zvyknu na dobre. :-)
Avatar - Ronault.
29. 3. 2010 20:55
AMERICKÝ NINDŽA
Jakých náhod?
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2010 00:24
Zhrnutie:
Článok: Toyota zastaví dočasne výrobu.

Zápletka: Porovnajme čo sa dá, aby bolo o čom písať.

Záver: Američania sú somári a podvodníci, ale Toyouta aj tak stojí za howno, lebo s ňou taký americký somár nevie zastaviť. A keby len to, aj Fabia stojí za howno, lebo do nej tečie a na odtok je tam len upchatá malá dierka.
Rozbalit vlákno
0