Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Interbrand: Toyota je stále auto-značkou č.1 (vývoj hodnoty značek za 10 let)

Aktuální hodnota značky Toyota je 27,764 miliard dolarů.
Zpět na článek
6. 10. 2011 13:20
6. 10. 2011 13:23
6. 10. 2011 13:44
6. 10. 2011 14:13
6. 10. 2011 14:34
6. 10. 2011 20:01
6. 10. 2011 20:52
6. 10. 2011 22:02
7. 10. 2011 01:07
7. 10. 2011 12:50
7. 10. 2011 13:27
7. 10. 2011 11:29
7. 10. 2011 12:23
7. 10. 2011 14:58
6. 10. 2011 14:44
6. 10. 2011 16:02
Avatar - Ada je zase tady
6. 10. 2011 12:18
Firma rendlik a syn
ma i s tim hnissanem zrejme hodnotu znacky zapornou >:-[]
Rozbalit vlákno
0
6. 10. 2011 13:20
Kde máme VW?
Taková velká silná firma s tak dobrými auty...;-)

Jejich akcie se ani neobchodují na NYSE. Asi nesplňují požadavky.
Rozbalit vlákno
0
6. 10. 2011 13:23
4. Honda
Neukazuje to, že příznivci Hondy jsou menší blázni, než příznivci VW, které zřejmě není ani v první stovce?
Rozbalit vlákno
0
6. 10. 2011 13:44
VW
..pokud jsem to pochopil, tak koncern je zde brán pouze jako VW....a ostatní koncernové značky nejsou počítány pod něj, taj možná proto taková čísla...(Audi a Porsche je zde uvedeno extra)

Audi 6,2 Mld+VW 7,9+Porsche 4,6 = 18,7 Mld....a to zde chybí Škoda, Seat a ptákoviny jako Bugatti a Lamba...
Rozbalit vlákno
11
6. 10. 2011 14:13
Re: VW
tak to musíme u Toyoty připočíst Lexus, u Hondy Acuru...
6. 10. 2011 14:34
Re: VW
Toyota ma jeste mnohem vice znacek, to nikdo ani netusi... Proste VW je tam kde je, priznivci vzdy budou hledat, jak je papirove dat na spicku >:D
Vzdyt je to jen zebricek, proc to nekoho vubec vzrusuje...
6. 10. 2011 20:01
Re: VW
Nemá vůbec cenu nad tím uvažovat. Je to konzultantská firma (jak jinak než v oblasti budování značky), která si dle své metodiky (s hodně americkou optikou) sestavuje žebříček hodnoty značek. Na hlavu. Bez užitku. Už jsem se s jejich prací párkrát setkal a pro mě jsou to obchodníci s deštěm, takoví šarlatáni marketingu (pokud tedy vůbec považujete marketing za něco reálného a užitečného).
6. 10. 2011 20:52
Re: VW
Myslím si, že metodika má logiku.
Nehledě k tomu, že její závěry jsou obecně přebírány ve světě.
Pokud se podívám na žebříček hodnoty značek, opravdu odpovídá pozici firmy ve světě. (Nemůžeme se omezovat krachující Evropou).

Takže s Vašimi slovy se nedá souhlasit. Takhle jednoduše spláchnout závěry světem respektované firmy.
6. 10. 2011 22:02
Re: VW
Asi jsme nečetli tu stejnou metodiku. Samé odhady a odhady z odhadů s trochou matematiky. Ta čísla mají velmi malou vypovídající hodnotu. Bylo ukázáno, že mají celkem vysokou korelaci s objemem peněz utracených za marketing a prakticky nulovou se skutečným vývojem na trzích. Jejich samotný pohled na pojem značka je zvláštní a diametrálně odlišný od mého (tedy, že jde o jakýsi symbol spolehlivosti a kvality produktů a služeb). Ale co já vím, mám jen 4 roky ekonomie. Po pravdě se vždy směji, když o Interbrandu čtu ve Wall Street Journalu nebo BusinessWeeku. Zkus se zeptat analytika nějaké banky, co si myslí o hodnotě značky a o značkách jako takových.
7. 10. 2011 01:07
Re: VW
Je pravdou, že česká ekonomikcká škola, pokud jde o mikroekonomii, je opravdu srovnatelná s americkou. >:-[]
Opravdu Mercedes a BMW utratí o tolik více za marketing?
A jaké další chytrosti zde chceš uvést?

VW se dosud neodvářil na NYSE, kde získává investice většina světových firem. Jenže to chce být transparentní, atd. a nehrát hogofogo na pár zaprděných Čecháčků.

4 roky jsou zoufale málo. Až budeš mít CFA, diskutuj o takových věcech.
7. 10. 2011 12:50
Re: VW
K čemu by mi bylo CFA? Mám dva magisterské tituly, "malý" doktorát (vše v oboru matematiky a informatiky), pracuji na doktorátu z matematiky, podnikám (rozhodně ne jako finanční analytik), co bych proboha s takovým certifikátem dělal? Když už něco sbírat, tak snad Ph.D., ne?

Já mluvím o smyslu jejich metodiky. Mě prostě nedává žádný. Leda že by ji za poslední dva roky úplně přepracovali, o čemž pochybuji. Víš vůbec, co to znamená silná korelace? Nedělá mi problém filosofická debata na téma ohodnocování značek. Svůj názor nenapíšeš, jen se stavíš za nějakou firmu, jejich žebříček, jejich metodiku. I kdyby ta metodika byla napsána ve Starém zákoně, tak je mi to jedno. Natož její citace v médiích.
7. 10. 2011 13:27
Re: VW
Ekonomika je něco jiného, než matematika, byť mnohé na matematice staví.
Z matematického hlediska emoce nelze nikdy dostatečně podchytit.
Emoce rozhoduje o výběru značky. Síla těchto emocí je v podstatě o ceně značky.

Kde je matematika?
7. 10. 2011 11:29
Re: VW
...jen jsem chtel uvest veci na pravou miru, kdyz VW tvrdi,ze je svetova dvojka a chteji byt jednicka....celkem mi to taky prijde jako zavadejici, pokud is vybiram auto, tak ne podle toho kdo toho kolik vyrobi,ale jak dobra auta dela...
7. 10. 2011 12:23
Re: VW
Oni to berou objemem výroby vozů, ani ziskem, ani tržní kapitalizací, už vůbec ne hodnotou značky, tedy značek.
7. 10. 2011 14:58
Re: VW
A co je hodnota značky?
6. 10. 2011 14:44
Hyundai=AUDI
Koukám, že Hyundai nic moc - cca stejná hodnota brandu jako AUDI je dost slabota...
Rozbalit vlákno
0