Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Paříž živě: Toyota iQ – První dojmy

Jaký smysl má vlastně Toyota iQ - auto velikosti kolínského Ayga? Největší automobilka na světě chce stvořit další stylové malé auto!
Zpět na článek
3. 10. 2008 17:52
neregistrovaný "L_RS"
4. 10. 2008 12:06
neregistrovaný "exctenar"
9. 10. 2008 18:33
neregistrovaný "cabel"
3. 10. 2008 20:12
neregistrovaný "tatraplan"
4. 10. 2008 03:03
5. 10. 2008 18:13
neregistrovaný "cabel"
6. 10. 2008 01:24
neregistrovaný "L_RS"
3. 10. 2008 17:52
good
Tady se zas toyotě něco povedlo. Vypadá skvěle, místo na trhu si 100% najde. A největší automobilka světa má právo zaplnit i nejmenší nezery v portofilu. :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "exctenar"
4. 10. 2008 12:06
Re: good
jj,uz se těším naživo za pár dnů,tohle se zatím jen podle obr. fakt povedlo, pokud bude dostat. robustní konstrukce, jako že skelet v oblasti kabiny se tak jeví,kdyby tam dali i svůj skvělý 1,3 benzín, na okreskách to bude radost :yes: [odkaz]
odkázek pro ty,co chtěji pár obr. navic a video, snad se redakce neurazí,nemá šanci nyní stíhat,to snad chápe každý
neregistrovaný "cabel"
9. 10. 2008 18:33
Re: good
myslim, ze tam casem bude taky, motor 1,3 :-)
neregistrovaný "tatraplan"
3. 10. 2008 20:12
500 a mini?
Rozhodně je to iqvečko hezké ale nevím jestli je rozumné porovnávat se s F500 a mini..ty jsou založené na historii na vyplnění mezer značky
Rozbalit vlákno
0
4. 10. 2008 03:03
..
to auto neni vubec postavene jako konkurent mini, ktery je drazsi, vetsi a sportovni, ale jako konkurent Smartu! Toyota potom co videla uspech Smartu v USA si uvedomila ze musi dalsi tridu od mercedesu s kopirovat. Myslim ze kdyby mercedes prinesl natrh 3kolku tak do jednoho roku ji asiate z kopiruji
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "cabel"
5. 10. 2008 18:13
Re: ..
mno.. kopiruji vsichni, ale japonci to vzdycky vylepsi :yes:
6. 10. 2008 01:24
Re: ..
Kopie znamená stejná řešení, ale iQ je zajímavé právě tím, že přináší několik nových řešení do segmentu ultramalých vozů - zkrácený rozměr diferenciálu a celého motorového prostoru, který umožnil zvětšit prostor kabiny; plochou palivovou nádrž pod podlahou, kde Toyota vyřešila starý problém s rovnoměrným čerpáním paliva při horizontálních náklonech, takže iQ má dokonce i něco jako kufr; zmenšené rozměry klimatizační jednotky, opět zvětšení prostoru v kabině a myslím jsou tam ještě nějaká další nová konstrukční řešení. Proto iQ není ani Smart, ani Mini nebo F500, ale ani Aygo. Je docela logické, že se na tenhle segment upírá čím dál větší pozornost výrobců: kromě tlačenice ve městech a velké ekovlny bude nově velmi bolestivě působit globální hospodářská recese, která pravděpodobně zdecimuje prodeje větších vozů. Stačí se tady na AutoCZ podívat na výsledky prodejů v zahraničí a na prognózy prodejů na příští rok.