Novinky
Rozhodně je to iqvečko hezké ale nevím jestli je rozumné porovnávat se s F500 a mini..ty jsou založené na historii na vyplnění mezer značky
to auto neni vubec postavene jako konkurent mini, ktery je drazsi, vetsi a sportovni, ale jako konkurent Smartu! Toyota potom co videla uspech Smartu v USA si uvedomila ze musi dalsi tridu od mercedesu s kopirovat. Myslim ze kdyby mercedes prinesl natrh 3kolku tak do jednoho roku ji asiate z kopiruji
Kopie znamená stejná řešení, ale iQ je zajímavé právě tím, že přináší několik nových řešení do segmentu ultramalých vozů - zkrácený rozměr diferenciálu a celého motorového prostoru, který umožnil zvětšit prostor kabiny; plochou palivovou nádrž pod podlahou, kde Toyota vyřešila starý problém s rovnoměrným čerpáním paliva při horizontálních náklonech, takže iQ má dokonce i něco jako kufr; zmenšené rozměry klimatizační jednotky, opět zvětšení prostoru v kabině a myslím jsou tam ještě nějaká další nová konstrukční řešení. Proto iQ není ani Smart, ani Mini nebo F500, ale ani Aygo. Je docela logické, že se na tenhle segment upírá čím dál větší pozornost výrobců: kromě tlačenice ve městech a velké ekovlny bude nově velmi bolestivě působit globální hospodářská recese, která pravděpodobně zdecimuje prodeje větších vozů. Stačí se tady na AutoCZ podívat na výsledky prodejů v zahraničí a na prognózy prodejů na příští rok.
odkázek pro ty,co chtěji pár obr. navic a video, snad se redakce neurazí,nemá šanci nyní stíhat,to snad chápe každý