Hmm, takže zase nic! Snad příště! Možná! Možná, že někdy to už konečně vyjde! ;-)
Jo je to blbý být vždycky až ten třetí v pořadí, ale jednou to musí už konečně vyjít! ( jen tak mezi námi, někteří pořád tvrdí že jo a ono pořád nic).
Jinak všem příjemný letní víkend, doporučuji chladit, chladit a zase chladit! ;-)
Na místní poměry typicky omezená reakce, něměl by se pod podobným článkem slavit spíš úspěch Toyoty, než "neúspěch" VW? :*)
Nehledě na to, že plány VW na prvenství mají poněkud odlišný letopočet, viz 15:34... ;-)
No tak to zase není takové překvapení že společnost, která vyrábí nejspolehlivější, nejhezčí a zároveň nejcharizmatější vozy na světě jich zároveň i nejvíce prodává. Většina lidí na světě není hloupá a jdou za kvalitou.
Proč podle tebe zrovna Toyota "vyrábí nejhezčí a zároveň nejcharizma(tič)tější vozy na světě"???
Touto "logikou" pak třeba VW vyrábí nejhezčí a zároveň nejcharizmatičtější vozy v Evropě.
Má to vůbec nějaký praktický smysl být světovou jedničkou v počtu prodaných aut?? Když se podíváme na koncern VW, to nemají z hlediska globální strategie nic zajímavějšího než se snažit "sundat" Toyotu? Když se na to podívám z hlediska místních VW fans, to vás takováto meta opravdu jakkoliv oslovuje? :no:
nemám přehled o modelech Toyoty za louží ani na východě, ale co se týká Evropy - nemůžu si pomoct, ale to, c opředvádí Toyota v segmentech ryze evropské domény, tedy Auris, Yaris, Avensis... Bída a nevkus:
Avensis - ok, ten nám po faceliftu prokoukl a vzhled není nic hrůzného. Jenže na druhou stranu tu je mnoho o kus atraktivnějších modelů. A není třeba chodit daleko. Nová Mazda 6 se začíná rýsovat v naprosto dokonalém světle...
Auris - zatímco ten současný je vzhledová bída, tak novinka, jejíž snímky už unikly, to je podle mě holá katastrofa a designérské zoufalství...
Yaris - neharmonický kam se jen člověk podívá
Když Japonce, tak Mazdu :-!
Toyota začala v Evropě nabízet, to co se Evropanům líbí - podívali se na několik pežotů, na padesátý facelift golfu (nebo 49-tý, místní vodborníci upřesní), na Fóbii, na Romster a řekli si, navrhneme to nejošklivější co dokážeme ... a vznikl Auris a Yaris (i když ten nový Yaris se mi líbí, škoda že není i kombík, bylo by to šikovné autíčko ... a Auris po faceliftu vypadá taky líp než dřív)
Hlavně když shrnu vývoj:
poslední generace Corolly (E140, E150) - nemastná neslaná, ale jinak ok
Auris - bída a děs (interiér obvzlášť
Auris po faceliftu - stále bída, co taky čekat. aspoň dostala špetku šmrncu
Auris 2013 - jak nemá vypadat vůz 8-s:no:
tedy víc než sestupná tendence.
Přitom Prius, ať je technicky jaký chce, po vzhledové stránce žádný průser není. Hilux, Land Cruiser taky bez připomínek...Avensis - tam už začíná nuda a roztrpčení... Tohle nechápu. Toyota prostě malé vozy neumí a po odchodu Corolly jako takové a nahrazení Aurisem je to čím dál větší katastrofa.
Celosvětově to ale není dramatický prohřešek, třída Aurisu je doménou Evropy a jak každý ví, prodeje v Evropě jdou do *** a čísel Golfu, Astry nebo Focusu nikdy japonec nedosáhne.
Novy Yaris se prodava na zapade velmi dobre, az prekvapive.
Auris snad bude vypadat jinak a ten predek snad bude vypadat aspon pro evropu jinak
Avensis jedno z nej aut ve tride, oproti Passatu vypada fakt lepe ;-)
Takze Toyotu jako vyrobce vyrabejici kvantitu jako koncern hodnotim lepe, kdyz pridam jeste vehlasnou kvalitu ;-)
toyoty sice nejsou nejkrásnější, nemají nejkrásnější interiér, nejlepší jízdní vlastnosti ale umí jedno: hybridy(to by mohlo být klíčové ve střednědobém horizontu) a hlavně trvanlivé vozy pro potřeby trhu třetího světa-tam se na něj nechytá žádný jiný výrobce-jedině toyota umí dokonale vykrýt jakýkoli trh ať už je to nigérie, čína, rusko, usa nebo EU ;-) navíc má jedny z nejspolehlivějších vozů
Toyota je globalni znacka a nabizi vse, co zakaznici chteji. Mozna prave proto se ne vzdy a kazdemu libi. Dokaze vyrobit uspesne auto v kazdem segmentu. A je jedno jestli si v nem nekdo vozi nakup ze supermarketu, notebook na sluzebce, na korbe paletu cihel nebo se rozhodne vyrazit na Dakar. A to zvlada po celem svete. A kdyz potrebuje, tak udela auto, po kterem lidi blazni jako Prius (mozna divny, ale je to tak), Supra, GT86, LFA.
Z vlastni zkusenosti vim, ze kdo si jednou poridi Toyotu, tak nenachazi moc duvodu ke zmene.
Hehe, vsak jsem psal, ze to nekomu prijde mozna divny :-) Z pocatku, kdy se Prius zacal prodavat, tak se na nej vytvarely poradniky. A to dokonce v zemi abs. prebytku jako je USA. Ted je nejprodavanejsim autem soucasnosti [odkaz] , takze i kdyz se ti to muze zdat byt divne, tak se da rici, ze i po Priusu lidi sili :-)
No jestli narazis na pruzkum agentury R. L. Polk, tak z nej prave Prius vychazi dobre. Opetovny nakup hybridu je obecne odhadovany na 35%, loajalnost zkazniku Toyoty v "hybridnim" obdobi vzrostl z 49% na 60%. Muze se, ale take nemusi toto prisoudit prave hybridum. To dana studie nerika.
Ja osobne, bych hybrid znovu koupil, i kdyz ne Priuse :-)
přesně tak: Toyota dokáže vyrobit auto pro masy(corolla), do špatných podmínek pouštních zemí(LC/Prado, Hilux), SUV(RAV4), manažerské(camry), hybrid který skutečně použitelný, stejně tak vůz pro taxikáře 3.světa(avanza) :-)
To je ten klasický podvod s tím, co všechno do toho započítáš. U VW tam v tom jsou navíc ještě všechny Audiny, Škodovky, Seaty a další okrajové záležitosti. Za chvíli tam bude i Porsche a kdyby VW čistě teoreticky koupil třeba Renaulta, tak je rázem největším výrobcem vozů na světě.
Nevím proč, ale ten Avalon Hybrid na titulní fotce na mě vyzařuje takovou pozitivní energii. Jako kdyby říkal: "pojďme jezdit"... :yes: Gratuluji Toyota! :-) PS. víte jakou práci mi dalo zjistit, co to je za model?? :D