Diskuse

Toyota Supra se poprvé ukázala se svými předchůdci. A prozradila informace o čtyřválci

18.7.2018

Napjatě očekávané kupé bude již pátou generací modelu Supra. Automobilka doufá, že stejně jako předchůdci naláká ke značce i pravověrné fanoušky sportovních aut.

 

  • 01 Reagovat !

    foto norday

    norday 18.07.  20:33

    Obsolete

    Ach jo. Toyota bohužel zamrzla desetiletí zpět. Kdy naposledy byla maska ve stylu formule moderní? (ani tenkrát to nevypadalo moc dobře)
    • 00 Reagovat !

      foto megacruiser

      megacruiser 19.07.  00:52

      « Re: Obsolete

      Taky absence manuální převodovky je celkem trapas. Kdepak, to už bude samá elektronika aby v tom zvládli jezdit i blbečci odkojení hrami na PC. Pamatuji si staré japonské třílitry - Supra, Nissan 300ZX, to byly auta!
  • 01 Reagovat !

    foto Stewee

    Stewee 19.07.  08:33

    Toyota alebo...?

    Ako tak čítam, motor od BMW, použité tlačítka z interiéru BMW, kto vie čo z podvozku od BMW sa tiež použije... smutné... toto už nebude Supra ako sme ju poznali, toto je hybrid medzi Toyo a BMW... Škoda, že tak veľká a zvučná firma akou Toyota je,išla cestou nie vlastného projektu, ale zaplietla sa s BMW... Vymrel ďalší skvelý model... Supra!
    • 01 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 19.07.  10:29

      « Re: Toyota alebo...?

      Tak na to, ako dlho a ťažko sa Supra rodila, akí boli predchodcovia a aké boli očakávania od novej generácie, musí byť toto pre fanúšikov obrovským sklamaním. Trochu to pripomína vývoj Hondy NS-X, tá ale nakoniec prišla s jedinečnou technikou a je nezameniteľná. Toto v podstate bude prekapotované BMW a z Toyoty tu bude veľmi málo. Niežeby BMW kupé bolo zlé, to rozhodne nie, ale proste tá výnimočnosť je preč, motory a technika BMW, exteriér jasné BMW, dokonca aj interiér či tlačítka a k tomu navyše povinný automat. Toto skrátka nebude žiadna "rýchla a zbesilá" Supra, sen tunerov a pretekárov. Tiež mi to príde ako downgrade, teda že Supra bude patriť o triedu nižšie ako tomu bolo dakedy, keď Supra mala zásadne šesťvalce, ktoré najmä v biturbo verziách sa tunili na neskutočné výkony. Štvorvalcová Supra s automatom je skrátka posun iným smerom a nie som si istý, či tým správnym.
  • 00 Reagovat !

    foto Vantage

    Vantage 19.07.  10:29

    Rentabilita

    Já se Toyotě vůbec nedivím, že šla do projektu s BMW. Toyota moc dobře ví, že tohle auto nebude veleúspěšné, proto mi asi ani nevadí, že je to vlastně nová Z4 s pevnou střechou a jinou karoserií, takhle mají alespoň šanci, že se jim část nákladů vrátí. Navíc iDrive je skvělý, asi bych tam touchpad z Lexusu nechtěl a hlavně... zrovna poslední dvoulitr i třílitr BMW jsou skvělé motory.
    A k tomu manuálu... Když to člověk umí, hraje si s meziplyny, řízení je pak odměna, ale většině (mladých) lidí jde spíš o to, jak snadno se dá s tím daným autem jet rychle a přitom se totálně nerozbít. Kamarád chce kupovat lehce jetý F-type v manuálu, v ČR 0 kusů, v celém Německu 2 auta v konfiguraci, manuál, kupé, od 2016 ... takže tak
    • 01 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 19.07.  10:37

      « Re: Rentabilita

      Ekonomicky to z pohľadu Toyoty plne chápem, ale z pohľadu fanúšika a zákazníka a predošlej histórie Supry to musí byť sklamanie. Samozrejme R6 od BMW je famózny motor a človek môže byť rád, že nejaká šesťvalcová Toyota vôbec bude, ale skrátka to stratilo všetku výnimočnosť, je to "len" kupé verzia Z4 a ak niekto nechce vyslovene kupé, nevidím dôvod, prečo pri rovnakej technike (a z toho logicky vyplývajúcemu malému cenovému rozdielu) nezobrať rovno BMW s imidžom prémiovky. Na druhej strane beriem, že pre záujemcu o kupé to môže byť dobrá kúpa, technika BMW za nižšiu cenu.
      • 00 Reagovat !

        foto Vantage

        Vantage 19.07.  10:53

        « Re: Re: Rentabilita

        Uvidíme, jak to Japonci nakonec naladí, minulý týden jsem sledoval videa z Goodwoodu a i když auto zní jako R6 BMW, zvukově ta R6 byla trochu víc přirozená, než bývá poslední dobou zvykem u BMW. Navíc vrchní inženýr vývoje Tada už v lednu potvrdil, že v 2019 uvedou základní verzi a skutečně ostrá GRMN verze přijde na přelomu 2019 a 2020, měla by mít přibližně o 50 koní víc než standard, tedy cca 385 koní.
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 19.07.  10:55

        « Re: Re: Rentabilita

        Tak to já zase nejsem zklamaný vůbec.
        ad 1) Famózní motor /ok nemá to nic společného, že ho mám v autě:) lehce laditelný na 400 hp. ad 2) Z4 v provedení kupé, kterou si u BMW nekoupím ad 3) na rozdíl od BMW to nebude masovka ad 4) kdyby se to podobalo konceptu, tak to bude daleko větší odvaz než Z4 ad 5) Z4 v provedení kupé, daleko tužší, lehčí, sportovnější - samá pozitiva

        ...až na ten automat, nezpochybňuju, že je skvělý, ale do prkýnka borovýho dyť vyrobit manuální převodovku přece není zase takový neřešitelný počin...

        a že to bude ve spolupráci s BMW - no aspoň to nebude mít výkon GT86...
        • 00 Reagovat !

          foto Pallermo

          Pallermo 19.07.  12:59

          « Re: Re: Re: Rentabilita

          Kdyz uz tu zminujes vykon gt86, tka by si mel vedet na co je vubec urcene a ze se da hodne dobre upravovat. Vetsinou v nemecku vidis GT86 ci BRZ s kompresorem 300-380 koni a uz sem jich par videl jet a je to uplne neco jineho pak. ME stacilo jet i obycejnou GT86, to je totiz hlavne na kroutici se silnice, klikate hory atd...ne zadny 0-100 jako trapny dieselpower ale Cechacci.
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 19.07.  16:08

            « Re: Re: Re: Rentabilita

            Zvýšení výkonu 40i o 85 hp mě vyšlo na 17 tisíc Kč. Kolik stojí kompresorový kit pro GT86? ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 19.07.  16:46

              « Re: Re: Re: Re: Rentabilita

              Zas to aj stalo o dost viac ako nove. Holt to turbo uz mas v cene :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 19.07.  18:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Rentabilita

                Tím jsem chtěl říct, že s motory od BMW bude Supra velmi lehce "laditelná" a za málo peněz, což se od GT86 říct nedá... i ten čtyřválec můžeš mít se 300 kobylama a šestiválec se 400. I když to nebude jak u té staré, že se budou prohánět tisícikoňové mrchy:)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Popálená Týnuš z nemocnice: Vánoce doma nestihnu! A o fyzické i psychické bolesti!

Popálená Týnuš z nemocnice: Vánoce doma nestihnu! A…

Popálená česká youtuberka Týnuš Třešničková (23), která byla před čtvrtrokem jednou z obětí nehody při ohnivé…

Tramvaje nejezdí mezi stanicemi Albertov a Otakarova: Kamion v podjezdu u Fidlovačky strhl trolej

Tramvaje nejezdí mezi stanicemi Albertov a…

Nepozorný řidič kamionu strhl v pondělí kolem 17. hodiny v podjezdu u Fidlovačky trolej. To omezilo tramvajovou…

 

iSport.cz

Rytmus o přípravě na Marpa: Stranou šla i frajárka, sáhl jsem si na dno

Rytmus o přípravě na Marpa: Stranou šla i frajárka,…

Už jen deset dní zbývá do boxerského duelu dvou rapperů. Zápas na šest kol mezi Patrikem „Rytmusem“ Vrbovským a…

Play off Evropské ligy: Plzeň vyzve Dinamo Záhřeb, Slavia Genk

Play off Evropské ligy: Plzeň vyzve Dinamo Záhřeb,…

Fotbalisté Plzně se v prvním kole vyřazovacích bojů Evropské ligy utkají s Dinamen Záhřeb, Slavii čeká belgický…

 

Reflex.cz

Chyťte Bureše! Ať na Krymu, nebo v krimu, tahle deskovka může být ozdobou vašich Vánoc

Chyťte Bureše! Ať na Krymu, nebo v krimu, tahle…

Politická desková hra, která slibuje pobavit všechny kromě Bureše, vznikla ještě před skandálem s údajným únosem…

Babiš dojí stát o miliardy, Agrofert mu vyplatil 100 milionů korun za půlrok, říká  Pirát Michálek

Babiš dojí stát o miliardy, Agrofert mu vyplatil 100…

Dotace pro Agrofert jsou čím dál vyšší, za doby působení Andreje Babiše v politice získal tento podnik 7 miliard…