To jsme taky nepochopil, ve všech mediích nějak pomotali dohromady informaci, že Toyota přeznačkuje nový C-Van od PSA, který se bude vyrábět ve Španělsku s informací, že Toyota hodlá v Kolíně zachovat výrobu aut (pomotalo to už ČTK).
A vyšel z toho ten paskvil, že Toyota bude v Kolíně nadále vyrábět auta pro oba koncerny, což nikdo neřekl.
Takže Toyota nic neprozradila a autor článku (převzatého z ČTK) by si měl nafackovat za nadpis.
Kdovi co bude, ja bych to zatim za hotovou vec uplne nepovazoval. Kdyz na vikend odlehcim, tak by se treba mohl nabizet i takovy Kodiaq, kdyz ho pro velky zajem nestihaji ze ;-) Na co stavet tovarnu na vychode/balkane, takhle koupit zanovni a nevyuzitou temer za plotem ... :-!
Nechce se chopit nevyužitých kapacit TPCA v Evropě Škodovka, fabriku koupit a vyrábět zde Karoqa, Kamiqa a Atecu namísto výstavby nové továrny kdesi na Balkáně? Z hlediska logistiky by to smysl dávalo. Berte prosím mou připomínku jako mírnou nadsázku, ale jen by mne zajímalo, jestli Škoda-Auto o této možnosti uvažovala a s TPCA vedla případná jednání.
Hádám, že by to šlo těžko, když jeden z partnerů převzal celou továrnu. To by asi prvně museli odstoupit všichni tři, pak by teprve měl šanci někdo jiný.
Taky zůstává otázkou, zda je TPCA vůbec připravena na výrobu větších aut, než něčeho kolem čtyř metrů.
Nadpis rika, ze uz vime, co se tam bude vyrabet, ale v clanku ta informace neni anebo jsem tak blbej, ze jsem to nepochopil.
Mohl by mi autor clanku odpovedet?
>:-[] >:-[] >:-[]:yes: Jenže to by nesměl být ve slušných zemích tak zdiskreditovaný. Kromě Izraele (který je čestnou výjimkou) už ho totiž berou jen v tom Putinostánu a v Číně. :-O:no:
Počítám za 10 let se začne stavět ve velkém-V TPCA se začne přistavovat a rozšiřovat výrobu na
600 000 aut za rok. Když postavila Toyota novou fabriku na hybridní převodovky v Polsku, Prostoru na stavbu nové Lakovny, Lisovny a ATD.. je dost.