Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TÜV Report 2016: Jaké ojetiny jsou spolehlivé a kterým se vyhnout?

Mezi mladšími auty bodují ve spolehlivosti hlavně ty od Mercedesu. Na opačném konci spektra jsou naopak modely Fiatu nebo Dacie.
Zpět na článek
6. 11. 2015 08:59
6. 11. 2015 10:07
6. 11. 2015 09:57
6. 11. 2015 10:10
6. 11. 2015 13:22
6. 11. 2015 14:04
7. 11. 2015 14:50
Avatar - Emel
6. 11. 2015 08:59
Chybka
U osmiletých vám text nesedí na tabulku...
Rozbalit vlákno
2
6. 11. 2015 09:37
Re: Chybka
Dobrý den,
můžu se zeptat, co vám nesedí? Já onu tabulku vidím správně.
Avatar - Emel
6. 11. 2015 10:07
Re: Chybka
Mezi nejhoršími jsou opět „staří známí.“ Úplně nejhorší je Renault Kangoo, v top ten jsou také Ford Ka, Dacia Logan nebo Volkswagen Sharan. V nejméně spolehlivé desítce jsou zastoupeny i Alfa Romeo 147 nebo Kia Sorento.

Aha, asi mě jen zaskočilo, že v textu nezmiňujete některá auta z nejhorší pětky, když mluvíte o nejhorší desítce.
6. 11. 2015 09:57
Na zakázku.
Chcete statistiku ? Řekněte jakou chcete já Vám ji udělám !
Rozbalit vlákno
0
Avatar - shamal
6. 11. 2015 10:10
Statistika...
Tahle statistika spíš než kvalitu aut ukazuje kvalitu majitelů aut. Samozřejmě, že majitel Porsche 911 bude pravidelně auto servisovat ve značkovém servisu, zatímco majitel laciného auta spíš bude kutit sám anebo se svěří do rukou garážníka. Spousta těch poruchových aut je v rukou nemajetných nebo nezkušených řidičů. Ostatně zejména u starších ojetin je koloběh: levná ojetina-nespolehlivý vůz-ještě levnější ojetina, velmi znatelný. Viz. třeba Mercedes třídy M. O obecně levných ojetinách jako je Renault nebo Fiat ani nemluvě.
Rozbalit vlákno
5
6. 11. 2015 10:40
Re: Statistika...
U novych aut majitele Mercedes nechavaji asi hodne casto servisovat, proto je na spici. U starych se pak bez servisu z prednich pricek vytratil a nastupuji japonci. U levnych aut se servis kona minimalne jak u novych tak u starych, proto od pocatku okupuji posledni pricky. Tato statistika nema se spolehlivosti co delat. Japonec je stale nejlepsi, holt se ostatni musi stale ucit vyrabet a ne servisovat ;-)
Avatar - Barrichello
6. 11. 2015 10:52
Re: Statistika...
Tak kvalita starších německých aut je velmi trisní, to je obecně známý fakt. Jen pár zoufalců ještě věří že pojem německá kvalita ještě existuje >:D
6. 11. 2015 11:36
Re: Statistika...
Jedine kdy si pamatuji, ze nemecka kvalita neco znamena byla II.svetova. To rikali i Amici. Po dobyti americkeho trhu japonci, je jasne, kdo od te doby vladne svetove spolehlivosti ;-)
7. 11. 2015 09:27
Re: Statistika...
Opravdu nechápu statistiku ukazující ochotu (možnosti) majitele udržovat auto v bezvadném stavu. O proběhu kilometrů a způsobu užívání jednotlivých aut ani nemluvě. Kde je například zahrnuto, že Tiguan 1,4 není schopen s jedním motorem ujet 100 t.km? Často ani 50.....
Avatar - Bubáq
6. 11. 2015 11:47
Kam se poděly starší Mercedesy?
Stálo by za zmínku, zda Mercedesy starší 3 let jsou stále ještě spolehlivé, či nikoliv. Nebo jsou exportovány do Bulharská, Rumunska,, Litvy a pod., takže se ve statistikách nevyskytují v dostatečném počtu?!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
6. 11. 2015 13:15
Medvědova taktika
se vyplatila. Po blamáži s kvalitou u modelů z let 2003- 2009? šli do akce 6 let servis zdarma. To znamená, že zákazník jezdí pravidelně servisovat, auta na technickou přijedou příkladně připravena a při prodeji po 3 letech není nový kupující nucen jezdit po garážích a taky "jede do stáje se svým medvědem". Tím pádem vše, co se kazilo vychytali, nebylo veřejněno a zákazník jenom zpívá chválu.
Tak se to dělá!
Bravo Mercedes Benz :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
6. 11. 2015 13:19
Re: Medvědova taktika
Tak tak, 6 let servis je velmi příjemný a na Západě ta auto téměř nikdo déle nemívá, pak to míří nejspíš na východ...tam se stočí kiláky... :-)
Avatar - Ji/Ri
6. 11. 2015 13:24
Re: Medvědova taktika
No ale to znamená, že i pak, po profi zásazích v garážích ta kvalita má svou setrvačnost. Prostě prémiový nápad a Mercedes si zaslouží uznání! ... jiní mezitím šulili a škrblili a taky se jim to vyplácí....
Avatar - Barrichello
6. 11. 2015 21:41
Re: Medvědova taktika
von leckterej garážista co fakt umí je šikovnější než ten spolek srandistů v ofiko servisech co bez diagnostiky nedaj ránu a sou to jen měniči
Avatar - Ji/Ri
6. 11. 2015 13:22
Reference
911 997S
za 5 let provozu, najeto necelých 70tis, od novoty:
pravidelný servis cca. 80tis plus přední desky 15.
mimořádný: klakson cca. 8.
dvakrát lakovna přední spojler /5cm nad zemí/ - jen spoluúčast
pneu: 5x sada á cca. Jedno opapučování cca. 50tis... tzn. 250.
a pak jen benzín carrera100

.... když se na to tak dívám tak mě asi *.ne >:D >:D :-(
Rozbalit vlákno
1
6. 11. 2015 14:04
Stylovka
Mne ta skodovacka stylovka hodne pripomina starou Astru F, roky 91-98.
Trochu faceliftujeme svetla, okna muzem nechat a mame skodovackou stylovku. Akorat ze ta Astra oproti skodovackemu uskakanemu lowcostu byla i v cabriu ;-)
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
7. 11. 2015 12:30
Toyota je leader v spolahlivosti
Realna spolahlivost auta sa prejavi az v hodnoteni 8-9 rocne a 10-11 rocne.
TUV sice tvrdi, ze "najspolahlivejsie su Audi/Mercedes/Porsche a Toyota", ale pri starsich autach (8-11 rocne) maju nemecke auta minimalne zastupenie v TOP10 (Audi 0%, Porsche 10%, Mercedes 10%), oproti tomu Toyota 50% ucast (!).
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
7. 11. 2015 14:50
Porsche
A kde jsou ostatní modely než jenom 911?
Ty 911 vedou asi jenom proto, že s nimi majitelé moc nenajezdí a všechny SUVčka a Panamery, které mají lidé jako služebáky asi moc spolehlivé nejsou?

Nebo mě něco ušlo?
Rozbalit vlákno
0