Ale zajímalo by mně,kolik jich jezdí v běžným provozu.Většina už jich je v říši jen jako auto na srazy (i podle RZ 04-10 apod.kdy jezdí jen sezónně)
U nás jich je ještě v běžným provozu docela dost
momentálně se počet 4taktů v ČR zvyšuje >:D než začal platit bič v podobě znovuzavedení ekodaně pro auta přihlášená přes ZTP se sem z Maďarska dovezl celkem slušnej počet
no ked si vezmes ze v nemecku jazdi ja neviem 150 milionov aut a mozno aj viac... ..... tak 32 000 je proste nic .. to je doslova nula ...kusovka.. to je ako stretnut na slovensku bentley alebo rolls royce ;-) proste statny sviatok
Zajímalo by mě, kolik ještě jezdí jiných aut v Německu ze 60. až 80. let, respektive jejich poměr tehdy a teď k trabantům. Myslím si totiž že tyhle náhražky auta zas tak rychle neubyly :-)
na obojí tam byly pořadníky..Waranů bylo ještě míň...sehnat třeba 4Taktního Warana kombi se šíbrem je nadlidskej úkol.Největší šance je dovýzt něco ze země paprikáše,protože oni v rámci RVHP dostávali největší příděl osobáků z ostatních zemí RVHP...navíc mají lepší podnebí,takže i zachovalejší auta
je fakt že když jedu po německý dálnici tak potkat něco z osmdesátek je docela svátek...většinou to jsou ale Transportery T3 a dodávkový MB plný německejch pankáčů >:D
myslím,že reálná cena by byla do 100tisíc..ale jediná šance jak obejít nové euronormy by byla ta,vyrábět to jako auto pro 15tileté s nějakým dvouválcovým motorem z motorky
mezi registrovanými a provozovanými. Odhlášené auto je v Německu pořád registrované, neplatí se za něj daň ani pojištění a lze kdykoliv zpět přihlásit. Nad naším systémem depozita RZ by se Němec usmíval, nebo možná popadal za břicho......