Jedno usmoleny, pres 60km (sedesat kilometru) dlouhe kolo na verejnych cestach, coz je pro elektromotorku, jedouci vetsinu casu na plny kotel, dost slusny vykon.
Jen pripomenu pro neznale, ze jsou i jine kategorie, ktere maji 2-4 kola, vrcholem je pak hlavni zavod, ktery se jede na 6 kol (cca 380km).
Jo zeptal jsem se blbě, váha to samozřejmě zabíjí ale mi šlo spíše o to, jestli taková motorka vůbec může jet 60 kiláků opravdu naplno nebo je to spíše economy run
Na tuto otázku odpovědět zodpovědně neumím a v článku také o výkonu - kapacitě akumulátorů ani slovo, aby to šlo nějak přesněji odhadnout - spočítat.
Můj osobní a téměř laický pohled - těch 60 km to snad může vydržet jet i rychle, tedy v rámci svých možností. Kdyby ne, tak by to byla naprostá zbytečnost. Ale to jen hádám z rozměrů toho obřího boxu v místě jakoby pod nádrží, o kterém si myslím, že to budou baterie.
Taky myslím. Ty stroje jsou asi udělaný TT "na míru" takže těch 60km udělají s nějakou menší rezervou naplno a použijí tak výkonný motor aby to ta baterka utáhla i z pohledu přehřívání. Loňská motorka měla 17kWh baterku a 150k motor.
Nevim, az tak TT nesleduju, slo mi o to uvest to "jedno usmoleny kolo" na pravou miru, TT je hooooodne dlouhe kolo a pokud ho ten elektrobajk da zavodnim tempem, tak je to podle me docela slusny prislib do budoucna. Osobne by me zajimaly nazory jezdcu na vlastnosti motoru.
Čert vem mizernej dojezd, je to prostě taková kategorie.
Horší je, z mého pohledu, ta příšerná hmotnost na závodní motorku. Když si vezmu sériovou produkční R1, se světlama, zrcátkama, zadníma stupačkama, blinkrama, RZ a na tandem si posadím šedesátikilovou roštěnku, tak na tom budu, co do hmotnosti, stejně. A výkonově vlastně taky, jestli ne líp.