Diskuse

Video: Renault Mégane. Jak je to s tím infotainmentem a místem vzadu?

17.3.2016

První redakční test nového Renaultu Mégane vzbudil spoustu různorodých diskusních reakcí. Pojďme si nyní názorně ukázat, co se nám na voze líbil a co nikoliv.

 

  • 71 Reagovat !

    foto Kubattt

    Kubattt 17.03.2016  20:11

    Pane redaktore

    Prosím jaké jsou vaše hodnoty výška/váha? Abychom si mohli udělat obrázek. Osobně Vás netipuju na průměrného Evropana
    • 94 Reagovat !

      foto Riceeater

      Riceeater 17.03.2016  20:20

      « Re: Pane redaktore

      Vypadá to, že Megane postavili spíš pro průměrného asiata... a takový americký, texaský vorvaň, ten by se neusadil asi ani vpředu ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto LW

      LW 17.03.2016  23:27

      « Re: Pane redaktore

      Pokud někdo testuje interiér, a píše jak je mu v něm dobře/špatně, tak první co čekám, že se dozvím jeho rozměry... No na to ještě redaktoři nepřišli...
    • 12 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 18.03.2016  07:55

      « Re: Pane redaktore

      Pokud se pamatuju na odpověď pana Mičky na podobný dotaz v nějakém dřívějším testu tak měří 182 cm. Váha asi v prostoru pro nohy vzadu nebude hrát takovou roli, ale je fakt, že štíhlejší člověk by se zadními dveřmi meganu provlékl snázeji, na druhou stranu, je evidentní, že z hlediska velikosti vstupního otvoru a místa na zadních sedačkách je megane prostě podprůměrný.
      • 00 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 18.03.2016  08:01

        « Re: Re: Pane redaktore

        a nebude to o 10cm vic?
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 18.03.2016  08:12

          « Re: Re: Re: Pane redaktore

          Nejspíš ano, teď ve dvojtestu megane/golf píše o 190 cm, mea culpa. ;-)
  • 195 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 17.03.2016  20:11

    Důkaz místo....

    Chválím snahu odpovědět na diskusní námitky k testu "důkazním prostředkem". :yes:

    Ale Honzo, upřímně, opravdu si myslíte, že to něco změní na tom, že jste prokoncernový vazal, který za 30 wolfsburgských a s pusou od chlebíčků "tlačí" VW Group kde se jen dá ? >:-[] ;-)

    PS: Počítám, že ten umatlaný rámeček je jen důsledkem Vaší účasti na jedné z dalších recepcí Škoda auto. :-)
  • 57 Reagovat !

    foto maXX-CZ

    maXX_CZ 17.03.2016  20:21

    Diky

    Take kvituji snahu zodpovedet caste dotazy uz jiz recenzovaneho auta, myslim ze by nebylo od veci delat to casteji, aspon u tech hodne diskutovanych modelu (chapu ze auta musite vracet, ale za zamysleni to stoji). Ja si narozdil od "kolegu" odpustim ty antiVAGinisticke kecy....
    Zaroven by me taky zajimala vase vyska, nicmene toho mista vzadu opravdu neni mnoho.
    Ten ramecek nejenze spatne vypada (je prili siroky), ale jestli se bezne takhle zamatla, tak to povazuju za - bez prehaneni - katastrofu a hnus. Kdokoliv do auta vleze, bude mit majitele za umastene prase.
    • 77 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 17.03.2016  20:33

      « Diky

      Ty jsi v tom Méganu seděl? Pokud ne, tak podle čeho soudíš, že je tam málo místa? Předem dík za odpověď.
      • 97 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 17.03.2016  21:37

        « Re: Diky

        Má se tam v zádu vystřídat celá redakce auto.cz, nebo celé město (................... doplň název), abys uvěřil?
        • 55 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 17.03.2016  21:49

          « Re: Re: Diky

          A čemu mám uvěřit? Já v tom mám celkem jasno. Už u prvního testu jsem psal, že v Méganu je vzadu podélně o trošku méně místa než třeba v Golfu. Taky jsem psal, že je to kvůli lepším a pohodlnějším sedačkám. Napsal jsem taky, že v kompaktu nemůžeš mít všechno a je to o kompromisech. Buď máš prostor pro 4 dlouhány jako v Golfu a nebo větší pohodlí pro normální lidi jako V Méganu. Taky jsem psal, že nehodnotím, co je lepší. To ať si každý zhodnotí sám. Rozumný člověk to jistě zvládne.
          • 76 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 17.03.2016  21:52

            « Re: Re: Re: Diky

            Fakta: podélný prostor vpředu max+vzadu min. - Golf o 17!!!cm víc. (180cm vs.163cm)
            Megane určitě nemá přední sedák o 17cm tlustější.
            Stačí?
            • 57 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 17.03.2016  21:53

              « Re: Re: Re: Re: Diky

              Ty taky patříš do sekty, která věří, že koncern umí čarovat? Nebudu řešit ta čísla. Ale nejde jen o tloušťku předního sedáku. V autě jsou taky zadní sedačky. Taky se musíš podívat na sklon, výšku, atd.
              • 64 Reagovat !

                foto J-W

                J@W 17.03.2016  22:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                Dal ti fakta, evidentně ti koncern nedělá dobře na žaludek. ;-)
                • 46 Reagovat !

                  foto pogo26

                  pogo26 17.03.2016  22:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                  Dal mně jen kus víry v nadpozemskou moc. Fakta opravdu ne. Ale i pro tebe je jistě zajímavé zjištění, že existuje celkem malý kompakt, kde je vzadu o 17 cm víc místa pro nohy než v Méganu.
                  • 53 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 17.03.2016  22:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                    17cm není v Golfu navíc VZADU, to je rozdíl předek+ zadek.
                    • 25 Reagovat !

                      foto pogo26

                      pogo26 17.03.2016  22:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                      Když dáš předky na stejno, tak ti asi zůstane jen ten zadek.
              • 43 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 17.03.2016  22:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                Tak samozřejmě je možný, že při testu Golfu R, z něhož jsem vzal údaje, někdo tušil možné srovnání s Meganem a čísla raději nadhodnotil.
                No, zkusil jsem teď poměřit zadek v M3 a oproti Meganu - minimální prostor lepší o 4cm, maximální prostor lepší o 6cm. A Mazda není ve třídě největší (uvnitř).

                Ale ty zvládneš utlouct jakýkoliv argument. I metr v ruce.
                • 15 Reagovat !

                  foto pogo26

                  pogo26 17.03.2016  22:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                  Ty máš doma Mégane a Mazdu 3?
                  • 53 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 17.03.2016  22:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                    Míry Meganu vidím v tabulce pod minulým testem. Nebo nemám věřit ani jim? Redakce je schválně snížila?
                    • 25 Reagovat !

                      foto pogo26

                      pogo26 17.03.2016  22:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                      Proč pořád řešíš nějaké míry? Proč třeba neřešíš sklon nebo rozsah výškového nastavení sedaček. Myslíš, že všechna měření probíhají při stejné výšce sedáku? Nebo to je třeba v krajní poloze? Těch otázek se nabízí tolik, že na to 2 čísla neodpoví.
                      • 42 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 17.03.2016  22:36

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                        Pak holt musíš zajet do autosalonu a obě auta si uvnitř sám přeměřit. A pak můžeš říct, že třeba zrovna v tom Golfu není místa nijak výrazně víc. Ale dokud to neuděláš, máme tu oficiální čísla a ty mluví jasně.
                      • 22 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 18.03.2016  04:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                        Jak tu někdo může nařknout někoho z VAGinismu, když jiný tu předvádí mozkový pr.delismus? ;-)

                        V Leonu, Golfu si za sebe sedne a v klidu se nechá vézt 190cm člověk. Ale Pogo si vystačí s málem a ještě z něj udělá přednost >:D
                • 30 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 17.03.2016  22:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                  Z definice metru vyplývá, že jeho velikost se zpřesňuje se zpřesňováním měření času. Takže jestli třeba nemáš nějaký šunt hodinky.... :-! >:-[]
                  • 30 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 17.03.2016  22:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                    Jak se může velikost metru zpřesňovat? >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 30.03.  19:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                      Koukám, že teorie relativity tady nikomu nic neříká. :-O 8-s
                  • 06 Reagovat !

                    foto pogo26

                    pogo26 17.03.2016  22:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                    Podle tebe už jen pouhá existence metru vylučuje nepřesnosti. A pokud máš na ruce hodinky, nemůžeš nikdy přijít pozdě.
                  • 43 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 17.03.2016  22:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                    Můj metr měří v závislosti na značce auta. Čím dál od Německa tím přesněji, ale to platí zhruba jen po Francii, v Japonsku už zase proměřuje. ;-)
                    • 26 Reagovat !

                      foto pogo26

                      pogo26 17.03.2016  22:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                      Jak to tak tady čtu, tak rozumná diskuse není možná. Místo argumentů jen tupé pokusy o vtip a nezaujatý nadhled. Ale nejseš v tom sám.
                      • 43 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 17.03.2016  22:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                        "Místo argumentů" - to je pro změnu tvůj pokus o vtip???
                        Takže když sem dám konkrétní čísla, míry udané výrobcem, není to rozumná diskuze, na rozdíl od argumentu "bůhví jak to VW změřil, určitě podváděli a měli pokaždé jiný sklon sedáku....."
                        • 36 Reagovat !

                          foto pogo26

                          pogo26 17.03.2016  22:50

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                          Co to zase meleš. Kdo tady mluví o podvádění VW. Proč pořád musíte do všeho cpát nějaký konflikt mezi VW a ostatními. Já jsem jen napsal, že 2 čísla ti toho moc nepoví. A to, že má každé auto jiný sklon sedaček, výšku ukotvení, tloušťku,... není snad podvod, ale normální vlastnost auta.
                          • 33 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 17.03.2016  22:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                            Sklon sedaček je určitě podstatný, ale ať dám přední sedačku kolmo nebo skoro položím, součet předek+zadek bude téměř stejný. S kolmým opěradlem se zmenší předek, zvětší zadek. Rozdíl 17cm si úplně z prstu nevycucáš.
                          • 64 Reagovat !

                            foto jossalito

                            jossalito 17.03.2016  22:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                            Pogo, v meganu je v zadu místa podprůměrně. Tím tuhle tupou, a od začátku nesmyslnou diskuzi, můžeme ukončit. :-!
                        • 42 Reagovat !

                          foto J-W

                          J@W 17.03.2016  22:54

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                          Všechny golfy co jsou v elektrice, tak mají software, který nenápadně posouvá přední sedačky dopředu a naklápí přední opěradla k volantu, když se v blízkosti auta objeví člověk s metrem. Právě jsme svědky nové aféry - der Sessel-gate.
                          • 52 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 17.03.2016  23:00

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                            On mi tu onehdá Pogo dokola omílal, jak má Captur krásných 20cm světlou výšku, a taky nic nepomáhalo, když jsem odkazoval na ofiko brožuru , kde Renault uvádí 17cm. Tohle je podobný.
                            • 25 Reagovat !

                              foto pogo26

                              pogo26 17.03.2016  23:11

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                              Tohle je opravdu podobný. Jen se vás tady sešlo dneska trošku víc věřících v 17 cm ve prospěch Golfu. V ČR je z nějakého důvodu ta víra nejsilnější. K tomu Capturu snad jen to, že má světlou výšku 20 cm. Vysvětlovat ti to nebudu. Věřím, že na to přijdeš sám.
                              • 22 Reagovat !

                                foto webpaja

                                webpaja 18.03.2016  04:20

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                                Jen se rozepiš, o světlý výšce i o tom, že 17cm nic neznamená (kdo ti tohle napovídal tě chctěl zřejmě utěšit, že i 10 stačí ;-) )
                                • 11 Reagovat !

                                  foto pogo26

                                  pogo26 18.03.2016  05:53

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                                  Snad stačíí že jsem napsal, jak to opravdu je. Pokud to někomu hlava nebere, tak s tím nic nenadělám.
                          • 11 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 18.03.2016  04:18

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                            >:D >:-[] >:-[] >:-[]
          • 52 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 17.03.2016  21:59

            « Re: Re: Re: Diky

            Rozumný člověk zvládne cokoliv. Podrážděný už méně.
            Asi bude třeba se smířit s faktem, že v zadu v meganu místo není. A kdybys mi nepodsouval názory /asi tvoje přání/, tak mě osobně tohle nevadí. Tento problém má skoro každý HB, zvlášť kdy je ve předu větší řidič. Auto na delší cestu pro 4 je třeba hledat o třídu výš.
            • 21 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 18.03.2016  04:22

              « Re: Re: Re: Re: Diky

              Nemáš úplně pravdu. Jezdil jsem teď poměrně často posledním Leonem. Naprosto perfektní vnitřní prostor pro cestování ve 4. Absolutně bez připomínek, vzadu jako A6 předminulý generace, větší než spousta aut střední třídy.
              • 00 Reagovat !

                foto GeekStar

                GeekStar 20.03.2016  10:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Diky

                Fakt az tak? Ja si snad tu Cupru vazne koupim...
      • 63 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 17.03.2016  23:35

        « Re: Diky

        S tím brutálním rozdílem podélné prostornosti v novém Méganu a současném Golfu (či Leonu, nemluvě o Octavii) naprosto souhlasím. Sám jsem obě auta důkladně vyzkoušel vpředu za volantem a pak i vzadu (jakoby za sebou) a v tomto parametru to skutečně vypadá, jako by ten Mégan byl o třídu menší auto. Taky s tím prostorem na hlavu u vnějšího okraje střechy je to opravdu bída, což je důsledek mezigeneračního snížení karoserie. Jak říkají Cimrmanolgové, můžete proti tomu protestovat, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat :-) Jinými slovy, aby se čtyři vysocí chlapi pohodlně vešli do auta, tak nemusí patřit do střední třídy, jen je potřeba vybrat opravdu prostorné auto nižší střední třídy - např. Golf, Leon či ještě lépe Octavii.
        P.S. Je zajímavé, že naprosto stejnou podélnou stísněností trpí také nejnovější generace Peugeotu 308 (a v jeho případě to ovšem není o moc lepší ani u kombíku, což snad případ Méganu Grandtour nebude).
        • 11 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 18.03.2016  00:14

          « Re: Re: Diky

          Je fakt , že neustálé snižování výšky normálních aut , především je to markantní u kombíků , pak vede zákazníky že prostor hledají...u SUV..!!
          A všichni se diví proč?? >:D
          Nový Megan je zase placatější a uvnitř snad menší než minulý.. :no:
          Design karoserie je pěkný..a tam to končí.
  • 58 Reagovat !

    foto MGRR

    MGRR 17.03.2016  20:28

    nemá smysl číst "řídký obsah", předem je jasné, že to není o chlebodárci...

    Titulek: Video: Renault Mégane. Jak je to s tím infotainmentem a místem vzadu?

    Je jasné, že to není o chlebodárci.
  • 46 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 17.03.2016  20:43

    No... a proto já jsem připravenej odpustit Tipu i ne úplně dokonalé tvarování palubky.

    Elektronická paní funguje bezvadně.. ve stojícím vozidle - kdy to nepotřebuju.
    Za jízdy, kdy by to někdy mohlo být ku prospěchu, ale nerozumí.

    Jak dlouho vydrží ty obrazovky? V autě = střídání teplot, vibrace na českých silnicích... dva roky?
    Opravit to nejde, takže výměna.

    Kolik bude stát jeden?

    Já si snad ještě rozmyslím i tu automatickou klimu a zůstanu u čudlíku.
    :-)

    Tón celého sdělení nechávám vědomě bez komentáře.
    • 41 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 17.03.2016  21:06

      « Re: No... a proto já jsem připravenej odpustit Tipu i ne úplně dokonalé tvarování palubky.

      Tak aspoň ti to snad nevykuchají u lidlu 3x do roka jako Columbus >:D >:-[]
  • 52 Reagovat !

    foto Petto

    Petto 17.03.2016  20:46

    Umastený rámček

    Je škoda že Megane nedostal joystick ako Talisman a Espace. Ale jedna možnosť tu je. Používať len tlačidlá na obrazovke a rámik bude čistý. Mňa skôr zarazil počet otlačkov pretože okrem domovského tlačidla sa ostatné využívajú absolútne minimálne. A zabil to s tými tlačidlami hlasitosti. Takto to vyzerá keď niekto ignoruje ovládanie pod volantom.
    • 57 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 17.03.2016  20:55

      « Re: Umastený rámček

      Je asi jasné, že nikdo normální tomu upatlanému rámečku neuvěří. Pro ty ostatní to bude zajímavé téma.
      • 65 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 17.03.2016  21:03

        « Re: Re: Umastený rámček

        Hlavně, že lesklé dekory na palubních deskách ostatních konkurentů se vůbec, ale vůbec neupatlávají... Na zvracení, toto...
        • 56 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 17.03.2016  21:10

          « Re: Re: Re: Umastený rámček

          Mégane se povedl a proto nejen u nás vzbuzuje emoce. Ve Francii mu PSA fans dávají sežrat nefrancouzský původ. Tady je zase pro každého lepší dřevěná lavice, která nabídne o 2 cm víc místa pro nohy.
          Pro někoho je to však "Jízda – hudba z Marsu".
          [odkaz]
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 17.03.2016  22:05

            « Re: Re: Re: Re: Umastený rámček

            Docela hezký test, který se mimo jiné věnuje tomu, co mi docela vrtá hlavou - proč 80km/h? To je na technické okresce taková normální zatáčka... tak proč 79 tak a 81 jinak? A v rychlosti 80 jako běžné auto bez 4C? Čekal jsem, že to bude pozvolný přechod, ale z toho testu to spíš zní jako by tam byla relativně ostrá hranice...
          • 06 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 17.03.2016  23:41

            « Re: Re: Re: Re: Umastený rámček

            Ne o 2 cm, ale o 17 cm! :-)
            • 22 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 17.03.2016  23:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Umastený rámček

              17 cm málo. Podle mě to bude minimálně metr. Kde se tady dneska všichni berete? Bylo nějaké společné modlení?
              • 13 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 18.03.2016  00:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Umastený rámček

                Sorry, ale to jsou prostě jen kecy. Když myslíš, že nemám pravdu, tak si ty auta prostě osobně vyzkoušej a uvidíš! ;-)
          • 34 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 18.03.2016  04:24

            « Re: Re: Re: Re: Umastený rámček

            Pogo, Mégane je pěkný a příjemný auto. Nemá dvakrát velký prostor vzadu, ale takhle umaštěnou obhajobu jakou předvádíš ty, si rozhodně nezaslouží.
            • 21 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 18.03.2016  05:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Umastený rámček

              Ty si to běž raději vyzkoušet. Pak se klidně rozepiš o prostoru menším než ve Fábii. Do té doby nehodnoť, jaká obhajoba je umaštěná.
              • 01 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 18.03.2016  08:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Umastený rámček

                Já jsem si ho zkusil, a z hlediska prostoru a posazu říkám, po talismanu druhý renault, kde je solidní řidičská pozice i pro vyšší postavu, sedačka jde odsunout, volant přitáhnout, do ideálu pro mně ještě chlup chybí, ale z hlediska hodnocení v rámci konkurence je to naprosto ok. A pokud si pohodlně sednu vpředu (192cm) v autě c segmentu, pak se za sebe vejdu s komfortním kompromisem, třeba v golfu, v meganu jsem to ani nezkoušel, prostě mezi opěradlem předního sedadla a zadním sedákem bylo místo max. na úzkou aktovku. Oproti golfu je to rozdíl třídy, a taková octavia je v tomto jiná liga. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 18.03.2016  12:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Umastený rámček

                Právě z toho důvodu hodnotit můžu. Tak hloupě nekritická obhajoba může být snad jen od prodejce v malým okresním městě se skomírajícími prodeji nových aut.
                • 00 Reagovat !

                  foto pogo26

                  pogo26 18.03.2016  13:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Umastený rámček

                  Jaká nekritická obhajoba? To mám korektně mlčet nebo dokonce souhlasit s každým nesmyslem, který tady někdo vypotí?
      • 71 Reagovat !

        foto pelikos

        pelikoš 17.03.2016  21:04

        « Re: Re: Umastený rámček

        apropos, doporučuji redaktorovi navštívit drogerii nebo prodejnu s autokosmetikou a zjistí, co se dneska nabízí uživatelsky jednoduchých prostředků k očistě auta :-!
  • 53 Reagovat !

    foto JohnDeere8320R

    JohnDeere8320R 17.03.2016  20:56

    Souhlasim

    Tak sem mel konecne moznost si ten megane diky znamemu prohlidnout a stim mistem a umatlanim je to presne tak jak rika pan redaktor. Toho mista vzadu a celkove to nastupovani je spatny. Ne ze mi osobne by to vadilo. Ale chapu proc se to tak moc resi. Nicmene ja sem na stisnene prostory zvykly :-) jinak ten displej, grafika a odezva supr ale na to matlani budete driv ci pozdeji potrebovat nejakou chemii, protoze pouhym setrenim hadrikem to znej nedostanete a kdo vi, jestli casem vubec. Jinak designove na druhy pohled se mi to auto uz libi min, prijde mi to takovy prekombinovany a zvlastni. Coz ale asi melo byt. Nicmene preju uspech na trhu ;-)
  • 40 Reagovat !

    foto TomasPT

    TomasPT 17.03.2016  21:00

    Místo vzadu

    OK, vidíme, že když máte obří nohu, tak se blbě skládá do prostoru. :-)
    Pokud vím, tak Megane je jako většina aut homologovaný jako pětimístný.
    Jak moc pětimístné to auto je? To by nebylo od věci zmínit asi u každého testovaného auta. U dost modelů je to vzadu dvoumístné a opravdu nouzovka uprostřed. Někde se ovšem dá jet celkem spokojeně vzadu i ve třech.
    • 00 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 18.03.2016  00:18

      « Re: Místo vzadu

      Jedině vzadu ve třech v MPV ..
      ..typu VW Touran , Sharan , Ford Galaxy a Smax nebo Opel Zafira či Renault Grand Scenic?
      • 00 Reagovat !

        foto TomasPT

        TomasPT 19.03.2016  16:16

        « Re: Re: Místo vzadu

        OK, vezmu to jinak. Vzadu tři děti až puberťáci, kteří netrpí nadváhou :-)
        Vím, že dost často to tam zabíjí středový tunel nebo loketní opěrka, která má tvrdé polstrování.
  • 34 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 17.03.2016  21:03

    ČÍSLO DNE ŠESTAČTYŘICET

    Každý správný testér ví, že jedině velikost bot s číslem Valentina Rossiho dokáže ve vozu odhalit skryté mezery a vyždímat jej až na plech. Ano, šestačtyčicítka rozhoduje o úspěchu nebo zatracení. Čtyřdvéř přitom vyžaduje celých 8 míst a to věru dělí zrna od plev...

    Napadá snad někoho lepší síto? Třeba výška člověka? Ále kdeže... výška nikoho nezajímá >:-[] ;-)
    • 60 Reagovat !

      foto pelikos

      pelikoš 17.03.2016  21:08

      « Re: ČÍSLO DNE ŠESTAČTYŘICET

      místo čísla mě napadá v tomto kontextu slovo a to slovo alianční - pulsar... ;-)
      • 15 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 17.03.2016  21:12

        « Re: Re: ČÍSLO DNE ŠESTAČTYŘICET

        Asi je dobře, že Mégane a Pulsar jsou od sebe tak daleko.
  • 104 Reagovat !

    foto holden-holden

    holden_holden 17.03.2016  21:21

    do megana posadi

    godzillu a do oktavky tajtrdlika ze SM >:-[]
  • 79 Reagovat !

    foto Well-being

    Well-being 17.03.2016  21:36

    Tak si to shrneme:

    Pěkné, moderní, ale nepraktické auto ... :no:
    • 62 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 17.03.2016  21:38

      « Re: Tak si to shrneme:

      Klasika pro dva, plus jedno, dvě děti. Jak časté v této třídě HB.
      • 40 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 17.03.2016  21:54

        « Re: Re: Tak si to shrneme:

        Jo, ale pokud je kombík větší, tak no stress... stejně bych vzal pro rodinu kombík.
  • 22 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 17.03.2016  22:15

    pozdlzny priestor vzadu

    preco je to vzadu tak male? .... pozrel som si hodnoty pozdlzneho priestoru vzadu ( vzdialenost od operadla prednych sedadiel k operadlam tych zadnych ) u asi 7 konkurentov megana a kazdy z nich ma maximalnu aj minimalnu hodnotu tohto priestoru zretelne vacsiu ako megane.... a to aj napriek tomu ze mnohi z tychto konkurentov su razvorom od megana mensi.... v com je ten problem meganu? inak posunuta kasna voci palubovke? ... vzhladom na rozmery auta som cakal ze pojde aj v interieri o triedneho obra ale ono to vyzera ze so sucasnych hatchov je najmenej miesta vzadu prave v novom megane .. aspon tolko naznacuju papierove udaje uz u 7 porovnavanych aut ktore som teraz narychlo omrkol ... menovat ich asi ani nema zmysel.. kedze sa zda ze megane je v tomto skutocne na chvoste triedy a nech ho porovnam s kymkolvek ( golf, astra , ceed.... ) tak v tomto skratka pohori... skoda... lebo auto vyzera zvonku obrovsky
    • 33 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 17.03.2016  23:46

      « Re: pozdlzny priestor vzadu

      Bohužel máš naprostou pravdu, ze které plyne jediný možný závěr - vzhledem k dost velkým vnějším rozměrům karoserie je využití obestavěného prostoru nového Méganu prostě mizerné. :-! Konec konců, současné Clio je na tom ve srovnání s konkurenty velmi podobně, i když v jeho případě není ten rozdíl tak velký. :-!
      • 43 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 17.03.2016  23:54

        « Re: Re: pozdlzny priestor vzadu

        Máš pravdu, že Mégane je větší než Golf a přesto je vnitřní prostor skoro stejný. Jen Mégane nabídne lepší polohu za volantem a větší pohodlí. Každý má něco a zázraky jsou jen v hlavách sektářů.
        • 35 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 18.03.2016  00:05

          « Re: Re: Re: pozdlzny priestor vzadu

          Ne, vnitřní prostor nového Méganu není ve srovnání s Golfem "skoro stejný", je brutálně menší. Ještě pořád jsi to nepochopil nebo mi nevěříš? Tak si ty auta na salónu sakra vyzkoušej osobně! :-!
          • 13 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 18.03.2016  00:08

            « Re: Re: Re: Re: pozdlzny priestor vzadu

            Vyzkoušej si to ty a zkus u toho taky trošku přemýšlet. Třeba si dej stejně vysoko sedačku.
            • 15 Reagovat !

              foto Sumi2000

              Sumi2000 18.03.2016  00:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: pozdlzny priestor vzadu

              Megan je auto pro trpaslíky..
              Dospělý lidi nechce.. >:D
            • 14 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 18.03.2016  00:51

              « Re: Re: Re: Re: pozdlzny priestor vzadu

              >:D >:D >:D Ne, už nemám sílu a jakákoliv diskuse u značkových fanatiků stejně nemá smysl. Klidně proto zůstaň u svého bludu, že je nový Mégane "skoro" stejně prostorný, jako Golf a že je jeho platforma podobně prostorově efektivní, jako MQB. Protože jinak bys dnes asi neusnul. Evidentně potřebuješ milosrdnou lež, tak ji měj a strč si jí víš kam! Dobrou noc! >:D >:D >:D
  • 55 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 17.03.2016  22:18

    Vidím rudě

    Teda ale pane Mička, to s tim upatlaným rámečkem snad nemyslíte vážně! To mě teda opravdu rozčílilo.... copak jiné materiály u konkurentů se neupatlají? Ale notak... třeba ten slavný klavírní lak? Sám ho v autě na části mam a je to příšerné na údržbu.... nebo leské rámečky ?? Notak.... vyzývám vás, abyste své "mastné prsty" obtiskl do každého testovaného vozu a schválně, jestli na tom ten Renault bude o tolik hůře >:D

    Že se vám to nelíbí - váš názor, neberu vám ho, ale že je to méně praktické? To fakt ne >:D

    Tohle vůbec není zastávání Renaultu, či hanění ostatních, ale čistá zkušenost..... víte, jestli je tohle hodnotící parametr, tak musí vést staré Korejské vozy, kde byly nejobyčejnější tvrdé plasty, protože ty neupatláte >:-[]
    • 31 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 17.03.2016  23:21

      « Re: Vidím rudě

      Jenže plastový rámeček Mégane obsahuje senzorická tlačítka, takže k zapatlávání přímo vybízí. ;-)
      • 51 Reagovat !

        foto Gvick2

        Gvick2 17.03.2016  23:22

        « Re: Re: Vidím rudě

        Je to tak. Každý materiál se upatlá, ale jde o to, zda na něj musíš sahat (pak se upatlá ihned) nebo na něj sahá jenom malé děcko když jej pustíš na přední sedačky. Problém řešení v Meganu je, že má na okraji displeje tlačítka, která nejsou nijak ohraničená a samostatná a šmatání na ně je v dané ploše okamžitě vidět a přitom se mu nelze vyhnout, rozsvícený displej šmatance přesvítí a nejsou vidět, na rámečku je vidět všechno protože se na něj musí šahat a není podsvícený.
        [odkaz]
        Třeba v Cliu je sice také hodně klavírního laku, ale není důvod na něj sahat, protože tlačítka jsou samostatná a ohraničená a vyjma nějakých nechtěných doteků není důvod aby na něm byly nějaké "šmatance".
        [odkaz]
        Řešení by bylo dát do lišty kolem displeje opravdová tlačítka, ohraničená, s mírně jinou barvou plastu a pak je okamžitě po problému (vyjma těch malých dětí) viz třeba to řešení v Cliu.
        Zajímavé je, že i na silně retušovaných ofiko fotkách přímo na webu Renaultu ty šmatance jsou vidět
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 18.03.2016  07:47

          « Re: Re: Re: Vidím rudě

          Na těch oficiálních fotkach to ale nejsou "smatance", ale ty tlacitka, resp. jejich podklad má opravdu jiný odstin, resp.jsou cernejsi
          • 00 Reagovat !

            foto Gvick2

            Gvick2 18.03.2016  08:50

            « Re: Re: Re: Re: Vidím rudě

            Pak je ovšem otázka proč je to na té ofiko fotce vidět jen na některých (tlačítko zapnutí, tlačítko domů) a proč ta černější "mapa" má nepravidelný tvar a je třeba u toho tlačítka zapnutí "vystředěná" směrem doprava od natištěného symbolu.
            Když se podívám na fotky z různých testů po světě tak je to vidět prakticky všude a na nějaký jiný odstín podkladu to opravdu nevypadá, kam se šahá, tam je to "pošahané".

            [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 18.03.2016  08:19

        « Re: Re: Vidím rudě

        Jasně, já tu nezastávám, že to řešení je ideální,zkoušel jsem to u Talismanu a líbilo se mi to, nicméně, vždy to jde udělat lépe. Ale nejlépe potom dopadnou staré kokpity vozů z 90. let, kdy tyhle parádičky nebyly "In" >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 18.03.2016  09:07

      « Re: Vidím rudě

      Rozdíl je ale v tom, že na ty klavírní laky u konkurentů musí sahat jen fetišista, zatímco na renaltův tablet musí sahat i běžný řidič víceméně každý den. Třeba u Dacie by to asi nevadilo, ale Renault se snažil dát Méganu styl a pocit něčeho navíc a ten zamaštěný tablet to prostě zbytečně degraduje.
  • 62 Reagovat !

    foto Gvick2

    Gvick2 17.03.2016  22:51

    The Final Countdown

    Pane redaktore, doporučuji natočit ještě jedno video s metrem v ruce a zdokumentovat podélné rozměry Megane a třeba i20, Fabie nebo jiného subkompaktu. Pokud jsou Vaše údaje v testech pravdivé
    Megane vpředu 840/1090 vzadu 760/540
    i20 vpředu 910/1110 vzadu 870/640
    Fabia vpředu 830/1060 vzadu 850/620
    tak Megane drtivě zaostává v podélném prostoru i za subkompakty a není tedy divu, že vypadáte na zadních sedačkách jak velryba narvaná do akvária.
  • 78 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 17.03.2016  23:20

    příšerné!

    co ale také od rendlíku čekat...

    základní věci, které by člověk od auta čekal, tedy útulný interiér a pohodlný posez, fungující ruční brzda, kvalita a spolehlivost plus klasické analogové přístroje - rychloměr a otáčkoměr zvlášť - tyto základní atributy splněny nejsou a výrobce to trapně maskuje jakýmsi hloupým smartfounem :no: Prostě klasický rendlík :no:

    A to ani nerozebírám zadní nápravu, spolehlivost agregátů a nafingované místo na zadních sedadlech, které tam ve skutečnosti není. Nevím, kolik ten člověk měří a váží (já mám 190 a 112), ale je mi jasné, že pokud bych si za volant sednul správně a ne tak jako ten figurant, co měl skrčené ruce (správný posaz je ten, že pokud natáhnu ruku bez pokrčení, tak mi volant v nejvyšším místě padne přesně do dlaně - stačí jen sevřít prsty), tak bych si sám za sebe už nesednul ani náhodou. Ne nepřekvapuje mne to. Důvodem je ten vaginální znak na kapotě, na volantě i za volantem. Stejně tak jako mne nepřekvapují ty šílené budíky a ta televize uprostřed palubky. Ale chápu, že uhrovatým upilovaným mladíčkům se ta hrůza může líbit - jenže ti si vybírají spíše nějaké francouzské křápy v bazáru, že ano... :no:
    • 62 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 17.03.2016  23:33

      « Re: příšerné!

      jistě, a proto všichni prémioví výrobci přecházejí na virtual cockpit a jejich obdoby, že >:D >:-[] >:-[] :no:
    • 61 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 17.03.2016  23:50

      « Re: příšerné!

      Poradím ti, nekupuj si Renaulta. Asi žádného. Fajn by bylo, kdyby jsi možná tuto značku vytěsnil úplně ze svého vědomí. Všem by se nám zde ulevilo. :-! A asi i tobě.

      Ne, že bych chtěl Renaulty nějak protěžovat, ale pár dobrých a úspěšných aut, ve své historii, udělali. Namátkou R4, R8, R16, R5, A110, Espace.
    • 31 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 17.03.2016  23:50

      « Re: příšerné!

      Ádo, částečně s tebou dnes souhlasím, já bych taky dal přednost dvojici klasických "budíků" rychloměr+otáčkoměr. Co se ale týče té debilní el. parkovací brzdy, tak tam je v tom Renault naprosto nevinně, protože toto ďábelské zařízení naprosto správně nabízí jen na přání a za příplatek. Kéž by stejně postupovali i všichni ostatní výrobci (např. VW u Golfu)!
      P.S. Správná vzdálenost trupu řidiče od volantu je, když máš zcela opřené lopatky a na horní část věnce ruku pokládáš zápěstím! (samozřejmě si předtím polohu volantu pečlivě seřídíš výškově i podélně). :-!
    • 42 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 18.03.2016  04:31

      « Re: příšerné!

      To, že neumíš sedět omlouvá snad jen evidentní nadváha a nemožnost se přes pupek posadit správně.

      Máš si sednout tak, aby jsi při plné podpoře zad opěradlem položil zápěstí na horní část věnce volantu. To ti zaručí vždy pokrčené ruce při jakémkoliv manévru s ním.

      Tvá frustrace z toho, že ti beďáry raší zcela jistě ne z důvodu puberty pak jen dokresluje tvůj tradičně kosočtvercový názor ;-)
  • 53 Reagovat !

    foto richard1969

    richard1969 18.03.2016  05:55

    příšerné ---POGO26

    Majitel nicku pogo 26 stále věří svému světu. Byl jsem v Ženevě (Genéve ) seděl jsem v novém meganu i ve sceniku a mista opravdu ubylo v obou vozech(hlavně na zadní straně sedadel ... ).Pane (pogo 26) zajděte si to vyzkoušet a pak teprve něco napište .
    • 01 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 18.03.2016  11:02

      « příšerné ---POGO26

      místa mezigeneračně ještě ubylo? Vždyť už v minulé generaci skoro žádné nebylo. U minulé generace se za člověka 192 cm (přední sedadlo zcela vzadu) dozadu neposadilo ani to nejmenší dítě (prostor pro nohy prostě takřka zmizel)....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zeman si „oťukl“ ministry Babišovy vlády. Řešila se inkluze i kanál Dunaj-Odra-Labe

Zeman si „oťukl“ ministry Babišovy vlády. Řešila se…

Prezident Miloš Zeman přijal v pondělí na zámku v Lánech kandidáta na ministra školství Roberta Plagu. Stávající…

Děsivé video: Kluk v Brně přebíhal před tramvají! Ta ho smetla!

Děsivé video: Kluk v Brně přebíhal před tramvají! Ta…

Děsivou srážku dítěte a několikatunové tramvaje zachytila v Brně kamera z protější soupravy. Kluk se bezhlavě…

 

iSport.cz

Dunící Lapač, Dopita i kelímky na rozhodčí. Vsetín zase žije hokejem

Dunící Lapač, Dopita i kelímky na rozhodčí. Vsetín…

Čtyřicet minut před začátkem zápasu se nedalo u zimáku zaparkovat. Už zase. Jako před lety, kdy Vsetín s…

Kdo zaplatí Filla? O teplického tahouna je v lize zájem, na tahu je teď Baník

Kdo zaplatí Filla? O teplického tahouna je v lize…

Otázka za milion, vlastně dva a půl: Kde bude hrát Martin Fillo? Teplice, po podzimu šestý tým HET ligy, mu…

 

Reflex.cz

Hledáte tip na seriál? Vydejte se dvakrát do Berlína s HBO a na cestu přibalte soundtrack

Hledáte tip na seriál? Vydejte se dvakrát do Berlína…

Berlín se dvakrát zhmotnil v seriálu, který na tuzemských obrazovkách uvádí stanice HBO; oba už jsou komplet…

O vystoupení z EU a NATO by se muselo rozhodovat v referendu, říká Michal Horáček

O vystoupení z EU a NATO by se muselo rozhodovat v…

Postupně jsem se sešla se všemi osmi vyzyvateli prezidenta Miloše Zemana na kávě. Čtenáři tištěného Reflexu si o…