Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
16
/
18
Prohlédnout znovu
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Servisní interval činí 30 000 km nebo dva roky
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Caddy v provedení Maxi s téměř pětimetrovou délkou nabízí velký vnitřní prostor
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Vyhřívání palivového filtru proti zanesení krystaly parafínu probíhá přívodem teplé vratné větve od motoru
|
acz
Palivový filtr se nachází nádherně přístupný a vyhřívaný teplem motoru
|
acz
Vyhřívání palivového filtru proti zanesení krystaly parafínu probíhá přívodem teplé vratné větve od motoru
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc