Rozumiem tomu dobre, že by sa tento CrossBlue mal zaradiť v hierarchii nad Touareg? Veľkostne bližšie k Q7? Mal som pocit, že pôvodný koncept a aj derivát od Škodovky by mal byť skôr niekde medzi Tiguanom a Touaregom.
Škodovky? Nepleteš si to s něčím jiným? Tohle je sedmimístné SUV pro USA. Větší než Touareg, ale motory by měly být napříč (tedy žádné osmiválce) a osobně očekávám horší zpracování (má to být (relativně) levné auto).
Mno nepletiem,ak si dobre pamätám, tak z konceptu Cross Blue má vychádzať Snowman alebo ako sa to bude volať. >:D Jedine že niečo pletiem, ale takto to mám fixnuté. >:D
Na to, že Škoda vyrobí takhle velké SUV pro Evropu, bych si nevsadil ani korunu. Buď bude menší (větší než Yeti, ale ne velké jako Q7/ GL/ RR), nebo bude určené pro jiný trh (ale pak by ho nevyráběli v ČR).
Můj odhad je, že prorokovaná spřízněnost znamená použití MQB u obou SUV. Rozměry můžou být úplně jiné.
Rozmery môžu byť v konečnom dôsledku iné, len vychádzam z informácií ktoré boli /sú/ k dispozícii v čase pri a tesne po predstavení konceptu. Údajne sa počíta aj so sedemmiestnou variantou, takže až taký "drobec" to nebude. Každopádne nechám sa dúfam "príjemne" prekvapiť. Jo a ešte sa aj podozrivo zhoduje dátum produkcie, to veľké MPV od Škody by malo prísť tuším tiež v roku 2016,
Rozměrově nad Touareg, kvalitativně pod něj, někam na úroveň Tiguanu, prostě velká kisna pro USA s levnými střevy (motory naštorc, primárně předokolka, haldex etc.).
dalo by se říct, že je to "nástupce" eRka.
rozvržením interieru to je auto téměř na úrovni Multivanu/Viana s určitě nepoměrně lepšími jízdními vlastnostmi. Po eRku tu zůstala díra...
Ano, nástupce. Díra po odchodu eRka je doteď nezaplněna a každý výrobce, který pochopí, že jsou rodiny které mají více než 5 členů a nechtějí cestovat v dodávkách, nebo na nouzových sedačkách, má ode mne palec nahoru...
Jinak eRko se už neprodává. Ve výrobě sice je, ale ta jde POUZE a JEN do Číny. Nikde jinde ho nové nekoupíš!
Auto typu M-B GL je to nejošklivější, co na našich silnicích potkávám a CrossBlue není výjimkou. Další hranatá kostka, extrémně velká, neohrabaná, užraná a ve své podstatě vzhledem ke své obří velikosti i nepraktická protože stejné užitné vlastnosti má i Passat v kombiku nebo E estate. Ale očividně je spousta lidí, kteří s mým názorem nesouhlasí... >:-[]:no:
Ale notak, viděl si někdy v M-B GL 7 lidí ? A teď nemyslím na předváděčce v autosalonu... Kdo má opravdu potřebu vozit 7 lidí, tak si radši pořídí Caravelu nebo něco podobného.
Uvědomuješ si, že sedmimístné konfigurace jsou zaměřené spíš na USA? Vem si, že Tesla narvala 7 míst i do Modelu S. Nouzová sedadla v kufru nejsou v USA novinka, v minulosti jsi je našel a dodnes najdeš v některých kombících (i evropských značek). Tak velké auto zkrátka musí mít v nabídce třetí řadu.
Nemluvě o tom, že CrossBlue možná v Evropě vůbec nenabídnou (ani v pětimístné konfiguraci) - původně to v plánu nebylo, později o té možnosti uvažovali (pokud už oficiálně rozhodli, tak mi to uniklo).
Já nemám problém s tím, že to v USA chtěj. Já jsem spíš reagoval na to, že se na to u nás někdo těší, na což jsem reagoval, že já se tedy na tyhle obludy rozhodně netěším. Jestli to tady jezdit nemá, tak jedině dobře :-)
Chápu, že to spíš bude pro trh do us, ale napadá mě jedna věc. Všichni lezou do suv, hlavní argument je zvýšení bezpečnosti /bla, bla, bla.......... /. Takže až všichni přelezeme do suv typu asx, yeti atd., tak z důvodu bezpečnosti můžeme přejít na větší typu touareq, x5 a Q7. Ale když přelezeme do Cross blue, tak to bude ještě lepší- bezpečnější. A v tomto duchu můžeme za chvíli všichni jezdit ve svých osobní autobusech,nebo OT-čkách, ty jsou největší a nejbezpečnější. ;-) >:D:-!
Opravdoví chlapi SUV nenávidí a sedají pěkně nízko nad zem... To, že se automobilky ohánějí "přáním zákazníků" ještě neznamená, že zlom v poptávce směrem k výrazně výrobně, ekologicky i spotřebitelsky úsporným klasickým autům nenastane mnohem dříve... :-)
Re: Je otázkou, zda sázka na americký trh je perspektivní...
Je otázkou jestli po další krizi budou Evropané vůbec ještě něco vyrábět. ;-) A sázka na americký trh se VW asi nevyplatí nikdy. NMS taky udělali pro USA a amíci jim na něj dlabou. Holt USA nejsou pro VW zemi zaslíbenou.