Multivan se dělá snad jen krátký, ne? V T5 se vedle motorky na platformě, kterou prodával (prodává?) VW jako příslušenství, vešla i dvě sedadla v druhé řadě. Ale je to opravdu o tom, že převážíš motorku, ne že rodina jede na výlet a ty si motorku přibalíš. Na to potřebuješ něco většího, pokud má být uvnitř.
Tak je to jen koncept. A nenazýval bych to přestavbou. Vypadá to jako to staré řešení, jen trochu jinak udělané. Pokud to tak je, tak je to jen ukotvené v kolejnicích pro sedadla a půjde to vyndat. Caravelle má stejné kolejnice, pokud vím, takže to do ní půjde také strčit, a na rozvoru nezáleží.
Předpokládám, že ty motorky dáš napříč, že? Tady (stejně jako u toho starého nosiče) je motorka podél. Takže můžeš zapomenout na lavici. Asi půjdou dát dovnitř dva tyhle nosiče najednou, ale v celé délce toho nosiče nebudeš moci mít žádné sedadlo a dlouhý je přes celý Multivan, takže ti těžko zbyde místo na čtyři místa k sezení (navíc k dvěma vpředu), i kdybys měl dlouhý rozvor. A s dvěma motorkami by člověk mohl narazit na limit celkové hmotnosti, i s dvoučlennou posádkou.
Samozřejmě by šlo udělat i jiný než podélný nosič, pak by zbylo více místa. Za to ale nemůže rozvor Multivanu, to je věc nosiče.
Pro T5 Multivan VW prodával sadu pro přepravu motorky (rampa, platforma, oka).
PS: Až teď mi došlo, že to bylo nejspíš myšleno jako ironie (přečetl jsem si předmět). :-) Multivan není nějak zvlášť velký, přeprava motorky je celkem na hraně. U dodávek určených k přepravě lidí je pak problémem, jak motorku zajistit (rampa není takový problém). Na to Multivan vybavený není. Lidi rozhodně napadlo převážet motorky v Multivanech, to není objevné, ale shání se pak po řešení, jak to vlastně udělat.