Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen: nové modely, nové segmenty

Volkswagen hodlá i v dalších letech udržet vysoké tempo představování novinek. Nepůjde přitom pouze o tradiční vozy, chystá se například čtyřdveřové kupé nebo roadster s pohonem zadních kol.
Zpět na článek
22. 3. 2006 13:19
neregistrovaný "Hola"
22. 3. 2006 13:22
neregistrovaný "mari"
22. 3. 2006 13:25
neregistrovaný "Alessio"
22. 3. 2006 13:26
neregistrovaný "GP"
22. 3. 2006 13:42
neregistrovaný "MadPete"
22. 3. 2006 14:08
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 14:50
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 13:25
neregistrovaný "GP"
22. 3. 2006 13:43
neregistrovaný "S8"
22. 3. 2006 13:31
neregistrovaný "manitou"
22. 3. 2006 13:44
neregistrovaný "S8"
22. 3. 2006 13:52
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2006 14:52
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 13:46
neregistrovaný "ZZ"
22. 3. 2006 14:09
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 13:52
neregistrovaný "manitou"
22. 3. 2006 13:58
neregistrovaný "anonym"
22. 3. 2006 14:05
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2006 14:10
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 14:14
neregistrovaný "manitou"
22. 3. 2006 14:16
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2006 14:44
neregistrovaný "MadPete"
22. 3. 2006 14:53
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 14:02
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2006 18:53
neregistrovaný "MichalH"
22. 3. 2006 18:59
neregistrovaný "mari"
22. 3. 2006 19:50
neregistrovaný "benQ"
22. 3. 2006 14:15
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2006 14:30
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 14:42
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2006 14:46
neregistrovaný "MadPete"
22. 3. 2006 14:48
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2006 14:50
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 14:54
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 19:24
neregistrovaný "MichalH"
22. 3. 2006 19:51
neregistrovaný "benQ"
22. 3. 2006 15:22
neregistrovaný "Paja"
22. 3. 2006 15:50
neregistrovaný "Tom"
22. 3. 2006 16:04
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 16:21
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 19:07
neregistrovaný "mari"
22. 3. 2006 19:15
neregistrovaný "MichalH"
22. 3. 2006 20:19
neregistrovaný "benQ"
22. 3. 2006 21:22
neregistrovaný "mari"
22. 3. 2006 22:04
neregistrovaný "mari"
22. 3. 2006 22:27
neregistrovaný "mari"
22. 3. 2006 23:58
neregistrovaný "Martina"
23. 3. 2006 00:48
neregistrovaný "Lubos"
23. 3. 2006 06:42
neregistrovaný "Martina"
23. 3. 2006 08:19
neregistrovaný "mates"
23. 3. 2006 08:48
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 3. 2006 09:19
neregistrovaný "MarcoPolo"
23. 3. 2006 10:05
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 3. 2006 10:29
neregistrovaný "Ondore"
23. 3. 2006 10:42
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 11:41
neregistrovaný "Ondore"
23. 3. 2006 11:57
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 12:24
neregistrovaný "Ondore"
23. 3. 2006 12:47
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 08:54
neregistrovaný "MarcoPolo"
23. 3. 2006 09:17
neregistrovaný "Paja"
23. 3. 2006 09:19
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 3. 2006 09:24
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 10:36
neregistrovaný "Paja"
23. 3. 2006 10:44
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 11:48
neregistrovaný "Paja"
23. 3. 2006 12:10
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 09:32
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 10:05
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 3. 2006 18:54
neregistrovaný "ANTIGTI"
23. 3. 2006 20:45
24. 3. 2006 18:24
neregistrovaný "andy"
neregistrovaný "Hola"
22. 3. 2006 13:19
bez titulku
No ja nevim, nic proti VW ale nekdy mam proste pocit, ze se snazi delat uplne vsechno. Pokud ma problemy, neni lepsi se soustredit na to, co umim nejlip?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "mari"
22. 3. 2006 13:22
Re: bez titulku
...myslíš na reklamu? :-)
neregistrovaný "Alessio"
22. 3. 2006 13:25
Re: bez titulku
:-)
neregistrovaný "GP"
22. 3. 2006 13:26
Re: bez titulku
>:-[]
neregistrovaný "MadPete"
22. 3. 2006 13:42
Re: bez titulku
Napriklad?
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 14:08
Re: bez titulku
Hahaha dobrej komentář >:D
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 14:50
Re: bez titulku
:yes: >:D
neregistrovaný "GP"
22. 3. 2006 13:25
Re: bez titulku
:yes: souhlas, VW má v nabídce pomalu tolik modelů, že by to stačilo pro 5 značek dohromady, přitom kromě Golfu GTI nijak zvlášť žádný z nich nevybočuje a celkově se značka začíná ztrácet v mlze fádní kvantity ... to bude další POLO plus a GOLF Touran atd, atd ... souhlasím s tím, že by se VW měl zamyslet nadtím co mu jde nejlíp a dotáhnout to k dokonalosti ...
neregistrovaný "S8"
22. 3. 2006 13:43
Re: bez titulku
Podivejte na Mercedes, ten tam ma taky spoustu prebytecnych modelu, jako napriklad trapne Rko... :no:
neregistrovaný "manitou"
22. 3. 2006 13:31
OT: P 206
Pamatujete jak v tý reklamě bouchal z toho hindustanu 206 ? Tak tenhle ji zbouchnul taky, rychlejc >:-[] [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "S8"
22. 3. 2006 13:44
Re: OT: P 206
>:-[] :yes:
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2006 13:52
Re: OT: P 206
...tomu sa hovori: "kvalitne napisany itinerar" 8-s :no:
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 14:52
Re: OT: P 206
Uffffff, to vubec nevypadalo pekne:-(
neregistrovaný "ZZ"
22. 3. 2006 13:46
Ubohý VW
Tak se hoši asi rozhodli, že když to nejde s kvalitou, tak to půjde s kvantitou... :no: >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 14:09
Re: Ubohý VW
hele ale k tomuhle se rozhodli už dávno a ne jen teď... >:D
neregistrovaný "manitou"
22. 3. 2006 13:52
JAK BY TO MOHLO VYPADAT ...
fox, fox plus, fox cross, fox variant, fox gti, polo, polo plus, polo cross, polo variant, polo gti, golf, golf plus, golf cross, golf variant, golf gti, jetta, jetta plus, jetta cross, jetta variant, jetta gti, passat, passat plus, passat cross, passat variant, passat gti, beetle, beetle plus, beetle cross, beetle gti, beetle variant, touran, touran cross, touran gti, sharan, sharan cross, sharan gti, phaeton, phaeton plus, phaeton cross, phateon variant, phaeton gti, tuareg, tuareg plus, tuareg gti, transporter cross, transporter gti, lt cross, lt gti - NO TO TEDY BUDE NĚCO ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "anonym"
22. 3. 2006 13:58
Re: JAK BY TO MOHLO VYPADAT ...
:yes: :yes: :yes: páni to je výběr jak na matějské, začíná se mi točit hlava, tomu říkám panečku kolotoč :-)
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2006 14:05
Re: JAK BY TO MOHLO VYPADAT ...
:-) :-) I bez těch "manitoupřívlastků" ;-) bych považoval nabídku za dokonalou :yes: :yes:
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 14:10
Re: JAK BY TO MOHLO VYPADAT ...
co by na ní bylo dokonalého? :-O
neregistrovaný "manitou"
22. 3. 2006 14:14
Re: JAK BY TO MOHLO VYPADAT ...
fox - propadák prodejů, polo - bledne závistí (GP, 207, Clio, Corsa), golf - propadák, zralej na facelift nebo dokonce next gen., passat - nesoulad stylů, ovšem trhák prodejů, phaeton - skvělá technika a docela slušný design, jinak propadák prodejů, touran - nic, vlastně NIC, teda joko velke nic, sharan - nic, beetle - propadák, jetta - škoda psát, tuareg - uvidíme po faceliftu. Zkrátka, čekají je těžké roky, těžké rozhodování a moře práce. ;-) Přesto držím palce, jelikož je z Evropy ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2006 14:16
Re: JAK BY TO MOHLO VYPADAT ...
Dobře to dopadne... jinak to ani dopadnout nemůže... to tu víme všichni... VW není továrna na výrobu černobílejch televizorů...
neregistrovaný "MadPete"
22. 3. 2006 14:44
Re: JAK BY TO MOHLO VYPADAT ...
Nemusis nam prepisovat vsechny fundovane soudy, na kterych jste se shodli s Frantou na Ruzku po deseti kusech.
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 14:53
Re: JAK BY TO MOHLO VYPADAT ...
Takhle napsany to vypada jeste hur, nez to doopravdy je >:-[]
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2006 14:02
VW ZÁŘÍ
Kdo sleduje poslední informace o VW, je mu jasné, že se karta začíná v mnohém obracet... jo, obrovskej tlak z východu... nutí zeběhlou evropskou jedničku činit složitá, mnohdy bolestná, organizační opatření. Negativní popěvky zoufalců na adresu VW zůstávají jen v rovině nezralých projevů... kdo zná VW, cítí tu silnou snahu posunout automibilku dál... to, že se jí to ždaří je jasné... VW je především Německo... takže klid... Je rovněž jasné, ža takhle velká automobilka bude dělat velký počet modelů, to kritzuje jen slepec... akcentuji v této souvislost zejména širší záběr směrem k okraji trhu... a tak za čas VW opravdu doslova pokryje celé nebe výběru v přístupných vozidlech pro nejširší spektrum lidí. To, že VW je pro tebe drahé, nezazlívej VW... tvá neschopnost není zapříčiněna automobilkou, ale jenom tebou... BRAVo VW-PORSCHE :yes: P.S. GOLF VI chápej jako odraz VW k nebetyčným výšinám v nových podmínkách... Můžeš už dnes přemejšlet, jestli si koupíš nějakýho čínskýho draka na provázku, nebo budeš rozumně investovat do nadcházející ikony v nižší střední... Všichni víme, že jedinej konkurent bude Focus... tedy důstojnej konkurent... Tak se rozhoduj rozumem a srdcem... protože pokud necháš zaznít jen svou peněženku, mohli bychom tě na déjedna potkat v plastovém šlapacím autíčku z Globusu... made in China...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MichalH"
22. 3. 2006 18:53
Re: VW ZÁŘÍ
No tak první kdo na svém "evropském" autě bude vozit made in china bude právě náš slavný VW. V okupování čínského trhu a zakládání továren je asi nejdál, takže se dá očekávat, že velká část výroby poputuje právě odtud. Takže kupujte VW, podporujte naše rudé bratry z Číny (věta "VW je především německo" je dnes mimo mísu). Já zastávám názor, že pokud chci něco dělat, musím to dělat dobře. A u VW nejsou takové mozky, aby zvládli takový rozsah a ještě to dělali dobře. Trh není jenom o chrlení nových modelů a variant. Chce to mít promyšlené, udělat špičku třídy, nabídnout přidanou hodnotu, ne si hrát na téma variace karoserie a designu a doufat, že to vyjde. Čeho si cením (ale nedokáži absolutně pochopit), že se nevzdávaj, například u toho Phaetonu. To už vyžaduje hodně sebezapření na tenhle propadák navazovat a snažit se VW silou vůle protlačit mezi úzkou elitu. Škoda, že se jim to ani tak nepovede....
neregistrovaný "mari"
22. 3. 2006 18:59
Re: VW ZÁŘÍ
>:D ;-)
neregistrovaný "benQ"
22. 3. 2006 19:50
Re: VW ZÁŘÍ
:yes:
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2006 14:15
ZA DVA ROKY
vyjede novej GOLF. GURU GOLF v tom nejhlubším slova významu. Ikona nižší střední. Vyjede na deseti... jo, čteš správně... na deseti motorech. Bude mít opravdu sportovní šmrnc a tak nějak chápej, že naplní dokonale očekávání nejen veteránů :yes: ale hlavně novejch bejků, co vklíněj Golfa do svý duše a potáhnou to s ním dalších sto let... G V. nemá chybu... jen prostě pro svou dokonalost je nákladově náročný... tak VW tohle vyřešil a jako bonus ti dává NOVÉHO GOLFA. Nového zejména v tom, že historicky bude G VI. charakterizován jako PRVNÍ GOLF DRUHÉ EPOCHY. Tak pokud ti zatím nedošlo, co se chystá, snad ti to dojde brzy... snad ti to dojde včas... :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 14:30
Re: ZA DVA ROKY
Hele GTI, když bude Golf VI takový jako jsem viděl na těch spyfotkách, tak bude mít na 100% úspěch, protože má konečně slušný design - má šťávu. Mě se tahle "studie" Golfu VI líbí, takže ti dám za pravdu :yes: Koneckonců Golf si to zaslouží a když ještě přidají rozumnou cenovou politiku, tak to klapne i u nás... ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2006 14:42
Re: ZA DVA ROKY
Jo, souhlas... velmi rázně do toho říznou... GOLF bude to, po čem se volá - mladej, dravej. Tak, jak to chceme.
neregistrovaný "MadPete"
22. 3. 2006 14:46
Re: ZA DVA ROKY
Takze zase nic pro internetove urvanky >:-[]
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2006 14:48
Re: ZA DVA ROKY
:-) :yes:
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 14:50
Re: ZA DVA ROKY
Mladej, dravej, to je přesně to co V.generaci chybí, ta by se dala charakterizovat jako starej, unavenej a nudnej hatch... Jen tak dál s VI generací, ještě když bude mít pod kapotou motory jako 1,4 TFSI a novej Common Rail 1,6TDI... ;-) >:D
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 14:54
Re: ZA DVA ROKY
pardon 1,4 TSI >:D
neregistrovaný "MichalH"
22. 3. 2006 19:24
Re: ZA DVA ROKY
No to bude i šestka za ty dva roky. Je jasný proč ji nemohou pustit hned, ale za 2 roky bude zase stará a omšelá, protože ji budou tak ukazovat, až se okouká dřív než přijde do výroby. A nečekej zázrak. Bude to pětka a téma variace designu karoserie a palubky. Toť vše. A to žádný motor nezachrání. Je to škoda. Kdysi, než jsem se narodil, jsem měl folksvágn rád. Měli by se soustředit na to, co umí. Třeba luxusní vůz nejvyšší třídy.
neregistrovaný "benQ"
22. 3. 2006 19:51
Re: ZA DVA ROKY
:no:
neregistrovaný "Paja"
22. 3. 2006 15:22
OT: Ford SUV
Pred malou chvili jsem na AutoBildu zkoukl skicu noveho SUV, panove vypada to, ze Mazda CX7 dostane evropskeho bratricka s tvari Fordu, ovsem se zakladni linii, ktera cti puvodni tvary Mazdy. Shrnuji dojem dvema slovy: vypada bajecne! (p.s.: terenni C-Max tedy slouzi zrejme jako mule car) :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tom"
22. 3. 2006 15:50
Re: OT: Ford SUV
A bude v Evropě i CX7?
neregistrovaný "ericn"
22. 3. 2006 16:04
Re: OT: Ford SUV
Máš pravdu, vypadá výborně ;-)
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 16:21
Re: OT: Ford SUV
Ovsem to neni prekvapko, protoze Ford vypada vzdy dobre!;-):-) >:D >:-[]
neregistrovaný "mari"
22. 3. 2006 19:07
NEKONTROLOVANÉ MNOŽENÍ BAKTERIÍ...
..se dá zastavit mj. Penicilinem z rukou odborného lékaře jménem Zájem ;-) Chápu VW: když už pod Tebou křupe led, tak se snaž rozložit váhu na co největší plochu. Tak jde vydržet uprostřed rybníka do první jarní oblevy... >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "MichalH"
22. 3. 2006 19:15
Re: NEKONTROLOVANÉ MNOŽENÍ BAKTERIÍ...
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "benQ"
22. 3. 2006 20:19
Re: NEKONTROLOVANÉ MNOŽENÍ BAKTERIÍ...
:yes: :-)
22. 3. 2006 21:01
PODLE ČEHO HODNOTÍŠ?
Všichni víme, že zatracuješ GOLFA... Jo? A cos prožil s jinejma? A s jakejma? Mimochodem, ještě dneska večer je stále GOLF nejprodávanější auto nižší střední třídy v EVROPĚ :yes: Tak čím to je, že ty do toho tak vidíš, že bys jim ho rozstřelil na kusy? Vím... tvá motivace je určována zajména snahou po originálnm pohledu... pokud možno co nejvzdálenějmu Evropě... je to takový evergreen malých... hledat svou velikost co nejdál od sebe... možná je právě tohle důvodem, že zůstáváš stále jen tím malým... Nemáš šanci, brácho, nemáš šanci. V Evropě jsou dnes jen dva vozy v nižší střední, které tvoří předvoj - FOCUS a GOLF. je jedno, co si koupš... v obou přpadech budeš na špici. Jenže, ruku na tvé zoufalé srdce... ty si přece nekoupš ani FOCUS :yes: ani GOLF :yes: Kde bys na to vzal... Tvůj horizont... myslím možnostní horizont, je opravdu rámován v tom lepším případě Japonském, a v tom horším Koreou... brzy budeš mít možnost tu vypisovat, jak je lepší nějakej čuči-muči... s hůlkama místo volantu... a hlavně, jak je lepší než GOLF... tak já ti držm palce, abys začal milovat GOLFa... bude to známka tvých schopností... v tomto případě nejen finančnch. P.S. A když už napadáš VW... napiš prosím, co TY považuješ za ikonu nižší střední v Evropě... Accent :-) Corollu :-) nebo snad Civica :-) Je to možné... tak napiš také proč.
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "mari"
22. 3. 2006 21:22
Re: PODLE ČEHO HODNOTÍŠ?
:-)bylo to směřováno někomu konkrétně, nebo to byl jenom takový Tvůj monolog na dobrou noc? :-)
22. 3. 2006 21:59
Re: PODLE ČEHO HODNOTÍŠ?
Byl to zdrávas GOLFU ;-) :yes: Marně čekám na racionální názory... roky marně čekám... i když vím, že nemohou přijít... přesto... lidská slepota... resp. zaslepenost, lépe řečeno... zoufalost, spočívající v absenci zkušenosti, v absenci názoru... umožňuje plivat na VW neskutečné nesmysly... na VW, které vyrábí GOLFa... nejprodávanější (a velmi drahé, přitom) auto v nižší střední v Evropě... Tak i když vím, že většina by raději zatratila Golfa, než si přiznala, že na něho nikdy nevydělá... já stále čekám na hrdost těchto zoufalců, na odpovědnost za zítřek, na vědomí vlastní důležitosti... současně jsem si vědom, že tohle je cesta většině zapovězená... jen tápat v tmách a utápět šeď své reality v pivní pěně... toť jejich včerejšek, toť jejich dnešek... tot jejich nekonečno...
neregistrovaný "mari"
22. 3. 2006 22:04
Re: PODLE ČEHO HODNOTÍŠ?
:-) :yes: pochop, strašně rád bych Ti pomohl najít toho- koho ženeš k argumentům: vymlátím to z něho >:D ;-) ale napiš už o koho jde :-)
22. 3. 2006 22:10
Re: PODLE ČEHO HODNOTÍŠ?
On se pozná... :-) :yes:
neregistrovaný "mari"
22. 3. 2006 22:27
Re: PODLE ČEHO HODNOTÍŠ?
Dnes to teda nevyřešíme... Tak dobrou noc :-)
22. 3. 2006 22:34
Re: PODLE ČEHO HODNOTÍŠ?
Dobrou... máme na to dalších sto let ;-)
neregistrovaný "Martina"
22. 3. 2006 23:58
Re: Uz dooooost!
Pane boze GTI uz prosim te prestan plnit tohle forum temahle kecama, uz se to fakt neda snyst... cekam na hrdost zoufalcu... to uz prekracuje vsechny meze. Jsi fakt slepej a hluchej, ustrnul si nekde v sedmdesatejch letech, tenkrat jezdili v golfech vexlaci a my jim tise zavideli a opravovali nase embecka a wartasy, ano tenkrat sme byli zoufali vsichni, ze nemuzeme vydelat na nic lepsiho (vcetne golfu), ale hochu, doba pokrocila, dneska dokaze mladej clovek vydelat dost na to, aby si vybral auto podle svyho gusta. Smir se s realitou, auta dneska (a zitrka) jsou auta, ktery maj dnesnim lidem co nabidnout, co rict, vis, jako Civic. Kdyz sem te zadala o konkretni argumenty v cem je prasat lepsi nez Civic, netaktne jsi nikdy neodpovedel, jiste, ty argumentovat neumis, umis jen opakovat stejny plky porad dokola. Ja bych ti mohla z fleku jmenovat desitky faktu, proc je Civic auto a prasat plecka, ty ale na fakta neslysis, ty slysis jen sam sebe. Ja fakt obdivuju lidi, co marnej svuj cas diskuzi s tebou. Proto jsem tenkrat chtela tvuj kontakt, abych te mohla "mezi ctyrma ocima" pozadat, abys prestal votravovat slusny lidi tvejma blabolama o tom, jaxme vsichni blbi, kdyz nenosime na spodnim pradle logo fauve....Vyzyvam vsechny lidi pri smyslech, zalozme antifunclub GTI!
neregistrovaný "Lubos"
23. 3. 2006 00:48
Re: Uz dooooost!
Zbytocne si reagovala. Najlepsie bude, ak nikto nebude komentare GTI citat a jeho to prestane bavit. Privital by som nieco ako 'Ignore' ;-)
neregistrovaný "Martina"
23. 3. 2006 06:42
Re: Uz dooooost!
Mas pravdu Lubosi, ja to taky dost casto vydrzim, ale co je moc, je moc.
neregistrovaný "mates"
23. 3. 2006 08:19
Re: Uz dooooost!
Martino, tohle prece ne! Celit nazorum druhyho tim, ze vytvoris jeho antifan klub? Kde v tu chvili bude mezi tebou a GTIm rozdil? Vim, ze ty to pochopis, i muzi maji sve dny;-) Tak to tak ber:-)
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 3. 2006 08:48
Re: Uz dooooost!
Kde sa hrabe Tvoj golf na Mazdu 3 a Toyotu Corolu!?Nemci by boli stastni keby sa dokazaliaspon vzdialene priblizit kvalite a spolahlivosti tychto aut!Jasne,ze pubertu tieto auta neoslovia,ale o to im ani nejde!
neregistrovaný "MarcoPolo"
23. 3. 2006 09:19
Re: Uz dooooost!
Aj sovietsky traktor vydrzal najdlhsie, bol preto najkvalitnejsi? To nie je iba o intervale medzi poruchami, to je aj o pocite z auta, jeho designe, ergonomii, vykonoch... a thodnotenie zalezi na potrebach toho ktoreho cloveka. Napr mne japonci nesedia, som predsa len europskejsi typ ;-)
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 3. 2006 10:05
Re: Uz dooooost!
Vysvetli mi niekto aky fantasticky pocit mas z jazdenia v Golfe,z jeho ergonomie,vykonov atd.?Priemerne auto s maximalne nepohodlnymi stolickami,jazdne vlastnosti bez 205/55R17,vypnuteho ESP tiez ziadna slava.Ked uz VW tak Passat,ale aj tam sa da vybrat lepsie.Jednoducho nemci mi nesedia,mam radsej pohodlne jazdenie a nerad vystupujem z auta ustaty (neplati pre BMW,Mercedes!).
neregistrovaný "Ondore"
23. 3. 2006 10:29
Re: Uz dooooost!
Ak niekto vyprovokuje k reakcii, býva to obvykle GTI. Má to zmysel či nemá je Hamletovská otázka, tak pridávam jeden názor, ale som zvedavý na reakcie vás všetkých, veď o tom diskusia s GTI-m predsa je :-)
S Passatom predchadzajucej generacie som najazdil cca 140tis.km, Golf plus zvyknem používat a prebrázdili sme spolu necelých 10tis.km, celkovo mám najazdených hodne cez 1/2mil km, absenciou skúseností myslím netrpím.
Považujem sa za racionálneho človeka, kupujem veci konkrétne pre účel, ktorý chcem dosiahnuť. Pred rokmi som kúpil do firmy troch kórejcov. Prečo? Pretože za 400 papierov mali absolútne všetko, čo môže referent vo firme potrebovať a boli o hodný kus priestrannejší, ako rovnako vybavení európski bratríčkovia. Kedykoľvek sa s kýmkoľvek pustím do racionálnej diskusie, prečo (ne)kúpiť kórejca. Dtto platí o voľbe guruho. Nezatracujem ho, má viacerých protivníkov, s ktorými sú na páske o prsia, rozhodne to ale nie je len Focus. Podobne je to vo všetkých triedach, vo vyššej strednej bol pre mna svojho času Accord nedostižný a na psie kusy, ktoré som zažil s ním len tak nezabudnem. Hviezda S400 pre mňa nežiarila natoľko, aby si získala moje srdce, ale dala mi širší obzor vnímania, pochopil som rozdiel medzi triedami.
Roky, ďalšie typy áut a kilometre mi dali nadhľad. Nemám problém vnímať prednosti tej či onej vranej kobylky bez ohľadu na šikmosť svetiel. Samozrejme, sú typy ku ktorým ma to ťahá viac, obvykle sú z Európy. Ctím tradíciu, pri slovách Aston či Jag sa pokloním. Ale nemám problém podať ruku číňanovi, pretože mám rád súperov, nútia ma byť v strehu a stále sa zlepšovať.

Absenciou skúseností myslím netrpím. Kupujem veci pre konkrétny účel.
Za zaslepených považujem tých, ktorí nie sú ochotní pripustiť, že iná hviezda môže žiariť jasnejšie.
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 10:42
Re: Uz dooooost!
Jo, ovšem, až ta hvězda bude zářit jasněji... neboj, bude vidět... zatím je to jen živenej plamen těmi, co si to odůvodní přesně tak jako ty - těma 400... A v tom je ten problém. Mimochodem, pokud mohu připustit, že občan uvažuje racionálně a úsporně a proto koupí něco z Korei... pak jako firemní auto koupit něco jiného, než Škodu (v Česku) považuji za velmi nedomyšlenou věc... Koneckonců, vždyť to strkáš do nákladů a pokud jsi auta pořídil na leasing, tak měsíční úspora na splátkách bude v řádu storkorun... za ty tys prodal svou Evropu...
neregistrovaný "Ondore"
23. 3. 2006 11:41
Re: Uz dooooost!
Je to celé na dlhú diskusiu, chápem Ťa, ale dovolím si nesúhlasiť :-) Možno by sa mnohí čudovali, koľko je v tom kórejcovi vecí z US, podobne ako by sa divili, koľko vecí z Číny ich obklopuje a zaplatili za to ťažké peniaze európskej (americkej, svetovej,...) firme známej značky. Máme rôzny názor na globalizáciu, ja už som naznačil, že som globalista idealista ;-) a verím, že "spolu dokážeme viac" :-) Racionalitu rozhodnutia kúpiť kórejcov kedykoľvek doložím účtami, srdce v tom nehľadaj. Môj pohľad ekonóma, takého, ktorý dokáže ušetrené peniažky použiť na rozvoj silnej lokálnej (rozumej európskej) firmy hovorí, že v danom čase som za ušetrené peniaze dokázal dať plat jednému človeku navyše, určite teda nešlo o rozdiel stokorún, nehovoriac o tom, že v Škodovke by odviezol sotva polovicu. Keď to postavím do extrému, tak to mohla byť diléma: Zamestnať "našeho" človeka, alebo kúpiť "naše" auto - čomu dávaš prednosť Ty?
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 11:57
Re: Uz dooooost!
To je ryze účelové dilema ;-) Nedělej ze mě rasa. :-)
neregistrovaný "Ondore"
23. 3. 2006 12:24
Re: Uz dooooost!
V žiadnom prípade Ťa nepovažujem za rasa! Na pohľad účelová diléma bolo pre mňa v tom čase reálne rozhodnutie. Dnes kórejcov nekupujeme, ale za tým rozhodnutím si stojím a kedykoľvek bude treba, zopakujem ho. Účelom tejto polemiky nie je navážať sa do GTI-ho, hanobiť guruho, apoštola, ale povedať, že veci môžu mať aj druhú stranu. Moje vtedajšie rozhodnutie (okrem mnohých iných) mi dovolilo na konci roka ohlásiť najvyššiu dynamiku rastu firmy v celej histórii. Našej, európskej firmy! ;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 12:47
Re: Uz dooooost!
:-) Bravo... :yes: ;-) :yes:
neregistrovaný "MarcoPolo"
23. 3. 2006 08:54
Preco, preco stale...
Dokedy bude este treba ludom otvarat oci? Preco im treba stale vsetko vysvetlovat? Co, nevidite snad auta ako Golf (etalon nizsej strednej), Passat (apostol - krasne pomenovanie ;-) ) alebo Focus na uliciach. Nevidite to?!
Zial, asi nie. Auto je produkt pre vsetkych, a ludia su rozny. Tak ako ja mam problem si vybrat vhodny investicny produkt v banke, tak ma vacsina ludi problem vybrat auto. Otvorene, nie sme vsetci technici/strojari/technologovia/mechanic… ludia ktory sa o auta zaujimaju, rozumeju tomu a venuju sa autam skoro vsade a stale. Vsetci nepoznaju rozdiel medzi "nizsou strednou" a "strednou" (Civic vs. Passat :-D), nevedia co znamena TDI PD, ako funguje ESP a nevedia naco im je uzavierka diferenicalu. Oni kupuju auto ako produkt marketingu, oni daju na reklamu nehodnotia auto ako dobre pracujuci a zladeny stroj.

A presne toto je voda na mlyn pre levikov, nerealne bezierove nekonecne krabice, ryzove auta, porcelanove jelene a "drakov na spagatikoch".

A potom je zial stale treba dookola vysvetlovat aku ulohu hra Polo vo VW ponuke, preco Golf GT, preco vznikol Golf+ a ako to ze motor nie je pokazeny, ved v zime vzdy blika kontrolka ASR ked sa rozbiehaju :-) .... Ooooo, sladkaaaa nevedomost! :-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Paja"
23. 3. 2006 09:17
Re: Preco, preco stale...
Fajn a co tim chtel basnik rici? ;-)
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 3. 2006 09:19
Re: Preco, preco stale...
To si presne vystihol,ze ludia kupuju podla reklamy a nie podla skutocnej kvality!Iba vdaka tomu sa tolko predava Polo a Golf,lebo tieto vozy moc spolahlive nie su!Uvedomte si kde uz vsade VW montuje auta,takze to uz nie je taka povestna "nemecka kvaita".Nebol nahodou manager z VW prichyteny pri ziadani uplatku,aby sa VW vyrabali v Indii?Takze tiez ziadne poctive nemecke skatulky bez sarmu a vkusu,ale tiez "ryzove smejdy" za nemecke ceny!A este mas jednu moznost super produkt z Bratislavy!
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 09:24
Re: Preco, preco stale...
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
23. 3. 2006 10:36
Re: OT: manager cars
Precti si vcerejsi vydani Carauta s prepisem puvodniho srovnavaciho testu BMW 320d vs AR159 vs Lexus IS...bude se Ti to libit! ;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 10:44
Re: OT: manager cars
koupím... četl jsem testík vedle - stísněnej prostor... na to bacha... my evropští kovbojové s pupkama... potřebujeme prostor ;-)
neregistrovaný "Paja"
23. 3. 2006 11:48
Re: OT: manager cars
Zvlast na zadnich sedadlech >:D >:-[] >:D Ale milenky pupkatych kovboju se obvykle vejdou i do zavazadelniku Daewoo Matiz se vzprimenymi sedadly. ;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 12:10
Re: OT: manager cars
Matiz mám za sebou... teda nemyslím ***ní v něm >:D ale jednou jsem v něm jel... seděli jsme vedle sebe... rameno na rameno :-)
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2006 09:32
JEN ŠTĚKOT
kojotů... na svůj vlastní vocas... jen zoufalost vlastní bezmoci... jen vědomí suterénu... Poušť, bahno, zatracení. Svět redukován do splasklé peněženky a děravejch kapes... to vše v zájmu přežití, povyšováno na názor, na postoj. Pravda je opravdu někde tam venku, pravda o tobě, co skloňuješ tři písmena STI aniž jsi ochoten připustit si, že ani na jedno nikdy mít nebudeš... Neboť hladovci chutí... co v neskonalé nenávisti k sobě sama a skrzevá to, k celému světu, třeští ze tmy noci své krhavé oči do žlutorudých světel Donaldů... sžírající jim touhy po kusu žvance... touhy bez naděje... touhy beznaděje. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 3. 2006 10:05
Re: JEN ŠTĚKOT
Uz tolko nepi,lebo potom pustas taketo bludy!
neregistrovaný "ANTIGTI"
23. 3. 2006 18:54
Re: JEN ŠTĚKOT
TY VOLE......POSLI AJ MNE.. JAK POZERAM NA TO CO PISES KED SI POTIAHNES JE TO FAKT PECKA. ODKIAL MAS TAKU TRAVU???? :-!
23. 3. 2006 20:45
Re: JEN ŠTĚKOT
Velmi se mýlíš. Pokud ses v tom našel (a že bys si to tipnul), je to jen proto, že já to psal střízlivej a tys to střízlivej četl.
neregistrovaný "andy"
24. 3. 2006 18:24
VW... idešššššš
:-) ;-) :-)
Rozbalit vlákno
0