Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat 1,8 TSI skončí, nahradí ho 1,4 TSI Twincharger

Volkswagen učinil další významný krok k downsizingu svého modelového portfolia. U klíčového modelu Passat se odebral do důchodu motor 1,8 TSI a nahradil jej ještě nedávno odepisovaný 1,4 TSI.
Zpět na článek
13. 11. 2012 09:44
13. 11. 2012 11:59
13. 11. 2012 12:09
13. 11. 2012 15:21
13. 11. 2012 12:36
13. 11. 2012 13:13
13. 11. 2012 13:24
14. 11. 2012 07:33
14. 11. 2012 12:12
13. 11. 2012 15:25
14. 11. 2012 07:41
14. 11. 2012 11:47
14. 11. 2012 11:56
14. 11. 2012 13:12
14. 11. 2012 11:58
13. 11. 2012 14:41
13. 11. 2012 10:04
13. 11. 2012 10:06
13. 11. 2012 10:13
13. 11. 2012 10:24
13. 11. 2012 10:49
13. 11. 2012 12:20
13. 11. 2012 12:42
13. 11. 2012 10:53
13. 11. 2012 10:54
13. 11. 2012 10:56
13. 11. 2012 15:13
13. 11. 2012 11:06
13. 11. 2012 11:41
13. 11. 2012 12:28
13. 11. 2012 18:53
13. 11. 2012 11:10
13. 11. 2012 15:17
13. 11. 2012 11:01
13. 11. 2012 11:18
13. 11. 2012 11:22
13. 11. 2012 11:49
13. 11. 2012 12:01
13. 11. 2012 13:06
13. 11. 2012 13:26
13. 11. 2012 13:39
13. 11. 2012 13:50
13. 11. 2012 14:38
13. 11. 2012 16:19
13. 11. 2012 13:56
13. 11. 2012 14:53
13. 11. 2012 15:06
13. 11. 2012 15:22
13. 11. 2012 21:32
13. 11. 2012 13:57
13. 11. 2012 15:19
13. 11. 2012 14:04
13. 11. 2012 14:32
13. 11. 2012 14:42
13. 11. 2012 14:51
13. 11. 2012 15:02
13. 11. 2012 15:02
13. 11. 2012 15:13
13. 11. 2012 16:53
13. 11. 2012 17:15
13. 11. 2012 17:27
13. 11. 2012 19:40
13. 11. 2012 20:19
13. 11. 2012 20:08
13. 11. 2012 16:47
13. 11. 2012 15:09
13. 11. 2012 15:26
13. 11. 2012 16:27
13. 11. 2012 16:40
13. 11. 2012 18:02
13. 11. 2012 18:05
13. 11. 2012 16:46
13. 11. 2012 17:57
13. 11. 2012 18:13
13. 11. 2012 18:56
Avatar - 3_diamanty
13. 11. 2012 09:44
logicka volba
kedze 1.4ka TSI je rovnako vykonna ako 1.8TSI , auto ma aj rovnake dynamicke parametre ako 1.8TSI ale zerie podstatne menej!!! , navyse je aj lahsie a zrejme aj cena pojde dole :yes: Otazna je spolahlivost... 1.8TSI tusim nemalo tolko problemov ako maju mensie kubatury... ale mozno sa mylim, tento motor mohol byt aj v rapide kludne, na tak velke auto ako je rapid nie je ani 90kw nejako vela....
Rozbalit vlákno
29
13. 11. 2012 09:49
Re: logicka volba
Ty mas tie skusenosti tradicne len z papiera, ze? :no: Aku dlhodobu spotrebu a v akom aute mas s 1.4tsi 160k a aku s 1.8tsi?

Dalej tu blaboces ze s 1.4 to bude lahsie auto. Pre tvoju informaciu, bude o 6kg tazsie nez s 1.8. :-! Twincharger je otesanek.
Avatar - nalimer
13. 11. 2012 10:22
Re: logicka volba
topper je ukážka papierového motoristu. vymenuje všetky modely, motory a keď príde na realitu, akosi to škrípe. ;-\
Avatar - Mokrous
13. 11. 2012 20:43
Re: logicka volba
Ty neumíš číst? A nebo redaktoři psát? Proč je v tabulce nižší hmotnost u 1,4TSI???
13. 11. 2012 21:40
Re: logicka volba
Ale to vis ze umim. Proto jsem prvne kuknul na oficialni stranky VW, kde se jasne uvadi - pohotovostni hmotnost Passat 1.8tsi - 1502kg vs. Passat 1.4 twincharger - 1508kg. Mam za to, ze to jsou relevantni data. Tabulku v textu jsem nestudoval. Ale ve vztahu k tomu, ze topper vychazel z ni, tak mu v tomhle pripade dluzim omluvu.
Avatar - Mokrous
13. 11. 2012 23:23
Re: logicka volba
No já teda vidím 1483kg, 1508 platí pro DSG. Jde sice o kosmetické detaily, nicméně je to tak. To, že české stránky mají velké mezery je pravda, ale kdo chce, mrkne na VW.de a hned má jasno.
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 09:50
Re: logicka volba
Papír snese hodně.
A tyhle downsizingy se dělaj jenom aby byly papírový hodnoty a mohli říct EU jak sou ekologický a sporní a plní jejich debi*ni předpisy
Avatar - 3_diamanty
13. 11. 2012 10:04
Re: logicka volba
realne aj 0,9 turbo vo fiate 500 zerie tolko ako 1.4 benzin v punte..... ano papier znesie vela... ale pri 60tke v meste neverim ze bude 1.4tka TSI zrat viac ako 1.8ka TSI.... urcite ak sa vykon nevyuziva naplno tak mensi motor zerie menej... auto je aj lahsie.... pri vyssich rychlostiach sa to vyrovnava tak to je... co uz narobime ;-\
13. 11. 2012 10:29
Re: logicka volba
Uz ti tam nekdo nahore psal, ze s 1,4 auto nie je lahsie, ale naopak.
Realne je pro kazde auto nejaky optimalni motor a pro Passat je to 2,0TDI, ostatne sam bych chtel toho benzinoveho Passata videt jinde, nez na obrazku (s vyjimkou V6, tech je dost).
Avatar - Ronault.
13. 11. 2012 19:00
Re: logicka volba
Můj šéf ho má v benzínu :-) 2,0 TSI
13. 11. 2012 11:59
Re: logicka volba
reálná spotřeba při běžné jízdě po okrskách mezi vesnicemi s nevytáčením motoru se u mě u octy 1.8 TSI nedostala pod 8 litrů a to sem se i snažil jet úsporně a jednalo se třeba o vzdálenosti 30-40km. Stejně tak cesta Brno-Šumperk při dodržování předpisů průměrná spotřeba se pod 8.5 litrů nedostala, než se člověk dostal z Brna na dálnici tak se spotřeba stačila vyšplhat na krásných 10.5 l/100km. Člověk, který si jezdí podle sebe, na otáčky motoru a rychlostní limity v některých místech až tak nehledí, tak mu nedělá problém za tu samou cestu se dostat na průměrnou hodnotu 11.5 l/100km. Nicméně chování motoru bylo krásné, tichý,klidný chod s krásnou dynamikou nechyběl. Opět nicméně i když se jednalo o služební pravidelně servisované auto, s kterým jezdily za celou svou existenci 2 osoby, tak při 120ti tisících km nájezdu jednoho dne, když se chtěl nastartovat motor...lup a potkaly se ventily s pístama. Auto bylo staré něco málo přes 3 roky a nový motor = investice 120 000 Kč + 9 000 Kč práce. Naštěstí automobilka uznala konstrukční chybu a jednalo se o nespolehlivě fungující napínací mechanismus rozvodů, takže částku 120000 Kč uhradila a majitel(firma) platila "pouze" 9000 Kč. Po zkušenosti s touto situací nevím jestli bych řešil ještě více "vystaminovanému" 1.4 TSI.
13. 11. 2012 12:09
Re: logicka volba
Ono jde taky o umění ne jen snahu jezdit úsporně. Já jsem prozatím u každého auta dosáhl na udávaná čísla (naposledy Octavia 1,2 TSI). Samozřejmě když jsem se o to snažil. Ony 'papírové' hodnoty totiž neudávají za kolik s tím jeden každý bude jezdit, ale kam se jen s minimem snahy a umění dá dostat.
Spotřeba totiž závisí HLAVNĚ na řidiči!
Avatar - iudex
13. 11. 2012 15:21
Re: logicka volba
A myslíš zmiešaná prevádzka, systém nádrž-nádrž dotankovaním doplna? A pri koľkých nádržiach? Lebo samozrejme nie je problém u väčšiny áut dosiahnuť číslo udávané výrobcom ako priemer, ak jazdíš len okresky (tam by si zase mal pozerať spotrebu pre mimomesto a to snáď ešte nik nedosiahol). ;-)
13. 11. 2012 12:36
Re: logicka volba
Nevykládej bludy, já mám průměrnou spotřebu s 1,8 TSI Octě v létě 5,9 a v zimě 6,4. S takovou spotřebou mám najeto 50 tkm. Pravda, nejezdím rychle, rychlost vesnice nevesnice 70 -90 km za hoďku. Na dálnici 110. Ale jednou za čas tomu proženu pérka >:-[] . Jak budu mít najeto 150 tkm, nechám vyměnit řetěz i s napínáky ať si v servisu vykládají o bezůdržbosti co chtějí. Jo a v 250 je nutné vyměnit ložiska na klikovce, jinak je taky motor v tahu. Se služebáky se jezdí prasečím stylem, ta spotřeba by tomu odpovídala. Více než 10 litrů jsem měl průměr pouze tehdy, když jsem to po dálnici valil dlouhodobě 170 -200 za hoďku.
13. 11. 2012 13:13
Re: logicka volba
bludy to nejsou, jen realita pro ty, kteří si nekupují silné auto na to,aby s ním někdo jezdil pomalu nebo dokonce až brzdili provoz na silnici :-) cestu do práce rychlostí 110km/h si moc nedokážu představit, taková cesta musí potom trvat skoro 2 hodiny namísto hodiny a právě proto pak někdo přemýšlí, jestli se člověku vyplatí šetřit palivo a být pozdě v práci anebo být v práci dřív a tu částku si vydělat. Ale to záleží už na každém a na situaci. Osobně kdybych si vybíral auto s ohledem na spotřebu a zároveň bych chtěl mít svižnější vozidlo, tak volím 1.9 nebo 2.0 TDI a tu spotřebu, kterou jsem měl s plazivou jízdou do práce s motorem 1.8 TSI, tak bych měl se svižnou jízdou u nafty. Samozřejmě to tu nikomu nenutím, je to názor každého, kdo co má radši, co se komu víc hodí a na úhlu pohledu. Jinak spotřeba více než 10 litrů odpovídá při rychlosti nad 160km/h :-)
13. 11. 2012 13:24
Re: logicka volba
Jezdím po okreskách, na dálnici to mám jenom kousek, polišů je tady jak nas.áno a papíry jen jedny, brzo bych musel chodit domů pěšky. Výkon mám na předjíždění a ne na zběsilou jízdu. Šlápnu na to a automat už ukáže co umí. Dýmotvorná chrochtadla nesnáším, zvláště teď ty s DPF filtry. Možná bez DPF by stálo za úvahu, ale vyndat ho a za pár roků neprojít emisemi, až to začnou kontrolovat, nemám zájem.
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 14:17
Re: logicka volba
:yes: :yes: :yes: :yes:

Dýmotvorná chrochtadla >:D >:D >:D >:D

Máš bod :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - WinDiesel
13. 11. 2012 17:07
Re: logicka volba
Ujasni si to, Brouku Pytlíku. Sám si odporuješ a blábolíš. Dýmotvorné chrochtadlo s DPF již není dýmotvorné, takže by ti nemělo vadit. Ale ty to chceš bez DPF, tedy dýmotvorné a najednou ti nevadí. A ještě bys klidně čmoudil a vadí ti jen emisní kontrola.
Jsi velmi hloupý a píšeš pitomosti.
14. 11. 2012 07:33
Re: logicka volba
Á, máme tady jednoho frajera, co už si demontoval DPF a teď jsem urazil jeho dušičku. Auta s demontovaným DPF kouří stejně jako stará Avie, ještě mnohem víc než vozy s Euro 4. I s DPF auta kouří, zvláště, když se elektronika rozhodne vypálit filtr, to je pak za autem pěkný záhul superjemného rakovinotvorného mraku. Takže když bych chtěl čistě teoreticky ( tak to bylo myšleno ) chrocht, tak s maximálně s Euro 4, což už jsou dneska v podstatě staré plečky. Dnešní diesl je jen na dálniční provoz, na všechno ostatní by měl být benzín. Kdyby konečně našli vlády odvahu a začali zdaňovat benzín jako naftu ( benzín o 2 Kč na litr více ), současně měli stejnou Euro emisní normu ( snad už v dohledné době bude ) a k tomu se platilo ne za litr ale kilogram paliva ( proto ten rozdíl ve spotřebě, nafta má mnohem vyšší spalné teplo ), tak by byl od těchto čmoudíků v osobních vozech pokoj, stejně jako např. v Kalifornii.
Avatar - kari.laz
13. 11. 2012 14:08
Re: logicka volba
Takže tohle tvrzení

"reálná spotřeba při běžné jízdě po okrskách mezi vesnicemi s nevytáčením motoru se u mě u octy 1.8 TSI nedostala pod 8 litrů a to sem se i snažil jet úsporně "

Znamená, že jezdíš jak prase s nohou skoro na podlaze a divíš se, že to pak žere >:D
Avatar - rohYpnol
13. 11. 2012 15:14
Re: logicka volba
úvahy hezké, realita naprosto jiná. V dojezdových vzdálenostech, které jsou u nás v ČR běžné, to při běžném provozu můžeš prasit jak chceš, stejně jak o pár minut dřív nedojedeš 8-s
Na delších trasách typu Brno-Praha, Ostrava-Hradec apod. se můžeme dostávat do desítek minut.
Jistě, čas jsou peníze, ale kdo nedokáže ušetřit čas jinde než na silnici, tak by se měl zamyslet především nad organizací svého pracovního času a ne nad kalkulací, zda se propálená nafta zaplatí 8-s :-!
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 12:12
Re: logicka volba
jj, desítky.... Pha - Ova: 1h41minut.... bylo volno...a to by se dalo vymačkat ještě pár minut dolů....
Avatar - rohYpnol
14. 11. 2012 21:00
Re: logicka volba
Nehovořímo extrémech... V běžním provozu asi těžko, Možná tak Brno - Praha.
Avatar - iudex
13. 11. 2012 15:25
Re: logicka volba
Tak toto je šoférska latina jak vyšitá. Nehnevaj sa, ale takéto báchorky Ti uveria iba ak deti ako rozprávku na dobrú noc. Len pre ilustráciu na spritmonitore z 87! Octavií 1,8TSI Tebou udávanú spotrebu nemá nikto. NIKTO! A priemer všetkých užívateľov je 8,2 l. Takže to, ako jazdíš so 160k benzínom za 5,9 je úsmevné... ;-) :-!
14. 11. 2012 07:41
Re: logicka volba
Ano, jezdím, a za tím si stojím. V Supu se stejným motorem, co mám v Octě jezdím za necelých 7 v létě ( v zimě ho neprovozujeme, posledně jsem jel Tábor Ostrava za 7,3 ale velkou část po dálnici v levém pruhu ), kila navíc a 18 gumy se poznají. Kvůli spotřebě jsem vyměnil na octě 17 za 16 ( Michelin Energy Saver, méně žere ale hnusně hučí ) a půl litr byl hned dole. Je to podle palubáku, ralita je asi o 0,3 více, ale nechce se mi to pokaždé přepočítávat. Nesmí se používat tempomat, ten hned zvýší spotřebu skoro o litr, TSI motory ho nemají rády, potřebují ustálený a neměnný tlak na plynový pedál, škubání tempomatu nahoru a dolů se hned projeví na spotřebě.
Avatar - iudex
14. 11. 2012 11:47
Re: logicka volba
Nepresvedčil si ma, stále je to len v pozícii tvrdenia (vedieš si evidenciu na spritmoniteore alebo inde?). Sup za 7,3 je plne uveriteľné, Octa za 5,9 nie (medzi nimi nie je taký hmotnostný rozdiel, Sup má možno ešte lepšie Cx, ofiko je spotreba 6,9 u Octy a 7,2 u Supa).
Verím, že eko gumy môžu stiahnuť o pár deci spotrebu (ja mám Michelin Primacy HP, čiže výkonové pneu) a aj s tempomatom súhlasím; viem, že neznamená úspornú jazdu (ak nejdeš po absolútnej rovine, vždy do aj mierneho kopčeka dá plný plyn na udržanie rýchlosti, čo samotný šofér nespraví, lebo vie, že z kopca to zase doženie). Ale to samé osebe nemôže prispieť k tomu, že priemerne jazdíš s Octou o liter (!) úspornejšie, ako to uvádza výrobca.
14. 11. 2012 11:56
Re: logicka volba
když už se tu rozebírá vše tak "posledně jsem jel Tábor Ostrava za 7,3 ale velkou část po dálnici v levém pruhu ), kila navíc a 18 gumy se poznají" - tato spotřeba musela odpovídat rychlosti zhruba tak 110km/h, navíc v levém pruhu převážně?? potom se nedivím, že jsou někteří lidi na silnicích agresivní, když nadměrně používají dálková světla nebo někdy až klakson a potom padají hlášky : ,,ve 110km/h nemá co dělat v levym pruhu" apod. ...když chce někdo řešit spotřebu u auta a navíc má roční nájezd alespoň 20 tisíc km, tak pak nechápu proč sáhnout po benzínu? :-)
14. 11. 2012 13:12
Re: logicka volba
Rychlost v levém pruhu na D1 je tak 140 -150 tacho, někdy i 160, jinak bych tam byl brzda. Na D1 se ani jinak nedá jezdit, Sup s 18 gumami je tvrdý jako kámen a pravý pruh by ze mě vytřepal duši. Za celou dobu po dálnici mě předjelo tak 15 aut, čili žádný šnek. Na Supu je najeto 15 tkm za 4 roky, diesl by byly vyhozené peníze. Na octě mám 20 tkm za rok. Jinak jezdím ještě 1,6 CVVT Hyundai IX20 a ten žere podstatně víc ať se snažím sebevíc ( tak 7,8 na sto a je to líné až běda ), chápu amíky, že se nasr..ali na spotřebu rejžokár. Můj výběr taky vycházel z automatické převodovky, olejová na dieselu s jeho výměnou co 60 tkm za nekřesťanské peníze se mi moc nezdála. A nejsem si jistý, kolik servisů ho umí opravdu vyměnit, nebo to jen tvrdí. Jinak já vás nemusím přesvědčovat, nemám to zapotřebí, prostě tak jezdím. Uznávám, někdy je to opruz jízda. Ono když člověk jede ustálenou rychlostí bez změny polohy plynu, je dobře vidět, co dělá spotřeba. Nejprve se ustálí a po chvíli začne po desetinkách klesat, klidně i skoro litr, pak desetinka nahoru a drží se. Takhle prostě reaguje elektronika v TSI a hrátky s bohatostí směsi. Opravdu je ale nutné se s tím naučit jezdit, jinak je spotřeba mnohem vyšší ( otec má na tom supu, když jede on, skoro 9 na sto ).
14. 11. 2012 11:58
Re: logicka volba
:yes: :yes:
13. 11. 2012 14:41
Re: logicka volba
Třetí generace 1,8 TSI (u VW se snad [prozatím] nemontuje) je zase někde jinde, tahle 1,4 se jí zdaleka nevyrovná. Navíc se zdá, že je to pořád původní TC, kterému se tak jako tak chýlí konec života, takže otázka je, jaké motory bude mít nástupce. Naštěstí patří mezi (relativně) spolehlivé.
13. 11. 2012 09:52
CC to postihlo tiez
Netyka sa to len klasickeho Passatu ale aj CC. :-|
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
13. 11. 2012 10:04
Náhrady jsou:
2,0 TDI, 1,6 Eboost, SKY.
Rozbalit vlákno
0
13. 11. 2012 10:06
Divné
A co ta nová 1,8TSI, co teď koncern dává do Audi?
Rozbalit vlákno
1
13. 11. 2012 10:13
Re: Divné
...a do nového Leonu a Octavie III. Dostane ho až nová generace Passatu.
13. 11. 2012 10:24
spolehlivost
No nazdar hodiny. A jak dlouho to vydrží fungovat a kolik bude stát oprava až se turbo nebo kompresor vyse...?To je pro mě jako pro zákazníka podstatný. Ne nějakých 10 Nm nebo hypotetické zrychlení 0-100.
Rozbalit vlákno
3
13. 11. 2012 10:30
Re: spolehlivost
Ty to neřeš, stejně koupíš ojetýho dýzla >:D
(jo, musel jsem si rýpnout, ber to sportovně)
13. 11. 2012 12:11
Re: spolehlivost
musi to riesit, co ked kupi neskor ojety benal? :-)
13. 11. 2012 15:15
Re: spolehlivost
v pohodě, ale asi tě zklamu. Pořádný diesel motory se vyráběly dřív teď už ne. Navíc ucpaný drahým DPF. Takže moje další auto bude asi benzín akorát si do toho nechám vrazit plyn. Ale ještě tak 3-4 roky plánuju svýho ojetýho diesela ještě hoblovat. Stejně nevím co jinýho bych si koupil a zatím mi to vyhovuje. ;-)
13. 11. 2012 10:31
Motor do sekačky
Neuznávám sekačkové motory se směšným obsahem. Dnes vidíme brázdit silnice 15 let staré pasaty, které bez větších problému stále jezdí, jenže období 1.9 TDI skončilo. Je opravdu někdo tak naivní, že věří že se šrotama TSI se nalítá tolik km bez větších investic? Ano věřím tomu, že první majitel by mohl být spokojený pokud se mu motor nepotká přeskočením rozvodáku , ale druhý majitel po 150 tis km?
Rozbalit vlákno
21
13. 11. 2012 10:37
Re: Motor do sekačky
Tak hlavně inteligentní člověk ví, že pokud bude jezdit 60t km ročně, tak si má koupit 2,0 TDI. A pokud najede 15t km ročně,tak mu i 1,4 TSI bude sloužit ke spokojenosti třeba 15 let. Nehledě na to, že 90 procent zákazníků Passatu jsou firmy a ty je budou měnit nejpozději po 4 letech ;-)

Ty motoru do sekačky! >:D
13. 11. 2012 10:47
Re: Motor do sekačky
A téměř každý člověk ví, že 2.0 TDI a 1.6 TDI si o kvalitách 1.9 TDI může nechat jen zdát. :-) A myslím, že člověk, který už si kupuje passata není případ co by ho ovlivnila spotřeba o 4dc aby se poohlédnul někde jinde.
13. 11. 2012 10:48
Re: Motor do sekačky
Ty kvality zkus popsat. :-!
13. 11. 2012 11:08
Re: Motor do sekačky
Zkus se rozepsat. Např. zatím každý, kdo byl díky hodnotě obsahu rozpačitý při přechodu z 1.9 TDI na 1.6 TDI je velmi pozitivně překvapen.
Avatar - iudex
13. 11. 2012 12:30
Re: Motor do sekačky
Leda tak "obsahom" splodín, pri motore ale skôr "objemom". ;-)
Avatar - white label
13. 11. 2012 13:27
Re: Motor do sekačky
1.6 TDI se povedl, navíc rozdíl 0,3 l (proti 1,9) přece není nic zásadně určujícího pro celkový dojem z motoru. Podívej se třeba na přeplňovanou benzínovou 1.6 od BMW, je snad horší, než každá 1.8/2.0 TSI jen proto, že má menší objem o nějakých 0,2 - 0,4 l ? ;-)
Avatar - iudex
13. 11. 2012 13:46
Re: Motor do sekačky
Ja som mieril výhradne na nesprávne použitie slova obsah namiesto objem. ;-)
13. 11. 2012 11:44
Re: Motor do sekačky
Všechny dnešní nafťáky si mohou o kvalitách 1,9 TDI 66kW a 81kW jen zdát!!! Ty další 1,9 TDI už taky nebyly taková hitparáda... To už je ale minulost,takovy motory už nebudou...
13. 11. 2012 13:57
Re: Motor do sekačky
Myslíš ten zvuk traktoru? To mi opravdu chybět nebude...
13. 11. 2012 14:11
Re: Motor do sekačky
Nene, ten zvuk motoru nemyslím. Špatně ti to docvaklo... Když se píše o kvalitách, tak se píše o kvalitách, nikoli o zvuku >:D
Avatar - Ronault.
13. 11. 2012 19:03
Re: Motor do sekačky
Zvuk není soušásti popisu kvality motoru? To jsou mi ale novinky
13. 11. 2012 22:32
Re: Motor do sekačky
Myslím že jste vedle jak ta jedle. Zvuk motoru ovlivňuje kvalitu motoru? Jsem rád, že jsem se poučil, až budu příště kupovat nový automobil budu kupovat podle zvuku. :)))
PS: Kdo mi tvrí, že dnešní šroty TDI od VW dosahují kvalit 1.9 TDI, tak mi napište v čem tyto kvality spočívají.
Avatar - Ronault.
13. 11. 2012 23:02
Re: Motor do sekačky
Tak pokud hodnocení kvality motoru samozřejmě záleží na více faktorech a zvuk, alias kultivovanost je jeden ze základních pojmů.

Pokud to vidíš jinak, asi jsi hluchý.

Ad. 1.6 TDI - tišší, díky PDF za ním není kouřová clona, podstatně širší rozmezí použitelných otáček, kultivovanější, lépe odladěný, jen nekopne do zad, reálně jede stejně rychle jako staré 1,9 TDI. Kdo nejel nebo najel málo, nechápe.

Samozřejmě je tu pak ještě jistá skupina omezenců a ignorantů, kteří hodnotí sílu a rychlost podle kraválu uvnitř auta a kopance, který jim auto udělí bez výsledného efketu na reálnou rychlost.
14. 11. 2012 13:06
Re: Motor do sekačky
K 1.6 TDI nutno ještě doplnit nižší spotřebu.
13. 11. 2012 17:15
Re: Motor do sekačky
Jasně. VÍ, že si MÁ koupit DÝZL. Srance.
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2012 18:02
Re: Motor do sekačky
Tak hlavně inteligentní člověk (aut znalý) si NEkoupí ani 2.0 Tdi ani 1.4 Tsi - že? ;-)
PS: Naštěstí stále ještě (i v "zbublé" Evropě) pár alternativ JE :yes: :-)
Avatar - strýček BOB
13. 11. 2012 10:43
Re: Motor do sekačky
Dojemná starost, ty budeš ten druhý majitel, že? >:D
13. 11. 2012 10:48
Re: Motor do sekačky
Věř tomu, že ne. :-) Nejsem zas takový případ, že by si musel zakoupit nízkoobsahový motůrek. :-)
13. 11. 2012 10:49
Re: Motor do sekačky
Jo? Tak to aby ses brzo přestěhoval. >:D
Avatar - qwert88
13. 11. 2012 12:58
Re: Motor do sekačky
druhý majitel nebude,po 200000km šrotace
13. 11. 2012 15:02
Re: Motor do sekačky
Hlavně si musíš vyložit pojem doživotní. Může to krásně znamenat, že vydrží 5 let nebo 120 tisíc kilometrů. A udávají se optimistické hodnoty (netvrdím, že všude, na tohle snad norma není), pokud auto nadstandardně zatěžuješ, intervaly se zkrátí. Pokud se autu dostává kvalitní a odpovídající servis, tak by sloužit mělo.
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2012 10:49
Co dodat..
..snad jen :no: 8-s :no: ;-) :-) >:-[]
Rozbalit vlákno
7
13. 11. 2012 11:02
Re: Co dodat..
dokud zůstavá v nabídce 3,6 fsi jsem klidný :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2012 11:26
Re: Co dodat..
Mne by zajímal sice také případně jen ten, ale "díra" mezi 1.4 a V6 3.6 je moc veliká (většina lidí si kupuje spíš ten výkon do teď pokrývaný 1.8čkou) = prodeje ("nijaké") NAFTY 2.0 Tdi to asi (opět :no: ;-\ ) jen "posílí" :-|
13. 11. 2012 12:20
Re: Co dodat..
není tam ještě 2.0TSI ?
13. 11. 2012 12:27
Re: Co dodat..
těch je jak šafránu a v konfigurátoru už není, to v americe to byla (myslím) základní motorizace :-)
13. 11. 2012 12:26
Re: Co dodat..
oni se stejně pasaty prodávají z 90% v naftě, o benzin tak jak tak zájem není, stejně než 2.0 turbo furt tu v6 atmosféru :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2012 16:50
Re: Co dodat..
No právě - (skoro)VŠE je "fakt o ničem" 2.0 TéDéíííí - brrrr 8-s
Avatar - Ivosee
13. 11. 2012 12:42
Re: Co dodat..
no a co 2,0TSi? Ta se do Passatu dodává taky... ;-) a je stále v nabídce
Avatar - ORBiTH
13. 11. 2012 10:53
1.8 TSi
Osobne neviem či to znamená len dočasné, alebo úplne odstránenie tohto motora z paletovej ponuky modelovej rady B7-mičky, ale už principiálne sa mi to nepáči, ale popravde, dalo sa to v dnešných zvrátených eko(nomic) časoch čakať. Ja mam dosť empirických skúseností len so starou 1.8 T 20v (110kw) v Octe I. a A4 B5 quattro, ale už tam to bol, vzhľadom na tu dobu výborný motor. BTW tá A4 bola firemná a bez vážnejšej poruchy nalietala 363 000 km. S novými 1.8 TSi osob. skúsenosti nemám, ale čo počúvam, čítam vážne problémy tam neboli a je to dnes už skôr ,,fajnšmeker-ský" motor :-! .Tam je zádrhel opäť iba marketing, čiže predajnosť a konečný zisk výrobcu.
Rozbalit vlákno
0
13. 11. 2012 10:54
Kde jsou?
Živě si vzpomínám na to, jak mi zde jistí diskutéři vykládali o tom, jak VW končí s výrobou 1.4 Twinchargeru, jak je ten motor odepsaný a že už příští rok nebude v nabídce.
Doufám, že si ti chytrolíni na mě vzpomenou. >:D
Zase se musím smát. >:D

Mimoto, nový Passat dostane nové TSI motory, i větší než 1.4. ;-)
Rozbalit vlákno
21
13. 11. 2012 10:56
Re: Kde jsou?
No tak ono se to psalo všude možně a myslím, že to padlo i v některém článku tady na Auto.cz. Jaká je tedy budoucnost tohoto motoru? Nechá ho VW dožít, nebo bude další generace?
13. 11. 2012 15:13
Re: Kde jsou?
Podle mne končí výroba téhle verze 1,8 TSI a třetí generaci do něj dát nechtějí/ nemohou. Očekávám, že se do nabídky vrátí s nástupcem. A s nástupcem twinchargeru bych moc nepočítal.
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2012 10:57
Re: Kde jsou?
...no v (německém) tisku o žádných nových TSi pro Passat "ani vidu ani slechu" = takže KDYže by to mělo být..? :-)
Avatar - Dinar
13. 11. 2012 11:06
Re: Kde jsou?
Tak, běžně dostupná informace je, že příští generace passatu přijde v roce 2014, a to je přece informace aktuální, ne? Tedy alespoň včera jsi tu velmi tleskala, když se oznamoval facelift evoque, také v roce 2014. O co tedy jde?

A že ta nová generace passatu dostane jak 1,4 twincharger, tak 1,8 tsi nové generace (tu pro octavii III, leon II) je zcela jednoduše předvidatelné, to, že se z passatu akt. generace poroučí 1,8tsi, znamená, že se tato varianta 118kW už prostě nebude vyrábět. Jinak řečeno, drama se nekoná.
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2012 11:22
Re: Kde jsou?
"Tleskala" jsem nové 9ti stupňové převodovce od ZF do EVOQUE (myslím že "právem" - vy snad NEeee? ;-)
"Ohrnuji" nos nad náhranou 1.8 (byť jsem četla že zdaleka není taková jaká by "měla být", - i zde jsme to "probírali" - své "slavné" předchůdkyni 1.8 T známé i z Octavií se prý zdaleka NEvyrovná..) pidimotůrkem 1.4 (i když to je teď takový SMUTNÝ evropský trend.. :-|
PS: Já o DRAMAtu NEmluvila... o (motorovem - no vlastně trochu "celkovém") ÚPADKU ale ano..
13. 11. 2012 11:41
Re: Kde jsou?
Chápal bych, kdyby se V6 3,0 například nahrazoval 1,4turbo a pak bych tu 1,4 nazval "pidimotůrkem" ve srovnání s tou V6 3,0.
Ale pidi rozdíl 400ccm mi k tomu názvu jaksi nesedí a připadá mi to jen jako plakátovej nářek - zejména teď akcentuju to tvoje "prý" u 1,8T x 1,8TSI.

Ostatně ta 1,8 se jistě objeví, ale spíše ve výkonnější verzi...

Úpadek, jo, to jistě >:D
Avatar - Dinar
13. 11. 2012 12:28
Re: Kde jsou?
Prý existuje nějaké "prý", jinými slovy, bla, bla. Pokud bys chtěla diskutovat o tom, že se 1,8tsi nevyrovná staré 1,8T 20V tak můžu potvrdit jediné, žes možná, prý, něco četla, ale v životě jsi nejela v autech těmito motory osazenými, protože věřím, že i ty s minimem reálné řidičské zkušenosti, z hlediska značek a modelů, bys poznala, že ty motory jsou nebe a dudy a není žádný z parametrů, jak měřitelných tak co do charakteru, ve kterém by 1,8T byla lepší než 1,8 tsi.

Mluvit dnes o motorovém úpadku... >:D >:D raději toho nech, budeš nutně pro smích, dnes kdy má prakticky každý motor přímý vstřik (ta nová 1,8tsi o které děláš, že nevíš, kombinuje dokonce přímý s nepřímým), variabilní časování a zdvih je u akt. motorů běžná věc, v jednom motoru se kombinují typy přeplňování atd., to má být motorový úpadek?? Sorry, Kylie, ale BUDÍČEK!!! :*)
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2012 16:53
Re: Kde jsou?
No tak já vám tedy PŘEJI vaše zkušenosti se 4válečky 1.8 - já zůstanu ve "své úrovni" - ok? ;-)
PS: A ano - JE možné že "tam zdola" ten MOTOROVÝ ÚPADEK až tak vidět NEní - tady odtud (že většina vozů střední a dnes už i vyšší střední je poháněna 4 válci v naftě 8-s ) to vidět JE..
..a nijak zvlášť "radostný" pohled to NEní :-|
13. 11. 2012 18:53
Re: Kde jsou?
Není nad to, blbě o něčem kafrat a nemít s tím zkušenosti žádné, co? 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 00:16
Re: Kde jsou?
Jako vy o Citroën C5 V6 s dvěma turby? No ... asi MÁTE PRAVDU (vzááácná to SEBEkritika ;-)
PS: Nebo vás (jen) "štve" že mám VÍC "načteno"? :-)
PPS: Variantu že byste si uvědomil že na mých slovech "může něco být" ... NE tomu NEvěřím ;-)
Avatar - white label
14. 11. 2012 00:50
Re: Kde jsou?
Že máš něco načteno je v pořádku, problém ale je, že nemáš prakticky nic najeto s tím, k čemu se tu rádoby fundovaně vyjadřuješ, samozřejmě nemyslím tvou C5tku, ale hlavně produkty koncernu... :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 01:16
Re: Kde jsou?
Varianta "že by na mých slovech něco mohlo být" koukám NEpřipadá v úvahu.. :-)
PS: No a co VY? Kdy jste naposledy zkoušel (třeba) Subaru Legacy/Outback s plochým motorem, nebo abychom byli "ve třídě" tak nějaký JAGuar (biturbo 3.0D je velmi příjemné/pohodové..), nebo Lexus (GS 450h je BOMBA - možná NEJlepší vůz třídy), nebo MB E AMG - docela (až nečekaně) "příjemné překvapení", o KRÁLi třídy (dle mne) Apina B5 4.4 bi-turbo NEmluvě..?
PPS: Myslím že NEjsem moc "mimo" když říkám že současný Passat je "nic moc" (o masoVWé motorizaci 2.0 Tdi NEmluvě), obyč předokolkové verze A4 zrovnatak, naopak A6 Bi-TDi asi bude NEJlepší mezi konkurenty..
14. 11. 2012 07:33
Re: Kde jsou?
Nebojte se, než koncern VW upadne stejně hluboko jako Citroen, tak uplyne ještě hodně vody. A ten Citrouš už v té době bohužel asi nebude existovat. Což je mi samotnému líto, ne kvůli vám, ale kvůli evropské značce, která má skvělou historii.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 00:59
Re: Kde jsou?
NErozlišovala bych mezi evropským výrobcem č. 1 (z pohledu kvantity - tedy VW) a č. 2 (tedy PSA) - směr od "pořádných" motorů k downsizingovým "legráckám" praktikují OBA (cca) stejně :-|
PS: A přežijí zrovnatak OBA koncerny - jen už NEbudou nabízet modely typu C5 V6 3.0 bi-turbo - což je mi líto jak kvůli mně samotné, tak kvůli "všemu ostanímu" ;-)
13. 11. 2012 11:10
Re: Kde jsou?
Stačí použít hlavu a v tom tisku vidět zprávy jaksi komplexně a pak jen si spočítat 1+1. No ale v tvém případě hlavně chtít.
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2012 11:23
Re: Kde jsou?
A co konkrétně "VWychází" když se spočítá 1+1 ve "figurkově" (pardon, to NEní myšleno jako "urážka" :-)
13. 11. 2012 15:17
Re: Kde jsou?
Zástavba "nové" 1.8 tsi do další generace či faceliftu Passatu. (viz. Dinar)
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2012 16:55
Re: Kde jsou?
Nová (dle snad seriozních britských info) NEpříliš povedená "zajímavá" 1.8 s výkonem jen nepatrně vyšším než "nově nasazený" 1.4 TSi možná ani NEdorazí (a jestli ano, tak to - dle všeho - až taková sláva NEbude..
..myslím (obávám se) že ULTRA dominance naftového 2.0 Tdi spíš ještě "posíli" :-|
Avatar - KANKUNEN
13. 11. 2012 11:01
Re: Kde jsou?
Pořád to pasuje, v Passatech ho doprodají a bude konec.
13. 11. 2012 11:18
Re: Kde jsou?
On už ale měl být podle oněch diskutérů rok v nebi. ;-)
Avatar - KANKUNEN
13. 11. 2012 11:22
Re: Kde jsou?
Nepovedlo se, nebyl zájem o dvojkurvítko.
13. 11. 2012 11:03
Ekologie z druhé ruky
Tak za prvé si přiznejme, že urážky někoho, kdo kupuje auta z druhý rouky jsou jen o honění ega. Nebýt těch lidí, můžeš svý auto dát rovnou do šrotu a na nějakou jistou hotovost pro další auto rovnou zapomenout. Kolik z nás by v tohmle případě vůbec koupilo nový auto po 5ti letech?

Pak mi ale přijdou úvahy o tom, co ten motor vydrží zcela na místě.
Je jedno, kdo ten maloobjemový vyrochtaný motor bude repasovat, ekologická zátěž pro zemi je to stejná.

Mě osobně by fakt zajímalo, co tohle může v tak velkým autě, jako Passat je vydržet a osobně bych radši volil větší objem.

Otázka taky je, koho z tohoto stavu obviňovat?
Euro-úředníky, nebo automobilky, který místo opravdové invence si radši splní svý jistý?

Mě osobně nejvíce vyhovuje Prius: velká (a spolehlivá) atmosféra podpořená baterkou, reálná dlouhodboá spotřeba včetně zimy je 4,5 a na sport třeba někdy bude něco jinýho.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2012 11:24
Re: Ekologie z druhé ruky
(za) Prius :yes: :-)
13. 11. 2012 11:45
Re: Ekologie z druhé ruky
Jestli mně to mělo lízhout, tak mým úmyslem nebylo urážet a jsem si jistý, že to kolega ryccardo pochopil (v návaznosti na X našich předchozích diskusí)...
13. 11. 2012 12:00
Re: Ekologie z druhé ruky
Ne:)

Tohle vůbec nebylo mířený konkrétně na tebe, myslel jsem to všeobecně...výkřiky na bazaristy (viz. teorie GTI, že by se vlastně měly kupovat jen prémiový ojetý vozy) jsou tu celkem častý, tak teď mě to jen trklo na to reagovat.
13. 11. 2012 12:25
Re: Ekologie z druhé ruky
Tak jednoznačný to neni.
Teorie (jak GTI, tak obecně) je o tom, že člověk by měl tak nějak společensky, profesně, i lidsky růst.
Samozřejmě není problém koupit ojetinu, když jsi mladý a nemáš ještě vybudované zázemí ani priority, nebo v jiných specifických případech, ale jde o to nezůstat v té říši "za plotem" navěky a vydávat to za "volbu rozumu".
13. 11. 2012 12:43
Re: Ekologie z druhé ruky
jenže to je právě o tom...

Drtivá většina bydlení okolo Prahy a v Praze je na hypotéky, drtivá většina aut je na úvěr. Až mi to výnáčení pozlátka novýho do výšin přijde spíše o tom, že tak lidi prezentují spíše to, co můžou splácet (respektive pronajímat) než to, co můžou vlastnit.

A ano, určitě by člověk měl růst.
Ale to, že lidský růst není o novým-drahým autě si snad nemusíme vysvětlovat.

Prostě si myslím, že v čechách by většinově nebylo od věci si přiznat, na co máme, co umíme...a podle toho se taky chovat.
Avatar - iudex
13. 11. 2012 13:24
Re: Ekologie z druhé ruky
Ale aj na to má GTI teóriu/múdrosť: Kupuj si auto tak, aby si si na druhý deň mohol kúpiť to isté auto. ;-) Čo je dokonalá skratka pre to, aby si aj pri autách skákal iba potiaľ, pokiaľ je to v Tvojich možnostiach.
13. 11. 2012 13:46
Re: Ekologie z druhé ruky
Problém je ten, že mnohé GTIho hlášky zde berou mnozí truhlíci doslova. A to je špatně.

Obecně vzato neznám žádného člověka, který by si auto kupoval tzv. na krev a vydal se ze všech svých prostředků. A o tom je ta GTIho teorie. že bys takhle jednat rozumný jedinec neměl. A já s tím souhlasím. Nějaké výše částek či poměry, jsou jen básnickými obraty. Umět něco přečíst, stále neznamená, také to umět pochopit.
Avatar - iudex
13. 11. 2012 13:49
Re: Ekologie z druhé ruky
Mne nemusíš vysvetľovať hyperboly v GTIho textoch, neboj. ;-)
Inak práveže mnohí ľudia (a že ich vo svojom okolí vidím požehnane) si to auto "na krev" kupujú, nielenže sa vyhádžu komplet z peňazí, ale si i na krk uviažu splátky, ktoré potom často nezvládajú platiť.
13. 11. 2012 13:57
Re: Ekologie z druhé ruky
Trochu jiná mentalita. :-)

Někde jsem slyšel vtip, že když přijde Čech na Slovensku do hospody, tak se tváří a objednává tak, jako by měl v kapse 10 korun a přitom tam má tisícovku. A Slováci to mají přesně naopak, i s poslední desetikačkou (nebo eurem) se chovají a objednávají, jako by tam měli minimálně stovku (Eur). ;-)
Avatar - iudex
13. 11. 2012 14:21
Re: Ekologie z druhé ruky
Trochu zjednodušené a nevhodne národne generalizované, ale pravda je, že mnohí sa týmto štýlom správajú (generácia našich starých rodičov na to mala jadrné, ale výstižné príslovie: chvála na ulici, h.vno v truhlici). Vedľa mňa sídli realitka, ktorej konateľ donedávna jazdil na ML-ku. Po nejakom čase frajerského jazdenia s vystrčeným lakťom v okne uznal, že 15 litrov na sto neutiahne, Medveďa predal a teraz sa vozí v Ceede. ;-)
13. 11. 2012 14:55
Re: Ekologie z druhé ruky
Tak to už jsme od toho horního Passatu ale hodně daleko >:D
13. 11. 2012 15:59
Re: Ekologie z druhé ruky
Já tedy vidím chybu spíš v deformaci trhu nátlakem ze strany EU. Nelíbila se jim rychlost, s jakou se účinnost motorů vyvíjí přirozenou cestou. Jenže fyzikálním zákonům jen tak neporučíš. Při pohledu na pokuty a ekonomické výsledky automobilek ti skutečně není do smíchu.

Třeba VW prodával elektromobily (citySTROMer) už v 80. letech, první představil dokonce v 70. letech. Nebo třeba Golf Mk3 Ecomatic, který po uvolnění akcelerátoru rozpojil spojku a vypnul motor (připomíná ti to něco?). Říká někomu něco Škoda Favorit Eltra? Nemluvě o jiných automobilkách. Ano, objevilo se pár technologií, které mají slibný potenciál, ale více méně používáme dnes to, co jsme znali před desetiletími. Zmíněný tlak akorát nutí investovat peníze do šarády, aby úředník byl šťastný a automobilka nezkrachovala. Podle mne to šlo udělat šetrněji.
13. 11. 2012 11:49
Klídek
Tak motory prostě jdou tímto směrem, sice tomu netleskám, ale že by to nějak extremně vadilo si nemyslím.1,4 TSI s vysavačem jezdí výborně, měl jsem tu čest s tím něco najet a pokud jede člověk na pohodu, jezdí to opravdu za málo.Až jsem čuměl.Má to sílu dole, nahoře, ač je "skryta".Prostě dnešní motory nemají charakter, ale to nemá cenu řešit.V každém případě pohodový motor a jsme si skoro jist, že rozdíl by člověk mezi 1,8 a 1,4 v této variantě nepoznal.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2012 12:01
Je to jedno....
co dají do passatu.... srrát se bude pořád stejně.... ale počkám si až na verdikt místního RAPIDního roztleskávače..... který ještě teď líže rány po výprasku pod 301/Elysse. Takový vw Inescentík....
Takže zatím: vyčkávám....
Ale moje zkušenost: Superb2 1,8 tsi 7,4 dynamickou jízdou... výborný....
Tiguan 1,4tsi: se stejnou "nohou" přes 9.... a motor byl ....jak to říct, ....nedostatečný.... na papíře to vypadá stejně, ale skutečnost je jiná.....
....ale, čekám na GTIho.... ten to rozlouskne.... >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
10
13. 11. 2012 12:27
Re: Je to jedno....
Jiriku sorry, ale tos teď trochu ujel v tom srovnání.
Tiguan žere obecně více v jakékoliv motorizaci, neboť má kolmou záď a větší čelní plochu...
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2012 16:32
Re: Je to jedno....
Mno, chtěl jsem říct, že spotřeba.... s tiguanem 1,4 budeš jezdit za deset....s 1.8 za 7,5 . U supu 1,8 za 7,5 a s 1,4kou za 10.... v čem bude passat výjimkou? ...sorry, nedopsal jsem to....
Avatar - Dinar
13. 11. 2012 12:33
Re: Je to jedno....
Bereš si do huby "roztleskávače" a pak sám předvedeš výkon hodný "mistra", srovnání spotřeby suv se sedanem u aut, která váží prakticky stejně. :-!
13. 11. 2012 13:19
Re: Je to jedno....
Tak GTI je v daném článku z formy a to těžce. :-)
13. 11. 2012 14:57
Re: Je to jedno....
Pokud tady nechodíš kvůli autům, ale kvůli GTI-mu, tak jako Jirik, pak :no:
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 15:02
Re: Je to jedno....
Tady se někde mluví o autech? A kde? >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2012 16:36
Re: Je to jedno....
:yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D ...ale zase víš, jak si drží cenu trika >:D
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2012 16:36
Re: Je to jedno....
...mariašku...ale no táááák.... viz. výše.... kupodivu tu občas rád zajdu, někdy je to fajn. Rád si přečtu diskuzi.... ale číst ten hnůj co tu proudil od místní roztleskávačky ...to je o žaludek.... to musíš uznat... a je to škoda, zvláště pak, když je to chytrý chlap....
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2012 16:34
Re: Je to jedno....
:yes: .... a myslím, že nám tu dluží omluvu za ty trapné výkřiky....už tak je ten web mnohdy jedna velká žumpa....
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2012 16:33
Re: Je to jedno....
...já to na rozdíl od roztleskávače dále vysvětlil a to za pomocí argumentů... co si bereš do huby ty mě nezajímá.... snad nebudeš s roztleskávačem pod pultíkem šéfa vw? :-!
13. 11. 2012 12:24
Logicky a docasny krok
je to logicke - 1.8 TSI je uz stary motor a dava sa uz len do Passatu, v Audinach uz je jeho nova generacia, takze nema zmysel ho uz vyrabat, takze docasne ho nahradi twincharger a s prichodom noveho Passatu (bohviekedy) sa vrati v tej novej generacii. Inak na twincharger nemozem povedat jedno zle slovo, v mojom Sciroccu som s nim za 2 roky najazdil 106 000km bez jedinej poruchy, zatial co ostatni su s nim stale v servise. Nie, to nebude nahoda, to je o style jazdy ;-) (nie nejazdim an spotrebu, praveze naopak)
Rozbalit vlákno
3
13. 11. 2012 12:28
Re: Logicky a docasny krok
Za dva roky přes sto tisíc? :-O
13. 11. 2012 13:01
Re: Logicky a docasny krok
doted jsem najezdil ročně kolem 30 tis. a to su skoro pořád doma :-)
13. 11. 2012 13:49
Re: Logicky a docasny krok
Je fakt, že když sečtu auto a motorku dohromady, tak jsem taky na třiceti...
Avatar - iudex
13. 11. 2012 13:02
Prínos pre spotrebu
Motor 1,8TSI považujem za najvhodnejší pre Passat, je to ideálny kompromis objemu, výkonu a spotreby (sám som ho mal v užšom výbere) a je škoda, že končí (aspoň pre nasledujúce dva roky).
Teoretický prínos motora 1,4TSI Twincharger je samozrejme spotreba (a emisie). Aká ale môže byť prax? Pozrime sa na spritmonitor.
Passaty s motorom 1,8TSI mali priemer 8,07 l. Twincharger nemali, ale základný 1,4 TSI mal priemerku 7,38 l. Teda rozdiel 0,69 l medzi 90 a 118 kW.
Pre odhad spotreby twinchargeru v Passate môžeme vychádzať zo spotreby oboch verzií 1,4TSI v Golfe: slabší mal priemer 7,07 l, twincharger 7,77 l, čiže rozdiel medzi 90 a 118 kW 0,7 l.
Samozrejme z uvedeného nemožno jednoznačne dovodiť, aká bude spotreba twinchargera v Passate, dostatočne jasnú predstavu to ale dáva. Ak twincharger v Golfe žerie o 7 dl viac, ako slabší motor, vysoko pravdepodobne sa bude obdobne správať aj v Passate. Teda je dosť dobre možné povedať, že spotreba twinchargera nebude nižšia (resp. citeľne nižšia), ako doterajšieho 1,8TSI. Tým sa ale stráca hlavný zmysel a výhoda menšieho motora a zostanú len negatíva (väčšia náchylnosť na vady v dôsledku zložitejšieho a viac namáhaného motora).
Tak teraz: Cui bono? Cui prodest? 8-s
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
13. 11. 2012 13:31
Re: Prínos pre spotrebu
Jak to čtu já; 1,8 tsi 118kW (možná by nějaký znalec dal kódové označení) končí. Místo něj nastupuje 1,8 tsi 132kW, kterou ale passat má dostat až v nové generaci s MQB, nejspíš do toho stávajícího použít nejde bez výrazných úprav mot. prostoru, proto, na dobu cca roku a půl dostane passat jako náhradu 1,4 twincharger. Není nikdo, komu by to bono, ale nevidím v tom nic zvláštního, takových konců motorů v modelech, které samotné ještě neskončili už bylo dost, a bohužel většinou to skončí bez náhrady, tady je vidět síla vw, že nějakou relat. srovnatelnou náhradu má, tedy jde o konkrétní případ konce jedné motorové verze, rozhodně bych to celé neviděl jako nějaký soumrak motorů, jak se to tu někteří snaží prezentovat.

Jestli je tato teorie správná, bude muset nutně 1,8tsi zmizet postupně i z jiných modelů, yeti, exeo, například, uvidíme při jejich faceliftech. Já bych si na to vsadil. ;-)
Avatar - iudex
13. 11. 2012 13:37
Re: Prínos pre spotrebu
Tvoj názor má logiku. Akurát sa mi nezdá to dôvodenie zbytočnými nákladmi na výrobu, keďže tento starý model 1,8TSI sa stále dáva do množstva iných modelov a nepredpokladám, žeby všade dali twincharger, aby vzápätí menili za nový model 1,8TSI. Skôr myslím, že tie "lepšie" modely (Audi, Passat) tú dvojitú zmenu (1,8-1,4-1,8) absolvujú a nižšie umiestnené modely (Škoda, Seat) dožijú s terajšími 1,8TSI až do príchodu novej verzie.
Avatar - Dinar
13. 11. 2012 13:54
Re: Prínos pre spotrebu
Tak zkusme vyjmenovat, kam se ta 118kW verze ještě dává, myslím modely, které nemají akt. novou generaci. Pak Škoda - Yeti, Superb, VW - ?, Seat - Exeo, Altea. Další mě nenapadají. Tedy jestli nebudou brzo následovat informace, že s facelifterm yeti a superbu po novém roce přichází twincharger nebo nová verze 1,8tsi, pak má teorie jaksi škobrtne. :-) ;-)
Avatar - iudex
13. 11. 2012 14:25
Re: Prínos pre spotrebu
Len tipujeme, tak uvidíme v reále. Každopádne ak by niektoré z týchto modelov prešli na twincharger, je obava, že sa už k objemnejšiemu motoru nevrátia; a výmenu 1,8 za komplikovanejší twincharger za výhru nepovažujem.
Tiež dúfam, že tá nová verzia 1,8TSI nebude s vypínaním valcov. ;-)
Avatar - Dinar
13. 11. 2012 14:35
Re: Prínos pre spotrebu
Ano tipujeme, a tipnul bych, že u superbu a yetiho se objeví nový motor 1,8 tsi v rámci faceliftu, to je za pár měsíců u obou, u Altey a Exea skončí bez náhrady. ;-)
Avatar - iudex
13. 11. 2012 15:01
Re: Prínos pre spotrebu
Tiež to vidím podobne.
13. 11. 2012 16:11
Re: Prínos pre spotrebu
Nemusí jít o úplný konec výroby. Stačí její omezení a uvolnění kapacit pro novou generaci. Tahle změna se může dotknout jen některých modelů.
Avatar - qwert88
13. 11. 2012 13:06
1.8Tsi
To je blbost,protože 1.8Tsi byl s motoru Tsi obecně nejspolelivější,tam přeskakovaly řetězy jen zřídka,spíš odcházely cívky.Naproti tomu 1.2,1.4Tsi na denním pořádku.Navíc,tak složitý motor jako je 1.4Twincharger bych už s principu nechtěl,prostě malej motor,byť s velkým výkonem pořád patří do malého auto,čili do Fábie apod.1.8Tsi byl na Passat,nebo Superb ještě akceptovatelná varianta.
Rozbalit vlákno
0
13. 11. 2012 13:26
buducnost?
Zdar vsetkym disktuterom,
Neda mi to sa nepodelit sa o clanok + reportaz na ktoru som narazil pri brousdani po internete:

Udajne modifikaciou bezneho motora dosialhy hodny 814PS so spotrebou 5,3l/100km >:D

odkaz na članok + video:
[odkaz]

PS: neoveroval som to, neskumal som to... preto to sem davam len pre zaujimavost :-)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - white label
13. 11. 2012 13:35
Re: buducnost?
První jsem se díval jestli tam není datum 1. apríla. >:-[]
Vypadá to naprosto neuvěřitelně, ale jestli je to pravda tak. :yes: ;-)
13. 11. 2012 13:39
Re: buducnost?
Ved prave...
pokial to nieje FAKE tak suhlasim s tebou a davam :yes:
13. 11. 2012 13:44
Re: buducnost?
mě by stačilo 400 koní se spotřebou 3/100 :-)
13. 11. 2012 13:50
Re: buducnost?
ano je to lakava predstava 1.2 16V s vykonom 400 koni >:D
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 14:34
Re: buducnost?
Nejlepší byl poslední Topgear.
V12 ze spitfire a spotřeba 140 na sto.

To je pravej motor >:D
Avatar - Dinar
13. 11. 2012 14:38
Re: buducnost?
Poslední? To je dva roky starý TG. Ale jakkoliv byl ten "Bentley" nádherný, Brutus byl prostě brutus, něco tak nechutně animálního ve světě aut a strojů vůbec, aby člověk pohledal. Obhlížel jsem ho v Sinsheimu, docela rád bych to slyšel za jízdy. Každopádně, ta TG "Bitva o Británii" byla nářez. :-) :yes:
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 14:41
Re: buducnost?
Tak jasně, myslím poslední co chodí na Coolu.

Brutus byl brutální, ale s Bentely se dá při troše vůle normálně jezdit.

S Brutusem na silnici nemůžeš >:D
13. 11. 2012 13:56
Re: buducnost?
Zákon o zachování energie dostal sice trochu na p*del, ale hlavně, že je sranda >:D

Apriori nepochybuju o tom, že jde zkonstruovat motor, který má výkon přes 800 koní a spotřebu jen 5,3l/100km, ale rozhodně neposkytne tyto dva parametry současně - tedy rozhodně ne pístový spalovací motor.
A to se ani neptám, k jakému autu je ta spotřeba vztažená...
13. 11. 2012 14:53
Re: buducnost?
S brutusem na cesty nemozes ale mozes s nim opekat parky na okruhu >:D
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 15:00
Re: buducnost?
Reaguješ v blbým vláknu >:D >:D

A buřty nejím >:D
13. 11. 2012 15:06
Re: buducnost?
Co je na mojem vlákně blbýho?! 8-s
13. 11. 2012 15:22
Re: buducnost?
ne ne, mariachi je to moja chyba... pretoze reakciu na Barrichello prispevok som omylom pridal do tvojho vlakna....

:-)
Avatar - Choochoo
13. 11. 2012 21:32
Re: buducnost?
Ten datum jsem tam taky nenasel, ale pochybnosti mam ;-)
Avatar - KANKUNEN
13. 11. 2012 13:57
Re: buducnost?
Zapomněli, že s tímhle motorem jde cestovat časem. Pokud je dnes účinnost motoru 30% tak tenhle má 300%.
13. 11. 2012 15:19
Re: buducnost?
nova era startrek? >:D
13. 11. 2012 14:04
DOBRÁ ZPRÁVWA
Vlastně je to... dobrá zpráva. Vzhledem ke skutečnosti, že Apoštol má nižší hmotnost než... ASTRA :-O nemusíme mít dokonce ani starost o to, zda to všechno jednačtyřka uveze. Úvahy podobného typu přenechme prostším jedincům, my se věnujme předmětné realitě, a především se věnujme jejímu signálu. Neboť o to jde.

Začnu stylově - Vážení občané, garážový svět nevzkvétá... Úspory se hledají kde se dá, tu ve spotřebě, tu v síle plechu, tu v ořezávání modelového porfolia, či jeho přenášení do nižších jakostních tříd. Tohle se samozřejmě netýká evropské produkční jedničky, ta naštěstí reflektuje nadcházející dobu svým příznačným pohledem, pohledem toho, kdo budoucnost definuje, pohledem toho, kdo definuje vrcholnou přítomnost všem. Aktuálním odrazem je toho právě horní motor. Kdo o tom něco ví, tomu jistě netřeba vysvětlovat, jaký jízdní rajc nese spárování kompresoru a turba. Samozřejmě, v dané (downsizingové) době je to jistě majstrštyk motorové techniky. A takto je na věc nutno nazírat. Ostatně, jedná se doslova o světový motor č.1 své kategorie.

Jak je patrno z horní tabulky, jízdně, ve výkonu či v komfortu užívání auta nedojde ke zhoršení, o to starost jistě mít nemusí nikdo. Zbývá evergreenová otázka zpoza ok bazarových plotů, zda tedy aktualizovaný passat bude mít i nadále neutuchající výdrž charakteru T34? No zde snad krátká, o to výmluvnější odpověď - pokud uvažuješ u aut s časovým horizontem přes deset let, nelze než ti doporučit lepení plastikových modelů. Ty jsou věčné...

Konečně nám zbývá poslední otazníček, a sice, zda lze v intencích snížení objemu motoru očekávat i (pověstný) volkswagenovský cenový jemnocit. Osobně sázím na to, že VW nacení předznačeného Apoštola dokonale a tradičně spravedlivě. Avšak zda je pro tebe cena jakéhokoliv auta přijatelná, o tom (bohužel) nerozhoduješ nikdy ty, nýbrž vždy a jedině tvůj... mistr. Za to ovšem Volkswagen nemůže, to snad chápeš.

BRAVWO PASSAT :yes: :-!
Rozbalit vlákno
40
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 14:19
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
spárování 60 a 80 let starého vynálezu je mastrštyk jak cyp.

Příště by KONCERN mohl přijít s pohonem na dřevoplyn nebo na páru popř. to nejlíp s něčím zkombinovat >:D
13. 11. 2012 14:32
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Na věc přece nemůžeš nahlížet fatálně mimo realitu. Nebo bys snad čekal, že VW přijde s novou jednačtyřkou... atmosférou? :-) V tom "dopování" nízkoobjemových motorů je cesta, a kdo tohle neví, pravděpodobně se posledních pět let pohyboval mimo sluneční soustavu.
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 14:35
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Ano, zde s tebou plně souhlasím. Je to cesta.

Ovšem do pekel :o)))
13. 11. 2012 14:42
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
V čem spatřuješ to peklo? Ber prosím současně do úvahy, že to není jediný motor, kterým VW osazuje své modely :-)
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 14:48
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
V tom zmenšit objemy motorů kvůli nějakému nařízení pomatené Unie, která vydává jeden větší nesmysl než druhý.
Hlavně aby na papíru vypadaly emise a spotřeba krásně.

A dohánět to nějakými triturby apod. vymoženostmi.
13. 11. 2012 14:51
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
No jo, jenomže ten "brusel" to je právě ten rámec, v němž se tu musí automobilky pohybovat. Jiná cesta není a stejnou cestou jako VW, byť samozřejmě ne se stejnými výsledky jdou v Evropě všichni. A ten horní motor je opravdu třída (ve své třídě).
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 15:01
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Stačí zrušit Brusel >:D
13. 11. 2012 15:02
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
:-) :yes:
13. 11. 2012 15:01
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
jiná cesty vždy existuje, jen po ní vyrazit, v eu stávkují úředníci jejichž platy se pohybují nad úrovní 100tis. kč, tohle nemůže trvat věčně ;-)
13. 11. 2012 14:24
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
ty si cvok GTI, uplny cvok, ako dokazes toto, nechapem.. Ale ok, beriem, pod clankami koncernu bez zbytocneho zhadzovania inych znaciek to beriem ako peknu rozpravku maniaka do VW :-)
13. 11. 2012 14:31
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
hele, co takhle to nebrat vždycky a pokaždé doslova vážně, vždyť pokud si tyto příspěvky čteš pravidelně, přijdeš na to, že se jimi line jistý odstín ironie a nadhledu, nic není myšleno doslova, nic není bráno absolutně, jednou je to óda, jednou zamyšlení či esej, pokaždé je to čtivé, žadný fauly, žádnej podpás, pro mě příjemná oddychovka :yes:
ještě jemný editek, každý správný jezdec přece ví, že pod kapotou duní jedině atmosféra s 6ti válci nejméně ;-)
Avatar - iudex
13. 11. 2012 15:03
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Aspoň niektorí tu vedia čítať s porozumením. ;-) :yes:
13. 11. 2012 16:43
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
hlavne kliidek, ono to bolo pisane s nadsazkou a obdivom ako dokaze na kazdy blbost co sa tu zapoti o fauve rozvinut 50 riadkovy zalubeny dopis ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2012 16:44
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
...pěkné :yes:
13. 11. 2012 16:53
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Děláš to chybně, pokud mi tu chceš vyznávat lásku, ber někde lekce na vhodnou formu. Osobně bych však více uvítal, kdybys vzal mnou uvedené myšlénky a s těmi polemizoval, například - co je těžší, Passat nebo Astra? >:D Případně vzal dále do úvahy obecně známou věc o kvalitách horního motoru, komfort oproti 1.8.... prostě všechno věcné, co jsem napsal shora třeba rozsekej napadrť. Ocením i to. Takhle jsou tvé reakce příliš jednosměrné, příliš orientované na autora příspěvku. Jdi na dřeň, jdi na obsah příspěvku ;-)
13. 11. 2012 17:05
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
aale no tak.. hadam si nemyslis, co si sam protireci v nazoroch.. ;-)
13. 11. 2012 17:15
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Nemusím si nyní myslet nic, to ty bys měl však dostát svým slovům, že když už tu tvrdíš, že si protiřečím. Prosím vezmi tedy ten můj horní příspěvek a podrob ho kritickému a věcnému pohledu (předpokládám, že s ničím, co jsem shora napsal nesouhlasíš.) Velmi rád si to přečtu.
13. 11. 2012 17:18
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
sorry, vymazala sa mi cast textu. Tak este raz:
hadam si nemyslis, ze budem diskutovat s niekym, co si sam protireci v nazoroch. Skus si spomenut napriklad na tvoje prispevky pod clankami o ankete auto roka ked vyhral fiat 500 a o rok vw polo. To bol obrat v nazore na anketu o 180 stupnov ;-)
13. 11. 2012 17:27
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Věděl jsem, že na to nemáš. Věděl jsem, že nic nenapíšeš věcného. A... pokud se opravdu domníváš, že mé příspěvky k autu roku u F500 a Pola byly z těch, které se vkládají do filosofických ročenek, asi někde v tvé schopnosti chápání textu došlo k defektu. Podepíši ti, že mimo tebe se tu všichni královsky bavili, já tedy alespoň určitě, zejména když (u vítězství Pola) napíši něco v tom smyslu... - hele... vono... když to tak vezmeš kolem dokola, ta anketa svojí racionalitu má. Tedy... někdy. >:D Avšak, péťo, tohle fatálně přesahuje tvé úvahové schopnosti, osobně si tě omlouvám alespoň tak, že tu drobnou výrazovou nuanci, která čini text (snad) mile ironickým, nemáš možnost pochopit, neb nepíši v tvém rodném jazyce. Bůh ví, zda ovšem tohle je ten hlavní důvod, viď... Na to si odpověz sám.
13. 11. 2012 19:40
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Divím se že Tě baví diskutovat s jedinci, kteří intelektově ani znalostmi zjevně zásadně neodpovídají Tvé úrovni. Každou další odpovědí víc a víc poukazuješ jak zásadně nízký je jejich styl a myšlenky oproti Tvým. Nebylo jim zkrátka dáno ... Tobě bylo zjevně naděleno podstatně více. Není lepší být tiše vděčen a neshazovat je? Mám samozřejmě na mysli extrémně prosté příspěvky od Ji/Ri nebo peet1980.
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2012 19:59
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
..až si vytáhneš hlavu z *, tak si přečti ostatní diskuze, extrémní sofistiku :-O .... a jsi-li chlap, nelez nikomu do zadku....pokud to teda není tvá královská disciplína.... :no:
13. 11. 2012 20:19
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Skvělá ukázka přesně odpovídající výše uvedenému ...
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 01:18
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
říkal jsem, až vytáhneš hlavu z ***, tak se ozvi....to za prvné... a ještě jedna otázka: co máš konkrétně společné s označením GT2? ... jsi jen šaškova dvojka nebo sis do nicku dal svůj vlhký sen? .... >:-[] ....mám pro tebe radu, dvojko, otevři si školu análního alpinismu.... třeba si vyděláš na tu gétédvojku....
Avatar - white label
13. 11. 2012 21:32
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Ale copak, Jiříček se nám rozčílil??? Oni tě zlobí, viď, tak si jich nevšímej, když neberou ohled ani na děti... >:-[] >:D
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 01:21
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
...ale jdi ty brepto... na děti ohled berou, to se nemusíš bát ;-) a ne, nejsem rozčílený, to ani zdaleka, jen mi vadí diskuzní prasáctví a fauly. Ty to nevidíš? ...tobě nevadí diskuzně i lidsky demagogie? Lži? Povrchnost? .... nevěřím...
13. 11. 2012 20:08
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Samozřejmě, že po většinu času zde to tak dělám. Čas od času však musím zareagovat i tímto ostřejším způsobem . Nechci tyhle jaksi... méně vybavené deptat programově, ale na druhou stranu jsou jisté meze, kdy se člověk ozvat prostě musí.

P.S. Ta extrémní prostota :-) to tedy sedlo :yes:
13. 11. 2012 20:26
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
mam pocit ze tebe sa ten internetovy svet akosi splieta uz s tym realnym. Ak si myslis ze tu niekoho zdeptas tak, ze ked zavrie stranku tak este na teba pol dna mysli, tak to potom evidentne posudzujes inych podla seba. GTI, uprimne, teba tu vazne berie asi iba jossalito a zopar individui. A vlastne chvostiki si deptat nebudes predsa..

PS: ta mi sadla tiez ;-)
13. 11. 2012 20:15
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
hlavne ze ten tvoj je na vysoko intelektualnej urovni.. Chlapce, to ze si priaznivec jednej stajne a tuto miestny "guru" ti pravidelne masti brusko, z teba inteligenta nespravi..
13. 11. 2012 20:24
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
myslel som si ze budes pouzivat nejake tie tvoje klucky v texte, tak typicke demagogicke pre socialnych demokratov, zjavne si mal dobrych ucitelov v televizii ako odpovedat na nieco co sa ta nikto nepyta ;-) urcite si sa kralovsky bavil ked sa s teba vysmievalo cele forum, podobne ako v diskusii pod trojtesom superbu, mondea a passata, kde si si musel dat 2tyzdennu pauzu aby si to diskusne rodeo co nasledovalo po vitazstve mondea rozdychal ;-) a tych veci tu bolo mnoho, kde ta nachytali ako si si protirecil a slusne povedane nakadil do vlastnych ust, ci uz slo o klavirny lak, umiestnenie navigacie a mnoho mnoho dalsich veci. Na pobavenie ta poprosim hod este nejaky koment, podobne expresivny a tazko "inteligentny", samozrejme dostatocne dlhy ale nic nehovoriaci ;-) Uprimne, proti VW nemam nic, povazujem ich za dobru znacku a drzim im palce nech sa stanu tou jednotkou, jedine co ma na VW odrazuje su taki polosialeni fanusikovia ako si ty.. Podobne trafenych (z tom horsom zmysle) fanusikov ma uz jedine BMW (a to v garazi zohrievam jednu E60), kde si bmwckari myslia ze su pupok sveta (to su hlavne ti bazarovi)... VW je dobra znacka ale tvoja glorifikacia je scestna, detinska, infantilna a odpudzujuco posobiaca..
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 01:14
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
...ano. Je to plevel diskuzní. Demagog a znova říkám, pokud používá tyto kličky, diskuzní i lidské prase.... nic víc.
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 01:08
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
...jen se zeptám... kdy jsi, primárně, napsal něco věcného ty? ...jen dotaz...
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 01:28
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Protiřečíš si, lžeš, kroutíš... sám ses pasoval do role diskuzního hajzlíka...jiné označení pro tebe není. Pokud je to i tvůj reálný postup v životě, tak tě už jen lituju. Vážil jsem si tě, rád četl, dokázal ocenit... Ale klesl jsi na úroveň, která je pro mě v nedohlednu... jsi pod moji rozlišovací schopnost.... a toho nicka: GT2... to sis založil sám před lety nebo je to tvá věrná dvojka >:D >:D >:D >:D >:D je mi z tebe smutno, lituju tě. Ale zase jsi našel pochlebníčka, svou dvojku... ještě najdi jednoho GéTétrojku... a můžete si dát, hoši, demagogickou trojku.... gti, jsi k blití.... pokud máš zbytek zdravého rozumu a koule tak napiš slohovnku na téma: ujel jsem.... jinak jsi za diskuzního hajzlíka..... zábava dobré... moje nabídka na časovaný monolog na mých narozeninách platí.... >:D >:D >:D ...když se osvědčíš, vezmu tě i na nějaké charitativní akce....
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Čím víc Ji/Ri, tím víc Adidas... asi by ses měl z té francouzské nemoci začít léčit. :-!
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2012 16:41
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Jak se vede, Inescente? .... propadl jsi z aut a slušnosti.... ale za 1 z demagogie a z totálního propadu.... 301 a Elyssee jsi "propadák roku".... zamysli se nad tím, už tak je ten web jedno velké ...tričko, bulvár.... anebo řekni kolik ti platí za nahánění ... ne, nezávidím, jen by mě zajímalo, kolik ti stačí,abys předved tuhle šaškárnu....
PS: za tapetování máš 1*** :yes:
13. 11. 2012 16:47
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Asi ti dnes dali více syrového masa než sneseš, přesto... vrať se pokud možno k poněkud intelektuálněji laděné formě diskuse, máš-li tedy dlouhodoběji na to.
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2012 20:03
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
....budu-li to brát podle tebe, nemám... budu-li reagovat podle tebe, začnu ti tu něco vykládat např. o počasí v Africe... mnou zmíněné diskuze, kde jsi dostal na buben a kde jsi hlavně v celé své parádě předvedl diskuzní prasáckost hodnou leda politika z čsad, jsi diskuzně ani chlapsky neustál.... nebylo to poprvé, ale tentokrát jsi šel pro bahno hodně hluboko....vážil jsem si tě! .... a musel jsi to i poznat... teď ovšem, přihnojil jsi už i tak celkem dodělalný web..... gti, hamba ti.... omluv se, pokud jsi chlap....
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 01:11
Re: DOBRÁ ZPRÁVWA
Jsi míň než Inescent... ten klučina alespoň udává fakta... ty udáváš jen fuckta z vlastní hlavy, ... znova dotaz: toho šaška a místní rozkuř...teda roztleskávačku děláš za kolik? .... opět ti nabídnu kšeft... dám tí stejně, plus výdaje a budeš pozván na moje narozeniny jako bavič... protože tohle už opravdu nemůžeš myslet vážně... >:D >:D >:D
Znova říkám: je mi líto, že jsi ze sebe udělat šaška v přímáku... je mi z toho osobně smutno....
13. 11. 2012 15:09
downsizing
Už by ten downsizing mohli dělat i u dieselů ,protože za 2.0tdi platí velká pojistka o dost víc než třeba u 1.8 tsi.
Rozbalit vlákno
1
13. 11. 2012 15:24
Re: downsizing
1,3 jtd, 1,2tdi, 1,4 tdi- toho bylo a bude.. i ta 1,6 nahradila* 1,9. Urcite se dockas
13. 11. 2012 15:26
Prokristapána,
kdyby automobilky vrazily ty miliardy, které narvou do vývoje těch downsizovaných pseudomotorů, do podplacení euroouřadů, mohla se idiotská metodika měření emisí dávno změnit tak, aby dávala smysl. Měřit emise za studena, v nizkých otáčkách, na brzdě bez vlivu aerodynamiky, je totiž naprostá kravina. Motory se optimalizují na podmínky, ve kterých stráví jen nepatrnou část svého života. A my s sebou budeme vláčet turba, kompresory, chladiče výfukových svodů, chladiče výfukových plynů, filtry kdovíčeho a hromadu elektroniky, která se div nestrhá, aby to všechno udržela v chodu aspoň do konce záruky. Sbohem VW. Moje příští auto bude z Asie. Když se zadaří, tak Subaru. A když ne, tak klidně nějaký Korejec!
Rozbalit vlákno
3
13. 11. 2012 16:27
Re: Prokristapána,
Zkus si přečíst, jak se měří.
Avatar - rohYpnol
13. 11. 2012 21:19
Re: Prokristapána,
ať to raději ani nečte, fakt bída >:-[] ;-)
Avatar - rohYpnol
13. 11. 2012 15:29
Snaha o vydařený motor po stopadesáté...
...klapka.
O motoru zatím můžeme jen teoreticky klábosit. Za mě mu snad jen popřeji, aby se koncern konečně jednou poučil z vlastních chyb a nedopadlo to se spolehlivostí jako obVWykle >:-[] 8-s
O tom, že uživatelsky to bude prevděpodobně opět liga mistrů, netřeba pochybovat. A konstrukční řešení? Vzhledem k tomu, že tento motor nedělali motoráři ve Škodě, tak myslím, že má velmi vysokou 25 % šanci, že opět nepůjde o koncernové faux pas.
Z jiné strany - již jednou tento typ motoru přestali vyrábět z důvodu rentability... Nyní opět, znovu... Ano, je nad slunce jasné, že tohle není dílo Volkswagenu, ale především Bruselu, nové a nové direktivy, stupidity v podobě CO2mánie...
Nicméně pokrok nezastavíš, takž koncerne - snad už ti to konečně zase jednou s motorem vyjde :-!
Rozbalit vlákno
4
13. 11. 2012 18:01
Re: Snaha o vydařený motor po stopadesáté...
Teoreticky klábosit o něm můžeš ty a spoustu dalších místních teoretiků, kteří nerozeznají auto od krávy, ale strašně rádi se poslouchají... Jinak ten motor už se vyrábí pět let a odkrouceny už má v různých vozech koncernu miliony kilometrů >:D
Avatar - rohYpnol
13. 11. 2012 20:50
Re: Snaha o vydařený motor po stopadesáté...
a taky spousty nespokojených majitelů, kteří řešili rozvody, napínáky, nebo rovnou KO motoru... to ti zřejmě nějak uniklo >:-[] 8-s
Avatar - qwert88
13. 11. 2012 20:58
Re: Snaha o vydařený motor po stopadesáté...
pokuď se dobře pamatuju tak naposledy kdy to koncernu VW upravdu vyšlo byl motor 1.9TDI 66,81,popř 2.5Tdi
Avatar - rohYpnol
13. 11. 2012 21:16
Re: Snaha o vydařený motor po stopadesáté...
1.6 TDI vypadá taky slibně, no a 1.8 T byl taky výborný, sice vyšel vlastně omylem, protože on nevyšel, jen turbem se to zázračně dalo do kopy >:-[]

1.2 HTP, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.8 TSI, 1.6 FSI, 2.0 TDI-PD, ... nic z toho není zrovna spolehlivé, v některých případech můžeme hovořit rovnou o katastrofách (HTP, TDI-PD).
13. 11. 2012 16:40
Mazda vs VW
Motorům zas tak nerozumím tak se zeptám zdejších odborníků. Nedávno zde byla představena nová mazda 6 a ta má tuším atmosférickej dvoulitr ve dvou výkonech. Zde VW tlačí malý objem ale plno turbín. Proč VW taky nedělá něco podobného jako Mazda. Osobně bych si teda vybral asi motor z Mazdy, protože těch turbín je tady už nějak moc.
Rozbalit vlákno
2
13. 11. 2012 18:02
Re: Mazda vs VW
Doporučuji tento postup... Zkus se oběma projet a pak si udělej názor ;-)
Avatar - KANKUNEN
13. 11. 2012 18:05
Re: Mazda vs VW
Ono vzít 1,4ku dát tam turbo a zkoušet to v režimu, kdy se to turbo neroztočí je jednoduchší. Benzínové SKY jsou přesným opakem a s nima to táhne 350 CGI od Mercedesu.
13. 11. 2012 16:46
SPOLEHLIVOST?
No, pokud Volkswagen konecne vyvine spolehlivy motor, ktery se vyrovna (korejske) konkurenci, potom nevidim problem. S kopancemi a preslapy u TSI motoru bych se obaval cokoli od VW koupit. Uvital bych cokoli atmosferickeho.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - qwert88
13. 11. 2012 21:00
Re: SPOLEHLIVOST?
atmosfry máš u koncernu na výběr a to HTP a 1.4 16V zapoměl jsem na nějaký? >:D
13. 11. 2012 22:14
Re: SPOLEHLIVOST?
Asi jsem to mel upresnit.
Uvital bych cokoli pouzitelneho, atmosferickeho.
Avatar - white label
13. 11. 2012 22:32
Re: SPOLEHLIVOST?
Rozhodně, co třeba koncernový 4,2 FSI 331kW/430Nm? :-O :*) ;-)
13. 11. 2012 17:20
Relativit přínosu
Oni tu ultrasložitou VĚC neodstavili...

No ale pokud inženýři uberou trochu hlukový izolace, majitelé passátů budou mít možnost poslouchat celkem hezké kňučení kompressoru a návykové odfukování blow-off ventilu.

A motor vydrží přinejmenším 37500 km - odzkouśeno. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aladeen
13. 11. 2012 18:13
VW
urobil zase ďalšiu ko**tinu >:D
Rozbalit vlákno
1
13. 11. 2012 18:56
Re: VW
Vidím, že na tebe, to ovšem zdaleka nemá... 8-s
Kecy tety Brécy
Pod kapotu osobního vozu totiž patří diesel. Bez diskuse nejlépe TDI. :-!

Benzínový motorček patří jen do motorové pily, sekačky na trávu, či nějaké francouzské kreatury :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
14. 11. 2012 11:52
Re: Kecy tety Brécy
Presne tak! Veď videl už niekto benzín v kamióne, domiešavači, bagri či traktore? A to sú onakvejšie autá. ;-)
18. 11. 2012 11:14
1,4 TSI je nesmysl pro passat
zdravim,
mam golfa s 1.4 tsi 118 kW (twincharger=2x vice problemu) a vic problemu jsem s autem nezazil... Nakonec doslo k vymene motoru. Bohuzel i po vymene se objevili nejake problemy, ktere ale nesouvisely s motorem.

Celkem 15 reklamaci, nekolik dopisu. Doporucuji radeji nekupovat auto u porsche prosek. Maji dobre pripravene pravniky a zamestnance servisu. U servisu zacnou ze je to SW, benzinem, ktery jste tam nalily apod.. Zde plati stare heslo, zakaznik je svab a musime ho za kazdou cenu zaslapnout, nikoliv mu vyresit jeho problem s autem za pul mega.

Pro tezsi auta se tento motor nehodi. Je moc namahan a neni na vyssi rychlosti konstruovaný. Jak rikaji u VW na proseku, nejen na proseku.
S timto mate jezdit max. 130km/h, motor na 200km/h neni staven. :-))) Kdo chce jezdi 150+, tak at si vezme 2.0TSI nebo TDI. a pak bude nejspis spokojen.

mimojine 1,2tsi je max na 120km/h.. spis na okresky. Odpovida tomu pouziti materialu. Maji to kluci dobre vymyslene. Servisy budou mit raj, az budou mit tyto motory po zaruce.

Zakaznik by prece jen cekal, ze kdyz je uvedena maximalka, tak ze muze jezdit do teto hodnoty. Ono tomu tak ale ve skutecnosti neni.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2012 11:59
Re: 1,4 TSI je nesmysl pro passat
To že se s 1.4 TSi nedá dosáhnout maximální uvedené rychlosti bylo již v prvním (německém) testu motoru - jinak byl vcelku chválen, ale téma vyšší rychlosti - na to opravdu NEní "určen" - tam je to prostě (stále jen) motůrek 1 celá 4 :-|
PS: Výběr prodejce/servisu považuji za VELMI důležitou "součást" výběru vozu! (bez legrace ;-)