Novinky
A co ta nová 1,8TSI, co teď koncern dává do Audi?
No nazdar hodiny. A jak dlouho to vydrží fungovat a kolik bude stát oprava až se turbo nebo kompresor vyse...?To je pro mě jako pro zákazníka podstatný. Ne nějakých 10 Nm nebo hypotetické zrychlení 0-100.
Ty to neřeš, stejně koupíš ojetýho dýzla >😁
(jo, musel jsem si rýpnout, ber to sportovně)
(jo, musel jsem si rýpnout, ber to sportovně)
v pohodě, ale asi tě zklamu. Pořádný diesel motory se vyráběly dřív teď už ne. Navíc ucpaný drahým DPF. Takže moje další auto bude asi benzín akorát si do toho nechám vrazit plyn. Ale ještě tak 3-4 roky plánuju svýho ojetýho diesela ještě hoblovat. Stejně nevím co jinýho bych si koupil a zatím mi to vyhovuje. 😉
Neuznávám sekačkové motory se směšným obsahem. Dnes vidíme brázdit silnice 15 let staré pasaty, které bez větších problému stále jezdí, jenže období 1.9 TDI skončilo. Je opravdu někdo tak naivní, že věří že se šrotama TSI se nalítá tolik km bez větších investic? Ano věřím tomu, že první majitel by mohl být spokojený pokud se mu motor nepotká přeskočením rozvodáku , ale druhý majitel po 150 tis km?
Tak hlavně inteligentní člověk ví, že pokud bude jezdit 60t km ročně, tak si má koupit 2,0 TDI. A pokud najede 15t km ročně,tak mu i 1,4 TSI bude sloužit ke spokojenosti třeba 15 let. Nehledě na to, že 90 procent zákazníků Passatu jsou firmy a ty je budou měnit nejpozději po 4 letech 😉
Ty motoru do sekačky! >😁
Ty motoru do sekačky! >😁
A téměř každý člověk ví, že 2.0 TDI a 1.6 TDI si o kvalitách 1.9 TDI může nechat jen zdát. 😄 A myslím, že člověk, který už si kupuje passata není případ co by ho ovlivnila spotřeba o 4dc aby se poohlédnul někde jinde.
Zkus se rozepsat. Např. zatím každý, kdo byl díky hodnotě obsahu rozpačitý při přechodu z 1.9 TDI na 1.6 TDI je velmi pozitivně překvapen.
Leda tak "obsahom" splodín, pri motore ale skôr "objemom". 😉
1.6 TDI se povedl, navíc rozdíl 0,3 l (proti 1,9) přece není nic zásadně určujícího pro celkový dojem z motoru. Podívej se třeba na přeplňovanou benzínovou 1.6 od BMW, je snad horší, než každá 1.8/2.0 TSI jen proto, že má menší objem o nějakých 0,2 - 0,4 l ? 😉
Všechny dnešní nafťáky si mohou o kvalitách 1,9 TDI 66kW a 81kW jen zdát!!! Ty další 1,9 TDI už taky nebyly taková hitparáda... To už je ale minulost,takovy motory už nebudou...
Myslíš ten zvuk traktoru? To mi opravdu chybět nebude...
Nene, ten zvuk motoru nemyslím. Špatně ti to docvaklo... Když se píše o kvalitách, tak se píše o kvalitách, nikoli o zvuku >😁
Zvuk není soušásti popisu kvality motoru? To jsou mi ale novinky
Myslím že jste vedle jak ta jedle. Zvuk motoru ovlivňuje kvalitu motoru? Jsem rád, že jsem se poučil, až budu příště kupovat nový automobil budu kupovat podle zvuku. 😊))
PS: Kdo mi tvrí, že dnešní šroty TDI od VW dosahují kvalit 1.9 TDI, tak mi napište v čem tyto kvality spočívají.
PS: Kdo mi tvrí, že dnešní šroty TDI od VW dosahují kvalit 1.9 TDI, tak mi napište v čem tyto kvality spočívají.
Tak pokud hodnocení kvality motoru samozřejmě záleží na více faktorech a zvuk, alias kultivovanost je jeden ze základních pojmů.
Pokud to vidíš jinak, asi jsi hluchý.
Ad. 1.6 TDI - tišší, díky PDF za ním není kouřová clona, podstatně širší rozmezí použitelných otáček, kultivovanější, lépe odladěný, jen nekopne do zad, reálně jede stejně rychle jako staré 1,9 TDI. Kdo nejel nebo najel málo, nechápe.
Samozřejmě je tu pak ještě jistá skupina omezenců a ignorantů, kteří hodnotí sílu a rychlost podle kraválu uvnitř auta a kopance, který jim auto udělí bez výsledného efketu na reálnou rychlost.
Pokud to vidíš jinak, asi jsi hluchý.
Ad. 1.6 TDI - tišší, díky PDF za ním není kouřová clona, podstatně širší rozmezí použitelných otáček, kultivovanější, lépe odladěný, jen nekopne do zad, reálně jede stejně rychle jako staré 1,9 TDI. Kdo nejel nebo najel málo, nechápe.
Samozřejmě je tu pak ještě jistá skupina omezenců a ignorantů, kteří hodnotí sílu a rychlost podle kraválu uvnitř auta a kopance, který jim auto udělí bez výsledného efketu na reálnou rychlost.
Dojemná starost, ty budeš ten druhý majitel, že? >😁
Hlavně si musíš vyložit pojem doživotní. Může to krásně znamenat, že vydrží 5 let nebo 120 tisíc kilometrů. A udávají se optimistické hodnoty (netvrdím, že všude, na tohle snad norma není), pokud auto nadstandardně zatěžuješ, intervaly se zkrátí. Pokud se autu dostává kvalitní a odpovídající servis, tak by sloužit mělo.
..snad jen :no: 8-s :no: 😉 😄 >😒]
dokud zůstavá v nabídce 3,6 fsi jsem klidný 😄
Mne by zajímal sice také případně jen ten, ale "díra" mezi 1.4 a V6 3.6 je moc veliká (většina lidí si kupuje spíš ten výkon do teď pokrývaný 1.8čkou) = prodeje ("nijaké") NAFTY 2.0 Tdi to asi (opět :no: ;-\ ) jen "posílí" 😐
není tam ještě 2.0TSI ?
oni se stejně pasaty prodávají z 90% v naftě, o benzin tak jak tak zájem není, stejně než 2.0 turbo furt tu v6 atmosféru 😄
Osobne neviem či to znamená len dočasné, alebo úplne odstránenie tohto motora z paletovej ponuky modelovej rady B7-mičky, ale už principiálne sa mi to nepáči, ale popravde, dalo sa to v dnešných zvrátených eko(nomic) časoch čakať. Ja mam dosť empirických skúseností len so starou 1.8 T 20v (110kw) v Octe I. a A4 B5 quattro, ale už tam to bol, vzhľadom na tu dobu výborný motor. BTW tá A4 bola firemná a bez vážnejšej poruchy nalietala 363 000 km. S novými 1.8 TSi osob. skúsenosti nemám, ale čo počúvam, čítam vážne problémy tam neboli a je to dnes už skôr ,,fajnšmeker-ský" motor :-! .Tam je zádrhel opäť iba marketing, čiže predajnosť a konečný zisk výrobcu.
Živě si vzpomínám na to, jak mi zde jistí diskutéři vykládali o tom, jak VW končí s výrobou 1.4 Twinchargeru, jak je ten motor odepsaný a že už příští rok nebude v nabídce.
Doufám, že si ti chytrolíni na mě vzpomenou. >😁
Zase se musím smát. >😁
Mimoto, nový Passat dostane nové TSI motory, i větší než 1.4. 😉
Doufám, že si ti chytrolíni na mě vzpomenou. >😁
Zase se musím smát. >😁
Mimoto, nový Passat dostane nové TSI motory, i větší než 1.4. 😉
No tak ono se to psalo všude možně a myslím, že to padlo i v některém článku tady na Auto.cz. Jaká je tedy budoucnost tohoto motoru? Nechá ho VW dožít, nebo bude další generace?
...no v (německém) tisku o žádných nových TSi pro Passat "ani vidu ani slechu" = takže KDYže by to mělo být..? 😄
Tak, běžně dostupná informace je, že příští generace passatu přijde v roce 2014, a to je přece informace aktuální, ne? Tedy alespoň včera jsi tu velmi tleskala, když se oznamoval facelift evoque, také v roce 2014. O co tedy jde?
A že ta nová generace passatu dostane jak 1,4 twincharger, tak 1,8 tsi nové generace (tu pro octavii III, leon II) je zcela jednoduše předvidatelné, to, že se z passatu akt. generace poroučí 1,8tsi, znamená, že se tato varianta 118kW už prostě nebude vyrábět. Jinak řečeno, drama se nekoná.
A že ta nová generace passatu dostane jak 1,4 twincharger, tak 1,8 tsi nové generace (tu pro octavii III, leon II) je zcela jednoduše předvidatelné, to, že se z passatu akt. generace poroučí 1,8tsi, znamená, že se tato varianta 118kW už prostě nebude vyrábět. Jinak řečeno, drama se nekoná.
"Tleskala" jsem nové 9ti stupňové převodovce od ZF do EVOQUE (myslím že "právem" - vy snad NEeee? 😉
"Ohrnuji" nos nad náhranou 1.8 (byť jsem četla že zdaleka není taková jaká by "měla být", - i zde jsme to "probírali" - své "slavné" předchůdkyni 1.8 T známé i z Octavií se prý zdaleka NEvyrovná..) pidimotůrkem 1.4 (i když to je teď takový SMUTNÝ evropský trend.. 😐
PS: Já o DRAMAtu NEmluvila... o (motorovem - no vlastně trochu "celkovém") ÚPADKU ale ano..
"Ohrnuji" nos nad náhranou 1.8 (byť jsem četla že zdaleka není taková jaká by "měla být", - i zde jsme to "probírali" - své "slavné" předchůdkyni 1.8 T známé i z Octavií se prý zdaleka NEvyrovná..) pidimotůrkem 1.4 (i když to je teď takový SMUTNÝ evropský trend.. 😐
PS: Já o DRAMAtu NEmluvila... o (motorovem - no vlastně trochu "celkovém") ÚPADKU ale ano..
Chápal bych, kdyby se V6 3,0 například nahrazoval 1,4turbo a pak bych tu 1,4 nazval "pidimotůrkem" ve srovnání s tou V6 3,0.
Ale pidi rozdíl 400ccm mi k tomu názvu jaksi nesedí a připadá mi to jen jako plakátovej nářek - zejména teď akcentuju to tvoje "prý" u 1,8T x 1,8TSI.
Ostatně ta 1,8 se jistě objeví, ale spíše ve výkonnější verzi...
Úpadek, jo, to jistě >😁
Ale pidi rozdíl 400ccm mi k tomu názvu jaksi nesedí a připadá mi to jen jako plakátovej nářek - zejména teď akcentuju to tvoje "prý" u 1,8T x 1,8TSI.
Ostatně ta 1,8 se jistě objeví, ale spíše ve výkonnější verzi...
Úpadek, jo, to jistě >😁
Prý existuje nějaké "prý", jinými slovy, bla, bla. Pokud bys chtěla diskutovat o tom, že se 1,8tsi nevyrovná staré 1,8T 20V tak můžu potvrdit jediné, žes možná, prý, něco četla, ale v životě jsi nejela v autech těmito motory osazenými, protože věřím, že i ty s minimem reálné řidičské zkušenosti, z hlediska značek a modelů, bys poznala, že ty motory jsou nebe a dudy a není žádný z parametrů, jak měřitelných tak co do charakteru, ve kterém by 1,8T byla lepší než 1,8 tsi.
Mluvit dnes o motorovém úpadku... >😁 >😁 raději toho nech, budeš nutně pro smích, dnes kdy má prakticky každý motor přímý vstřik (ta nová 1,8tsi o které děláš, že nevíš, kombinuje dokonce přímý s nepřímým), variabilní časování a zdvih je u akt. motorů běžná věc, v jednom motoru se kombinují typy přeplňování atd., to má být motorový úpadek?? Sorry, Kylie, ale BUDÍČEK!!! :😉
Mluvit dnes o motorovém úpadku... >😁 >😁 raději toho nech, budeš nutně pro smích, dnes kdy má prakticky každý motor přímý vstřik (ta nová 1,8tsi o které děláš, že nevíš, kombinuje dokonce přímý s nepřímým), variabilní časování a zdvih je u akt. motorů běžná věc, v jednom motoru se kombinují typy přeplňování atd., to má být motorový úpadek?? Sorry, Kylie, ale BUDÍČEK!!! :😉
No tak já vám tedy PŘEJI vaše zkušenosti se 4válečky 1.8 - já zůstanu ve "své úrovni" - ok? 😉
PS: A ano - JE možné že "tam zdola" ten MOTOROVÝ ÚPADEK až tak vidět NEní - tady odtud (že většina vozů střední a dnes už i vyšší střední je poháněna 4 válci v naftě 8-s ) to vidět JE..
..a nijak zvlášť "radostný" pohled to NEní 😐
PS: A ano - JE možné že "tam zdola" ten MOTOROVÝ ÚPADEK až tak vidět NEní - tady odtud (že většina vozů střední a dnes už i vyšší střední je poháněna 4 válci v naftě 8-s ) to vidět JE..
..a nijak zvlášť "radostný" pohled to NEní 😐
Není nad to, blbě o něčem kafrat a nemít s tím zkušenosti žádné, co? 8-s :no:
Jako vy o Citroën C5 V6 s dvěma turby? No ... asi MÁTE PRAVDU (vzááácná to SEBEkritika 😉
PS: Nebo vás (jen) "štve" že mám VÍC "načteno"? 😄
PPS: Variantu že byste si uvědomil že na mých slovech "může něco být" ... NE tomu NEvěřím 😉
PS: Nebo vás (jen) "štve" že mám VÍC "načteno"? 😄
PPS: Variantu že byste si uvědomil že na mých slovech "může něco být" ... NE tomu NEvěřím 😉
Že máš něco načteno je v pořádku, problém ale je, že nemáš prakticky nic najeto s tím, k čemu se tu rádoby fundovaně vyjadřuješ, samozřejmě nemyslím tvou C5tku, ale hlavně produkty koncernu... :😉 😉
Varianta "že by na mých slovech něco mohlo být" koukám NEpřipadá v úvahu.. 😄
PS: No a co VY? Kdy jste naposledy zkoušel (třeba) Subaru Legacy/Outback s plochým motorem, nebo abychom byli "ve třídě" tak nějaký JAGuar (biturbo 3.0D je velmi příjemné/pohodové..), nebo Lexus (GS 450h je BOMBA - možná NEJlepší vůz třídy), nebo MB E AMG - docela (až nečekaně) "příjemné překvapení", o KRÁLi třídy (dle mne) Apina B5 4.4 bi-turbo NEmluvě..?
PPS: Myslím že NEjsem moc "mimo" když říkám že současný Passat je "nic moc" (o masoVWé motorizaci 2.0 Tdi NEmluvě), obyč předokolkové verze A4 zrovnatak, naopak A6 Bi-TDi asi bude NEJlepší mezi konkurenty..
PS: No a co VY? Kdy jste naposledy zkoušel (třeba) Subaru Legacy/Outback s plochým motorem, nebo abychom byli "ve třídě" tak nějaký JAGuar (biturbo 3.0D je velmi příjemné/pohodové..), nebo Lexus (GS 450h je BOMBA - možná NEJlepší vůz třídy), nebo MB E AMG - docela (až nečekaně) "příjemné překvapení", o KRÁLi třídy (dle mne) Apina B5 4.4 bi-turbo NEmluvě..?
PPS: Myslím že NEjsem moc "mimo" když říkám že současný Passat je "nic moc" (o masoVWé motorizaci 2.0 Tdi NEmluvě), obyč předokolkové verze A4 zrovnatak, naopak A6 Bi-TDi asi bude NEJlepší mezi konkurenty..
Nebojte se, než koncern VW upadne stejně hluboko jako Citroen, tak uplyne ještě hodně vody. A ten Citrouš už v té době bohužel asi nebude existovat. Což je mi samotnému líto, ne kvůli vám, ale kvůli evropské značce, která má skvělou historii.
NErozlišovala bych mezi evropským výrobcem č. 1 (z pohledu kvantity - tedy VW) a č. 2 (tedy PSA) - směr od "pořádných" motorů k downsizingovým "legráckám" praktikují OBA (cca) stejně 😐
PS: A přežijí zrovnatak OBA koncerny - jen už NEbudou nabízet modely typu C5 V6 3.0 bi-turbo - což je mi líto jak kvůli mně samotné, tak kvůli "všemu ostanímu" 😉
PS: A přežijí zrovnatak OBA koncerny - jen už NEbudou nabízet modely typu C5 V6 3.0 bi-turbo - což je mi líto jak kvůli mně samotné, tak kvůli "všemu ostanímu" 😉
Stačí použít hlavu a v tom tisku vidět zprávy jaksi komplexně a pak jen si spočítat 1+1. No ale v tvém případě hlavně chtít.
A co konkrétně "VWychází" když se spočítá 1+1 ve "figurkově" (pardon, to NEní myšleno jako "urážka" 😄
Zástavba "nové" 1.8 tsi do další generace či faceliftu Passatu. (viz. Dinar)
Nová (dle snad seriozních britských info) NEpříliš povedená "zajímavá" 1.8 s výkonem jen nepatrně vyšším než "nově nasazený" 1.4 TSi možná ani NEdorazí (a jestli ano, tak to - dle všeho - až taková sláva NEbude..
..myslím (obávám se) že ULTRA dominance naftového 2.0 Tdi spíš ještě "posíli" 😐
..myslím (obávám se) že ULTRA dominance naftového 2.0 Tdi spíš ještě "posíli" 😐
Tak za prvé si přiznejme, že urážky někoho, kdo kupuje auta z druhý rouky jsou jen o honění ega. Nebýt těch lidí, můžeš svý auto dát rovnou do šrotu a na nějakou jistou hotovost pro další auto rovnou zapomenout. Kolik z nás by v tohmle případě vůbec koupilo nový auto po 5ti letech?
Pak mi ale přijdou úvahy o tom, co ten motor vydrží zcela na místě.
Je jedno, kdo ten maloobjemový vyrochtaný motor bude repasovat, ekologická zátěž pro zemi je to stejná.
Mě osobně by fakt zajímalo, co tohle může v tak velkým autě, jako Passat je vydržet a osobně bych radši volil větší objem.
Otázka taky je, koho z tohoto stavu obviňovat?
Euro-úředníky, nebo automobilky, který místo opravdové invence si radši splní svý jistý?
Mě osobně nejvíce vyhovuje Prius: velká (a spolehlivá) atmosféra podpořená baterkou, reálná dlouhodboá spotřeba včetně zimy je 4,5 a na sport třeba někdy bude něco jinýho.
Pak mi ale přijdou úvahy o tom, co ten motor vydrží zcela na místě.
Je jedno, kdo ten maloobjemový vyrochtaný motor bude repasovat, ekologická zátěž pro zemi je to stejná.
Mě osobně by fakt zajímalo, co tohle může v tak velkým autě, jako Passat je vydržet a osobně bych radši volil větší objem.
Otázka taky je, koho z tohoto stavu obviňovat?
Euro-úředníky, nebo automobilky, který místo opravdové invence si radši splní svý jistý?
Mě osobně nejvíce vyhovuje Prius: velká (a spolehlivá) atmosféra podpořená baterkou, reálná dlouhodboá spotřeba včetně zimy je 4,5 a na sport třeba někdy bude něco jinýho.
Jestli mně to mělo lízhout, tak mým úmyslem nebylo urážet a jsem si jistý, že to kolega ryccardo pochopil (v návaznosti na X našich předchozích diskusí)...
Ne😊
Tohle vůbec nebylo mířený konkrétně na tebe, myslel jsem to všeobecně...výkřiky na bazaristy (viz. teorie GTI, že by se vlastně měly kupovat jen prémiový ojetý vozy) jsou tu celkem častý, tak teď mě to jen trklo na to reagovat.
Tohle vůbec nebylo mířený konkrétně na tebe, myslel jsem to všeobecně...výkřiky na bazaristy (viz. teorie GTI, že by se vlastně měly kupovat jen prémiový ojetý vozy) jsou tu celkem častý, tak teď mě to jen trklo na to reagovat.
Tak jednoznačný to neni.
Teorie (jak GTI, tak obecně) je o tom, že člověk by měl tak nějak společensky, profesně, i lidsky růst.
Samozřejmě není problém koupit ojetinu, když jsi mladý a nemáš ještě vybudované zázemí ani priority, nebo v jiných specifických případech, ale jde o to nezůstat v té říši "za plotem" navěky a vydávat to za "volbu rozumu".
Teorie (jak GTI, tak obecně) je o tom, že člověk by měl tak nějak společensky, profesně, i lidsky růst.
Samozřejmě není problém koupit ojetinu, když jsi mladý a nemáš ještě vybudované zázemí ani priority, nebo v jiných specifických případech, ale jde o to nezůstat v té říši "za plotem" navěky a vydávat to za "volbu rozumu".
jenže to je právě o tom...
Drtivá většina bydlení okolo Prahy a v Praze je na hypotéky, drtivá většina aut je na úvěr. Až mi to výnáčení pozlátka novýho do výšin přijde spíše o tom, že tak lidi prezentují spíše to, co můžou splácet (respektive pronajímat) než to, co můžou vlastnit.
A ano, určitě by člověk měl růst.
Ale to, že lidský růst není o novým-drahým autě si snad nemusíme vysvětlovat.
Prostě si myslím, že v čechách by většinově nebylo od věci si přiznat, na co máme, co umíme...a podle toho se taky chovat.
Drtivá většina bydlení okolo Prahy a v Praze je na hypotéky, drtivá většina aut je na úvěr. Až mi to výnáčení pozlátka novýho do výšin přijde spíše o tom, že tak lidi prezentují spíše to, co můžou splácet (respektive pronajímat) než to, co můžou vlastnit.
A ano, určitě by člověk měl růst.
Ale to, že lidský růst není o novým-drahým autě si snad nemusíme vysvětlovat.
Prostě si myslím, že v čechách by většinově nebylo od věci si přiznat, na co máme, co umíme...a podle toho se taky chovat.
Ale aj na to má GTI teóriu/múdrosť: Kupuj si auto tak, aby si si na druhý deň mohol kúpiť to isté auto. 😉 Čo je dokonalá skratka pre to, aby si aj pri autách skákal iba potiaľ, pokiaľ je to v Tvojich možnostiach.
Problém je ten, že mnohé GTIho hlášky zde berou mnozí truhlíci doslova. A to je špatně.
Obecně vzato neznám žádného člověka, který by si auto kupoval tzv. na krev a vydal se ze všech svých prostředků. A o tom je ta GTIho teorie. že bys takhle jednat rozumný jedinec neměl. A já s tím souhlasím. Nějaké výše částek či poměry, jsou jen básnickými obraty. Umět něco přečíst, stále neznamená, také to umět pochopit.
Obecně vzato neznám žádného člověka, který by si auto kupoval tzv. na krev a vydal se ze všech svých prostředků. A o tom je ta GTIho teorie. že bys takhle jednat rozumný jedinec neměl. A já s tím souhlasím. Nějaké výše částek či poměry, jsou jen básnickými obraty. Umět něco přečíst, stále neznamená, také to umět pochopit.
Mne nemusíš vysvetľovať hyperboly v GTIho textoch, neboj. 😉
Inak práveže mnohí ľudia (a že ich vo svojom okolí vidím požehnane) si to auto "na krev" kupujú, nielenže sa vyhádžu komplet z peňazí, ale si i na krk uviažu splátky, ktoré potom často nezvládajú platiť.
Inak práveže mnohí ľudia (a že ich vo svojom okolí vidím požehnane) si to auto "na krev" kupujú, nielenže sa vyhádžu komplet z peňazí, ale si i na krk uviažu splátky, ktoré potom často nezvládajú platiť.
Trochu jiná mentalita. 😄
Někde jsem slyšel vtip, že když přijde Čech na Slovensku do hospody, tak se tváří a objednává tak, jako by měl v kapse 10 korun a přitom tam má tisícovku. A Slováci to mají přesně naopak, i s poslední desetikačkou (nebo eurem) se chovají a objednávají, jako by tam měli minimálně stovku (Eur). 😉
Někde jsem slyšel vtip, že když přijde Čech na Slovensku do hospody, tak se tváří a objednává tak, jako by měl v kapse 10 korun a přitom tam má tisícovku. A Slováci to mají přesně naopak, i s poslední desetikačkou (nebo eurem) se chovají a objednávají, jako by tam měli minimálně stovku (Eur). 😉
Trochu zjednodušené a nevhodne národne generalizované, ale pravda je, že mnohí sa týmto štýlom správajú (generácia našich starých rodičov na to mala jadrné, ale výstižné príslovie: chvála na ulici, h.vno v truhlici). Vedľa mňa sídli realitka, ktorej konateľ donedávna jazdil na ML-ku. Po nejakom čase frajerského jazdenia s vystrčeným lakťom v okne uznal, že 15 litrov na sto neutiahne, Medveďa predal a teraz sa vozí v Ceede. 😉
Já tedy vidím chybu spíš v deformaci trhu nátlakem ze strany EU. Nelíbila se jim rychlost, s jakou se účinnost motorů vyvíjí přirozenou cestou. Jenže fyzikálním zákonům jen tak neporučíš. Při pohledu na pokuty a ekonomické výsledky automobilek ti skutečně není do smíchu.
Třeba VW prodával elektromobily (citySTROMer) už v 80. letech, první představil dokonce v 70. letech. Nebo třeba Golf Mk3 Ecomatic, který po uvolnění akcelerátoru rozpojil spojku a vypnul motor (připomíná ti to něco?). Říká někomu něco Škoda Favorit Eltra? Nemluvě o jiných automobilkách. Ano, objevilo se pár technologií, které mají slibný potenciál, ale více méně používáme dnes to, co jsme znali před desetiletími. Zmíněný tlak akorát nutí investovat peníze do šarády, aby úředník byl šťastný a automobilka nezkrachovala. Podle mne to šlo udělat šetrněji.
Třeba VW prodával elektromobily (citySTROMer) už v 80. letech, první představil dokonce v 70. letech. Nebo třeba Golf Mk3 Ecomatic, který po uvolnění akcelerátoru rozpojil spojku a vypnul motor (připomíná ti to něco?). Říká někomu něco Škoda Favorit Eltra? Nemluvě o jiných automobilkách. Ano, objevilo se pár technologií, které mají slibný potenciál, ale více méně používáme dnes to, co jsme znali před desetiletími. Zmíněný tlak akorát nutí investovat peníze do šarády, aby úředník byl šťastný a automobilka nezkrachovala. Podle mne to šlo udělat šetrněji.
Tak motory prostě jdou tímto směrem, sice tomu netleskám, ale že by to nějak extremně vadilo si nemyslím.1,4 TSI s vysavačem jezdí výborně, měl jsem tu čest s tím něco najet a pokud jede člověk na pohodu, jezdí to opravdu za málo.Až jsem čuměl.Má to sílu dole, nahoře, ač je "skryta".Prostě dnešní motory nemají charakter, ale to nemá cenu řešit.V každém případě pohodový motor a jsme si skoro jist, že rozdíl by člověk mezi 1,8 a 1,4 v této variantě nepoznal.
co dají do passatu.... srrát se bude pořád stejně.... ale počkám si až na verdikt místního RAPIDního roztleskávače..... který ještě teď líže rány po výprasku pod 301/Elysse. Takový vw Inescentík....
Takže zatím: vyčkávám....
Ale moje zkušenost: Superb2 1,8 tsi 7,4 dynamickou jízdou... výborný....
Tiguan 1,4tsi: se stejnou "nohou" přes 9.... a motor byl ....jak to říct, ....nedostatečný.... na papíře to vypadá stejně, ale skutečnost je jiná.....
....ale, čekám na GTIho.... ten to rozlouskne.... >😁 >😁 >😁
Takže zatím: vyčkávám....
Ale moje zkušenost: Superb2 1,8 tsi 7,4 dynamickou jízdou... výborný....
Tiguan 1,4tsi: se stejnou "nohou" přes 9.... a motor byl ....jak to říct, ....nedostatečný.... na papíře to vypadá stejně, ale skutečnost je jiná.....
....ale, čekám na GTIho.... ten to rozlouskne.... >😁 >😁 >😁
Jiriku sorry, ale tos teď trochu ujel v tom srovnání.
Tiguan žere obecně více v jakékoliv motorizaci, neboť má kolmou záď a větší čelní plochu...
Tiguan žere obecně více v jakékoliv motorizaci, neboť má kolmou záď a větší čelní plochu...
Bereš si do huby "roztleskávače" a pak sám předvedeš výkon hodný "mistra", srovnání spotřeby suv se sedanem u aut, která váží prakticky stejně. :-!
Tak GTI je v daném článku z formy a to těžce. 😄
Pokud tady nechodíš kvůli autům, ale kvůli GTI-mu, tak jako Jirik, pak :no:
Tady se někde mluví o autech? A kde? >😁 >😁 >😁
je to logicke - 1.8 TSI je uz stary motor a dava sa uz len do Passatu, v Audinach uz je jeho nova generacia, takze nema zmysel ho uz vyrabat, takze docasne ho nahradi twincharger a s prichodom noveho Passatu (bohviekedy) sa vrati v tej novej generacii. Inak na twincharger nemozem povedat jedno zle slovo, v mojom Sciroccu som s nim za 2 roky najazdil 106 000km bez jedinej poruchy, zatial co ostatni su s nim stale v servise. Nie, to nebude nahoda, to je o style jazdy 😉 (nie nejazdim an spotrebu, praveze naopak)
Motor 1,8TSI považujem za najvhodnejší pre Passat, je to ideálny kompromis objemu, výkonu a spotreby (sám som ho mal v užšom výbere) a je škoda, že končí (aspoň pre nasledujúce dva roky).
Teoretický prínos motora 1,4TSI Twincharger je samozrejme spotreba (a emisie). Aká ale môže byť prax? Pozrime sa na spritmonitor.
Passaty s motorom 1,8TSI mali priemer 8,07 l. Twincharger nemali, ale základný 1,4 TSI mal priemerku 7,38 l. Teda rozdiel 0,69 l medzi 90 a 118 kW.
Pre odhad spotreby twinchargeru v Passate môžeme vychádzať zo spotreby oboch verzií 1,4TSI v Golfe: slabší mal priemer 7,07 l, twincharger 7,77 l, čiže rozdiel medzi 90 a 118 kW 0,7 l.
Samozrejme z uvedeného nemožno jednoznačne dovodiť, aká bude spotreba twinchargera v Passate, dostatočne jasnú predstavu to ale dáva. Ak twincharger v Golfe žerie o 7 dl viac, ako slabší motor, vysoko pravdepodobne sa bude obdobne správať aj v Passate. Teda je dosť dobre možné povedať, že spotreba twinchargera nebude nižšia (resp. citeľne nižšia), ako doterajšieho 1,8TSI. Tým sa ale stráca hlavný zmysel a výhoda menšieho motora a zostanú len negatíva (väčšia náchylnosť na vady v dôsledku zložitejšieho a viac namáhaného motora).
Tak teraz: Cui bono? Cui prodest? 8-s
Teoretický prínos motora 1,4TSI Twincharger je samozrejme spotreba (a emisie). Aká ale môže byť prax? Pozrime sa na spritmonitor.
Passaty s motorom 1,8TSI mali priemer 8,07 l. Twincharger nemali, ale základný 1,4 TSI mal priemerku 7,38 l. Teda rozdiel 0,69 l medzi 90 a 118 kW.
Pre odhad spotreby twinchargeru v Passate môžeme vychádzať zo spotreby oboch verzií 1,4TSI v Golfe: slabší mal priemer 7,07 l, twincharger 7,77 l, čiže rozdiel medzi 90 a 118 kW 0,7 l.
Samozrejme z uvedeného nemožno jednoznačne dovodiť, aká bude spotreba twinchargera v Passate, dostatočne jasnú predstavu to ale dáva. Ak twincharger v Golfe žerie o 7 dl viac, ako slabší motor, vysoko pravdepodobne sa bude obdobne správať aj v Passate. Teda je dosť dobre možné povedať, že spotreba twinchargera nebude nižšia (resp. citeľne nižšia), ako doterajšieho 1,8TSI. Tým sa ale stráca hlavný zmysel a výhoda menšieho motora a zostanú len negatíva (väčšia náchylnosť na vady v dôsledku zložitejšieho a viac namáhaného motora).
Tak teraz: Cui bono? Cui prodest? 8-s
Jak to čtu já; 1,8 tsi 118kW (možná by nějaký znalec dal kódové označení) končí. Místo něj nastupuje 1,8 tsi 132kW, kterou ale passat má dostat až v nové generaci s MQB, nejspíš do toho stávajícího použít nejde bez výrazných úprav mot. prostoru, proto, na dobu cca roku a půl dostane passat jako náhradu 1,4 twincharger. Není nikdo, komu by to bono, ale nevidím v tom nic zvláštního, takových konců motorů v modelech, které samotné ještě neskončili už bylo dost, a bohužel většinou to skončí bez náhrady, tady je vidět síla vw, že nějakou relat. srovnatelnou náhradu má, tedy jde o konkrétní případ konce jedné motorové verze, rozhodně bych to celé neviděl jako nějaký soumrak motorů, jak se to tu někteří snaží prezentovat.
Jestli je tato teorie správná, bude muset nutně 1,8tsi zmizet postupně i z jiných modelů, yeti, exeo, například, uvidíme při jejich faceliftech. Já bych si na to vsadil. 😉
Jestli je tato teorie správná, bude muset nutně 1,8tsi zmizet postupně i z jiných modelů, yeti, exeo, například, uvidíme při jejich faceliftech. Já bych si na to vsadil. 😉
Tvoj názor má logiku. Akurát sa mi nezdá to dôvodenie zbytočnými nákladmi na výrobu, keďže tento starý model 1,8TSI sa stále dáva do množstva iných modelov a nepredpokladám, žeby všade dali twincharger, aby vzápätí menili za nový model 1,8TSI. Skôr myslím, že tie "lepšie" modely (Audi, Passat) tú dvojitú zmenu (1,8-1,4-1,😄 absolvujú a nižšie umiestnené modely (Škoda, Seat) dožijú s terajšími 1,8TSI až do príchodu novej verzie.
Tak zkusme vyjmenovat, kam se ta 118kW verze ještě dává, myslím modely, které nemají akt. novou generaci. Pak Škoda - Yeti, Superb, VW - ?, Seat - Exeo, Altea. Další mě nenapadají. Tedy jestli nebudou brzo následovat informace, že s facelifterm yeti a superbu po novém roce přichází twincharger nebo nová verze 1,8tsi, pak má teorie jaksi škobrtne. 😄 😉
Len tipujeme, tak uvidíme v reále. Každopádne ak by niektoré z týchto modelov prešli na twincharger, je obava, že sa už k objemnejšiemu motoru nevrátia; a výmenu 1,8 za komplikovanejší twincharger za výhru nepovažujem.
Tiež dúfam, že tá nová verzia 1,8TSI nebude s vypínaním valcov. 😉
Tiež dúfam, že tá nová verzia 1,8TSI nebude s vypínaním valcov. 😉
To je blbost,protože 1.8Tsi byl s motoru Tsi obecně nejspolelivější,tam přeskakovaly řetězy jen zřídka,spíš odcházely cívky.Naproti tomu 1.2,1.4Tsi na denním pořádku.Navíc,tak složitý motor jako je 1.4Twincharger bych už s principu nechtěl,prostě malej motor,byť s velkým výkonem pořád patří do malého auto,čili do Fábie apod.1.8Tsi byl na Passat,nebo Superb ještě akceptovatelná varianta.
Zdar vsetkym disktuterom,
Neda mi to sa nepodelit sa o clanok + reportaz na ktoru som narazil pri brousdani po internete😒br />
Udajne modifikaciou bezneho motora dosialhy hodny 814PS so spotrebou 5,3l/100km >😁
odkaz na članok + video😒br /> [odkaz]
PS: neoveroval som to, neskumal som to... preto to sem davam len pre zaujimavost 😄
Neda mi to sa nepodelit sa o clanok + reportaz na ktoru som narazil pri brousdani po internete😒br />
Udajne modifikaciou bezneho motora dosialhy hodny 814PS so spotrebou 5,3l/100km >😁
odkaz na članok + video😒br /> [odkaz]
PS: neoveroval som to, neskumal som to... preto to sem davam len pre zaujimavost 😄
První jsem se díval jestli tam není datum 1. apríla. >😒]
Vypadá to naprosto neuvěřitelně, ale jestli je to pravda tak. :yes: 😉
Vypadá to naprosto neuvěřitelně, ale jestli je to pravda tak. :yes: 😉
mě by stačilo 400 koní se spotřebou 3/100 😄
ano je to lakava predstava 1.2 16V s vykonom 400 koni >😁
Nejlepší byl poslední Topgear.
V12 ze spitfire a spotřeba 140 na sto.
To je pravej motor >😁
V12 ze spitfire a spotřeba 140 na sto.
To je pravej motor >😁
Poslední? To je dva roky starý TG. Ale jakkoliv byl ten "Bentley" nádherný, Brutus byl prostě brutus, něco tak nechutně animálního ve světě aut a strojů vůbec, aby člověk pohledal. Obhlížel jsem ho v Sinsheimu, docela rád bych to slyšel za jízdy. Každopádně, ta TG "Bitva o Británii" byla nářez. 😄 :yes:
Zákon o zachování energie dostal sice trochu na p*del, ale hlavně, že je sranda >😁
Apriori nepochybuju o tom, že jde zkonstruovat motor, který má výkon přes 800 koní a spotřebu jen 5,3l/100km, ale rozhodně neposkytne tyto dva parametry současně - tedy rozhodně ne pístový spalovací motor.
A to se ani neptám, k jakému autu je ta spotřeba vztažená...
Apriori nepochybuju o tom, že jde zkonstruovat motor, který má výkon přes 800 koní a spotřebu jen 5,3l/100km, ale rozhodně neposkytne tyto dva parametry současně - tedy rozhodně ne pístový spalovací motor.
A to se ani neptám, k jakému autu je ta spotřeba vztažená...
S brutusem na cesty nemozes ale mozes s nim opekat parky na okruhu >😁
Vlastně je to... dobrá zpráva. Vzhledem ke skutečnosti, že Apoštol má nižší hmotnost než... ASTRA 😲 nemusíme mít dokonce ani starost o to, zda to všechno jednačtyřka uveze. Úvahy podobného typu přenechme prostším jedincům, my se věnujme předmětné realitě, a především se věnujme jejímu signálu. Neboť o to jde.
Začnu stylově - Vážení občané, garážový svět nevzkvétá... Úspory se hledají kde se dá, tu ve spotřebě, tu v síle plechu, tu v ořezávání modelového porfolia, či jeho přenášení do nižších jakostních tříd. Tohle se samozřejmě netýká evropské produkční jedničky, ta naštěstí reflektuje nadcházející dobu svým příznačným pohledem, pohledem toho, kdo budoucnost definuje, pohledem toho, kdo definuje vrcholnou přítomnost všem. Aktuálním odrazem je toho právě horní motor. Kdo o tom něco ví, tomu jistě netřeba vysvětlovat, jaký jízdní rajc nese spárování kompresoru a turba. Samozřejmě, v dané (downsizingové) době je to jistě majstrštyk motorové techniky. A takto je na věc nutno nazírat. Ostatně, jedná se doslova o světový motor č.1 své kategorie.
Jak je patrno z horní tabulky, jízdně, ve výkonu či v komfortu užívání auta nedojde ke zhoršení, o to starost jistě mít nemusí nikdo. Zbývá evergreenová otázka zpoza ok bazarových plotů, zda tedy aktualizovaný passat bude mít i nadále neutuchající výdrž charakteru T34? No zde snad krátká, o to výmluvnější odpověď - pokud uvažuješ u aut s časovým horizontem přes deset let, nelze než ti doporučit lepení plastikových modelů. Ty jsou věčné...
Konečně nám zbývá poslední otazníček, a sice, zda lze v intencích snížení objemu motoru očekávat i (pověstný) volkswagenovský cenový jemnocit. Osobně sázím na to, že VW nacení předznačeného Apoštola dokonale a tradičně spravedlivě. Avšak zda je pro tebe cena jakéhokoliv auta přijatelná, o tom (bohužel) nerozhoduješ nikdy ty, nýbrž vždy a jedině tvůj... mistr. Za to ovšem Volkswagen nemůže, to snad chápeš.
BRAVWO PASSAT :yes: :-!
Začnu stylově - Vážení občané, garážový svět nevzkvétá... Úspory se hledají kde se dá, tu ve spotřebě, tu v síle plechu, tu v ořezávání modelového porfolia, či jeho přenášení do nižších jakostních tříd. Tohle se samozřejmě netýká evropské produkční jedničky, ta naštěstí reflektuje nadcházející dobu svým příznačným pohledem, pohledem toho, kdo budoucnost definuje, pohledem toho, kdo definuje vrcholnou přítomnost všem. Aktuálním odrazem je toho právě horní motor. Kdo o tom něco ví, tomu jistě netřeba vysvětlovat, jaký jízdní rajc nese spárování kompresoru a turba. Samozřejmě, v dané (downsizingové) době je to jistě majstrštyk motorové techniky. A takto je na věc nutno nazírat. Ostatně, jedná se doslova o světový motor č.1 své kategorie.
Jak je patrno z horní tabulky, jízdně, ve výkonu či v komfortu užívání auta nedojde ke zhoršení, o to starost jistě mít nemusí nikdo. Zbývá evergreenová otázka zpoza ok bazarových plotů, zda tedy aktualizovaný passat bude mít i nadále neutuchající výdrž charakteru T34? No zde snad krátká, o to výmluvnější odpověď - pokud uvažuješ u aut s časovým horizontem přes deset let, nelze než ti doporučit lepení plastikových modelů. Ty jsou věčné...
Konečně nám zbývá poslední otazníček, a sice, zda lze v intencích snížení objemu motoru očekávat i (pověstný) volkswagenovský cenový jemnocit. Osobně sázím na to, že VW nacení předznačeného Apoštola dokonale a tradičně spravedlivě. Avšak zda je pro tebe cena jakéhokoliv auta přijatelná, o tom (bohužel) nerozhoduješ nikdy ty, nýbrž vždy a jedině tvůj... mistr. Za to ovšem Volkswagen nemůže, to snad chápeš.
BRAVWO PASSAT :yes: :-!
spárování 60 a 80 let starého vynálezu je mastrštyk jak cyp.
Příště by KONCERN mohl přijít s pohonem na dřevoplyn nebo na páru popř. to nejlíp s něčím zkombinovat >😁
Příště by KONCERN mohl přijít s pohonem na dřevoplyn nebo na páru popř. to nejlíp s něčím zkombinovat >😁
Na věc přece nemůžeš nahlížet fatálně mimo realitu. Nebo bys snad čekal, že VW přijde s novou jednačtyřkou... atmosférou? 😄 V tom "dopování" nízkoobjemových motorů je cesta, a kdo tohle neví, pravděpodobně se posledních pět let pohyboval mimo sluneční soustavu.
Ano, zde s tebou plně souhlasím. Je to cesta.
Ovšem do pekel 😄))
Ovšem do pekel 😄))
V čem spatřuješ to peklo? Ber prosím současně do úvahy, že to není jediný motor, kterým VW osazuje své modely 😄
V tom zmenšit objemy motorů kvůli nějakému nařízení pomatené Unie, která vydává jeden větší nesmysl než druhý.
Hlavně aby na papíru vypadaly emise a spotřeba krásně.
A dohánět to nějakými triturby apod. vymoženostmi.
Hlavně aby na papíru vypadaly emise a spotřeba krásně.
A dohánět to nějakými triturby apod. vymoženostmi.
No jo, jenomže ten "brusel" to je právě ten rámec, v němž se tu musí automobilky pohybovat. Jiná cesta není a stejnou cestou jako VW, byť samozřejmě ne se stejnými výsledky jdou v Evropě všichni. A ten horní motor je opravdu třída (ve své třídě).
ty si cvok GTI, uplny cvok, ako dokazes toto, nechapem.. Ale ok, beriem, pod clankami koncernu bez zbytocneho zhadzovania inych znaciek to beriem ako peknu rozpravku maniaka do VW 😄
hele, co takhle to nebrat vždycky a pokaždé doslova vážně, vždyť pokud si tyto příspěvky čteš pravidelně, přijdeš na to, že se jimi line jistý odstín ironie a nadhledu, nic není myšleno doslova, nic není bráno absolutně, jednou je to óda, jednou zamyšlení či esej, pokaždé je to čtivé, žadný fauly, žádnej podpás, pro mě příjemná oddychovka :yes😒br />
ještě jemný editek, každý správný jezdec přece ví, že pod kapotou duní jedině atmosféra s 6ti válci nejméně 😉
hlavne kliidek, ono to bolo pisane s nadsazkou a obdivom ako dokaze na kazdy blbost co sa tu zapoti o fauve rozvinut 50 riadkovy zalubeny dopis 😉
Děláš to chybně, pokud mi tu chceš vyznávat lásku, ber někde lekce na vhodnou formu. Osobně bych však více uvítal, kdybys vzal mnou uvedené myšlénky a s těmi polemizoval, například - co je těžší, Passat nebo Astra? >😁 Případně vzal dále do úvahy obecně známou věc o kvalitách horního motoru, komfort oproti 1.8.... prostě všechno věcné, co jsem napsal shora třeba rozsekej napadrť. Ocením i to. Takhle jsou tvé reakce příliš jednosměrné, příliš orientované na autora příspěvku. Jdi na dřeň, jdi na obsah příspěvku 😉
aale no tak.. hadam si nemyslis, co si sam protireci v nazoroch.. 😉
Nemusím si nyní myslet nic, to ty bys měl však dostát svým slovům, že když už tu tvrdíš, že si protiřečím. Prosím vezmi tedy ten můj horní příspěvek a podrob ho kritickému a věcnému pohledu (předpokládám, že s ničím, co jsem shora napsal nesouhlasíš.) Velmi rád si to přečtu.
sorry, vymazala sa mi cast textu. Tak este raz😒br />
hadam si nemyslis, ze budem diskutovat s niekym, co si sam protireci v nazoroch. Skus si spomenut napriklad na tvoje prispevky pod clankami o ankete auto roka ked vyhral fiat 500 a o rok vw polo. To bol obrat v nazore na anketu o 180 stupnov 😉
Věděl jsem, že na to nemáš. Věděl jsem, že nic nenapíšeš věcného. A... pokud se opravdu domníváš, že mé příspěvky k autu roku u F500 a Pola byly z těch, které se vkládají do filosofických ročenek, asi někde v tvé schopnosti chápání textu došlo k defektu. Podepíši ti, že mimo tebe se tu všichni královsky bavili, já tedy alespoň určitě, zejména když (u vítězství Pola) napíši něco v tom smyslu... - hele... vono... když to tak vezmeš kolem dokola, ta anketa svojí racionalitu má. Tedy... někdy. >😁 Avšak, péťo, tohle fatálně přesahuje tvé úvahové schopnosti, osobně si tě omlouvám alespoň tak, že tu drobnou výrazovou nuanci, která čini text (snad) mile ironickým, nemáš možnost pochopit, neb nepíši v tvém rodném jazyce. Bůh ví, zda ovšem tohle je ten hlavní důvod, viď... Na to si odpověz sám.
Divím se že Tě baví diskutovat s jedinci, kteří intelektově ani znalostmi zjevně zásadně neodpovídají Tvé úrovni. Každou další odpovědí víc a víc poukazuješ jak zásadně nízký je jejich styl a myšlenky oproti Tvým. Nebylo jim zkrátka dáno ... Tobě bylo zjevně naděleno podstatně více. Není lepší být tiše vděčen a neshazovat je? Mám samozřejmě na mysli extrémně prosté příspěvky od Ji/Ri nebo peet1980.
..až si vytáhneš hlavu z *, tak si přečti ostatní diskuze, extrémní sofistiku 😲 .... a jsi-li chlap, nelez nikomu do zadku....pokud to teda není tvá královská disciplína.... :no:
Skvělá ukázka přesně odpovídající výše uvedenému ...
říkal jsem, až vytáhneš hlavu z ***, tak se ozvi....to za prvné... a ještě jedna otázka: co máš konkrétně společné s označením GT2? ... jsi jen šaškova dvojka nebo sis do nicku dal svůj vlhký sen? .... >😒] ....mám pro tebe radu, dvojko, otevři si školu análního alpinismu.... třeba si vyděláš na tu gétédvojku....
Ale copak, Jiříček se nám rozčílil??? Oni tě zlobí, viď, tak si jich nevšímej, když neberou ohled ani na děti... >😒] >😁
Samozřejmě, že po většinu času zde to tak dělám. Čas od času však musím zareagovat i tímto ostřejším způsobem . Nechci tyhle jaksi... méně vybavené deptat programově, ale na druhou stranu jsou jisté meze, kdy se člověk ozvat prostě musí.
P.S. Ta extrémní prostota 😄 to tedy sedlo :yes:
P.S. Ta extrémní prostota 😄 to tedy sedlo :yes:
mam pocit ze tebe sa ten internetovy svet akosi splieta uz s tym realnym. Ak si myslis ze tu niekoho zdeptas tak, ze ked zavrie stranku tak este na teba pol dna mysli, tak to potom evidentne posudzujes inych podla seba. GTI, uprimne, teba tu vazne berie asi iba jossalito a zopar individui. A vlastne chvostiki si deptat nebudes predsa..
PS: ta mi sadla tiez 😉
PS: ta mi sadla tiez 😉
myslel som si ze budes pouzivat nejake tie tvoje klucky v texte, tak typicke demagogicke pre socialnych demokratov, zjavne si mal dobrych ucitelov v televizii ako odpovedat na nieco co sa ta nikto nepyta 😉 urcite si sa kralovsky bavil ked sa s teba vysmievalo cele forum, podobne ako v diskusii pod trojtesom superbu, mondea a passata, kde si si musel dat 2tyzdennu pauzu aby si to diskusne rodeo co nasledovalo po vitazstve mondea rozdychal 😉 a tych veci tu bolo mnoho, kde ta nachytali ako si si protirecil a slusne povedane nakadil do vlastnych ust, ci uz slo o klavirny lak, umiestnenie navigacie a mnoho mnoho dalsich veci. Na pobavenie ta poprosim hod este nejaky koment, podobne e😜resivny a tazko "inteligentny", samozrejme dostatocne dlhy ale nic nehovoriaci 😉 Uprimne, proti VW nemam nic, povazujem ich za dobru znacku a drzim im palce nech sa stanu tou jednotkou, jedine co ma na VW odrazuje su taki polosialeni fanusikovia ako si ty.. Podobne trafenych (z tom horsom zmysle) fanusikov ma uz jedine BMW (a to v garazi zohrievam jednu E60), kde si bmwckari myslia ze su pupok sveta (to su hlavne ti bazarovi)... VW je dobra znacka ale tvoja glorifikacia je scestna, detinska, infantilna a odpudzujuco posobiaca..
Protiřečíš si, lžeš, kroutíš... sám ses pasoval do role diskuzního hajzlíka...jiné označení pro tebe není. Pokud je to i tvůj reálný postup v životě, tak tě už jen lituju. Vážil jsem si tě, rád četl, dokázal ocenit... Ale klesl jsi na úroveň, která je pro mě v nedohlednu... jsi pod moji rozlišovací schopnost.... a toho nicka: GT2... to sis založil sám před lety nebo je to tvá věrná dvojka >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 je mi z tebe smutno, lituju tě. Ale zase jsi našel pochlebníčka, svou dvojku... ještě najdi jednoho GéTétrojku... a můžete si dát, hoši, demagogickou trojku.... gti, jsi k blití.... pokud máš zbytek zdravého rozumu a koule tak napiš slohovnku na téma: ujel jsem.... jinak jsi za diskuzního hajzlíka..... zábava dobré... moje nabídka na časovaný monolog na mých narozeninách platí.... >😁 >😁 >😁 ...když se osvědčíš, vezmu tě i na nějaké charitativní akce....
Jak se vede, Inescente? .... propadl jsi z aut a slušnosti.... ale za 1 z demagogie a z totálního propadu.... 301 a Elyssee jsi "propadák roku".... zamysli se nad tím, už tak je ten web jedno velké ...tričko, bulvár.... anebo řekni kolik ti platí za nahánění ... ne, nezávidím, jen by mě zajímalo, kolik ti stačí,abys předved tuhle šaškárnu....
PS: za tapetování máš 1*** :yes:
PS: za tapetování máš 1*** :yes:
Asi ti dnes dali více syrového masa než sneseš, přesto... vrať se pokud možno k poněkud intelektuálněji laděné formě diskuse, máš-li tedy dlouhodoběji na to.
....budu-li to brát podle tebe, nemám... budu-li reagovat podle tebe, začnu ti tu něco vykládat např. o počasí v Africe... mnou zmíněné diskuze, kde jsi dostal na buben a kde jsi hlavně v celé své parádě předvedl diskuzní prasáckost hodnou leda politika z čsad, jsi diskuzně ani chlapsky neustál.... nebylo to poprvé, ale tentokrát jsi šel pro bahno hodně hluboko....vážil jsem si tě! .... a musel jsi to i poznat... teď ovšem, přihnojil jsi už i tak celkem dodělalný web..... gti, hamba ti.... omluv se, pokud jsi chlap....
Jsi míň než Inescent... ten klučina alespoň udává fakta... ty udáváš jen fuckta z vlastní hlavy, ... znova dotaz: toho šaška a místní rozkuř...teda roztleskávačku děláš za kolik? .... opět ti nabídnu kšeft... dám tí stejně, plus výdaje a budeš pozván na moje narozeniny jako bavič... protože tohle už opravdu nemůžeš myslet vážně... >😁 >😁 >😁
Znova říkám: je mi líto, že jsi ze sebe udělat šaška v přímáku... je mi z toho osobně smutno....
Znova říkám: je mi líto, že jsi ze sebe udělat šaška v přímáku... je mi z toho osobně smutno....
Už by ten downsizing mohli dělat i u dieselů ,protože za 2.0tdi platí velká pojistka o dost víc než třeba u 1.8 tsi.
kdyby automobilky vrazily ty miliardy, které narvou do vývoje těch downsizovaných pseudomotorů, do podplacení euroouřadů, mohla se ***ská metodika měření emisí dávno změnit tak, aby dávala smysl. Měřit emise za studena, v nizkých otáčkách, na brzdě bez vlivu aerodynamiky, je totiž naprostá kravina. Motory se optimalizují na podmínky, ve kterých stráví jen nepatrnou část svého života. A my s sebou budeme vláčet turba, kompresory, chladiče výfukových svodů, chladiče výfukových plynů, filtry kdovíčeho a hromadu elektroniky, která se div nestrhá, aby to všechno udržela v chodu aspoň do konce záruky. Sbohem VW. Moje příští auto bude z Asie. Když se zadaří, tak Subaru. A když ne, tak klidně nějaký Korejec!
...klapka.
O motoru zatím můžeme jen teoreticky klábosit. Za mě mu snad jen popřeji, aby se koncern konečně jednou poučil z vlastních chyb a nedopadlo to se spolehlivostí jako obVWykle >😒] 8-s
O tom, že uživatelsky to bude prevděpodobně opět liga mistrů, netřeba pochybovat. A konstrukční řešení? Vzhledem k tomu, že tento motor nedělali motoráři ve Škodě, tak myslím, že má velmi vysokou 25 % šanci, že opět nepůjde o koncernové faux pas.
Z jiné strany - již jednou tento typ motoru přestali vyrábět z důvodu rentability... Nyní opět, znovu... Ano, je nad slunce jasné, že tohle není dílo Volkswagenu, ale především Bruselu, nové a nové direktivy, stupidity v podobě CO2mánie...
Nicméně pokrok nezastavíš, takž koncerne - snad už ti to konečně zase jednou s motorem vyjde :-!
O motoru zatím můžeme jen teoreticky klábosit. Za mě mu snad jen popřeji, aby se koncern konečně jednou poučil z vlastních chyb a nedopadlo to se spolehlivostí jako obVWykle >😒] 8-s
O tom, že uživatelsky to bude prevděpodobně opět liga mistrů, netřeba pochybovat. A konstrukční řešení? Vzhledem k tomu, že tento motor nedělali motoráři ve Škodě, tak myslím, že má velmi vysokou 25 % šanci, že opět nepůjde o koncernové faux pas.
Z jiné strany - již jednou tento typ motoru přestali vyrábět z důvodu rentability... Nyní opět, znovu... Ano, je nad slunce jasné, že tohle není dílo Volkswagenu, ale především Bruselu, nové a nové direktivy, stupidity v podobě CO2mánie...
Nicméně pokrok nezastavíš, takž koncerne - snad už ti to konečně zase jednou s motorem vyjde :-!
Teoreticky klábosit o něm můžeš ty a spoustu dalších místních teoretiků, kteří nerozeznají auto od krávy, ale strašně rádi se poslouchají... Jinak ten motor už se vyrábí pět let a odkrouceny už má v různých vozech koncernu miliony kilometrů >😁
a taky spousty nespokojených majitelů, kteří řešili rozvody, napínáky, nebo rovnou KO motoru... to ti zřejmě nějak uniklo >😒] 8-s
pokuď se dobře pamatuju tak naposledy kdy to koncernu VW upravdu vyšlo byl motor 1.9TDI 66,81,popř 2.5Tdi
1.6 TDI vypadá taky slibně, no a 1.8 T byl taky výborný, sice vyšel vlastně omylem, protože on nevyšel, jen turbem se to zázračně dalo do kopy >😒]
1.2 HTP, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.8 TSI, 1.6 FSI, 2.0 TDI-PD, ... nic z toho není zrovna spolehlivé, v některých případech můžeme hovořit rovnou o katastrofách (HTP, TDI-PD).
1.2 HTP, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.8 TSI, 1.6 FSI, 2.0 TDI-PD, ... nic z toho není zrovna spolehlivé, v některých případech můžeme hovořit rovnou o katastrofách (HTP, TDI-PD).
Motorům zas tak nerozumím tak se zeptám zdejších odborníků. Nedávno zde byla představena nová mazda 6 a ta má tuším atmosférickej dvoulitr ve dvou výkonech. Zde VW tlačí malý objem ale plno turbín. Proč VW taky nedělá něco podobného jako Mazda. Osobně bych si teda vybral asi motor z Mazdy, protože těch turbín je tady už nějak moc.
No, pokud Volkswagen konecne vyvine spolehlivy motor, ktery se vyrovna (korejske) konkurenci, potom nevidim problem. S kopancemi a preslapy u TSI motoru bych se obaval cokoli od VW koupit. Uvital bych cokoli atmosferickeho.
Oni tu ultrasložitou VĚC neodstavili...
No ale pokud inženýři uberou trochu hlukový izolace, majitelé passátů budou mít možnost poslouchat celkem hezké kňučení kompressoru a návykové odfukování blow-off ventilu.
A motor vydrží přinejmenším 37500 km - odzkouśeno. >😁
No ale pokud inženýři uberou trochu hlukový izolace, majitelé passátů budou mít možnost poslouchat celkem hezké kňučení kompressoru a návykové odfukování blow-off ventilu.
A motor vydrží přinejmenším 37500 km - odzkouśeno. >😁
urobil zase ďalšiu ko**tinu >😁
Pod kapotu osobního vozu totiž patří diesel. Bez diskuse nejlépe TDI. :-!
Benzínový motorček patří jen do motorové pily, sekačky na trávu, či nějaké francouzské kreatury :no:
Benzínový motorček patří jen do motorové pily, sekačky na trávu, či nějaké francouzské kreatury :no:
zdravim,
mam golfa s 1.4 tsi 118 kW (twincharger=2x vice problemu) a vic problemu jsem s autem nezazil... Nakonec doslo k vymene motoru. Bohuzel i po vymene se objevili nejake problemy, ktere ale nesouvisely s motorem.
Celkem 15 reklamaci, nekolik dopisu. Doporucuji radeji nekupovat auto u porsche prosek. Maji dobre pripravene pravniky a zamestnance servisu. U servisu zacnou ze je to SW, benzinem, ktery jste tam nalily apod.. Zde plati stare heslo, zakaznik je svab a musime ho za kazdou cenu zaslapnout, nikoliv mu vyresit jeho problem s autem za pul mega.
Pro tezsi auta se tento motor nehodi. Je moc namahan a neni na vyssi rychlosti konstruovaný. Jak rikaji u VW na proseku, nejen na proseku.
S timto mate jezdit max. 130km/h, motor na 200km/h neni staven. 😃) Kdo chce jezdi 150+, tak at si vezme 2.0TSI nebo TDI. a pak bude nejspis spokojen.
mimojine 1,2tsi je max na 120km/h.. spis na okresky. Odpovida tomu pouziti materialu. Maji to kluci dobre vymyslene. Servisy budou mit raj, az budou mit tyto motory po zaruce.
Zakaznik by prece jen cekal, ze kdyz je uvedena maximalka, tak ze muze jezdit do teto hodnoty. Ono tomu tak ale ve skutecnosti neni.
mam golfa s 1.4 tsi 118 kW (twincharger=2x vice problemu) a vic problemu jsem s autem nezazil... Nakonec doslo k vymene motoru. Bohuzel i po vymene se objevili nejake problemy, ktere ale nesouvisely s motorem.
Celkem 15 reklamaci, nekolik dopisu. Doporucuji radeji nekupovat auto u porsche prosek. Maji dobre pripravene pravniky a zamestnance servisu. U servisu zacnou ze je to SW, benzinem, ktery jste tam nalily apod.. Zde plati stare heslo, zakaznik je svab a musime ho za kazdou cenu zaslapnout, nikoliv mu vyresit jeho problem s autem za pul mega.
Pro tezsi auta se tento motor nehodi. Je moc namahan a neni na vyssi rychlosti konstruovaný. Jak rikaji u VW na proseku, nejen na proseku.
S timto mate jezdit max. 130km/h, motor na 200km/h neni staven. 😃) Kdo chce jezdi 150+, tak at si vezme 2.0TSI nebo TDI. a pak bude nejspis spokojen.
mimojine 1,2tsi je max na 120km/h.. spis na okresky. Odpovida tomu pouziti materialu. Maji to kluci dobre vymyslene. Servisy budou mit raj, az budou mit tyto motory po zaruce.
Zakaznik by prece jen cekal, ze kdyz je uvedena maximalka, tak ze muze jezdit do teto hodnoty. Ono tomu tak ale ve skutecnosti neni.
To že se s 1.4 TSi nedá dosáhnout maximální uvedené rychlosti bylo již v prvním (německém) testu motoru - jinak byl vcelku chválen, ale téma vyšší rychlosti - na to opravdu NEní "určen" - tam je to prostě (stále jen) motůrek 1 celá 4 😐
PS: Výběr prodejce/servisu považuji za VELMI důležitou "součást" výběru vozu! (bez legrace 😉
PS: Výběr prodejce/servisu považuji za VELMI důležitou "součást" výběru vozu! (bez legrace 😉
Dalej tu blaboces ze s 1.4 to bude lahsie auto. Pre tvoju informaciu, bude o 6kg tazsie nez s 1.8. :-! Twincharger je otesanek.
A tyhle downsizingy se dělaj jenom aby byly papírový hodnoty a mohli říct EU jak sou ekologický a sporní a plní jejich debi*ni předpisy
Realne je pro kazde auto nejaky optimalni motor a pro Passat je to 2,0TDI, ostatne sam bych chtel toho benzinoveho Passata videt jinde, nez na obrazku (s vyjimkou V6, tech je dost).
Spotřeba totiž závisí HLAVNĚ na řidiči!
Dýmotvorná chrochtadla >😁 >😁 >😁 >😁
Máš bod :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Jsi velmi hloupý a píšeš pitomosti.
"reálná spotřeba při běžné jízdě po okrskách mezi vesnicemi s nevytáčením motoru se u mě u octy 1.8 TSI nedostala pod 8 litrů a to sem se i snažil jet úsporně "
Znamená, že jezdíš jak prase s nohou skoro na podlaze a divíš se, že to pak žere >😁
Na delších trasách typu Brno-Praha, Ostrava-Hradec apod. se můžeme dostávat do desítek minut.
Jistě, čas jsou peníze, ale kdo nedokáže ušetřit čas jinde než na silnici, tak by se měl zamyslet především nad organizací svého pracovního času a ne nad kalkulací, zda se propálená nafta zaplatí 8-s :-!
Verím, že eko gumy môžu stiahnuť o pár deci spotrebu (ja mám Michelin Primacy HP, čiže výkonové pneu) a aj s tempomatom súhlasím; viem, že neznamená úspornú jazdu (ak nejdeš po absolútnej rovine, vždy do aj mierneho kopčeka dá plný plyn na udržanie rýchlosti, čo samotný šofér nespraví, lebo vie, že z kopca to zase doženie). Ale to samé osebe nemôže prispieť k tomu, že priemerne jazdíš s Octou o liter (!) úspornejšie, ako to uvádza výrobca.