Volkswagen nachystal pro Passat na rok 2009 několik novinek. Prodávat se začne nový motor 2,0 TDI CR o výkonu 81 kW i úsporná verze BlueMotion se stejnou pohonnou jednotkou.
OT: nova Mazda 3, priznivcum VW se uprimne omlouvam
Podivejte se nize na odkaz z WCF zobrazujici novou Mazdu 3... Definitivne jde ve slepejich sve predchudkyne, jen navic aplikuje svalnatejsi motivy predvedene poprve u Rx8 a zcivilizovane u Mazdy 6. Interier je prijemne prekvapeni po vizualni strance, nakolik bude prijemny i pro olizovace plastu se zrejme dozvime az z redakcni reportaze z Bolognskeho autosalonu, kde bude oficialni premiera...btw, vsimli jste si podoby predni casti s novym Meganem? ;-)
Re: OT: nova Mazda 3, priznivcum VW se uprimne omlouvam
no tieto fotky oproti tomu sedanu su fakt krasa. To neznamena, ze sa mi ten predok paci, ale toto vyzera znacne lepsie, mazda3 sedan vyzera ako neuveritelna zlatanina
No je to fajn, ze a passat zbavi toho PD, ale ten novy CR aj tak nie je tak dobry, ako by mohol byt a stale je hlucny dost. Vzdy sa mi to tak zdalo, WinDiesel mi konecne aj vysvetlil, ze preco :-)
Toto som teda nevedel. Mame vo firme passat s 2.0 tdi-cr, a fakt sa mi zdal stale o nieco hlucnejsi a menej kultivovany, ako dnesne bezne naftaky podobnej triedy (napr. HDI alebo D4-D). Kazdopadne oproti TDI-PD je to krok spravnym smerom, ale este to nestaci...
je to nieco na ten sposob :-) uz tam tie cerpadla nie su 4, ale jedno... ale aj tak cvak drrn cvak chrr... :-) Vraj sa tam niekto z Bosch takto sikovne "votrel" a PD vo VW mrtve nie je... (diky WinDiesel za objasnenie!!!)
Vraj AUDI 2.0 TDI by to nemalo mat a mozno aj nejaky vyvazovaci hriadel navyse, ale aj A4 s 2.0 CR sa mi zdalo byt relativne hlucne.
Ze by VW konecne dohnal konkurenci a prestal delat krizence traktoru a auta? Ten jejich CR je na tom sice se spolehlivosti na stiru, to me ale nepali, ja bych si od techto prznitelu aut nekoupil ani kolobezku :no:
OT: uz jste cetli ze po Porsche chce tahle pouze ziskuchtiva "automobilka" zprznit naftou dalsi klasu? Ano, mluvim o Bentley do ktereho maji v umyslu dat naftu i pres negativni vysledek dotazniku mezi zakazniky.
Za posledni svoje pocinani u me ma VW jen a jen :no::no::no:
hold sa po slovensky pise, len to znamena nieco ine (vzdavat hold). Schvalne, ty ked pises fakt rychlo, tak nepises niekedy podla spodobovania (ako sa to vyslovuje). Mne sa to stava casto, ale len za klavesnicou ked pisem rychlo... tam sa mi stane fakt vselico, y/i ani nehovorim >:D
Ne ne, jen o pár desetinek dB polevil ;-)
Je to k neuvěření, ale stejným čerpadlem (pouze jedním, namísto čtyřech) tlakují rampu s rozvodem nafty do válců... A ta vačka, co ho pohání, ta tam dělá pořád moc nepěkné věci...
Ještě se, kluci z Wolfsburgu, musí hodně učit, tvrdě na sobě makat a studovat jazyky..
A mohli by začít s francouzštinou >:-[]
Je to možné... neumím posoudit, v dieselovém BMW jsem jel naposledy asi před pěti roky :-)
Asi se budu trochu opakovat (matka moudrosti..), ale bezmála cokoliv dieselového ve střední třídě po přesednutí z C5 je jaksi... nepřijatelně hlučné.
S úlevou se přidávám ke všem ostatním diskutérům, protože ten kravál v Passatu se opravdu nedal vydržet. Stejně, jako ostatní hraji v České filharmonii druhý housle a jsem citlivý na slechy. Na druhou stranu je škoda přijít o takovou markantu, která byla důvodem tolika senilních posměšků.
Milá sboristko, Vašek je jistě hodný pán a s dětmi to umí, ale někdy se stává, že dospěláci dělají věci, kterým ještě nemůžeš rozumět...
Tuším, že děláš do jazzu, ne? >:D
Nedělám do jazzu. Já si ve voze pouštím folklórní formace, jako je Iron Maiden, AC/DC, nebo Van Halen a proto mě ten ukrutný a nesnesitelný řev TDI nijak nevadí. :-)
Aha, takže lidové popěvky s prvky klasicistních tanců...
Jestli dávaj do toho čím jezdíš TDI, tak odvolám co jsem slíbil u GL a slíbím, že už to neodvolám! :-!
Ale jen s polovičním počtem válců >:-[]
Na druhou stranu, hliněný devatenáctky přidávají další dva, takže nakonec je z toho aristokratickej šestiválec ;-)
uplne na stratu posmeskov to zial nie je... :-) PASSAT ma svoje chyby, casto prehliadane, ale je rpavda, ze dost ludi to s tymi posmeskami prehana, to jo
Už jsem o tom tady psal = je to úlitba ekonomům, zákazníci na to jen doplatí vyšší spotřebou, protože PD - samozřejmě v trochu jiném uspořádání - měl a má oproti CR zcela zásadní výhodu, a to vyšší vstřikovací tlaky a tím lepší energetickou účinnost. A také do budoucna možnost vývoje, směřujícího k separátnímu řízení vstřiků do každého válce (nejenom řízením přechodu mezi "společnou kolejnicí" a válcem, ale přímo separátní řízení vstřikovacího čerpadla do každého válce) podle aktuálního zatížení motoru. PD se jednou s velkou slávou vrátí. Kecy francouzofilů o hlučném chodu současného PD na tom nic nezmění, ostatně rozdíl v reálné spotřebě 1,5l/100km mezi stejně výkonným TDI PD a HDI hovoří jasně.
Jezdil jsem dva roky s 1,9TDI PD 105 HP v prumeru za 6,5/100km, ted mam k dispozici o 75% vetsi vykon s CR technologii a mam po 40tkm prumer 6,7. Kde mas ten 1,5l/100km??? Zvlast, kdyz jezdim rychleji? :-)