Ekonomika

Zpět na článek

VW Passat: TDI od listopadu už jen jako common-rail (ceny na českém trhu)

63 komentářů

webpaja
Podivejte se nize na odkaz z WCF zobrazujici novou Mazdu 3... Definitivne jde ve slepejich sve predchudkyne, jen navic aplikuje svalnatejsi motivy predvedene poprve u Rx8 a zcivilizovane u Mazdy 6. Interier je prijemne prekvapeni po vizualni strance, nakolik bude prijemny i pro olizovace plastu se zrejme dozvime az z redakcni reportaze z Bolognskeho autosalonu, kde bude oficialni premiera...btw, vsimli jste si podoby predni casti s novym Meganem? 😉

[odkaz]
no tieto fotky oproti tomu sedanu su fakt krasa. To neznamena, ze sa mi ten predok paci, ale toto vyzera znacne lepsie, mazda3 sedan vyzera ako neuveritelna zlatanina
karlitto00
Musim souhlasit, je to kraska 😄 Sedan se mi tolik nelibi, je takovej nevyvazenej, na hatch je radost pohledet.
Avatar - Shr3k
Shr3k
Trojka mimochodem mimo současných motorů dostane i 2.2 MZR-CD se 110 a 135 kW.
pogo26
Už když jsem poprvé viděl toho sedana, tak první co mě napadlo byl Megane. Až pak se z toho vyklubala Mazda.
Avatar - Katikakus
Katikakus
A to tim musis spamovat vsechny diskuze, blbecku? :no:
webpaja
Spletl jsi si tridu vazeny diskutere, I. stupen je o patro niz.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Spamovani diskuzi je suteren, chytroline.
Avatar - T613
T613
všechy = jedna? Jinak tohle je server o autech inteligente
Avatar - Katikakus
Katikakus
Jo, kdyby jedna, tak nic nereknu, kdyz najdu to same v treti dizkuzi... Radeji mlc
Avatar - Perun
Perun
Tuším, že máš patent na rozum.. a navíc jsi i velmi slušný! 8-s
sacoer
Dúfal som že to bude dačo také😒br /> [odkaz]
ale toto je nic moc.
No je to fajn, ze a passat zbavi toho PD, ale ten novy CR aj tak nie je tak dobry, ako by mohol byt a stale je hlucny dost. Vzdy sa mi to tak zdalo, WinDiesel mi konecne aj vysvetlil, ze preco 😄
Avatar - Perun
Perun
Používají tam na tlakování rampy stále to stejné čerpadlo poháněné vačkou (tuším) >😁 Takže drrrn bum chrrr bum >😒]
A nedají si říct a nedají...
_Teddy_
Toto som teda nevedel. Mame vo firme passat s 2.0 tdi-cr, a fakt sa mi zdal stale o nieco hlucnejsi a menej kultivovany, ako dnesne bezne naftaky podobnej triedy (napr. HDI alebo D4-D). Kazdopadne oproti TDI-PD je to krok spravnym smerom, ale este to nestaci...
je to nieco na ten sposob 😄 uz tam tie cerpadla nie su 4, ale jedno... ale aj tak cvak drrn cvak chrr... 😄 Vraj sa tam niekto z Bosch takto sikovne "votrel" a PD vo VW mrtve nie je... (diky WinDiesel za objasnenie!!!)

Vraj AUDI 2.0 TDI by to nemalo mat a mozno aj nejaky vyvazovaci hriadel navyse, ale aj A4 s 2.0 CR sa mi zdalo byt relativne hlucne.
karlitto00
Ze by VW konecne dohnal konkurenci a prestal delat krizence traktoru a auta? Ten jejich CR je na tom sice se spolehlivosti na stiru, to me ale nepali, ja bych si od techto prznitelu aut nekoupil ani kolobezku :no😒br />
OT: uz jste cetli ze po Porsche chce tahle pouze ziskuchtiva "automobilka" zprznit naftou dalsi klasu? Ano, mluvim o Bentley do ktereho maji v umyslu dat naftu i pres negativni vysledek dotazniku mezi zakazniky.

Za posledni svoje pocinani u me ma VW jen a jen
:no: :no: :no:
Avatar - Pierro
Pierro
Hosana na nebesích, volejme alelujááááá náš svatoušek se konečně zbavil TDI PD.... >😁
toho PD sa uplne prave nezbavil, v tom je cely ten vtip a to pochrochtavanie je hlasnejsie, ako by malo 😄 😄
Avatar - Pierro
Pierro
babo, ty si mi ale volajaký znalec!! že ty si nikdy nešiel stodvaciáškom??? >😁
_Teddy_
jo, stodvacka ked sla stodvackou, tak radio bolo v paneli len preto aby ti tadial nefucal vietor...
Klaudius
ale stodvacka iba hučala, nechrochtala.... >😁
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
volajaky je aspon take hovorove, volaky nie je nic 😄 Pierro umi, hold ma korene aj na Slovensku myslim 😄
Klaudius
hold sa nepíše ani po slovensky, po slovensky je to tiež "holt"....trénuj pravopis 😄
hold sa po slovensky pise, len to znamena nieco ine (vzdavat hold). Schvalne, ty ked pises fakt rychlo, tak nepises niekedy podla spodobovania (ako sa to vyslovuje). Mne sa to stava casto, ale len za klavesnicou ked pisem rychlo... tam sa mi stane fakt vselico, y/i ani nehovorim >😁
Klaudius
"volajaký" je viac vporiadku ako ten tvoj "volaký"
má to dobre, šuster, drž sa svojho kopyta
Avatar - Pierro
Pierro
to nie je honba za humorom, to je moja hovorová stredoslovenčina. A vo Zvolene sa vraví VOLAJAKÝ, nie volaký. To si pamätaj hombre... 😉
dedko mal 120 GLS woe 😄 a nasi 105 aspon 😄

znalec nie som, na ropadky urcite nie... ako vravim, WinDiesel ktory ma technologiu vacsiny dieslov v maliku, mi to minule v disusii vysvetlil
Avatar - T613
T613
tenhle týden je ve znamení smutku. Nejdřív Zastava, teď už i TDI PD v pašíkovi. Kam ten svět spěje?!
Klaudius
Kam speje? Vpred za svetlejšími zajtrajškami. Zastava končí, Fiat pokračuje. Juhošov to podľa mňa viac teší ako zarmucuje.
webpaja
Za par let to mas i v Seatu, priteli 😉
Avatar - Pierro
Pierro
Pájo, ty jeden prde, ty mi něco vykládej o Seatu... >😁
webpaja
No jo, ale zena ho ma s Hatapkou >😒]
_Teddy_
Na Seat kaslat, ale kedy bude TDI-CR v Octavii? To ma viac zaujima...
Avatar - Perun
Perun
Ne ne, jen o pár desetinek dB polevil 😉
Je to k neuvěření, ale stejným čerpadlem (pouze jedním, namísto čtyřech) tlakují rampu s rozvodem nafty do válců... A ta vačka, co ho pohání, ta tam dělá pořád moc nepěkné věci...
Ještě se, kluci z Wolfsburgu, musí hodně učit, tvrdě na sobě makat a studovat jazyky..
A mohli by začít s francouzštinou >😒]
webpaja
Uz jsem to tady nekomu psal, ale me subjektivne prijde TDI CR tissi nez podobny motor od BMW.
Avatar - Perun
Perun
Je to možné... neumím posoudit, v dieselovém BMW jsem jel naposledy asi před pěti roky 😄
Asi se budu trochu opakovat (matka moudrosti..), ale bezmála cokoliv dieselového ve střední třídě po přesednutí z C5 je jaksi... nepřijatelně hlučné.
webpaja
Ja sel z PD do "d" a byl to sakra rozdil a TDI CR je z hlediska kultivovanosti je to opet krok dopredu 😉
Navtech
;-\
Avatar - Perun
Perun
A co jako? 😄
to je pravda. Motor nijako tichy nie je, ale je skvele odhlucneny v C5... :yes:
kuko
>😁 :yes:
Navtech
S úlevou se přidávám ke všem ostatním diskutérům, protože ten kravál v Passatu se opravdu nedal vydržet. Stejně, jako ostatní hraji v České filharmonii druhý housle a jsem citlivý na slechy. Na druhou stranu je škoda přijít o takovou markantu, která byla důvodem tolika senilních posměšků.
Avatar - Perun
Perun
Milá sboristko, Vašek je jistě hodný pán a s dětmi to umí, ale někdy se stává, že dospěláci dělají věci, kterým ještě nemůžeš rozumět...
Tuším, že děláš do jazzu, ne? >😁
Navtech
Nedělám do jazzu. Já si ve voze pouštím folklórní formace, jako je Iron Maiden, AC/DC, nebo Van Halen a proto mě ten ukrutný a nesnesitelný řev TDI nijak nevadí. 😄
webpaja
Mas rad basovku evidentne... Kouknu dolu a vidim, ze tech uchylek mas vic >😒]
Navtech
Mám rád všechny nástroje, i ty vícestrunné. Někdo má rád basovku a většinou si jí nemá v autě na čem poslechnout. 😉
kuko
No vždyť ty folkové kapelky co posloucháš nahrávají svoje alba přímo s TDI. Se mrkni do bookletu, budeš to tam mít mezi hosty. 😉
Navtech
V dnešní době internetu jsem buklet neviděl ani nepamatuju. Buket, to jo...
Avatar - Perun
Perun
Aha, takže lidové popěvky s prvky klasicistních tanců...
Jestli dávaj do toho čím jezdíš TDI, tak odvolám co jsem slíbil u GL a slíbím, že už to neodvolám! :-!
Navtech
Co tam dávaj nevím, ale leje se do toho nafta a ty prostonárodní písně z toho stejně dělají V8! 😉
Avatar - Perun
Perun
Ale jen s polovičním počtem válců >😒]
Na druhou stranu, hliněný devatenáctky přidávají další dva, takže nakonec je z toho aristokratickej šestiválec 😉
Navtech
Neříkej mi, že ještě dneska někdo dělá čtyřválcový motory?! 😲
Avatar - Emel
Emel
Není nad dvourotor...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Jj, my vime, ze u nastartovaneho TDI rad masturbujes. Akorat vyfuky dela VW na tebe moc velke. Vid, Fuko.
Navtech
Mluv za sebe jednoduchý kaktusi a pokud očekáváš, že se tu někdo válí smíchy tak věz, že je tedy smyslu pro humor mdlého, jako ty.
kuko
kdo se smál? Přiznejte se! :-!
webpaja
Ja, protoze jsem skodolibec, ovsem pouze do te doby, nez jsem byl o par radku vyse "vyzdvizen na pedestal" taky 😄 .
uplne na stratu posmeskov to zial nie je... 😄 PASSAT ma svoje chyby, casto prehliadane, ale je rpavda, ze dost ludi to s tymi posmeskami prehana, to jo
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Už jsem o tom tady psal = je to úlitba ekonomům, zákazníci na to jen doplatí vyšší spotřebou, protože PD - samozřejmě v trochu jiném uspořádání - měl a má oproti CR zcela zásadní výhodu, a to vyšší vstřikovací tlaky a tím lepší energetickou účinnost. A také do budoucna možnost vývoje, směřujícího k separátnímu řízení vstřiků do každého válce (nejenom řízením přechodu mezi "společnou kolejnicí" a válcem, ale přímo separátní řízení vstřikovacího čerpadla do každého válce) podle aktuálního zatížení motoru. PD se jednou s velkou slávou vrátí. Kecy francouzofilů o hlučném chodu současného PD na tom nic nezmění, ostatně rozdíl v reálné spotřebě 1,5l/100km mezi stejně výkonným TDI PD a HDI hovoří jasně.
Avatar - Perun
Perun
Zamrznul jsi před pěti roky, Adolfe.
(smajlík s knírkem a patkou)
webpaja
Jezdil jsem dva roky s 1,9TDI PD 105 HP v prumeru za 6,5/100km, ted mam k dispozici o 75% vetsi vykon s CR technologii a mam po 40tkm prumer 6,7. Kde mas ten 1,5l/100km??? Zvlast, kdyz jezdim rychleji? 😄