Ekonomika
No je to fajn, ze a passat zbavi toho PD, ale ten novy CR aj tak nie je tak dobry, ako by mohol byt a stale je hlucny dost. Vzdy sa mi to tak zdalo, WinDiesel mi konecne aj vysvetlil, ze preco 😄
Používají tam na tlakování rampy stále to stejné čerpadlo poháněné vačkou (tuším) >😁 Takže drrrn bum chrrr bum >😒]
A nedají si říct a nedají...
A nedají si říct a nedají...
Toto som teda nevedel. Mame vo firme passat s 2.0 tdi-cr, a fakt sa mi zdal stale o nieco hlucnejsi a menej kultivovany, ako dnesne bezne naftaky podobnej triedy (napr. HDI alebo D4-D). Kazdopadne oproti TDI-PD je to krok spravnym smerom, ale este to nestaci...
je to nieco na ten sposob 😄 uz tam tie cerpadla nie su 4, ale jedno... ale aj tak cvak drrn cvak chrr... 😄 Vraj sa tam niekto z Bosch takto sikovne "votrel" a PD vo VW mrtve nie je... (diky WinDiesel za objasnenie!!!)
Vraj AUDI 2.0 TDI by to nemalo mat a mozno aj nejaky vyvazovaci hriadel navyse, ale aj A4 s 2.0 CR sa mi zdalo byt relativne hlucne.
Vraj AUDI 2.0 TDI by to nemalo mat a mozno aj nejaky vyvazovaci hriadel navyse, ale aj A4 s 2.0 CR sa mi zdalo byt relativne hlucne.
Ze by VW konecne dohnal konkurenci a prestal delat krizence traktoru a auta? Ten jejich CR je na tom sice se spolehlivosti na stiru, to me ale nepali, ja bych si od techto prznitelu aut nekoupil ani kolobezku :no😒br />
OT: uz jste cetli ze po Porsche chce tahle pouze ziskuchtiva "automobilka" zprznit naftou dalsi klasu? Ano, mluvim o Bentley do ktereho maji v umyslu dat naftu i pres negativni vysledek dotazniku mezi zakazniky.
Za posledni svoje pocinani u me ma VW jen a jen
:no: :no: :no:
OT: uz jste cetli ze po Porsche chce tahle pouze ziskuchtiva "automobilka" zprznit naftou dalsi klasu? Ano, mluvim o Bentley do ktereho maji v umyslu dat naftu i pres negativni vysledek dotazniku mezi zakazniky.
Za posledni svoje pocinani u me ma VW jen a jen
:no: :no: :no:
Hosana na nebesích, volejme alelujááááá náš svatoušek se konečně zbavil TDI PD.... >😁
toho PD sa uplne prave nezbavil, v tom je cely ten vtip a to pochrochtavanie je hlasnejsie, ako by malo 😄 😄
babo, ty si mi ale volajaký znalec!! že ty si nikdy nešiel stodvaciáškom??? >😁
jo, stodvacka ked sla stodvackou, tak radio bolo v paneli len preto aby ti tadial nefucal vietor...
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
volajaky je aspon take hovorove, volaky nie je nic 😄 Pierro umi, hold ma korene aj na Slovensku myslim 😄
hold sa nepíše ani po slovensky, po slovensky je to tiež "holt"....trénuj pravopis 😄
"volajaký" je viac vporiadku ako ten tvoj "volaký"
má to dobre, šuster, drž sa svojho kopyta
má to dobre, šuster, drž sa svojho kopyta
tenhle týden je ve znamení smutku. Nejdřív Zastava, teď už i TDI PD v pašíkovi. Kam ten svět spěje?!
Za par let to mas i v Seatu, priteli 😉
Ne ne, jen o pár desetinek dB polevil 😉
Je to k neuvěření, ale stejným čerpadlem (pouze jedním, namísto čtyřech) tlakují rampu s rozvodem nafty do válců... A ta vačka, co ho pohání, ta tam dělá pořád moc nepěkné věci...
Ještě se, kluci z Wolfsburgu, musí hodně učit, tvrdě na sobě makat a studovat jazyky..
A mohli by začít s francouzštinou >😒]
Je to k neuvěření, ale stejným čerpadlem (pouze jedním, namísto čtyřech) tlakují rampu s rozvodem nafty do válců... A ta vačka, co ho pohání, ta tam dělá pořád moc nepěkné věci...
Ještě se, kluci z Wolfsburgu, musí hodně učit, tvrdě na sobě makat a studovat jazyky..
A mohli by začít s francouzštinou >😒]
Uz jsem to tady nekomu psal, ale me subjektivne prijde TDI CR tissi nez podobny motor od BMW.
Je to možné... neumím posoudit, v dieselovém BMW jsem jel naposledy asi před pěti roky 😄
Asi se budu trochu opakovat (matka moudrosti..), ale bezmála cokoliv dieselového ve střední třídě po přesednutí z C5 je jaksi... nepřijatelně hlučné.
Asi se budu trochu opakovat (matka moudrosti..), ale bezmála cokoliv dieselového ve střední třídě po přesednutí z C5 je jaksi... nepřijatelně hlučné.
S úlevou se přidávám ke všem ostatním diskutérům, protože ten kravál v Passatu se opravdu nedal vydržet. Stejně, jako ostatní hraji v České filharmonii druhý housle a jsem citlivý na slechy. Na druhou stranu je škoda přijít o takovou markantu, která byla důvodem tolika senilních posměšků.
Milá sboristko, Vašek je jistě hodný pán a s dětmi to umí, ale někdy se stává, že dospěláci dělají věci, kterým ještě nemůžeš rozumět...
Tuším, že děláš do jazzu, ne? >😁
Tuším, že děláš do jazzu, ne? >😁
Nedělám do jazzu. Já si ve voze pouštím folklórní formace, jako je Iron Maiden, AC/DC, nebo Van Halen a proto mě ten ukrutný a nesnesitelný řev TDI nijak nevadí. 😄
Mas rad basovku evidentne... Kouknu dolu a vidim, ze tech uchylek mas vic >😒]
Mám rád všechny nástroje, i ty vícestrunné. Někdo má rád basovku a většinou si jí nemá v autě na čem poslechnout. 😉
Aha, takže lidové popěvky s prvky klasicistních tanců...
Jestli dávaj do toho čím jezdíš TDI, tak odvolám co jsem slíbil u GL a slíbím, že už to neodvolám! :-!
Jestli dávaj do toho čím jezdíš TDI, tak odvolám co jsem slíbil u GL a slíbím, že už to neodvolám! :-!
Co tam dávaj nevím, ale leje se do toho nafta a ty prostonárodní písně z toho stejně dělají V8! 😉
Jj, my vime, ze u nastartovaneho TDI rad masturbujes. Akorat vyfuky dela VW na tebe moc velke. Vid, Fuko.
Mluv za sebe jednoduchý kaktusi a pokud očekáváš, že se tu někdo válí smíchy tak věz, že je tedy smyslu pro humor mdlého, jako ty.
Už jsem o tom tady psal = je to úlitba ekonomům, zákazníci na to jen doplatí vyšší spotřebou, protože PD - samozřejmě v trochu jiném uspořádání - měl a má oproti CR zcela zásadní výhodu, a to vyšší vstřikovací tlaky a tím lepší energetickou účinnost. A také do budoucna možnost vývoje, směřujícího k separátnímu řízení vstřiků do každého válce (nejenom řízením přechodu mezi "společnou kolejnicí" a válcem, ale přímo separátní řízení vstřikovacího čerpadla do každého válce) podle aktuálního zatížení motoru. PD se jednou s velkou slávou vrátí. Kecy francouzofilů o hlučném chodu současného PD na tom nic nezmění, ostatně rozdíl v reálné spotřebě 1,5l/100km mezi stejně výkonným TDI PD a HDI hovoří jasně.
[odkaz]