Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Phaeton není na černé listině zastavených projektů. Ale co Chiron?

Krize nekrize, existence druhé generace luxusní limuzíny s logem VW prý ohrožena není. Problém ale možná má Bugatti Chiron...
Zpět na článek
9. 10. 2015 10:11
9. 10. 2015 10:35
9. 10. 2015 11:27
9. 10. 2015 14:02
10. 10. 2015 14:59
12. 10. 2015 07:40
9. 10. 2015 10:21
9. 10. 2015 10:33
9. 10. 2015 10:59
9. 10. 2015 11:58
9. 10. 2015 10:59
9. 10. 2015 11:05
10. 10. 2015 07:54
10. 10. 2015 04:05
9. 10. 2015 11:00
9. 10. 2015 15:19
9. 10. 2015 11:41
9. 10. 2015 12:43
9. 10. 2015 13:25
9. 10. 2015 19:55
10. 10. 2015 04:08
Avatar - boost.
9. 10. 2015 10:11
Phaeton
Vypadá to, že dokud bude Piëch u kormidla, tak Phaeton se vyrábět nepřestane.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 10:32
Re: Phaeton
Nojo klika že zrovna on o Dieselgate nevěděl >:D >:D >:-[]
9. 10. 2015 10:35
Re: Phaeton
..teraz dokonca tvrdia,ze v Europe je vsetko legalne a tu nepodvadzali [odkaz] ;-\
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 10:53
Re: Phaeton
Nojo už se holt oklepali >:D

Nevím teda proč spustili stránky na kontrolu VIN fejknutejch motorů >:-[]

Zaplatit za půl miliónu aut v USA bude dráhy ale no problem. Zaplatit totéž za zbylejch 10 a půl milionu by už fakt bolelo ;-)
9. 10. 2015 11:27
Re: Phaeton
Ale SKODA CADDY BADGE uz skoncil, resp. pozastavene par tyzdnov pred SOP.
10. 10. 2015 14:59
Re: Phaeton
To by jaksi nedávalo smysl. Auto je hotové a 99.9% technologie také. Co by to usporilo?
12. 10. 2015 07:40
Re: Phaeton
Auto je 2-3 tyzdne pred SOP. Kolegovci co na tom robili dostali okamzity STOP od Stvrtka 8.10.
Avatar - sargis
9. 10. 2015 10:21
:)
Podle něj problém vznikl na nižších stupních řízení firmy, bez vědomí vrcholného managementu, jenž má za situaci pouze nepřímou odpovědnost.... no nie je to krasne, ze si podriadeny management vlastne moze robit a tutlat co chce? :-) Len nech nam to neohrozi koncorocne odmeny :-!
Rozbalit vlákno
4
9. 10. 2015 10:33
Re: :)
Stejěn zaplatí pokuty, ale kdyby se k tomu postavili čelem, tak si mohli trochu zachránit pověst a čest. Teď každý vidí , jaké to jsou s!
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 10:59
Re: :)
Což předtím nikdo nevěděl >:D

Mě už když sem byl malej mamInka s tatínkem vyprávěli tu o tom jakej je Piëch rovina chlap >:-[]
Nebo to bylo v osnovách na základce? >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 11:58
Re: :)
Ani se Stalinem. Piëch je prostě Piëch >:-[]

Dokud svý super schopnosti věnoval konstrukcí motorů :yes: :yes:
Co je zaměřil na ovládání koncernu :no: :no: :no:
9. 10. 2015 10:59
Phaeton
Nechápu, proč na tom autě tolik trvají. Ekonomicky je to díra a i kdyby to bylo sebelepší, trh dá přednost Sku, 7er, A8 nebo případně na jiných trzích GSku.

Viděl bych reálněji nad Passat posazený CC ve stylu Sport Coupe gte. Tedy nafouklý MQB s Vr6...
Rozbalit vlákno
9
9. 10. 2015 11:05
Re: Phaeton
To je taková ta pekelná věc s V8 a hybridem?

Před časem jsem se svezl s RX450h a myslím, že si dovedu představit co s tím krásně rovnoměrným tahem od nuly udělá přidání dvou válců..
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 11:17
Re: Phaeton
Jj buď jen V8 4,6 jako zadokola nebo AWD nebo pětilitr V8 hybrid. Ten může bejt i prodlouženej. Příští rok nová generace sem docela zvědavej

[odkaz] :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
9. 10. 2015 11:38
Re: Phaeton
Třeba mají pocit, že v číně to bude zisková záležitost.
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 11:54
Re: Phaeton
Jj kdo by si kupoval Mercedes, BMW, Audi, Jaguar nebo Maserati když je tu za stejný prachy VW Phaeton :yes: >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
9. 10. 2015 12:11
Re: Phaeton
Ešče že tak všechno dobře víš.
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 12:39
Re: Phaeton
Ty snad nevíš že tomuhle segmetu kraluje S-Klasse? >:D
Neznáš BMW 7, Audi A8, Jaguar XJ, Porsche Panamera, Lexus LS nebo zakladatele segmentu Maserati Quattroporte?

Jo většina kupců tohohle segmentu jim dá z víc důvodů přednost před Volkswagenem. Nekecej že ty to nevíš :-)
10. 10. 2015 07:54
Re: Phaeton
..tedy až na to, jak se používá blinkr :'-(
Avatar - Deutsch
10. 10. 2015 04:05
Re: Phaeton
Ty hlupáčku, ty si zase nic nepochopil. Nejde tady o sesazení S klády z trůnu ,natož pak ovládnutí celého luxusního segmentu, jde tu o IMAGE jestli ti něco říká tohle slovo.
Avatar - Jaros71
9. 10. 2015 11:00
TOP model
Prostě VW si nechce a nemůže dovolit na výrobu vrcholného modelu rezignovat.
Otázka je , zda se náklady podaří , na rozdlíl od minulého modelu , držet v rozumné relaci.
Šetření asi bude , jako všude..
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 11:02
Re: TOP model
VW má A8. Dva modely sou v tak omezenym segmentu kravina
Avatar - Jaros71
9. 10. 2015 15:19
Re: TOP model
A8 je ještě dražší než Phaeton..a každý manažer nechce prudit čtyřmi kroužky nebo Panamerou , že?
Jisté zákazníky si auto najde , otázka je jaký bude poměr výkon/cena nového modelu.
9. 10. 2015 11:41
Re: TOP model
K čemu je to dobré? VW nikdy nebude prémie. Pokud chce TOP model své značky, tak by měl spíš hrát na cenu, asi tak jak to dělá Superb.
Avatar - pumpkin
9. 10. 2015 12:43
Re: TOP model
A čo budú robiť s tou dizajnovou továrňou v Drážďanoch? Búchať tam čisto len Flying Spury?
Avatar - MadPete
9. 10. 2015 13:25
Re: TOP model
Možná. Co je to teď, výstavka VW pro veřejnost, předávací místo pro Touaregy a CC pro zazobance, a ano, ještě tam smontují a předají pár Phaetonů. Notabene ta výstavka už je dost omšelá a působivější je spíš vidět robotickou linku v reálné fabrice než pozorovat strejdu jak tam na ošlapaných parketách něco kutí růčo.
9. 10. 2015 19:55
Re: TOP model
Já sem tam byl dva roky zpátky a je to tam moc pěkné. Omšelé mi to nepřišlo.
Avatar - Deutsch
10. 10. 2015 04:08
Re: TOP model
VW bude prémie jen zabalená v jinačim obalu než jsou lidé zvykli ...chapes ??
Avatar - MadPete
9. 10. 2015 13:21
Zbytečná kára
Jestli ani teď nazarazí tenhle zbytečný pomník Piëchismu zřejmě potřebují dostat ještě jednu z druhé strany, aby se probrali. Na britském Autocaru psali, že Phaeton zcela jistě nebude, "protože Koncern bude chtít vypadat skromně a pokorně". Očividně tyhle výrazy stále nemá ve slovníku ani hlavách kormidelníků. Pěkný byl taky rozhovor s Vráťou Kulhánkem tento týden v E15. Ten tam rovnou dikcí kovaného nadutého škodováka řekl, že za tři měsíce už si nikdo nebude nic pamatovat a VW to ani nezabolí. Ten samý pán cintal na konci devadesátých let bohorovně, vyraběje stále feliny, že Škodovka roste do konkurence Volvu. Přesně tahle neomalená arogance vydláždila cestu aktuálnímu megašvindlu. Že o něm věděli jen nuly si dovoluji pochybovat, v molochovi typu VW si bez workflow, změnového řízení a dvaceti podpisů ani neobjednáte propisku na stůl.
Rozbalit vlákno
0