Podle něj problém vznikl na nižších stupních řízení firmy, bez vědomí vrcholného managementu, jenž má za situaci pouze nepřímou odpovědnost.... no nie je to krasne, ze si podriadeny management vlastne moze robit a tutlat co chce? :-) Len nech nam to neohrozi koncorocne odmeny :-!
Nechápu, proč na tom autě tolik trvají. Ekonomicky je to díra a i kdyby to bylo sebelepší, trh dá přednost Sku, 7er, A8 nebo případně na jiných trzích GSku.
Viděl bych reálněji nad Passat posazený CC ve stylu Sport Coupe gte. Tedy nafouklý MQB s Vr6...
Ty snad nevíš že tomuhle segmetu kraluje S-Klasse? >:D
Neznáš BMW 7, Audi A8, Jaguar XJ, Porsche Panamera, Lexus LS nebo zakladatele segmentu Maserati Quattroporte?
Jo většina kupců tohohle segmentu jim dá z víc důvodů přednost před Volkswagenem. Nekecej že ty to nevíš :-)
Ty hlupáčku, ty si zase nic nepochopil. Nejde tady o sesazení S klády z trůnu ,natož pak ovládnutí celého luxusního segmentu, jde tu o IMAGE jestli ti něco říká tohle slovo.
Prostě VW si nechce a nemůže dovolit na výrobu vrcholného modelu rezignovat.
Otázka je , zda se náklady podaří , na rozdlíl od minulého modelu , držet v rozumné relaci.
Šetření asi bude , jako všude..
A8 je ještě dražší než Phaeton..a každý manažer nechce prudit čtyřmi kroužky nebo Panamerou , že?
Jisté zákazníky si auto najde , otázka je jaký bude poměr výkon/cena nového modelu.
Možná. Co je to teď, výstavka VW pro veřejnost, předávací místo pro Touaregy a CC pro zazobance, a ano, ještě tam smontují a předají pár Phaetonů. Notabene ta výstavka už je dost omšelá a působivější je spíš vidět robotickou linku v reálné fabrice než pozorovat strejdu jak tam na ošlapaných parketách něco kutí růčo.
Jestli ani teď nazarazí tenhle zbytečný pomník Piëchismu zřejmě potřebují dostat ještě jednu z druhé strany, aby se probrali. Na britském Autocaru psali, že Phaeton zcela jistě nebude, "protože Koncern bude chtít vypadat skromně a pokorně". Očividně tyhle výrazy stále nemá ve slovníku ani hlavách kormidelníků. Pěkný byl taky rozhovor s Vráťou Kulhánkem tento týden v E15. Ten tam rovnou dikcí kovaného nadutého škodováka řekl, že za tři měsíce už si nikdo nebude nic pamatovat a VW to ani nezabolí. Ten samý pán cintal na konci devadesátých let bohorovně, vyraběje stále feliny, že Škodovka roste do konkurence Volvu. Přesně tahle neomalená arogance vydláždila cestu aktuálnímu megašvindlu. Že o něm věděli jen nuly si dovoluji pochybovat, v molochovi typu VW si bez workflow, změnového řízení a dvaceti podpisů ani neobjednáte propisku na stůl.