Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen přiveze do Ženevy Golf 1.2 TDI Hybrid

Comeback Scirocca, evropské představení Passatu CC, ale také Golf Variant 4Motion, Passat EcoFuel na plyn, další BlueMotiony a studie Golf TDI Hybrid - to jsou letošní novinky Volkswagenu pro autosalon v Ženevě.
Zpět na článek
28. 2. 2008 13:56
anonym
28. 2. 2008 14:43
anonym
29. 2. 2008 10:29
anonym
1. 3. 2008 09:04
neregistrovaný "Mazda GE"
28. 2. 2008 17:13
neregistrovaný "pawelno"
29. 2. 2008 10:34
anonym
1. 3. 2008 09:05
neregistrovaný "Mazda GE"
1. 3. 2008 13:36
anonym
28. 2. 2008 14:30
28. 2. 2008 14:55
anonym
28. 2. 2008 14:56
neregistrovaný "mám dotaz"
29. 2. 2008 08:32
neregistrovaný "mates"
29. 2. 2008 09:49
28. 2. 2008 14:38
neregistrovaný "LERAK"
28. 2. 2008 14:54
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 17:10
neregistrovaný "pawelno"
28. 2. 2008 15:07
anonym
28. 2. 2008 15:10
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
28. 2. 2008 15:12
28. 2. 2008 15:28
neregistrovaný "mam_las"
28. 2. 2008 16:03
28. 2. 2008 16:09
neregistrovaný "smisek"
28. 2. 2008 16:10
28. 2. 2008 16:35
neregistrovaný "mam_las"
28. 2. 2008 16:38
28. 2. 2008 16:52
neregistrovaný "mam_las"
28. 2. 2008 16:54
28. 2. 2008 17:16
neregistrovaný "mam_las"
29. 2. 2008 08:38
neregistrovaný "mates"
29. 2. 2008 12:48
29. 2. 2008 12:49
28. 2. 2008 16:23
28. 2. 2008 16:28
anonym
29. 2. 2008 12:48
29. 2. 2008 13:53
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 2. 2008 15:16
28. 2. 2008 16:34
28. 2. 2008 17:09
neregistrovaný "Iann"
28. 2. 2008 18:02
28. 2. 2008 19:44
28. 2. 2008 21:15
29. 2. 2008 13:56
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 2. 2008 15:13
29. 2. 2008 08:13
anonym
29. 2. 2008 12:50
28. 2. 2008 16:26
neregistrovaný "UK"
28. 2. 2008 16:56
28. 2. 2008 17:16
neregistrovaný "Iann"
28. 2. 2008 17:17
28. 2. 2008 17:51
neregistrovaný "Vene"
28. 2. 2008 17:57
1. 3. 2008 09:13
anonym
28. 2. 2008 18:30
neregistrovaný "Novick"
28. 2. 2008 18:32
28. 2. 2008 19:19
anonym
28. 2. 2008 20:25
neregistrovaný "Novick"
28. 2. 2008 21:08
neregistrovaný "e"
29. 2. 2008 08:10
anonym
29. 2. 2008 07:02
29. 2. 2008 08:05
anonym
29. 2. 2008 22:03
29. 2. 2008 09:47
29. 2. 2008 22:03
1. 3. 2008 21:42
1. 3. 2008 09:15
neregistrovaný "Mazda GE"
28. 2. 2008 17:47
29. 2. 2008 18:27
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
28. 2. 2008 17:59
28. 2. 2008 19:00
anonym
28. 2. 2008 21:11
neregistrovaný "e"
28. 2. 2008 21:16
29. 2. 2008 08:53
anonym
29. 2. 2008 12:50
1. 3. 2008 17:16
anonym
28. 2. 2008 22:17
29. 2. 2008 08:52
anonym
29. 2. 2008 08:57
28. 2. 2008 20:29
neregistrovaný "UK"
28. 2. 2008 22:12
neregistrovaný "e"
29. 2. 2008 18:31
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
29. 2. 2008 14:07
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 2. 2008 19:58
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 2. 2008 18:23
anonym
8. 3. 2008 11:56
neregistrovaný "Jorg"
28. 2. 2008 18:42
neregistrovaný "Ivan,"
28. 2. 2008 20:03
neregistrovaný "FR"
28. 2. 2008 21:08
neregistrovaný "prc"
28. 2. 2008 22:25
anonym
28. 2. 2008 22:37
neregistrovaný "Shortař"
29. 2. 2008 06:04
29. 2. 2008 06:03
29. 2. 2008 07:06
neregistrovaný "Sten67"
29. 2. 2008 21:17
anonym
29. 2. 2008 09:09
29. 2. 2008 09:12
29. 2. 2008 19:18
neregistrovaný "Tony84"
anonym
28. 2. 2008 13:56
Hybrid ?? Slava !!
Tak konecne. 15 let za Japonci, ale zapltpanbuch za to. Sice uz se dnes ve svete hraje o plug-in hybrid, ale mastodontum chvili trva nez rozpoznaji, kudy vede cesta. Timto prohlasuji elektrizaci pohonu aut v Evrope za zahajenou.
Rozbalit vlákno
9
anonym
28. 2. 2008 14:43
Re: Hybrid ?? Slava !!
zatím je trh s hybridy hodně omezený, což každý ví. Stačí se podívat na prodejní čísla v celkových prodejích. Proto se do toho většina firem nehrne a takticky čeká, až tu cestu proklestí jiné firmy a vezmou na sebe největší finanční zátěž spojenou s jejich vývojem. Osobně nejsem příliš zastánce hybridů, protože to je stále slepá ulička. Jen se tím eliminuje spotřeba pravěkého spalovacího motoru. Myslím si, že budoucnost přinese snad zcela jiné principy pohonu vozidel.
28. 2. 2008 16:20
Re: Hybrid ?? Slava !!
Jina velka firma?? A co takhle nejveci automobilka na svete TOYOTA???
anonym
29. 2. 2008 10:29
Re: Hybrid ?? Slava !!
To ale zamenujes pricinu a nasledek. Prodejni cisla hybridu jsou nizsi nez prodejni cisla konvencnich pohonu proto, ze je temer nikdo nenabizi. Chces hybrid - tak si muzes vybrat z jedne Toyoty, jedne Hondy a dvou Lexusu. Proti tomu jsou snad stovky konvencnich modelu. Neni divu, ze pak jsou prodeje jake jsou.
Hybrid neni slepa ulicka, je to jen spojovaci ulice, kterou se musi projit, aby jsi se dostal na dalsi dalnici, ktera vede uplne jinam, nez dosavadni spalovaci dalnice. Ale je mozne, ze nakonec se tato spojovaci ulicka sama rozsiri do dalnice, kdyz se misto spalovaciho motoru pouziji palivove clanky. Takze moznosti je vice, ale zcela jiste nejde o slepou ulicku na jejimz konci by se cely vyvoj vyhodil a zacalo uplne odznova. A proto do ni musi vstoupit kazdy vyrobce. Jenom nekterym trva dele nez jim to dojde.
neregistrovaný "Mazda GE"
1. 3. 2008 09:04
Re: Hybrid ?? Slava !!
To mi rikat nemusis, jezdim RX400h a LEXUS ma 3 luxusni hybridy.... Ono to bude tim, ze vyrobci se te technologie boji.....
29. 2. 2008 22:35
Re: Hybrid ?? Slava !!
Princíp odobrať autu kinetickú energiu a časť z nej uložiť pre neskoršie použitie (brzdenie el. generátorom, ktorý dobíja batérie, tzn. rekuperácia energie) je použiteľný pre akýkoľvek pohon, nielen benzínový. Teda aj pre vodíkový pohon alebo elektromobil.
neregistrovaný "pawelno"
28. 2. 2008 17:13
Re: Hybrid ?? Slava !!
Nechci být otravnej, ale nebyl první hybrid od Audi? Jaksi ono to chce občas narovnat oči a vylézt ze zadnku Japoncum. Nehledě na to, že hybrid s takto malou spotřebou je ojedinělý.

A hybrid cesta rozhodně není, je to marketingově nastavená cesta, nikoliv funkčně. Ono to chce něco nastudovat o trhu, mechanismech, marketingu, obchdou atd. Hned se na hybridy hledí s jiným dojmem!
anonym
29. 2. 2008 10:34
Re: Hybrid ?? Slava !!
Ja vim. "Hybrid je slepa cesta" a "nafta patri do kamen". Vyrobci, kteri uverili ze "nafta patri do kamen" dnes zkomiraji, nebo horecne dohaneji svuj omyl. Totez ceka ty, kteri uverili ze "hybrid je slepa cesta".
neregistrovaný "Mazda GE"
1. 3. 2008 09:05
Re: Hybrid ?? Slava !!
Provi hybrid byl PORSCHE nekdy z roku 1920. Audi mel hybrida v roce 1980, ale na co mu byl, kdyz ho neumeli prodat a dal rozvijet technoligii jako TOYOTA a LEXUS???
anonym
1. 3. 2008 13:36
Re: Hybrid ?? Slava !!
Hybridní pohon zkoušela toyota v roce 1977.Vylez ze zadku a rozhlédni se.
Avatar - T613
28. 2. 2008 14:30
TTTom
Nějak jsem si vzpomněl na jednoho diskutéra, který se obouval do nebožtíka TTToma, známého propagátora Toyoty, kvůli zbytečnosti hybridů. A o tom, že sním evropské firmy nezačnou. A ejhle! Už i jeho oblíbená automobilka >:D
Rozbalit vlákno
4
anonym
28. 2. 2008 14:55
Re: TTTom
Takových konzerv jako on běhá po světě spousta :-)
neregistrovaný "mám dotaz"
28. 2. 2008 14:56
Re: TTTom
co je vlastně s TTTomem? :-|
neregistrovaný "mates"
29. 2. 2008 08:32
Re: TTTom
Mizi nam tu lidi. Videl jsi minuly tyden Skrivanky na niti? Podobny pripad ;-\
Avatar - T613
29. 2. 2008 09:49
Re: TTTom
"Pravda je někde venku" agent FBI Fox Mulder>:-[] ;-)
neregistrovaný "LERAK"
28. 2. 2008 14:38
Titulek
Hm, poněkud s křížkem po funuse, ne?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 14:54
Re: Titulek
V této oblasti to nebude ještě DLOUHO s křížkem po funuse...
neregistrovaný "pawelno"
28. 2. 2008 17:10
Re: Titulek
Jasně, ono běžně všichni od Japonska do Ameriky nabízejí hybridy. A že hybridů s dieselem jezdí? Navíc s takto malou spotřebou je i tento hybrid velmi zajímavý a ojedinělý.

Jiní také dělají hybridy, ale jejich přínos je pochybný, když stále mají spotřebu dosti vysokou!
anonym
28. 2. 2008 15:07
NEVWIDOMÝ
Svwěte divw se. Už i VW vwe slepé uličce. To jsem nečekal. To se divwím :-! >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
28. 2. 2008 15:10
Re: NEVWIDOMÝ
To jsem byl já sry :*) (jsem z toho tak vwykulený)
28. 2. 2008 15:12
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "mam_las"
28. 2. 2008 15:28
Re: KOKSO
Nechtěl by sis koupit ,,Zahrádkáře" a psát zase někam jinam? :-)
28. 2. 2008 16:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "smisek"
28. 2. 2008 16:09
Re: KOKSO
Ty jsi teda chytry klucina! :yes: paradne inteligentni prispevky... :no: 8-s
28. 2. 2008 16:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "mam_las"
28. 2. 2008 16:35
Re: KOKSO
Ale tady je tě škoda. :-)
28. 2. 2008 16:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "mam_las"
28. 2. 2008 16:52
Re: KOKSO
Řeč byla o tobě, tak mi nelichoť. :-)
28. 2. 2008 16:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "mam_las"
28. 2. 2008 17:16
Re: KOKSO
To víš, jak se do lesa volá, tak se ozývá. :-)
neregistrovaný "mates"
29. 2. 2008 08:38
Re: KOKSO
Neni to: "jak se do lesa vola, az se ucho utrhne" ? ;-) DaniELAN je ukazkovej * - samocenzura
29. 2. 2008 12:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 2. 2008 12:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 2. 2008 16:23
Re: KOKSO
Jsi hloupy... DIESEL bude vzdy vetsi bordel nez jakykoli benzin, protoze DIESEL je technologie ktera vypousti sice o neco malo CO nez benzin ale ve vsem ostatnim je 10x az 100x vic toxicky.. ale to nikoho moc nezajma....
anonym
28. 2. 2008 16:28
Re: KOKSO
kecáš nesmysly
29. 2. 2008 12:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 2. 2008 13:53
Re: KOKSO
tie kecas ty, diesel mma mozno nizsie emisie CO2 ale to viac vypusta pevne castice a tak dalej a tak dalej, oproti nemu je benzin nebezbecny len v CO2
29. 2. 2008 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 2. 2008 16:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Iann"
28. 2. 2008 17:09
Re: KOKSO
***kov jsi ledy Ty. Má pravdu, mnohem nebezpečnější NOx vypouští nafťák v mnohem větším množství.A když to jde i bez hybridu, tak proč ho dělaj? Asi bys je měl poučit.
28. 2. 2008 18:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
28. 2. 2008 19:44
Re: KOKSO
Až budeš mít základy chemie a budeš vědět co je CO2, CO, NOx, jak poškotuje organismus, jak se v přírodě odbouráváš, tak Ti MOŽNÁ dojde, proč diesel je neekologický a to, že má emise tolik CO2 je celkem na nic, když Tě zadusí NOx a CO...
28. 2. 2008 21:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 2. 2008 13:56
Re: KOKSO
vyrasti ty lebo by som ta nechcel niekde omylom zasliapnut takeho cloveka, ale asi ta spoznam ked prejde okolo teba vladny pheaton a z teba pojdu vodopady slin
29. 2. 2008 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
29. 2. 2008 08:13
Re: KOKSO
Je zajímavé, že třeba Mercedes Benz ukončil spolupráci s VW, když měli společný projekt na vstřikování močoviny v podstatě hotový a Mercedes je přesvědčený, že tudy cesta nevede.
29. 2. 2008 12:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "UK"
28. 2. 2008 16:26
h
Precitaj si radsej o Lexuse 400 - 600 h alebo aspon o priuse tie auta su na spicke v hybridnych pohonoch aj tam vzdy budu.Niekto ma reklamny slogan vorsprung dur technik alebo nejak tak ale mal bi ho zmenit... >:D
Rozbalit vlákno
1
28. 2. 2008 16:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Iann"
28. 2. 2008 17:16
Ekologické?
Tak nám VW vyrobil hybrid. Ekologický. Prý. Má extrémně nízkou spotřebu. :yes: To se cení. Ale Diesel a ekologický už samo o sobě nejde dohromady(NOx). Obzvláště pokud tento pseudoekomobil nemá ani filtr pevných částic. Takže je ekologický pouze pro Vaši peněženku. A to jen u pumpy, to auto bude pěkně mastné >:-[]
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2008 17:17
HYBRIDNÍ BRUSEL
Je zajímavé, co lidí miluje hybridy. Z četby diskuze by člověk nabyl dojmu, že tu snad píší jen úředníci z Bruselu nikoliv fandové do aut. Že hybrid je než slepou cestou, to ví každý. Bohužel se i tahle slepá cesta bude muset projít. Jistě víš proč - aby byl Brusel spokojenej. Ty asi z hybrida spokojený budeš těžko. Nebo snad toužíš po tom šmejkat sebou desítky kil v bateriích, abys moh´po parkovišti klouzat tiše jak na skejtu? Ty snad chceš mít pohybridolexovsku redukován zavazadlový prostor na jednu aktovku? Jde jen o úlitbu bruselským bohům... proto to ber jen na vědomí, ale v garáži vyživuj pokud možno benzínovej atmosférickej šestiválec. Že by se ti stejskalo po hybridech, na to bys musel bejt napřed kyborg...

Jinak, VW tlačí dokonale na pilu, co? Člověk žasne. Ještě jsme nevydejchali premianta středních SUV, TIGIho a v zatáčce už troubí nové kupíčko... do toho Passat CC a na podzum GURU 6... Héééj, vyrábí mimo koncern ještě někdo vůbec auta? :yes:
Rozbalit vlákno
41
28. 2. 2008 17:36
Re: HYBRIDNÍ BRUSEL
Jsi mimo, ja s vykonnym hybridem jezdim uz pres 2 roky a je to bomba technologie. To ze je to slepa ulicka rikaj jen ti co to nechapou... vsichni kdo se autama a usporou paliv zabyvaji shodne tvrdi: Hybrid je nepreskocitelna faze od ropy k vodiku. VW je troska, kdyby byly co k cemu uz by to udelali davno a ne jen ukazovali nefunkcni "hybridy". Baterky v LEXUSU RX400h zabiraji 30 litru a vazi 35Kg, baterky v GS450h zabiraji 11 litru a 20 Kg, pritom maji shodne vykonove parametry a to je od sebe deli jen neco malo pres rok. Uvidis jaka bude hybridni technologie za par let... ani nebudes vedet kde ty baterky hledat... V cem je te figl?? V tom ze TOYOTA ( LEXUS ) uz ma poznatky o hybridech pres 11 let ( nepocitam vyvoj, zkousky atd). To VW nedozene ani nahodou... leda skopiruje....
neregistrovaný "Vene"
28. 2. 2008 17:51
Re: Toyota Dyna
V japonsku jezdí disel hybrid už několik let, takže opět nic nového.
28. 2. 2008 17:57
Re: Toyota Dyna
U té váhy baterií ti asi ulétla nula. Musíš započítávat kompletní váhu elektrického ústrojí. Lex hybrid (450h) je o cca 300 kilogramů těžší, než obdobné klasické auto a kufr se mu zmenšil o 150 litrů. L450h váží například 1940 kg. L430 váží 1690kg...

Jinak souhlasím, že výkonové parametry velkých hybridů jsou velmi na úrovni.
anonym
1. 3. 2008 09:13
Re: Toyota Dyna
rozmery baterii jsou primo od LEXUSU z oficial stranek. Ano. SUV RX300 a RX4OOH ( vim ze ted uz je 350) je pouze 80 KG coz je u 2 tunove SUV zanedbatelne. Hybridni technologie neni zas tak tezka jak udavate, protoze se usetri spousta mechanickych dilu, nahradi je planetova prevodovka a elektromotory. Samozrejme jeste vic byse usetrilo, kdyby byl motor pripojeny primo na generator a ten na baterky a pak na elektromotory ( bez fyzickeho spojeni BENZINU A KOL, bez planet prevodu).
neregistrovaný "Novick"
28. 2. 2008 18:30
Re: Toyota Dyna
V čem má toyota náskok? Vždyť ty baterky nevyrábí, ale řeší to dodavatelsky, kupuje je od matsushity. Když nebude hybrid časem okrajový segment tak je začnou evwropští výrobci taky nabízet a baterky budou třeba od johnsson controls. A i kdyby něco zkopírovali tak co? Japonci kopírují a kopírovali uplynulých 70 let. ;-)
28. 2. 2008 18:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
28. 2. 2008 19:19
Re: Toyota Dyna
Ano Toyota baterky nevyrábí, ale spolupracují na vývoji. Náskok Toyoty je v tom, že nespí ale jde pořád dopředu. Co se týká hybridů tam je to snad jasné, nová a dražší technika do luxusnějšího auta. Když už to je výrobně levnější - návrat investic do prvotního vývoje - tak to dáme do ostatních výrobků, to je zákon ekonomiky. Japonci "kopírovali" stejně jako evropani viz JTD verzus TDI a další a další. O kopírování bych, co se týká ostatních národů, raději moc nemluvil. Převážná část japonských technologií je daleko před zbytkem světa, to je neoddiskutovatelný fakt.
neregistrovaný "Novick"
28. 2. 2008 20:25
Re: Toyota Dyna
Ano spolupracují, tak jako spolupracují výrobci v evropě se svými dodavateli a pak jejich výrobky nakupují, protože je to efektivnější. A náskok toyoty je v tom, že nespí a ostatní spí? To jsem nevěděl, že třeba vw spí, když dává do investic miliardy eur a předvádí takovou modelovou ofenzivu. >:D
neregistrovaný "e"
28. 2. 2008 21:08
Re: Toyota Dyna
srandista....vraj predvadi modelovou ofenzivu...je to vykrik uboziaka >:D :no:
anonym
29. 2. 2008 08:10
Re: Toyota Dyna
Otázka je jak investuje - do čeho? Do vývoje nových technologií, nebo do výrobních kapacit.
Avatar - Falco
29. 2. 2008 07:02
Re: Toyota Dyna
Japonské technologie jsou daleko před zbytkem světa! V jakém oboru?
v letectví?
v kosmonautice?
ve zbrojařství?
v kybernetice, IT?

prober se!
anonym
29. 2. 2008 08:05
Re: Toyota Dyna
Ty se prober a podívej se kdo a co nakupuje od japonských výrobců, jaké technologie, jaké patenty a potom se ptej. Investice do výzkumu a vývoje jsou v japonských firmách na nejvyšší míře na světě.
Avatar - Falco
29. 2. 2008 22:03
Re: Toyota Dyna
blablabla… nic lepšího nemáš!
Avatar - T613
29. 2. 2008 09:47
Re: Toyota Dyna
Mnoo co se týče toho zbrojařství.. :-!
Avatar - Falco
29. 2. 2008 22:03
Re: Toyota Dyna
Daleko před zbytkem světa!? Povídej, to mě zajímá!
Avatar - T613
1. 3. 2008 21:42
Re: Toyota Dyna
Kupříkladu křídlo z jednoho kusu karbonu na stíhačce F-2, navádění protiletadlových raket z E-767 Awacs, odhadovaná schopnost mezi zahájením vývoje po zkoušku jaderné bomby půl roku, u vodíkové rok. Odhad CIA, že po odstranění ústavního dodatku o zákazu prodeje zbraní mimo Japonské síly sebeobrany, by japonský zbrojní průmysl během pěti let byl dominujícím na světovém trhu! Pro Japonce není problém cokoliv vyvinout, pro armádu, ve velice krátké době, ale jsou příliš vázáni ústavou a již nevýhodnými smlouvami o vývoji zbraňových systémů s USA (každý systém s nimi musí být konzultován, a víceméně mají právo veta)
neregistrovaný "Mazda GE"
1. 3. 2008 09:15
Re: Toyota Dyna
Az na to ze vsechny evropske automobilky ted vypadaji jako KOREJCI a JAPONCI, a kdo tady ted koho kopiruje???
3. 3. 2008 06:40
Re: Toyota Dyna
Je jedno jestli to vyrabi nebo ne. Nebyt TOYOTY ( LEXUSE) tak by se to vubec nevyrabelo, Porsche by ani neuvazovalo o hybridu stejne jako vsechny dalsi automobilky ktere v roce 2005 shodne tvrdili dokud tece ropa hybrid nebude a jeje ropa stale tece a hybridy se chystaji.
Avatar - T613
28. 2. 2008 17:47
Re: Toyota Dyna
Rád sebou budu tahat desítky kil navíc v bateriích. A mnohem raději budu po parkovišti bzučet, než abych obluzoval okolí "sametovým" hlasem dieselu.
Mýlíš se v tom, že je to úlitba Bruselu. Tohle je úlitba zákazníkům, protože zákazník to žádá a zákazník to potřebuje.
Mýlíš se v tom, že je to slepá ulička. Není, je to přechodový prvek mezi spalovacím motorem a plnohodnotným elektromobilem do doby než budou vyřešeny všechny problémy elektromobilů.
A vždy jsem myslel, že základem je osmiválec ;-)
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
29. 2. 2008 18:27
Re: Toyota Dyna
No jo, ale vezmi v potaz fakt, že když pojedeš po parkovišti v dýzlu, tak o tobě budou vědět i na opačném konci parkoviště a vovovovotomtoje >:D
28. 2. 2008 17:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
28. 2. 2008 19:00
Re: Toyota Dyna
ELANE, ELANE Prius není Lexus ale Toyota a to nižší střední třída zatím byl dražší a nikdo jej do žádné třídy nazařazoval, protože neměl a dodneška nemá přímou konkurenci. Jak jistě víš, protože jsi odborník, tak chystaná nová verze Priusu bude levnější a výkonnější než ta stávající. Až si nastřádáš penízky tak si určitě něco takového pořídíš a to od automobilky, která to umí. Pochybuji, že to bude VW. Apropo, už jsi jel v hybridu. Až se svezeš, tak zjistíš, že není nic co by bylo lepší. Benzím 1,5 Atkinsonův motor (jistě víš co to je) ve spojení s elektrikou = úžasný zátah, a když potřebuješ hodně rychle zabrzdit zase spolupráce elektriky a mechaniky. Jízda Brno Praha pod 5 litrů a v matičce popojíždění v koloně na elektriku a všechno funguje a nic nevrčí(spotřeba 0 litrů benzínu). Někdy to zkus a potom povídej.
neregistrovaný "e"
28. 2. 2008 21:11
Re: Toyota Dyna
:yes: , vlastnis ho?...by bolo zaujimave sa v tom zviest, a nova verzia....no uz sa tesim jak to bude vyzerat..ale kedy to bude? ;-\ ;-\
28. 2. 2008 21:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
29. 2. 2008 08:53
Re: Toyota Dyna
ELANE ELANE, ty neumíš číst? Jsi zaujatý a s těmito lidmi se nedá diskutovat.
29. 2. 2008 12:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
1. 3. 2008 17:16
Re: Toyota Dyna
Ty ve svém příspěvku do diskuze píšeš cituji "Nižšia stredná trieda s hybridom. Určite je to myšlienka krajšia než ten Lexus" konec citátu a já jsem ti odpověděl, že auto střední třídy používající hybridní pohon se již vyrábí a Ty nečteš, ale osočuješ jiné, že nemají stejný názor jako Ty. Já nikoho nenapadám, jen Ty neumíš přijmout jiný názor a pořád si meleš svou. S takovými lidmi se nedá rozumně diskutovat, rozumíš?
28. 2. 2008 22:17
Re: Toyota Dyna
A skúsil si si spočítať, koľko km musíš najazdiť, aby sa vyššia cena hybridu vrátila? To by ma zaujímalo, viezol som sa v Berlíne v taxi Prius a ničím ma neohúril, hoci neviem, v akom režime išiel.
anonym
29. 2. 2008 08:52
Re: Toyota Dyna
A máš spočítáno kolik musíš najezdit abys srovnal rozdíl v ceně dieslu a benzínu? Průměrný rozdíl, neber akce, je cca 50 000,- kč. Při stávajících cenách musíš najet minimálně 170 tisíc km.
29. 2. 2008 08:57
Re: Toyota Dyna
preco to stale prepocitavat? ako sa daju prepocitat nizsie emisie? a ten komfort, previezol som sa v priuse 2 a je to parada, ked auto stoji tak je absolutne ticho, benzinovy motor rozbieha elektromotor, takze ziadne startovanie, vyhoda elektromotora je, ze nepotrebuje volnobezne otacky a krutiaci moment je vyrovnany v kazdych otackach takze je to velka pomoc k celkovemu vykonu
neregistrovaný "UK"
28. 2. 2008 20:29
Re: Today tomorrow
Ty sa mozes tesis akurat tomu ze sa v noci nepocikas.Zober si auticko a chod sa pohrat do piesku potom si zober casopis zavri sa do izbicky a poplac nad tym ze mas v hlavicke nasr.. >:D
neregistrovaný "e"
28. 2. 2008 22:12
Re: Today tomorrow
trapny wv-nista, sa zobud co tu melies ze wv bude lidrom v hybridoch, uz si vyber ten prst zo zadku, a chod spat :no:
29. 2. 2008 08:53
Re: Today tomorrow
v nizsej strednej je uz hodnu chvilu honda civic hybrid a v plane je aj corolla a opel astra, buduci rok ma dokonca prist hyundai accent
29. 2. 2008 16:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
29. 2. 2008 18:31
Re: Today tomorrow
Nejsem sice žádnej Ajnštajn, ale troufám si tvrdit, že pokud se něco už několik let prodává (btw hodně úspěšně), pak to zcela jistě není "To sú tá čo majú len prísť", ale něco, co už bylo. Takže pokud jsi viděl len Golf, pak ses asi špatně pozeral :-!
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 2. 2008 14:07
Re: Today tomorrow
VW vedie ? a v com ? elektromotor a nevykonny ? vies ono mozno tvoj elektro motor v RC auticku je nevykonny, ale ked sa pzries na Lexusi dajme tomu GS450H tak len ten "nevykonny" elektromotor tam pridal slusnych 170 koni.
29. 2. 2008 16:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 2. 2008 19:58
Re: Today tomorrow
ja mam specialne upravene na solarnu a ked sa zatime tak na jadrovu energiu >:-[] >:-[] fici to jak dabel
Avatar - Ronault.
28. 2. 2008 19:50
Re: Today tomorrow
Tvoje příspěvky vždy dokonale zvednou náladu. Na procvičení bránice dokonalé >:D

Myslím, že většina argumentů proti tomu, co jsi napsal padla... Smutné je, že tonrokrát se v Tvém příspěvku krom onanie nedá nic najít.
anonym
29. 2. 2008 18:23
Re: Today tomorrow
Že hybrid je než slepou cestou, to ví každý ........... úsměvné. Neznalost bude zřejmě krásná :*)
neregistrovaný "Jorg"
8. 3. 2008 11:56
Re: Today tomorrow
Tady to víš jen Ty, troubo.
neregistrovaný "Ivan,"
28. 2. 2008 18:42
toto
Existuje škaredější kombik?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FR"
28. 2. 2008 20:03
VW
Mne osobne Golf nereze... Passat CC no to uz je ina kava... co sa tyka hybridnych technologii som na strane japoncov... Lexus no nie je jednoducho o com ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "prc"
28. 2. 2008 21:08
tříválec
Doufám, že to bude mít od 3-válce co je nyní ve Fábii daleko. I když jsem jel s touto Fábií, co měla (tedy jen v určitých ot.) zátah bezmála jak 1.9TDi. Jinak spojení nízkoobjemový diesel-elektromotor držím palce!
Rozbalit vlákno
1
anonym
28. 2. 2008 22:25
Re: tříválec
v někgterejch otáčkách je ten motor hodně dobrej a hoodně živej to je jeho přednsot, to ostatní, jako vadnutí, ztráta dechu do kopce, sou ty stinný stránky....
neregistrovaný "Shortař"
28. 2. 2008 22:37
Hybrid
Je mi jedno, jestli hybrid je, nebo není slepá uička. Dokud to nebude ve všech autech povinně, dám vždycky přednost sólo benzínu. Na elektromotory je času dost. Ale jsem rád, že si hybridy někdo kupuje, technologie je dobřwe financována a vyvíjí se. Díky těmto lidem můžu dál jezdit normálním benzínem a nemít výčitky, že bráním pokroku. :-)
Rozbalit vlákno
1
29. 2. 2008 06:04
Re: Hybrid
Čo sa týka čistého pohonu je už skoro neskoro...
29. 2. 2008 06:03
Hybrid.
Ten Golf v hybrid-verzii môže byť zaujímavý. Kombinuje minimálny diesel s elektrinou - žiadne bombasticé výkony, proste auto pre praktické použitie. Jediné, čoho sa desím vopred, bude asi cena, ktorá nepredpokladám, že bude nízka. Tým pádom týchto zázrakov asi na cestách veľa nebude, takže ide skôr o reklamný ťah ako o snahu predávať vo veľkom ekonomické a ekologické autá.
Takže sa ďalej teším na sériový Up! s čiste elektrickým pohonom... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sten67"
29. 2. 2008 07:06
Zbytečné nadšení
Přes všeobecně nadšené ohlasy na fóru si myslím, že tento tah slouží jen jako jakési alibi pro VW, že taky dělá něco pro ekologii. Z komerčního hlediska bude tento model nezajímavý (no sorry ale spotřeba 3,4l versus kolik u 1,2 - max. 5? bude motivovat málokoho) protože se ty prachy prostě nikdy nevrátí. Vysoká cena nového auta, malá prodejní cena ojetého auta, nízká životnost baterií (kolik bude asi stát jejich likvidace) to odradí hodně lidí.
Rozbalit vlákno
1
anonym
29. 2. 2008 21:17
Re: Zbytečné nadšení
Myslim, ze letos v lete si povime, zda je uspora 2 litry motivacni nebo ne. Jen pro ilustraci na zacatku lonskeho roku byla ropa za 50USD na zacatku letosniho 100USD. Kolik bude na zacatku toho pristiho?
29. 2. 2008 09:09
vw
ide tu hlavne o zisk, toyota predala 1,188,255 hybridov od roku 1997 do septembra 2007 a to uz je zaujimavy dovod preco zacat vyrabat hybrid, reci okolo spotreby a emisii su hlavnym bodom marketingu
Rozbalit vlákno
0
29. 2. 2008 09:12
vw
ide tu hlavne o zisk, toyota predala 1,188,255 hybridov od roku 1997 do septembra 2007, z toho bolo 851 228 priusov a to uz je zaujimavy dovod preco zacat vyrabat hybrid, reci okolo spotreby a emisii su hlavnym bodom marketingu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tony84"
29. 2. 2008 19:18
1,2TDI
1,2TDI no potěš!!!! mě stačí na cestách ty 1,2 HTP.....
Rozbalit vlákno
0