Kompaktní SUV od Volkswagenu je zřejmě největší hvězdou Frankfurtu samo o sobě. Našince však zajímá ještě víc – technika poslouží připravovanému SUV od Škodovky!
vw svedčia elegantné farby /strieborná, biela, čierna, sivá), červené menej - červený passat, golf vidíš naozaj zriedka, je to dané dizajnom a vnímaním značky), červená sedí alfe, mazde alebo feri.
Kvalita a tak.... no, dobře, tak je už konečně spodek palubky včetně prostoru pro kolena měkčený? co dveře a výplně? Lepší? Chápu vaše fanouškovství k značce, na fotkách to vypadá moc hezky, už jsem si zvykl i na ten zvláštně tvarovaný volant, ale jak to tedy je?
Ten GTE předek, předpokládám vakuově chromované plasty, mi přijde trochu přeplácaný. Asi předpodkládají velké prodeje v Číně a v Perském zálivu, ale jinak prima tvary. Přední světla se IMO moc nepovedla - nejlépe ta optika vypadá s tím nárazníkem do města resp. R-line. Na červeném kousku (nárazník do terénu, nebo běžná verze?) jsou nějak moc vypouklá.
Taky me to napadlo, pruhu a chromu jak cinanu. Tohle byla asi tezka pisemna prace ;-)
[odkaz]
Jinak to napojeni stredovyho tunelu na pristrojovku je slusna divocina, asi taky delali cinani. Na dnesni dobu uz trochu odflakle.
[odkaz]
Pro mne jen potvrzení toho, co jsem psal u produktových fotek. Tohle u mne vůbec nefunguje.
A co je tedy vyloženě odpudivé, je ta bílošedá kombinace interiéru... pomoc!
Předek je přeplácaný, chybí ruční brzda, LCD imitace tachometru a otáčkoměru je vyloženě odpudivá, obludná kola jsou hluboce zasazeny v karosérii. A po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná plocha ;-\ Těžké zklamání!
Pokud se tomu Škoda vyhne, nasadí na to menší kola, zvedne podvozek, překonstruuje sklápení zadního sedadla a namontuje tam ruční brzdu, bude to opravdový trhák! ;-)
"Není to revoluce, ale doslova evoluce ... " Co je tohle za hloupost? To se panu redaktorovi moc nepovedlo. A co se týká auta. Bomba. To jsem od VW nečekal. Takový posun. Ve všem super a mnohem hezčí než předchůdce!!!
V dalších videích taky válí...opomenu-li jeho stále se opakující "štyry", to, že jako redaktor motoristického webu-časopisu neumí ani pořádně vyslovit jména aut potažmo značek,to opravdu trhá za uši...
akoby tie kolesa boli moc vsadene do kasne..... a auto moc "sedelo" na ceste ..... miestami to na fotkach vyzera ako keby auto bolo fotene s nakladom aspon 300kg na palube..... mozno to robia len tie fotky.... lebo vseobecne co som si vsimol tie autosalonove fotky niekedy ozaj dost klamu .... a niektore auta vyzeraju na fotke o dost divnejsie ako v skutocnosti.... vid outlander.... na fotkach pomaly zrudicka... ale v reale krasne SUV ...... este k tomu svetlemu interieru.... ten ani nahodou... tmavy je o moc krajsi :yes:
Zajimal by me skutecny objem kufru pri zadni lavici nastavene pro pasazery, ne na prevoz lednice. Predpokladam (a doufam spravne) ze onech bombastickych 615L bude pri pro kufr nejvhodnejsim setupu, tedy zadni sedadla nejvice vpred. Kufr v bezne konfiguraci ma ale kolik, 500l?
Čím viac videí so švihákom som videl, tým viac mi lezú krkom. Tá afektovaná bombastická forma sa nedá počúvať, hneď úvodná veta je jak z prezentácie hrncov v telešopingu. 8-s
Ad redaktorova veta: "Na poměry Volkswagenu jde o opravdu velmi výrazný designový počin, nic podobně extrovertního z Wolfsburgu dlouho nevzešlo." To myslí vážne? Potom sa asi pozeráme na úplne iné auto. Tigi vyzerá dobre, to bezpochyby, ale kde preboha tm je nejaká dizajnová extrovertnosť? Veď je to úplne v duchu predošlých Volkswagenov, klasický predok á la Passat. Fakt som z toho akýsi rozpačitý, na Tiguan ódy, F-pace strhaný pod čiernu zem ako úplný šmejd.