Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen XL Sport: Čtyřkolové desmo z Wolfsburgu

Dostane se motocyklový motor do úsporného Volkswagenu řady XL? Dnes už víme, že ano. Volkswagen v Paříži představuje ve světové premiéře modrý prototyp XL Sport.
Zpět na článek
2. 10. 2014 09:58
2. 10. 2014 13:37
2. 10. 2014 13:40
2. 10. 2014 14:59
2. 10. 2014 15:12
3. 10. 2014 00:14
2. 10. 2014 18:11
2. 10. 2014 22:19
2. 10. 2014 18:07
3. 10. 2014 20:42
Avatar - iudex
2. 10. 2014 09:58
W12
Zaujímavý a originálny koncept; trochu mi to pripomenulo niekdajší koncept superšportu W12: [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
2. 10. 2014 10:35
Re: JE TO BÍDA Z Wolfsburgu, S PRAKTIČNOSTÍ K NIČEMU
nj
FURT STEJNÁ PÍSNIČKA, VW DAS AUTO DĚLÁ ŽE ELEKTROMOBILY DĚLÁ A POŘÁT MU TO NEJDE.

Auto z titanu a hořčíku s 11 tisíc otáček - NO TAK ZROVNA NA TO JSME ZVĚDAVÍ >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D velice praktické auto pro život >:D >:D >:D >:D
tahle dinomobilka bude ráda když bude mít vzácný kovy na katalizátor až ji čína šoupne na druhou kolej natož seriová produkce imitace supersportu z titanu a hořčíku >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D to jsme se zasmáli VW das AUTO hele čum a uč se: TESLA 4x4 [odkaz] [odkaz] [odkaz] A NEZÁVIĎ !!!!
Avatar - 4hill
2. 10. 2014 10:49
Re: JE TO BÍDA Z Wolfsburgu, S PRAKTIČNOSTÍ K NIČEMU
Hledat praktičnost u vozu jako je tento může jen skutečný "odborník". Jdi se léčit..
2. 10. 2014 11:05
Re: JE TO BÍDA Z Wolfsburgu, S PRAKTIČNOSTÍ K NIČEMU
ty se Jdi se léčit
Avatar - speeder75
2. 10. 2014 13:22
Re: JE TO BÍDA Z Wolfsburgu, S PRAKTIČNOSTÍ K NIČEMU
Když pomyslím na to, že člověk jako Vy se běžně pohybuje na ulici mezi lidmi, tak mě až mrazí. 8-s
Avatar - honzanun
2. 10. 2014 15:53
Re: JE TO BÍDA Z Wolfsburgu, S PRAKTIČNOSTÍ K NIČEMU
Píšu to pořád: Kharl.ANTIDIESEL je Cibulka: všimněte si stejné stylizace textu a i stejného stylu vyjadřování:

[odkaz]

A webovky? - to je jasnej rukopis jednoho úchyláka!!!
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2014 10:42
Tento motor
bych si dovedl představit v nové lehké mx5. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2014 12:00
Prepracujte ten zadok...
...a šup do výroby !!! :yes:
hmm, len čo potom chudák Lotus a spol....... ;-\
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2014 13:37
Motor
Osobně nechápu důvod proč cpát motocyklový motor do auta... To nedopadne dobře...
Rozbalit vlákno
6
2. 10. 2014 13:40
Re: Motor
tak ony se moderní maloobjemové motory čím dál víc podobají motocyklovým, výkon je honěný otáčkami.. tak proč to nepřeskočit? U supersportu, který oho moc nenajezdí, by kratší životnost nemusela být problém...
2. 10. 2014 14:59
Re: Motor
Ta životnost bude imho daleko daleko kratší...

1. Už tak to auto váží od oka 4x víc než ta motorka...

2. Jak často na motorce jedete na plnej plyn? (Zde myslím opravdu na plnej plyn nějakou delší dobu...) Skoro nikdy... V autě? Naprosto běžně... (Okreska, okruh)...
Avatar - iudex
2. 10. 2014 15:12
Re: Motor
Ten druhý bod myslíš vážne? 8-s Ak sa v prípade motorky bavíme o superšporte, tak ten je vyslovene robený na to, aby išiel na plný plyn (a tak ich aj väčšinou používajú). Na pomalé presúvanie sa krajinou sú cruisery/choppery. Naopak v aute na plný plyn ideš percentuálne mizivú časť ciest a aj sériové športovo ladené autá typu hotheč vydržia na okruhu tak pol hodiny, max. hodinu (potom uvaríš brzdovú kvapalinu a pod.).
3. 10. 2014 00:14
Re: Motor
Ano to myslím vážně... >:D Si na tom supersportu dej plnej na jedničku... >:D

Jinak tedy: "Bazza explained that before he was exposed to data acquisition in the 500cc GPs, he had no idea how little time he spent at full stick--typically less than 10 percent of a lap. "

Tak tady to máš: Na motorce na okruhu při závodech nejedou ani 10% kola na plnej plyn... Porovnej si to třeba s Monzou kde F1 mají 65-70%...

Jinak ještě pro upřesnění nebavím se o jízdě v rámci kochání krajinou, rychlostních limitech atd... Ale o sportovní jízdě na okresce/okruhu...
2. 10. 2014 18:11
Re: Motor
Výkon je honěný otáčkami? To jako u těch turbobenzínů, co mají všechny omezovače níže, než u atmosféráků, které nahradily, níže položené maximum Mt. i použitelný rozsah otáček?
2. 10. 2014 22:19
Re: Motor
samozřejmě jsem myslel atmosféry.. jako třeba 80kW čtrnáctka od hyundaie, která má maxima někde nad 6000RPM...
Avatar - peter_ko
2. 10. 2014 15:02
Už je to tady...
... dvojvalec v športovom aute >:D
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2014 18:07
Muší váha?!
890 kg je muší váha? Vždyť to je stejně co váží Alfa Romeo 4C. Lehký to je, ale aby se dalo hovořit o nějaký muší váze tak to by to muselo mít tak pod 600 kg.
S motorem z motorky to ale ani náhodou nepojede tak, jako ta Alfa.
Např. max. točivý moment mluví za vše - 1.75 TBi: 350 N.m v 2500 RPM, Ducati 1199 L-twin: 133 N.m v 9000 RPM.
Motor z motocyklu patří do motocyklu (kdo by to byl řekl?). U VW zase vymýšlejí 3.14čoviny.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KubikCv
2. 10. 2014 23:08
Re: Muší váha?!
mám rád tyhle motorko-autíčkový přestavby [odkaz]
3. 10. 2014 10:19
Re: Muší váha?!
Když tomu budeš stát na krku, tak je to celkem jedno. Rozjezdy by však mohly být zajímavé.
3. 10. 2014 12:01
Re: Muší váha?!
"Např. max. točivý moment mluví za vše - 1.75 TBi: 350 N.m v 2500 RPM, Ducati 1199 L-twin: 133 N.m v 9000 RPM."

alfa sice má 2,6x víc výkonu, ale Ducati dosahuje maxima v 3,6x vyšších otáčkách.. Hodnota točivého momentu sama o sobě je nic neříkajcí, protože za převodovkou vychází úplně jiná..

Podle mě vysokootáčkový maloobjemový motor má v autě smysl, vzhledem k tomu, jak málo se jezdí na plný výkon... Při běžné jízdě stačí nízké otáčky, v případě potřeby se motor roztočí... Ale evropští řidiči rozmlsaní TDIčky pro takové motory nemají pochopení...
Avatar - petrumr
3. 10. 2014 20:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0