Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen XL Sport: Čtyřkolové desmo z Wolfsburgu

21 komentářů

Avatar - iudex
iudex
Zaujímavý a originálny koncept; trochu mi to pripomenulo niekdajší koncept superšportu W12: [odkaz]
Kharl.ANTIDIESEL
nj
FURT STEJNÁ PÍSNIČKA, VW DAS AUTO DĚLÁ ŽE ELEKTROMOBILY DĚLÁ A POŘÁT MU TO NEJDE.

Auto z titanu a hořčíku s 11 tisíc otáček - NO TAK ZROVNA NA TO JSME ZVĚDAVÍ >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 velice praktické auto pro život >😁 >😁 >😁 >😁
tahle dinomobilka bude ráda když bude mít vzácný kovy na katalizátor až ji čína šoupne na druhou kolej natož seriová produkce imitace supersportu z titanu a hořčíku >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D to jsme se zasmáli VW das AUTO hele čum a uč se: TESLA 4x4 [odkaz] [odkaz] [odkaz] A NEZÁVIĎ !!!!
Avatar - 4hill
4hill
Hledat praktičnost u vozu jako je tento může jen skutečný "odborník". Jdi se léčit..
Kharl.ANTIDIESEL
ty se Jdi se léčit
Avatar - speeder75
speeder75
Když pomyslím na to, že člověk jako Vy se běžně pohybuje na ulici mezi lidmi, tak mě až mrazí. 8-s
Avatar - honzanun
honzanun
Píšu to pořá😜 Kharl.ANTIDIESEL je Cibulka: všimněte si stejné stylizace textu a i stejného stylu vyjadřování😒br />
[odkaz]

A webovky? - to je jasnej rukopis jednoho úchyláka!!!
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
bych si dovedl představit v nové lehké mx5. :yes:
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
...a šup do výroby !!! :yes:
hmm, len čo potom chudák Lotus a spol....... ;-\
Thomikh
Osobně nechápu důvod proč cpát motocyklový motor do auta... To nedopadne dobře...
Papezja
tak ony se moderní maloobjemové motory čím dál víc podobají motocyklovým, výkon je honěný otáčkami.. tak proč to nepřeskočit? U supersportu, který oho moc nenajezdí, by kratší životnost nemusela být problém...
Thomikh
Ta životnost bude imho daleko daleko kratší...

1. Už tak to auto váží od oka 4x víc než ta motorka...

2. Jak často na motorce jedete na plnej plyn? (Zde myslím opravdu na plnej plyn nějakou delší dobu...) Skoro nikdy... V autě? Naprosto běžně... (Okreska, okruh)...
Avatar - iudex
iudex
Ten druhý bod myslíš vážne? 8-s Ak sa v prípade motorky bavíme o superšporte, tak ten je vyslovene robený na to, aby išiel na plný plyn (a tak ich aj väčšinou používajú). Na pomalé presúvanie sa krajinou sú cruisery/choppery. Naopak v aute na plný plyn ideš percentuálne mizivú časť ciest a aj sériové športovo ladené autá typu hotheč vydržia na okruhu tak pol hodiny, max. hodinu (potom uvaríš brzdovú kvapalinu a pod.).
Thomikh
Ano to myslím vážně... >😁 Si na tom supersportu dej plnej na jedničku... >😁

Jinak tedy: "Bazza e😜lained that before he was e😜osed to data acquisition in the 500cc GPs, he had no idea how little time he spent at full stick--typically less than 10 percent of a lap. "

Tak tady to máš: Na motorce na okruhu při závodech nejedou ani 10% kola na plnej plyn... Porovnej si to třeba s Monzou kde F1 mají 65-70%...

Jinak ještě pro upřesnění nebavím se o jízdě v rámci kochání krajinou, rychlostních limitech atd... Ale o sportovní jízdě na okresce/okruhu...
.Damage
Výkon je honěný otáčkami? To jako u těch turbobenzínů, co mají všechny omezovače níže, než u atmosféráků, které nahradily, níže položené maximum Mt. i použitelný rozsah otáček?
Papezja
samozřejmě jsem myslel atmosféry.. jako třeba 80kW čtrnáctka od hyundaie, která má maxima někde nad 6000RPM...
Avatar - peter_ko
peter_ko
... dvojvalec v športovom aute >😁
.Damage
890 kg je muší váha? Vždyť to je stejně co váží Alfa Romeo 4C. Lehký to je, ale aby se dalo hovořit o nějaký muší váze tak to by to muselo mít tak pod 600 kg.
S motorem z motorky to ale ani náhodou nepojede tak, jako ta Alfa.
Např. max. točivý moment mluví za vše - 1.75 TBi: 350 N.m v 2500 RPM, Ducati 1199 L-twin: 133 N.m v 9000 RPM.
Motor z motocyklu patří do motocyklu (kdo by to byl řekl?). U VW zase vymýšlejí 3.14čoviny.
Avatar - KubikCv
KubikCv
mám rád tyhle motorko-autíčkový přestavby [odkaz]
_MT_
Když tomu budeš stát na krku, tak je to celkem jedno. Rozjezdy by však mohly být zajímavé.
Papezja
"Např. max. točivý moment mluví za vše - 1.75 TBi: 350 N.m v 2500 RPM, Ducati 1199 L-twin: 133 N.m v 9000 RPM."

alfa sice má 2,6x víc výkonu, ale Ducati dosahuje maxima v 3,6x vyšších otáčkách.. Hodnota točivého momentu sama o sobě je nic neříkajcí, protože za převodovkou vychází úplně jiná..

Podle mě vysokootáčkový maloobjemový motor má v autě smysl, vzhledem k tomu, jak málo se jezdí na plný výkon... Při běžné jízdě stačí nízké otáčky, v případě potřeby se motor roztočí... Ale evropští řidiči rozmlsaní TDIčky pro takové motory nemají pochopení...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.