Volva řad 240 a 260 se vyráběla pod podzimu 1974, přičemž..............
Dvoudveřové provedení jinak vyrábělo, jenže šlo o typický tudor, karosářskou verzi sedanu s jedním párem bočních vstupů...............
Heraldický symbol zadních sloupcích se ve finále upravil na korunku.............
Přístrojům nechyběl otáčkoměr............
Nejzajímavější na něm nebyla ani tak rudá barva včetně koženého interiéru a kontrastní černá maska bez chromovaných ozdob, kterou později dostaly výkonné modely GLT a Turbo. (Nejzajímavější nebyla barva, ale co tedy ?)
Také pod přední kapotou se totiž ukrýval přeplňovaný motor.........(Má z toho.vyplývat, že měl motor i pod zadní kapotou ?)
To musel být včera večírek. >:D Naštěstí oba další redaktoři, vykřičníkář i otazníkář leží dosud pod stolem. No, na jeden okamžik se každý ale přeci jen z koma probral.
Toto kupé sa mi teda nikdy nepáčilo. Akurát nedávno som za ním išiel, no raritka to samozrejme je, ale neviem, príde mi to dosť disproporčné a ťažkopádne. Keď už, tak radšej 780 Bertone. [odkaz]
že je primárně zamýšleno pro americký trh, přesto i tam vznikala mnohem hezčí kupé než je volvo 262c, které je luxusní a bezpečné, ale je to nevzhledná krabice. Evropští souputníci MB c123 nebo BMW 6 jsou proti tomuhle etalony elegance.
Přesně, tohle auto se mi níkdy nelíbilo a vůbec nelíbí se mi ani dnes. Napasování nizounkého zasklení na supermasivní ponton řady 200 zákonitě vedlo k naprosté optické nevyváženosti celku. To dvoudveřová 740, to byla sakra jiná káva! :-):yes: