Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla
17
/
20
Prohlédnout znovu
Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla
Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla
|
acz
Před nejprudšími úseky s osmiprocentním stoupáním jsme přešli do manuálního modu řazení i-Shiftu, abychom předešli přeřazení na vyšší stupeň a ztrátě rychlosti
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Díky skvělé pozici za volantem jsme se mohli soustředit na činnost dvouspojkové převodovky
|
acz
Na třetím úseku s dvouspojkovou převodovkou jsme používali pro Volvo netypická tlačítka režimů převodovky
|
acz
Při jízdách nás hýčkala elektricky stavitelná sedadla včetně děleného opěradla
|
acz
I k Dual clutch může být k dipozici klasický joystick
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Ve druhém úseku se šestnáctilitrovým motorem D16K a točivým momentem 3550 N.m jsme nepotřebovali zajíždět do pomalého pruhu, protože bylo třeba předjíždět pomaleji jedoucí návěsové soupravy
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Topografie tras (v tomto případě první) byla natolik úchvatná, že jsme mohli porovnat výkonové parametry motorů i převodovek
|
acz
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2