Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla
19
/
20
Prohlédnout znovu
Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla
Volvo Dual Clutch a FH16: Rychlost a síla
|
acz
Před nejprudšími úseky s osmiprocentním stoupáním jsme přešli do manuálního modu řazení i-Shiftu, abychom předešli přeřazení na vyšší stupeň a ztrátě rychlosti
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Díky skvělé pozici za volantem jsme se mohli soustředit na činnost dvouspojkové převodovky
|
acz
Na třetím úseku s dvouspojkovou převodovkou jsme používali pro Volvo netypická tlačítka režimů převodovky
|
acz
Při jízdách nás hýčkala elektricky stavitelná sedadla včetně děleného opěradla
|
acz
I k Dual clutch může být k dipozici klasický joystick
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Ve druhém úseku se šestnáctilitrovým motorem D16K a točivým momentem 3550 N.m jsme nepotřebovali zajíždět do pomalého pruhu, protože bylo třeba předjíždět pomaleji jedoucí návěsové soupravy
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Topografie tras (v tomto případě první) byla natolik úchvatná, že jsme mohli porovnat výkonové parametry motorů i převodovek
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší