Diskuse

Volvo XC40 na prvních fotkách. Nové SUV vypadá jako koncept

15.9.2017

Chystané rozšíření modelové řady Volvo představilo již loni ve formě konceptu. Vzhled sériové verze zůstal až na detaily zachován.

 

  • 05 Reagovat !

    foto Lackey

    Lackey 15.09.2017  10:24

    Vyrobene pre Čínu

    Design, akorát tak pre vkus čínskych zákazníkov.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 15.09.2017  15:32

      « Re: Vyrobene pre Čínu

      bielo-cierna je skratka dnes v mode [odkaz] ;-) ... zacina sa nam era dvojfarebnych aut a kdejakych farebnych stlpikov aj diskov a paluboviek ... sranda ... kazdy dnes uz chce byt co najviac farebny.. len ktovie kde je skutocna pricina tohto zameru ... mne osobne by sa toto volov viac pacilo v jednej farbe.. povedzme cele biele alebo cele cervene... asi uz starnem ale taketo dvojfarebne kusky by som urcite dnes uz neprekusol
      • 02 Reagovat !

        foto white-label

        white label 15.09.2017  15:37

        « Re: Re: Vyrobene pre Čínu

        bielo-čierna - to je fakt velká módní novinka! >:D
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 15.09.2017  15:40

          « Re: Re: Vyrobene pre Čínu

          biele auta s ciernou strechou sa akoby zacinali uz kusok mnozit.. alebo este aj s tymi cierrymi diskami... kolega v praci ma biely swift s ciernymi diskami.. vyzera to v podstate priserne takato kombinacia ale tak samozrejme som mu povedal ze je to krasne a ma to super ;-) ... ale on to ma este dobre... cierne disky lahko zameni za klasicke a bude to mat fakt ok ... ale dvojfarebnu kasnu uz len tak lahko neprelakujes...

          este rok dva a kazdy uz bude chciet byt ciernobiely uvidis [odkaz] ... eru striebornych dizlovych octavok vystrieda era tlustych ciernobielych crossov... nova doba... >:D ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 15.09.2017  15:53

            « Re: Re: Re: Vyrobene pre Čínu

            Ta "dnešní" móda už tu ovšem nějaký ten pátek je:
            [odkaz]
            Mimochodem tohle bílo-černé auto už mám 10 let:
            [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 15.09.2017  15:54

              « Re: Re: Re: Re: Vyrobene pre Čínu

              takuto ciernu strechu ma aj moj buduci svokor na striebornom G6 ... ono to v praxi ani nevidno ... horsie je ked uz ale mas cierne stlpiky a cely ram kasne cierny .... samotna strecha vlastne ani tak nevadi lebo nijako "nesvieti" ...

              ako toto je ok ako to mas.. ale ta arona to je prisernost... oblzvlast este aj ten predny stlpik ktory mi tma cierny vobec nepasuje... neladi to so zbytkom vobec
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 15.09.2017  16:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Vyrobene pre Čínu

                Přední A sloupky mám bílé, ale jinak tam mám celkově černé taky dost. Kromě střechy a B sloupků, celá přední maska, zrcátka, prahy, celá spodní půlka zadního nárazníku, vnitřky/díry kol...
                Dnes mi bílá/bílo-černá na autech přijde spíš poněkud ohraná...
                Ale obecně je to v módě (tedy zdaleka nejen u aut) kombinace na kterou se dá vsadit prakticky v každé době.
                • 00 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 15.09.2017  16:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyrobene pre Čínu

                  tu je foto z leta ... som tam ja plus "svokor" [odkaz] .. ma tiez ciernu strechu ale moc to ani nevadi a nevidno v praxi ..

                  mne cierna nevadi na volante ani kdesi v kabine... len proste na bielom aute by som cierny vrch kasne nechcel mat ... podla mna to ani nevyzea dobre... ked je cierna len samorna strecha tak to moc nevadi.. tu vpraxi ani moc nevidno...
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 15.09.2017  16:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyrobene pre Čínu

                    Tak to má jen střechu a ani zrcátka k ní nemá černé.
                    • 00 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 15.09.2017  16:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyrobene pre Čínu

                      ano len strechu ma v takej klavirnej ciernej... leskne sa to takze na foto to ani moc nevidno dobre ale je fakt cierna.. disky ma zase take strieborno cierne.. cize este to ujde... uz cele cierne by podla mna neboli az tak krasne... eset zadne okna ma tiez zatmavene.... dizky ma OZety 17tky a pneu tiez dunlopy SP sport ako mam aj ja.. zda sa ze vw oblubuje znacku dunlop ...

                      PS: len bohuzial ten golfik je dizel ;-\
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 15.09.2017  16:31

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyrobene pre Čínu

                        Conti a Dunlopy dává VW na nové auta poměrně často.
                        • 00 Reagovat !

                          foto H-K-svwet

                          H/K_svwet 15.09.2017  16:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyrobene pre Čínu

                          tak ono dava to zmysel... mitsu zase dava seriovo yokohamy ... co je tiez logicke samozrejme ... aj ked momentalne ma bracha na tom svojom uz nejake micheliny ... ale co mi vravel tak vraj tie povodne yokohamy boli tichie a udajne aj auto s nimi o chlp zralo menej... ale tak drahe boli jak svi.na a tak po ich zjazdeni skusil nejake uz kusocek lacnejsie micheliny
  • 02 Reagovat !

    foto DEVIL

    DEVIL 15.09.2017  11:32

    KONEČNĚ...

    ...je mi naprosto šumák, že je Volvo pod čínskou vlajkou. Nutno ale uznat, že design je tak jiný a přitom není čínský, že jen málokterá značka tak minimálně omezí kocept jako Volvo. Kdekoliv nová Volva vidím, prostě vyčnívají a toe v koncernové hnus nudě krása >:D Sice trochu zamrzí absence 6 a 8mi válců, ale i tak good
    • 00 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 15.09.2017  12:27

      « Re: KONEČNĚ...

      Trochu?! Pak nejste ale cílová skupina pro Volvo.
      • 00 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 15.09.2017  21:14

        « Re: Re: KONEČNĚ...

        Alebo vy. Predaje Volva sú rekordne aj s R4. Okrem toho v minulosti bol najpredávanejší R5. V6 a V8 boli minoritné. A R5 bol predávaný nie kôli tomu, že by to bral sami petrolhead, ale proste preto, že ako základ si Volvo zvolilo R5.
        • 00 Reagovat !

          foto Bubaq

          Bubáq 15.09.2017  21:32

          « Re: Re: Re: KONEČNĚ...

          Směšný argument: zatímco prodeje v Evropě rostou dvouciferným číslem, Volvo je celkově na +1,5% za 1-7/2017. Na to, že má tolik novinek naservírovaných v posledních třech letech, je to opravdu bídný výsledek. Už jen proto, že D3 roste opravdu rekordními tempy. Čili: ve srovnání Volvo velice ztrácí, a to i při svých rekordních prodejích.
          • 00 Reagovat !

            foto mazlik-auto

            mazlik_auto 15.09.2017  23:56

            « Re: Re: Re: Re: KONEČNĚ...

            V r.2016 rostlo Volvo dvouciferně na dvou největších trzích, tj. v USA a v Číně.
            • 00 Reagovat !

              foto Bubaq

              Bubáq 17.09.2017  19:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: KONEČNĚ...

              Pane, vy jste nenapravitelný komediant. Současná Volva prostě stojí za velké prd, a s tím nic neuděláte.
  • 11 Reagovat !

    foto removed

    removed 15.09.2017  12:14

    Pěkné

    Vypadá to, že designerská skupina u Volva ví naprosto přesně, co dělá. A pořád pokračuje ve filozofii jedinečnosti - ve smyslu nezařaditelnosti značky do nějaké škatulky. Prostě je to Volvo. Samostatná automobilová (a designová) disciplína.
    • 11 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 15.09.2017  12:22

      « Pěkné

      Jo, jo. A pak postačí navštívit nejbližšího dealera značky a přeptat se na zkušenosti s novými modely (ne zaměstnanců! ale vždycky se tam najde hodně majitelů a uživatelů). A pak se člověk nestačí divit: nespolehlivost, nespolehlivost, nespolehlivost. A k tomu řada laciných řešení, která nejsou na první pohled vidět a nespolehlivost jen podporují. Kdo hodnotí vozy jen podle designu, může dál o Volvu snít. Ti ostatní už si všimli, že tady něco nehraje: těchto nádherných a moderních vozů nepřibývá na českých silnicích tolik, kolik by si importér přál.
      Co myslíte, bude platforma pro malé vozy úspěšnější? Když si představíte, že platforma nejsou jen plechy, ale také veškeré myslitelné komponenty a myslitelná výbava?
      • 20 Reagovat !

        foto removed

        removed 15.09.2017  12:37

        « Re: Pěkné

        Přiznám se, že po informacích po spolehlivosti či nespolehlivosti současných modelů nepátrám. A to se vlastně netýká jenom nových modelů Volva. Zkušenost mi říká, že mouchy (včetně ergonomických) se u nových modelů aut vychytávají zhruba dva roky (viz Mazda například, která s vylepšeními přichází nenápadně a bez humbuku téměř každý rok).
        Ano, přiznávám, že Volvo vždy hodnotím podle designu, protože u Volva jejich design funguje dlouho a dlouho. Potom také podle bezpečnostních fičur, protože historicky je Volvo v oblasti bezpečnostních systémů (nejen elektronických, ale i mechanických) o dva až tři kroky dál, než konkurence. A konkurence je v této oblasti sleduje opravdu pozorně. Volvo už nějakou dobu v podstatě "diktuje" bezpečnostní trendy.
        Nicméně, v případě současných modelů Volvo jsem vyzkoušel současný hybridní T8 XC-90, D5 S90 a D3 u V40 CC. V rámci filozofie automobilky nebylo co těmto vozům vytknout. Pořád člověk cítí v rukou dobře postavené auto.
      • 00 Reagovat !

        foto mazlik-auto

        mazlik_auto 15.09.2017  14:22

        « Re: Pěkné

        Když se tak porozhlédnu po českých silnicích, tak prémiový mercedes (nový) patří spíše mezi vzácnější kusy. Za to audi má žně a v poslední době začíná stoupat i bmw. Z toho tak nějak vyplývá, že zastoupení vozů na českých silnicích odpovídá spíše módním vlnám, image, či designu. (Každý, ať si koupí, co se líbí jemu, a co uzná za vhodné.) O vyjádření kvality tady ovšem nejde.
        Proto si dovolím tvrdit, že i počty automobilů volvo nemají se spolehlivostí co do činění. Spíše je na místě si uvědomit, že Volvo je relativně malá severská automobilka, která produkuje svým způsobem specifické vozy. Jezdit volvem odpovídá zhruba někomu, komu je 40+, má rád stabilitu, nevyžívá se v módních trendech (opět nic proti nim) a samozřejmě preferuje bezpečnost. Ne úplně každý se v této charakteristice najde.
        V otázce spolehlivosti je z nejrůznějších testů jasné, že např. německé prémiové automobilky obecně nepatří mezi premianty. A je to i logické. Bývají nositeli nových technologií, za což se někdy platí právě poruchovostí nových zařízení. Volvo by se mezi onu prémiovku rádo zařadilo. Nicméně spolehlivost pro solventního zákazníka nemusí být podstatným kritériem výběru. V rámci záruky je vyřešeno vše podstatné a po jejím skončení nebo ještě dříve je stejně automobil prodán. Tlak na zvýšení prodejů je trvalý a těm spolehlivé vozy brázdící silnice dvacet let příliš nenahrávají. Spolehlivým automobilům obecně tak trochu odzvonilo.
        Napsal jsem, že Volvo je specifické, neumím posoudit nové modely, ale řekl bych, že je to jeho síla i slabina. Ona jednoduchá řešení mohou mít i své kouzlo. Jsem schopen si na autě vyměnit žárovku do pěti minut a nemusím použít šroubovák. Prostě člověk vytáhne kolíček vysune světlo, odklopí kryt a je to... Žádná věda, žádný problém. Samozřejmě s rozvojem světlometů už to do budoucna ve všech ohledech platit nemusí. Na první pohled tedy takové uchycení může být děsivé, ale je to příjemné a jednoduché. A takových věcí lze na autě objevit víc.
        • 01 Reagovat !

          foto Bubaq

          Bubáq 15.09.2017  19:14

          « Re: Re: Pěkné

          Bohužel, toto není pravda. Věnoval jsem dost času rozhovorům s majiteli zánovních Volv a jejich reakce jsou prakticky uniformní: Volvo v této generaci, v této podobě nikdy více. To raději Mercedes.
          Mimochodem, Mercedesu se letos daří nejen v celosvětovém měřítku, ale i v ČR. Máte poněkud nesprávné dojmy.
          • 00 Reagovat !

            foto Niemand

            Niemand 15.09.2017  21:09

            « Re: Re: Re: Pěkné

            To asi preto, že Mercedes ešte neskúsili, lebo ja poznám pár ludi čo kupovali Mercedes ako nový, ale po provom aute zo značkou skončili väčšinou na to stačí 1-2 neplánované servisy za rok.
            • 00 Reagovat !

              foto Bubaq

              Bubáq 15.09.2017  21:37

              « Re: Re: Re: Re: Pěkné

              To je opravdu sranda, Vaše argumenty... Proč? Protože v současnosti Volva trápí (v průměru) mnohem víc, než jen 1-2 neplánované návštěvy v servisu. Pohlédněte rovněž na výsledky průzkumu JD Power za 2016 a 2017: Volvo se krčí tam, kde je Fiat a Jeep. Vážně nelichotivé, a to se průzkum opírá o více, než o názor "pár ĺudí". :-( A navíc hodnotí nejen poruchovost, ale též pocity lidí, kteří si do toho auta sednou a řídí ho. Mnoho odpovědí jednoznačně odsoudilo dvoulitrové čtyřválce jako neadekvátní pro tuto cenovou třídu.
              • 00 Reagovat !

                foto mazlik-auto

                mazlik_auto 15.09.2017  23:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné

                Myslím, že jsme se pobavili a teď vážně. Když už tedy dáváte odkazy, použijte aspoň ty, které by vaše tvrzení dokládaly...

                r.2016

                [odkaz]
                Na šestém místě je Volvo XC70 a na místě sedmém BMWX5, jedenácté Volvo XC90 (není přitom jasné zda nové či staré) přičemž na místě desátem je Mercedes Benz M Class. Žebříček uzavírá na čtrnáctém místě Audi Q7
                [odkaz]
                Šesté místo ze šesti Volvo XC60.
                [odkaz]
                Jedenácté místo ze čtrnácti Volvo S60. Za Volvem skončilo Volkswagen CC a BMW 3 series. Poslední je Cadillac ATS.

                r.2017

                [odkaz]
                Třetí místo ze šesti Volvo XC60, šesté skončilo Audi Q5.
                [odkaz]
                Desáté místo ze čtrnácti Volvo S60, poslední skončilo Infiniti Q50. Za Volvem např. Audi A5 nebo Mercedes Benz CLA.

                Opravdu raději nekomentujte, protože ostatní (a tím myslím aktuálně především mě samotného) to pak stojí zbytečný čas dohledávat data (dokonce ta Vaše), která prokazují, že nepíšete pravdu a spíše si vymýšlíte...

          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 15.09.2017  22:36

            « Re: Re: Re: Pěkné

            Ale no tak. Kazda z D3 na trikrat viac modelov ako Volvo a tusim ze najviac rastu v tych nizsich kategoriach kde Volvo nema nic. Cisla sa daju vylozit vselijak. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto mazlik-auto

            mazlik_auto 15.09.2017  23:06

            « Re: Re: Re: Pěkné

            Obávám se, že se mýlíte Vy. A rovněž se obávám, že se mýlíte záměrně. Jak už jsem řekl, Volvo je v zásadě malá automobilka, nicméně Volvo po sobě tři roky roste... A loňský rok opět zaznamenalo rekordní růst.
            [odkaz]
            V článku se zmiňuje, že Volvo zažilo silný růst v USA, Číně a západní Evropě. Poslední modely automobilky jsou tedy úspěšné.
            Bude tedy lépe, když Volvo a dojmy o prodejích hodnotit nebudete, protože jde pouze o dojmy:-).
  • 02 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 15.09.2017  15:27

    dizajn jak ma byt

    tomu sa povie dizajn...v premotivovanom bmw by si mohli uz kludne od volva zobrat priklad ako ist na stylove auto ... a asi je len otazka casu kedy bmw okopci nielen to velke XC90 ale aj tento mensi kusok .. volvo skratka dizajn vie :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 15.09.2017  19:20

      « Re: dizajn jak ma byt

      Tak z takového přístupu BMW opravdu nepodezřívám... Nyní sice u svých velkosériových modelů vychází vstříc asijským a blízkovýchodním zákazníkům (co se designu týká), ale to není zásadní problém. Nemyslím, že v dohledné době budou řešit design nějak dramaticky. O tom svědčí i studie X2 nebo Z4.
      Jiná věc jsou jejich elektromobily: v jejich případě lze hovořit o designovém zoufalství oprávněně. Opět si ale myslím, že z nastoupené cesty neuhnou a rozhodně nebudou brát Volvo jako designový etalon. To je vážně teorie hodně přitažená za vlasy....
    • 00 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 15.09.2017  21:39

      « Re: dizajn jak ma byt

      Designu, který zde reprezentuje XC40, říkám design navržený sekyrou. Hrubý, nekultivovaný, hulvátský, bez špetky rafinovanosti. Rozhodně jej nemohu považovat za zdařilý. Ale představuje současný trend.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dědík šokoval: Řekl drsnou pravdu o Tomicové a jejím těle

Dědík šokoval: Řekl drsnou pravdu o Tomicové a jejím těle

O tom, že mezi tanečníkem Markem Dědíkem (35) a herečkou Pavlou Tomicovou (56) panuje skutečně výjimečný vztah,…

Radost v rodině rybáře Vágnera: Po rozchodu s Bučkovou miminko

Radost v rodině rybáře Vágnera: Po rozchodu s…

To je fofr! Tereza Aster Vágnerová (25), která chystá před Vánocemi veselku, čeká dalšího potomka. Dceři…

 

iSport.cz

Fantastičtí Davidové! Pastrňák a Krejčí pomohli každý třemi body k výhře

Fantastičtí Davidové! Pastrňák a Krejčí pomohli…

SOUHRN | Útočník David Pastrňák se podílel v úterním duelu NHL třemi body za gól a dvě přihrávky na vítězství…

O co hraje Plzeň s AS Řím: až 83 milionů, koeficient či Vrbovo kouzlo

O co hraje Plzeň s AS Řím: až 83 milionů, koeficient…

Dnes se v Plzni očekává mrazivý večer, možná i nepříjemný sníh s deštěm. Na trávníku v Doosan Aréně ale bude…

 

Reflex.cz

Babiš uchvátil stát, na klimatické katastrofě může neuvěřitelně vydělat, hrozí nám vymření, varuje aktivistka

Babiš uchvátil stát, na klimatické katastrofě může…

Hrozí klimatická katastrofa a už to nemůžeme dál ignorovat. Aktivistka a sociální geografka Michaela Pixová…

Útočník ve Štrasburgu zabil tři lidi, další zranil. Podezřelý ujel taxíkem, může být už mimo Francii

Útočník ve Štrasburgu zabil tři lidi, další zranil.…

Ozbrojený útočník v úterý večer v blízkosti vánočního trhu v centru francouzského Štrasburku zastřelil tři lidi…