Nejsmutnější na celé věci je fakt, že úředník pod tlakem eko fašistů vymýšlí stále nové restrikce a koncový zákazník to všechno musí zaplatit. A to mě moooc serrrrre... >:-[]
Tak v zásadě jistě souhlas, nicméně dnes je poměrně dosti divné, že auta mají o 30 až 50% vyšší spotřebu než hrdě vykazovanou. Něco se s tím udělat muselo a to "něco" nastalo právě teď. Bohužel je s tím spojena nutnost nové homologace všech modelů.
Jinak se týče restrikcí - když jsem viděl výsledky měření emisí u auta s vyčištěným DPF a kouřivost byla 0, slovy nula... K něčemu to možná je.
Ano, k něčemu jo. Třeba ta kourivost nafaku spojená se toxickym smradem a olovo v benzinu. Problem je bohuzel v tom, ze dobry umysl skoncil jako ten v pohadce o Smolickovi pacholickovi....podas prsticek....
EU5. Zatím totiž nejsou k dispozici žádná věrohodná data, která by potvrdila, že přísnější emisní normy přinesly nějaké zlepšení v kvalitě vzduchu, který dýcháme. A to není sranda..... ;-)
No sranda to fakt neni = na blbej vzduch umírá víc lidí než na alkoholismus a obezitu ;-)
Euro 6 ve stávající podobě končí = budou další. A netýká se to samozřejmě jen Evropy. Představa skončit zrovna někde v úrovni Euro5 = protože je vzduch děsivej = je originální :-)
Přepočítals howno.
Nikdo tady netvrdí, že by se mělo kašlat na *** z výfuků. Právě proto jsem navrhl Euro 5, jelikož by dávalo smysl se na chvíli zastavit a vyhodnotit účinky všech těch opatření která byla do té doby nastavena. Teprve pak a na bázi tvrdé evidence by rozhodnutí o dalším kroku bylo odůvodněné. A tohoto se ekoteroristé bojí a proto se objektivnímu výzkumu brání.
A proto také budou ti, co "tlačí" na stále přísnější emisní normy u mě za ekoteroristy. :-!
No naštěstí nezáleží na tobě = masový umírání lidí = je totiž malinko problém
Ty deš do extrémních extrémů = viz 9:38
Nemám rád úředníky = ale to co předvádíš je naprosto nesoudnej fanatismus. Hele fakt žiješ v přesvědčení = že je to úplně jedno? Kdyby sme se na snahy omezovat emise, nebo nejíst z olověnýho nádobí nebo třeba [odkaz] atd. atp. vykašlali = že je to jedno, fuk, stejný a tak?
Proto rozlišuji ekology a ekoteroristy..........masoví umírání lidí? Kde jsi byl? Na planetě se stále víc lidí rodí než umírá....problém je, že se rodí tam, kde by se rodit tolik neměli a nerodí se tam kde by se rodit měli.... :-!
viz dnesni autoforum
na grafu je i videt kolikrat vic jedu NOx vypousti naftaky proti benzinakum, v prumeru to je radove, u nekterych preborniku to vidim az na 20x vic...
Tak bohužel už řadu měsíců jsou všechna měřící zařízení vybookovaná a to ještě automobilky najímali v důsledku změny legislativy personál navíc. WLTP je podstatně pracnější, pomalejší a počet neplatných měření je řádově vyšší. Navíc nevíte dopředu kolik těch neplatných měření bude, takže se časová a finanční náročnost nedá naplánovat. Takže je to nejenom dražší (což se časem může promítnout do ceny vozidel, nebo si automobilka sníží marži... to byl vtip >:D ), ale hlavně pooomalejší. S tím už aktuálně nejde nic dělat. Méně prodávané varianty se škrtají, ale i tak to jsou měsíce práce a termín se blíží, možný důsledek => co se nestihne, nebude nějakou dobu na trhu...
Zaplatí sa hlavne vyššia marža automobilky, lebo jeden WLTP test reálne nemôže zdražiť stotisícovú sériu aut. Okrem toho 60-70% predajov sú firemný zákazníci a ja napríklad na firme ocením udávanú spotrebu bližšie realite.
Vše se vším souvisí a celý proces je extrémně nákladný. Marže s tím nemá nic společného. Ta je daná trhem. Koncový zákazník, byť je to firma nebo soukromník, seberealici zkkurrvveného úředníka a ekofašistů, zaplatí.
To fakt nevíš že to desítky let probíhající proces? Kterej naštěstí nekončí zářim 2009 = jak navrhuješ? ;-)
Že sou oxidy dusíku škodlivý = objevil švédskej nositel Nobelovy ceny někdy v poslednim desetiletí 19. století = člověk by řek že už je to dost dávno.. :-)
Z toho se už nevyvlékneš. Nemáš žádná data, protože žádná neexistují. A navíc dusík je přirozenou součástí vzduchu. Toť vše.
Jo a Nobelovu cenu už získala řada lidí, kteří ji dostat neměli, jako na příklad Yasser Arafat.
A běž dělat něco užitečného. Už si zalil zahrádku? ;-)
Dusík v podobe molekuly N2 je inertný plyn. Vyvodiť na základe toho neškodnosť jeho zložených molekúl, to už che génia. Týmto si vlastne dokázal, že kyanid je neškodný lebo obsahuje v atmosfére bežný dusík.
Oxidy dusíku sú katalyzátorom pre prízemný ozón, ktorý je jedovatý. O škodlivosti NOx pre ľudí s respiračnými problémami sa vie už tiež nejaká dobu.
Nikdo neříká, že NOX jsou neškodné. Jen mě stále chybí objektivní studie, které by dokazovaly jak které opatření bylo nebo nebylo efektivní v úsilí o jejich snížení a proč.
Nez zacnes hlasat, ze ti chybi objektivni studie, tak si zkus nejakou vyhledat :-)
Anebo si alespon precti treba tuhle ;-)
[odkaz]
Citace:
The researchers' calculations show that diesel passenger vehicles account for 3,500 to 6,500 kilotons of the nearly 25,000 kilotons of annual NOx emissions in Berlin. If vehicles were to comply with the EPA standards, these emissions would drop to 190 to 355 kilotons. This reduction would have the effect of reducing the annual mean urban background concentration of NO2 by 1.2 to 2.2 µg m-3. Under this scenario, the mean value measured at roadside monitoring stations would even drop by 9 to 17 µg m-3. "Limit value exceedances would occur far less frequently. In light of these very clear impacts, policymakers should compel carmakers to take effective measures, particularly in Germany, where diesel has been heavily promoted," commented von Schneidemesser.
Reakci ani nemusis psat, napisu ji za tebe :-)
Je to urcite zpropadena nejvic neobjektivni ekofasticka studie >:D A hlavne vubec nekoresponduje s tvym svetonazorem ;-)
PS Jeste preklad vety ktera by te mohla zajimat:
In light of these very clear impact..
Ve svetle techto velmi jasnych dusledku..
Informace v ADAC seznamu zaznamenala jen novější vozy, které se přehouply přes novou normu jen díky tomu, že byly ve stádiu vývoje ve vhodnou dobu. Ostatní, starší vozy neměly šanci a ani by to nedávalo ekonomický smysl se nové buzeraci od zkurrvvených úředníků přizpůsobovat..... >:-[]
Hlavne sú v tom zozname mesiace homologizacie ktoré ešte nenastali. Napríklad Mazda ma všetko ako jul 18. Ale sú tam aj septembrové. Takže sú to skôr plány ako už homologované autá. Z 549 aut v zozname malo len 183 homologizáciu do mája 2018. Tak som zvedavý koľký to stihnú podľa plánu.
Veď ani nebolo lebo do teraz sa podporovalo podľa CO2 ktorého auto v globále moc nevyprodukujú a lokálne v mestách je v bežných koncentráciách neškodný a podporovali sa technológie produkujúce lokálne znečistenie s oveľa väčším zdravotným dopadom.
Přesně! S CO2 jim to moc nevyšlo, tak si ekoteroristé našli NOX a až bude NOX pod kontrolou, tak si najdou zase něco jiného k seberealizaci....ach jo.... ;-\
Ani NOx nedostanú plne pod kontrolu. Ale pri CO2 to bolo cele mimo. Lebo automobilová doprava je len mali producent globálneho CO2. Pri NOx je to doprava už nezanedbateľný producent a problém je to hlavne v inverzných oblastiach.