dostal jsem se za automat v benzínu a s jakous takous výbavou na 48000éček............ponechávám bez komentáře. V tom případě hlasuji pro Toyotu LC........pětistupňový diesel automatik ab 43000é.....[odkaz]
On i Alltrack bude částečně konkurovat oběma Allroadům a vlastně i Octavii Scout, možná jeden z mnoha důvodů proč u nás bude Alltrack až na podzim, přitom v německém konfigurátoru už je teď.
Bohužel zase ta obludná kola, která tomu vozu absolutně nesedí. Navíc ty šílené ráfky, které vypadají jak ze žebřiňáku.
Pokud bych do toho šel, určitě bych šel do 16-ti palcových ráfků v kombinaci s vyšším profilem pneumatiky. To auto by hned vypadalo výrazně lépe.
PS: někteří lidé s koupí tohoto vozu čekají, až bude možno jej dostat bez obludného ručičkového budíku na palubní desce. :no:
Při obvodu kol Allracku se můžeš dneska s 16" jen vyfotit... ;-)
Sériově je Alltrack na 17" x 7J - 225/50 (včetně zimních 17" x 6,5J - 205/50, dodávaných za příplatek z výroby) a menší disky se (i k vůli průměru předních kotoučů) tam ani nevlezou. Za příplatek jsou 18" x 8J - 225/45, ze kterých by ses evidentně osypal... >:-[]
Alltrack má větší průměr kotoučů proti std. pašíkovi? Na jednu stranu je to dobře, protože brzdy u pašíka byly v průměru střední třídy a někdy už trochu nestíhaly, na druhou stranu musím souhlasit s Adou, na autě které není primárně určené na řezání zatáček bych také volil 16" s vyšší profilovým číslem, větší kola sice vypadají lépe, ale na komfortu se to pozná.
Já bych v tomto případě 16" nechtěl, i kdyby to šlo. Alltrack má (podobně jako třeba allroad) nejen větší kotouče, ale i větší obvod kola, než běžný Passat (proto má těch 225/50!/17" a ne 225/45/17"). Na 17" tak bude zcela v pohodě i bez DCC a na 18" (225/45 místo 225/40) to s DCC v komforním režimu taky hravě zvládne.
Třeba na G6GTI s DCC o 18" (v komfort režimu) taky nevím a to jsou nízkoprofilovější (225/40/18").
No s komfortem pérování máš pravdu, ale já mám zkušenost, že pokud hodně a celoročně jezdím tak na kvalitních českých tankodromech platí, že čím nižší profilové číslo tím vyšší pravděpodobnost totálního zničení kola a pokud člověk chce koukat po ostatním provozu a ne jenom jak se vyhnout stovkám pastí na mamuty tak nižší profily jsou docela o nervy. 245/40 R18 jsem zvolil u A4, i bez CES se celkem dalo a komfort byl slušný, ale dvakrát po sobě jsem chytil docela nevinnou díru a přál bych ti vidět jak dopadly přední ráfky a protože podruhé to bylo v docela pěkné průtrži mračen a já spěchal tak mě výměna rezervy zvlášť "potěšila" no a jako nepoučitelný jsem to zopakoval na A6, 255/35 R20 jsou krása vesmírná (taky jsem se já trouba musel uskrovnit jinde abych se vešel do limitu), ale potkal je stejný osud (díra u Motolské nemocnice je mi svědkem, ta potvora je tam dodnes, zadařily se obě přední najednou) a dnes jsou tam 225/55 R17 a už jsem se zařekl. Standardní kola výrobce plus o číslo větší, vše co je nad už nevezmu.
A právě u tohoto Alltracku jsou standartem 17" - 225/50 (ty bych na něj volil i já) a za příplatek o to číslo větší... ;-)
Na GTI5 i GTI6 jezdím už dobrých pár let v létě 225/40/18 a zatím pohoda (klepu na dřevo), ale určitě s nima nenajezdím tolik km jako ty.
Měls na mysli 20" kola na nové A6 ve Vé designu? Ty jsou designově dokonalá, taky bych neodolal. ;-)
Tak na silnici dobrý, ale vzhledem k možnosti alltrack bych v případě, že budou v portfoliu nějaké jizdy po polňačkách viděl jako lepší, kdyby ta možnost byla, něco kolem 225/60 R17.
Ano, kovaná kola v 10paprskovém V-designu
Skončily jako rezerva v autoprovozu pro další dva kolegy se stejnou konfigurací kteří zatím odolávají. Zimu přežijí protože nyní jsme na zimácích. Myslím, že je využijí po přezutí po letošní zimě a jsem zvědavý kdy je "spotřebují" a budou následovat.
Šlo o 255/35/20"!
Když vlítneš do díry a poškodíš/zničíš si 20" disk, tak se můžeš s jakkoli sofistikovaným podvozkem leda tak vyfotit. Nová A6 jezdí i na 20" výborně (na normálních! cestách), viz testy i srovnávací testy.
Pěkný den, pokud možno, bez "koncernové" zaujatosti... :*);-)
Sorry - (tahle generace) Passat a audi A4 u mne NEmají šanci :-)
PS: Ono to možná/asi působí že "antikoncernuji" na vše stejně, ale to by NEbylo přesné.. ;-)
PPS: Vůbec nebude špatné asi audi A8 s novým V8 4.0 TFSi například (dost možná NEJ- auto koncernu vůbec :-)
Jasně, sofistikovanější/prémiovější podvozek ochrání nízkoprofilové pneu na rozbitých českých cestách. On si takový podvozek sám detekuje větší díry a vyhýbá se jim nebo je rovnou přeskakuje. Ti nejlepší v prémii mají pod přední SPZ malý finišer a automaticky si díru před sebou zaasfaltují než na ní vjedou.
Ano (tedy NE když to "napálíte" do JÁMY obřích rozměrů, "nejlépe" s ostrými okraji :-)
Takže - ANO, ve smyslu "použitelnosti" těchto kol (neznáte příběh o atentátu na de Gaulle(a) a jeho totálně rozstřílené auto co ujelo na třech kolech? ;-)
NE - pokud vjedete do té JÁMY (ale tam nepomůže nic ;-\
PS: Mimochodem systém který "detekuje" NEjen větší díry ale vozovku vůbec a dle toho "nastavuje" tlumiče je HOTOV (a jedna "prémiová" značka ho již BRZY nasadí ;-)
PPS: O kéž by v česku byly dálnice jak ve Francii - placené, ale ŠPIČKOVÉ (mimochodem rozpočtový výhled česka pro příští roky "předvídá", že bude JEŠTĚ HŮŘ :-|
Dobrý výběr. Ale 35 jsou už slušné šlupky, takže musíš počítat, že se za sezónu jedním nebo dvěma komplety prokoušeš. 8-s Víš co se říká, pro krásu musí trpět... tvoje peněženka. ;-)
Kdyz jsem v konfiguratoru narazil na hranici 43000€ tak jsem dal ani nepokracoval (a to jsem se snazil setrit napr. na motoru, kde jsem vybral slabsi verzi uz tak lehce podprumerneho TDI). Predpokladam, ze bych se nakonec dostal pod 50000€. Ale....za Volkswagen???
Za necelych 45000€ dostanu Subaru Outback. A s nim lepsi motor, opravdovy 4x4, (pro me) prijatelnejsi design a hlavne spolehlivejsi celek, vuz s kterym se nemusim bat vyjet mino silnici. Navic auto, ktere ma vzhled poplatny stoleti, ve kterem je vyrabene. Passat se vizualne zasekl ve stoleti minulem.
Tak si nám tu řekl, že se ti Passat nelíbí (to už dřív), stejně bys ho nechtěl a teď máš k tomu už asi desátý osobní důvod. A co jako? Čekáš, že ti ho někdo koupí?
Mimochodem, nekupuješ ty auta náhodou ve Finsku? Tak co tu srovnáváš německouc enu? Ta je celé Evropy nejvyšší.
Já bych dala na SVÉ "znalosto-zkušenosti" (které sice asi NE"odpovídají" většinovému názoru na auto.cz - ale, pro vás možná trochu PŘEKVAPIVĚ, docela se shodují s výsledky o JAPONSKÉ Auto roku ;-)
No! TENTO (tato generace) Passat se "zasekla" JAK vizuálně, tak HLAVNĚ "technicky" (v minulé generaci - ehm, to znamená "o generaci zpět" ;-)
PS: A řekněte že ne :-)
Když si sednu a svezu se s aktuálním Passatem a přímou konkurencí Passatu (např. Mondeo apod.), tak žádný celkový zásek proti konkurenci nevidím. Jsou i věci (i když ne všechny) ve kterých má Passat stále navrch (viz srovnávačky). Je to podobné jako u Golfu, který měl už v páté generaci tak slušný náskok, že ho stačilo jen poladit a poráží přímou konkurenci s železnou pravidelností ještě dnes, a to nejen v evropských prodejích, ale i ve srovnávačkách.
Prodeje ... chcete nějaký "podrobnější" rozpis jaké nahrávky jsou NEJprodávanější (třeba "Sun of Jamaica" Goombay Dance Band ;-) ) a jaké "nic moc" (třeba Bitches Brew MILESe DAVISe - jedna z "nej" desek všech dob :yes::-)
Tolik "o evropských prodejích" ;-)
(skoro)stejně by šly "smést" ty "srovnávačky", ale spíš to důležitější. Mé "sympatie" v nižší střední vždy měla Mazda 3 (byť sama jsem jí nikdy neměla), nicméně že GOLF je (v rámci své třídy) "zajímavý" mne "ukecáte", že je (tenhle poslední - nebo ta "slavná" 5tá generace (označovaná za 6tou - a teď doufám že jsem v tom neudělala chybu, ty "finty" s novými/NEnovými generacemi jsou nějak "nad mé možnosti" :-) ) PASSATu "výjímečná" - sorry FAKT NEní (bez ohledu na prodeje či reklamní články (kterým se říká testy ;-)
PROSTĚ: Golf - hra na nové/NEnové generace mne "trochu uráží", ale BUDIŽ
Passat - možná od vw "rozumná taktika" (vzhledem k ekonomické situaci v Evropě, ve světě), ale jako vůz ... sorry NE (to co z něj "horemdolempředemzadem" cítím je, že se na voze šetřilo, Šetřilo a ŠETŘILO (VŠUDE kde to není na první pohled vidět ;-)
trebárs majú ľudia iné preferencie ako ty a to čo nájdu u Pašíka nenájdú u Outback-u. Napríklad audiosystémy- Dynaudio u P je na míle pred audio v Subaru (TV, DVD, a hlavne zvuk!!), DSG automatika s naftou 125kW u VW, staviteľný podvozek u P, "radarovy" tempomat, atď.
Ináč, len tak mimo témy, Outback nemá dobre vyzerajúce kolesá, vždy ked ho vidím mi prijde trochu humorný >:D
Já se tedy v "hifi" moc NEvyznám (ale naštěstí do jednoho píši hudbu = pár PROFESIONÁLŮ znám) = nejlepší hifi je to co vám NEnabízí automobilka ;-)
Resp. kdo to myslí s ozvučením opravdu VÁŽNĚ za peníze co stojí nějaký "orig." systém si může pořídit zhruba dvojNÁSOBně kvalitní :-)
PS: Jestli myslíte že Subaru je lepší AUTO a vw má lepší "***čáry", tak to ANO, s tím bych mohla SOUHLASit ;-)