Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Passat Alltrack: Ceny v Německu

Aleš Jungmann
Diskuze (48)
Tokijská premiéra oplastovaného Passatu je již za námi, v sousedním Německu si již Alltrack můžete objednávat.

Základem pro model pojmenovaný Alltrack je Passat Variant. Od něj se novinka odlišuje novými nárazníky s větším množstvím tmavého plastu. V předním nárazníku přibyla výrazná voštinová mřížka v nasávacím otvoru a stříbrná část v exponovaném místě uprostřed.

Ochrannou funkci mají také plastové lemy blatníků a nové prahové nástavce. Sedmnáctipalcová kola z lehké slitiny dostala nový design a společně s novými pneumatikami a paketem pro špatné cesty mají zajistit přírůstek světlé výšky proti civilním Passatům a to na hodnotu 165 mm.

Ačkoliv Alltrack lze stěží brát jako automobil vhodný pro zdolávání těžkého terénu, majitelům jistě přijde vhod drobné vylepšení nájezdových úhlů a úhlu přechodového. Z dřívějších 13,5, 11,9 resp. 9,5 stupňů (přední, zadní a přechodový úhel) se nyní díky nárůstu světlé výšky stalo 16, 13,6 a 12,8 stupňů.

Volkswagen Passat Alltrack je v nabídce se čtyřmi motory. Základní 1,8 TSI (118 kW) bude jako jediná motorizace dodáván pouze s pohonem předních kol. Dvoulitr 2,0 TSI (155 kW) už dostane 4Motion standardně.

Základní turbodiesel 2,0 TDI (103 kW) bude standardně ve verzi s pohonem předních kol, ale za příplatek bude k dispozici i jako 4Motion. Silnější verze 2,0 TDI (125 kW) bude kombinována s 4Motion vždy. Obě nejsilnější motorizace, tedy jak dieselová tak benzinová mají standardně šestistupňový dvouspojkový automat DSG. Více podrobností naleznete v tabulce.

Volkswagen Passat Alltrack - ceny v Německu
Motor1,8 TSI2,0 TSI 4Motion2,0 TDI2,0 TDI 4Motion2,0 TDI 4 Motion
Zdvihový objem [cm3]17981984196819681968
Převodovka6M6A6M6M6A
válce/ventily4/44/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]118/5000-6200155/5300-6200103/4200103/4200125/4200
Nejvyšší toč. Moment [Nm/ot/min]250/1500-4500280/1700-5200320/1750-2500320/1750-2500350/1750-2500
Max. rychlost [km/h]211212201198210
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,97.810,210,38,9
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]7,78,65,25,75,8
Cena v Německu [Eur]33.450,-39.750,-34.325,-36.225,-40.075,-
pozn.: ceny v tabulce jsou maloobchodní včetně místní daně

Co nalezneme v základní výbavě? Například již zmíněná sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin „Valley“ s pneumatikami o rozměru 225/50, přední sedadla Comfort, obložení interiéru v provedení „Titanium Silver“, pedály z kartáčované nerezavějící oceli, mlhovky, u TSI 155 kW a TDI 125 kW elektronický samosvor XDS, rádio RCD 310, přední a zadní parkovací senzory, dvouzónová klimatizace „Climatronic“, palubní počítač s velkým displejem, tempomat či střešní nosič.

Rozdíl oproti Passatu Variant Comfortline se shodným motorem je (v německém ceníku) přibližně dva a půl tisíce Eur. Na náš trh Alltrack dorazí na podzim příštího roku.

Aleš Jungmann
Diskuze (48)
Avatar - Ham.
7. 12. 2011 23:09
Re: Kola
Jo za de Gaulleho ještě Citroen vyráběl auta
Avatar - Hammunasakra
7. 12. 2011 17:37
Re: passat alltrack versus subaru outback
Já se tedy v "hifi" moc NEvyznám (ale naštěstí do jednoho píši hudbu = pár PROFESIONÁLŮ znám) = nejlepší hifi je to co vám NEnabízí automobilka ;-)
Resp. kdo to myslí s ozvučením opravdu VÁŽNĚ za peníze co stojí nějaký "orig." systém si může pořídit zhruba dvojNÁSOBně kvalitní :-)
PS: Jestli myslíte že Subaru je lepší AUTO a vw má lepší "pičičáry", tak to ANO, s tím bych mohla SOUHLASit ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 12. 2011 17:28
Re: Kola
Ano (tedy NE když to "napálíte" do JÁMY obřích rozměrů, "nejlépe" s ostrými okraji :-)
Takže - ANO, ve smyslu "použitelnosti" těchto kol (neznáte příběh o atentátu na de Gaulle(a) a jeho totálně rozstřílené auto co ujelo na třech kolech? ;-)
NE - pokud vjedete do té JÁMY (ale tam nepomůže nic ;-\
PS: Mimochodem systém který "detekuje" NEjen větší díry ale vozovku vůbec a dle toho "nastavuje" tlumiče je HOTOV (a jedna "prémiová" značka ho již BRZY nasadí ;-)
PPS: O kéž by v česku byly dálnice jak ve Francii - placené, ale ŠPIČKOVÉ (mimochodem rozpočtový výhled česka pro příští roky "předvídá", že bude JEŠTĚ HŮŘ :-|
Avatar - Ham.
7. 12. 2011 17:12
Re: Kola
Jasně, sofistikovanější/prémiovější podvozek ochrání nízkoprofilové pneu na rozbitých českých cestách. On si takový podvozek sám detekuje větší díry a vyhýbá se jim nebo je rovnou přeskakuje. Ti nejlepší v prémii mají pod přední SPZ malý finišer a automaticky si díru před sebou zaasfaltují než na ní vjedou.
7. 12. 2011 17:05
Re: passat alltrack versus subaru outback
trebárs majú ľudia iné preferencie ako ty a to čo nájdu u Pašíka nenájdú u Outback-u. Napríklad audiosystémy- Dynaudio u P je na míle pred audio v Subaru (TV, DVD, a hlavne zvuk!!), DSG automatika s naftou 125kW u VW, staviteľný podvozek u P, "radarovy" tempomat, atď.

Ináč, len tak mimo témy, Outback nemá dobre vyzerajúce kolesá, vždy ked ho vidím mi prijde trochu humorný >:D