Zážehový tříválec o objemu 1,2 litru opustil český ceník Pola loni v létě a ani ne po roce se do něj vrátil. Ceny malého hatchbacku díky němu klesly k částce 219.900 Kč.
...demagogie roku! Tříválec je zpět od začátku května!!! Takže tyto bombastické nadpisy působí na začátku října trochu směšně... ;-) To za prvé... A za druhé Polo s tímto tříválcem se nabízí pouze s třídvěřovou karoserií,což jste zapomněli v článku uvést :-) Navíc to porovnáváte vtipně s cenou pětidveřového Upu ;-)
Polo má dnes smysl pouze ve výbavě Comfort Edition a motorem 1,2 TSI/66kW. Solidně vybavené auto za přijatelný peníz a s dobrým motorem. Pokud bych chtěl auto této třídy do 250.000,- Kč poohlédl bych se u konkurence s okřídleným šípem ve znaku ;-):-!
To asi ano, v těchto parametrech asi bude lepší. Obávám se ale, že tím ten výčet končí... Nicméně ještě jsem v něm neseděl, nejel, tak je předčasné hodnotit...
Jak můžete napsat, že něco stojí tolik a tolik a nakonec to není pravda. Stejně jako v áčkách nižší cena, kterou potom přeplatíte ve splátkách. Ceny se dají srovnávat jen když jsou všechny uvedené za hotové. Vy to vlastně víte, jen jste chtěl ohromit super cenou.
Hlavně že vždy berete ceny z konfigurátorů a akční ceníky nebere v potaz. Podle konfigurátoru to Polo stojí 249 900 Kč! Takže si laskavě opravte nadpis nebo článek změňte na PR.
Na každém šprochu pravdy trochu... Každopádně oficiální verze byla, že VW chtěl vytvořit dostatečný "odskok" Pola od UP! Proto vyhodil z nabídky jak 44kW,tak 51kW (kterou ale po půl roce zase do nabídky vrátil)...
To je věc vkusu, bohužel problém s motory je stejný u obou: HTP otřesné (doslova i přeneseně) a ještě poruchové, TSI dobré, ale s velkým rozvodovým otazníkem, dnes už spíše vykřičníkem.
Takže klima a rádio jsou až ve vrcholné verzi, jinak za příplatek? Tak to ta cena zase tak špičková není, pokud tedy příplatky za tyhle celkem normální standardní věci nejsou bagatelní...